Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 18:58:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300820 alkalommal)
Tomi73
és 20 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4100 Dátum:
2015.02.18 szerda, 19:49:59 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.18 szerda, 18:44:43
Ma meglátogattam power-ford fórumtársunkat frissítette az ecu-t + a converst is.
Nagyon elégedett vagyok a munkájával, láthatóan tudja is mit csinál szóval csak ajánlani tudom.
Ptodic merre lelhető fel? Mennyi egy ilyen sw frissítés? Akár jöhet püben is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4101 Dátum:
2015.02.18 szerda, 20:50:39 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.18 szerda, 19:49:59
Ptodic merre lelhető fel? Mennyi egy ilyen sw frissítés? Akár jöhet püben is...
Ezeket tőle kérdezd meg.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4102 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 07:19:57 »
Helló srácok. Kéne egy kis help. A lámpám a störung hibajelzést még mindig kiirja, reggel a helyzetjelžőm pislákolva kapcsol be,a bal kanyar bevilágitas nem működik.mi lehet? Lkm odalett? köszönöm válaszotokat.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4103 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 09:31:22 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 07:19:57
Helló srácok. Kéne egy kis help. A lámpám a störung hibajelzést még mindig kiirja, reggel a helyzetjelžőm pislákolva kapcsol be,a bal kanyar bevilágitas nem működik.mi lehet? Lkm odalett? köszönöm válaszotokat.
Túl sok tünet utal kontakthibára, de az nem lehet, mert azt írtad megcsiszoltad! Akkor? Feszültség van, mert pislákol a helyz. jelző...
Látni kellene, így nehéz eszet osztani... de a csatlakozó tűnik kakaósnak!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4104 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 10:29:32 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.02.19 csütörtök, 09:31:22
Túl sok tünet utal kontakthibára, de az nem lehet, mert azt írtad megcsiszoltad! Akkor? Feszültség van, mert pislákol a helyz. jelző...
Látni kellene, így nehéz eszet osztani... de a csatlakozó tűnik kakaósnak!
A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4105 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 10:35:04 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 10:29:32
A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!
Akkor te mit csiszoltál meg? Mert azt a csatit persze, hogy szét lehet szedni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4106 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 10:36:51 »
Sziasztok!
Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.
Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.
Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.
Köszi az ötleteket!
BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4107 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 10:38:53 »
Idézetet írta: Bandy - 2015.02.19 csütörtök, 10:36:51
Sziasztok!
Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.
Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.
Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.
Köszi az ötleteket!
BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?
Kiiír a nem induláskor valamit a műszerfalra?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4108 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 10:40:20 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 10:29:32
A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!
Nem láttam még közelről mk4 fényszórócsatlakozót, de szerintem (képek alapján) szétszedhető. Nem biztos, hogy érdemes szétszedni.
Próbáld meg kimosni kontakt tisztítóval (vagy féktisztítóval) és utána kend be kontakt zsírral. http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=6708&cat=210
Egy hibakódot is érdemes lenne olvasni, hogy lásd pontosan mire is panaszkodik.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4109 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 10:41:42 »
Idézetet írta: Bandy - 2015.02.19 csütörtök, 10:36:51
Sziasztok!
Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.
Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.
Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.
Köszi az ötleteket!
BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?
Akkut kéne megnezni elsősorban.
Ha már elsotetul a convers akkor esélyes, hogy haldoklik az az akku.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4110 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 11:04:23 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 10:29:32
A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!
sztáp hiör!
Te mit csiszoltál meg Dani?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4111 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 11:04:49 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.19 csütörtök, 10:41:42
Akkut kéne megnezni elsősorban.
Ha már elsotetul a convers akkor esélyes, hogy haldoklik az az akku.
Elsőre én is ezt mondanám. Anno egy keyless autónál volt nekem még ennél rosszabb is. Mindenféle előjel nélkül halt meg az akksi egy vasárnap délelőtt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4112 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 11:11:29 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.02.19 csütörtök, 11:04:49
Elsőre én is ezt mondanám. Anno egy keyless autónál volt nekem még ennél rosszabb is. Mindenféle előjel nélkül halt meg az akksi egy vasárnap délelőtt...
