Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 14:07:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300549 alkalommal)
Tomi73
és 21 vendég van a témában
thevenin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2650 Dátum:
2014.05.03 szombat, 16:24:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.03 szombat, 16:14:55
Ha már 7,4V-ra lemerült az akku, az elég súlyos. Vagy szinte teljesen elvesztette a kapacitását az akku vagy valami nagyon leszívja.
Az autó áramfelvételét kéne megmérni a biztonság kedvéért, de szerintem 99%, hogy az akku halálozott el. Nekem is ezt csinálta anno az MK3-ban.
Ha van multimétered, elárulom, hogy kell ügyesen áramfelvételt mérni.
Hello, koszi a válaszokat Urak!
Van multiméterem, szóval jöhet a tipp, lekötelezel! köszi!
Naplózva
thevenin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2651 Dátum:
2014.05.03 szombat, 16:28:42 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.03 szombat, 16:14:55
Ha már 7,4V-ra lemerült az akku, az elég súlyos. Vagy szinte teljesen elvesztette a kapacitását az akku vagy valami nagyon leszívja.
Az autó áramfelvételét kéne megmérni a biztonság kedvéért, de szerintem 99%, hogy az akku halálozott el. Nekem is ezt csinálta anno az MK3-ban.
Ha van multimétered, elárulom, hogy kell ügyesen áramfelvételt mérni.
Ah majdnem elfelejtettem, azt még írd meg légyszi. hogy mennyi a standard áramfelvétel "nyugalmi" állapotban.
Köszi!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2652 Dátum:
2014.05.03 szombat, 16:43:15 »
Idézetet írta: thevenin - 2014.05.03 szombat, 16:24:07
Hello, koszi a válaszokat Urak!
Van multiméterem, szóval jöhet a tipp, lekötelezel! köszi!
Az áramfelvételt célszerű kb. egy órával a leállítás után mérni, amikor az autó már nyugalmi állapotban van. Viszont hogy kötöd sorba ilyenkor a műszert az akkukábelbe? Én így csinálom: Lelazítom az egyik akkusarut, hogy még stabilan érintkezzen, de kézzel könnyen lehúzható legyen. Ezután lezárom az autót (motorháztető marad nyitva). Egy óra múlva egy kis kézügyességgel beiktatom az áramkörbe a multimétert. Az egyik mérőpontot az akku sarkához nyomom, a másikat pedig a saruhoz szorítom. Ezután óvatosan lehúzom a sarut, miközben a műszer mérőpontjai kontaktusban maradnak, és folyamatosan biztosítják a zárt áramkört a műszeren keresztül, és az aktuális áramfelvétel leolvasható.
A műszer legyen a legnagyobb méréshatárban (10 vagy 20A DC)
A határérték szerintem nagyjából 0,1-0,2 A. Efölötti tartós áramfelvétel már belátható időn (1-2hét) belül lemeríti az akkut. 0,05 A vagy kevesebb tökéletes. Ha az akku egy nap alatt lemerül, ahhoz bőven 1A feletti folyamatos áramfelvétel kell.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
thevenin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2653 Dátum:
2014.05.03 szombat, 16:50:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.03 szombat, 16:43:15
Az áramfelvételt célszerű kb. egy órával a leállítás után mérni, amikor az autó már nyugalmi állapotban van. Viszont hogy kötöd sorba ilyenkor a műszert az akkukábelbe? Én így csinálom: Lelazítom az egyik akkusarut, hogy még stabilan érintkezzen, de kézzel könnyen lehúzható legyen. Ezután lezárom az autót (motorháztető marad nyitva). Egy óra múlva egy kis kézügyességgel beiktatom az áramkörbe a multimétert. Az egyik mérőpontot az akku sarkához nyomom, a másikat pedig a saruhoz szorítom. Ezután óvatosan lehúzom a sarut, miközben a műszer mérőpontjai kontaktusban maradnak, és folyamatosan biztosítják a zárt áramkört a műszeren keresztül, és az aktuális áramfelvétel leolvasható.
