Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:18:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 787859 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 07:14:30 »

csak a 2 középső takarót kell levenni a lábtérnél, aztán ott van a radiátor egy dobozban. alulról van felcsavarozva 3 torx csavarral egy burkolat, azt le kell venni, (sz.opás) aztán körbe kipattintani a kallantyúkat, és ki lehet húzni a radiátort tálcástól. a tálcs alján van egy luk, amin kifolyik a víz a kipucsőre. általában ha lyukas a radiátorod, és nem víz van bene, hanem fagyálló, akkor amikor ráadod a fűtést, akkor büdös van
Köszönöm a tanácsokat. Közben megoldódott a probléma, hátul a turbón van egy vízcső, azon volt egy repedés. Azért nem látszott semmi, mert ami kifolyt, az el is párolgott, mert pont a turbóra folyt rá.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #551 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 07:48:14 »

Köszönöm a tanácsokat. Közben megoldódott a probléma, hátul a turbón van egy vízcső, azon volt egy repedés. Azért nem látszott semmi, mert ami kifolyt, az el is párolgott, mert pont a turbóra folyt rá.
Ja, az is egy fűtéscső, az megy az olajhűtőre, csak némely modellnél(enyémnél is) a turbo tetejére rögzítik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 08:12:31 »

Ja, az is egy fűtéscső, az megy az olajhűtőre, csak némely modellnél(enyémnél is) a turbo tetejére rögzítik
Szerinted az nagyon nagy gáz, ha nem vezérműszíj készletet cserélek, csak vezérműszíjat?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #553 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 08:32:30 »

Szerinted az nagyon nagy gáz, ha nem vezérműszíj készletet cserélek, csak vezérműszíjat?
mikor cseréltér rajta ezelőtt? ha még nálad nem volt cserélve, akkor mindenképp kell mindent, meg vízpumpát is. amúgy én szettet szoktam 60-anként, minden másodiknál vízpumpát is. szíjat külön, csak akkor, ha valamiért bontva volt a rendszer. ha nagyon tuti jóféle szett van, és nincs lé, akkor cserélj max szíjat, de ha nem prémium kategória, vagy nem tudod az előéletét, akkor mindent
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 12:00:43 »

Sziasztok!
Ti biztos tudjátok a választ a kérdésemre:
Ma reggel megváltozott a motor hangja, amit eddig nem hallottam. Alacsonyabb fordulatszámon elkezdett csörögni, olyan gagyi dízeles lett a hangja. Ez mitől lehet?
Nem hajtottam szét, volt olajcsere (gyári Ford olaj...stb.) Valami beállítás? Igazán olyan nagy erőt sem érzek a motorban, mint eddig.
Köszönöm
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #555 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 15:35:01 »

Sziasztok!
Ti biztos tudjátok a választ a kérdésemre:
Ma reggel megváltozott a motor hangja, amit eddig nem hallottam. Alacsonyabb fordulatszámon elkezdett csörögni, olyan gagyi dízeles lett a hangja. Ez mitől lehet?
Nem hajtottam szét, volt olajcsere (gyári Ford olaj...stb.) Valami beállítás? Igazán olyan nagy erőt sem érzek a motorban, mint eddig.
Köszönöm
nem csak a szíjak nyikorogtak  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 22:54:13 »

nem csak a szíjak nyikorogtak  Huh?
Nem.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:57:43 »

Szerinted az nagyon nagy gáz, ha nem vezérműszíj készletet cserélek, csak vezérműszíjat?

Szerintem is ha lehet cserélj le mindent lehet nem olcsó de megéri nyes nyes
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2011.10.11 kedd, 23:24:23 »

Szerintem is ha lehet cserélj le mindent lehet nem olcsó de megéri nyes nyes
Oks.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 23:29:27 »

Szerintem is ha lehet cserélj le mindent lehet nem olcsó de megéri nyes nyes

Az biztos... már átmentem egy szakadt vezérműszíj dolgon... a vége (300+ ezer forint után) egy új motor...  rinya
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #560 Dátum: 2011.10.18 kedd, 20:11:08 »

