Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:27:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 787895 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 07:11:11 »

Voto! Ezentúl írjunk privátba, mert lecsesznek minket, hogy csak ketten használjuk a fórumot! Ha majd olyanra akadunk, ami fontos lehet mások számára, akkor megosztjuk másokkal is a tapasztalatokat.
Szerinted?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 17:44:14 »

Voto! Ezentúl írjunk privátba, mert lecsesznek minket, hogy csak ketten használjuk a fórumot! Ha majd olyanra akadunk, ami fontos lehet mások számára, akkor megosztjuk másokkal is a tapasztalatokat.
Szerinted?

Szerintem éppen ez a fórum lényege ,hogy mindenki számára láthatóan ötletelünk 1 problémáról és ha közben valakinek beugrik valami akkor ő is beleszólhat....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 17:52:49 »

Szerintem éppen ez a fórum lényege ,hogy mindenki számára láthatóan ötletelünk 1 problémáról és ha közben valakinek beugrik valami akkor ő is beleszólhat....
szerintem is jó ez itt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:03:18 »

Akkor már amennyit levesznek a Filep-ék abból YOJ összerak 1 Bosch-t és még egy vezérléscsere is belefér  vacsival 1ütt...
nyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 19:32:29 »

Szerintem éppen ez a fórum lényege ,hogy mindenki számára láthatóan ötletelünk 1 problémáról és ha közben valakinek beugrik valami akkor ő is beleszólhat....
Oké!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:43:15 »

Voto! Ezentúl írjunk privátba, mert lecsesznek minket, hogy csak ketten használjuk a fórumot! Ha majd olyanra akadunk, ami fontos lehet mások számára, akkor megosztjuk másokkal is a tapasztalatokat.
Szerinted?
ne már szomoru1, ha hadd csemegézzünk mi is  finom
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2012.02.17 péntek, 03:35:34 »

csatlakozom, szeretném én is követni a fejleményeket ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2012.02.17 péntek, 04:27:42 »

csatlakozom, szeretném én is követni a fejleményeket ! Wink
Oké srácok, akkor ha nem zavarunk vele, legyen!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2012.02.17 péntek, 07:02:20 »

Oké srácok, akkor ha nem zavarunk vele, legyen!

Te miért nem alszol hajnali fél 3 kor?Huh?
A szűrőcsere és pucolás mikor lessz??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2012.02.17 péntek, 07:06:12 »

Te miért nem alszol hajnali fél 3 kor?Huh?
A szűrőcsere és pucolás mikor lessz??

Szia!
Idegesít az autó! Összekaparok egy kis pénzt ma délelőtt, aztán megpróbálok szerezni szűrőt. Tisztító adalékot azt vettem. Már látom, hogy megint Nálad fogok landolni. Biztos az idegeidre megyek már! falbav
Amúgy is elfelejtettem a turbót odaadni, Te meg leveszed a mérőórát. Arra kérlek, hogy a pumpa jövő hétig hadd maradjon, mert rendeltem egyet, de csak szerdán jönne meg.
Kiderült végre, hogy jövő csütörtökön megyek ki, addig jó lenne, ha megoldódna ez a probléma, mert már tiszta ideg vagyok! rinya
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.17 péntek, 07:11:35 írta doktorúr » Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2012.02.17 péntek, 07:35:27 »