A műszer legyen a legnagyobb méréshatárban (10 vagy 20A DC)
A határérték szerintem nagyjából 0,1-0,2 A. Efölötti tartós áramfelvétel már belátható időn (1-2hét) belül lemeríti az akkut. 0,05 A vagy kevesebb tökéletes. Ha az akku egy nap alatt lemerül, ahhoz bőven 1A feletti folyamatos áramfelvétel kell.
Kösz!
valószinűleg igazatok van és tényleg kinyúvadt az aksi (3 év után ez hihetetlen még mindig) de azért csinálok egy mérést ahogy írtad!
kösz mégegyszer, üdv!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2654 Dátum:
2014.05.03 szombat, 16:51:26 »
Szerintem kellene vennem egy multimétert!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2655 Dátum:
2014.05.03 szombat, 19:15:21 »
50mA a határ általában, ha ennél több mondjuk 100mA akkor ott nem stimmel valami.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2656 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 00:38:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.03 szombat, 14:10:12
a, Akku csere
b, Akku csere
c, Nagyon minimális a fogyasztása, nem szívja le.
d, Nagyon minimális a fogyasztása, nem szívja le.
e, Akku csere
Mondjuk nekem volt olyan, hogy beszereltek egy utólagos riasztót a Toyotába (sok-sok évvel ezelőtt) és az leszívta az aksit, de nem egy nap alatt, hanem egy hét alatt. Egy év alatt derítette ki a Toyota kereskedés, hogy mi a gond. Az az új aksit is egy hét alatt leszívta.
Amúgy egy aksinál 3 év után minden nap ajándék.
Naplózva
thevenin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2657 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 09:13:32 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.05.04 vasárnap, 00:38:35
Mondjuk nekem volt olyan, hogy beszereltek egy utólagos riasztót a Toyotába (sok-sok évvel ezelőtt) és az leszívta az aksit, de nem egy nap alatt, hanem egy hét alatt. Egy év alatt derítette ki a Toyota kereskedés, hogy mi a gond. Az az új aksit is egy hét alatt leszívta.
Amúgy egy aksinál 3 év után minden nap ajándék.
Hat nem tudom, azért ez engem elszomorít. Éppen pezygőt akartam bontani, hogy ez igen. Ez a Ford. 3 év - 0 hiba. Persze megkapott az új autó minden krbantartást. De 3év és 2 hónap - kinyuvad az aksi.
Ez a harmadik Mondeo, a másik kettő (2002TDDI, 2006TDCI) már használtan került hozzám, el is könyveltem, hogy évi 120k rámegy a javításokra, mert úgyis lesz majd mindig valami. Nem számit, még mindig kevesebb mint az új autó amortizációja.
Én még simán terveztem a második üveg pezsgőbontással, hogy 5év - 0hiba. Hozzáteszem most van 62k km a kocsiban, el se tud kopni..., gondotlam nekem mint gondos gazdának ez egy realisztikus elvárás a fordomtól.
Na mindegy, akkor uj aksi...
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2658 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 09:54:18 »
Idézetet írta: thevenin - 2014.05.04 vasárnap, 09:13:32
Hat nem tudom, azért ez engem elszomorít. Éppen pezygőt akartam bontani, hogy ez igen. Ez a Ford. 3 év - 0 hiba. Persze megkapott az új autó minden krbantartást. De 3év és 2 hónap - kinyuvad az aksi.
Ez a harmadik Mondeo, a másik kettő (2002TDDI, 2006TDCI) már használtan került hozzám, el is könyveltem, hogy évi 120k rámegy a javításokra, mert úgyis lesz majd mindig valami. Nem számit, még mindig kevesebb mint az új autó amortizációja.
Én még simán terveztem a második üveg pezsgőbontással, hogy 5év - 0hiba. Hozzáteszem most van 62k km a kocsiban, el se tud kopni..., gondotlam nekem mint gondos gazdának ez egy realisztikus elvárás a fordomtól.
Na mindegy, akkor uj aksi...
