Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:27:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 787895 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #650 Dátum: 2011.11.11 péntek, 22:31:16 »

Na elmondom a tévhiteket, és a valóságot

A motornak a fordulatszáma 800+-50 tök mindegy, hogy hideg, vagy meleg. a hidegindító termosztát ami az alapjáratot emeli, az nem azért van, hogy 1000-re emelje, hanem, hogy ne essen le 500-ra hidegen a gyengeség miatt. Ehhez egyébként semmi köze, hogy hátramenetnél emel e fordulatot vagy nem, mert teljesen más eszköz működteti azt a részt. egyébként újonnan 13 pénz a cromaxnál a gyári:

http://cromax.hu/index.php?katid=46222687&termek_al_id=8452&katnev=Lucas

MK1 dízelnél a maf szenzor kb annyit ér, hogy 3 dekéval több a kocsi tőle, többet nem.
ha gyenge a kocsi, meg kell nézni az adagoló beállításokat, és a turbo nyomását mk1 turbo símán 1 bart tölt bármiféle probléma nélkül.
GT17: ha a megfelelőt veszed a töbszáz féle közül, akkor azon kívül, hogy egy kipucsövet kell heggeszteni, az ég világon semmi egyéb macera nincs vele. az mk1-es kipusorra rámegy, csak a 8-as furatokat 10-esre kell fúrni, és egyszerűen rácsavarozni a másik helyett

akinek egy rendes bosch adagoló van fent, az nem fog semmiféle mk2-re vágyni. motor semmiben nem különbözik, csak van egy kisebb turbó az mk2-n, ami ezáltal hamarabb tölt be, és nem bírja ugy a nyomást, meg az adagoló nagyobb rajta. ja és hosszabb a váltó.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 22:34:55 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #651 Dátum: 2011.11.11 péntek, 22:52:39 »

Amit régen úgy oldottunk meg, hogy a Zsigulinál a kartercsövet lehúztuk a légszűrőről és mellé dugtuk, azt most az EGR ledugózásával érjük el. (durva hasonlattal mondva)
Tehát az eseteleges kartergázt nem engeded vissza a motorba.
Nem kartergázt, kipufogógázt. Egyébként csak annyi, hogy nem lesz állandóan tiszta szhar a szívósor belseje, ami ugye nem rossz dolog, pláne ha már a ráégett olajos korom a fele átmérőt elveszi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2011.11.12 szombat, 02:28:44 »

Na elmondom a tévhiteket, és a valóságot

A motornak a fordulatszáma 800+-50 tök mindegy, hogy hideg, vagy meleg. a hidegindító termosztát ami az alapjáratot emeli, az nem azért van, hogy 1000-re emelje, hanem, hogy ne essen le 500-ra hidegen a gyengeség miatt. Ehhez egyébként semmi köze, hogy hátramenetnél emel e fordulatot vagy nem, mert teljesen más eszköz működteti azt a részt. egyébként újonnan 13 pénz a cromaxnál a gyári:

http://cromax.hu/index.php?katid=46222687&termek_al_id=8452&katnev=Lucas

MK1 dízelnél a maf szenzor kb annyit ér, hogy 3 dekéval több a kocsi tőle, többet nem.
ha gyenge a kocsi, meg kell nézni az adagoló beállításokat, és a turbo nyomását mk1 turbo símán 1 bart tölt bármiféle probléma nélkül.
GT17: ha a megfelelőt veszed a töbszáz féle közül, akkor azon kívül, hogy egy kipucsövet kell heggeszteni, az ég világon semmi egyéb macera nincs vele. az mk1-es kipusorra rámegy, csak a 8-as furatokat 10-esre kell fúrni, és egyszerűen rácsavarozni a másik helyett

akinek egy rendes bosch adagoló van fent, az nem fog semmiféle mk2-re vágyni. motor semmiben nem különbözik, csak van egy kisebb turbó az mk2-n, ami ezáltal hamarabb tölt be, és nem bírja ugy a nyomást, meg az adagoló nagyobb rajta. ja és hosszabb a váltó.

