Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:09:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 4816087 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2007.01.16 kedd, 00:19:00 »

Szerintem jobban Xenon-nak néz ki, mint az igazi. Smiley
 

 
D2S Xenon - XD5
Köszi! Pont ilyen képeket szerettem volna látni! Te egy gondolatolvasó vagy... Smiley
Szóval szerintem abszolút nem vakít, főleg a mellette levő D2S-hez képest, sőt még a sima H7 is jobban szór a képek alapján.
Engem most teljesen meggyőzött, kell nekem is egy pár ilyen...
Nem jár valaki arra mostanában klubkártyával?
Egyébként a tompított és az országúti mellett melyik izzót érdemes még lecserélnem, hogy ne üssön el a két újtól? A ködlámpát érdemes ilyenre váltani?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2007.01.16 kedd, 00:43:00 »

Es mee pont 2.0i ? Mee nem egy 1.0 buzuki ?
Mert az 1.0-ás buzuki 150-nél már 15 litert fal: annál sokkal rosszabb az arány. Inkább azt kellene kérdezned: miért nem egy 2,5V6?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2007.01.16 kedd, 08:57:00 »

Es mee pont 2.0i ? Mee nem egy 1.0 buzuki ?
OFF mert a kétliteresek a legkevésbé kelendők, azaz a legolcsóbbak a csotrogány kategóriában ON
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:16:00 »

Angel,
 
Es miert akarnek en egy 1.0buzukival 150-el menni ? Azert, hogy 15liter egyen ? Cool Es egyaltalan mee akarnek en 2ev alatt 200e km-t gurulni ? Ertem en, hogy ugy alakitsuk a szamokat, korulmenyeket, hogy jo legyen, de ez picit messze all a realitastol.
4 littyo kulnbseg meg nincs. pl. ahol en 8.5-9littyoval jarok, ott egy TDCI sem birna 6ala menni.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:19:00 »

Angel,
 
Az az atlagbol indulunk ki, akkor 200e km-t 4-5ev alatt tolsz bele egy verdaba. Tehat 5millabol rogton lesz 2.5
Ertem en amit irsz, de ez egyaltalan nem eletszagu.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:33:00 »

Hát, ez rossz példa. Veszel egy alap tdci-t, mondjuk 5 milláért (új, a kialkudott kedvezménnyel). Meg veszel egy 1 millás, 2.0i-t.
Menjünk le 200e kilométert 2 év alatt (sokat megyünk, na).
 
TDCi: üzemanyag: 2000*6*250=3 millió.
Költsünk rá mondjuk 200-at csúcsokra. Az apróságokat leszámítva szvsz más nem várható. Ez menjen le 2 év alatt. Az autó értéke essen le 3-ra. Tehát 5,2 millióba került ez nekünk.
2,0i: üzemanyag: 2000*10*250=5 millió.
Szervíz: mivel egy ilyen árú autóban van már kb 200e km, itt majdnem biztosan kell cserélni kuplungot, egy csomó szilentet, motortartó bakot, termosztátot, vízpumpát, szíjakat, görgőket, katalizátort, teljes kipuffot, 4x gyertyát és kábelt, zárat, kerékcsapágyat, és úgy általában szinte mindent. Ez szerintem olyan 6-800 ezer. Az autót már tolhatjuk a kukába, egy 400e kilométert futott benzines már sok mindenre nem jó. Számítsunk meg 300e Ft-ért. Tehát: 5000+600+700=6,3 millió.
 
Összefoglalva: az elméleted hibás, sokkal jobban megéri, ha veszel egy csillivilli TDCi-t, mintha egy öreg benzintemetővel mászkálsz. Már csak az a plusz 4 milla kell, amennyivel többe kerül a kormos...
 
Szorry az off-ért...
Egyetértek Zaccival, hogy ez sántít. Ha ennyit mész 2 év alatt, az azt feltételezi, hogy 95%-ban csak hosszú úton mész. Ekkor a 2,0 benzines nem igen fogyaszt 10l-t. Az én 1,8-as átlagom ilyen esetben, amikor több mint 65ekm-t mentem 10 hónap alatt a 7l-hez volt közel, és igen csak padlóztam végig. Tehát max 8,5l-rel számolhatsz, sztem ezt bírnia kell egy 2,0-nak. A Bátyámé is tudja ezt...
 
