Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 05:42:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3300115 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:11:06 »

Voltak gondok az autóval nem mindent ebbe a topicba írtam le csak most az elektromos dolgokat írtam le ennek volt előzmènye már csak a motorral kapcsolatos topicba írtam. Röviden: volt egy töltès jelző hiba hogy nem tölt az akksi menet közben mindig jelezte. Elvittem autovillamosság szerelőhöz 50.000 ftèrt felújította a generátort mert kopott volt ez az mutatta is... aztán vissza tettèk ès továbbra is mutatta hogy nincs töltès. Aztán valami vezetèk hiba volt azt cserèltèk akkor ès jó lett.
Volt előtte lendkerèk csere meh kuplung szerkezet lehet egy másik szerelő akkor a vezetèkeket tönkre tette volt egy ilyen tipp is.
Most èpp a fordnál vagyok várom a szerelőt hogy mit mond majd ezekre a jelensègekre..
szinte hihetetlen amit nálad művel az egynyóc.  wow1
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:59:47 »

Ha az egyik szál 4V a másik pedig 12V és mégsem világít, akkor fordított polaritással kötötted be a lámpát. A dimmelés egyébként nem egy állandó feszültséggel történik, hanem a ledek gyors kapcsolgatásával, tehát 0 és 12V gyors váltakozásával. Ezért nem mond semmit a mérés, főleg terhelés nélkül.
Alap esetben pedig azért lehet mindkét szálon 12V, mert valószínűleg a tápfeszültségből érzékeli a doboz, hogy jár a motor, és a tesztnél ez a feltétel nem áll fenn. Lehet, hogy 14V-on kéne meghajtani, és akkor máris 0-12V-ot mérnél a két vezetéken.
Inkább építsd be. Jó lesz az.


A tesztet úgy csináltam hogy rákötöttem egy akkumulátor töltőre, polaritásokra figyeltem, nem cseréltem fel az biztos.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:29:15 »

Voltak gondok az autóval nem mindent ebbe a topicba írtam le csak most az elektromos dolgokat írtam le ennek volt előzmènye már csak a motorral kapcsolatos topicba írtam. Röviden: volt egy töltès jelző hiba hogy nem tölt az akksi menet közben mindig jelezte. Elvittem autovillamosság szerelőhöz 50.000 ftèrt felújította a generátort mert kopott volt ez az mutatta is... aztán vissza tettèk ès továbbra is mutatta hogy nincs töltès. Aztán valami vezetèk hiba volt azt cserèltèk akkor ès jó lett.
Volt előtte lendkerèk csere meh kuplung szerkezet lehet egy másik szerelő akkor a vezetèkeket tönkre tette volt egy ilyen tipp is.
Most èpp a fordnál vagyok várom a szerelőt hogy mit mond majd ezekre a jelensègekre..
Nagyon sajnálom, h ennyit nyűglődsz ezzel a kocsival. Megbízható autóvillamosságost nem tudok Neked mondani itt zegen sem, akihez én vittem az felemás volt, ha a főnök volt jól dolgoztak, ha nem akkor meg....
Nekem is sok bajom volt az elején a kocsival, bár ennyi talán nem került, volt h már elgondolkodtam rajta, h még egy hiba és eladom... nem tudom Te hogy állsz ezzel a kérdéssel jelenleg, de nem irigyellek.
A legnagyobb gond, h azt látom Nálad sem tudnak szakszerűen a hiba okára rátalálni, csak mutyikolnak, meg találgatnak.
Majd írj, h mi volt ma a szerelőnél.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:48:15 »

A tesztet úgy csináltam hogy rákötöttem egy akkumulátor töltőre, polaritásokra figyeltem, nem cseréltem fel az biztos.
Ha egy lámpa egyik felén 4V van, a másikon 12V, akkor az 8V-ot kap. Ha nem világít, akkor vagy kevés neki a 8V (nem hiszem) vagy rossz az izzó (lehet) vagy polaritásfüggő és fordítva van bekötve.
Más esetet nem tudok elképzelni. Ha jársz a XXII kerületben, segítek érdemben is kimérni, kipróbálni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:51:34 »

Ha egy lámpa egyik felén 4V van, a másikon 12V, akkor az 8V-ot kap. Ha nem világít, akkor vagy kevés neki a 8V (nem hiszem) vagy rossz az izzó (lehet) vagy polaritásfüggő és fordítva van bekötve.
Más esetet nem tudok elképzelni. Ha jársz a XXII kerületben, segítek érdemben is kimérni, kipróbálni.