Azert elotge vidd el egy autovillamossagihoz es tenyleg merjetek ra ha Te nem tudsz. Parom Fusionjaban egyik nap megdoglott a radio. Semmi kulso jel, csak az ic egyik resze em kapcsolt le, a radion fizikailag semmi se latszott, mintha kikapcsolt volna rendesen csak szep csendben leszivta az aksit. Miutan meglett a hiba, kapott egy masik radiot es azota is az az akku van benne. Egy meres olcsobb mint egy uj aksi. Szerintem. De ha a kozelben vagy szivesen segitek kimerni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2659 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 10:38:46 »
Idézetet írta: thevenin - 2014.05.04 vasárnap, 09:13:32
Hat nem tudom, azért ez engem elszomorít. Éppen pezygőt akartam bontani, hogy ez igen. Ez a Ford. 3 év - 0 hiba. Persze megkapott az új autó minden krbantartást. De 3év és 2 hónap - kinyuvad az aksi.
Ez a harmadik Mondeo, a másik kettő (2002TDDI, 2006TDCI) már használtan került hozzám, el is könyveltem, hogy évi 120k rámegy a javításokra, mert úgyis lesz majd mindig valami. Nem számit, még mindig kevesebb mint az új autó amortizációja.
Én még simán terveztem a második üveg pezsgőbontással, hogy 5év - 0hiba. Hozzáteszem most van 62k km a kocsiban, el se tud kopni..., gondotlam nekem mint gondos gazdának ez egy realisztikus elvárás a fordomtól.
Na mindegy, akkor uj aksi...
En mindegyik mondimat hasznaltan vettem es a kotelezobszervizek felett csak a hulye extra igenyeim voltak, nomeg az mk3-on a szivosor lamella problema.
Eddig a 3 ev alatt csak 65ekm-t tettem en a hasznalt 4-esbe es egy kerekcsapagy extra volt.
Minden autonal ki lehet fogni egy problemasat. Lasd az en toyotas esetemet. Akkor ket toyotat vett a ceg 0km-el, ugyanazzal a felszereltseggel. Az enyebe a riaszto volt vacak, bar azt itthon raktak be csak ugy mint a tolatoradar szenzorait. Az elobbi *** volt az utobbit rosz helyre raktak.
Naplózva
Beran
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2660 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 10:42:04 »
Üdv!
Van egy furcsa elektromos problémám, ami nemrég jött elő.
A lényeg, hogy néha teljesen normálisan működik a rádió (Sony 6CDs), de legtöbbször a következő furcsaságokat műveli:
-Nem kapcsol be gyújtásra. Ha kézzel bekapcsolom általában kiírja, hogy 1 óra múlva lekapcsol
-Nem kapcsol ki, amikor leállítom az autót. Ha kézzel ki is kapcsolom az órát még akkor is mutatja bezárás után
-Előfordul, hogy a pontos időt nem veszi át a központi egységtől, és akkor "--:--"-t ír az óránál.
-Nem égnek a rádió körüli led-ek menet közben
-Van bluetooth+VC modul a kocsiban, és a telefont felismeri, működik is, de a hangvezérlés az nem
-Akku levétele után egy rövid ideig rendesen működik, de aztán újra megőrül
Olvastam már más fórumokban is hasonló hibáról, de megoldás nem nagyon volt.
Bármi ötlet esetleg?
Üdv,
A.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2661 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 11:21:32 »
Idézetet írta: Beran - 2014.05.04 vasárnap, 10:42:04
Üdv!
Van egy furcsa elektromos problémám, ami nemrég jött elő.
A lényeg, hogy néha teljesen normálisan működik a rádió (Sony 6CDs), de legtöbbször a következő furcsaságokat műveli:
-Nem kapcsol be gyújtásra. Ha kézzel bekapcsolom általában kiírja, hogy 1 óra múlva lekapcsol
-Nem kapcsol ki, amikor leállítom az autót. Ha kézzel ki is kapcsolom az órát még akkor is mutatja bezárás után
-Előfordul, hogy a pontos időt nem veszi át a központi egységtől, és akkor "--:--"-t ír az óránál.
-Nem égnek a rádió körüli led-ek menet közben
-Van bluetooth+VC modul a kocsiban, és a telefont felismeri, működik is, de a hangvezérlés az nem
-Akku levétele után egy rövid ideig rendesen működik, de aztán újra megőrül
Olvastam már más fórumokban is hasonló hibáról, de megoldás nem nagyon volt.
Bármi ötlet esetleg?
Üdv,
A.
Esetleg egy újraprogramozást meg lehet próbálni. Nem utólag került bele a fejegység?
