Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 12:01:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3300417 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2015.03.07 szombat, 21:21:55 »

Én pontos leírást küldtem el neked, hogy a modul csatlakozóját hogyan kell átalakítani. Ha az átalakítás nem történt meg, akkor ne is várj hangot.
Hogy a leírásból nem derült ki semmi, az nem a leírás hibája, abban ugyanis minden információ benne van. Én is ez alapján kötöttem be az enyémet és működik is.
Keress olyat aki ért hozzá. Ezt is tanácsoltam, és tartom is. Akinek a rajz alapján nem derül ki semmi, az sajnos nem ért hozzá. Keress mást.
Van egy gyanúm, hogy a műszeregységnek sincs baja...

A priviben küldött linkeket most átolvasom ismét elejétől a végéig.
A gond csak ott van hogy nem tudok angolúl és ahogy a fordító fordít
az elég érdekes. A vill.szerelő akinél voltam ,véleményem szerint jó szakember.
Odaadtam neki a képeket amit küldtél, de sajnos nem mondott neki semmit.


Azt mondta ha van kapcsolási rajz akkor meg tud csinálni mindent, de ez a rajz
egy kicsit kevés.

Az oldalon lévő linkek közül nem lehet mindegyiket megnyitni...
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.07 szombat, 21:40:17 írta balazs1011 » Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2015.03.07 szombat, 22:12:36 »

A priviben küldött linkeket most átolvasom ismét elejétől a végéig.
A gond csak ott van hogy nem tudok angolúl és ahogy a fordító fordít
az elég érdekes. A vill.szerelő akinél voltam ,véleményem szerint jó szakember.
Odaadtam neki a képeket amit küldtél, de sajnos nem mondott neki semmit.


Azt mondta ha van kapcsolási rajz akkor meg tud csinálni mindent, de ez a rajz
egy kicsit kevés.

Az oldalon lévő linkek közül nem lehet mindegyiket megnyitni...




Sakosnak igaza van. Itt egy "kapcsolasi rajz", ha ezt se erti a szakembered akkor le kell cserelni...
(de a lenyeg az hogy el kell vagni a mostani aux bement-edet (jack dugo a kesztyutartoban) es be kell kotni a bluetooth modul csatijaba (fekete kabel a 23. pinre, piros az 5-re, barna a 6-ra). ha ez megvan akkor mar lesz hangod, a tobbi leiras az mind extra... (zajszures, uj aux bemenet stb.)
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.07 szombat, 22:16:10 írta power_ford » Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2015.03.07 szombat, 23:50:39 »




Sakosnak igaza van. Itt egy "kapcsolasi rajz", ha ezt se erti a szakembered akkor le kell cserelni...
(de a lenyeg az hogy el kell vagni a mostani aux bement-edet (jack dugo a kesztyutartoban) es be kell kotni a bluetooth modul csatijaba (fekete kabel a 23. pinre, piros az 5-re, barna a 6-ra). ha ez megvan akkor mar lesz hangod, a tobbi leiras az mind extra... (zajszures, uj aux bemenet stb.)

Köszönöm.
Jövő héten konzultálok vele.

Convers+ meg tudod javítani?
Lentebb már írtam róla.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:15:18 »

Sziasztok!!

A gyári riasztóm második napja szórakozik velem.
Éjszakánként 04:00-05:00 között el kezd riasztani.
Légy, pókháló stb nincsen az autóban. Zárt helyen parkolok.
Valakinek hasonló tapasztalata esetleg megoldása??
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:23:27 »

A priviben küldött linkeket most átolvasom ismét elejétől a végéig.
A gond csak ott van hogy nem tudok angolúl és ahogy a fordító fordít
az elég érdekes. A vill.szerelő akinél voltam ,véleményem szerint jó szakember.
Odaadtam neki a képeket amit küldtél, de sajnos nem mondott neki semmit.


Azt mondta ha van kapcsolási rajz akkor meg tud csinálni mindent, de ez a rajz
egy kicsit kevés.