Én most cseréltem egy hete kb. Még a gyári rendesen indított, de még is csinált eltárolt hibákat állandóan, mióta beraktam az újat rgyik hiba se került vissza.
Szóval nagyon kényes az akkura.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4113 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 12:26:56 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.19 csütörtök, 10:41:42
Akkut kéne megnezni elsősorban.
Ha már elsotetul a convers akkor esélyes, hogy haldoklik az az akku.
Igen, közben már mástól is ezt a tippet kaptam, szóval este megnézzük egy bikakábellel, aztán bízom benne, hogy megoldja. Aztán akkor jön egy jó új akku, ha ez volt. Kérdés lesz utána, hogy az akku rossz, a generátor nem volt jó, vagy valami leszívta. Viszont semmi hibaüzenetet nem írt ki, pedig még arról is írkált, hogy a kulcsban az elem gyenge.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4114 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 12:32:24 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.02.19 csütörtök, 11:04:49
Elsőre én is ezt mondanám. Anno egy keyless autónál volt nekem még ennél rosszabb is. Mindenféle előjel nélkül halt meg az akksi egy vasárnap délelőtt...
Én egész hétvégén használtam, aztán állt 2 napot, randi után haza akartam vinni szerda este a hölgyet... hát, el tudjátok képzelni a fejemet
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4115 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 12:34:01 »
Idézetet írta: Bandy - 2015.02.19 csütörtök, 12:26:56
Igen, közben már mástól is ezt a tippet kaptam, szóval este megnézzük egy bikakábellel, aztán bízom benne, hogy megoldja. Aztán akkor jön egy jó új akku, ha ez volt. Kérdés lesz utána, hogy az akku rossz, a generátor nem volt jó, vagy valami leszívta. Viszont semmi hibaüzenetet nem írt ki, pedig még arról is írkált, hogy a kulcsban az elem gyenge.
Ha gyári még, akkor elfáradhatott magától is, nem kell okvetlenül rendhagyó esemény...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4116 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:03:41 »
Idézetet írta: Bandy - 2015.02.19 csütörtök, 10:36:51
Sziasztok!
Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.
Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.
Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.
Köszi az ötleteket!
BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?
Ez pusztuló akksi lesz. Az enyém is ezt csinálta, mikor nem volt már jó az akksi terhelhetősége, és indításnál izzított, leesett az akksi feszültség 10v alá, arra meg nagyon érzékeny a motorvezérlő, és az általad leírt tünetekkel reagál.
Nekem egy bosch S5 80Ah megoldotta gondot.
Ha ilyen hirtelen halál van állás után, érdemes szivárgást keresni, az enyémnél pl. a fejegység 30 perc után is 0,6A-t vesz fel, amivel 2 nap állás alatt nullázódik az akksi.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4117 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:11:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.02.19 csütörtök, 16:03:41
Ez pusztuló akksi lesz. Az enyém is ezt csinálta, mikor nem volt már jó az akksi terhelhetősége, és indításnál izzított, leesett az akksi feszültség 10v alá, arra meg nagyon érzékeny a motorvezérlő, és az általad leírt tünetekkel reagál.
Nekem egy bosch S5 80Ah megoldotta gondot.
Ha ilyen hirtelen halál van állás után, érdemes szivárgást keresni, az enyémnél pl. a fejegység 30 perc után is 0,6A-t vesz fel, amivel 2 nap állás alatt nullázódik az akksi.
Kezdek meggynugodni, hogy tényleg csak akku csere, nem valami komolyabb. Előtte 1-2 héttel állt másfél hetet anélkül, hogy hozzá értem volna, és jóval hidegebb is volt, de majd este kiderül, hogy WTF van vele, ha megy bikakábellel akkor örülés van
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4118 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:11:33 »
Tonyo, BT,
Köszi a válaszokat!