A programozást nagyon óvatosan!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Beran
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2662 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 11:49:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.04 vasárnap, 11:21:32
Esetleg egy újraprogramozást meg lehet próbálni. Nem utólag került bele a fejegység?
A programozást nagyon óvatosan!
Teljesen gyári minden.
Újraprogramozást hagynám a végére, azt magamnak úgysem tudom megcsinálni, de azért köszönöm az ötletet!
Amúgy a gyújtás jelet CAN BUS-on keresztül kapja a fejegység?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2663 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 11:51:06 »
Idézetet írta: Beran - 2014.05.04 vasárnap, 11:49:51
Teljesen gyári minden.
Újraprogramozást hagynám a végére, azt magamnak úgysem tudom megcsinálni, de azért köszönöm az ötletet!
Amúgy a gyújtás jelet CAN BUS-on keresztül kapja a fejegység?
Can bussal kommunikál, de ugyanolyan vezetéken jön az áram, mint a nem can bus esetén.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
thevenin
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2664 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 11:52:10 »
Idézetet írta: titta - 2014.05.04 vasárnap, 09:54:18
Azert elotge vidd el egy autovillamossagihoz es tenyleg merjetek ra ha Te nem tudsz. Parom Fusionjaban egyik nap megdoglott a radio. Semmi kulso jel, csak az ic egyik resze em kapcsolt le, a radion fizikailag semmi se latszott, mintha kikapcsolt volna rendesen csak szep csendben leszivta az aksit. Miutan meglett a hiba, kapott egy masik radiot es azota is az az akku van benne. Egy meres olcsobb mint egy uj aksi. Szerintem. De ha a kozelben vagy szivesen segitek kimerni.
Alapvetően a ford-ba akarom eljuttatni a vasat. Próbálok bele annyi életet tenni hogy odáig eljusson.Ez is jó sztori. Kivittem a hiperszuper brilliáns processsor controlled full auto töltőmet. Na az közölte velem hogy felismerni véli a 6V-os akkumulátort es nekiáll tölteni. Mivel olyan alacsony az akku fesz (7.3 alatt) hogy nem ismeri fel 12V-os aksinak, nem is tölti jobban mint ahogy a 6V-os aksikat kell.
Az istennek nem birtam a töltőt rábírni hogy kezelje már 12 V os aksiként. A processor okos.
Na a szomszéd nyugdíjas bácsi made in USSR töltőnek hívott monstruma nem problémázik. Meglátjuk mi lesz ...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2665 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 11:54:15 »
Idézetet írta: thevenin - 2014.05.04 vasárnap, 11:52:10
Alapvetően a ford-ba akarom eljuttatni a vasat. Próbálok bele annyi életet tenni hogy odáig eljusson.Ez is jó sztori. Kivittem a hiperszuper brilliáns processsor controlled full auto töltőmet. Na az közölte velem hogy felismerni véli a 6V-os akkumulátort es nekiáll tölteni. Mivel olyan alacsony az akku fesz (7.3 alatt) hogy nem ismeri fel 12V-os aksinak, nem is tölti jobban mint ahogy a 6V-os aksikat kell.
Az istennek nem birtam a töltőt rábírni hogy kezelje már 12 V os aksiként. A processor okos.
Na a szomszéd nyugdíjas bácsi made in USSR töltőnek hívott monstruma nem problémázik. Meglátjuk mi lesz ...
Ha rajta hagyod a 6v-os töltésen, valószínű előbb utóbb kiírja, hogy rossz az akksi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2666 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 15:15:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.03 szombat, 10:05:06
Ugyanerre gondoltam!
Valószínű módosítottak a kapcsolón. De azt is el tudom képzelni, hogy több beszállító volt, az egyik így, a másik úgy oldotta meg.
Csak nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy megoldható-e tempomat hiba csak a gombsor átalakításával. A válasz:igen. Ugyanaz a testszál megy a gombok világításához, mint a kürthöz, így a kontakhibás tempomat test és a jó test összekötése a gombsor paneljén is kivitelezhető. Át is alakítottam a sajátomat.
Info, ha valaki követni szeretné.
