Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 13:25:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3300513 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2014.04.19 szombat, 19:25:27 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni kivettem az aksit a mondeomból és kéri a codot na azt pedig nem tudom . Előre is köszi a segítséget
Próbáld meg 4 db nullával!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mikkamikka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2014.04.19 szombat, 20:00:52 »

ok megpróbálom köszönöm
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2014.04.19 szombat, 22:31:15 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni kivettem az aksit a mondeomból és kéri a codot na azt pedig nem tudom . Előre is köszi a segítséget
a radio hasznalatijaban nezted mar? Oda szoktak beirni
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 05:51:57 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni kivettem az aksit a mondeomból és kéri a codot na azt pedig nem tudom . Előre is köszi a segítséget

Nekem a gyári csomaghoz adtak egy kártyát, azon van rajta a típus, sorozatszám és a kód. Ha ez nincs meg neked, akkor nem tudom.  szomoru1
Naplózva
karoly73
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 15:03:06 »


Lenne egy óriási problémám, abban kérnem a segítségeteket.
Vettem egy Ford Mondeo mk IV-est 2011. es, nagy navigációs fejegység van benne, nincs meg a PIN kódja.
Voltam a Ford márkakereskedésben, sajnos ott sem tudták megfejteni.

Kivettem és csináltam a matricákról képeket.

Valaki tudna segíteni nekem, nagyon hálás lennék érte.
A képeket elküldeném email-ben.
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 17:47:25 »

Lenne egy óriási problémám, abban kérnem a segítségeteket.
Vettem egy Ford Mondeo mk IV-est 2011. es, nagy navigációs fejegység van benne, nincs meg a PIN kódja.
Voltam a Ford márkakereskedésben, sajnos ott sem tudták megfejteni.

Kivettem és csináltam a matricákról képeket.

Valaki tudna segíteni nekem, nagyon hálás lennék érte.
A képeket elküldeném email-ben.
Szerintem GSR kolléga tud segíteni a problémádon, valakinek múltkor ilyen téren már segített Wink
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
petersimon
Vendég
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 18:35:01 »

Sziasztok!

Van egy barátom, aki az Opeljához szerzett egy új sowtware-t, ami nem csak a szokásos adatokat jeleníti meg a kijelzőn, hanem további adatokat is, amiket le lehet olvasni a canbus-ról (pl részecske szűrő adatok, levegő mennyiségek, meg egy csomó mindent.) Ennek persze nem sok értelme van, de nekem tetszett...  Grin

Van ilyen a ford mondeo VI-eshez is (a műszerfalon lévő középső színes kijelzőre gondoltam.

Illetve egy másik kérdés, hogy ha utólagos navi egység beszerelésén gondolkozom (lehetőleg gyári), akkor ki tud nekem ebben segíteni, illetve hol lehet, mennyiért beszerezni a szükséges alkatrészeket?

Előre is köszi,
Péter

Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 19:26:56 »

Sziasztok!

Van egy barátom, aki az Opeljához szerzett egy új sowtware-t, ami nem csak a szokásos adatokat jeleníti meg a kijelzőn, hanem további adatokat is, amiket le lehet olvasni a canbus-ról (pl részecske szűrő adatok, levegő mennyiségek, meg egy csomó mindent.) Ennek persze nem sok értelme van, de nekem tetszett...  Grin

Van ilyen a ford mondeo VI-eshez is (a műszerfalon lévő középső színes kijelzőre gondoltam.

Illetve egy másik kérdés, hogy ha utólagos navi egység beszerelésén gondolkozom (lehetőleg gyári), akkor ki tud nekem ebben segíteni, illetve hol lehet, mennyiért beszerezni a szükséges alkatrészeket?

Előre is köszi,
Péter


Én még azt sem tudtam, hogy van Mondeo VI-os!!!  eplus2 eplus2 eplus2

Viccet félretéve, ha jól emlékszem erről a kijelző információinak bővítéséről már volt szó, de nem sok helyen merik bevállalni, mert fent áll a veszélye, hogy balul sül el. De mondom, ha jól emlékszem erről volt szó!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2014.04.26 szombat, 23:40:42 »

MK4 FL:
Nem gyári parkradarhoz keresek gyújtás 12V-ot, hol található gyújtáskábel? A Sony fejegység (canbusos ha jól tudom) környékén van valahol esetleg?   
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 19:25:45 »

MK4 FL:
Nem gyári parkradarhoz keresek gyújtás 12V-ot, hol található gyújtáskábel? A Sony fejegység (canbusos ha jól tudom) környékén van valahol esetleg?   

