Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 07:20:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
761
762
763
764
765
766
767
[
768
]
769
770
771
772
773
774
775
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10908261 alkalommal)
Soprano
és 73 vendég van a témában
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38350 Dátum:
2019.09.27 péntek, 20:35:26 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.27 péntek, 12:20:52
Le kell venni az első vészhárítót, ezért a kocsi elejétől érdemes nekiállni.
Le kell venni a lökhárítót,máshogy nem lehet kivenni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38351 Dátum:
2019.09.27 péntek, 21:44:25 »
Idézetet írta: fitti2 - 2019.09.27 péntek, 20:35:26
Le kell venni a lökhárítót,máshogy nem lehet kivenni?
Nem értem a visszakérdezést, azt írtam, nem? De.
Amúgy amíg nem látod mi a baj, addig ne döntsd el, hogy el van repedve a tartály. Lehet valamelyik cső, tömítés....stb.
Itt van:
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.28 szombat, 09:31:00 írta Domi
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38352 Dátum:
2019.09.27 péntek, 22:16:14 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.27 péntek, 21:44:25
Nem értem a visszakérdezést, azt írtam, nem? De.
Amúgy amíg nem látod mi a baj, addig ne döntsd el, hogy el van repedve a tartály. Lehet valamelyik cső, tömítés....stb.
Itt van:
[img]https://i.imgur.com/HJyWnqx.jpg
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.27 péntek, 22:30:31 írta alf®
»
Naplózva
niro3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38353 Dátum:
2019.10.04 péntek, 12:19:08 »
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Van egy problémám az autómmal. Autópályán, mikor gyorsítok kb 100km/h sebességnél megtorpan a kocsi. Kigyullad a kipörgésgátló visszajelző és a váltót is leredukálja a komputer. Kimegyek egy parkolóba leállítom, kicsit várok. Indulok tovább és mintha semmi sem történt volna. Hibának azt adja ki, hogy üzemanyag szivárgás. De már 3 szerelőnél volt a kocsi és nem találnak szivárgást. Azt mondják rejtett hiba.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38354 Dátum:
2019.10.04 péntek, 13:00:29 »
Idézetet írta: niro3 - 2019.10.04 péntek, 12:19:08
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Van egy problémám az autómmal. Autópályán, mikor gyorsítok kb 100km/h sebességnél megtorpan a kocsi. Kigyullad a kipörgésgátló visszajelző és a váltót is leredukálja a komputer. Kimegyek egy parkolóba leállítom, kicsit várok. Indulok tovább és mintha semmi sem történt volna. Hibának azt adja ki, hogy üzemanyag szivárgás. De már 3 szerelőnél volt a kocsi és nem találnak szivárgást. Azt mondják rejtett hiba.
Nyilván nem szivárgás lehet, nem kell szó szerint venni a magyar fordítást.
A hibakódot írd be, többet segít elindulni....
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.04 péntek, 18:59:21 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38355 Dátum:
2019.10.04 péntek, 16:23:06 »
Idézetet írta: niro3 - 2019.10.04 péntek, 12:19:08
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Van egy problémám az autómmal. Autópályán, mikor gyorsítok kb 100km/h sebességnél megtorpan a kocsi. Kigyullad a kipörgésgátló visszajelző és a váltót is leredukálja a komputer. Kimegyek egy parkolóba leállítom, kicsit várok. Indulok tovább és mintha semmi sem történt volna. Hibának azt adja ki, hogy üzemanyag szivárgás. De már 3 szerelőnél volt a kocsi és nem találnak szivárgást. Azt mondják rejtett hiba.
szia.Dízel?Akkor talán levegősödés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
niro3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38356 Dátum:
2019.10.04 péntek, 18:24:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.04 péntek, 13:00:29
Nyilván nem szivárgás lehet, nem kell szó szerint venni a magyar fordítás.
A hibakódot írd be, többet segít elindulni....
Szerintem megtették a szakik. De tolmácsolom! Köszi!
Naplózva
niro3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38357 Dátum:
2019.10.04 péntek, 18:28:25 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.04 péntek, 16:23:06
szia.Dízel?Akkor talán levegősödés.
Igen dizel. Gondoltunk rá. Próbáljuk megtalálni hol kerülhet levegő a rendszerbe.
Remélem meg lesz.
köszi a választ!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38358 Dátum:
2019.10.04 péntek, 19:06:18 »
Idézetet írta: niro3 - 2019.10.04 péntek, 18:28:25
Igen dizel. Gondoltunk rá. Próbáljuk megtalálni hol kerülhet levegő a rendszerbe.
Remélem meg lesz.
köszi a választ!
Nem levegősödés lesz, az inkább indításkor okoz problémát.