Szia!
Idegesít az autó! 
Csak nyugi ennél nagyobb gondod sose legyen.... Wink
Összekaparok egy kis pénzt ma délelőtt, aztán megpróbálok szerezni szűrőt.
A szűrőt hagyd majd én hozok egyet mert akkor biztos az lesz ami kell..... smile
Már látom, hogy megint Nálad fogok landolni. Biztos az idegeidre megyek már! falbav
Gyere nyugodtan.. Meg tudlak érteni mivel én is szívtam /szívok/ eleget az autóval és marha jó volt ,hogy vad idegenek segítettek....
Arra kérlek, hogy a pumpa jövő hétig hadd maradjon, mert rendeltem egyet, de csak szerdán jönne meg.
Hát persze ,hogy maradhat.. Amúgy újat rendeltél vagy bontó? Mennyit kérnek érte??
Kiderült végre, hogy jövő csütörtökön megyek ki, addig jó lenne, ha megoldódna ez a probléma, mert már tiszta ideg vagyok! rinya
Örülj neki én még minimum 1,5 hetet maradok.. Amit tudok megteszek a problémád likvidálásának érdekében.../Húúúú ez aztán a szófordulat... vigyor3/
Amúgy is elfelejtettem a turbót odaadni,
Arról volt szó ,hogy "ha jó lesz" és az a 60km ameddig jó volt hát nem igazán hiszem hogy eredménynek minősíthető.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2012.02.17 péntek, 07:39:11 »

Csak nyugi ennél nagyobb gondod sose legyen.... ;)A szűrőt hagyd majd én hozok egyet mert akkor biztos az lesz ami kell..... :smile:Gyere nyugodtan.. Meg tudlak érteni mivel én is szívtam /szívok/ eleget az autóval és marha jó volt ,hogy vad idegenek segítettek....Hát persze ,hogy maradhat.. Amúgy újat rendeltél vagy bontó? Mennyit kérnek érte??Örülj neki én még minimum 1,5 hetet maradok.. Amit tudok megteszek a problémád likvidálásának érdekében.../Húúúú ez aztán a szófordulat... vigyor3/Arról volt szó ,hogy "ha jó lesz" és az a 60km ameddig jó volt hát nem igazán hiszem hogy eredménynek minősíthető.....
A pumpát neten rendeltem, de nem volt raktáron, ezért késik. 1270 Ft volt, + 650 Ft postaköltség. Ugyan olyan, mint a Tiéd!
A turbóról meg ne nyissunk vitát, én már Neked adtam és kész! Eleget fáradoztál, meg fogsz! nyes
Akkor tankolok a gépbe délelőtt, öntök bele egy kis pucolószert és ha megmondod, hogy a "doktorbácsi" mikor tud fogadni, akkor megyek!
Még valami! Joy szerint a turbónyomásnak MKI-ben 0,8-1.0-nak kellene lennie. Nem kellene még állítani rajta? Jelenleg 0,7-et értük el. Nem értek hozzá, csak kérdezem!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.17 péntek, 07:49:21 írta doktorúr » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2012.02.17 péntek, 17:19:24 »

A pumpát neten rendeltem, de nem volt raktáron, ezért késik. 1270 Ft volt, + 650 Ft postaköltség. Ugyan olyan, mint a Tiéd!
A turbóról meg ne nyissunk vitát, én már Neked adtam és kész! Eleget fáradoztál, meg fogsz! nyes
Akkor tankolok a gépbe délelőtt, öntök bele egy kis pucolószert és ha megmondod, hogy a "doktorbácsi" mikor tud fogadni, akkor megyek!
Még valami! Joy szerint a turbónyomásnak MKI-ben 0,8-1.0-nak kellene lennie. Nem kellene még állítani rajta? Jelenleg 0,7-et értük el. Nem értek hozzá, csak kérdezem!

magam is írtam, hogy kevésnek tűnik a 0.7... 0.8-1 bárral hajszárít terhelés alatt, az én tudomásom szerint is...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2012.02.17 péntek, 18:01:53 »

magam is írtam, hogy kevésnek tűnik a 0.7... 0.8-1 bárral hajszárít terhelés alatt, az én tudomásom szerint is...
Majd holnap, mert Voto-val megint nekiugrunk a szörnynek!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2012.02.17 péntek, 19:15:42 »

magam is írtam, hogy kevésnek tűnik a 0.7... 0.8-1 bárral hajszárít terhelés alatt, az én tudomásom szerint is...