Az oldalon lévő linkek közül nem lehet mindegyiket megnyitni...
Most komolyan, ehhez a képhez mennyi angoltudás kell?

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:27:29 »

Most komolyan, ehhez a képhez mennyi angoltudás kell?

A blútút=kékfog  vigyor3
Ennyi  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:37:14 »

Most komolyan, ehhez a képhez mennyi angoltudás kell?

[img width=800 height=579]http://www.meyerpower.de/SMax/BT_00.JPG

Ez német, nem? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:42:27 »

Üdv 2002 es st220 am van digit klimas és az a gondom hogy hiába állítom be hogy pl 23 fok legyen a kocsiban nem mukodik.
Full meleget fuj ha maxra állítom , de ha már 1 fokkal leveszem akkor a hideget fújja, emellett a klima mukodik és azzal is ugyanez a gond.
Vagy nagyonmeleget fuj vagy hideget nincs köztes állapot.
Valaki ötlet?  falbav
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:53:16 »

Üdv 2002 es st220 am van digit klimas és az a gondom hogy hiába állítom be hogy pl 23 fok legyen a kocsiban nem mukodik.
Full meleget fuj ha maxra állítom , de ha már 1 fokkal leveszem akkor a hideget fújja, emellett a klima mukodik és azzal is ugyanez a gond.
Vagy nagyonmeleget fuj vagy hideget nincs köztes állapot.
Valaki ötlet?  falbav
Mondjuk, ha mk3ba írnál...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:55:02 »

Ez német, nem? vigyor3
Nem mindegy!, ha vki a rajz alapján nem igazodik el, lehet a felirat kínai is...  Grin
Amúgy csak általános blabla... Saját felelősségre stb..
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:56:18 »

Jah télleg sorry  beka3
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:58:25 »

Jah télleg sorry  beka3
Nem baj, Tőled elnézzük...  Cheesy Más kapot volna már hideget-meleget... Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 13:35:37 »

Igen, volt akku csere 3-4 hónapja. Akkor az lehet...

Fel kell ragasztani a szélvédőre egy fóliát hozzá. Elég gagyi a kinézete élőben.
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 20:09:31 »

Valaki fejből? Milyen xenon cső való a mondimba? Azt vágom, hogy 4300K...
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 20:13:35 »

Valaki fejből? Milyen xenon cső való a mondimba? Azt vágom, hogy 4300K...

Osram D1S 4300k
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 20:39:43 »

Akartam állítani megint a fényszóró magasságon, de az imbusz nem is állítja. Sad Akkor ezt egyáltalán nem is lehet?

Forscannel is hiába csinálom meg egyenes talajon a kalibrációt nem jó, meg vmi speckó eszközöket ír amivel állítani kéne, de mik azok vajon?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 21:48:17 »

Akartam állítani megint a fényszóró magasságon, de az imbusz nem is állítja. Sad Akkor ezt egyáltalán nem is lehet?

Forscannel is hiába csinálom meg egyenes talajon a kalibrációt nem jó, meg vmi speckó eszközöket ír amivel állítani kéne, de mik azok vajon?


Többek között egy fényszóró beállító, hogy biztos jó helyre világítson.  Vidd el olyan műhelybe ahol van fényszóró beállító és 1-2ezresért beállítják rendesen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 22:55:41 »



Többek között egy fényszóró beállító, hogy biztos jó helyre világítson.  Vidd el olyan műhelybe ahol van fényszóró beállító és 1-2ezresért beállítják rendesen.
Aztán harmadfordulatot felfelé, már látni is vele eleget. Smiley Nagyon rövidre állítják a műhelyben. A hackelés után viszont alig világítja az utat a távolsági, amin gyanítom, nem lehet segíteni.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 23:04:46 »



Többek között egy fényszóró beállító, hogy biztos jó helyre világítson.  Vidd el olyan műhelybe ahol van fényszóró beállító és 1-2ezresért beállítják rendesen.