Írd be a hibakódot, ha megtudod.
Látatlanban EGR vagy töltőnyomás szabályozásban tartomány/teljesítmény hiba, esetleg tüzelőanyag szabályozásban.
Esetleg a fordulatszámot figyeld meg a hiba megjelenésekor, ne a sebességet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38359 Dátum:
2019.10.08 kedd, 12:00:21 »
Sziasztok,
MK3-am lemezfelnije akkor gond nélkül felmegy az MK4-re ugye? Veszek rá új téli gumikat a megfelelő mérettel (215 / 55 R16)
Illetve gondolom ugyan az a téma mint az MK3-nál, hogy a lemezfelnihez másik fajta csavar kell? Abból kell vennem mert az MK3 csavarjai ramatyul néznek ki (plusz nem is tudom az jó lenne-e hozzá? )
Köszi
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38360 Dátum:
2019.10.09 szerda, 09:29:40 »
Idézetet írta: Doby - 2019.10.08 kedd, 12:00:21
Sziasztok,
MK3-am lemezfelnije akkor gond nélkül felmegy az MK4-re ugye? Veszek rá új téli gumikat a megfelelő mérettel (215 / 55 R16)
Illetve gondolom ugyan az a téma mint az MK3-nál, hogy a lemezfelnihez másik fajta csavar kell? Abból kell vennem mert az MK3 csavarjai ramatyul néznek ki (plusz nem is tudom az jó lenne-e hozzá? )
Köszi
Doby
Felmegy és vegyél csavart hozzá!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38361 Dátum:
2019.10.12 szombat, 09:09:58 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2019.08.11 vasárnap, 07:50:26
Szia mindenkinek .......Lenne egy kérdésem Mk4 Tdcin alváz ahol kezdődik az alagút és van egy keresztmerevítő azt hogy nevezik? Nekem ....gondolom a kondenzvíztől vagy mitől áll a víz a jobb oldali taposó lemez és a műanyag közt alul .....Ami fura 30 fokban .....Nos ezt a lemezt a víz megölte ....Én úgy látom csavaros tehát cserélhető. De a neten nem találok róla semmit
Na mivel nem jött válasz én megoldottam a kereszttartót a bölcsőnél.
Mert ahogy az enyém kinézett az szerintem széria hiba. Én egyben vettem le a berohadt csavarok miatt,úgy hogy a bölcsőt alátámasztottam és lekezeltem.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.12 szombat, 09:15:38 írta Bigzotya
»
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38362 Dátum:
2019.10.12 szombat, 09:21:15 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2019.10.12 szombat, 09:09:58
Na mivel nem jött válasz én megoldottam a kereszttartót a bölcsőnél.
Mert ahogy az enyém kinézett az szerintem széria hiba. Én egyben vettem le a berohadt csavarok miatt,úgy hogy a bölcsőt alátámasztottam és lekezeltem.
[img]https://i.imgur.com/6LUaHmg]
A korrózió nem széria hiba, külső hatás következménye....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Balcsix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38363 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 01:32:05 »
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állunk, és úgy döntöttünk, hogy újra Fordot választunk 2 Focus és 1 Mondeo után (amiből 1 Focus, és 1 Mondeo még mindig megvan). Főként Mk4-es kombi Mondeokat nézegetünk, abból is a Titanium felszereltségűeket. Az lenne a kérdésem, hogy melyek a legmegbízhatóbb/legbeváltabb motorok benzin illetve dízel terén?
Kell valamelyik motortól különösen félni? Illetve vásárlásnál mit/miket kell ellenőrizni az autón, ilyen korban már előjönnek ismert gyakori hibák ezeknél amit nem árt szemrevételezni (gondolom például rozsdának még nem nagyon kéne lenni egy ennyi idős autón)?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4941
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38364 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 13:42:54 »
Idézetet írta: Balcsix - 2019.10.13 vasárnap, 01:32:05
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állunk, és úgy döntöttünk, hogy újra Fordot választunk 2 Focus és 1 Mondeo után (amiből 1 Focus, és 1 Mondeo még mindig megvan). Főként Mk4-es kombi Mondeokat nézegetünk, abból is a Titanium felszereltségűeket. Az lenne a kérdésem, hogy melyek a legmegbízhatóbb/legbeváltabb motorok benzin illetve dízel terén?
Kell valamelyik motortól különösen félni? Illetve vásárlásnál mit/miket kell ellenőrizni az autón, ilyen korban már előjönnek ismert gyakori hibák ezeknél amit nem árt szemrevételezni (gondolom például rozsdának még nem nagyon kéne lenni egy ennyi idős autón)?
Előre is köszönöm!