0. Szükség lesz egy 0805 méretű 15 Ohmos SMD ellenállásra (nekem csak 22 Ohmos volt kéznél)
UPDATE:
Nem akarok a részletekbe bonyolódni, de a kormány mögötti modul elégtelen testelése miatt az említett 15 (vagy 22 Ohmos) ellenállás beépítése feltétlenül szükséges. Rövidzárral nem helyettesíthető, különben nem fog teljesen megjavulni a hiba.
1. Kürt (motortér biztitábla) és légzsák (utastérbiztitábla) biztosítékok kivétele
2. Légzsák és gomb kiszerelés:
http://www.meyerpower.de/Gesagt_getan_smax.html#Tempomat
(Köszi Balogh Tomi a linket)
Elegendő a bal oldali gombsort kiszedni (ON/OFF/CAN)
3. Gombsor módosítás
Gombsor hátulnézetben:
2x2 bütyköt kell kiakasztani. Én fogpiszkálót hazsnálok segédeszköznek, mivel csak két kezem van:
A gombsor két darabban:
és ami nekünk kell:
Ilyen a NYÁK:
A 2. kivezetésnél óvatosan lekaparjuk a zöld lakkot:
Az SMD ellenállás beforrasztva a két középső kivezetés közé:
Utána mindent összeszerelni...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 21:40:45 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2667 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 18:23:02 »
Láttátok ezt:
http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/
?
Egy orosz figura szénné tuningolta a konzerv+ kijelzőt. Ráadásul minden megy FL előtti műszeregységen is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2668 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 19:59:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.04 vasárnap, 18:23:02
Láttátok ezt:
http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/
?
Egy orosz figura szénné tuningolta a konzerv+ kijelzőt. Ráadásul minden megy FL előtti műszeregységen is.
nagyon komolyan néz ki!!
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2669 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 21:26:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.04 vasárnap, 18:23:02
Láttátok ezt:
http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/
?
Egy orosz figura szénné tuningolta a konzerv+ kijelzőt. Ráadásul minden megy FL előtti műszeregységen is.
Ezek a ruszkik nem semmik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2670 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 21:44:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.04 vasárnap, 21:26:28
Ezek a ruszkik nem semmik...
Tomi, ez egy kisfelbontású kijelző...
Filmet is lehetne rajta nézni szhar minőségben, vagy tolatókameraképet rárakni, stb.
Csak elhatározás kérdése.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2671 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:03:30 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.05.04 vasárnap, 21:44:59
Tomi, ez egy kisfelbontású kijelző...
Filmet is lehetne rajta nézni szhar minőségben, vagy tolatókameraképet rárakni, stb.
Csak elhatározás kérdése.
Jani! Tied a pálya.
A Ford egy normál frissítést nem tud megcsinálni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2672 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:26:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.04 vasárnap, 22:03:30
Jani! Tied a pálya.
A Ford egy normál frissítést nem tud megcsinálni...
Nekem nincs kedvem ilyet csinálni...
(nem motivál már...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2673 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 23:04:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.04 vasárnap, 21:26:28
Ezek a ruszkik nem semmik...
ha megvan a firmware forráskódja, nomeg a fejlesztéshez valami pici infó, hogy miként tudok a szoftverre rácsattani, akkor szívesen nekiállok én is.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2674 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 08:07:47 »
Nincs valakinek egy elfekvő ködlámpája? Akár sérült is jó. Kísérletezéshez kellene.
Mivel reménytelennek tűnik készen kapni DRL-lel integráltat, megpróbálnék befaragni valamit.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2675 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 08:49:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.05 hétfő, 08:07:47
Nincs valakinek egy elfekvő ködlámpája? Akár sérült is jó. Kísérletezéshez kellene.
Mivel reménytelennek tűnik készen kapni DRL-lel integráltat, megpróbálnék befaragni valamit.
Szia!
Nekem van egy kb 50 cm-es SMD 5050 "kültéri" vízhatlan ledsorom... szívesen odaadom, elküldöm. Próbaképp vettem, hasonló elszántsággal voltam mint TE is.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2676 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 09:06:20 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.05.05 hétfő, 08:49:55
Szia!
Nekem van egy kb 50 cm-es SMD 5050 "kültéri" vízhatlan ledsorom... szívesen odaadom, elküldöm. Próbaképp vettem, hasonló elszántsággal voltam mint TE is.