Igazat adok, viszont azért a fordulatszám emelés nem csak a lefulladás miatt jó, hanem a motor állóhelyzetben való melegedésében is. Ez ugye logikus. Smiley
Kicsit úgy érzem nekem címezted az MK2-s dolgot... mivel nekem Lucas adagolóm volt egy min. 300 ezret futott MK1 TD-n, ezért a MK2-es moci egy álom hozzá képest... nem vágyakozást akartam én kelteni, hanem tapasztalatot írni... Én sem azért cseréltem, mert mindenképpen MK2-t akartam, hanem azért, mert a blokkom repedt volt, az adagolóm sz@r volt, a váltó is kötözködött, ergó jobban (olcsóbban) megérte egy MK2-es motorját belerakni. (főleg, hogy a donort annyiért sikerült megszerezni kint, mint egy adagolófelújítás ára...  hehe)
Egyébként neked a GT17+Bosch kombó van az autódon? (én ezt csak a "régi öregek"-től hallottam/olvastam) Kiváncsi lennék rá, hogy milyen. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #653 Dátum: 2011.11.12 szombat, 07:12:08 »

Kicsit úgy érzem nekem címezted az MK2-s dolgot...
igen neked címeztem, kizárólag arra utaltam, hogy nem annyival jobb egy mk2, mint ahogy írtad, de persze egy rossz mk1-nél biztos, hogy százszor jobb, csak ugy jött le, hogy annyival jobb egy mk2, hogy nem kell mást csinálni Smiley

Egyébként neked a GT17+Bosch kombó van az autódon? (én ezt csak a "régi öregek"-től hallottam/olvastam) Kiváncsi lennék rá, hogy milyen. Smiley
Nem gt17-em van, mert elhalálozott, és még nem kaptam elérhető árban másikat, amit be mertem volna rakni. a felújítása meg elég húzós. Most sajna egy mk1 gyárival nyomom, aminek az a baja, hogy nagyon nagy, és későn tölt.
Egy 10-es elemes Bosch-om van 3.1-es emelőtárcsával, ezzel nagyon jól megy, és kicsit jobban tudja hajtani a turbót is, 2k-tól már húz rendesen, de nem egyszerű escortos adagoló. 19 tdi elem van benne az újabb fajtából, 3.1 es szimmetrikus emelőtárcsa, meg speckó fejszelep, mert nélküle iszonyat hangos lenne a motor(elég tranzitos volt az elején)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2011.11.12 szombat, 07:26:40 »


Egy 10-es elemes Bosch-om van 3.1-es emelőtárcsával, ezzel nagyon jól megy, és kicsit jobban tudja hajtani a turbót is, 2k-tól már húz rendesen, de nem egyszerű escortos adagoló. 19 tdi elem van benne az újabb fajtából, 3.1 es szimmetrikus emelőtárcsa, meg speckó fejszelep, mert nélküle iszonyat hangos lenne a motor(elég tranzitos volt az elején)
és az enyén miböl állt össze mert igy eléggé  eljen lett. csak forduljon át a fötengely  Grin
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #655 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:41:39 »

figyuzzatok

nekem mk1 td lucas adagolóval és semmi gondom vele kevés a fogyi mellette megy is  Wink

azért nem olyan egyszerű a GT17 felrakása bárki nem tudja megcsinálni.

én speciel tuti hogy nem tudnám jól megcsinálni  vigyor3
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #656 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:44:33 »

és az enyén miböl állt össze mert igy eléggé  eljen lett. csak forduljon át a fötengely  Grin
tied? nem nagy durranás. saját 2.5-ös emelőtárcsa, és egy hoszúlöketű 9-es elem. azt hiszem 85 lovas vw-nek az eleme, és egy nagyobb gázkar-rugócsoport. egy jó rugó sokmindenre képes. ezért tud elindulni gázadás nélkül, ha csak kuplungot engeded fel. ( én el tudok indulni dombnak fel is csak a kuplung felengedésével)

kicsit lehet emelni teljesítményt egy jó állapotú 1.9 td citroen elosztófejjel, meg a saját tárcsájával
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #657 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:48:39 »