A másik. A TDCI-nél is meg vannak a szilent, és más apróbb bajok, illetve a szervíze is 60-70%-kal drágább. Míg egy 2,0 benzinesnek kb 12e, addig a TDCI-nek sztem 20e körül mozog simán. Igaz, hogy az utóbbi 20ekm-t tesz meg addig, míg az MKI csak 15e-t. De nézz utánna a stabrudak, és szilentek árainak, és ott is találsz különbséget. Minkettőnél cserélni kell 100ekm-ként minimum, ha nem sűrűbben.
 
És ami az autók áraiban sem stimmel: 1 milláért kaphatsz egy fullos 2,0-át(820eHUF-ért kelt most el egy garantáltan 180ekm-rel), míg Te egy alap TDCI-ről beszéltél...
 
És azt is vegyük számításba, hogy kinek ki fizeti az üa költégeit. Ha cég, akkor ez már nem is számít, és ilyenkor már a kopást sem kell venni. Marad csak az értékcsökkenés...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:36:00 »

Mert az 1.0-ás buzuki 150-nél már 15 litert fal: annál sokkal rosszabb az arány. Inkább azt kellene kérdezned: miért nem egy 2,5V6?
Röhely. Én 7,5l-nél többet (-10fok város) soha nem tudtam megetetni az 1,0-val. 1,3-as még ennyit sem evett. 160 körül repülve vele 5,0-ás átlagot kihoztam belőle hosszútávon. A mutyokinak nincs ilyen nagy szórása. Ha ovatoskodsz, akkor 5l, ha tolod neki, akkor 5,8...(miután rendberaktam, és kitanultam)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:42:00 »

Joe,
 
najo, de valahogy mindenkeppen gyozteskent kellett kijonnie a TDCI-nek, szal ilyenkor meg az 1.0as mutyuki is 15litert zabal
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:46:00 »

En speciel bp-ratka-bp tavot 7.4es atlaggal tettem meg. Mondjuk egy TDCI ugyanezt 5littyoval teszi. Ez kapasbol nem 4littyo kulonbseg, csak 2.4, kerekitve 2.5
Varosban sem kulonb a helyzet.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:59:00 »

Tehat, hogy a realitasoknal maradjunk, 200e km-t 5 ev alatt tolsz a gepbe, ami igyis tobb, mint az atlag. 5millas verda 5 ev alatt ertekcsokken kb. 2millara. Bukta 3milla. Az 1 millas 2.0i mondjuk 500e-re ? De legyunk engedekenyek, es total leamortizaltuk 0ft-ra. Ez ido alatt ha a tdci 6littyot eszik, addig a 2.0i kb. 8.5-et, ami 2.5littyo kulonbseg.
dizli: 2000*6*250=3 millió.
benyas: 2000*8.5*250=4.25 millió.
Tehat a bukta 5ev es 200e km-re vetitve: dizli 6milla, benyas 5.25milla.
Az alkatreszek arat most direkte nem irtam, mert eleg nagy lehet a szoras. pl. nemcsak a csusok mehetnek ki, hanem a kuplung, lendkerek stb, aminek egy resze termeszetesen all a benyasra is. Mondjuk azt, hogy szervizeles szempontjabol egal a 2.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:16:00 »

Es akkor meg nem beszeltunk az esetleges hitelbol vasarolt verziorol. Nah, ott aztan nagy a bukta uj auto eseten.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:18:00 »

Es akkor meg nem beszeltunk az esetleges hitelbol vasarolt verziorol. Nah, ott aztan nagy a bukta uj auto eseten.
Ha már ennyire ragzod, akkor visszamutatnék arra, hogy hol kapsz egy új TDCi-t 5 milláért, ami hasonló felszereléssel bír, mint egy 1 millás 2,0-a...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:20:00 »