Én a lámpatestnek a tüskéit csiszoltam meg (ez is csati csak a lámpatest felöli oldal), arra a csatira kérdeztem rá, hogy szét lehet-e szedni, ami rámegy ezekre a tüskékre. Mivel ez a műanyag ovális csati olyan kis rézcsatikból áll össze, amibe belecsúszik a 10 kis tüske, gondolom nem lehet kitisztítani csak spray-vel meg csavarhúzóval. Megtettem.
Mindenesetre ma délután korábban jöttem el (nem emiatt)
, s még egyszer jól átcsiszoltam a tüskéket. Meglepett, hogy mi minden jött még le. Most nincs hibakód, meg sárga "I" jel, no meg a villamosszék kísérőfény ( villogás) sem. Eltűnti a "Beleuchung störung vorne" felirat is.
Valószínűsítem, hogy ami Blau4Kombi Lacinak is már volt jelenség, hogy egyszer csak elalszik a xenon, az nem csati hiba lesz (mert ezen az oldalon nagyon szép tiszta csati és a tüskék is, bal oldal). Ettől függetlenül ott is csiszoltam, meg kontakt sprayztem.
A Xenonnál egyébként az izzó vagy a trafó szokott meghalni? Egyszer volt egy Abblendlich defekt feliratom, s tényleg nem világított a bal oldal. Csak én úgy emlékszem, hogy ha a xeno kezd meghalni, akkor villog.
Köszi Nektek!
Idézetet írta: Tonyo - 2015.02.19 csütörtök, 09:31:22
Túl sok tünet utal kontakthibára, de az nem lehet, mert azt írtad megcsiszoltad! Akkor? Feszültség van, mert pislákol a helyz. jelző...
Látni kellene, így nehéz eszet osztani... de a csatlakozó tűnik kakaósnak!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4119 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:15:46 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 16:11:33
Tonyo, BT,
Köszi a válaszokat!
Én a lámpatestnek a tüskéit csiszoltam meg (ez is csati csak a lámpatest felöli oldal), arra a csatira kérdeztem rá, hogy szét lehet-e szedni, ami rámegy ezekre a tüskékre. Mivel ez a műanyag ovális csati olyan kis rézcsatikból áll össze, amibe belecsúszik a 10 kis tüske, gondolom nem lehet kitisztítani csak spray-vel meg csavarhúzóval. Megtettem.
Mindenesetre ma délután korábban jöttem el (nem emiatt)
, s még egyszer jól átcsiszoltam a tüskéket. Meglepett, hogy mi minden jött még le. Most nincs hibakód, meg sárga "I" jel, no meg a villamosszék kísérőfény ( villogás) sem. Eltűnti a "Beleuchung störung vorne" felirat is.
Valószínűsítem, hogy ami Blau4Kombi Lacinak is már volt jelenség, hogy egyszer csak elalszik a xenon, az nem csati hiba lesz (mert ezen az oldalon nagyon szép tiszta csati és a tüskék is, bal oldal). Ettől függetlenül ott is csiszoltam, meg kontakt sprayztem.
A Xenonnál egyébként az izzó vagy a trafó szokott meghalni? Egyszer volt egy Abblendlich defekt feliratom, s tényleg nem világított a bal oldal. Csak én úgy emlékszem, hogy ha a xeno kezd meghalni, akkor villog.
Köszi Nektek!
ha mégis kellene, van egy motortéri kötegem, amiből ki tudjuk venni a lámpa csatikat....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4120 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:17:46 »
Ja, és a bal oldali kanyarbevilágításnál a H1 fáradt el.
Jobb oldalon egyébként a csati mozogatására sem villog már a helyzetjelző, szépen stabilan világít. Alaposan kell tehát a tüskének egészen a tövégi csiszolni.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4121 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:22:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.02.19 csütörtök, 16:15:46
ha mégis kellene, van egy motortéri kötegem, amiből ki tudjuk venni a lámpa csatikat....