figyuzzatok

nekem mk1 td lucas adagolóval és semmi gondom vele kevés a fogyi mellette megy is  Wink
ez azért túlzás. amikor én mentem vele, akkor azért a "... meg megy is" szlogen nem állta annyira meg a helyét. persze az átlag mk1-et teljesíti szépen, tehát jó az a kocsi, csak ami igazán megy, az nem az.
azért nem olyan egyszerű a GT17 felrakása bárki nem tudja megcsinálni.
én speciel tuti hogy nem tudnám jól megcsinálni  vigyor3
nekem majdnem 1,5 óra volt. Te viszont nem szoktál ilyet csinálni, nem is várja el senki, hogy meg tudd. Mondjuk én elég sokat túrkálok ilyen kocsikban, könnyebb dolgom van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #658 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:51:57 »

ez azért túlzás. amikor én mentem vele, akkor azért a "... meg megy is" szlogen nem állta annyira meg a helyét. persze az átlag mk1-et teljesíti szépen, tehát jó az a kocsi, csak ami igazán megy, az nem az.nekem majdnem 1,5 óra volt. Te viszont nem szoktál ilyet csinálni, nem is várja el senki, hogy meg tudd. Mondjuk én elég sokat túrkálok ilyen kocsikban, könnyebb dolgom van
integet2   vissza rakod ah lesz jó áron a gt-t ?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #659 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:52:51 »

integet2   vissza rakod ah lesz jó áron a gt-t ?
igen, azonnal
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #660 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:58:23 »

igen, azonnal
Wink  taps    de fogyi picit több lesz?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #661 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:09:00 »

Wink  taps    de fogyi picit több lesz?
nem. nem kell forgatni a motort eljárok 1500-2500-as fordulaton. sőt, ha összeáll végre, akkor rámegy az új váltó is, ami hosszabb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #662 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:12:41 »

nem. nem kell forgatni a motort eljárok 1500-2500-as fordulaton. sőt, ha összeáll végre, akkor rámegy az új váltó is, ami hosszabb
azt hiszem nekem a hosszabb váltó van fenn

de figyi a milyenkre 6-ost nem lehet felvarázsolni.

a fogyasztás topikba néztem a képet a tddi 6.-ba 140km/h-nál alig forog többet mint 2000  Kiss 
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2011.11.12 szombat, 13:05:15 »

tied? nem nagy durranás.
kicsit lehet emelni teljesítményt egy jó állapotú 1.9 td citroen elosztófejjel, meg a saját tárcsájával
rinya
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #664 Dátum: 2011.11.12 szombat, 13:08:28 »

rinya
mit sírsz? jó vele nem? azért írtam, hogy az egy egyszerű konfig. attól sokkal erősebbeket is lehet csinálni. Backerman-nak 2.5*10 es van, és ha még a porlasztói is jók lennének sirály lenne a gép.  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2011.11.12 szombat, 13:27:32 »

mit sírsz? jó vele nem? azért írtam, hogy az egy egyszerű konfig. attól sokkal erősebbeket is lehet csinálni. Backerman-nak 2.5*10 es van, és ha még a porlasztói is jók lennének sirály lenne a gép.  Wink
na jó  hehe  worship
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2011.11.12 szombat, 17:58:47 »

igen neked címeztem, kizárólag arra utaltam, hogy nem annyival jobb egy mk2, mint ahogy írtad, de persze egy rossz mk1-nél biztos, hogy százszor jobb, csak ugy jött le, hogy annyival jobb egy mk2, hogy nem kell mást csinálni Smiley
Nem gt17-em van, mert elhalálozott, és még nem kaptam elérhető árban másikat, amit be mertem volna rakni. a felújítása meg elég húzós. Most sajna egy mk1 gyárival nyomom, aminek az a baja, hogy nagyon nagy, és későn tölt.
Egy 10-es elemes Bosch-om van 3.1-es emelőtárcsával, ezzel nagyon jól megy, és kicsit jobban tudja hajtani a turbót is, 2k-tól már húz rendesen, de nem egyszerű escortos adagoló. 19 tdi elem van benne az újabb fajtából, 3.1 es szimmetrikus emelőtárcsa, meg speckó fejszelep, mert nélküle iszonyat hangos lenne a motor(elég tranzitos volt az elején)