Húú az a világ másik vége. A XV. kerületben vagyok.  De lehet hogy el fogok menni, ha nem boldogulok. 
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2014.11.18 kedd, 22:49:18 »

Nagyon sajnálom, h ennyit nyűglődsz ezzel a kocsival. Megbízható autóvillamosságost nem tudok Neked mondani itt zegen sem, akihez én vittem az felemás volt, ha a főnök volt jól dolgoztak, ha nem akkor meg....
Nekem is sok bajom volt az elején a kocsival, bár ennyi talán nem került, volt h már elgondolkodtam rajta, h még egy hiba és eladom... nem tudom Te hogy állsz ezzel a kérdéssel jelenleg, de nem irigyellek.
A legnagyobb gond, h azt látom Nálad sem tudnak szakszerűen a hiba okára rátalálni, csak mutyikolnak, meg találgatnak.
Majd írj, h mi volt ma a szerelőnél.

Nyilván megfordult a fejemben, hogy megválok tőle, mert egy pénz temető lett ez az autó. Mondhatni sok probléma volt/van vele, de a család minden tagja oda van érte, szeretik, nagy, kényelmes, jól felszerelt stb.
Használjuk annak ellenére, hogy vannak nyitott kérdések problémák. A porlasztók terén egyszer, ami jegelve van. Aztán a gázolaj folyás még mindig nincs kizárva, mert ha megállok egy parkolóban bárki elsétál mellette egyből érzi az erős gázolaj szagot. Foltot nem találok alatta, de ettől még a fene tudja...

Vissza térve az elektromos dologra:
Fordban mértek egyet gyorsan, azt mondták valószínű akksi kuka. Megnézték, eredeti gyári ford akksi van az autóban. Kérdeztem, hogy ez biztos e, hisz akitől vettem állítása szerint idén januárban vett bele újat... A lényeg, hogy elmentem ismét egy autóvillamosság szerelőhöz, aki több műszerrel tud mérni, az megnézte minden hogyan és egyértelműen azt mondta, hogy azonnal akksi csere. Hozzátette, hogy csoda hogy a generátort nem tette tönkre eddig. Amúgy ahhoz vittem aki korábban a generátort felújította. Most a generátort nézte azt mondta, az jó. A régi akksi ki lett szedve, ami egy eredeti ford akksi, dátum 2007/11. Vagyis ezzel jött ki a gyárból és ezek szerint ez nem lett cserélve. Innét nézve, akkor érett volt az akksi csere. Nem értem az előző tulajt.... vagy abszolút nem ért hozzá és átvágták a fordban, vagy fogalma sincs és keveri a másik autójával, mert ma már azt is mondta hogy lehet a másik autójában cserélt akksit... nah mindegy. Új akkumulátort kapott aztán ha ez volt a hiba oka akkor most minden jó elméletileg.

( az autóvillamosság szerelő főnök és alkalmazottjai nagyon szidják a fordot mint márkát, meg mint diesel is, azt mondják hogy sok baj van velük, és minden bonyolultabban van benne összerakva mint kellene, nehéz szerelni, hozzáférni amihez kell stb.... én sem hoztam meg a kedvüket a fordokhoz... amúgy ezelőtt 3 új insignia volt náluk azt megint szidták nagyon, hogy sorra viszik őket elektromos problémák hada... )
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2014.11.19 szerda, 09:56:52 »

Húú az a világ másik vége. A XV. kerületben vagyok.  De lehet hogy el fogok menni, ha nem boldogulok. 

Szerintem keresd meg Vic-et, ő a XVI-ban lakik és ford szervizben dolgozik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2014.11.19 szerda, 15:56:27 »

Szerintem keresd meg Vic-et, ő a XVI-ban lakik és ford szervizben dolgozik.

Vik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2014.11.19 szerda, 19:05:48 »

Gyári Xenon izzó helyett vett már valaki ilyen Osramot?