Köszönöm!!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4122 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:23:24 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 16:11:33
Tonyo, BT,
Köszi a válaszokat!
A Xenonnál egyébként az izzó vagy a trafó szokott meghalni? Egyszer volt egy Abblendlich defekt feliratom, s tényleg nem világított a bal oldal. Csak én úgy emlékszem, hogy ha a xeno kezd meghalni, akkor villog.
Köszi Nektek!
Alf szerint az égő lesz, mert a legutolsó diagnál a "trafójel" OK-t mutatott...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4123 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:29:55 »
Én is erre gyanakszom, Nálad is még ugyanez volt a jelenség. A furi, hogy bekapcsol, s ugyanolyan erősen ég, mint a másik oldal, nem is villog, sárgul, s van, amikor akár 2-3 órán keresztül is, mikor utazunk. Na mindegy, majd ha biztos, akkor veszek egy pár xenon izzót.
De ennyi legyen a gondom, hogy 7 év után elromlik egy Xenon izzó
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.02.19 csütörtök, 16:23:24
Alf szerint az égő lesz, mert a legutolsó diagnál a "trafójel" OK-t mutatott...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4124 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:46:19 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 16:29:55
Én is erre gyanakszom, Nálad is még ugyanez volt a jelenség. A furi, hogy bekapcsol, s ugyanolyan erősen ég, mint a másik oldal, nem is villog, sárgul, s van, amikor akár 2-3 órán keresztül is, mikor utazunk. Na mindegy, majd ha biztos, akkor veszek egy pár xenon izzót.
De ennyi legyen a gondom, hogy 7 év után elromlik egy Xenon izzó
Ja hogy még gyári az izzód?
Általános javaslat a 3évente csere, persze erősen függ a használat mértékétől. Nekünk kb 5 évet bírt.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4125 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 17:09:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.19 csütörtök, 16:46:19
Ja hogy még gyári az izzód?
Általános javaslat a 3évente csere, persze erősen függ a használat mértékétől. Nekünk kb 5 évet bírt.
inkább használati órában mérném, de átlagos használat mellett, kb 3 év után kezd elhalványulni.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4126 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 17:31:50 »
Márkát ajánlotok? Mintha egy korábbi hsz sorozatban a Philipset mondtátok volna. Van a neten mondjuk mindenféle. Én évi 15, max 20k-t megyek, nem úgy, mint Laci az évi 50k-val
Idézetet írta: KOTTA - 2015.02.19 csütörtök, 17:09:19
inkább használati órában mérném, de átlagos használat mellett, kb 3 év után kezd elhalványulni.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4127 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:06:02 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 17:31:50
Márkát ajánlotok? Mintha egy korábbi hsz sorozatban a Philipset mondtátok volna. Van a neten mondjuk mindenféle. Én évi 15, max 20k-t megyek, nem úgy, mint Laci az évi 50k-val
Gyárilag Osram van benne legalább is nekem az volt.
Szóval én azt vettem bele, de a philips is jó. Az olcsó kínai cuccok felejtők.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4128 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 21:05:12 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.02.19 csütörtök, 17:31:50
Márkát ajánlotok? Mintha egy korábbi hsz sorozatban a Philipset mondtátok volna. Van a neten mondjuk mindenféle. Én évi 15, max 20k-t megyek, nem úgy, mint Laci az évi 50k-val
http://mondeo.hu/index.php?topic=19905.0
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4129 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 21:40:25 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.19 csütörtök, 21:05:12
http://mondeo.hu/index.php?topic=19905.0
Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4130 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 21:44:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.02.19 csütörtök, 21:40:25
Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.
Nekem is van és csak 1 évesek alig használtak, cseréltem 5500 kelvinesre.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4131 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 21:44:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.02.19 csütörtök, 21:40:25
Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.
Csak ez alig használt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4132 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 21:47:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.02.19 csütörtök, 21:40:25
Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.
