Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 23:43:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 676876 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 13:13:03 »

sok gombócba lesz ez neked  eplus2
ha megcsináljátok, kaptok is sok gombóc :hehe:ot
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 14:14:54 »

ha megcsináljátok, kaptok is sok gombóc :hehe:ot
tűzzed ki az alapot meg a dátumot, oszt megyünk  poigneemain
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 14:17:48 »

tűzzed ki az alapot meg a dátumot, oszt megyünk  poigneemain

Jó, de ásni te fogsz, mink meg majd művezetünk. taps hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 14:22:25 »

Jó, de ásni te fogsz, mink meg majd művezetünk. taps hehe
én is így gondoltam, legalább nem rontjátok el  eplus2
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2011.02.26 szombat, 12:36:35 »

kérdésem lenne.nagyon zuhok kopog az első futomüvem.megnézte szerelő,lóg a lengőkargömbfej,és a kormányösszekötőgőmbfej mind2oldalon.azt mondja hogy többi/szilentek,stabpálca jók/kérdésem,hogy ha gömbfejek a rosszak akkor kopoghat a futomű?Huh?Huh??
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2011.02.26 szombat, 12:38:06 »

kérdésem lenne.nagyon zuhok kopog az első futomüvem.megnézte szerelő,lóg a lengőkargömbfej,és a kormányösszekötőgőmbfej mind2oldalon.azt mondja hogy többi/szilentek,stabpálca jók/kérdésem,hogy ha gömbfejek a rosszak akkor kopoghat a futomű?Huh?Huh??
igen.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2011.03.25 péntek, 12:10:01 »

Valaki meg tudja mondani, hogy mekkora a kerékagy peremének a külső átmérője (amire illeszkedik a felni közepe)? Mert kell gyártatnom központosító gyűrűket az alufelnibe.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2011.03.25 péntek, 12:31:18 »

Valaki meg tudja mondani, hogy mekkora a kerékagy peremének a külső átmérője (amire illeszkedik a felni közepe)? Mert kell gyártatnom központosító gyűrűket az alufelnibe.

Szia!

Én 63,4 mm- t látok egy anyagban, minden Fordnál (Cougar, Fiesta, Mondeo, Galaxy, Escort, Orion, Focus, C-Max, Fusion, Ka, Maverick, Probe, Puma, Sierra, Scorpio)

Elküldtem az e-mail címedre
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 12:34:52 írta V.Tamás » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2011.03.25 péntek, 12:40:56 »

Szia!

Én 63,4 mm- t látok egy anyagban, minden Fordnál (Cougar, Fiesta, Mondeo, Galaxy, Escort, Orion, Focus, C-Max, Fusion, Ka, Maverick, Probe, Puma, Sierra, Scorpio)

Elküldtem az e-mail címedre

Köszi! Egy ilyen gyűrű volt az egyik felnimben, és annak is 63,4 a belső átmérője, úgyhogy mindenhogyan stimmel akkor, csak gondoltam mielőtt szerzek másik 3-at előtte rákérdezek, hátha ez nem pont akkora.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:14:28 »

Sziasztok!

Egy érdekes problémával állok szemben: tavaly februárban első 2 lengéscsillapító csere és csapágycsere volt a mondimon ('97, 1.8TD Turnier). Megtettem kb 2000km-t és elkezdett rázni az első futóművem fékezéskor olyan 60-80 között veszett módon. Szerelőm mondta tárcsa, oké tárcsacsere. Eltelt 2000km, újra ráz zsír új tárcsákkal. Azóta volt újabb csapágycsere, plusz kerékagy csere is, a rázás 2000km után újra és újra előjön, de csak fékezéskor.
Valaki találkozott már hasonló anomáliával? Szerelőm lassan agybajt kap tőlem, én viszont szeretek hozzá járni, mást is csinált már nekem, jól, pontosan, gyorsan, korrekten és olcsón dolgozik  worship
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2011.06.14 kedd, 19:41:20 »