Az biztos... már átmentem egy szakadt vezérműszíj dolgon... a vége (300+ ezer forint után) egy új motor...  rinya
mit vettél 300-ért? nekem 70-ben volt a vezérlés-szakadás, úgy, hogy a főtengelyen eltört az ék is, aztán nem egyszerű volt megcsinálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 02:46:27 »

mit vettél 300-ért? nekem 70-ben volt a vezérlés-szakadás, úgy, hogy a főtengelyen eltört az ék is, aztán nem egyszerű volt megcsinálni

kb. 8 szerelő szedte szét a kocsit, cserélt ki rajta sokmindent... 2-nek sikerült úgy lenyomáspróbáznia a blokkot, hogy a hengerfej érintetlen maradt és
a motort sem kellett kiszedni... szerinted? Cheesy annyi barom túrt bele, sok pénzért, hogy a vége 3 kilónál is több lett (persze ez sok-sok hónap alatt)... és továbbra is ette a vizet... volt minden, amit akarsz: hengerfej síkolás, szelepcsere, vezérműtengely köszörülés, hengerfej tömítés vagy 3x-or, szelepfedél tömítés vagy 6x-or, vízpumpa csere, "nyomáspróba", hajtókarcsere, dugattyú csere, dugattyú gyűrűzés, stb, stb... ezek kerültek annyiba...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
matyi
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:27:32 »

sziasztok!
most regisztráltam még friss vagyok a témában és van egy kérdésem hogy kell állítani a turbó membránon
 mert lusta a 90 lóerős TD motor adagoló csere után kifele kell csavarni az imbusz csavart vagy befele
előre is köszönőm a segítséget  falbav
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:16:07 »

mit vettél 300-ért? nekem 70-ben volt a vezérlés-szakadás, úgy, hogy a főtengelyen eltört az ék is, aztán nem egyszerű volt megcsinálni
na akkor 1 ujj motor
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #564 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:17:38 »

na akkor 1 ujj motor
nem kellett, megcsináltam, azóta is azt használom 350000 km óra szerint, és télen-nyáron pöccre indul
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2011.10.29 szombat, 09:59:10 »

2 kérdésem lenne ...

Valaki tapasztalt olyat ,hogy csakis hideg motornál beinditás után mintha az egyik henger nem indulna.És kéken füstöl.Mindez gáznyomásra(1500-2000 ford) pár pillanatig és minden oké...melegen ez a jelenség nincs ..izzító gyertyát néztem mind jó....valami tipp???


másik kérdésem...akartam állítani az adagolón mert lusta és tunya...de ezen az úgymond füstcsavart nem találtam...hol lehetne állítani esetleg hogy fürgébb legyen...vagy chipelni érdemes???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #566 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:11:07 »

2 kérdésem lenne ...

Valaki tapasztalt olyat ,hogy csakis hideg motornál beinditás után mintha az egyik henger nem indulna.És kéken füstöl.Mindez gáznyomásra(1500-2000 ford) pár pillanatig és minden oké...melegen ez a jelenség nincs ..izzító gyertyát néztem mind jó....valami tipp???
előtöltés túl hátul van.
másik kérdésem...akartam állítani az adagolón mert lusta és tunya...de ezen az úgymond füstcsavart nem találtam...hol lehetne állítani esetleg hogy fürgébb legyen...vagy chipelni érdemes???
1. lásd az első választ, "füstcsavar" a belsejében van az adagolónak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:19:40 »

Mellesleg tudtok ajánlani valakit aki ért is a ford motorokhoz TD...nem csak mondja?Vagy innen valaki nem foglalkozik ezzel?Szkfvár-Dunaújváros -BP vonzáskörzetében?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #568 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:22:06 »

Mellesleg tudtok ajánlani valakit aki ért is a ford motorokhoz TD...nem csak mondja?Vagy innen valaki nem foglalkozik ezzel?Szkfvár-Dunaújváros -BP vonzáskörzetében?
Itt vagyok dunaújvárostól 20 km-re, én szoktam érteni hozzá. (bár lehet, hogy csak mondom Smiley  )
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:37:24 »

Itt vagyok dunaújvárostól 20 km-re, én szoktam érteni hozzá. (bár lehet, hogy csak mondom Smiley  )

Ezen a számon lehet zargatni ami oldalt van? mert akkor elmentem ha úgy  hozza a sors kereslek...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #570 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:39:35 »

Ezen a számon lehet zargatni ami oldalt van? mert akkor elmentem ha úgy  hozza a sors kereslek...
lehet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2011.10.29 szombat, 14:41:09 »

mellesleg a motorteret mosta már le valaki?? be tud akármi is ázni?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2011.10.29 szombat, 14:45:29 »

mellesleg a motorteret mosta már le valaki?? be tud akármi is ázni?
én slaggal mosom.elötte brigéciol kcsit áll utánna öblitem  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2011.10.29 szombat, 14:46:52 »

(bár lehet, hogy csak mondom Smiley  )
taps  hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2011.10.29 szombat, 15:08:31 »