Joe,
 
hasznaltauto-n ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:21:00 »

Ha már ennyire ragzod, akkor visszamutatnék arra, hogy hol kapsz egy új TDCi-t 5 milláért, ami hasonló felszereléssel bír, mint egy 1 millás 2,0-a...
A legolcsóbb 130LE TDCi 6.430.000HUF. Ez a Trendnél kezdődik, elötte csak a 115LE, illetve a 90LE-s van(5.330.000HUF), de itt fogyi alapján sem erről beszéltünk...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:22:00 »

Joe,
 
hasznaltauto-n ?
Újat?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:25:00 »

En bartyomon szoktam rohogni, mikor jon azzal, hogy a liana igy, liana ugy, es az sosenem romlik el, es mennyivel olcsobb, mintaz en xar mondeom. jah, persze. Az o verdajat kb. 4millaert vette. Mostmar 2-ot sem er. Bukott min. 2millat. Az en verdam erhet kb. 2millat, es vettem 2.5-ert. Buktam fel millat+kb. 300e-ret rakoltottem. Tehat akkor ki mennyit bukott ?
Az egy dolog, hogy a 3eves kb. 56e km-t futott gepevel nincs gond. Persze van, csak elbagatelizalja. Nehezen mozog a valtokar. Ez ilyen, nincs semmi baja...oke, felolem...
Azert azt megneznem, hogy 170e km utan milyen alapotban lenne a liana...Mar lerohadt rola a katalizarot hovedo eleme. Nem nagy dolog. 3ev, 56e km...Messze meg a 173e
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:26:00 »

Joe,
 
ha ne man teso, ez mintha uj lenne ! Ne izej man, vedd meg occsoert megszamitom
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:28:00 »

Joe,
 
En nemtom mennyibe kerul most egy 2.0 130Le-ros tdci, de ha tenyleg annyi amennyit mondasz, akkor...a bukta 5ev es 200e km-re vetitve:
dizli 7.4milla, benyas 5.25milla
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:28:00 »

En bartyomon szoktam rohogni, mikor jon azzal, hogy a liana igy, liana ugy, es az sosenem romlik el, es mennyivel olcsobb, mintaz en xar mondeom. jah, persze. Az o verdajat kb. 4millaert vette. Mostmar 2-ot sem er. Bukott min. 2millat. Az en verdam erhet kb. 2millat, es vettem 2.5-ert. Buktam fel millat+kb. 300e-ret rakoltottem. Tehat akkor ki mennyit bukott ?
Az egy dolog, hogy a 3eves kb. 56e km-t futott gepevel nincs gond. Persze van, csak elbagatelizalja. Nehezen mozog a valtokar. Ez ilyen, nincs semmi baja...oke, felolem...
Azert azt megneznem, hogy 170e km utan milyen alapotban lenne a liana...Mar lerohadt rola a katalizarot hovedo eleme. Nem nagy dolog. 3ev, 56e km...Messze meg a 173e
Én nem szoktam röhögni a Bátyámon, mert Ő is Mondeot vett...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:30:00 »

joe,
 
en igen, de ez kolcsonos
Orul, hogy olcsobb a szervize, mint a mondeonak. Naja, de nemis 1 kategoria
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:31:00 »

Tehat, hogy a realitasoknal maradjunk, 200e km-t 5 ev alatt tolsz a gepbe, ami igyis tobb, mint az atlag. 5millas verda 5 ev alatt ertekcsokken kb. 2millara. Bukta 3milla. Az 1 millas 2.0i mondjuk 500e-re ? De legyunk engedekenyek, es total leamortizaltuk 0ft-ra. Ez ido alatt ha a tdci 6littyot eszik, addig a 2.0i kb. 8.5-et, ami 2.5littyo kulonbseg.
dizli: 2000*6*250=3 millió.
benyas: 2000*8.5*250=4.25 millió.
Tehat a bukta 5ev es 200e km-re vetitve: dizli 6milla, benyas 5.25milla.
Az alkatreszek arat most direkte nem irtam, mert eleg nagy lehet a szoras. pl. nemcsak a csusok mehetnek ki, hanem a kuplung, lendkerek stb, aminek egy resze termeszetesen all a benyasra is. Mondjuk azt, hogy szervizeles szempontjabol egal a 2.
Még jó, hogy nem újonnan vettem... 5 év alatt az enyém cca. 7 milliót bukott .
 