Szia!
Én is túlestem hasonló tortúrán.
A megoldás nálam:
Elől Textar tárcsák v. gyári Ford + Textar betétek semmi más utángyártott!
Hátul vadi új Brembo dob + betétek A dobot szabályozni kellett pár ezer után,m állítólag finom fékezgetésekkel kell
bejáratni az új alkatrészeket mind tárcsát mind dobot.
Remélem segítettem.
Gábor
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2011.06.15 szerda, 11:20:21 »

Trextar tárcsám van, előtte pedig gyári volt, a gyári kb 50%-os volt amikor elkezdte ezt csinálni. Elöl hátul tárcsafékes az enyém, és hátul még gyári készlet van, elsőket cseréltül csak. Félek, hogy a lengéscsillapító csere okozott valamit, vagy azt nem szakszerűen csinálták meg, vagy nem tudom, másra egyszerűen nem tudok gondolni, reméltem hátha találkozott már ezzel valaki más is  szomoru1

Szia!
Én is túlestem hasonló tortúrán.
A megoldás nálam:
Elől Textar tárcsák v. gyári Ford + Textar betétek semmi más utángyártott!
Hátul vadi új Brembo dob + betétek A dobot szabályozni kellett pár ezer után,m állítólag finom fékezgetésekkel kell
bejáratni az új alkatrészeket mind tárcsát mind dobot.
Remélem segítettem.
Gábor
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2011.06.15 szerda, 11:23:06 »

Trextar tárcsám van, előtte pedig gyári volt, a gyári kb 50%-os volt amikor elkezdte ezt csinálni. Elöl hátul tárcsafékes az enyém, és hátul még gyári készlet van, elsőket cseréltül csak. Félek, hogy a lengéscsillapító csere okozott valamit, vagy azt nem szakszerűen csinálták meg, vagy nem tudom, másra egyszerűen nem tudok gondolni, reméltem hátha találkozott már ezzel valaki más is  szomoru1

inkább a futóműnek van valami baja
Naplózva
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2011.06.15 szerda, 12:42:58 »

Addig eljutottunk már szerelővel, hogy a kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század. És akkor kezdi el a rázást, amikor a 15 századnyi nyolcas szépen belekopik a tárcsába is (szabályozás után). Ehhez kell az a kb 2000km

inkább a futóműnek van valami baja
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2011.06.15 szerda, 12:50:44 »

Addig eljutottunk már szerelővel, hogy a kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század. És akkor kezdi el a rázást, amikor a 15 századnyi nyolcas szépen belekopik a tárcsába is (szabályozás után). Ehhez kell az a kb 2000km

valamiért odakerül az a 8-as továbbra is, tehát ott a csonkállvánnyal van baj, azt kellene cserélni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #365 Dátum: 2011.06.18 szombat, 21:41:20 »

valamiért odakerül az a 8-as továbbra is, tehát ott a csonkállvánnyal van baj, azt kellene cserélni
attól nem lehetne ilyen baja, nem forgórész. ha nem görbe a csonk vége, akkor *** a csapágy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:52:34 »

attól nem lehetne ilyen baja, nem forgórész. ha nem görbe a csonk vége, akkor *** a csapágy
azért 2e alatt szerintem még gagyi csapágy se megy tönkre
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #367 Dátum: 2011.06.18 szombat, 23:01:29 »

azért 2e alatt szerintem még gagyi csapágy se megy tönkre
nem 2e alatt megy tönkre, hanem rossz is , csak addigra teszi tönkre a tárcsát. a csonkállvány bármilyen is, ha a csapágy és az agy egyenesen fut, akkor nem üt semmi. csak fizika
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2011.06.18 szombat, 23:08:59 »

nem 2e alatt megy tönkre, hanem rossz is , csak addigra teszi tönkre a tárcsát. a csonkállvány bármilyen is, ha a csapágy és az agy egyenesen fut, akkor nem üt semmi. csak fizika
a fizika egy dolog
 meg az is, amit a kolléga írt  Wink

"kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század."
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #369 Dátum: 2011.06.18 szombat, 23:15:14 »

"kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század."
és?
azért van, mert ugyanabban a csapágyban fut. ennyi
én is végigolvastam, hogy mit írt, csak értem is  Wink vagy mégsem?
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.18 szombat, 23:17:55 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2011.06.18 szombat, 23:16:25 »