Miért kell gyújtás +12V a tolatóradarhoz?
Nem kell neki. Ha olyan az eszköz (pl. Valeo), hogy mégis mutatja, akkor azt nyugodtan ugyanúgy rákötheted a tolatólámpa kapcsolt vezetékére a másikkal együtt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:17:52 »

Miért kell gyújtás +12V a tolatóradarhoz?
Nem kell neki. Ha olyan az eszköz (pl. Valeo), hogy mégis mutatja, akkor azt nyugodtan ugyanúgy rákötheted a tolatólámpa kapcsolt vezetékére a másikkal együtt.

Szia!
Az én parkradaromhoz és megoldásomhoz kell 12V gyújtás:
- Az első szenzorok az ESP gomb helyére bekerülő gyári parkradar gomb megnyomásával fog ki-be kapcsolni. Ehhez egy speciális elektronika kell, amihez szükséges 12V táp. Illetve a tolatást követően egy 10 másodperces késleltetést
 is biztosít a parkradar, és ehhez is kell 12V.

A középkonzolon a fejegység környékén hol találok gyújtás 12V-os vezetéket MK4 facelift mondeonál?

A szivargyújtó 12V-ra is gondoltam, de az beriasztás után is 12V-ot ad. Nem szeretném fölöslegesen terhelni az akkut.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.28 hétfő, 12:20:50 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:34:05 »

Szia!
Az én parkradaromhoz és megoldásomhoz kell 12V gyújtás:
- Az első szenzorok az ESP gomb helyére bekerülő gyári parkradar gomb megnyomásával fog ki-be kapcsolni. Ehhez egy speciális elektronika kell, amihez szükséges 12V táp. Illetve a tolatást követően egy 10 másodperces késleltetést
 is biztosít a parkradar, és ehhez is kell 12V.

A középkonzolon a fejegység környékén hol találok gyújtás 12V-os vezetéket MK4 facelift mondeonál?

A szivargyújtó 12V-ra is gondoltam, de az beriasztás után is 12V-ot ad. Nem szeretném fölöslegesen terhelni az akkut.

Micsoda igények.....

Kesztyűtartó/szerelvényfal mögötti biztosíték/relé alapra érkezik (A-csati /65 - kék vezeték) a motortéri relé alapról a gyújtás főrelé kapcsolásával az F41-es 20A biztosítékon keresztül.
A tévedés jogát fenntartom.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.28 hétfő, 12:36:57 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:35:00 »

MK4 FL:
Nem gyári parkradarhoz keresek gyújtás 12V-ot, hol található gyújtáskábel? A Sony fejegység (canbusos ha jól tudom) környékén van valahol esetleg?   

Itt mazsolázz...

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Quadlock_Stereo_Connector_-_Sony_DAB_/_USB

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:38:05 »

Micsoda igények.....

Kesztyűtartó/szerelvényfal mögötti biztosíték/relé alapra érkezik (A-csati /65 - kék vezeték) a motortéri relé alapról a gyújtás főrelé kapcsolásával az F41-es 20A biztosítékon keresztül.
A tévedés jogát fenntartom.

A fejegység nincs megtáplálva 12V gyújtással?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:40:07 »

A fejegység nincs megtáplálva 12V gyújtással?

Nem csak gyújtáson kapcsolható be, neki nem kell gyújtás jel.
Egyébként meg amit igényel jeleket úgyis megkapja a bus-on.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:42:53 »


Connector A (C517/C518)
Speakers (C517)

Ez jöhetne szóba:
Pin 15 Battery + (From F72) (brown/red)    - ez a 12V állandó

Pin 16 Ign. Sense (Accessory) (From F69) (not used) - Ez lenne talán, de ez használaton kívül.

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:49:13 »

Connector A (C517/C518)
Speakers (C517)

Ez jöhetne szóba:
Pin 15 Battery + (From F72) (brown/red)    - ez a 12V állandó

Pin 16 Ign. Sense (Accessory) (From F69) (not used) - Ez lenne talán, de ez használaton kívül.



Vagy úgy old meg,hogy kapcsolja a 12 voltot és csak akapcsoló jelet vedd le a qudlockból, bár ennek nem lesz nagy ármafelvétele...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:52:58 »

Vagy úgy old meg,hogy kapcsolja a 12 voltot és csak akapcsoló jelet vedd le a qudlockból, bár ennek nem lesz nagy ármafelvétele...