én slaggal mosom.elötte brigéciol kcsit áll utánna öblitem  wave

Akkor jó..én is így szoktam,csak van olyan vas ami  utána nem szeret indulni...  vigyor3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2011.10.29 szombat, 15:16:35 »

Akkor jó..én is így szoktam,csak van olyan vas ami  utána nem szeret indulni...  vigyor3
olyan nekem még nem volt de még lehet
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #576 Dátum: 2011.10.29 szombat, 15:30:04 »

Akkor jó..én is így szoktam,csak van olyan vas ami  utána nem szeret indulni...  vigyor3
ez nem benzines
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2011.10.29 szombat, 15:51:46 »

ez nem benzines

Én is így sejtettem ,csak mondom hátha van valami csati vagy rejtett hiba ..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #578 Dátum: 2011.10.29 szombat, 20:27:36 »

Én is így sejtettem ,csak mondom hátha van valami csati vagy rejtett hiba ..
a csatlakozók elvileg szigeteltek, de semmi extra. nem szokott probléma lenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2011.10.29 szombat, 22:45:13 »

ez nem benzines
Fulladj meg.aki a gyertyajáratokat nem dugaszolja el  és a levegőszűrőt nem veszi ki és a csövet nem burkolja be,az magára vessen.Én rendszeresen le szoktam mosni és érdekes módon beindul.Elsőre,meg másodikra meg sokadikra.Nem kellene általánosítani.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #580 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 07:38:58 »

Fulladj meg.aki a gyertyajáratokat nem dugaszolja el  és a levegőszűrőt nem veszi ki és a csövet nem burkolja be,az magára vessen.Én rendszeresen le szoktam mosni és érdekes módon beindul.Elsőre,meg másodikra meg sokadikra.Nem kellene általánosítani.
Nem általánosítok, de ilyen csak benyással fordul elő, dízellel nem. az hogy te tudod, hogy hogy old meg, az jó dolog, de laikusok sokat alászaladnak motormosáskor ennek, pláne régi, rotoros gyújtáselosztós autóknál.
Én meg nem szeretem, amikor rituális eljárást kell csinálni mielőtt nekiállok kocsit mosni. elég előszedni a mosót, nem hogy még hastáncot járjak körülötte 3* a déli napfénynél minden második szombaton Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 09:30:01 »

Nem általánosítok, de ilyen csak benyással fordul elő, dízellel nem. az hogy te tudod, hogy hogy old meg, az jó dolog, de laikusok sokat alászaladnak motormosáskor ennek, pláne régi, rotoros gyújtáselosztós autóknál.
Én meg nem szeretem, amikor rituális eljárást kell csinálni mielőtt nekiállok kocsit mosni. elég előszedni a mosót, nem hogy még hastáncot járjak körülötte 3* a déli napfénynél minden második szombaton Wink
azért ha nem gond,a rotoros dolgot ne hozd már elő légyszíves...kb. öt perces meló,ezt nem nevezném hastáncnak.A trafó meg trafó,azon sok minden nem tud beázni.Azt például én se szokta kivenni,de nagyon letakarni sem.Ha végeztem a mosással lefújom wd-vel és annyi.Kiszorítja a vizet és nincs vele gond.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 14:58:09 »

Elötte sok opelom volt ..ott semmit se takartam ki....és nem is volt baj az indulással...ha minden jó az a benzines sem ázhat be...

De például a Lancerem..az mosás után megmakacsolta magát....jött a jó öreg hajszárító stb..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #583 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 17:50:33 »

azért ha nem gond,a rotoros dolgot ne hozd már elő légyszíves...kb. öt perces meló,ezt nem nevezném hastáncnak.A trafó meg trafó,azon sok minden nem tud beázni.Azt például én se szokta kivenni,de nagyon letakarni sem.Ha végeztem a mosással lefújom wd-vel és annyi.Kiszorítja a vizet és nincs vele gond.
nem kell túlreagálni, arról volt szó, hogy minél fordulhat elő beázás. ennyi. az egy dolog, hogy kis odafigyeléssel sehol, de alapvetően ez benyás probléma, ugy, mint a téli *** indulás a dízeleseké. az enyém is indul pöccre mindig, ha van benne akksi, de tudom, hogy a probléma létezik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 19:17:14 »

Elötte sok opelom volt ..ott semmit se takartam ki....és nem is volt baj az indulással...ha minden jó az a benzines sem ázhat be...