Ha már végre elérjük ,hogy turbónyomásra adjon + go-t a Lukács akkor majd foglalkozunk a turbonyomással is....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2012.02.18 szombat, 10:39:28 »

Ha már végre elérjük ,hogy turbónyomásra adjon + go-t a Lukács akkor majd foglalkozunk a turbonyomással is....
Oké, FŐNÖK! nyes
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:18:32 »

Ha már végre elérjük ,hogy turbónyomásra adjon + go-t a Lukács akkor majd foglalkozunk a turbonyomással is....
de amíg nincs rendes nyomás, addig nincs ami állítsa normálisan a membránt, hogy hogyan adja a nyálat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2012.02.18 szombat, 18:27:43 »

de amíg nincs rendes nyomás, addig nincs ami állítsa normálisan a membránt, hogy hogyan adja a nyálat

Naszóval úgy néz ki megoldódott a gond....
A goszűrő vastagon volt fekete trutyival a papírbetét meg szana szét volt szakadva....
Kitakarítottuk a membránház alatti szűrőt is...
Amint elkezdett rendesen dolgozni az adagoló megjött a turbónyomás is... /0,8-0,9/
Talán kidolgozza a szemetet....

Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 02:21:29 »

Naszóval úgy néz ki megoldódott a gond....
A goszűrő vastagon volt fekete trutyival a papírbetét meg szana szét volt szakadva....
Kitakarítottuk a membránház alatti szűrőt is...
Amint elkezdett rendesen dolgozni az adagoló megjött a turbónyomás is... /0,8-0,9/
Talán kidolgozza a szemetet....

 taps eljen akkor nem turbóhiba volt ezek szerint...  hehe gratula !  pias
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 05:43:21 »

Naszóval úgy néz ki megoldódott a gond....
A goszűrő vastagon volt fekete trutyival a papírbetét meg szana szét volt szakadva....
Kitakarítottuk a membránház alatti szűrőt is...
Amint elkezdett rendesen dolgozni az adagoló megjött a turbónyomás is... /0,8-0,9/
Talán kidolgozza a szemetet....


Sziasztok!
Hálás köszönetem Votonak  worship worship worship és mindazoknak, akik a fórumon segítettek nekünk. Úgy néz ki, hogy egy viszonylag egyszerű művelettel, de sok befektetett munkával, szorgalommal és kitartással sikerült Votonak elhárítania a hibát. Azóta többször mentem a géppel és működik rendesen, nincs vele gond. Azért örülök, hogy nem turbóhiba volt, bár a szerelőm annak ellenére megvetetett velem egy komplett turbót, hogy egyáltalán lépésről lépésre kielemezte volna a hibalehetőségeket.
Ez a történet abból a szempontból is tanulságos, hogy a környékünkön (Zalaegerszeg) jónak tartott szerelő is mennyire felületes és figyelmetlen lehet: Teljes motorfelújítást követően is találtunk még hiányosságokat (az első motortartó bak nem volt rögzítve...az adagoló szíjkerék (vagy mi a fene) csavarja nem volt meghúzva, stb. Azonban a legfontosabb, hogy egy valag pénz kifizetése (motorgenerál) ellenére sem jutott eszébe az "embernek", hogy abba beletartozna egy gázolajszűrő csere is. Mikor generál után átadta az autót, csak úgy mellesleg megjegyezte, hogy igaz most nem megy a kocsi valamiért, de neki nem volt ideje ezzel is foglalkozni!? falbav Hozzáteszem, hogy több mint egy hónapig nála volt az autó!
Kicseréltük a szűrőt, átcsöveztük a rendszert, kapott egy kis 2T olajat és egy kis tisztító kotyvalékot, kipucoltuk a turbómembrán házát és az alatta lévő szűrőt, kapott egy kézi gázolajpumpát és lám, jó lett a gépezet!!! nyes (A többesszámot úgy értettem, hogy Voto csinálta én meg segítettem és drukkoltam!)
Ennyi kellett ahhoz, hogy jó legyen az autó és hogy ne kelljen még sok-sok ezer Ft-ot feleslegesen rákölteni. Sokat jelentett a logikus gondolkodás és hibaelemzés, ami Votonak megy rendesen! Persze a leleményesség is sokat számított, mert volt olyan művelet, amihez pl. fogorvosi tükröt vagy Voto által gyártott célszerszámot kellett használni, de ez már csak ilyen.
Remélem, hogy rajtam kívül másnak is tanulságos a történet, mert nekem nagyon! Miközben folyt a munka, állandóan figyeltem és kérdeztem, így rengeteget tanultam.
Köszönöm, hogy meghallgattatok!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 05:49:46 írta doktorúr » Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 14:03:39 »