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_XENARC_66140XNB_D1S_NIGHT_BREAKER_XENON_DOBOZOS


Jobban lehet vele látni mint a gyárival? Mer a leírás szerint sokkal jobb, de érdekel saját tapasztalat. Smiley


Sima Halogénba már bevált csak ilyeneket használok.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:01:41 »

Gyári Xenon izzó helyett vett már valaki ilyen Osramot?

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_XENARC_66140XNB_D1S_NIGHT_BREAKER_XENON_DOBOZOS


Jobban lehet vele látni mint a gyárival? Mer a leírás szerint sokkal jobb, de érdekel saját tapasztalat. Smiley


Sima Halogénba már bevált csak ilyeneket használok.
Jó drága, de minden bizonnyal erősebb is a fénye. Habár a látványos fényerő javulást a lencse tisztítással és szükség esetén az újrafoncsorozással lehet elérni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:03:55 »

Gyári Xenon izzó helyett vett már valaki ilyen Osramot?

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_XENARC_66140XNB_D1S_NIGHT_BREAKER_XENON_DOBOZOS


Jobban lehet vele látni mint a gyárival? Mer a leírás szerint sokkal jobb, de érdekel saját tapasztalat. Smiley


Sima Halogénba már bevált csak ilyeneket használok.

Scratch írt róla: http://mondeo.hu/index.php?page=174
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:52:01 »

Köszi a képek alapján jóval jobb mint a gyári igaz ára is van..
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 08:06:05 »

Gyári Xenon izzó helyett vett már valaki ilyen Osramot?

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_XENARC_66140XNB_D1S_NIGHT_BREAKER_XENON_DOBOZOS


Jobban lehet vele látni mint a gyárival? Mer a leírás szerint sokkal jobb, de érdekel saját tapasztalat. Smiley


Sima Halogénba már bevált csak ilyeneket használok.

D2S-be nekem ilyen van, tényleg sokkal jobb! Van is teszt a főoldalon róla.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 20:19:52 »

Ezt a jelző izzót akarom a helyzet jelzőbe venni, de sehol nem találok róla képet, hogy milyen is valójában.

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_2827DC_DIADEM_CHROME_JELZOIZZO_BL2

Valaki vett már? A xenon mellé jó lesz, vagy inkább a kék színű verzió lenne jobb?  Mert a gyári nagyon gyatra azzal a narancs színnel a xenon mellett..
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 21:28:52 »

Ezt a jelző izzót akarom a helyzet jelzőbe venni, de sehol nem találok róla képet, hogy milyen is valójában.

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_2827DC_DIADEM_CHROME_JELZOIZZO_BL2

Valaki vett már? A xenon mellé jó lesz, vagy inkább a kék színű verzió lenne jobb?  Mert a gyári nagyon gyatra azzal a narancs színnel a xenon mellett..

szerintem vedd meg és csinálj róla képeket (lehetőleg színhelyeset) és oszd meg velünk, mert nagyon érdekel
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 22:43:03 »

szerintem vedd meg és csinálj róla képeket (lehetőleg színhelyeset) és oszd meg velünk, mert nagyon érdekel

Másik autóba ilyet vettem ez tök jó és nem xenon mellé ment.

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_2825HCBI_W5W_COOL_BLUE_JELZOIZZO_BL2a

Veszek mindenképp, de több mindent is cserélni akarok pl ködlámpába is Night Breakert akarok az is nagyon bevált a másik autón.

Ez a meleg fehér amivel gyárilag szerelik nagyon nem jön be amit lehet hideg fehérre cserélek.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2014.11.21 péntek, 08:06:08 »

Ezt a jelző izzót akarom a helyzet jelzőbe venni, de sehol nem találok róla képet, hogy milyen is valójában.

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_2827DC_DIADEM_CHROME_JELZOIZZO_BL2

Valaki vett már? A xenon mellé jó lesz, vagy inkább a kék színű verzió lenne jobb?  Mert a gyári nagyon gyatra azzal a narancs színnel a xenon mellett..

Inkább Cool Blue-t vegyél, annak van xenon szine.
Ez a Chrome olyan helyekre jó, ahol látszik az izzó a lámpába.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:35:32 »

Másik autóba ilyet vettem ez tök jó és nem xenon mellé ment.

