Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:24:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1297342 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:37:34 »

kicsit részletesebben?ott ahol a vizpumpa szij is van?a müanyag boritás alatt?felülröl szerelhetö?

Ahol a szíjat cserélted ott lesz. A szíj alsó felén a pumpa van.

A képen a 18-as. Alulról érdemes támadni, emelő elég hozzá. Felülről is lehet, de onnan nehezebb.

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #551 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:40:37 »

Köszi a kiigazítást  worship

Egy kicsi, karos automata szíjfeszítő feszíti a szíjat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 17:37:18 »

Ahol a szíjat cserélted ott lesz. A szíj alsó felén a pumpa van.

A képen a 18-as. Alulról érdemes támadni, emelő elég hozzá. Felülről is lehet, de onnan nehezebb.


okés köszönöm.holnapra megjön a pumpa hétvégén nekiugrok.kiváncsi vagyok mit mutat az ami benne van.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #553 Dátum: 2013.05.31 péntek, 12:47:43 »

Még mindig keresek bontott V6-os motor!

Ha tud valaki, legyen szíves jelezze! Köszönöm..... wave wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2013.05.31 péntek, 18:30:16 »

sziasztok!mégis csak nekiugrottam ma a kocsimnak kicserélni a vizpumpát.felülröl támadtam a csavarokkal kicsit szivtam de csak sikerült.na már most amit kivettem ugy láttam gyári volt forogni forgott de nem ugy mint az új inkább tul könnyen az újhoz képest.és érdekes a fütésem egyböl jó lett tolja a meleget mint állat.a gyökér szerelö azt mondta nincs baja a pumpának mert tekeri a vizet.kérdeztem miért talán levettétek?erre nem de látszott.aha vagyis egy idiota.ezek után ha elviszik a kocsit lehet sajnálni fogom de mindegy.lassan megtanulok szerelni bár jobb lett volna ha sose kell ilyen dolgokat csinálnom.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2013.06.01 szombat, 05:31:14 »

sziasztok!mégis csak nekiugrottam ma a kocsimnak kicserélni a vizpumpát.felülröl támadtam a csavarokkal kicsit szivtam de csak sikerült.na már most amit kivettem ugy láttam gyári volt forogni forgott de nem ugy mint az új inkább tul könnyen az újhoz képest.és érdekes a fütésem egyböl jó lett tolja a meleget mint állat.a gyökér szerelö azt mondta nincs baja a pumpának mert tekeri a vizet.kérdeztem miért talán levettétek?erre nem de látszott.aha vagyis egy idiota.ezek után ha elviszik a kocsit lehet sajnálni fogom de mindegy.lassan megtanulok szerelni bár jobb lett volna ha sose kell ilyen dolgokat csinálnom.
látod, ennyit a szerelőkről
ügyes vagy és legalább látod, hogy hogyan is kell csinálni a dolgokat, ha v6-od van  eljen
(bocs hogy nem vettem fel a telót, nem voltam a közelében)
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2013.06.01 szombat, 18:33:35 »

látod, ennyit a szerelőkről
ügyes vagy és legalább látod, hogy hogyan is kell csinálni a dolgokat, ha v6-od van  eljen
(bocs hogy nem vettem fel a telót, nem voltam a közelében)
10-én megy a kocsi olyan szerelöhöz aki ért is hozzá de addig is vizsgálodok hogy kiderüljön hengerfejes lett-e a gép.egyébként üzemi hőfok után leállitva letekertem a kiegyenlitö sapkát és csak pont annyit szusszant ami jó kb 1másodperces volt semmi több.de ettöl függetlenül nem gondolom hogy tutira nem lett hengerfejes.majd kiderül de addig még van több mint egy hét.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2013.06.01 szombat, 19:15:34 »

10-én megy a kocsi olyan szerelöhöz aki ért is hozzá de addig is vizsgálodok hogy kiderüljön hengerfejes lett-e a gép.egyébként üzemi hőfok után leállitva letekertem a kiegyenlitö sapkát és csak pont annyit szusszant ami jó kb 1másodperces volt semmi több.de ettöl függetlenül nem gondolom hogy tutira nem lett hengerfejes.majd kiderül de addig még van több mint egy hét.

