Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 14:30:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300565 alkalommal)
Tomi73
és 27 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2015.02.07 szombat, 15:09:28 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 14:50:50
Van benne fék? Ez szuper, mert még nem is hallottam. De ha a kérdésre is tud valaki válaszolni, az lenne az igazán szuper
A kérdésedre is válaszoltam pedig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2015.02.07 szombat, 15:10:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 12:53:29
Adok egy igazat, nesze!
Na ezt most felirom a kéménybe korommal.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2015.02.07 szombat, 15:17:55 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 15:09:28
A kérdésedre is válaszoltam pedig.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2015.02.07 szombat, 15:28:40 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 15:17:55
Miért is fejelgeted -még ha virtuálisan is- a falat?
"A ráfutás elleni védelem más, mint az adaptív tempomat. Az többnyire a szélvédő felső részébe szerelt lézer nyaláb segítségével alacsonyabb sebességnél kb. 5-40 km/h -ban működik, ami városban vagy lassú araszolásnál "figyel".
Szerintem a Mondeo-ban ilyen nincs."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2015.02.07 szombat, 15:44:46 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 15:28:40
Miért is fejelgeted -még ha virtuálisan is- a falat?
"A ráfutás elleni védelem más, mint az adaptív tempomat. Az többnyire a szélvédő felső részébe szerelt lézer nyaláb segítségével alacsonyabb sebességnél kb. 5-40 km/h -ban működik, ami városban vagy lassú araszolásnál "figyel".
Szerintem a Mondeo-ban ilyen nincs."
A kérdésem az volt, hogy a Mondeóban melyik távolságtartó tempomat van. Amelyik akár meg is állítja a kocsit lassabb tempónál, vagy amelyik csak nagyobb sebességnél működik. Szerinted válaszoltál erre a kérdésre. Kérdés, hgy hol? A ráfutás elleni védelem az teljesen más. A működését ismerem, csak nem tudom melyik típus rendelhető. Legalább mi szentendreiek értsük meg egymást
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2015.02.07 szombat, 15:53:25 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 15:44:46
A kérdésem az volt, hogy a Mondeóban melyik távolságtartó tempomat van. Amelyik akár meg is állítja a kocsit lassabb tempónál, vagy amelyik csak nagyobb sebességnél működik. Szerinted válaszoltál erre a kérdésre. Kérdés, hgy hol? A ráfutás elleni védelem az teljesen más. A működését ismerem, csak nem tudom melyik típus rendelhető. Legalább mi szentendreiek értsük meg egymást
Szerintem diesel autot akarsz rendelni, ezert mar ismeretlenul is az irantad mutatott kotozkodes.
Egyebirant majd megszokod GSR stilusat, olyan mint egy oreg puli: sokat ugat de sose harap. Es amugy segitokesz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2015.02.07 szombat, 15:57:02 »
Idézetet írta: titta - 2015.02.07 szombat, 15:53:25
Szerintem diesel autot akarsz rendelni, ezert mar ismeretlenul is az irantad mutatott kotozkodes.
Egyebirant majd megszokod GSR stilusat, olyan mint egy oreg puli: sokat ugat de sose harap. Es amugy segitokesz.
Igen, dieselt. Bár ennek is megvan az oka. Volt már Siera Cosworth is, naná, hogy jobban tetszett. De sajnos az üzemanyagfogyasztást figyelembe kell vennem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:08:00 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 15:44:46
A kérdésem az volt, hogy a Mondeóban melyik távolságtartó tempomat van. Amelyik akár meg is állítja a kocsit lassabb tempónál, vagy amelyik csak nagyobb sebességnél működik. Szerinted válaszoltál erre a kérdésre. Kérdés, hgy hol? A ráfutás elleni védelem az teljesen más. A működését ismerem, csak nem tudom melyik típus rendelhető. Legalább mi szentendreiek értsük meg egymást
Hát ott, hogy a tempomat akár adaptív, akár nem az nem ugyanaz, mint amiről írtam ráfutás elleni védelem. Az nem tempomat funkció, más rendszer.
Ebből már adódik, hogy ha tempomatról beszélünk az sebességtartást jelent és nem ráfutás elleni védelmet.
Én értem, hogy te mi akarsz kérdezni. Csak ne egyszerre említsd a tempomattal.
Ezt próbáltam különválasztani.