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_2825HCBI_W5W_COOL_BLUE_JELZOIZZO_BL2a

Veszek mindenképp, de több mindent is cserélni akarok pl ködlámpába is Night Breakert akarok az is nagyon bevált a másik autón.

Ez a meleg fehér amivel gyárilag szerelik nagyon nem jön be amit lehet hideg fehérre cserélek.


Nem szükséges ám sorköz hagyni.  Smiley
Ködlámpába felesleges drága izzót venni. Sőt a ködlámpa gyakorlatilag faxság. Semmire sem jó, látni nem lehet csak az út szélét....arra meg mindegy milyen izzó van benne, inkább idegesítően jampi style..... ráadásul folyamatos KRESZ szabályt sért a használók 99.9 %-a. Lakott területen meg eleve tilos a használata. Csak zavaró!
Amikor meg látni 10-20 méter, onnan már tilos is és előre úgyse világít.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:02:19 »


Nem szükséges ám sorköz hagyni.  Smiley
Ködlámpába felesleges drága izzót venni. Sőt a ködlámpa gyakorlatilag faxság. Semmire sem jó, látni nem lehet csak az út szélét....arra meg mindegy milyen izzó van benne, inkább idegesítően jampi style..... ráadásul folyamatos KRESZ szabályt sért a használók 99.9 %-a. Lakott területen meg eleve tilos a használata. Csak zavaró!
Amikor meg látni 10-20 méter, onnan már tilos is és előre úgyse világít.

Jó izzóval, ködben nem rossz az! Az út szélét jobban látod.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:14:52 »

Jó izzóval, ködben nem rossz az! Az út szélét jobban látod.

Én inkább a kocsi elé nézek.
Amikor valóban indokolt lenne a ködlámpa (országút), ott meg max. 20-al mész akkor!

Ködben ha valaki nem lát a normál fényszóró fényénél, akkor a megoldás nem a több lámpa, hanem a szemész.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:16:48 »


Nem szükséges ám sorköz hagyni.  Smiley
Ködlámpába felesleges drága izzót venni. Sőt a ködlámpa gyakorlatilag faxság. Semmire sem jó, látni nem lehet csak az út szélét....arra meg mindegy milyen izzó van benne, inkább idegesítően jampi style..... ráadásul folyamatos KRESZ szabályt sért a használók 99.9 %-a. Lakott területen meg eleve tilos a használata. Csak zavaró!
Amikor meg látni 10-20 méter, onnan már tilos is és előre úgyse világít.

Nagy ködbe jó volt nekem múltkor a másik autóba Nightbreaker van már, ott bevált.
Tény hogy ritkán használja az ember, de valamivel jobb.
Igen sokan akkor is használják amikor köd még a közelükbe sincs...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:35:49 »


Nem szükséges ám sorköz hagyni.  Smiley
Ködlámpába felesleges drága izzót venni. Sőt a ködlámpa gyakorlatilag faxság. Semmire sem jó, látni nem lehet csak az út szélét....arra meg mindegy milyen izzó van benne, inkább idegesítően jampi style..... ráadásul folyamatos KRESZ szabályt sért a használók 99.9 %-a. Lakott területen meg eleve tilos a használata. Csak zavaró!
Amikor meg látni 10-20 méter, onnan már tilos is és előre úgyse világít.
Teljes mértékben igazat adok most Neked ebben.  eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2014.11.21 péntek, 23:33:46 »

Teljes mértékben igazat adok most Neked ebben.  eljen
Én meg igazat adok neked ebben most teljesen.  vigyor3 eplus2
Tehát: teljes mértékben igazat adok neked most, ebben a témában.
jó, értem, majdnem sikerült. de mi 1,8-asok legyünk jobbak mint a vacak benzin/diesel 2,0 használók. azért izgi, hogy 2,2 mocival itt nem nagyon van bejegyzés.  vigyor3
GSR vagy akárhogyhívjáképpen meg megint beállt kötözködni. a ködfény arra jó amire. a városban ködfényt használót én elegánsan magam elé engedem aztán LED+tompított+köd+reflektort kapják egy kicsit hátulról, érzésre.  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2014.11.22 szombat, 08:35:46 »