Kimostam a IC-t  ...nem sok minden volt benne azt hittem rosszabb lesz...minimális kormos víz jött ki...

De a szívósornál elég olajsaras...az nem baj?vagy dieselnél szokásos?

És ha esetleg nem szárad ki rendesen a cooler némi viz marad benne az tud kárt tenni a mociba?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 15:28:11 »

Kimostam a IC-t  ...nem sok minden volt benne azt hittem rosszabb lesz...minimális kormos víz jött ki...

De a szívósornál elég olajsaras...az nem baj?vagy dieselnél szokásos?

És ha esetleg nem szárad ki rendesen a cooler némi viz marad benne az tud kárt tenni a mociba?
a 18-dik oldal közepe.olvasd el  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 16:01:42 »


De a szívósornál elég olajsaras...az nem baj?vagy dieselnél szokásos?


Le van dugózva az EGR-ed??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 16:17:49 »

Le van dugózva az EGR-ed??

Asszem..múltkor valamit csinált az EGR-el a szerelő...

De az IC csöve már nem olajos ,és a cooler is tiszta volt..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 17:44:46 »

Sziasztok!
Hálás köszönetem Votonak  worship worship worship és mindazoknak, akik a fórumon segítettek nekünk. Úgy néz ki, hogy egy viszonylag egyszerű művelettel, de sok befektetett munkával, szorgalommal és kitartással sikerült Votonak elhárítania a hibát. Azóta többször mentem a géppel és működik rendesen, nincs vele gond. Azért örülök, hogy nem turbóhiba volt, bár a szerelőm annak ellenére megvetetett velem egy komplett turbót, hogy egyáltalán lépésről lépésre kielemezte volna a hibalehetőségeket.
Ez a történet abból a szempontból is tanulságos, hogy a környékünkön (Zalaegerszeg) jónak tartott szerelő is mennyire felületes és figyelmetlen lehet: Teljes motorfelújítást követően is találtunk még hiányosságokat (az első motortartó bak nem volt rögzítve...az adagoló szíjkerék (vagy mi a fene) csavarja nem volt meghúzva, stb. Azonban a legfontosabb, hogy egy valag pénz kifizetése (motorgenerál) ellenére sem jutott eszébe az "embernek", hogy abba beletartozna egy gázolajszűrő csere is. Mikor generál után átadta az autót, csak úgy mellesleg megjegyezte, hogy igaz most nem megy a kocsi valamiért, de neki nem volt ideje ezzel is foglalkozni!? falbav Hozzáteszem, hogy több mint egy hónapig nála volt az autó!
Kicseréltük a szűrőt, átcsöveztük a rendszert, kapott egy kis 2T olajat és egy kis tisztító kotyvalékot, kipucoltuk a turbómembrán házát és az alatta lévő szűrőt, kapott egy kézi gázolajpumpát és lám, jó lett a gépezet!!! nyes (A többesszámot úgy értettem, hogy Voto csinálta én meg segítettem és drukkoltam!)
Ennyi kellett ahhoz, hogy jó legyen az autó és hogy ne kelljen még sok-sok ezer Ft-ot feleslegesen rákölteni. Sokat jelentett a logikus gondolkodás és hibaelemzés, ami Votonak megy rendesen! Persze a leleményesség is sokat számított, mert volt olyan művelet, amihez pl. fogorvosi tükröt vagy Voto által gyártott célszerszámot kellett használni, de ez már csak ilyen.
Remélem, hogy rajtam kívül másnak is tanulságos a történet, mert nekem nagyon! Miközben folyt a munka, állandóan figyeltem és kérdeztem, így rengeteget tanultam.
Köszönöm, hogy meghallgattatok!