De ez xenon szal autómatán állítja. Ezt is tudják állítani egyáltalán? Mert én hiába tekergetem az inbuxcsavarokat nem állít semmit.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 23:10:23 »

De ez xenon szal autómatán állítja. Ezt is tudják állítani egyáltalán? Mert én hiába tekergetem az inbuxcsavarokat nem állít semmit.

Igen, az imbuszok segítségével. Nem nagyon értem, hogy miért nem sikerült neked állítani. Ha pesten vagy,  ránézek szívesen...

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 23:14:02 »

Igen, az imbuszok segítségével. Nem nagyon értem, hogy miért nem sikerült neked állítani. Ha pesten vagy,  ránézek szívesen...

 wave

Hiába tekerem őket nem mozdul semmit. Sad  Bekapcsolt állapotban kell a forscan szerint.

Neked akkor ezek szerint állítja az imbusz?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 23:33:21 »

Hiába tekerem őket nem mozdul semmit. Sad  Bekapcsolt állapotban kell a forscan szerint.

Neked akkor ezek szerint állítja az imbusz?

Egy kicsit engedd el a forszkent és helyezd a kérdést racionális alapokra!

Persze, hogy bekapcsolt állapotban kell. Gyújtás off, ajtó kinyit és ráhuzod a refit, bekapcsolja a lámpát és látod mit állítasz.

De télleg szívesen segítek forszken nélkül.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 00:09:31 »

De ez xenon szal autómatán állítja. Ezt is tudják állítani egyáltalán? Mert én hiába tekergetem az inbuxcsavarokat nem állít semmit.


Automatán állítja valamihez képest......  
Attól még kézzel is állítható.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 04:16:17 »

Sziasztok!!

A gyári riasztóm második napja szórakozik velem.
Éjszakánként 04:00-05:00 között el kezd riasztani.
Légy, pókháló stb nincsen az autóban. Zárt helyen parkolok.
Valakinek hasonló tapasztalata esetleg megoldása??

Harmadik!!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 06:33:00 »

Harmadik!!

Csak tipp, de meglehet hogy a hajnali fagyok miatt valami erintkezesi hibad van. En a motorter nyitas erzekelore tippelnek, probald ki hogy arrol lehuzod a vezeket, es direktbe bedugsz egy darab vezeteket. Tudom azt irtad hogy zart helyen van, de azt nem hogy ez futott-e. Ha igen, akkor az otletem nem jatszik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 08:46:09 »

Csak tipp, de meglehet hogy a hajnali fagyok miatt valami erintkezesi hibad van. En a motorter nyitas erzekelore tippelnek, probald ki hogy arrol lehuzod a vezeket, es direktbe bedugsz egy darab vezeteket. Tudom azt irtad hogy zart helyen van, de azt nem hogy ez futott-e. Ha igen, akkor az otletem nem jatszik.

Bezséltem VIK el. Felviszem megnézi..
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 09:08:52 »

Egy kicsit engedd el a forszkent és helyezd a kérdést racionális alapokra!

Persze, hogy bekapcsolt állapotban kell. Gyújtás off, ajtó kinyit és ráhuzod a refit, bekapcsolja a lámpát és látod mit állítasz.

De télleg szívesen segítek forszken nélkül.

Ma este kiprobalom forscan kalibráció nélkül hátha sikerül, de mondom hiába tekergettem akár merre meg se mozdult egyik oldalon se.  Természetesen éjszaka csináltam.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 09:30:43 »

Ma este kiprobalom forscan kalibráció nélkül hátha sikerül, de mondom hiába tekergettem akár merre meg se mozdult egyik oldalon se.  Természetesen éjszaka csináltam.

Xenonra nem emlékszem, de hagyományosnál tuti hogy két irányba is lehet állítani. Tuti hogy a jót csavarod? A másik tippem az lenne hogy lehet a belső szerkezet akadt ki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 10:57:12 »

Xenonra nem emlékszem, de hagyományosnál tuti hogy két irányba is lehet állítani. Tuti hogy a jót csavarod? A másik tippem az lenne hogy lehet a belső szerkezet akadt ki.