Használd,  figyeld a hőfokot, azt majd kiderül.
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:23:31 »

Használd,  figyeld a hőfokot, azt majd kiderül.
ennyi.ezt teszem.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:29:54 »

sziasztok!szerintetek az normális hogy amiota kicseréltem a vizpumpát jóval elöbb eléri az üzemi hőfokot a v6?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #560 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:31:51 »

sziasztok!szerintetek az normális hogy amiota kicseréltem a vizpumpát jóval elöbb eléri az üzemi hőfokot a v6?

Fizikailag igen. Hiszen eddig a hideg meleg részecskék kölcsönhatása forgatta a vizet, most meg megkeveri rendesen a vízpumpa. Eddig a blokk körül qva meleg volt, ahol meg mérte hideg.

Szerintem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:43:22 »

Fizikailag igen. Hiszen eddig a hideg meleg részecskék kölcsönhatása forgatta a vizet, most meg megkeveri rendesen a vízpumpa. Eddig a blokk körül qva meleg volt, ahol meg mérte hideg.

Szerintem.

az elektromos pótfűtés is beleszólhat, vagy az csak hidegben segít rá a bemelegedésnél?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #562 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:44:30 »

az elektromos pótfűtés is beleszólhat, vagy az csak hidegben segít rá a bemelegedésnél?

Igazából azt sem tudom... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:59:21 »

az elektromos pótfűtés is beleszólhat, vagy az csak hidegben segít rá a bemelegedésnél?
az csak asszem 5-7 fok alatt kapcsol
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 00:38:43 »

sziasztok!szerintetek az normális hogy amiota kicseréltem a vizpumpát jóval elöbb eléri az üzemi hőfokot a v6?
egyértelműen.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 07:44:42 »

az elektromos pótfűtés is beleszólhat, vagy az csak hidegben segít rá a bemelegedésnél?

Igazából V6-ban nincs elektromos pótfűtés. Vagy van?

Tudtommal csak dízliben van.
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 17:58:57 »

Még mindig keresek bontott V6-os motor!

Ha tud valaki, legyen szíves jelezze! Köszönöm..... wave wave
Én tudok egyről wave
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 18:01:42 »

sziasztok!mégis csak nekiugrottam ma a kocsimnak kicserélni a vizpumpát.felülröl támadtam a csavarokkal kicsit szivtam de csak sikerült.na már most amit kivettem ugy láttam gyári volt forogni forgott de nem ugy mint az új inkább tul könnyen az újhoz képest.és érdekes a fütésem egyböl jó lett tolja a meleget mint állat.a gyökér szerelö azt mondta nincs baja a pumpának mert tekeri a vizet.kérdeztem miért talán levettétek?erre nem de látszott.aha vagyis egy idiota.ezek után ha elviszik a kocsit lehet sajnálni fogom de mindegy.lassan megtanulok szerelni bár jobb lett volna ha sose kell ilyen dolgokat csinálnom.
Ha valóban jó a szerelőd akkor tényleg megmondja kiszedés nélkül ,hogy lóg e a vízpumpa vagy sem,attól hogy vki többet tud nálunk a dolgokról és máshogy nézi meg nem biztos hogy hülye is. wave
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2013.06.05 szerda, 11:28:57 »

Ha valóban jó a szerelőd akkor tényleg megmondja kiszedés nélkül ,hogy lóg e a vízpumpa vagy sem,attól hogy vki többet tud nálunk a dolgokról és máshogy nézi meg nem biztos hogy hülye is. wave
szerinted.de ha ez igy van akkor hogy lehet hogy miután kicseréltem a vizpumpát vissza jött a fütésem?és külsöleg nem látszott hogy gond lenne a vizpumpával.akihez ha h.f-es a kocsi és viszem azt mondta tök mind1 mi van ö azzal kezdené hogy leszedné a vizpumpát.én megtettem.és azota semmi gond.a motor nem melegszik van fütés a viz nem fogy stb..
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 07:50:43 »

