Csak cserélve, vagy átmosva is volt a rendszer? Nekem is volt gondom vele, átmosás (3x), utána feltöltés, én még Xado regenerálót is tettem bele, utána jó lett.
Csak cserélve volt, nem is tudtam hogy át szokták mosni. Lehet akkor az lesz a baj! Köszi a tippet.
Sziasztok! Más MK3 tulajnak is az átlagnál nehezebben tekerhető a kormánya? Mostanában sok más autót vezetek és azokat olyan könnyedén lehet tekerni. Régen is feltűnt, hogy szervóhoz képest nehéz tekerni, de mostanában nagyon feltűnő mennyire nehéz. Mi lehet az oka? Egyszer már volt szervóolaj cserélve, nagyjából 50 ezer km-rel ezelőtt. Mi lehet ennek az oka? Szerelőm már mondta, hogy kicsit lóg a kormánymű, ha újat rakatnék bele, vajon könnyebb lenne tekerni, vagy semmi köze hozzá?
Csak cserélve, vagy átmosva is volt a rendszer? Nekem is volt gondom vele, átmosás (3x), utána feltöltés, én még Xado regenerálót is tettem bele, utána jó lett.
Szemezek egy ideje egy ilyen motoros MK4-gyel, az lenne a kérdésem, hogy összességében "mennyire megbízható" motor, hajlamos-e olajfogyasztásra, mennyire költséges a javíttatása a turbó miatt. Illetve használ-e valaki ilyet városban (pl Budapesti közlekedésre), és úgy hogy alakul a fogyasztása? Élményben milyen, azért az a 220 lóerő jól hangzik, ahogy nézegettem elég nyomatékos is. Szóval szívesen olvasnék rövidebb összefoglalót róla, akinek van tapasztalata vele.
Köszi!
Sztm megbízható és nagyon tartós motor (Svédországban nagyon sokszor hirdetnek 400e km fölött futott darabokat), de természetesen bármikor kinyírhatja a hajtókarcsapágyakat, ha 2000 alatt jársz vele ahogy ezt kicsit visszaolvasva láthatod Nekem olajat egyáltalán nem eszik, de csak 94e és 130e km van az autóinkban. Bp-i fogyasztás 12-13 liter lehet, persze csak tippelek, mert nem nagyon járok arra ezekkel. Én nagyon szeretem az 5 hengeres motor hangját és a teljesítményét is. Persze nem árt picit módosítani rajta .
Sziasztok! Más MK3 tulajnak is az átlagnál nehezebben tekerhető a kormánya? Mostanában sok más autót vezetek és azokat olyan könnyedén lehet tekerni. Régen is feltűnt, hogy szervóhoz képest nehéz tekerni, de mostanában nagyon feltűnő mennyire nehéz. Mi lehet az oka? Egyszer már volt szervóolaj cserélve, nagyjából 50 ezer km-rel ezelőtt. Mi lehet ennek az oka? Szerelőm már mondta, hogy kicsit lóg a kormánymű, ha újat rakatnék bele, vajon könnyebb lenne tekerni, vagy semmi köze hozzá?
Az MK5-ön kb. egy ujjal lehet tekerni a kormányt, ahhoz képest az MK3 határozottan "nehéz", annak ellenére, hogy az enyémben egy felújított van, ami kb. 100 ezerrel ezelőtt került bele.
Szemezek egy ideje egy ilyen motoros MK4-gyel, az lenne a kérdésem, hogy összességében "mennyire megbízható" motor, hajlamos-e olajfogyasztásra, mennyire költséges a javíttatása a turbó miatt. Illetve használ-e valaki ilyet városban (pl Budapesti közlekedésre), és úgy hogy alakul a fogyasztása? Élményben milyen, azért az a 220 lóerő jól hangzik, ahogy nézegettem elég nyomatékos is. Szóval szívesen olvasnék rövidebb összefoglalót róla, akinek van tapasztalata vele.
Sziasztok! Más MK3 tulajnak is az átlagnál nehezebben tekerhető a kormánya? Mostanában sok más autót vezetek és azokat olyan könnyedén lehet tekerni. Régen is feltűnt, hogy szervóhoz képest nehéz tekerni, de mostanában nagyon feltűnő mennyire nehéz. Mi lehet az oka? Egyszer már volt szervóolaj cserélve, nagyjából 50 ezer km-rel ezelőtt. Mi lehet ennek az oka? Szerelőm már mondta, hogy kicsit lóg a kormánymű, ha újat rakatnék bele, vajon könnyebb lenne tekerni, vagy semmi köze hozzá?
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban. Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel, visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze: Műszeres diagnosztika: 20k Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k Injektor felújítás( anyag+munka): 70k Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Az én türésembe ez nem fér bele ,hogy 1 db porlasztó csere az 169 ezer legyen. Nekem ez picit lehuzás is. Amikor én vettem a gyári felujitottat igaz Nagykátára /hivatalos porlasztó felujitóhoz/kellet mennem miatta , de a 25 ezer/db árban benne volt a ki-beszerelés is és a programozás is.
Itt minek is csináltak 20 ezerért diagnosztikát ,mikor tudták miért vitted oda . Itt mifelénk a legjobb porlasztós is 5 ezerért vizsgálja be darabonként és ez áfás számlás ár. Ha meg kiveszem a porlasztó árát , akkor jó esetben fél óráért fizettél 100 ezer forintot , ez egy szép óra díj. A másik,meg hogy nem cseréltek üa szürőt, holot az szinte kötelező, igaz sokan a rendszer tisztitást is mondják hogy az is kötelező , de attól ellehet tekinteni, de az üa szürő cserétől nem. Azt nekem vinnem kellet mikor a porlasztót cseréltettem,kérte a fickó és ki is cserélte. Arra is kiváncsi lennék,hogy miért kerül 50-be egy kicsavarás és becsavarás ,ez nem extra munka , a fészek tisztitást meg meg ?-m, mert azt akkor kell tisztitani ha tönkre ment volna a tüzkarika vagy felül a szimering, de azt észre vetted volna használatnál, egyébbként patyolat tisztaság van a fészekben ha ezek is jók voltak, mondom ugy hogy mostanában 4 külömböző fordon is cseréltem porlasztót (1.8 tdci,2.2 tranzit,2.2-s 3-s mondi ,2.0-s 4-s mondi) és sehol nem kellet a fészek tisztitása.
Petrányinál a gyári porlasztó 92 ezer forint.
De mindegy is, már kész és használd sokáig még azt az autót.
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban. Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel, visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze: Műszeres diagnosztika: 20k Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k Injektor felújítás( anyag+munka): 70k Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