Csak egy fajta imbusz van ott a fényszóró tetején. Frissítve lett a xenon modul és nem lett bekalibrálva jól, vagy is szerszámmal nem. Ezért kéne nekem kicsit állítani rajta lefele.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 13:35:21 »

Csak egy fajta imbusz van ott a fényszóró tetején. Frissítve lett a xenon modul és nem lett bekalibrálva jól, vagy is szerszámmal nem. Ezért kéne nekem kicsit állítani rajta lefele.

Értsd meg, hogy a xenon modul NEM mesterséges intelligencia, halványlila fhingja sincs, hogy mi a jó érték.... Azért felel, hogy a szintezőktől kapott jelek alapján, -különböző terep és terhelési viszonyok között- törekszik a zéró szint beállítására, úgy, hogy beszól a magasságállító motoroknak, hogy le- vagy föl.

Ha a zéro szint khaka, a büdös életben nem fogja neked forszken jóra "opelkalibrálni"! Ezt MANUÁLISAN kell megtenned most és mindörökké!  falbav
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 13:40:57 »

Értsd meg, hogy a xenon modul NEM mesterséges intelligencia, halványlila fhingja sincs, hogy mi a jó érték.... Azért felel, hogy a szintezőktől kapott jelek alapján, -különböző terep és terhelési viszonyok között- törekszik a zéró szint beállítására, úgy, hogy beszól a magasságállító motoroknak, hogy le- vagy föl.

Ha a zéro szint khaka, a büdös életben nem fogja neked forszken jóra "opelkalibrálni"! Ezt MANUÁLISAN kell megtenned most és mindörökké!  falbav

A forscannel az elméleti nullát állítod, és abban a pozícióban kellene állítani manuálisan.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 13:43:37 »

Értsd meg, hogy a xenon modul NEM mesterséges intelligencia, halványlila fhingja sincs, hogy mi a jó érték.... Azért felel, hogy a szintezőktől kapott jelek alapján, -különböző terep és terhelési viszonyok között- törekszik a zéró szint beállítására, úgy, hogy beszól a magasságállító motoroknak, hogy le- vagy föl.

Ha a zéro szint khaka, a büdös életben nem fogja neked forszken jóra "opelkalibrálni"! Ezt MANUÁLISAN kell megtenned most és mindörökké!  falbav

Látom nem érted te se amit mondok. Cheesy

A forscanal lehet kalibraciot csinálni ami annyit jelent, hogy követed az utasításait amibe az is benne van amit te mondasz hogy ikmusszal állítani kell a magasságot manuálisan,  ha ez kész akkor le kell okezni és kész.  Gondolom elmenti a beállításokat azt ennyi.  

Szóval tudom miről beszélsz, de nem állított semmit az imbusszal való tekergetes ez a bajom.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 14:17:49 »

Látom nem érted te se amit mondok. Cheesy

A forscanal lehet kalibraciot csinálni ami annyit jelent, hogy követed az utasításait amibe az is benne van amit te mondasz hogy ikmusszal állítani kell a magasságot manuálisan,  ha ez kész akkor le kell okezni és kész.  Gondolom elmenti a beállításokat azt ennyi.  

Szóval tudom miről beszélsz, de nem állított semmit az imbusszal való tekergetes ez a bajom.

Amikor gyújtáson fellövöd a lámpát szintez egyet?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 14:59:15 »

Látom nem érted te se amit mondok. Cheesy

A forscanal lehet kalibraciot csinálni ami annyit jelent, hogy követed az utasításait amibe az is benne van amit te mondasz hogy ikmusszal állítani kell a magasságot manuálisan,  ha ez kész akkor le kell okezni és kész.  Gondolom elmenti a beállításokat azt ennyi.  