Ha valóban jó a szerelőd akkor tényleg megmondja kiszedés nélkül ,hogy lóg e a vízpumpa vagy sem,attól hogy vki többet tud nálunk a dolgokról és máshogy nézi meg nem biztos hogy hülye is. wave
ha vízpumpaszíj szakadás után nem azon a környéken kezd el keresgélni, akkor hülye
az a szíj nem szakad el csak úgy ...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2013.06.18 kedd, 14:35:08 »

A láncburkolaton kívül hová van még beütve a motorszám? Fontos lenne minél előbb leolvasnom. Köszi előre is az infót!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #571 Dátum: 2013.06.18 kedd, 14:46:58 »

A láncburkolaton kívül hová van még beütve a motorszám? Fontos lenne minél előbb leolvasnom. Köszi előre is az infót!


Miért olyan fontos?
LCDB....ennyi. Senki nem nézi meg, ebben biztos lehetsz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2013.06.18 kedd, 15:07:27 »


Miért olyan fontos?
LCDB....ennyi.  nyes.


Azért olyan fontos neki, mert ......

Abban biztos azért nem lennék, hogy senki nem nézi meg. Mi a Yooccoo-val pl. láttunk már olyan hivatalos eredetiségvizsgálót Zeg-en, aki nem csak hogy meg akarta nézni, de még le is akarta fotózni. wow1

Arról nem is beszélve, hogy neki nem motorkódos, hanem motorszámos. Vagyis nem LCDB...., hanem SEA......... és stimmelnie kell az alvázszámmal.

Egyébként pedig az első leömlőbe integrált katalizátor vezető oldali csücske alatt van elhelyezve úgy, hogy első nekifutásra csak az lássa, aki tudja, hogy pontosan mit és hol keres. wave

De sajnos igen gyakran megsérül, mert ki van téve a felverődő köveknek, kátrányak és még a szivárgó akkumulátor is pont oda ereszti a savat. Különösen ST motoroknál szokott ez a hibajelenség előfordulni. If You know what I mean. nezze
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2013.06.18 kedd, 16:01:37 »

Azért olyan fontos neki, mert ......

Abban biztos azért nem lennék, hogy senki nem nézi meg. Mi a Yooccoo-val pl. láttunk már olyan hivatalos eredetiségvizsgálót Zeg-en, aki nem csak hogy meg akarta nézni, de még le is akarta fotózni. wow1

Arról nem is beszélve, hogy neki nem motorkódos, hanem motorszámos. Vagyis nem LCDB...., hanem SEA......... és stimmelnie kell az alvázszámmal.

Egyébként pedig az első leömlőbe integrált katalizátor vezető oldali csücske alatt van elhelyezve úgy, hogy első nekifutásra csak az lássa, aki tudja, hogy pontosan mit és hol keres. wave

De sajnos igen gyakran megsérül, mert ki van téve a felverődő köveknek, kátrányak és még a szivárgó akkumulátor is pont oda ereszti a savat. Különösen ST motoroknál szokott ez a hibajelenség előfordulni. If You know what I mean. nezze

Köszi!!

Egyébként műszakira megyek, és találtam olyan helyet ahol 19.000 a vizsgázás mindennel együtt (HNH Autószervíz). Viszont nézik a motorszámot is. Utóbbi nálam eltér, mert volt cserélve, így be kell mutatnom róla adás-vételit vagy számlát. Ezt viszont én elhagytam, Krisztián pedig csak ez alapján találja meg a nála lévőt. A láncburkolatot lehet, hogy már kicseréltem régebben, ezért kell máshol is lecsekkolnom.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2013.06.21 péntek, 10:38:09 »