Ha ki is van építve a pin 16, az nem gyújtás. Acc (Accessory), tartozik, gyújtáskulcs (ha van) 1-es állás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 13:29:07 »

Ha ki is van építve a pin 16, az nem gyújtás. Acc (Accessory), tartozik, gyújtáskulcs (ha van) 1-es állás.

És ezt miért nekem?  laugh Felőlem akár lehet ott a barátság kőolajvezeték is.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 16:59:19 »

És ezt miért nekem?  laugh Felőlem akár lehet ott a barátság kőolajvezeték is.  vigyor3

Mert te sem értetted, hogy gyújtás + kell, aztán mondod a kvadlokk-ot  hehe
(Amúgy honnan tudtad, hogy ott megy a kőolaj is?  fejvakaras)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:15:33 »

Micsoda igények.....

Kesztyűtartó/szerelvényfal mögötti biztosíték/relé alapra érkezik (A-csati /65 - kék vezeték) a motortéri relé alapról a gyújtás főrelé kapcsolásával az F41-es 20A biztosítékon keresztül.
A tévedés jogát fenntartom.



A mondeo kézikönyve szerint a

motortér biztosíték doboz F41-es 20A biztosíték - Instrument panel
kesztyűtartó/szerelvényfal mögötti biztosíték doboz F15 5A biztosítékra Ignition switch van írva.

Talán itt van a gyújtás feszültség?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:23:16 »



A mondeo kézikönyve szerint a

motortér biztosítéka doboz F41-es 20A biztosíték - Instrument panel
kesztyűtartó/szerelvényfal mögötti biztosíték doboz F15 5A biztosítékra Ignition switch van írva.

Talán itt van a gyújtás feszültség?

Az első a műszerfal biztosíték a második pedig a gyújtás kapcsoló.
Szerintem a legegyszerűbb, ha a belső biztosítéktáblánál kilámpázod a megfelelő vezetéket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:36:42 »



A mondeo kézikönyve szerint a

motortér biztosíték doboz F41-es 20A biztosíték - Instrument panel
kesztyűtartó/szerelvényfal mögötti biztosíték doboz F15 5A biztosítékra Ignition switch van írva.

Talán itt van a gyújtás feszültség?

Mert a műszercsoport is onnan kap tápellátást, de az F41 után neki még van közbeiktatva egy F4 7.5A is.
Az "F15 5A" pedig a gyújtáskapcsoló(modul)nak az tápellátást. Ez nem azt jelenti, hogy az egy gyújtásra kapcsolt tápfeszültség.
Bár furcsa, mert az (motortér)F15 az indítómotor relé betápja....
Ha keyless, akkor a szerelvényfali F15 a gyújtáskapcsoló modul betápja. Ez esetben a a kesztyűtartó mögötti vezérlőkészüléken mindkét oldalon vannak biztosítékok. Van a másik típus (ilyen van az smaxokban is), ahol csak egyik oldalon vannak biztik 2 sorban)
Még mindig nem tudni, hogy keyless rendszeres vagy nem az autód.
Korábban kérdeztem, azt hiszem.

Én már kicsit fáradok..... ha ennyire nem hiszel semmit és senkinek, akkor miért kérdezel?  fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 16:42:32 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:41:15 »

Mert a műszercsoport is onnan kap tápellátást, de az F41 után neki még van közbeiktatva egy F4 7.5A is.
Az "F15 5A" pedig a gyújtáskapcsoló(modul)nak az tápellátást. Ez nem azt jelenti, hogy az egy gyújtásra kapcsolt tápfeszültség.
Bár furcsa, mert az F15 az indítómotor relé betápja....
Még mindig nem tudni, hogy keyless rendszeres vagy nem az autód.
Korábban kérdeztem, azt hiszem.

Én már kicsit fáradok..... ha ennyire nem hiszel semmit és senkinek, akkor miért kérdezel?  fejvakaras


Keylesses az autóm nem csak indítás, hanem a nyitás zárás is.

Elnézésedet a többszöri kérdésekért és a fárasztásért, de teljesen biztosra akarok menni. Itt nem lehet hibázni.  
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:43:39 »

Keylesses az autóm nem csak indítás, hanem a nyitás zárás is.

Elnézésedet a többszöri kérdésekért és a fárasztásért, de teljesen biztosra akarok menni. Itt nem lehet hibázni.  