Szóval tudom miről beszélsz, de nem állított semmit az imbusszal való tekergetes ez a bajom.
A forscan segítségével a fizikálisan az imbusz csavarokkal beállított szintet társítod hozzá a szintezők nulla szintjéhez. De ha a fizikai beállítás nem jó, akkor mindegy. Ezért írja a forscan hogy kell fényszóró szintező műszer, ami kb ezt fogja figyelni:

Ha az imbusz csavarokkal nem történik semmi, ott a fényszóró mechanikai problémája merül fel.
Arra kell még figyelni, hogy a fényszóró vezérlés által érzékelt  fényszóró rendszeri probléma esetén "fényszóró vészüzem" van, ilyenkor a fényszórók (xenon, afs) az alsó pozícióba vannak szintezve, azaz nagyon rövid a fenycsóva. Tehát az is lehet, hogy valami hiba miatt a vezérlés kötelezően leszintezi a fényszórókat)
Az afs esetén pl. a kormányelforduási szöggel való kalibráció hiánya esetén a HCM lebillenti a tompítottat, mindegy hogy hova tekerem a manuális szintállítót a lámpakapcsolón (nincs benne automata szintező érzékelő)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 15:14:01 »

A forscan segítségével a fizikálisan az imbusz csavarokkal beállított szintet társítod hozzá a szintezők nulla szintjéhez. De ha a fizikai beállítás nem jó, akkor mindegy. Ezért írja a forscan hogy kell fényszóró szintező műszer, ami kb ezt fogja figyelni:

Ha az imbusz csavarokkal nem történik semmi, ott a fényszóró mechanikai problémája merül fel.
Arra kell még figyelni, hogy a fényszóró vezérlés által érzékelt  fényszóró rendszeri probléma esetén "fényszóró vészüzem" van, ilyenkor a fényszórók (xenon, afs) az alsó pozícióba vannak szintezve, azaz nagyon rövid a fenycsóva. Tehát az is lehet, hogy valami hiba miatt a vezérlés kötelezően leszintezi a fényszórókat)
Az afs esetén pl. a kormányelforduási szöggel való kalibráció hiánya esetén a HCM lebillenti a tompítottat, mindegy hogy hova tekerem a manuális szintállítót a lámpakapcsolón (nincs benne automata szintező érzékelő)

Ezért kérdeztem én is, hogy szintez-e egyet bekapcsolákor. Ha nem akkor mechanikai anomália lehet...vagy vészüzem, bár olyat még nem hallottam soha. 

Honnan lősz Te ilyen ábrákat Ákos?  taps

Képzeld, hogy magamtól, csak tapasztalat alapján 5méteren h-25cm eredményre jutottam xenonnál, még nem vakít, de nem is 3méterre világít. A 35cm-et kicsit sokallom, de ez tuttibiztos érték, kicsit aknakeresős...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 15:26:21 »

Ezért kérdeztem én is, hogy szintez-e egyet bekapcsolákor. Ha nem akkor mechanikai anomália lehet...vagy vészüzem, bár olyat még nem hallottam soha. 

Honnan lősz Te ilyen ábrákat Ákos?  taps

Képzeld, hogy magamtól, csak tapasztalat alapján 5méteren h-25cm eredményre jutottam xenonnál, még nem vakít, de nem is 3méterre világít. A 35cm-et kicsit sokallom, de ez tuttibiztos érték, kicsit aknakeresős...
Ez pl. Fordfocus.hu .
Vészüzem sajnos van, még etis is megemlékezik róla. Én sajnos személyesen is próbáltam, mikor elektromos hiba miatt a HCM lefelé irányította a kanyarkovető fényszórót. Izgalmas volt vele országúton menni, mert nagyon rövid a csóválja olyankor. Ugy is elő lehet idézni pl.ha elmconfiggal átprogramozom, hogy nem afs/xenon hanem sima H7 fényszóró van benn. Ekkor modul konfiguráció hiba miatt letekeri teljesen a szintet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:17:27 »