De például a Lancerem..az mosás után megmakacsolta magát....jött a jó öreg hajszárító stb..
sajnos a zetec és duratec motoroknál a mosáskor a gyertyajáratok simán összegyűjtik a vizet (de ez inkább a négyhengeresre igaz) Forraltam ott én is teavíznek valót a z1.8-cal...de az elindulással sose volt gond.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #585 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 19:51:51 »

Mostanában az akksim alig bírta reggel megforgatni a motort. csoda volt minden reggel, amikor elindult. ma, mivel aztán csutkára lemerült, és meg sem mozdította, feltűnt, hogy még mindig zölden világít benne az indikátor.
leszedtem róla a csíkot ami a tetején van (!! gondozásmentes Exide akksi !!) és 3 cellában alig volt víz. utántöltöttem, 2 óra töltés, és gyorsabban tekert, mint az utóbbi egy hónapban full állapotban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:06:06 »

Mostanában az akksim alig bírta reggel megforgatni a motort. csoda volt minden reggel, amikor elindult. ma, mivel aztán csutkára lemerült, és meg sem mozdította, feltűnt, hogy még mindig zölden világít benne az indikátor.
leszedtem róla a csíkot ami a tetején van (!! gondozásmentes Exide akksi !!) és 3 cellában alig volt víz. utántöltöttem, 2 óra töltés, és gyorsabban tekert, mint az utóbbi egy hónapban full állapotban
na vazz,ilyen van nekem is...még ez is...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #587 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:39:03 »

azért a mondeo megérdemel jó minőségű alkatrészeket ez az aksira is igaz
én Banner akkumulátort használok már jó régóta

én csak nagyon jó alkatrészek híve vagyok
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #588 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:40:14 »

azért a mondeo megérdemel jó minőségű alkatrészeket ez az aksira is igaz
én Banner akkumulátort használok már jó régóta
ez is jó fajta, csak kiöregedett valószínű, de amit kibírt, a következő is exide lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #589 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:42:06 »

ez is jó fajta, csak kiöregedett valószínű, de amit kibírt, a következő is exide lesz
én nem ismerem az exide-t de a bosch Banner azok nagyon jók
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 08:29:31 »

én nem ismerem az exide-t de a bosch Banner azok nagyon jók

Bosch-nak egy baja van...1x-2x csumára lemerül Game Ower neki....

Én is az Exide híve vagyok....esetleg még Varta...
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 08:32:22 »

sajnos a zetec és duratec motoroknál a mosáskor a gyertyajáratok simán összegyűjtik a vizet (de ez inkább a négyhengeresre igaz) Forraltam ott én is teavíznek valót a z1.8-cal...de az elindulással sose volt gond.

Azok hulladék motorok...nekem a jó régi ohc és a Dohc volt...(c20ne..C20XE...és C20LET ez most is a garázsba lapul)..azokkal semmi gond se volt soha...pedig a LET -be beletúrtunk rendesen..
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 09:00:53 »

Azok hulladék motorok...nekem a jó régi ohc és a Dohc volt...(c20ne..C20XE...és C20LET ez most is a garázsba lapul)..azokkal semmi gond se volt soha...pedig a LET -be beletúrtunk rendesen..
most miről is beszélsz?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 09:04:14 »

most miről is beszélsz?
Vagy Ő maga sem tudja, vagy keveri valamivel. eplus2
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 10:38:46 »

most miről is beszélsz?

Ztec mocikról
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:13:24 »

Ztec mocikról
akkor olvass már figyelmesebben...mert ztec és ZETEC meg DURATEC között qrva nagy különbség van...aztán utána kezdjél el fikázni.

"sajnos a zetec és duratec motoroknál a mosáskor a gyertyajáratok simán összegyűjtik a vizet (de ez inkább a négyhengeresre igaz) Forraltam ott én is teavíznek valót a z1.8-cal...de az elindulással sose volt gond."
   J
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.31 hétfő, 11:15:45 írta misi107 » Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:20:14 »

Ztec mocikról
Népszerű leszel ezen a fórumon, ha már most (huszonegynéhány hozzászólás után) fikázni kezded a Zetec motort.
(Zacci már csak tudja) eplus2
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #597 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:22:40 »

Népszerű leszel ezen a fórumon, ha már most (huszonegynéhány hozzászólás után) fikázni kezded a Zetec motort.
(Zacci már csak tudja) eplus2
én meg azt hittem ez a TD motor topik  vigyor3
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:29:58 »

én meg azt hittem ez a TD motor topik  vigyor3
az is....csak identitászavaros dízel tulaj vagyok (és még csak nem is mk1...)  idiota
A dizliből nekem csak a hűtőrács jutott... Wink
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #599 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:32:01 »

az is....csak identitászavaros dízel tulaj vagyok  idiota
A dizliből nekem csak a hűtőrács jutott... Wink

nagyon szép a mondid  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.