A fogyasztást most inkább hagyjuk
 
Azt felejtitek el, hogy azt az ótot el is kell majd adni, mert nem élete végéig fog azzal járni. Ergo a benyás fenntartása Zacci számításai szerint télleg kedvezôbb, de nem nagyon tudod majd eladni annyi idôsen és annyi km-rel. A dízelt viszont el tudod majd adni. Asszem. Vagy nem?? Csak ezért jobb vétel az újabb ótó.
 
BTW kizárt, hogy a 2.0 benzines 10 litert egyen városon kívül. Egyszer kipróbáltam: ha minden korlátozást betartok, akkor 8,5-tel eltotyogok városon kívül. Ha nagyon taposom neki, monnyuk 170-180 körül pályán és 130 körül off-pályán, akkor ugrik 10-re a fogyi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:35:00 »

Vision,
 
igen, de a feltetelezes szerint a 2.0i-t 0ft-ra amortizaltuk, vagyis max. annyi vele a problema, hogy mellik roncstelepre toljuk be. A dizlit meg mpersze el lehet adni, de ezaz osszeg nem szerepel a tetelek kozt. Itt csak a buktarol volt szo. Ha eladod a diylit 2millaert azzal csak a 7.4millas buktat zarod le.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:37:00 »

Vision,
 
En anno eccer probaltam tartos 90-el a gepet. Valami 5.7-et szurcsolt muszer szerint. A pontatlansagbol kovetkeztetve legyen 6littyo. Ennyi a gyari meghatarozott fogyi is asszem.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:38:00 »

Vision,
 
igen, de a feltetelezes szerint a 2.0i-t 0ft-ra amortizaltuk, vagyis max. annyi vele a problema, hogy mellik roncstelepre toljuk be. A dizlit meg mpersze el lehet adni, de ezaz osszeg nem szerepel a tetelek kozt. Itt csak a buktarol volt szo. Ha eladod a diylit 2millaert azzal csak a 7.4millas buktat zarod le.
Khmm...ez igaz. Akkor vegyen egy jó állapotú V6-ot , abba simán belemegy 300e km
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:42:00 »

Még jó, hogy nem újonnan vettem... 5 év alatt az enyém cca. 7 milliót bukott .
 
A fogyasztást most inkább hagyjuk
 
Azt felejtitek el, hogy azt az ótot el is kell majd adni, mert nem élete végéig fog azzal járni. Ergo a benyás fenntartása Zacci számításai szerint télleg kedvezôbb, de nem nagyon tudod majd eladni annyi idôsen és annyi km-rel. A dízelt viszont el tudod majd adni. Asszem. Vagy nem?? Csak ezért jobb vétel az újabb ótó.
 
BTW kizárt, hogy a 2.0 benzines 10 litert egyen városon kívül. Egyszer kipróbáltam: ha minden korlátozást betartok, akkor 8,5-tel eltotyogok városon kívül. Ha nagyon taposom neki, monnyuk 170-180 körül pályán és 130 körül off-pályán, akkor ugrik 10-re a fogyi.
Bár ezt másik topicban kellene folytatni, de: a tiéd hogy bukott 7 millát? Most 0-át ér? A te autód kb 7 milláért vették annakidején.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:46:00 »