A forscan segítségével a fizikálisan az imbusz csavarokkal beállított szintet társítod hozzá a szintezők nulla szintjéhez. De ha a fizikai beállítás nem jó, akkor mindegy. Ezért írja a forscan hogy kell fényszóró szintező műszer, ami kb ezt fogja figyelni:

Ha az imbusz csavarokkal nem történik semmi, ott a fényszóró mechanikai problémája merül fel.
Arra kell még figyelni, hogy a fényszóró vezérlés által érzékelt  fényszóró rendszeri probléma esetén "fényszóró vészüzem" van, ilyenkor a fényszórók (xenon, afs) az alsó pozícióba vannak szintezve, azaz nagyon rövid a fenycsóva. Tehát az is lehet, hogy valami hiba miatt a vezérlés kötelezően leszintezi a fényszórókat)
Az afs esetén pl. a kormányelforduási szöggel való kalibráció hiánya esetén a HCM lebillenti a tompítottat, mindegy hogy hova tekerem a manuális szintállítót a lámpakapcsolón (nincs benne automata szintező érzékelő)

Szintezi minden felkapcsoláskor. De rosszul lövi be a magasságot.

Na szóval volt egy HCM modul frissítés és utána írta is hogy be kell állítani a fényszórókat ez még nem történt meg csak forscannel lett simán végig csinálva manuális állítás nélkül.

Akárhova állok meg mindég szintez, de túl magasra állítja be ez a bajom ezt akarom lejjebb állítani. A frissítés előtt jó volt szóval nincs neki semmi egyéb mehanikai baja csak be kéne kalibrálni vhogy.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2015.03.11 szerda, 11:25:56 »

Jelentem sikerült állítani volt egy kis user error a dologba ugyan is kettő imbusz csavar van én már tekertem mind2-t, csak keveset ahhoz hogy állítsa nem gondoltam, hogy ilyen "sokat" kell rajta tekerni. De most már állítja már csak el kéne találni a pontos beállítást. Asszem beviszem vhova állítsák be géppel.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2015.03.11 szerda, 11:32:02 »

Jelentem sikerült állítani volt egy kis user error a dologba ugyan is kettő imbusz csavar van én már tekertem mind2-t, csak keveset ahhoz hogy állítsa nem gondoltam, hogy ilyen "sokat" kell rajta tekerni. De most már állítja már csak el kéne találni a pontos beállítást. Asszem beviszem vhova állítsák be géppel.

Jobban jársz, utána még egy kicsit lehet érdemes lesz feljebb állítanod, a műszeres beállítás nagyon biztonsági, nekem igencsak a kocsi elé világított. Egy kicsit utólag feljebb tekerve még nem vakított, de jó lett. Majd figyeld meg hogy melyik a magasság állító.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2015.03.11 szerda, 11:39:31 »

A forscannel az elméleti nullát állítod, és abban a pozícióban kellene állítani manuálisan.
Szerintem a forscannel nem a fényszórót, hanem a szintérzékelőt kalibrálod. A leírás szerint vízszintes terepen, üres autóval kell elvégezni, azaz nem szabad benne ülni.
Egyszerűen megmondod neki, hogy ez a vízszintes állás és ehhez képest méri a karosszéria dőlését terhelés esetén.
Ebből adódik is, hogy ha a kalibrálást terheléssel végezzük, akkor be tudjuk csapni. Nekem pl. alacsonyra világít. Meg fogom próbálni a hátulját leterhelni és úgy kalibrálni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fodorlaszlo
Vendég
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2015.03.11 szerda, 12:56:11 »

Sziasztok!

MK4-en próbálom bekapcsolni az automatikus ajtózárás funkciót, sajnos nem sok sikerrel, mivel ami itt, a mondeo.hu oldalon van leírva, az sajnos nem működik.
Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehet bekapcsolni MK4-en?

A másik hasonló probléma, az a biztonsági öv figyelmeztető hang kikapcsolása. Ugyan úgy jártam, mint az ajtózásárral, a leírás alapján nem megy.