A 2.0 és 2.2 TDCi jó. Az 1.8 felejtős. Nekem 2.2 volt. Nem csak a motor az egész autó nagyon megbízhatóan teljesített. Alig kelett rá költeni. Viszont a 2.2 nem túl takarékos, cserébe megy mint a disznó. Nagyon jó az MK4.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4941
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38365 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 13:47:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.12 szombat, 09:21:15
A korrózió nem széria hiba, külső hatás következménye....
Most mondhatnám azt, hogy a a korrózió nem szériahiba, de a hiányos korrózióvédelem annál inkább.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38366 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 14:25:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.13 vasárnap, 13:47:20
Most mondhatnám azt, hogy a a korrózió nem szériahiba, de a hiányos korrózióvédelem annál inkább.
Nem tudni milyen előírás vonatkozik futómű alkatrész korrózió védelmére, de gyanítom semmilyen.
Ha megsérült, ugyanúgy elkezdődik alatta a korrózió. Annál lehet jobb az is, ha nincs és leszárad - hat.
A Hyundai/Kia vonja be a bölcsőt/lengőkarokat kőfelverődés védővel.
Persze mindenhol nem lehet, szóval ami nem alu, ott elkezdődik a korrózió.
Ez szerintem nem széria hiba.
Ha esetleg pl. ajtó alja idő előtti korróziója jön elő, az lehet jellemző korrózió hiba. De még az sem széria hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38367 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 17:21:47 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.13 vasárnap, 14:25:14
Ez szerintem nem széria hiba.
Lehet nem az és véletlenül állt meg a víz az anyós ülés taposónál a műanyag és a lemez közt a filcben. Lehet !!! De éppen ezért kérdeztem a kondenzvíz hol távozik. Ha pedig nem az akkor széria mert a kerekek viszik a filchez és onnét terjed.
Tévedések elkerülésére a Bal oldalon a fehér az lámpa!
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38368 Dátum:
2019.10.13 vasárnap, 20:48:12 »
Ki mivel rögzítette a köszöbön lévő gumi vacakot? gyárilag pár műanyag bolha próbálja tartani,azokat cseréltem de nem tűnik tartósnak.Kell oda egyátalán az a gumi?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Balcsix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38369 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 10:33:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.13 vasárnap, 13:42:54
A 2.0 és 2.2 TDCi jó. Az 1.8 felejtős. Nekem 2.2 volt. Nem csak a motor az egész autó nagyon megbízhatóan teljesített. Alig kelett rá költeni. Viszont a 2.2 nem túl takarékos, cserébe megy mint a disznó. Nagyon jó az MK4.
Köszönöm a segítséget! Akkor a 2.0 illetve a 2.2 változatokat nézegetem.
Jelenleg is egy 2006-os MK3-mas 2.0 TDCi Mondeónk van 270.000 kilométerrel az órában. 6-7 éve van nálunk az autó, de a rossz híresztelések ellenére motor részről még teljesen probléma mentes, csak már öregszik, de hát ez minden autónál természetes.
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38370 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 10:42:49 »
Idézetet írta: Balcsix - 2019.10.14 hétfő, 10:33:07
Köszönöm a segítséget! Akkor a 2.0 illetve a 2.2 változatokat nézegetem.
Jelenleg is egy 2006-os MK3-mas 2.0 TDCi Mondeónk van 270.000 kilométerrel az órában. 6-7 éve van nálunk az autó, de a rossz híresztelések ellenére motor részről még teljesen probléma mentes, csak már öregszik, de hát ez minden autónál természetes.
Nekünk 2.0 TDCI van 140 lóerővel, az is elég jól megy, nem volt vele probléma a nálunk töltött lassan 4 év alatt.
306.000 km-rel vettük, jelenleg 345.000 km van benne, a kötelezőkön kívül kuplungszett csere volt rajta nyár elején (Gyári teljesítménnyel nem volt probléma, de a Predi 170 lóerős chip után pár hónappal csúszni kezdett a kuplung, így cseréltettem, eléggé a végét járta már, azóta tökéletes).
Fogyasztása nálam 6-9 liter között tempótól, illetve körülményektől függően. Ha kifogsz egy olyan példányt, ami megkapta a kötelezőket, akkor sokáig jó lesz.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Balcsix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38371 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 21:51:23 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.10.14 hétfő, 10:42:49
Nekünk 2.0 TDCI van 140 lóerővel, az is elég jól megy, nem volt vele probléma a nálunk töltött lassan 4 év alatt.
306.000 km-rel vettük, jelenleg 345.000 km van benne, a kötelezőkön kívül kuplungszett csere volt rajta nyár elején (Gyári teljesítménnyel nem volt probléma, de a Predi 170 lóerős chip után pár hónappal csúszni kezdett a kuplung, így cseréltettem, eléggé a végét járta már, azóta tökéletes).