Üdv.: Peti
Köszi, de valami "E" jeles DRL-t próbálnék bele applikálni, ami kb. követi a lámpa ívét.
Inkább a gyári ködlámpa ami fontos lenne.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2677 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 21:30:15 »
sziasztok!
mondeo mk4 2007 titanium front lights malfunktion üzenetet dob: kanyakövetős fényszóró van benne, izzók jók a forditó tesztet megcsinálja látszólag normálisan gyujtásráadáskor majd 1-2 perc mulva megint dobja a hibaüzenetet! mi lehet a baj???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2678 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 21:40:54 »
Idézetet írta: henki - 2014.05.08 csütörtök, 21:30:15
sziasztok!
mondeo mk4 2007 titanium front lights malfunktion üzenetet dob: kanyakövetős fényszóró van benne, izzók jók a forditó tesztet megcsinálja látszólag normálisan gyujtásráadáskor majd 1-2 perc mulva megint dobja a hibaüzenetet! mi lehet a baj???
nézd meg a hibakodot forscan el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2679 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 22:41:48 »
ugy érted olvastassam ki?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2680 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 22:55:04 »
Idézetet írta: henki - 2014.05.08 csütörtök, 22:41:48
ugy érted olvastassam ki?
Akksid rendben van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2681 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 23:02:33 »
hááát mondasz valamit gondlotam erre énis ugyanis most hogy még külföldi papirosan itt állt az udvaron az autó kb 2 hétig csak el-elinditgattam odébbjárni vele ha kellett kb 10 edszerre már nem indult el. feltöltöttem most igy hogy már használom jó de gyanusan hamar kuszott fel a töltő a kivánt feszülségre szoval nem sok lehet hátra neki. de nem pl a rádiót kaplcsolja ki leőször ha *** az akksi?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2682 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 23:07:08 »
meg amugy teljesen jól indit mióta használom és még szinte csak városabn mentem vele. tél elején maugy tuti csere
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2683 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 23:16:17 »
Idézetet írta: henki - 2014.05.08 csütörtök, 23:07:08
meg amugy teljesen jól indit mióta használom és még szinte csak városabn mentem vele. tél elején maugy tuti csere
Lemerülés miatt is kiírhat ilyet! Ne foglalkozz vele!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2684 Dátum:
2014.05.09 péntek, 07:42:06 »
Idézetet írta: henki - 2014.05.08 csütörtök, 22:41:48
ugy érted olvastassam ki?
persze.akár.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laccee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2685 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 10:34:47 »
Hali!
Valaki használt már utángyártott tolatókamerát mondeohoz?
Gyári FX navigációhoz szeretném kötni, és az lenne a kérdésem, hogy ezek követik a kormányzás íveit segédvonalakkal, vagy csak szimpla kameraként viselkednek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2686 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 11:37:40 »
Idézetet írta: Laccee - 2014.05.11 vasárnap, 10:34:47
Hali!
Valaki használt már utángyártott tolatókamerát mondeohoz?
Gyári FX navigációhoz szeretném kötni, és az lenne a kérdésem, hogy ezek követik a kormányzás íveit segédvonalakkal, vagy csak szimpla kameraként viselkednek?
Oh, persze..... követik!
Ez nem a kamerán múlik!
Simán képet ad, ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
öreg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2687 Dátum:
2014.05.13 kedd, 21:36:12 »
Idézetet írta: henki - 2014.05.08 csütörtök, 21:30:15
sziasztok!
mondeo mk4 2007 titanium front lights malfunktion üzenetet dob: kanyakövetős fényszóró van benne, izzók jók a forditó tesztet megcsinálja látszólag normálisan gyujtásráadáskor majd 1-2 perc mulva megint dobja a hibaüzenetet! mi lehet a baj???
És ha minden rendben van akkor, kell egy szoftver frissités a lámpa modulon, régen volt hozzá MSZI.