Ugorj be a Hoványhoz, kérdezd meg. (szerintem sok Ö betüt fogsz hallani.
)
Tudtommal nincs rendelhető ráfutás elleni védelem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:09:21 »
Idézetet írta: titta - 2015.02.07 szombat, 15:53:25
Szerintem diesel autot akarsz rendelni, ezert mar ismeretlenul is az irantad mutatott kotozkodes.
Egyebirant majd megszokod GSR stilusat, olyan mint egy oreg puli: sokat ugat de sose harap. Es amugy segitokesz.
Oreg puli? Ez ám a hasonlat....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:13:07 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 15:57:02
Igen, dieselt. Bár ennek is megvan az oka. Volt már Siera Cosworth is, naná, hogy jobban tetszett. De sajnos az üzemanyagfogyasztást figyelembe kell vennem.
Akkora különbség azért nincs. De előre kifizeted úgyis az árában a fogyasztási különbözetet.
Talán új autónál annyi veszély még nincs, meg garanciális is....szóval a költségesebb dízel alkatrészektől még nem kell tartanod....elvileg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:15:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 16:08:00
Hát ott, hogy a tempomat akár adaptív, akár nem az nem ugyanaz, mint amiről írtam ráfutás elleni védelem. Az nem tempomat funkció, más rendszer.
Ebből már adódik, hogy ha tempomatról beszélünk az sebességtartást jelent és nem ráfutás elleni védelmet.
Én értem, hogy te mi akarsz kérdezni. Csak ne egyszerre említsd a tempomattal.
Ezt próbáltam különválasztani.
Ugorj be a Hoványhoz, kérdezd meg. (szerintem sok Ö betüt fogsz hallani.
)
Tudtommal nincs rendelhető ráfutás elleni védelem.
2015-ös modellév
Érvényes: 2014. szeptember 8-ai gyártástól
Adaptív sebességtartó automatika
– Beállítható sebességlimit (ASLD) funkcióval
– Ütközésre figyelmeztető rendszerrel
– 378 000 Ft
A Hoványnál (Szentendrén) azt sem tudják, hogy rendelhető e állófűtés. Pedig benne van az árjegyzékben is. De abban igazad van, hogy az ABC ő betűjét nagyon jól ismerik
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:21:45 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 16:15:22
2015-ös modellév
Érvényes: 2014. szeptember 8-ai gyártástól
Adaptív sebességtartó automatika
– Beállítható sebességlimit (ASLD) funkcióval
–
Ütközésre figyelmeztető rendszerrel
– 378 000 Ft
A Hoványnál (Szentendrén) azt sem tudják, hogy rendelhető e állófűtés. Pedig benne van az árjegyzékben is. De abban igazad van, hogy az ABC ő betűjét nagyon jól ismerik
Az legfeljebb holtér figyelő a külső tükrökben.
A ráfutás elleni védelem....még leírva is egész más.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:34:14 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 16:15:22
2015-ös modellév
Érvényes: 2014. szeptember 8-ai gyártástól
Adaptív sebességtartó automatika
– Beállítható sebességlimit (ASLD) funkcióval
– Ütközésre figyelmeztető rendszerrel
– 378 000 Ft
A Hoványnál (Szentendrén) azt sem tudják, hogy rendelhető e állófűtés. Pedig benne van az árjegyzékben is. De abban igazad van, hogy az ABC ő betűjét nagyon jól ismerik
Te most MKV-ot vasarolsz vagy MKIV-et? A negyesben tudomasom szerint ilyen nincs. Az otosbe mar lehet hogy van. Es most ellent kell mondjak GSR-nek, ha a tempomat alatt van felsorolva, akkor valszeg az lehet amire Te is gondolsz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:39:05 »
Idézetet írta: titta - 2015.02.07 szombat, 16:34:14
Te most MKV-ot vasarolsz vagy MKIV-et? A negyesben tudomasom szerint ilyen nincs. Az otosbe mar lehet hogy van. Es most ellent kell mondjak GSR-nek, ha a tempomat alatt van felsorolva, akkor valszeg az lehet amire Te is gondolsz.
A
figyelmeztető rendszer
és a
megakadályozó rendszer
egészen más.
Holttér figyelő az a figyelmeztető rendszer.
Esetleg figyelmeztet a követő radar, ha közelítesz és távolság gyorsan csökken.
A megállítás -ráfutás ellenni védelem- annak az a neve és lézeres berendezés végzi. Az adatív tempomathoz radar jár.