Fogyasztása nálam 6-9 liter között tempótól, illetve körülményektől függően. Ha kifogsz egy olyan példányt, ami megkapta a kötelezőket, akkor sokáig jó lesz.
Rendben, köszönöm!
Mindenképpen vezetett szervizkönyveset szeretnék, de hát elég nehéz találni olyat ami minden szempontból tökéletes, az amúgy se túl nagy kínálatból.
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38372 Dátum:
2019.10.15 kedd, 10:01:31 »
Idézetet írta: Balcsix - 2019.10.14 hétfő, 21:51:23
Rendben, köszönöm!
Mindenképpen vezetett szervizkönyveset szeretnék, de hát elég nehéz találni olyat ami minden szempontból tökéletes, az amúgy se túl nagy kínálatból.
Olyan valószínűleg nem sok lesz ebben a korban, amelynek végig van vezetve. Én például úgy vettem meg 306.000 km-rel, hogy 100.000-ig volt vezetve csak, és én csak magamnak vezetem egy excelben.
Fórumon, facebook csoportban érdemes körülnézni, hátha találsz gondos tulajtól egy megfelelőt. Asszem van is egy eladó kombi itt a fórumon.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38373 Dátum:
2019.10.15 kedd, 10:08:29 »
Idézetet írta: Balcsix - 2019.10.14 hétfő, 21:51:23
Rendben, köszönöm!
Mindenképpen vezetett szervizkönyveset szeretnék, de hát elég nehéz találni olyat ami minden szempontból tökéletes, az amúgy se túl nagy kínálatból.
fb-on van egy MK4 klub, oda szoktak feltenni eladó autókat. A szervizkönyv az olyan, hogy olyat adnak neked, amilyet szeretnél. Ha szépen kéred, még km-t is választhatsz, hogy mennyi legyen benne.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4941
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38374 Dátum:
2019.10.15 kedd, 10:20:18 »
Idézetet írta: Domi - 2019.10.15 kedd, 10:08:29
fb-on van egy MK4 klub, oda szoktak feltenni eladó autókat. A szervizkönyv az olyan, hogy olyat adnak neked, amilyet szeretnél. Ha szépen kéred, még km-t is választhatsz, hogy mennyi legyen benne.
Én a 2008-as Mondimat adtam el végig vezetett szervizkönyvvel. Jópár éve váltottak elektronikus szervizkönyvre, tehát meglehetősen hiteles.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38375 Dátum:
2019.10.15 kedd, 10:32:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.15 kedd, 10:20:18
Én a 2008-as Mondimat adtam el végig vezetett szervizkönyvvel. Jópár éve váltottak elektronikus szervizkönyvre, tehát meglehetősen hiteles.
Nyilván kivételek mindig vannak. Meg hihetetlen állapotban levő autók, lásd apám kb. 5 éve eladott, akkor 16 éves, 119e km-es, első tulajos, végig szervizkönyves Passat-ja. De ez azért elég kis %-a a használtautó piacnak. Lehet ezekre vadászni, ha az embernek nagyon sok ideje, türelme, és kitartása van. Aztán vagy beesik egy, vagy nem.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38376 Dátum:
2019.10.15 kedd, 11:52:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.15 kedd, 10:20:18
Én a 2008-as Mondimat adtam el végig vezetett szervizkönyvvel. Jópár éve váltottak elektronikus szervizkönyvre, tehát meglehetősen hiteles.
2014 óta nekem nem pecsételtek, csak egy elektronikus szervíznaplót kaptam papíron kinyomtatva, a többi ment az autó elektronikus adatlapjára. Nem tudom ezt mennyire lehet manipulálni, biztos lehet.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4941
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38377 Dátum:
2019.10.15 kedd, 12:32:18 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2019.10.15 kedd, 11:52:28
2014 óta nekem nem pecsételtek, csak egy elektronikus szervíznaplót kaptam papíron kinyomtatva, a többi ment az autó elektronikus adatlapjára. Nem tudom ezt mennyire lehet manipulálni, biztos lehet.
Utólag csak központilag tudnak belenyúlni. Minkét autónál volt egy-egy elmaradt szerviz bejegyzés, amit így kellett pótoltatni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szabb47
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38378 Dátum:
2019.10.15 kedd, 18:33:10 »
Sziasztok
Autóvásárlás elött állok, véleményetekre lennék kíváncsi. Munkatársam lassan megválna egy 2011-es 2.0 163le titanium mondótól (TXBA). Második tulajdonos, közel 200.00km van a kocsiban, eddig féket, generátort, vezérlést cserélt. Ford szalonba vitte, elméletileg ott lekérdezhetőek a dolgok.