és?
azért van, mert ugyanabban a csapágyban fut. ennyi
én is végigolvastam, hogy mit írt, csak értem is  Wink
persze, kerékagyat cserél, csapágyat meg nem?
teljesen logikus  hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #371 Dátum: 2011.06.18 szombat, 23:21:29 »

persze, kerékagyat cserél, csapágyat meg nem?
teljesen logikus  hehe
ja, minthogy az is logikus, hogy attól az alkatrésztől lett baj, ami csak egy darab vas, 10 éve ott van, és a többi alkatrész cseréjekor hirtelen ez romlott el. ez a tipikus tönkrement vasgolyó esete
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:14:46 »

Természetesen a csapágy cserélve volt a kerékagy cserekor, mivel a kerékagyat úgy tudod kiütni, hogy jön vele a csapágy. A csapágy pedig nem *** gagyi, gyári csapágy került bele mindkét alkalommal. Valahol beljebb lesz a gond ezek után, csak a csonk nem túl logikus, hogy összeszed ekkora kehét valamilyen úton-módon. De lehet hogy tévedek Smiley

ja, minthogy az is logikus, hogy attól az alkatrésztől lett baj, ami csak egy darab vas, 10 éve ott van, és a többi alkatrész cseréjekor hirtelen ez romlott el. ez a tipikus tönkrement vasgolyó esete
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #373 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 18:52:20 »

Természetesen a csapágy cserélve volt a kerékagy cserekor, mivel a kerékagyat úgy tudod kiütni, hogy jön vele a csapágy. A csapágy pedig nem *** gagyi, gyári csapágy került bele mindkét alkalommal. Valahol beljebb lesz a gond ezek után, csak a csonk nem túl logikus, hogy összeszed ekkora kehét valamilyen úton-módon. De lehet hogy tévedek Smiley

és rendesen meg lett hózva az anya a tengely végén? ami természetesen új szintén ugye?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2011.06.21 kedd, 08:33:10 »

Bezony új, és bezony meg lett húzva rendesen... Valami butaság lesz, ami a lengéscsillapító cserével kapcsolatos...

és rendesen meg lett hózva az anya a tengely végén? ami természetesen új szintén ugye?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #375 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:17:20 »

Bezony új, és bezony meg lett húzva rendesen... Valami butaság lesz, ami a lengéscsillapító cserével kapcsolatos...

akkor ok. csak mert el szokták felejteni mi is a 340 Nm
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:09:35 »

akkor ok. csak mert el szokták felejteni mi is a 340 Nm

Az a kerékagyé, ugye?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #377 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:14:51 »

Az a kerékagyé, ugye?
igen. és sajna le is lazul, ha nincs rendesen meghúzva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:16:24 »

igen. és sajna le is lazul, ha nincs rendesen meghúzva

Tudom, múltkor nyomatékkulccsal és kézzel húztuk meg (210+x Nm) aztán másnapra lelazult. szomoru1
Naplózva
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2011.06.22 szerda, 09:22:01 »

És akkor még mindig lövésem sincs, miért rázhat 2000km után, ááá  falbav

Tudom, múltkor nyomatékkulccsal és kézzel húztuk meg (210+x Nm) aztán másnapra lelazult. szomoru1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #380 Dátum: 2011.06.22 szerda, 19:40:43 »

És akkor még mindig lövésem sincs, miért rázhat 2000km után, ááá  falbav

ez a kisebbik baj, de hogy az autószerelő sem tudja  levele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2011.06.22 szerda, 20:04:53 »

ez a kisebbik baj, de hogy az autószerelő sem tudja  levele
már csak az a kérdés, hogy hogy mérte a kerékagyon a 15 százados nyolcast  hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #382 Dátum: 2011.06.22 szerda, 20:54:22 »

már csak az a kérdés, hogy hogy mérte a kerékagyon a 15 százados nyolcast  hehe
biztos a gyerek favonalzójával
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #383 Dátum: 2011.06.22 szerda, 20:56:33 »

féknyereg csúszik rendesen?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 10:41:11 »

Igen, azt néztük először.

féknyereg csúszik rendesen?
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 19:39:21 »