Én meg igazat adok neked ebben most teljesen.  vigyor3 eplus2
Tehát: teljes mértékben igazat adok neked most, ebben a témában.
jó, értem, majdnem sikerült. de mi 1,8-asok legyünk jobbak mint a vacak benzin/diesel 2,0 használók. azért izgi, hogy 2,2 mocival itt nem nagyon van bejegyzés.  vigyor3
GSR vagy akárhogyhívjáképpen meg megint beállt kötözködni. a ködfény arra jó amire. a városban ködfényt használót én elegánsan magam elé engedem aztán LED+tompított+köd+reflektort kapják egy kicsit hátulról, érzésre.  vigyor3

Én álltam be kötözködni mert leírtam, hogy a ködlámpa használók szabálytalanul használják a ködlámpát? A szabályokat nem én hoztam, attól eltérő használata zavaró és tilos.
Főleg, hogy semmi értelme és haszna az elsőnek. A hátsónak (ködzáró) lenne haszna, szerepe, értelme ha a körülmények megkívánják. De annak a rendeltetésszerű használatához ész és intelligencia szükséges.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.22 szombat, 08:38:13 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2014.11.22 szombat, 11:59:25 »

Én álltam be kötözködni mert leírtam, hogy a ködlámpa használók szabálytalanul használják a ködlámpát? A szabályokat nem én hoztam, attól eltérő használata zavaró és tilos.
Főleg, hogy semmi értelme és haszna az elsőnek. A hátsónak (ködzáró) lenne haszna, szerepe, értelme ha a körülmények megkívánják. De annak a rendeltetésszerű használatához ész és intelligencia szükséges.

azzal én is egyetértek, hogy szabályok és az inteligencia szerinti használat fontos. Viszont szerintem az elsőnek is van haszna. Esetlegesen jobban lehet látni az út szélét és nem futsz le róla még gyök kettővel sem. Ha ennyi haszna volt, akkor megéri.
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 14:45:46 »

Ha az egyik szál 4V a másik pedig 12V és mégsem világít, akkor fordított polaritással kötötted be a lámpát. A dimmelés egyébként nem egy állandó feszültséggel történik, hanem a ledek gyors kapcsolgatásával, tehát 0 és 12V gyors váltakozásával. Ezért nem mond semmit a mérés, főleg terhelés nélkül.
Alap esetben pedig azért lehet mindkét szálon 12V, mert valószínűleg a tápfeszültségből érzékeli a doboz, hogy jár a motor, és a tesztnél ez a feltétel nem áll fenn. Lehet, hogy 14V-on kéne meghajtani, és akkor máris 0-12V-ot mérnél a két vezetéken.
Inkább építsd be. Jó lesz az.


Nekifutottam ma még egyszer a dolognak. 2  DRL lámpához megy 2-2 szál vezeték.  Ha bekötöm mindkét lámpát úgy, ahogy kéne 2 vezeték ez egyikbe, 2 vezeték a másikba, akkor csak ez egyik lámpatest világít, és a dimmelés is felemás lesz ha felkapcsolom a tompított fényt.  Viszont ennek az elektronikának az egyik DRL-hez menő kábelén tök jól működik minden. A másik kábelén nem tudom mi van, de össze vissza csinál mindet.  Mindkét lámpatestet rákötöttem az elektronikából kijövő egyik DRL kábelre, és tökéltessen működik a rendszer.   
0 állás= DRL világít 100% DRL fény
1 állás= helyzetjelző világit 30%-os DRL fény
2 állás=helyzetjelző világit , DRL 30%-on, és a tompított is világít.
Automata= Nappal világít a DRL 100%-on és más semmi - estét még nem próbáltam

Viszont így az elektronikából van 2 db vezetékem, ami nem megy sehova, azt leszigeteltem.  Maradhat ez így?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 18:15:53 »

Nekifutottam ma még egyszer a dolognak. 2  DRL lámpához megy 2-2 szál vezeték.  Ha bekötöm mindkét lámpát úgy, ahogy kéne 2 vezeték ez egyikbe, 2 vezeték a másikba, akkor csak ez egyik lámpatest világít, és a dimmelés is felemás lesz ha felkapcsolom a tompított fényt.  Viszont ennek az elektronikának az egyik DRL-hez menő kábelén tök jól működik minden. A másik kábelén nem tudom mi van, de össze vissza csinál mindet.  Mindkét lámpatestet rákötöttem az elektronikából kijövő egyik DRL kábelre, és tökéltessen működik a rendszer.   
0 állás= DRL világít 100% DRL fény
1 állás= helyzetjelző világit 30%-os DRL fény
2 állás=helyzetjelző világit , DRL 30%-on, és a tompított is világít.
Automata= Nappal világít a DRL 100%-on és más semmi - estét még nem próbáltam