Sajnos a " hivatásos szerelők" ilyenek... csodálom, hogy van munkájuk...
A művelet előtt pedig le a kalappal, ennyit számít a Mondeo.hu, meg a segítőkész emberek akik ide járnak Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:04:12 »

Sajnos a " hivatásos szerelők" ilyenek... csodálom, hogy van munkájuk...
A művelet előtt pedig le a kalappal, ennyit számít a Mondeo.hu, meg a segítőkész emberek akik ide járnak Wink
hát ja...én amikor visszakaptam a második váltócsere után az autót,annyit mondott,hogy most jobb véleménye van a fordokról,mennyire jó ez a véhat (neki kettő darab lancia delta integrale-ja van.Egy hétköznapi és egy versenygép...szóval nem ma kezdte a szakmát...) Indulnék vele másnap,rángat...hideg a motor stb...de melegen szintén...nézem a gyertyakábeleket,a 6-ból egyetlenegy sem volt rányomva a gyertyákra...hoci-nesze alapon néha összeértek-néha nem.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:37:43 »

hát ja...én amikor visszakaptam a második váltócsere után az autót,annyit mondott,hogy most jobb véleménye van a fordokról,mennyire jó ez a véhat (neki kettő darab lancia delta integrale-ja van.Egy hétköznapi és egy versenygép...szóval nem ma kezdte a szakmát...) Indulnék vele másnap,rángat...hideg a motor stb...de melegen szintén...nézem a gyertyakábeleket,a 6-ból egyetlenegy sem volt rányomva a gyertyákra...hoci-nesze alapon néha összeértek-néha nem.

ezért kell egy szerelőt keresni amelyik korrekt,és nincs elszállva se magától se az árakkal ...
Én nekem sosem volt bajom a mostani szakimal..és főleg dieselekbe otthon van+ olyan dolgokat megcsinál,amivel más szerelő nem áll le szöszölni..
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:17:30 »

ezért kell egy szerelőt keresni amelyik korrekt,és nincs elszállva se magától se az árakkal ...
Én nekem sosem volt bajom a mostani szakimal..és főleg dieselekbe otthon van+ olyan dolgokat megcsinál,amivel más szerelő nem áll le szöszölni..
nagyon nehéz olyan szerelőt találni aki tényleg szeretettel úgy áll neki mint ha a sajátja lenne  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:28:02 »


A művelet előtt pedig le a kalappal,

Köszönjük a dícséretet...... worship
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 22:15:18 »

Sajnos a " hivatásos szerelők" ilyenek... csodálom, hogy van munkájuk...
A művelet előtt pedig le a kalappal, ennyit számít a Mondeo.hu, meg a segítőkész emberek akik ide járnak Wink
Mélységesen egyetértek a fórum segítőkészségével kapcsolatosan, gyakorlatilag mindent nektek köszönhetek! worship
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 22:20:37 »

Mélységesen egyetértek a fórum segítőkészségével kapcsolatosan, gyakorlatilag mindent nektek köszönhetek! worship

De jó.....
És tényleg MINDENT?Huh??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 00:13:26 »

De jó.....
És tényleg MINDENT?Huh??