Mivel sose volt dieselem, nem vagyok otthon a témában, már olvasgatom a fórumot. Munkába járásra (napi 2x24km), hétvégente kirándulásra használnám (100-300km). Munkatársam hasonló távokon használta.
Vásárlás elött elvinném szervizbe átnézetni, mire kell odafigyelni, kérdezzek külön rá valamire?
200.000km után előfordulhat valami gyakoribb típus hiba?
Ahogy olvasgatom a fórumot, látom, vannak megoldások különböző hibákra, de autós boltoknál nézve elég drága tud lenni egy komolyabb hiba (üzemanyagellátás, turbó, DPF)
Előre is köszönöm válaszotokat.
Üdv
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38379 Dátum:
2019.10.15 kedd, 18:50:12 »
Idézetet írta: szabb47 - 2019.10.15 kedd, 18:33:10
Sziasztok
Autóvásárlás elött állok, véleményetekre lennék kíváncsi. Munkatársam lassan megválna egy 2011-es 2.0 163le titanium mondótól (TXBA). Második tulajdonos, közel 200.00km van a kocsiban, eddig féket, generátort, vezérlést cserélt. Ford szalonba vitte, elméletileg ott lekérdezhetőek a dolgok.
Mivel sose volt dieselem, nem vagyok otthon a témában, már olvasgatom a fórumot. Munkába járásra (napi 2x24km), hétvégente kirándulásra használnám (100-300km). Munkatársam hasonló távokon használta.
Vásárlás elött elvinném szervizbe átnézetni, mire kell odafigyelni, kérdezzek külön rá valamire?
200.000km után előfordulhat valami gyakoribb típus hiba?
Ahogy olvasgatom a fórumot, látom, vannak megoldások különböző hibákra, de autós boltoknál nézve elég drága tud lenni egy komolyabb hiba (üzemanyagellátás, turbó, DPF)
Előre is köszönöm válaszotokat.
Üdv
Nézesd át egy szervizben, ha nem hoznak ki komolyabb problémát, vedd meg.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38380 Dátum:
2019.10.15 kedd, 19:11:20 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.10.15 kedd, 18:50:12
Nézesd át egy szervizben, ha nem hoznak ki komolyabb problémát, vedd meg.
Ennyi. Egy komolyabb hiba minden márkánál drága.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38381 Dátum:
2019.10.17 csütörtök, 10:37:35 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2019.10.12 szombat, 09:09:58
Na mivel nem jött válasz én megoldottam a kereszttartót a bölcsőnél.
Mert ahogy az enyém kinézett az szerintem széria hiba. Én egyben vettem le a berohadt csavarok miatt,úgy hogy a bölcsőt alátámasztottam és lekezeltem.
[img]https://i.imgur.com/6LUaHqS.png
Úúúh, miez, mazda?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.17 csütörtök, 15:48:01 írta alf®
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38382 Dátum:
2019.10.19 szombat, 06:20:09 »
Sziasztok!
Egyszer valaki linkelt ide olyan autós mobil tartót, ami márka sőt fejegység specifikus megoldást adott, úgy hogy nem kellet megfúrni a műszerfalat, és nem a cd résbe dugható típusra gondolok.
Én akkor elmentettem, hogy ha eljön az ideje, ne kelljen keresni.
Az ideje eljött, de egy kedvencek takarítás magával vitte a linket.
Tud valaki, akár AZ a valaki segíteni, hogy mi lehetett ez?
Nem volt olcsó, az rémlik, talán 10-15e Ft. És mintha két fő darabból állt volna,egy ami az autóhoz igazodik, a másik meg telefonhoz.
Köszönöm
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38383 Dátum:
2019.10.19 szombat, 08:18:58 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.10.19 szombat, 06:20:09
Sziasztok!
Egyszer valaki linkelt ide olyan autós mobil tartót, ami márka sőt fejegység specifikus megoldást adott, úgy hogy nem kellet megfúrni a műszerfalat, és nem a cd résbe dugható típusra gondolok.
Én akkor elmentettem, hogy ha eljön az ideje, ne kelljen keresni.
Az ideje eljött, de egy kedvencek takarítás magával vitte a linket.
Tud valaki, akár AZ a valaki segíteni, hogy mi lehetett ez?
Nem volt olcsó, az rémlik, talán 10-15e Ft. És mintha két fő darabból állt volna,egy ami az autóhoz igazodik, a másik meg telefonhoz.
Köszönöm
Nekem Dension van. Az, hogy draga volt, az stimmt. Meg az is, hogy nem kell furkalni hozza. Kis muanyag ontapados vackot kell felragasztani, arra megy ra egy minden iranyba allithato csuklo, arra meg a telefontarto resze.