Ha biztosra akarsz menni, akkor amit korábban írtam azt simán lepróbálod egy próbalámpával. Ennyi.
Ezt úgy jeleztem, hogy a tévedés jogát fenntartom.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:46:41 »

Ha biztosra akarsz menni, akkor amit korábban írtam azt simán lepróbálod egy próbalámpával. Ennyi.
Ezt úgy jeleztem, hogy a tévedés jogát fenntartom.  wave

Rendben. A hosszú hétvégén multiméterrel kimérem. Köszönöm az infókat.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 16:49:42 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2014.04.29 kedd, 16:50:36 »

Rendben. A hosszú hétvégén multiméterrel kimérem. Köszönöm az infókat.  worship

Egyszerűbb egy próbalámpa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koszta
Vendég
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:16:29 »

Nekem ezt a jobb hátsó csinálja. Elvuleg életbe lép a becsipődésgátló, azért húzza vissza. Tisztítsd meg a sínt amiben fut az ablak, mert valamiért szorul egy kicsit.
Nekem pedig a jobb első nem akar "tanulni". Már többször is próbáltam, de nem sikerült. Valakinek valami ötlete a biztosítékokon kívül?
Üdv
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2014.04.29 kedd, 23:18:00 »

Nekem pedig a jobb első nem akar "tanulni". Már többször is próbáltam, de nem sikerült. Valakinek valami ötlete a biztosítékokon kívül?
Üdv

Sokszor előfordul ez Kuga-nal is.
Ajtó modul csere a megoldás, ha mechanikusan minden rendben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koszta
Vendég
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2014.04.30 szerda, 05:47:35 »

Sokszor előfordul ez Kuga-nal is.
Ajtó modul csere a megoldás, ha mechanikusan minden rendben.

És az mennyibe fáj?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2014.04.30 szerda, 07:28:54 »

És az mennyibe fáj?

Nem tudom, de erősen 5 jegyű.
Ha írsz pü-ben egy alvázszámot, akkor este megnézem.

De azért előtte érdemes sokat próbálkozni, úgy is, hogy áramtalanítani a modult az ajtóban egy rövid időre.

Mechanikai működése probléma mentesnek kell lennie, ez ugye alap.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2014.04.30 szerda, 08:21:03 »

Nekem pedig a jobb első nem akar "tanulni". Már többször is próbáltam, de nem sikerült. Valakinek valami ötlete a biztosítékokon kívül?
Üdv

Én hátul kihúzkodtam a reléket, azok lábait megtisztítottam, nem emiatt, és azóta jó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2014.04.30 szerda, 11:47:13 »

Én hátul kihúzkodtam a reléket, azok lábait megtisztítottam, nem emiatt, és azóta jó...
sőt,ha ott szedem ki a biztiket meg vissza,azonnal jól működik minden. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2014.04.30 szerda, 11:50:11 »

TSB-khez hozzá lehet férni valahogy?
Találtam egy érdekeset:

Vehicle: 2013 Ford Escape
Nature of Defect:
VEHICLE SPEED CONTROL:CRUISE CONTROL
Bulletin Number:
ASI-32314 Bulletin Date:Nov 2013
Summary:
FORD: THE CRUISE CONTROL, ON SOME VEHICLES, MAY BE INOPERATIVE DUE TO STEERING WHEEL WIRING HARNESS WITH DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) B112B.07. MODELS 2012-2013 FOCUS, ESCAPE. ( NHTSA ITEM NUMBER - 10053655 )

Namost nekem ugyan már jó a tempomat a workaroundnak köszönhetően, de ilyen B112B hibát még dobál, és ugye továbbra is kérdés a hiba konkrét oka, helye.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2014.04.30 szerda, 13:30:19 »

TSB-khez hozzá lehet férni valahogy?
Találtam egy érdekeset:

Vehicle: 2013 Ford Escape
Nature of Defect:
VEHICLE SPEED CONTROL:CRUISE CONTROL
Bulletin Number:
ASI-32314 Bulletin Date:Nov 2013
Summary:
FORD: THE CRUISE CONTROL, ON SOME VEHICLES, MAY BE INOPERATIVE DUE TO STEERING WHEEL WIRING HARNESS WITH DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) B112B.07. MODELS 2012-2013 FOCUS, ESCAPE. ( NHTSA ITEM NUMBER - 10053655 )

Namost nekem ugyan már jó a tempomat a workaroundnak köszönhetően, de ilyen B112B hibát még dobál, és ugye továbbra is kérdés a hiba konkrét oka, helye.