sziasztok!egy barátom mk3 v6-mondeojában KB 1HÓNAPJA Kicserélték a klimakompresszort és most az a jelensége hogy ha klimázik akkor megy föl neki a vizhőfok mutatoja aztán ha kikapcsolja visszaáll normálisra.ez mitöl lehet neki?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #575 Dátum: 2013.06.21 péntek, 11:24:13 »

sziasztok!egy barátom mk3 v6-mondeojában KB 1HÓNAPJA Kicserélték a klimakompresszort és most az a jelensége hogy ha klimázik akkor megy föl neki a vizhőfok mutatoja aztán ha kikapcsolja visszaáll normálisra.ez mitöl lehet neki?

Attól, hogy klíma használatakor melegszik a klímahűtő (kondenzátor) is, ami a vízhűtő előtt van. Ezért nem tud annyira lehűlni az átáramló levegőtől.
Ventilátor(ok) mennek?
Mennyire megy fel a mutató?
Első körben ki kellene tisztítani a hűtők lamelláit......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:18:34 »

Attól, hogy klíma használatakor melegszik a klímahűtő (kondenzátor) is, ami a vízhűtő előtt van. Ezért nem tud annyira lehűlni az átáramló levegőtől.
Ventilátor(ok) mennek?
Mennyire megy fel a mutató?
Első körben ki kellene tisztítani a hűtők lamelláit......
nyilván nem várja meg mig kifekszik a mutató.nem láttam csak ma mondta teloban hogy ez a baja.szép lassan melegszik neki amig ki nem kapcsolja a klimát.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:53:26 »

nyilván nem várja meg mig kifekszik a mutató.nem láttam csak ma mondta teloban hogy ez a baja.szép lassan melegszik neki amig ki nem kapcsolja a klimát.

Én már láttam olyat is, hogy a ventik egy szerelést követően fordítva lettek visszakötve, ami miatt nem szívta, hanem fújta a levegőt. Ami azért vicces, mert a menetszél tolja befelé, a venti meg kifelé a levegőt, ami így szépen megáll egy helyben. A hűtő meg nagyon szereti a forró levegőben állást és meg is hálálja túlmelegedéssel.  wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:57:02 »

Én már láttam olyat is, hogy a ventik egy szerelést követően fordítva lettek visszakötve, ami miatt nem szívta, hanem fújta a levegőt. Ami azért vicces, mert a menetszél tolja befelé, a venti meg kifelé a levegőt, ami így szépen megáll egy helyben. A hűtő meg nagyon szereti a forró levegőben állást és meg is hálálja túlmelegedéssel.  wow1
milyen helyekre jársz te  wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2013.06.21 péntek, 13:00:40 »

milyen helyekre jársz te  wow1

Izgalmasakra. nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #580 Dátum: 2013.06.21 péntek, 13:26:15 »

Én már láttam olyat is, hogy a ventik egy szerelést követően fordítva lettek visszakötve, ami miatt nem szívta, hanem fújta a levegőt. Ami azért vicces, mert a menetszél tolja befelé, a venti meg kifelé a levegőt, ami így szépen megáll egy helyben. A hűtő meg nagyon szereti a forró levegőben állást és meg is hálálja túlmelegedéssel.  wow1

A csatlakozókat nem lehet fordítva bedugni. Annál "hülyebiztosabb" .  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2013.06.22 szombat, 00:03:00 »

A csatlakozókat nem lehet fordítva bedugni. Annál "hülyebiztosabb" .  Cool
és a ventit fordítva felszerelni?  eplus2 hehe hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #582 Dátum: 2013.06.22 szombat, 10:16:28 »

és a ventit fordítva felszerelni?  eplus2 hehe hehe

Annál egyszerűbb már a nem illeszkedő csatlakozókat is összedugni..... 2funny
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2013.06.22 szombat, 11:29:40 »

A csatlakozókat nem lehet fordítva bedugni. Annál "hülyebiztosabb" .  Cool

Nem a fordítva bedugásról van szó. Hanem a fordítva visszakötésről. Hidd el, lehet, már láttam ilyen "munkát".  wow1 laugh
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #584 Dátum: 2013.06.22 szombat, 13:13:48 »