Szerinte mk4 lesz.
Ha viszont mégis a minden mást jelent, akkor grat a fordítóknak. Láttunk már ott is érdekes dolgokat....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 16:44:43 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:44:10 »
Idézetet írta: titta - 2015.02.07 szombat, 16:34:14
Te most MKV-ot vasarolsz vagy MKIV-et? A negyesben tudomasom szerint ilyen nincs. Az otosbe mar lehet hogy van. Es most ellent kell mondjak GSR-nek, ha a tempomat alatt van felsorolva, akkor valszeg az lehet amire Te is gondolsz.
MK V-öt szeretnék igen. GSR csak valószínűleg vicces kedvében van. Minden Szentendrei humoros. Eddig egyébként úgy tudtam, hogy a távolságtartó tempomatot már az MK IV-hez is lehetett rendelni, azért kérdeztem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:49:40 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 16:44:10
MK V-öt szeretnék igen. GSR csak valószínűleg vicces kedvében van. Minden Szentendrei humoros. Eddig egyébként úgy tudtam, hogy a távolságtartó tempomatot már az MK IV-hez is lehetett rendelni, azért kérdeztem.
MkV
Igen. adaptív tempomat van már 4-eshez is, sőt még FL előttihez is.
Az 5-ösben akármi is lehet, de szerintem én még mindig a holttér figyelmeztetőre asszociálnék az
ütközésre figyelmeztető rendszer
olvasása után.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:51:43 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 16:49:40
MkV
Igen. adaptív tempomat van már 4-eshez is, sőt még FL előttihez is.
Az 5-ösben akármi is lehet, de szerintem én még mindig a holttér figyelmeztetőre asszociálnék az
ütközésre figyelmeztető rendszer
olvasása után.
A holttérfigyelő teljesen külön rendszer, és külön is rendelhető. Na majd jövő héten rákérdezek Solymáron, hátha többet tudnak róla.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:54:46 »
MKV-nél ez a ráfutás elleni védelem:
Active City Stop
alacsony sebességű ütközésmegelőző rendszer.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:55:42 »
Szerintem már az MK4-ben is van ütközésre figyelmeztető rendszer, ami a távolságtartó tempomatra épül.
Külföldiül forward alert a neve.
https://www.youtube.com/watch?v=54Txv4LYkKY
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2015.02.07 szombat, 17:00:47 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 16:51:43
A holttérfigyelő teljesen külön rendszer, és külön is rendelhető. Na majd jövő héten rákérdezek Solymáron, hátha többet tudnak róla.
Igen, akár külön is rendelhető rendszer a tükrökkel.
De ki tudja melyik kereskedő mit mivel von össze és rak egybe csomagba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2015.02.07 szombat, 17:03:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.02.07 szombat, 16:55:42
Szerintem már az MK4-ben is van ütközésre figyelmeztető rendszer, ami a távolságtartó tempomatra épül.
Külföldiül forward alert a neve.
https://www.youtube.com/watch?v=54Txv4LYkKY
Írtam én is.
"Esetleg figyelmeztet a követő radar, ha közelítesz és távolság gyorsan csökken.
A megállítás -ráfutás ellenni védelem- annak az a neve és lézeres berendezés végzi. Az adatív tempomathoz radar jár."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2015.02.07 szombat, 17:06:27 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 16:54:46
MKV-nél ez a ráfutás elleni védelem:
Active City Stop
alacsony sebességű ütközésmegelőző rendszer.
Ez csak 40 km/h alatt működik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2015.02.07 szombat, 17:16:51 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 17:06:27
Ez csak 40 km/h alatt működik.
Igen. Mi baj ezzel?
Te azt kérdezted, hogy ez benne van-e a tempomatban. Nincs.
Az adaptív tempomat tudhatja a figyelmeztető funkciót, de nem állít meg.
Az mondjuk jó kérdés, hogy ha igazodik az előtted haladóhoz -tehát nem álló dologhoz- és az 0-ra lefékez, akkor az igazodás közben lecsökken a sebesség 40 alá (tempomat eleve kikapcsol), akkor már működik az ACS és megállít.
De akkor is külön meg kell rendelni, tehát semmiképp nincs benne egy tempomatos csomagban.
Szerintem.