Nyílván úgy gondolta, hogyha nincs fórum, nem talál Rád és nem segítesz rajta. Wink
(rólad úgy írt, mint egy félistenről Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 08:15:31 »

Nyílván úgy gondolta, hogyha nincs fórum, nem talál Rád és nem segítesz rajta. Wink
(rólad úgy írt, mint egy félistenről Grin )
Nyilván! nyes
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:51:43 »

Üdvözlök mindenkit!

Nem rég vettem egy 1994-es Mondeot, kombi, 1.8 TD.
Budapesten az Örs vezér tér közelében keresnék egy hozzáértő szerelőt, mert problémám akadt sajnos az autóval.
Az a gond, hogy nem indul az autó. Illetve ha beindul, akkor 10 másodperc után leáll, majd ismét elindul nehezen, sok indítózás után, sok gázt kell neki adni és akkor megy utána. Ha egyszer megy már normálisan, akkor utána viszont nincs olyan, hogy leállna piros lámpánál, vagy ha leállítom és 1-2 óra múlva beindítom ismét, akkor indul pöcre és jár is szépen alapjáraton. Nem értek hozzá igazából, de arra tippelek, hogy levegőt szív be a gázolaj helyett valahol. Próbáltam nézni már, hogy alatta van-e nyoma annak, hogy folyik a gázolaj, de foltot nem találtam. Ezért gondoltam, hogy valami szakemberre bíznám a probléma megkeresését és megoldását.
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:33:57 »

Üdvözlök mindenkit!

Nem rég vettem egy 1994-es Mondeot, kombi, 1.8 TD.
Budapesten az Örs vezér tér közelében keresnék egy hozzáértő szerelőt, mert problémám akadt sajnos az autóval.
Az a gond, hogy nem indul az autó. Illetve ha beindul, akkor 10 másodperc után leáll, majd ismét elindul nehezen, sok indítózás után, sok gázt kell neki adni és akkor megy utána. Ha egyszer megy már normálisan, akkor utána viszont nincs olyan, hogy leállna piros lámpánál, vagy ha leállítom és 1-2 óra múlva beindítom ismét, akkor indul pöcre és jár is szépen alapjáraton. Nem értek hozzá igazából, de arra tippelek, hogy levegőt szív be a gázolaj helyett valahol. Próbáltam nézni már, hogy alatta van-e nyoma annak, hogy folyik a gázolaj, de foltot nem találtam. Ezért gondoltam, hogy valami szakemberre bíznám a probléma megkeresését és megoldását.
Válaszokat előre is köszönöm!

Ez nem inkább izzitógyertya?
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:43:30 »

Ez nem inkább izzitógyertya?
Az izzítógyertya most lett megnézve 1-2 hete, akkor tökéletes volt mind a 4.
Amit nem értek az az, hogy 2-3 óra állás után pöcre indul és mitől áll le eleinte néha ha már beindult?
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:15:27 »

Az izzítógyertya most lett megnézve 1-2 hete, akkor tökéletes volt mind a 4.
Amit nem értek az az, hogy 2-3 óra állás után pöcre indul és mitől áll le eleinte néha ha már beindult?

gázolajszürőt nézted?
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:31:57 »

gázolajszürőt nézted?

A gázolajszűrő, az olajszűrő és a motorolaj is 5000km-rel ezelőtt lett lecserélve, nagyjából 4 hónapja.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:41:39 »

A gázolajszűrő, az olajszűrő és a motorolaj is 5000km-rel ezelőtt lett lecserélve, nagyjából 4 hónapja.

Nem akarok vészmadärkodni,de lehet nemes egyszerüségben csak nincs kompresszió a motorba
Dieselnél menet közbe nem venni észre csak indulásnál,hogy nehezen indul..
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:44:33 »

Nem akarok vészmadärkodni,de lehet nemes egyszerüségben csak nincs kompresszió a motorba
Dieselnél menet közbe nem venni észre csak indulásnál,hogy nehezen indul..
Ez mit jelent?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:51:13 »

Nem akarok vészmadärkodni,de lehet nemes egyszerüségben csak nincs kompresszió a motorba
Dieselnél menet közbe nem venni észre csak indulásnál,hogy nehezen indul..