Szelessegre kell figyelni, az en telefonom is csak ugy fer bele, hogy az oldalso szivacsokat kiszedtem.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38384 Dátum:
2019.10.19 szombat, 08:54:39 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.10.19 szombat, 06:20:09
Sziasztok!
Egyszer valaki linkelt ide olyan autós mobil tartót, ami márka sőt fejegység specifikus megoldást adott, úgy hogy nem kellet megfúrni a műszerfalat, és nem a cd résbe dugható típusra gondolok.
Én akkor elmentettem, hogy ha eljön az ideje, ne kelljen keresni.
Az ideje eljött, de egy kedvencek takarítás magával vitte a linket.
Tud valaki, akár AZ a valaki segíteni, hogy mi lehetett ez?
Nem volt olcsó, az rémlik, talán 10-15e Ft. És mintha két fő darabból állt volna,egy ami az autóhoz igazodik, a másik meg telefonhoz.
Köszönöm
Szerintem ezt linkelték, ami kimondottan Mondeohoz van:
https://www.brodit.hu/webshop&text_8=Bal&from_9=2008&to_9=2008&filtered=filtered
Én mondjuk mindkét kocsiban kis mágnesest használok, annál egyszerűbbet, univerzálisabbat még nem találtam.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38385 Dátum:
2019.10.19 szombat, 10:04:39 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.10.19 szombat, 08:54:39
Szerintem ezt linkelték, ami kimondottan Mondeohoz van:
https://www.brodit.hu/webshop&text_8=Bal&from_9=2008&to_9=2008&filtered=filtered
Én mondjuk mindkét kocsiban kis mágnesest használok, annál egyszerűbbet, univerzálisabbat még nem találtam.
Nekem a legerősebb gyári Samsung autós töltővel töltve is merül a telefonom, ha elég világos van kint, és megy a navi (ilyenkor ugye navi, kijelző, GPS, mobilnet, stb). Ha ehhez még egy nyári meleg is hozzájön, akkor általában a töltést is letiltja, mert túlforrósodik a telefon (ez sorozatban a harmadik, ami ezt csinálja (S7-S8-S9), szóval nem ennek a konkrét darabnak a hibája). Ha most még kiteszem a telót a műszerfalra, vagy a szélvédőre, akkor nyáron még pluszban a direkt napfény is éri, hát akkor végképp nem töltene semmit.
Kíváncsi vagyok, mikor kezdik el intenzívebben fejleszteni az akksi oldalát a telóknak. De ez mondjuk nem MK4 kérdés már, hanem telós
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38386 Dátum:
2019.10.19 szombat, 10:25:11 »
Idézetet írta: Domi - 2019.10.19 szombat, 10:04:39
Nekem a legerősebb gyári Samsung autós töltővel töltve is merül a telefonom, ha elég világos van kint, és megy a navi (ilyenkor ugye navi, kijelző, GPS, mobilnet, stb). Ha ehhez még egy nyári meleg is hozzájön, akkor általában a töltést is letiltja, mert túlforrósodik a telefon (ez sorozatban a harmadik, ami ezt csinálja (S7-S8-S9), szóval nem ennek a konkrét darabnak a hibája). Ha most még kiteszem a telót a műszerfalra, vagy a szélvédőre, akkor nyáron még pluszban a direkt napfény is éri, hát akkor végképp nem töltene semmit.
Kíváncsi vagyok, mikor kezdik el intenzívebben fejleszteni az akksi oldalát a telóknak. De ez mondjuk nem MK4 kérdés már, hanem telós
Érdekes, nekem az s6, meg most az s9+ is tölt mindig, pedig Montenegróból ~ 14 órát jöttünk, és vegig Waze, Spotify ment telóról.
Egy ilyet kötöttem be, és normális kábellel töltöm.
https://www.ebay.com/itm/DC-DC-12V-to-5V-Mini-Micro-A-type-Single-USB-Converter-Step-Down-Power-Module/311874039387?hash=item489d242e5b:m:m_xfq0K1r_7qo3oSSarOxMQ
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38387 Dátum:
2019.10.19 szombat, 17:03:29 »
Sziasztok.
2.0 TDCI 2007-es
Az alábbi hibába futottam bele ma.
Olvastam ki a hibatárolót hátha van benne hiba.
Volt a PCM modulban P2263.
Kiszedtem a MAP szenzort megtisztítottam ahogy minden 1-1,5 évente szoktam. Visszaraktam és alapjáraton nem írja be a hibát. Leállítottam a motort újra kiolvastam és a hiba visszajött. Tesztelgettem és azt vettem észre, hogy mindig motor leállításnál írja be.