Ha gondolod menjünk majd be a "hazai" Ford-hoz és kikérdezzük az összes "Ö" betűt tőlük!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 17:21:28 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2015.02.07 szombat, 18:39:11 »
Idézetet írta: Angel - 2015.02.07 szombat, 13:17:27
A 4-esben sikerült megoldani az automatikus zárást?
A fifiben szeretném megoldani... hátha hasonló a szolúsön.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2015.02.07 szombat, 18:50:03 »
Idézetet írta: Angel - 2015.02.07 szombat, 18:39:11
Mit értesz automatikus záráson? Bizonyos sebesség felett a központi zár bezárását?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2015.02.07 szombat, 18:56:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.02.07 szombat, 18:50:03
Mit értesz automatikus záráson? Bizonyos sebesség felett a központi zár bezárását?
Igen, mint az mk3-nál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2015.02.07 szombat, 19:07:31 »
Idézetet írta: Angel - 2015.02.07 szombat, 18:56:02
Igen, mint az mk3-nál.
Nálam még ki-bekapcsolható volt elmconfiggal. Talán újabb SW-eknél már nincs erre lehetőség, de a Fiesta szempontjából ennek nincs jelentősége.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2015.02.07 szombat, 19:52:45 »
Idézetet írta: Angel - 2015.02.07 szombat, 18:56:02
Igen, mint az mk3-nál.
elmconfiggal megkell nézni.de mk4ben is bekapcsolható,lásd KOTTA autója.szóval akár igen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:37:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 19:52:45
elmconfiggal megkell nézni.de mk4ben is bekapcsolható,lásd KOTTA autója.szóval akár igen....
Ok, majd egyszer...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joy69
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 159
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:50:11 »
1997-es mondeom van
tud nekem valaki segiteni,hogy hol keressem a hibát??
megállt a kilométerora számláló,és semmit nem csinál.
Viszont a mutató méri a sebességet.
köszönöm
Naplózva
MK-III 1.8 Benzin
2003.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:53:31 »
Idézetet írta: Angel - 2015.02.07 szombat, 20:37:41
Ok, majd egyszer...
szedd le az elmconfigot,és a BT-seddel tudod csekkolni.nekem nem fut a progi,mert nem nyitja meg a portot...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2015.02.07 szombat, 22:21:16 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 17:16:51
Igen. Mi baj ezzel?
Te azt kérdezted, hogy ez benne van-e a tempomatban. Nincs.
Az adaptív tempomat tudhatja a figyelmeztető funkciót, de nem állít meg.
Az mondjuk jó kérdés, hogy ha igazodik az előtted haladóhoz -tehát nem álló dologhoz- és az 0-ra lefékez, akkor az igazodás közben lecsökken a sebesség 40 alá (tempomat eleve kikapcsol), akkor már működik az ACS és megállít.
De akkor is külön meg kell rendelni, tehát semmiképp nincs benne egy tempomatos csomagban.
Szerintem.
Ha gondolod menjünk majd be a "hazai" Ford-hoz és kikérdezzük az összes "Ö" betűt tőlük!
Én erről beszéltem
https://www.youtube.com/watch?v=1xuEvLP9gpI
És az érdekelt volna, hogy mekkora sebességig működik. (a normál tempomat sem megy 20 km/h alatt)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2015.02.07 szombat, 22:29:38 »
Idézetet írta: joy69 - 2015.02.07 szombat, 20:50:11
1997-es mondeom van
tud nekem valaki segiteni,hogy hol keressem a hibát??
megállt a kilométerora számláló,és semmit nem csinál.
Viszont a mutató méri a sebességet.
köszönöm
Goto MK2 topic...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2015.02.07 szombat, 22:31:24 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.07 szombat, 22:21:16
Én erről beszéltem
https://www.youtube.com/watch?v=1xuEvLP9gpI
És az érdekelt volna, hogy mekkora sebességig működik. (a normál tempomat sem megy 20 km/h alatt)
Már írtam korábban és Sakos is, hogy ez az adaptív tempomat.
Ami tud jelezni közben, hogy lassabb jármű megy előtted és visszalassít. Ennek -tudtommal- nincs felső sebességhatára.
Alsó van, ami a tempomat működési legkisebb sebessége. Azt is írtam, hogy 40 km/h alatt nincs tempomat.
Alatta ott az ASC, ami meg is állít, 0-ra.