Sok jóra ne számíts, az lesz benne, hogy cserélje ki a fél autót...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2014.04.30 szerda, 14:16:56 »

TSB-khez hozzá lehet férni valahogy?
Találtam egy érdekeset:

Vehicle: 2013 Ford Escape
Nature of Defect:
VEHICLE SPEED CONTROL:CRUISE CONTROL
Bulletin Number:
ASI-32314 Bulletin Date:Nov 2013
Summary:
FORD: THE CRUISE CONTROL, ON SOME VEHICLES, MAY BE INOPERATIVE DUE TO STEERING WHEEL WIRING HARNESS WITH DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) B112B.07. MODELS 2012-2013 FOCUS, ESCAPE. ( NHTSA ITEM NUMBER - 10053655 )

Namost nekem ugyan már jó a tempomat a workaroundnak köszönhetően, de ilyen B112B hibát még dobál, és ugye továbbra is kérdés a hiba konkrét oka, helye.

mit csináltál, hogy jó lett?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2014.04.30 szerda, 14:56:22 »

mit csináltál, hogy jó lett?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg887587#msg887587
Kicsit hosszú. A lényeg egy rövidzár egy kontakhiba áthidalására.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.30 szerda, 14:58:26 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Koszta
Vendég
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2014.04.30 szerda, 14:56:56 »

Nem tudom, de erősen 5 jegyű.
Ha írsz pü-ben egy alvázszámot, akkor este megnézem.

De azért előtte érdemes sokat próbálkozni, úgy is, hogy áramtalanítani a modult az ajtóban egy rövid időre.

Mechanikai működése probléma mentesnek kell lennie, ez ugye alap.



Köszi GSR az ajánlatot, szerencsére időközben kiszedtem a hátsó biztosítéktáblából mind a 4 db 25 A-est és láss csodát, megjött a tanulási kedve  laugh
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2014.04.30 szerda, 15:53:47 »

Köszi GSR az ajánlatot, szerencsére időközben kiszedtem a hátsó biztosítéktáblából mind a 4 db 25 A-est és láss csodát, megjött a tanulási kedve  laugh
eljen vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2014.04.30 szerda, 16:23:57 »

Köszi GSR az ajánlatot, szerencsére időközben kiszedtem a hátsó biztosítéktáblából mind a 4 db 25 A-est és láss csodát, megjött a tanulási kedve  laugh

"próbálkozni úgy is, hogy áramtalanítani a modult az ajtóban egy rövid időre"   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 00:03:51 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg887587#msg887587
Kicsit hosszú. A lényeg egy rövidzár egy kontakhiba áthidalására.


 worship

tök tuti leírás. Most egy ideje hibanélkül teszi a dolgát.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 07:46:16 »

worship

tök tuti leírás. Most egy ideje hibanélkül teszi a dolgát.

Sziasztok!

Én is megoperáltam a tempomatot. 3 év bosszankodás után, úgy tűnik jó lett, azóta minden gomb 100%-osan elsőre működik.

Az ötletet köszönöm Sakosnak!

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 09:09:13 »

worship

tök tuti leírás. Most egy ideje hibanélkül teszi a dolgát.
Megcsináltad te is, vagy mostanában csak úgy nem jelentkezett hiba?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2014.05.02 péntek, 22:58:42 »

Megcsináltad te is, vagy mostanában csak úgy nem jelentkezett hiba?

Egyenlőre nem jelentkezett, de ma voltam siófokon és visszafele jelentkezett a hiba megint. Szóval meg kell nekem is néznem a dolgot
Naplózva
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2014.05.03 szombat, 09:08:19 »

Megcsináltad te is, vagy mostanában csak úgy nem jelentkezett hiba?

Azért arra kiváncsi lennék,hogy a gombcserétől mitől gyógyul meg? vagy a szervizekben is tudnak erről a testpoblémáról,és az elmenő köteget is cserélik.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2014.05.03 szombat, 09:55:34 »

Azért arra kiváncsi lennék,hogy a gombcserétől mitől gyógyul meg? vagy a szervizekben is tudnak erről a testpoblémáról,és az elmenő köteget is cserélik.