Automata az autó, nem tudom, hogy ez számít-e.

Ami még szintén nem megy, pedig kellene, a tükör lehajtás tolatásnál. Leírás alapján megcsinálom a lépéseket, de nem megy.

Van valakinek ötlete?

Köszi!

Üdv,
Laca
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2015.03.11 szerda, 13:04:00 »

5 év után az aksim feladta...
Jó sokáig kihúzta.
Tegnap még low battery, ma reggel, amikor siettem volna, akkor már csak katt-katt... Este rakjuk be a cserét.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2015.03.11 szerda, 13:06:02 »

Sziasztok!

MK4-en próbálom bekapcsolni az automatikus ajtózárás funkciót, sajnos nem sok sikerrel, mivel ami itt, a mondeo.hu oldalon van leírva, az sajnos nem működik.
Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehet bekapcsolni MK4-en?

A másik hasonló probléma, az a biztonsági öv figyelmeztető hang kikapcsolása. Ugyan úgy jártam, mint az ajtózásárral, a leírás alapján nem megy.

Automata az autó, nem tudom, hogy ez számít-e.

Ami még szintén nem megy, pedig kellene, a tükör lehajtás tolatásnál. Leírás alapján megcsinálom a lépéseket, de nem megy.

Van valakinek ötlete?

Köszi!

Üdv,
Laca


Csak komputeres bekapcsolási lehetőség van az ajtózárra
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2015.03.11 szerda, 13:07:37 »

Sziasztok!

1. MK4-en próbálom bekapcsolni az automatikus ajtózárás funkciót, sajnos nem sok sikerrel...,
2. A másik hasonló probléma, az a biztonsági öv figyelmeztető hang kikapcsolása....
3. Ami még szintén nem megy, pedig kellene, a tükör lehajtás tolatásnál.
Köszi!

Üdv,
Laca

Alapvetően kellene pontosan tudni, hogy az mk4 az 2007-es vagy 2014-es, kivitel, felszereltség stb...
Innen indulna a megoldás.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2015.03.11 szerda, 13:09:45 »

Csak komputeres bekapcsolási lehetőség van az ajtózárra
Ne kelts felesleges illuziókat. Ha nincs benne a modul, nem megy semmivel. B4k is ghia volt és ezek közül egyiket sem lehetett vele megcsinálni, még laptop-al sem...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2015.03.11 szerda, 13:38:03 »

Ne kelts felesleges illuziókat. Ha nincs benne a modul, nem megy semmivel. B4k is ghia volt és ezek közül egyiket sem lehetett vele megcsinálni, még laptop-al sem...

Ráadásul a tükrös móka ha jól tudom csak memóriás ülésnél megy.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2015.03.11 szerda, 14:00:51 »

Ráadásul a tükrös móka ha jól tudom csak memóriás ülésnél megy.
Ott valószínűbb..
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
siki
Vendég
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2015.03.11 szerda, 17:33:29 »

Ráadásul a tükrös móka ha jól tudom csak memóriás ülésnél megy.


jól tudod  eljen  eljen,csak qrva lassu,nem is használom csak ha nagyon muszály  hehe  Grin
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2015.03.11 szerda, 20:00:53 »

Osram D1S 4300k

 worship
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2015.03.11 szerda, 22:13:30 »

Jelentem sikerült állítani volt egy kis user error a dologba ugyan is kettő imbusz csavar van én már tekertem mind2-t, csak keveset ahhoz hogy állítsa nem gondoltam, hogy ilyen "sokat" kell rajta tekerni. De most már állítja már csak el kéne találni a pontos beállítást. Asszem beviszem vhova állítsák be géppel.
a posztolt kép alapján kb bármelyik mélygarázsban meg tudod csinálni. kb 1 autónyira a faltól, kell egy mérőszalag, aztán jó is. előtte nullázd le a kalibrációját ismét forscannel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.