Te az adaptív tempomatra gondoltad, hogy araszoláskor megvéd a ráfutástól. Jól emlékszem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 06:33:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 22:31:24
Már írtam korábban és Sakos is, hogy ez az adaptív tempomat.
Ami tud jelezni közben, hogy lassabb jármű megy előtted és visszalassít. Ennek -tudtommal- nincs felső sebességhatára.
Alsó van, ami a tempomat működési legkisebb sebessége. Azt is írtam, hogy 40 km/h alatt nincs tempomat.
Alatta ott az ASC, ami meg is állít, 0-ra.
Te az adaptív tempomatra gondoltad, hogy araszoláskor megvéd a ráfutástól. Jól emlékszem?
szerintem van.mk3 ban és mk4ben is 200 a felső határ.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 07:55:45 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 22:31:24
Már írtam korábban és Sakos is, hogy ez az adaptív tempomat.
Ami tud jelezni közben, hogy lassabb jármű megy előtted és visszalassít. Ennek -tudtommal- nincs felső sebességhatára.
Alsó van, ami a tempomat működési legkisebb sebessége. Azt is írtam, hogy 40 km/h alatt nincs tempomat.
Alatta ott az ASC, ami meg is állít, 0-ra.
Te az adaptív tempomatra gondoltad, hogy araszoláskor megvéd a ráfutástól. Jól emlékszem?
Felső határa az van, a jelenlegi roncsomnál is 200 km/h. De igen, az érdekel, hogy araszoláskor is működik e. Az ASC teljesen más, ne keverjed bele.
Egyébként a kérdésem ebből a cikkből alakult:
Eltérés mutatkozik az adaptív tempomat rendszerekben az üzemi tartomány alsó határában: egyes autógyártók csak országúton szokásos sebességtartományokban engedik a rendszer működését, míg mások akár álló helyzetig is képesek fékezni az autót, miközben a rendszer aktív marad.
Az ismételt elindulás balesetmegelőzési megfontolásokból ilyenkor nem történik automatikusan, ahhoz a vezetőnek meg kell érintenie a gázpedált vagy a tempomat kezelőszervét.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 08:55:20 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.08 vasárnap, 07:55:45
Felső határa az van, a jelenlegi roncsomnál is 200 km/h. De igen, az érdekel, hogy araszoláskor is működik e. Az ASC teljesen más, ne keverjed bele.
Egyébként a kérdésem ebből a cikkből alakult:
Eltérés mutatkozik az adaptív tempomat rendszerekben az üzemi tartomány alsó határában: egyes autógyártók csak országúton szokásos sebességtartományokban engedik a rendszer működését, míg mások akár álló helyzetig is képesek fékezni az autót, miközben a rendszer aktív marad.
Az ismételt elindulás balesetmegelőzési megfontolásokból ilyenkor nem történik automatikusan, ahhoz a vezetőnek meg kell érintenie a gázpedált vagy a tempomat kezelőszervét.
Ha MKV-nél úgy működne az adaptív tempomat, ahogy a cikkben általánosságban beszélnek róla.
Akkor nem lenne extraként ACS, ami rendelhető külön. Hiszen értelmetlen lenne, ha a "tempomat is tudná" a kívánt funkciót.
Én ezért közelítettem meg így, nem keverem. Ezért tűnt úgy, mintha másról beszélnénk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 09:12:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.08 vasárnap, 08:55:20
Ha MKV-nél úgy működne az adaptív tempomat, ahogy a cikkben általánosságban beszélnek róla.
Akkor nem lenne extraként ACS, ami rendelhető külön. Hiszen értelmetlen lenne, ha a "tempomat is tudná" a kívánt funkciót.
Én ezért közelítettem meg így, nem keverem. Ezért tűnt úgy, mintha másról beszélnénk.
Lassan azért majd közelítünk a megoldáshoz
Az ACS egy vészfékező rendszer, jól látszik ezen a videón, hogy mennyire agresszívan áll meg.
https://www.youtube.com/watch?v=3sv7fshptVM
Az adaptiv tempomat viszont a beállított távolságot tartva lassan áll meg (már ha így működik a mondeóban), és nem vészfékezve tartja a távolságot. Na lényeg a lényeg, hogy jövő héten ennek utána járok, és majd megmondom a tutit. Már ha illetékes elvtársék tudják a választ
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 15:09:00 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.08 vasárnap, 09:12:49
Lassan azért majd közelítünk a megoldáshoz
Az ACS egy vészfékező rendszer, jól látszik ezen a videón, hogy mennyire agresszívan áll meg.