Bár általában eddig már mindnekinek frissítve lett.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2688 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 08:01:29 »
na és ilyen frissitést ki tud csinálni? figyelgettem amugy este valami tényleg nem ok, elindulás után egy darabig hibátlanul működik mondjuk 8-10 kanyar. aztán egyszercsak megáll, és kidobja a jelzést is! aztán gondol egyet csinál egy demot menet közben, van h utána megint teljesen jó egy darabig...nem értem mi lehet a baja, gondolkodtam rajta ha jó idő lesz meg időm engedi szétszedem a mechanikáját megnézem nincs e valami rendelleneség valahol...volt egyáltalán már valakinek ilyen problémája???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
bagesz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2689 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 21:04:14 »
Nekem mk4 mondeom van a tempomattom nem mindig kapcsol be mi lehet a gond ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2690 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 21:22:17 »
Idézetet írta: bagesz - 2014.05.15 csütörtök, 21:04:14
Nekem mk4 mondeom van a tempomattom nem mindig kapcsol be mi lehet a gond ?
Sakos hszeit olvasd vissza!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2691 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 21:33:52 »
Idézetet írta: bagesz - 2014.05.15 csütörtök, 21:04:14
Nekem mk4 mondeom van a tempomattom nem mindig kapcsol be mi lehet a gond ?
A rohadt a héten nekem sem akart kapcsolni, percekig nyomkodtam mire bevette, utána meg végig frankó volt.
Sakos-nak a nagy talin testelgetnie kellene, ha már ennyire megy neki!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2692 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 22:07:50 »
Tempomattal kapcsolatban!!!
Ha jöttök a nagytalira keressetek meg. Ha az a hiba, ami annak idején nekem is volt, akkor megoldom.
A legszebb Offos autóval leszek, így könnyű lesz megtalálni!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2693 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 22:08:49 »
Idézetet írta: zsoel - 2014.05.15 csütörtök, 22:07:50
Tempomattal kapcsolatban!!!
Ha jöttök a nagytalira keressetek meg. Ha az a hiba, ami annak idején nekem is volt, akkor megoldom.
A legszebb Offos autóval leszek, így könnyű lesz megtalálni!
Kibe tolod a kormányt? És ha neki úgy nem kényelmes?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2694 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 22:11:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.15 csütörtök, 22:08:49
Kibe tolod a kormányt? És ha neki úgy nem kényelmes?
Akkor kap egy botkormányt!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2695 Dátum:
2014.05.16 péntek, 06:20:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2014.05.15 csütörtök, 22:11:55
Akkor kap egy botkormányt!
aú.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2696 Dátum:
2014.05.16 péntek, 06:22:24 »
Idézetet írta: zsoel - 2014.05.15 csütörtök, 22:11:55
Akkor kap egy botkormányt!
A tiedet? És azt is kibe tolod?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2697 Dátum:
2014.05.16 péntek, 07:56:40 »
Idézetet írta: zsoel - 2014.05.15 csütörtök, 22:07:50
Tempomattal kapcsolatban!!!
Ha jöttök a nagytalira keressetek meg. Ha az a hiba, ami annak idején nekem is volt, akkor megoldom.
A legszebb Offos autóval leszek, így könnyű lesz megtalálni!
Ez a kormány ki/be tologatás csak ideiglenes javulást hoz (lásd az alábbi leírásomban). Persze elképzelhető, hogy egyes esetekben ez egy elég hosszú idő. Nálam max 1 nap volt.
A hiba analízis és javítás leírás itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg887587#msg887587
Alternatív (elegánsabb) javítás itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg891774#msg891774
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.16 péntek, 08:00:57 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2698 Dátum:
2014.05.16 péntek, 09:04:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.16 péntek, 07:56:40
Ez a kormány ki/be tologatás csak ideiglenes javulást hoz (lásd az alábbi leírásomban). Persze elképzelhető, hogy egyes esetekben ez egy elég hosszú idő. Nálam max 1 nap volt.
A hiba analízis és javítás leírás itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg887587#msg887587
Alternatív (elegánsabb) javítás itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg891774#msg891774
Erről kéne valami doksit csinálni, mert egy hét múlva már nem találjuk meg
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2699 Dátum:
2014.05.16 péntek, 09:19:20 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.05.16 péntek, 09:04:00
Erről kéne valami doksit csinálni, mert egy hét múlva már nem találjuk meg
Alfot meg kell kérni szépen és berakja a FAQ-ba.....ott könnyen megtalálod majd.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