Az sw frissítés biznisz terhei is bőven elegek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4133 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 22:09:19 »
Legközelebbi minitalira hozd el kérlek.
Idézetet írta: BT - 2015.02.19 csütörtök, 21:44:54
Csak ez alig használt...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4134 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 22:25:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.02.19 csütörtök, 21:40:25
Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.
Naplózva
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4135 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 22:53:12 »
Idézetet írta: Bandy - 2015.02.19 csütörtök, 10:36:51
Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.
Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.
Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.
Na szóval, az akku volt a probléma, de csak egy kis 55Ah-s astraról tudtunk tölteni rá, a kijelző elsötétedés és egyéb hangok azonnal megjavultak és majd az indító is tekert, bár annyi áram nem volt, hogy elinduljon. Szóval holnap érkezik bele egy Bosch 85 85/800. Nóném akku volt és nemrég állt pár hónapot kb használat nélkül, csak párszor beindítva volt a kereskedésben.
Nagy kérdés, hogy mitől merült le, spontán *** volt mivel állt, vagy valami merítette. Ezt ha jól tudom ki lehet olvastatni belőle, de azt nem tudom, hogy ha akkut cserélek megmaradnak-e a hibaüzenetek.
Úgy tűnik, hogy ha nincs elég töltés a motor indítására akkor keyless-nél a Power gomb nem is kezdi tekerni, hanem vár. Tehát lehet ez volt a problémám, hogy néha nem indult el elsőre, hanem várni kellett kicsit miután ráadtam a gyújtást. Hétvégén több infó kiderül...
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4136 Dátum:
2015.02.20 péntek, 06:19:16 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.02.19 csütörtök, 21:40:25
Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.
de a BT-nek vastag a bőre a képén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4137 Dátum:
2015.02.20 péntek, 06:33:43 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.20 péntek, 06:19:16
de a BT-nek vastag a bőre a képén.
Hülyék, most vett új motort, kell a pénz a törlesztésre, ja meg benzinre is.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4138 Dátum:
2015.02.20 péntek, 08:50:57 »
Idézetet írta: Bandy - 2015.02.19 csütörtök, 22:53:12
Na szóval, az akku volt a probléma, de csak egy kis 55Ah-s astraról tudtunk tölteni rá, a kijelző elsötétedés és egyéb hangok azonnal megjavultak és majd az indító is tekert, bár annyi áram nem volt, hogy elinduljon. Szóval holnap érkezik bele egy Bosch 85 85/800. Nóném akku volt és nemrég állt pár hónapot kb használat nélkül, csak párszor beindítva volt a kereskedésben.
Nagy kérdés, hogy mitől merült le, spontán *** volt mivel állt, vagy valami merítette. Ezt ha jól tudom ki lehet olvastatni belőle, de azt nem tudom, hogy ha akkut cserélek megmaradnak-e a hibaüzenetek.
Úgy tűnik, hogy ha nincs elég töltés a motor indítására akkor keyless-nél a Power gomb nem is kezdi tekerni, hanem vár. Tehát lehet ez volt a problémám, hogy néha nem indult el elsőre, hanem várni kellett kicsit miután ráadtam a gyújtást. Hétvégén több infó kiderül...
Kereskedők többsége beletesz valami szart, hogy kiguruljon vele a paraszt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4139 Dátum:
2015.02.20 péntek, 08:57:10 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.02.20 péntek, 06:33:43
Hülyék, most vett új motort, kell a pénz a törlesztésre, ja meg benzinre is.
Tudjátok ti, hogy mi a zörgés...
Nyilván azért köhögtem ki az mk4-eitek árát a motorra, mert belekalkuláltam a két cső eladását is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4140 Dátum:
2015.02.20 péntek, 14:21:36 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.02.19 csütörtök, 21:44:45
Nekem is van és csak 1 évesek alig használtak, cseréltem 5500 kelvinesre.