Értem. Lehet, hogy félreérthető volt a hozzászólásom. Amíg jó volt a 1es moci semmi pénzért nem cseréltem voltam le, mert klassz volt. De jött a baj, meg sok f*sz aki belenyúlt és még jobban elrontotta... füstölt, lomha volt, csörgött az adagoló (felújítás után kb. 3 hónappal, megint...), stb... Ehhez(!) képest álom számomra a mostani 2-es motor, meg váltó. (meg műszerfal, meg digitklíma... stb Smiley ) Rengeteg pénzt falt fel a motor, ill a sötét "szerelő"(knek nem nevezhető köcsögök)-k... 2es Mondit direkt nem akartam, mert imádom az öreget, családtag, semmi pénzért nem válnék meg tőle. Smiley
(inkább hoztam a donort...)
Mindegy, a lényeg, hogy Ford Mondeo (akár 1, akár 2 moci) és TD ! Ezt szerettem meg nagyon...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2011.11.18 péntek, 09:33:11 »

Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:14:50 »

Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
Egy kérdést csak egy témában tessék föltenni!!! ejnye1
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2011.11.18 péntek, 23:00:35 »

Egy kérdést csak egy témában tessék föltenni!!! ejnye1
Rendben.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #670 Dátum: 2011.11.19 szombat, 05:01:31 »

Sziasztok!
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
a víz hőfoknak majdnem középen kell lennie akkor jó ha kevés a víz akkor is gyenge a fűtés.
amúgy olyan a  fűtése eredetileg mint az enyém a legnagyobb hidegben is polóba ülünk rendessen forró levegőt okád be  Wink

nem megfelelő hőfokú termosztát is lehet magasabb hőfokút rakjatokbe de legalább olyat ami bele való
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 04:17:48 »

Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!

Hali!!

Nálam ezt a hibát a radiátorcsere oldotta meg.....
Előtte még próbálkoztam sok mindennel...
Átmosattam a radiátort, Megfordítottam a folyásirányt, Kapott 92°-os termosztátot, Vettem bele 1 bontottat..... STB
Majd a végén kapott 1 zsír újat kb 10000 Ft-ért
Azóta fűt mint állat....

A radiátorcseréről találsz cikket a WIKI-ben...
Ha van kedved csinálj képeket és akkor végre valaki befejezi a cikkemet.....


Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #672 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 08:22:03 »

A radiátorcseréről találsz cikket a WIKI-ben...
Ha van kedved csinálj képeket és akkor végre valaki befejezi a cikkemet.....

Én akna nélkül cseréltem a radiátort. vizet nem kell leengedni, csak a hengerfejről lehúzott csőbe egy pici dugót tenni, plusz a 2 gumicsőbe is, amit kihúzok a fülke felé a radiátorral együtt. dugónak pont megteszi 1-1 db 5 wattos gömbizzó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #673 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 11:19:01 »

Hali!!

Nálam ezt a hibát a radiátorcsere oldotta meg.....
Előtte még próbálkoztam sok mindennel...
Átmosattam a radiátort, Megfordítottam a folyásirányt, Kapott 92°-os termosztátot, Vettem bele 1 bontottat..... STB
Majd a végén kapott 1 zsír újat kb 10000 Ft-ért
Azóta fűt mint állat....

A radiátorcseréről találsz cikket a WIKI-ben...
Ha van kedved csinálj képeket és akkor végre valaki befejezi a cikkemet.....



integet2  mizu jó rég láttalak
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:02:29 »

Én akna nélkül cseréltem a radiátort. vizet nem kell leengedni, csak a hengerfejről lehúzott csőbe egy pici dugót tenni, plusz a 2 gumicsőbe is, amit kihúzok a fülke felé a radiátorral együtt. dugónak pont megteszi 1-1 db 5 wattos gömbizzó

hali....