És akkor még mindig lövésem sincs, miért rázhat 2000km után, ááá  falbav

Az új tárcsát óvatos fékezésekkel kell beedzeni,mert ha párszor besatuzol ez lesz az eredmény.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2011.06.24 péntek, 09:37:18 »

Erre nem válaszoltam Smiley
Szóval gólyalábra erősített indikátor órával, de elég trükkös, mert alig van hely a kerékagyon a kerékcsavarok mellett, de lehetséges Smiley A másik oldalon 5 század az ütés, azzal nincs is baj.

már csak az a kérdés, hogy hogy mérte a kerékagyon a 15 százados nyolcast  hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2011.06.29 szerda, 13:44:23 »

Senki nem tudja frankón a választ az alábbi hibajelenségre. Akárkit kérdeztem (szerelők is), mindneki mást mond  Grin

Úthibáknál oldalirányba berángat az autó hátulja. Mintha ki akarna törni a fara oldalra. Egyébként azóta csinálja, hogy a hátsó futómű szilentjei cserélve lettek és elhoztam a szerelőtől.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:59:32 »

Senki nem tudja frankón a választ az alábbi hibajelenségre. Akárkit kérdeztem (szerelők is), mindneki mást mond  Grin

Úthibáknál oldalirányba berángat az autó hátulja. Mintha ki akarna törni a fara oldalra. Egyébként azóta csinálja, hogy a hátsó futómű szilentjei cserélve lettek és elhoztam a szerelőtől.
valami ilyesmi volt kokaikoko kombijával is.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2011.06.29 szerda, 19:18:57 »

Senki nem tudja frankón a választ az alábbi hibajelenségre. Akárkit kérdeztem (szerelők is), mindneki mást mond  Grin

Úthibáknál oldalirányba berángat az autó hátulja. Mintha ki akarna törni a fara oldalra. Egyébként azóta csinálja, hogy a hátsó futómű szilentjei cserélve lettek és elhoztam a szerelőtől.

Te voltál már úgy szerelőnél, hogy nem baxtak el valamit a kocsin?  Mert hogy én (Yooccooval) itthob elbaxom a verdát az egy dolog, mert az ingyen van. De hogy te mindig elviszed valahova, ahol pénzért tönkreteszik, az valami skandallum. eplus2

A csavarok meg vannak húzva rendesen? Akkor kóvályog, ha valami laza, vagy a belevalónál keskenyebb szilent került bele.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2011.06.29 szerda, 19:25:49 »

Te voltál már úgy szerelőnél, hogy nem baxtak el valamit a kocsin? 

Nemnagyon Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2011.06.29 szerda, 21:14:39 »

Te voltál már úgy szerelőnél, hogy nem baxtak el valamit a kocsin?  Mert hogy én (Yooccooval) itthob elbaxom a verdát az egy dolog, mert az ingyen van. De hogy te mindig elviszed valahova, ahol pénzért tönkreteszik, az valami skandallum. eplus2

A csavarok meg vannak húzva rendesen? Akkor kóvályog, ha valami laza, vagy a belevalónál keskenyebb szilent került bele.
Erre gondoltam én is.Hátul több szilent van mint elöl és hogy mind passzoljon...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 00:01:39 »

Erre gondoltam én is.Hátul több szilent van mint elöl és hogy mind passzoljon...

Ha ez silent probléma, kikúrom a f@szba ezeket a puha selejtes gyári szilenteket és kemény poliuretánokat tetetek bele szépen Tongue Nemsokkal drágább, ellenben még határozottabbá teszi az úttartást.

Az, ha kb minden kanyarodáskor csikorognak az első gumik, az futóműbeállítással orvosolható, mi? A gumik rendben vannak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 08:09:25 »

Ha ez silent probléma, kikúrom a f@szba ezeket a puha selejtes gyári szilenteket és kemény poliuretánokat tetetek bele szépen Tongue Nemsokkal drágább, ellenben még határozottabbá teszi az úttartást.