...diszkókék.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
csabika 82
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4141 Dátum:
2015.02.21 szombat, 21:06:43 »
Szevasztok! nemrégóta vagyok tulaja egy mk IV nek és abban kérném a segitséget valakitől hogy a müszerfalon menet közben eltunik az átlagfogy,pillfogy, és a menyi km van még ikon csak enyi látszik ---- ez normális?
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4142 Dátum:
2015.02.21 szombat, 22:28:53 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.02.21 szombat, 21:06:43
Szevasztok! nemrégóta vagyok tulaja egy mk IV nek és abban kérném a segitséget valakitől hogy a müszerfalon menet közben eltunik az átlagfogy,pillfogy, és a menyi km van még ikon csak enyi látszik ---- ez normális?
Eloszor egy jotanacs: az alairasodba tedd be az autod fobb adatait. Igy nem kell megkerdezni hogy a Tied milyen. Az enyem Faceliftes es convers+ kijelzos. A kormanyon levo ok gombbal tudom valtanj hogy mit mutasson radiohallgatas kozben vagy a menubol.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4143 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:19:03 »
Convers mod árak:
http://www.spike1985.de/ConversMod/Anleitungen/Preise.pdf
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4144 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 11:09:23 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.02.21 szombat, 21:06:43
Szevasztok! nemrégóta vagyok tulaja egy mk IV nek és abban kérném a segitséget valakitől hogy a müszerfalon menet közben eltunik az átlagfogy,pillfogy, és a menyi km van még ikon csak enyi látszik ---- ez normális?
Helló!
Az biztos nem normális. Akkor vmi gond lesz a kijelződdel.
Csak menet közben jelentkezik v. indításnál is?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
csabika 82
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4145 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 11:37:29 »
Idézetet írta: titta - 2015.02.21 szombat, 22:28:53
Eloszor egy jotanacs: az alairasodba tedd be az autod fobb adatait. Igy nem kell megkerdezni hogy a Tied milyen. Az enyem Faceliftes es convers+ kijelzos. A kormanyon levo ok gombbal tudom valtanj hogy mit mutasson radiohallgatas kozben vagy a menubol.
köszönöm az infot beállitottam, én is tudom váltogatni de inditás után 2-5 perc után csak ---- enyi látszodik bárhova lépek. leállitom beinditom akkor ujra mutat adatot 2-5 percig
Naplózva
csabika 82
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4146 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 11:43:35 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.02.22 vasárnap, 11:09:23
Helló!
Az biztos nem normális. Akkor vmi gond lesz a kijelződdel.
Csak menet közben jelentkezik v. indításnál is?
elvileg a kijelzőnek nincs baja, inditás nután látszik minden adat de 2-5 perc elteltével minden eltunik kivéve az átlagsebesség az megmarad, ha leállitom és ujra beinditom minden látszodik ujabb2-5 percig
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4147 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 13:28:53 »
Sziasztok!
Parkoló radart szeretnék berakatni, 2*4 szezorosat, lehetőleg olyat ami nem csak pittyeg, hanem a távolságot is kiírja. Tudnátok esetleg típust/szervizt ajánlani?
Nem utolsó szempont, hogy a szenzorok színre fújhatóak legyenek.
Köszönöm!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4148 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 17:23:44 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.02.22 vasárnap, 11:43:35
elvileg a kijelzőnek nincs baja, inditás nután látszik minden adat de 2-5 perc elteltével minden eltunik kivéve az átlagsebesség az megmarad, ha leállitom és ujra beinditom minden látszodik ujabb2-5 percig
Az üzemanygszint mutatóval nincs gond?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
potyo57
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4149 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 19:02:58 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.02.22 vasárnap, 11:43:35
elvileg a kijelzőnek nincs baja, inditás nután látszik minden adat de 2-5 perc elteltével minden eltunik kivéve az átlagsebesség az megmarad, ha leállitom és ujra beinditom minden látszodik ujabb2-5 percig
Én mindig csak egy adatot látok egyszerre az ok gombbal tudok váltani közöttük
Naplózva
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