Akna végülis csak a csövek le-fel mutatványhoz kell....
Mondjuk akna nélkül is megoldható....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:03:12 »

integet2  mizu jó rég láttalak

Ritkán járok feléd........
Amúgy minden rendben....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #676 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:06:59 »

Ritkán járok feléd........
Amúgy minden rendben....
elkészült téli alufelnim homokfúvása-fényezése-lakkozása tök szuuuuuuupeer lett olyan mint az új  Cool
Gerencserék csinálták jövő héten cserélem le a felniket.
már csak tudod mit kéne a hátsó ablaktörlőt lecserélni olyanra amit az optikai tunugba linkeltek be csak azt nem tudom az enyémre milyet keressek  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:18:41 »

Sziasztok!
SOS

Segítségeteket kérném a Mondeom dolgában.
A szerelőm szerint hengerfejes a gép, állandóan levegősödik a hűtőrendszerem, meg a kipufogón is nyomja már a "ködöt", így valószínű, hogy igaza lesz.
Nincs esetleg valami költségkímélő megoldásotok a számomra? Mit érdemes ilyenkor csinálni? Sokan panaszkodtak, hogy síkba köszörülés után is *** volt az autó, ezért nem tudom mit érdemes csinálni vele?!
Esetleg egyszerűbb lenne egy motorcsere? Honnan a túróból szerezzek bele motort? Mennyi lenne optimális esetben egy ilyen mutatvány, mennyire számoljak legkevesebb költséggel?
Az enyém 95-ös, Mondeo I-es, 1.8 TD.
Várom válaszod!

Köszönöm

Üdv.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #678 Dátum: 2011.11.22 kedd, 19:11:53 »

Sziasztok!
SOS

Segítségeteket kérném a Mondeom dolgában.
A szerelőm szerint hengerfejes a gép, állandóan levegősödik a hűtőrendszerem, meg a kipufogón is nyomja már a "ködöt", így valószínű, hogy igaza lesz.
Nincs esetleg valami költségkímélő megoldásotok a számomra? Mit érdemes ilyenkor csinálni? Sokan panaszkodtak, hogy síkba köszörülés után is *** volt az autó, ezért nem tudom mit érdemes csinálni vele?!
Esetleg egyszerűbb lenne egy motorcsere? Honnan a túróból szerezzek bele motort? Mennyi lenne optimális esetben egy ilyen mutatvány, mennyire számoljak legkevesebb költséggel?
Az enyém 95-ös, Mondeo I-es, 1.8 TD.
Várom válaszod!

Köszönöm

Üdv.
most csináltam a kollegám kocsiját, az 70 volt: szerelés, síkolás, új tömítések, csavarok, és új vezérlés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2011.11.22 kedd, 19:49:56 »

most csináltam a kollegám kocsiját, az 70 volt: szerelés, síkolás, új tömítések, csavarok, és új vezérlés

Ez egész jó árnak hangzik.....

Amúgy nem reagáltál a specko KSB+Alapjáratemelő megoldásomra....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #680 Dátum: 2011.11.22 kedd, 19:52:54 »

Ez egész jó árnak hangzik.....

Amúgy nem reagáltál a specko KSB+Alapjáratemelő megoldásomra....
Hmm!
Mi volt a kérdés?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2011.11.22 kedd, 19:58:08 »

Hmm!
Mi volt a kérdés?

MKII-TD nél volt
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:05:05 »

most csináltam a kollegám kocsiját, az 70 volt: szerelés, síkolás, új tömítések, csavarok, és új vezérlés
Ha csak hengerfejet cserélek, az megoldja a problémát? Tudok egyet teljesen felújítva, garanciával Ford bontóból 35 ezerért.
A tömítés mennyi lenne hozzá? Nekem azt mondták, hogy ehhez valami különleges tömítés kell, mert a blokk öntöttvas, nem alu. Valami rétegelt fémből készült állítólag.

Kösz
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #683 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:07:35 »

Tudok egyet teljesen felújítva, garanciával Ford bontóból 35 ezerért.
erre nem reagálnék

A tömítés mennyi lenne hozzá? Nekem azt mondták, hogy ehhez valami különleges tömítés kell, mert a blokk öntöttvas, nem alu. Valami rétegelt fémből készült állítólag.
Kösz
Egy elring tömítés, kb 6-7 ezer, 5-ös a csavarkészlet, 1 kb a szívósor tömítés, meg kb ugyanannyi a kipusortömítés. ha minden megvan, a gépmunkán kívül egy napos meló
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:11:57 »

Ha csak hengerfejet cserélek, az megoldja a problémát? Tudok egyet teljesen felújítva, garanciával Ford bontóból 35 ezerért.
A tömítés mennyi lenne hozzá? Nekem azt mondták, hogy ehhez valami különleges tömítés kell, mert a blokk öntöttvas, nem alu. Valami rétegelt fémből készült állítólag.