Viszont így az elektronikából van 2 db vezetékem, ami nem megy sehova, azt leszigeteltem.  Maradhat ez így?
Csak bírja az elektronika a dupla terhelést a működő kimenetén.

A működés szerintem így nem jó. Helyzetjelző nem lehet a DRL mellett. A helyzetjelző izzót ki kell venned.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 18:52:56 »

Csak bírja az elektronika a dupla terhelést a működő kimenetén.

A működés szerintem így nem jó. Helyzetjelző nem lehet a DRL mellett. A helyzetjelző izzót ki kell venned.


Az már nem nagy munka ezek után.  Azért még elviszem egy autóvillamosságihoz, mostmár így rá tud mérni ő is, hogy a helyén van minden.
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 19:34:46 »

Az már nem nagy munka ezek után.  Azért még elviszem egy autóvillamosságihoz, mostmár így rá tud mérni ő is, hogy a helyén van minden.

Gyári DRL-es mondeokban mi van a helyzetjelző helyén?  Mert az tényleg nem világít , ha megy a DRL.
Naplózva
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:35:34 »

Gyári DRL-es mondeokban mi van a helyzetjelző helyén?  Mert az tényleg nem világít , ha megy a DRL.

Semmi, a helye sincs meg.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 09:36:50 »

Gyári DRL-es mondeokban mi van a helyzetjelző helyén?  Mert az tényleg nem világít , ha megy a DRL.

A helyzetjelző izzó bent van a lámpatestben (Xenon típusú), de sohasem világít. Helyzetjelző állásban a DRL csökkentett fénnyel világít.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.24 hétfő, 10:25:32 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 09:38:54 »

Nekifutottam ma még egyszer a dolognak. 2  DRL lámpához megy 2-2 szál vezeték.  Ha bekötöm mindkét lámpát úgy, ahogy kéne 2 vezeték ez egyikbe, 2 vezeték a másikba, akkor csak ez egyik lámpatest világít, és a dimmelés is felemás lesz ha felkapcsolom a tompított fényt.  Viszont ennek az elektronikának az egyik DRL-hez menő kábelén tök jól működik minden. A másik kábelén nem tudom mi van, de össze vissza csinál mindet.  Mindkét lámpatestet rákötöttem az elektronikából kijövő egyik DRL kábelre, és tökéltessen működik a rendszer.   
0 állás= DRL világít 100% DRL fény
1 állás= helyzetjelző világit 30%-os DRL fény
2 állás=helyzetjelző világit , DRL 30%-on, és a tompított is világít.
Automata= Nappal világít a DRL 100%-on és más semmi - estét még nem próbáltam

Viszont így az elektronikából van 2 db vezetékem, ami nem megy sehova, azt leszigeteltem.  Maradhat ez így?


Vedd ki a helyzetjelző izzókat és máris, mintha gyári DRL-ed lenne.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 16:11:45 »

A helyzetjelző izzó bent van a lámpatestben (Xenon típusú), de sohasem világít. Helyzetjelző állásban a DRL csökkentett fénnyel világít.

Nekem is xenonos lámpám van, pont ma néztem bele. Kívülről olyan, mintha lenne benne helyzetjelző, de nincs izzó a lámpatestben. Bekötés sincs hozzá. Csak a DRL világít helyzetjelző állásban.
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 16:19:43 »

A helyzetjelző izzó bent van a lámpatestben (Xenon típusú), de sohasem világít. Helyzetjelző állásban a DRL csökkentett fénnyel világít.