Kérdésem az, hogy mi lehet a gond, kell-e foglalkoznom vele? Hibát nem okoz az autó ugyanúgy megy mint mindig.
Nem füstöl. Nincs gond. Igazából nem értem miért írja be mindig.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38388 Dátum:
2019.10.19 szombat, 18:51:15 »
Idézetet írta: darazsa - 2019.10.19 szombat, 17:03:29
Sziasztok.
2.0 TDCI 2007-es
Az alábbi hibába futottam bele ma.
Olvastam ki a hibatárolót hátha van benne hiba.
Volt a PCM modulban P2263.
Kiszedtem a MAP szenzort megtisztítottam ahogy minden 1-1,5 évente szoktam. Visszaraktam és alapjáraton nem írja be a hibát. Leállítottam a motort újra kiolvastam és a hiba visszajött. Tesztelgettem és azt vettem észre, hogy mindig motor leállításnál írja be.
Kérdésem az, hogy mi lehet a gond, kell-e foglalkoznom vele? Hibát nem okoz az autó ugyanúgy megy mint mindig.
Nem füstöl. Nincs gond. Igazából nem értem miért írja be mindig.
Válaszokat előre is köszönöm.
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance
lelazult bilincs vagy lukas csőrendszer,ill tömítettlen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38389 Dátum:
2019.10.19 szombat, 19:03:55 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.19 szombat, 18:51:15
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance
lelazult bilincs vagy lukas csőrendszer,ill tömítettlen.
Szuper köszi. Akkor végig ellenőrzöm a renszert.
Már azt hittem a turbóval lesz gond.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38390 Dátum:
2019.10.19 szombat, 19:25:17 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.19 szombat, 18:51:15
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance
lelazult bilincs vagy lukas csőrendszer,ill tömítettlen.
..... töltőnyomás szabályzó szelep, geometria pozíció szenzor, geometria szorulás, turbó. Turbófeltöltő adaptációs hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38391 Dátum:
2019.10.19 szombat, 19:58:35 »
[/img]
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.19 szombat, 19:25:17
..... töltőnyomás szabályzó szelep, geometria pozíció szenzor, geometria szorulás, turbó. Turbófeltöltő adaptációs hiba.
Ez már rosszabbul hangzik, de nincs teljesítmény csökkenés se füst. Vagy nem feltétlenül van ilyen gond?
A forscan ezt írja:
https://i.imgur.com/iNXLlyw.png
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.19 szombat, 20:01:35 írta darazsa
»
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38392 Dátum:
2019.10.19 szombat, 20:30:50 »
Idézetet írta: darazsa - 2019.10.19 szombat, 19:58:35
[/img]
Ez már rosszabbul hangzik, de nincs teljesítmény csökkenés se füst. Vagy nem feltétlenül van ilyen gond?
A forscan ezt írja:
https://i.imgur.com/iNXLlyw.png
....még.
Én első körben egy turbófeltöltő adaptációt csinálnék. Aztán kiderül elegendő volt-e.
Következő lépésként a nyomásszabályzó szelep jön.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38393 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 18:20:19 »
Idézetet írta: Domi - 2019.10.19 szombat, 10:04:39
Nekem a legerősebb gyári Samsung autós töltővel töltve is merül a telefonom, ha elég világos van kint, és megy a navi (ilyenkor ugye navi, kijelző, GPS, mobilnet, stb). Ha ehhez még egy nyári meleg is hozzájön, akkor általában a töltést is letiltja, mert túlforrósodik a telefon (ez sorozatban a harmadik, ami ezt csinálja (S7-S8-S9), szóval nem ennek a konkrét darabnak a hibája). Ha most még kiteszem a telót a műszerfalra, vagy a szélvédőre, akkor nyáron még pluszban a direkt napfény is éri, hát akkor végképp nem töltene semmit.
Kíváncsi vagyok, mikor kezdik el intenzívebben fejleszteni az akksi oldalát a telóknak. De ez mondjuk nem MK4 kérdés már, hanem telós
Nekem a szellőzőbe illeszthető tartóm van és nyáron a klíma hűti a telefont (Xiaomi), így nem melegszik és tudom tölteni. Klíma nélkül nagyon-nagyon lassan szokta tölteni.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38394 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 19:32:25 »
Ma megvettük a kiszemelt MkIV-et.
Érdekes érzés az Mk3 után, suhanós, nagy hadihajó.
Kérdésem lenne, megnéztem mi van hátul a csomagtér alatt. Nem sokat találtam.
Mélynyomó.Tölcsér.Vonószem. Meg 2 fakk. Ezekben mi volt?