Kösz

Ha a hengerfejel van gond és felraksz 1 másikat ami jó akkor igen megoldódik.
És mire adnak garit??
Beépítésre??
A tömítésben semmi különleges nincs csak hozzá való legyen én speciel az ELRING-re esküszök természetesen ELRING csavarkészlettel....
Ami még ajánlatos: Kipuff +szívó sor tömítés, Szelepdekni tömítés

Üdv
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #685 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:20:01 »

MKII-TD nél volt

ja, olvastam, jó ötlet, de szerintem jobb, ha elindul az autó elsőre. relével az a bajom, hogy nem túl jól értek hozzá, max alap dolgokat. különben nem ezt a hidegindítót használnám, hanem mondjuk a citroen elektromosan kapcsolhatóját
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:48:17 »

ja, olvastam, jó ötlet, de szerintem jobb, ha elindul az autó elsőre. relével az a bajom, hogy nem túl jól értek hozzá, max alap dolgokat. különben nem ezt a hidegindítót használnám, hanem mondjuk a citroen elektromosan kapcsolhatóját

Szerezz egy olyat én meg megoldom a villanyrészét
tehát azt mondod ,hogy a Citrom-ban nem viaszpatron van hanem pl mágnesszelep bazstassa az előtöltést??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #687 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:49:44 »

Szerezz egy olyat én meg megoldom a villanyrészét
tehát azt mondod ,hogy a Citrom-ban nem viaszpatron van hanem pl mágnesszelep bazstassa az előtöltést??
van 2 is. a háza jó is lenne alapnak a fordhoz, de nincs hely olyan ksb-nek, mint a mienken van, hanem egy normál mágnesszelep van betekerve egy egységbe, és ez van vezérelve
asszem annak is folyamatos áram kell, de csak akkor, ha már mondjuk nincs szükség rá. tehát a szelep akkor jó hidegindításra, ha zárva van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:00:59 »

Sziasztok!
MKI-es 1.8 TD-be belemegy az MKII 1.8 TD motor vagy barkácsolni kell?
Köszönöm
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:14:12 »

Sziasztok!
MKI-es 1.8 TD-be belemegy az MKII 1.8 TD motor vagy barkácsolni kell?
Köszönöm

Barkács kell de nem sok mindent....
Legtöbb gond az elektronikával lehet feltéve ha még LUKÁCS az adagoló.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Gado38
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 19:39:06 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #691 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 19:42:58 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
télen nem jó , átalakítás nem kell csak a szűrőt kell sűrűbben cserélni.
de én soha nem csináltam mert féltem nagyon a technikát
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 19:43:43 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
Sok sikert.Ilyet eddig nemigen próbáltak,te lehetsz az első.Ha valami összeszarja magát,akkor kéretik nem qrva anyázni,hogy milyen xar.Vettél volna egy régi 200-as mercit,az mindenféle átalakítás nélkül bírja bár leszűrni ott sem árt.Ja,lehetőleg rendőr,finánc és nkh ellenőrzés közelébe ne menj,mert még a jövedéki adót is behajtják rajtad a bírság mellett.És a sültkrumpli szagot baromi nehéz letagadni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.28 hétfő, 19:45:30 írta misi107 » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:50:45 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
szerintem tegyél le róla mert bazi nagy bukta van ha rájönnek márpedig könnyü rájönni  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #694 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 21:31:27 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
ha úgy alakul tudok olcsón adagolóalkatrészeket
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2011.11.29 kedd, 08:17:35 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38

Hát bármilyen okádék is itthon az üzemanyaghelyzet, én nem ajánlom... Sem műszakilag, sem szociálisan. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Gado38
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2011.11.29 kedd, 12:31:32 »

 köszönöm a hozzá szólást, meggondolom a dolgot ha ennyire zűrös az ügy !
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:14:00 »

Van különbség az MKI-MKII vezérmű között?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #698 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:23:51 »

Van különbség az MKI-MKII vezérmű között?
van
meg mk1, és mk1 közt is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:31:59 »

van
meg mk1, és mk1 közt is
eBAY-en van MKI vezérlés 20e szállítással.
MKII 37e+post.  rinya
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.