Nincs izzó, barbár módon csak egy kupak van az izzó helyén...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2014.11.25 kedd, 15:36:28 »

Android vs. Convers+

Az oroszok megcsinálták:
https://www.youtube.com/watch?v=uOt6_PFxRMM
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2014.11.25 kedd, 16:09:59 »

Android vs. Convers+

Az oroszok megcsinálták:
https://www.youtube.com/watch?v=uOt6_PFxRMM

Biza, bár igaz hogy az még egy régebbi, FL előtti convers és a verziója nem derül ki, viszont ígéretes a dolog. Előbb-utóbb nekem is lesz ilyen.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2014.11.25 kedd, 16:25:13 »

Biza, bár igaz hogy az még egy régebbi, FL előtti convers és a verziója nem derül ki, viszont ígéretes a dolog. Előbb-utóbb nekem is lesz ilyen.

Ez faceliftes Mondeo és Convers+. wow1
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2014.11.25 kedd, 21:00:51 »

Ez faceliftes Mondeo és Convers+. wow1

Tenyleg az, bocsi. Csak utana elkezdtem nezni a tobbi felajanlott videot es valszeg az utolso meg fl elotti autorol keszult es az maradt meg bennem. Kellene keresni valami orosz kapcsolatot.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:50:49 »

Tenyleg az, bocsi. Csak utana elkezdtem nezni a tobbi felajanlott videot es valszeg az utolso meg fl elotti autorol keszult es az maradt meg bennem. Kellene keresni valami orosz kapcsolatotsmile


A magyar lányok már nem jók?  eplus2
 Tolmácsot tudok, ha kell. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 10:01:45 »

Sziasztok,

Amennyiben csak hátul cserélem ki az indexeket led-re, akkor is kell ellenállást beépítenem a "normális" működéshez?

Valakinek tapasztalata van már ezzel?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:38:47 »

Sziasztok,

Amennyiben csak hátul cserélem ki az indexeket led-re, akkor is kell ellenállást beépítenem a "normális" működéshez?

Valakinek tapasztalata van már ezzel?

 worship

igen kell
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 22:28:48 »



A magyar lányok már nem jók?  eplus2
 Tolmácsot tudok, ha kell. 
Persze, mert Ti már nem tanultátok, hogy: Nu págágyi! Én még kicsit gávári páruszki!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 22:30:45 »

Persze, mert Ti már nem tanultátok, hogy: Nu págágyi! Én még kicsit gávári páruszki!


Ennyit én is tudok.
A "kedvencem": nas da rovje  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 22:39:54 »



Ennyit én is tudok.
A "kedvencem": nas da rovje  vigyor3
Szvsz (persze csak akkor, ha titokban nem voltál 3 évet Tengizben hegeszteni) még ha sokat el is felejtettem, de azért a 10 év orosz tanítás (nem tanulás!) nem múlt el teljesen...
Q: hogy mondják oroszul, hogy fűtőtest?
A:  Huh?
Q: Hát, úgy, mint magyarul, csak lágyítsad...
A: Tyűtyőtyest!

 Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 23:35:57 »

Szvsz (persze csak akkor, ha titokban nem voltál 3 évet Tengizben hegeszteni) még ha sokat el is felejtettem, de azért a 10 év orosz tanítás (nem tanulás!) nem múlt el teljesen...
Q: hogy mondják oroszul, hogy fűtőtest?
A:  Huh?
Q: Hát, úgy, mint magyarul, csak lágyítsad...
A: Tyűtyőtyest!

 Cheesy Cheesy

 vigyor3
Nem voltam ott dolgozni....bár egyszer majdnem sikerült "meghegesztenem" egy orosz származású lányt.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2014.11.28 péntek, 09:31:40 »


 vigyor3
Nem voltam ott dolgozni....bár egyszer majdnem sikerült "meghegesztenem" egy orosz származású lányt.  vigyor3

Azért egy orosz csaj (persze ha jól néz ki) nem lehet akármilyen Smiley
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2014.11.28 péntek, 20:02:55 »

Persze, mert Ti már nem tanultátok, hogy: Nu págágyi! Én még kicsit gávári páruszki!

Akkor inkább gávárju Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2014.11.28 péntek, 20:03:57 »



Ennyit én is tudok.
A "kedvencem": nas da rovje  vigyor3
na zdarovje Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 09:51:49 »

na zdarovje Smiley
na zdrowie lengyel az orosz здоровье
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 11:02:42 »

Na, előkerült a 45+ társaság is... Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.