Nem a fordítva bedugásról van szó. Hanem a fordítva visszakötésről. Hidd el, lehet, már láttam ilyen "munkát".  wow1 laugh

Mivel a csatlakozó egyféle módon tolható össze.....hogyan is?   Csak az erőn múlik minden?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2013.06.22 szombat, 13:16:00 »

Mivel a csatlakozó egyféle módon tolható össze.....hogyan is?   Csak az erőn múlik minden?  nyes

Használd a fantáziád.....

Itthon vannak olyan ügyes "szerelők" akik a nagy szerelés közepette elszaggatnak pár vezetéket. Aztán mellé még színvakok és hülyék is. Így felcserélve kötik össze az elszakított vezetékpárt. Majd nem értik, hogy mi a baj a ventivel.

True story. nyes

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #586 Dátum: 2013.06.22 szombat, 13:30:12 »

Használd a fantáziád.....

Itthon vannak olyan ügyes "szerelők" akik a nagy szerelés közepette elszaggatnak pár vezetéket. Aztán mellé még színvakok és hülyék is. Így felcserélve kötik össze az elszakított vezetékpárt. Majd nem értik, hogy mi a baj a ventivel.

True story. nyes



Hidd el....majdnem mindent láttam már.  Cool
De a venti vezetékei benga vastagok.... azt elszakítani...hát rossz helyre lett víve az a kocsi............ wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 13:53:55 »

Hidd el....majdnem mindent láttam már.  Cool
De a venti vezetékei benga vastagok.... azt elszakítani...hát rossz helyre lett víve az a kocsi............ wave
"tarzan fúr másik lyukat"  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #588 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:47:46 »

"tarzan fúr másik lyukat"  eplus2

Én szégyenlem magam, hogy ilyen szerelők is vannak....gyakorlatilag engem és a szakmát járatják le. Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2013.06.25 kedd, 07:45:00 »

Én szégyenlem magam, hogy ilyen szerelők is vannak....gyakorlatilag engem és a szakmát járatják le. Sad

Ó, de ha tudnád, hogy hány ilyen van. Legutóbb futóművesnél voltam beállíttatni. Egy másik autón éppen féltengelyt készültek cserélni. Megkérdeztem, hogy miért. Azért, mert annyira lötyög, hogy elhúz miatta az autó gázadásra.
Megnéztem a lengőkarjait. 4 szilentből 3 teljesen szét volt szakadva. Mondtam nekik, hogy inkább azzal kéne kezdeni valamit, mert a kotyogó féltengely sok mindent csinál, csak az autót nem húzza el oldalra.
Aszonták, hogy ne szóljak én ebbe bele, nekik már évtizedes rutin van a hátuk mögött. Hát... rutin az tényleg volt, csak a tudásnak voltak híján.  wow1

Ezek dolgoznak óránként súlyos ezrekért, mi meg ezek miatt gondoljuk néha, hogy az autóval van a baj, mert hiába szerelik, nem lesz jó soha. szomoru1
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 13:38:26 »

Üdv!
Vki megtudná mondani, hogy a hosszbordás szíj feszítőnek lehet-e egy kis mozgása,ha jár a motor? Azért kérdezem, mert van egy fajta zakatoló hang 2000es fordulattól, még friss a dolog nem igazán tudtam behatárolni a zaj forrást,, felnyitva a motorháztetőt azt láttam,hogy az a feszítő kicsit mozgolódik, de lehet semmi köze az egészhez. 140000 kmnél tartok ( valós).

Köszi a válaszokat előre is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #591 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 13:44:34 »

Üdv!
Vki megtudná mondani, hogy a hosszbordás szíj feszítőnek lehet-e egy kis mozgása,ha jár a motor? Azért kérdezem, mert van egy fajta zakatoló hang 2000es fordulattól, még friss a dolog nem igazán tudtam behatárolni a zaj forrást,, felnyitva a motorháztetőt azt láttam,hogy az a feszítő kicsit mozgolódik, de lehet semmi köze az egészhez. 140000 kmnél tartok ( valós).