Az, ha kb minden kanyarodáskor csikorognak az első gumik, az futóműbeállítással orvosolható, mi? A gumik rendben vannak.
Valószínű.Bár nekem például a goddyear téligumik a legenyhébb kanyarodásra is sírtak ezerrel.A gagyi kínai nem,meg a rendes nyáriak sem.De alapból utálom ezt a márkát a bridgestone-nal együtt.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 08:57:04 »

Ha ez silent probléma, kikúrom a f@szba ezeket a puha selejtes gyári szilenteket és kemény poliuretánokat tetetek bele szépen Tongue Nemsokkal drágább, ellenben még határozottabbá teszi az úttartást.

Az, ha kb minden kanyarodáskor csikorognak az első gumik, az futóműbeállítással orvosolható, mi? A gumik rendben vannak.

Első körben az is elég, ha a belevaló méretű szilentet teszel bele, az is sokat imprúvol az úttartáson. taps

Szerintem az nem futómű gond, hanem kemény gumi. A "minden rendben van a gumival" az mit jelent? Mert ha NCT5-ös van elől, akkor az mindig sikítani fog, mert qrvakemény komponensekből készült. Főleg, ha 5-6 éves, akkor aztán tud sírni. Nekem is volt 5 hónapig, ki is vágtam a kukába hamar.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 08:58:35 »

Valószínű.Bár nekem például a goddyear téligumik a legenyhébb kanyarodásra is sírtak ezerrel.A gagyi kínai nem,meg a rendes nyáriak sem.De alapból utálom ezt a márkát a bridgestone-nal együtt.

A lassan kopós gumi átka, hogy sír, mert kemény, mint a fhaszom a lagziban. hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 10:56:25 »

Első körben az is elég, ha a belevaló méretű szilentet teszel bele, az is sokat imprúvol az úttartáson. taps

Szerintem az nem futómű gond, hanem kemény gumi. A "minden rendben van a gumival" az mit jelent? Mert ha NCT5-ös van elől, akkor az mindig sikítani fog, mert qrvakemény komponensekből készült. Főleg, ha 5-6 éves, akkor aztán tud sírni. Nekem is volt 5 hónapig, ki is vágtam a kukába hamar.

Te még azt is tudod milyen gumit használok az első kerekeken?  nyes  Jövő nyárra 100%, hogy oda is merev oldalfalú pacskerokat pattintok fel, nem ilyen sz@rt. Jó kis Eagle F1, vagy Potenza, vagy más ilyen kategóriásat.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:08:59 »

Első körben az is elég, ha a belevaló méretű szilentet teszel bele, az is sokat imprúvol az úttartáson. taps

Szerintem az nem futómű gond, hanem kemény gumi. A "minden rendben van a gumival" az mit jelent? Mert ha NCT5-ös van elől, akkor az mindig sikítani fog, mert qrvakemény komponensekből készült. Főleg, ha 5-6 éves, akkor aztán tud sírni. Nekem is volt 5 hónapig, ki is vágtam a kukába hamar.
az enyém egyedül körforgalomban sír, ott is csak akkor, ha komolyabb sebességgel érkezem, pedig azt tudod, hogy milyen vén szarjaim vannak Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:17:08 »

Te még azt is tudod milyen gumit használok az első kerekeken?  nyes  Jövő nyárra 100%, hogy oda is merev oldalfalú pacskerokat pattintok fel, nem ilyen sz@rt. Jó kis Eagle F1, vagy Potenza, vagy más ilyen kategóriásat.

Mindent tudok! eplus2

Nekem is peremvédős Conti van elöl-hátul, na azokat eddig csak egyszer sikerült megríkatnom, de akkor már az asszony is sziszegett és markolászott minden kiálló tárgyat..... hehe

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:18:55 »

az enyém egyedül körforgalomban sír, ott is csak akkor, ha komolyabb sebességgel érkezem, pedig azt tudod, hogy milyen vén ***jaim vannak Smiley

Mert te olyan úriemberes vagy! Egyenesben száguldozol, kanyarban meg szép lassan mész. Kivéve, amikor nem.

Nekem 8 éves volt az NCT5, amikor kivágtam, akkor már a garázsban is sikított a legkisebb sebességnél is. Újonnan biztos jobb volt.

Akkor lett elegem belőle, amikor hátra raktam, hogy kussoljon, erre ott is sírt kanyarban. levele
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.