A gombsorba 4 vezeték megy. Kettő a gombokra, kettő a világításra. Azt írtam is lejjebb, hogy ha a világításnak van testje (nem ellenőriztem, de valószínű), akkor a gombsoron belül összeköthető a test és megoldódik a probléma. Tehát akár egy módosított gombsor javíthatja a hibát. Nem állítom, hogy így van, de nem kizárt.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2014.05.03 szombat, 10:05:06 »

A gombsorba 4 vezeték megy. Kettő a gombokra, kettő a világításra. Azt írtam is lejjebb, hogy ha a világításnak van testje (nem ellenőriztem, de valószínű), akkor a gombsoron belül összeköthető a test és megoldódik a probléma. Tehát akár egy módosított gombsor javíthatja a hibát. Nem állítom, hogy így van, de nem kizárt.



Ugyanerre gondoltam!

Valószínű módosítottak a kapcsolón. De azt is el tudom képzelni, hogy több beszállító volt, az egyik így, a másik úgy oldotta meg.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2014.05.03 szombat, 13:28:40 »

Sziasztok, tegnapelőttig napi szinten használtam gond nélkül a 2011-es autót. Tegnap nem indult el. Tök sötét volt a műszerfal. valami relé katogott, de azonkívűl semmi nem történt a start gomb megnyomásra.
Aksi feszültség: 7.4V.
Egész nap töltöttem, processzoros full automata töltővel, úgy hogy aksit nem vettem ki. (azt sem tudom hogy kell kivenni ennél a típusnál, ahogy be van barikádozva)
Délután 5 kor, 12.6V volt az aksi feszültség, kocsi elindult szépen. (Töltő még töltötte volna, de gondoltam ez így már nem lehet gond)
Nem mentem  a kocsival, bezártam aztan jött az éjszaka.Ma reggel kocsi nem indul.Relé kattog, műszerfal sötét.(rádió meg központi zár meg riasztó pittyenés, tükör behajtás meg megy neki)

Na erre valami ötlet?

a, megdöglött az aksi? (3 éves a rohadék)
b, Rohadég nyestek elrágtak valamit?
c, Rohadék nyestriasztó (ultrahangos) leszívja? 8 hónapja lett beszerelve.
d, Rohadék riaszató *** (utólagos) és leszívja? 2 hónapja lett beszerelve.
e, egyéb ötlet?

Köszi előre is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2014.05.03 szombat, 14:10:12 »

Sziasztok, tegnapelőttig napi szinten használtam gond nélkül a 2011-es autót. Tegnap nem indult el. Tök sötét volt a műszerfal. valami relé katogott, de azonkívűl semmi nem történt a start gomb megnyomásra.
Aksi feszültség: 7.4V.
Egész nap töltöttem, processzoros full automata töltővel, úgy hogy aksit nem vettem ki. (azt sem tudom hogy kell kivenni ennél a típusnál, ahogy be van barikádozva)
Délután 5 kor, 12.6V volt az aksi feszültség, kocsi elindult szépen. (Töltő még töltötte volna, de gondoltam ez így már nem lehet gond)
Nem mentem  a kocsival, bezártam aztan jött az éjszaka.Ma reggel kocsi nem indul.Relé kattog, műszerfal sötét.(rádió meg központi zár meg riasztó pittyenés, tükör behajtás meg megy neki)

Na erre valami ötlet?

a, megdöglött az aksi? (3 éves a rohadék)
b, Rohadég nyestek elrágtak valamit?
c, Rohadék nyestriasztó (ultrahangos) leszívja? 8 hónapja lett beszerelve.
d, Rohadék riaszató *** (utólagos) és leszívja? 2 hónapja lett beszerelve.
e, egyéb ötlet?

Köszi előre is.

a,    Akku csere
b,    Akku csere
c,    Nagyon minimális a fogyasztása, nem szívja le.
d,    Nagyon minimális a fogyasztása, nem szívja le.
e,    Akku csere
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2014.05.03 szombat, 16:14:55 »

Sziasztok, tegnapelőttig napi szinten használtam gond nélkül a 2011-es autót. Tegnap nem indult el. Tök sötét volt a műszerfal. valami relé katogott, de azonkívűl semmi nem történt a start gomb megnyomásra.
Aksi feszültség: 7.4V.


Ha már 7,4V-ra lemerült az akku, az elég súlyos. Vagy szinte teljesen elvesztette a kapacitását az akku vagy valami nagyon leszívja.
Az autó áramfelvételét kéne megmérni a biztonság kedvéért, de szerintem 99%, hogy az akku halálozott el. Nekem is ezt csinálta anno az MK3-ban.

Ha van multimétered, elárulom, hogy kell ügyesen áramfelvételt mérni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.