Mit érdemes venni/vinni, pótkerék helyett?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38395 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 20:06:35 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.10.20 vasárnap, 19:32:25
Mit érdemes venni/vinni, pótkerék helyett?
pótkereket
Én 1x már nagyon ráb@sztam arra, hogy nem volt gyárolag pótkerék a kocsiban
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38396 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 20:20:23 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.10.20 vasárnap, 19:32:25
Ma megvettük a kiszemelt MkIV-et.
Érdekes érzés az Mk3 után, suhanós, nagy hadihajó.
Kérdésem lenne, megnéztem mi van hátul a csomagtér alatt. Nem sokat találtam.
Mélynyomó.Tölcsér.Vonószem. Meg 2 fakk. Ezekben mi volt?
Mit érdemes venni/vinni, pótkerék helyett?
Pótkereket
Én már kaptam úgy defektet, hogy egy raklap trutyit is fújhattam volna, az se tömített volna semmit. Nekem is mélynyomó van, mankókerék meg a csomagtartóban...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38397 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 21:11:22 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.10.20 vasárnap, 20:20:23
Pótkereket
Én már kaptam úgy defektet, hogy egy raklap trutyit is fújhattam volna, az se tömített volna semmit. Nekem is mélynyomó van, mankókerék meg a csomagtartóban...
Zsír. Mint a gázos (LPG) korszakomban, de utáltam.
Most, hogybele gondolok, még emelő, meg kerékkulcs sincs, vagy ha nincs pótkerék, minek emelő?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38398 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 21:21:04 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.10.20 vasárnap, 21:11:22
Zsír. Mint a gázos (LPG) korszakomban, de utáltam.
Most, hogybele gondolok, még emelő, meg kerékkulcs sincs, vagy ha nincs pótkerék, minek emelő?
nyilván.
Úgy 18éve nem volt defektem,ami semmit nem jelent, kivéve, hogy sosem volt pótkerekem,és ha igen, azt sem cipeltem magammal sosem,és a pincében öregedett meg úgy, hogy akár egyetlen cm-t megtett volna aszfalton kocsi alatt.
Mindenkinek van defektes sztorija, nekem is volt lassan leengedős,de az első kúton felfújtam,és az első gumis megcsinálta.
Ezek a gumik már nem mennek szét egy defektnél. Ha odaütöd annyira akkor már megette a fene
2008óta egyik autóm sem volt gyárilag póttal szerelve.Egy percet sem gondolkodtam, hogy vegyek.
Voltak defektjavító készleteim, amiket annak rendje és módjaszerint a kukába dobtam,mert sose használtam őket.
Aztán hozzáteszem, ha nagy grimbuszba kerülnék, van autója apámnak,és a asszonynak is.Végső megoldásnak ez is jó.Sose kellett kihasználni.
Bejártuk eu-t éveken keresztül pót nélkül.Mondjuk hollandia necces volt,de utánfutóval mentünk,és abban épp volt méretpontos pót-ha kellett volna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38399 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 21:26:43 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.20 vasárnap, 21:21:04
nyilván.
Úgy 18éve nem volt defektem,ami semmit nem jelent, kivéve, hogy sosem volt pótkerekem,és ha igen, azt sem cipeltem magammal sosem,és a pincében öregedett meg úgy, hogy akár egyetlen cm-t megtett volna aszfalton kocsi alatt.
Mindenkinek van defektes sztorija, nekem is volt lassan leengedős,de az első kúton felfújtam,és az első gumis megcsinálta.
Ezek a gumik már nem mennek szét egy defektnél. Ha odaütöd annyira akkor már megette a fene
2008óta egyik autóm sem volt gyárilag póttal szerelve.Egy percet sem gondolkodtam, hogy vegyek.
Voltak defektjavító készleteim, amiket annak rendje és módjaszerint a kukába dobtam,mert sose használtam őket.
Aztán hozzáteszem, ha nagy grimbuszba kerülnék, van autója apámnak,és a asszonynak is.Végső megoldásnak ez is jó.Sose kellett kihasználni.
Bejártuk eu-t éveken keresztül pót nélkül.Mondjuk hollandia necces volt,de utánfutóval mentünk,és abban épp volt méretpontos pót-ha kellett volna.
2000 óta van autóm, 1 komolyabb defektem volt, amikor is a padka széle kivágta a gumi oldalát(júzer error), Apán hozta utánam a pótkereket, mert éppen nem volt bent, ez pont a gázos Mk2vel volt. De se előtte se utána nem volt pótkerekes story, de mindig volt nálam.
Monnyik itt bp-en belül megoldom, de egy vidék vagy külföldre már egy vinnék legalább egy mankót.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak:
1
...
761
762
763
764
765
766
767
[
768
]
769
770
771
772
773
774
775
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