https://www.youtube.com/watch?v=3sv7fshptVM
Az adaptiv tempomat viszont a beállított távolságot tartva lassan áll meg (már ha így működik a mondeóban), és nem vészfékezve tartja a távolságot. Na lényeg a lényeg, hogy jövő héten ennek utána járok, és majd megmondom a tutit. Már ha illetékes elvtársék tudják a választ
Legyen világosság:
Adaptív tempomat MKV.: Nem fékez állóra sem agresszívan, sem finoman, lassít, gyorsít és visít, ha nagy a baj, a többi a te dolgod 40 - 200km/h között múkod, de NEM bekkeli helyetted a balesetet.
ACS: 40km/h alatt agresszíven allóra fékez. NEM TEMPOMAT!!!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 18:51:31 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.02.09 hétfő, 15:09:00
Legyen világosság:
Adaptív tempomat MKV.: Nem fékez állóra sem agresszívan, sem finoman, lassít, gyorsít és visít, ha nagy a baj, a többi a te dolgod 40 - 200km/h között múkod, de NEM bekkeli helyetted a balesetet.
ACS: 40km/h alatt agresszíven allóra fékez. NEM TEMPOMAT!!!
Nah. Utánajártam. Bár valóban létezik az ACC-nek olyan változata, amelyik 0-200 km/h sebességig működik, az MKV-ben 40-200-ig használható.Végülis ez volt a kiinduló kérdés.
ACS: 40km/h alatt agresszíven allóra fékez. NEM TEMPOMAT!!! Ez eddig is világos volt.
Köszi az eddigi válaszokat.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 20:59:10 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.02.09 hétfő, 18:51:31
Nah. Utánajártam. Bár valóban létezik az ACC-nek olyan változata, amelyik 0-200 km/h sebességig működik, az MKV-ben 40-200-ig használható.Végülis ez volt a kiinduló kérdés.
ACS: 40km/h alatt agresszíven allóra fékez. NEM TEMPOMAT!!! Ez eddig is világos volt.
Köszi az eddigi válaszokat.
Nincs mit!
Létezik a a dízeleknek is 3 turbós változata, de nem a mondeokban!
Erről a csontról már nem lehet többet lárágni...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2015.02.11 szerda, 17:54:10 »
Sziasztok!
Tönkrement a 2 év 4 hónapos aksim. Még nem én vettem, az előző tulaj. Mint kiderült varta black 70 Ah, ami ha jól tudom nem igazán a kocsiba való aksi. 2007 végi 2.0 TDCI 130LE
Milyen aksit vegyek, mi és mekkora az ajánlott? Varta Blue vagy Silver 74 Ah, Bosch S5 74 Ah, vagy Banner powerbull 80Ah?
Nem tudom melyik legyen, A szerelő Bosch-t ajánl, az akksis a bannerre vagy a nála még kapható exide-ra esküszik.
Az amúgy normális, hogy kocsit ki tudtam nyitni, a navi (rádió), convers kijelző bejöttek, de a kocsi már nem indult, automata váltónál egyik égő sem világított, a kocsi azt írta, hogy rakjam P-be, de abba volt. Akksi be lett vizsgáltatva, kb 30%-os.
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2015.02.11 szerda, 18:11:20 »
Idézetet írta: Plebi - 2015.02.11 szerda, 17:54:10
Sziasztok!
Tönkrement a 2 év 4 hónapos aksim. Még nem én vettem, az előző tulaj. Mint kiderült varta black 70 Ah, ami ha jól tudom nem igazán a kocsiba való aksi. 2007 végi 2.0 TDCI 130LE
Milyen aksit vegyek, mi és mekkora az ajánlott? Varta Blue vagy Silver 74 Ah, Bosch S5 74 Ah, vagy Banner powerbull 80Ah?
Nem tudom melyik legyen, A szerelő Bosch-t ajánl, az akksis a bannerre vagy a nála még kapható exide-ra esküszik.
Az amúgy normális, hogy kocsit ki tudtam nyitni, a navi (rádió), convers kijelző bejöttek, de a kocsi már nem indult, automata váltónál egyik égő sem világított, a kocsi azt írta, hogy rakjam P-be, de abba volt. Akksi be lett vizsgáltatva, kb 30%-os.