Én nem hiszem ,hogy kompresszió....
Mivel beindul rendesen csak léáll...

A gázolajszűrő, ..... 5000km-rel ezelőtt lett lecserélve, nagyjából 4 hónapja.
Az semmit sem jelent...

Fel kéne átlátszócsövezni hátha levegősödés....



Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:59:44 »

Ez mit jelent?

Csak azt ,hogy valami miatt nincs meg a gyári kompresszió a hengerekbe(szelep,kopot henger stb.)
Mert ugye a diesel moci az összesüritett levegö hőjétöl gyujtja be a gázolajat, ha nincs meg a megfelelő sürítés nem lesz elég hő a hideg gázolaj berobbantásához
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 16:36:54 »

Nem akarok vészmadärkodni,de lehet nemes egyszerüségben csak nincs kompresszió a motorba
Dieselnél menet közbe nem venni észre csak indulásnál,hogy nehezen indul..
Észre lehet azt venni menet közben is. Másrészt a kevés kompresszió miatt nem csinál olyat, hogy elindul, aztán megáll
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 16:59:01 »

Csak azt ,hogy valami miatt nincs meg a gyári kompresszió a hengerekbe(szelep,kopot henger stb.)
Mert ugye a diesel moci az összesüritett levegö hőjétöl gyujtja be a gázolajat, ha nincs meg a megfelelő sürítés nem lesz elég hő a hideg gázolaj berobbantásához
pont azért van benne izzitó gyertya.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:02:12 »

Észre lehet azt venni menet közben is. Másrészt a kevés kompresszió miatt nem csinál olyat, hogy elindul, aztán megáll

Hát hizsen én is eztet mondottam....

Én nem hiszem ,hogy kompresszió....
Mivel beindul rendesen csak léáll...
Az semmit sem jelent...

Fel kéne átlátszócsövezni hátha levegősödés....




Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:02:35 »

 eljen eljen
pont azért van benne izzitó gyertya.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:07:27 »

Hát hizsen én is eztet mondottam....

Mert okos vagy  worship worship worship
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:08:45 »

Mert okos vagy  worship worship worship

Neeem...
Me coptunk mááá eleget.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:25:42 »

Üdvözlök mindenkit!

Nem rég vettem egy 1994-es Mondeot, kombi, 1.8 TD.
Budapesten az Örs vezér tér közelében keresnék egy hozzáértő szerelőt, mert problémám akadt sajnos az autóval.
Az a gond, hogy nem indul az autó. Illetve ha beindul, akkor 10 másodperc után leáll, majd ismét elindul nehezen, sok indítózás után, sok gázt kell neki adni és akkor megy utána. Ha egyszer megy már normálisan, akkor utána viszont nincs olyan, hogy leállna piros lámpánál, vagy ha leállítom és 1-2 óra múlva beindítom ismét, akkor indul pöcre és jár is szépen alapjáraton. Nem értek hozzá igazából, de arra tippelek, hogy levegőt szív be a gázolaj helyett valahol. Próbáltam nézni már, hogy alatta van-e nyoma annak, hogy folyik a gázolaj, de foltot nem találtam. Ezért gondoltam, hogy valami szakemberre bíznám a probléma megkeresését és megoldását.
Válaszokat előre is köszönöm!
én tutira levegösödést keresnék valamelyik csatlakozásnál,go.kézi pumpa környékén
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2012.02.21 kedd, 01:50:55 »

én tutira levegösödést keresnék valamelyik csatlakozásnál,go.kézi pumpa környékén

hasonlóan jártam régen én is, az üzemanyagszűrőház membránja volt szétszakadva... (előtte pedig a szűrőház alsó csavarja nem volt rendesen betekerve)
nézd meg őket, hátha !
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.