Köszi a válaszokat előre is.
Alapjáraton picit remeghet, bár a V6 nem járhat egyenetlenül. (ha jó minden)
Nézd meg a szíjat, lehet cserére szorul, de ellenőrizd az ékszíjtárcsát is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 10:52:50 »

sziasztok!a mondeomban amiota kicseréltem a vizpumpát az van hogy akkor feltöltöttem de hideg motornál.aztán azota minimum alatt van egy picivel.ha letekerem a sapkát akkor beáll minimum és maximum közé meleg motornál.de amugy ott van minimum alatt.mi lehet a gond?keveset töltöttem bele?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #593 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 10:54:39 »

sziasztok!a mondeomban amiota kicseréltem a vizpumpát az van hogy akkor feltöltöttem de hideg motornál.aztán azota minimum alatt van egy picivel.ha letekerem a sapkát akkor beáll minimum és maximum közé meleg motornál.de amugy ott van minimum alatt.mi lehet a gond?keveset töltöttem bele?

Meleg motornál ne tekerd le.
Hidegnél és hidegen állítsd be a szintet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:05:05 »

Meleg motornál ne tekerd le.
Hidegnél és hidegen állítsd be a szintet.
miért?ettöl tönkremehet a sapka?de más meg azt mondta meleg motornál kell állitani.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #595 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:08:39 »

miért?ettöl tönkremehet a sapka?de más meg azt mondta meleg motornál kell állitani.

Túlnyomásos a rendszer. Ha meleg motornál leveszed a sapkát, akkor a nyomás lecsökken és megemelkedik a szint. Valamint ha gyorsan veszed le még le is forrázhatod magad.....

Ki az a más?  Cukrász?
Ha gondolod hallgass a másra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:09:26 »

miért?ettöl tönkremehet a sapka?de más meg azt mondta meleg motornál kell állitani.

De az a más meg megint hülyeségeket beszél.

Hideg motoron kell a max. jelig feltölteni. Azért hívják egyébként tágulási tartálynak, mert melegen tágul a folyadék bele a tartályba. Olyankor lehet a max. jel fölött is bőven.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:15:07 »

Ki az a más?  Cukrász?
Ha gondolod hallgass a másra.

Nem hiszem, mert az itteni cukrászunk (astor72) kifejezetten jól ért az autószereléshez. taps

Inkább valami pék lehet a nagy mágus. eplus2
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:24:03 »

Túlnyomásos a rendszer. Ha meleg motornál leveszed a sapkát, akkor a nyomás lecsökken és megemelkedik a szint. Valamint ha gyorsan veszed le még le is forrázhatod magad.....

Ki az a más?  Cukrász?
Ha gondolod hallgass a másra.
az a más tipp is innen volt.ha feltöltöm fél maxig akkor elvileg ugy is kéne maradnia nem?kb 1dl mehet igy rá.remélem nem csináltam semmit rosszul a vizpumpa cserénél mert a csavarokkal megszenvedtem.csak nem engedi ott a vizet valahol.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #599 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 12:18:05 »

az a más tipp is innen volt.ha feltöltöm fél maxig akkor elvileg ugy is kéne maradnia nem?kb 1dl mehet igy rá.remélem nem csináltam semmit rosszul a vizpumpa cserénél mert a csavarokkal megszenvedtem.csak nem engedi ott a vizet valahol.

Öntsd fel a max és min közé (ha gondolod filccel jelöld meg) hidegen. Használd az autót és másnap reggel, hidegen nézd meg újra a szintet.
Ha nem stimmel, no para. Állítsd be újra és nézd meg másnap. Ha több napon keresztül mindig alacsonyabb, mint előző nap reggel, akkor szivároghat.
Ha nem változik, rendben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.