Hogy a fenébe döglik meg nektek ilyen gyorsan? Csak városi használat?
Varta, vagy Bosch és befér nagyobb is nem csak 74Ah-s szal én nagyobbat vennék már.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2015.02.11 szerda, 18:40:26 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.11 szerda, 18:11:20
Hogy a fenébe döglik meg nektek ilyen gyorsan? Csak városi használat?
Varta, vagy Bosch és befér nagyobb is nem csak 74Ah-s szal én nagyobbat vennék már.
Novemberben vettem, előtte főnököm használta éves 40-50e km-t ment vele. Az én használatom már jóval gyengébb, hét négy napja 8-8km munkahelyre, egyszer 15-15k munkahelyre. Nem tudom, mi tehetett be neki, lehet rossz darab, bár a varta black aksit nem igazán ajánlják sok fogyasztóval ellátott kocsiba.
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
zármodul
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2015.02.13 péntek, 22:41:49 »
Érdekességképpen szétszedtem egy mk4 első zárat (angol, bal első)
(sponsored by Motorcraft
)
Full műanyag belül, a nagyobbik motor a központi zár a kisebbik a kettős zárásért felelős. Legalább a motorok be vannak forrasztva, nem bepattintósak, mint az mk3-nál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2015.02.13 péntek, 22:50:49 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.11 szerda, 18:11:20
Hogy a fenébe döglik meg nektek ilyen gyorsan? Csak városi használat?
Varta, vagy Bosch és befér nagyobb is nem csak 74Ah-s szal én nagyobbat vennék már.
A bosch s5 80Ah belefér, a rögzítőlemez a külső állásba kerül. Nehéz bebányászni a helyére, érdemes kivenni a légszűrőt házastól (gyári ajánlás az akkucserére...)
Az angol fórumon sok a megpusztult akksira panaszkodó tulaj. Nekem úgy tűnik, hogy az "ajtónyitásra izzítás" nem biztos, hogy szerencsés megoldás, mert minden elektronika egyszerre indul be, nagy terhelést jelent a hideg akkunak. Szerintem.
Volt "lehetőségem" játszani akkuval mk3 2.0TDCi és MK4 2.0TDCi esetén. Amíg az mk3 11,5V körüli indítás előtti (gyújtás, izzítás) feszültség mellett simán indul, az mk4 már alacsony akkufeszültségre panaszkodik és nem biztos, hogy elindul, mert nem forgatja elég gyorsan az önindító.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: zármodul
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2015.02.13 péntek, 22:51:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.02.13 péntek, 22:41:49
Érdekességképpen szétszedtem egy mk4 első zárat (angol, bal első)
(sponsored by Motorcraft
)
Full műanyag belül, a nagyobbik motor a központi zár a kisebbik a kettős zárásért felelős. Legalább a motorok be vannak forrasztva, nem bepattintósak, mint az mk3-nál.
Ez most akkor xar?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: zármodul
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2015.02.13 péntek, 22:53:47 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.13 péntek, 22:51:25
Ez most akkor xar?
Ez konkrétan nem volt xar, csak nem jó balkormányosba. Facelift előtti jobbkormányosból való. A tartóssága meg majd elválik, idáig csak 8éves története van a modellnek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2015.02.14 szombat, 09:20:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.02.13 péntek, 22:50:49
A bosch s5 80Ah belefér, a rögzítőlemez a külső állásba kerül. Nehéz bebányászni a helyére, érdemes kivenni a légszűrőt házastól (gyári ajánlás az akkucserére...)
Ilyet kapott anno b4k. Én is szívtam vele 2012 novemberében...
PS: ha kiveszed a légszűrőt, már nem olyan neheéz visszatenni az újat.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2015.02.14 szombat, 11:29:15 »
Idézetet írta: Plebi - 2015.02.11 szerda, 18:40:26
Novemberben vettem, előtte főnököm használta éves 40-50e km-t ment vele. Az én használatom már jóval gyengébb, hét négy napja 8-8km munkahelyre, egyszer 15-15k munkahelyre. Nem tudom, mi tehetett be neki, lehet rossz darab, bár a varta black aksit nem igazán ajánlják sok fogyasztóval ellátott kocsiba.
Ez a használat tesz be neki!
Ez sajnos nem csak az akksira igaz, lesznek itt más gondok is, ez a futás egszerre kevés... Be sem melexik üzemi hőfokra a technika...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