En bartyomon szoktam rohogni, mikor jon azzal, hogy a liana igy, liana ugy, es az sosenem romlik el, es mennyivel olcsobb, mintaz en xar mondeom. jah, persze. Az o verdajat kb. 4millaert vette. Mostmar 2-ot sem er. Bukott min. 2millat. Az en verdam erhet kb. 2millat, es vettem 2.5-ert. Buktam fel millat+kb. 300e-ret rakoltottem. Tehat akkor ki mennyit bukott ?
Az egy dolog, hogy a 3eves kb. 56e km-t futott gepevel nincs gond. Persze van, csak elbagatelizalja. Nehezen mozog a valtokar. Ez ilyen, nincs semmi baja...oke, felolem...
Azert azt megneznem, hogy 170e km utan milyen alapotban lenne a liana...Mar lerohadt rola a katalizarot hovedo eleme. Nem nagy dolog. 3ev, 56e km...Messze meg a 173e
Zacci, ha te a te autód el tudnád adni 2,0 millióért, egy kicsit se tétovázz, add el, tedd hozzá azt a kb fél millát, amit még az idén ráköltesz, és vegyél egy jobb állapotú benzinest, amiben mondjuk 100e km van. Szerintem 2,0i-ben fogsz találni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:49:00 »

Bár ezt másik topicban kellene folytatni, de: a tiéd hogy bukott 7 millát? Most 0-át ér? A te autód kb 7 milláért vették annakidején.
Öööö, nonono. 8.6-ért vették 2001-ben, legalábbis ez az összeg szerepelt az adás-vételin. Ha újonnan most akarnék venni, kb ugyanennyi lenne, listaáron sztem 9 körül mozog, de minnyá' konfigurálok egyet
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:49:00 »

A legolcsóbb 130LE TDCi 6.430.000HUF. Ez a Trendnél kezdődik, elötte csak a 115LE, illetve a 90LE-s van(5.330.000HUF), de itt fogyi alapján sem erről beszéltünk...
Látom ti már egy csomó újautót vettetek. Mostanság kb 20%-ok ki lehet harcolni (most ne vegyük figyelembe, hogy éppen nem is nagyon lehet rendelni, vagük mondjuk a novemberi állapotot), azaz a 6,3m--> kereken 5 milla.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:50:00 »

Látom ti már egy csomó újautót vettetek. Mostanság kb 20%-ok ki lehet harcolni (most ne vegyük figyelembe, hogy éppen nem is nagyon lehet rendelni, vagük mondjuk a novemberi állapotot), azaz a 6,3m--> kereken 5 milla.
Ezt ígérted nekem is, hogy jössz segíteni, remélem nem felejtetted el, mert sz@rban leszek...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:55:00 »

Látom ti már egy csomó újautót vettetek. Mostanság kb 20%-ok ki lehet harcolni (most ne vegyük figyelembe, hogy éppen nem is nagyon lehet rendelni, vagük mondjuk a novemberi állapotot), azaz a 6,3m--> kereken 5 milla.
Látom Te is rájöttél, hogy nem volt igazad, és próbálod védeni magad. Azt még mindig nem veszed figyelembe, hogy amilyen 2,0-áról beszélsz olyan felszereltségű TDCi (most megyek a pontos árért) ide 6.915.000HUF. Ha ebből leveszed a 20%-ot, akkor még mindig 5,5milla felett vagy. De hol tudsz Te ennyit alkudni? Igazából a Te autódról van szó, és tudtommal nem 5milláért vetted...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:56:00 »

Bár ezt másik topicban kellene folytatni, de: a tiéd hogy bukott 7 millát? Most 0-át ér? A te autód kb 7 milláért vették annakidején.
9.538.000 egészen pontosan az új listaára, ebbôl Angel alkuszik 20%-ot, akkor 7.600.000 körül van Smiley) Thyuhééj
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:04:00 »

Úgy általában: nem csak nyár van, hanem tél, téli gumi. Ilyenkor többet fogyaszt az autó. És nem országútra mondtam, hanem vegyesre, azaz 50% városon kívül (mondjuk ennek fele autópálya, fele oút), és 50% igazi város, amikor mondjuk 1 kilométert mész. Persze itt a példa nem teljesen OK, mert nem 2 év alatt jön össze a 200e km, de ez most mind1: legyen 3 év, az évi 66e nem kimagaslóan sok, szvsz többen vannak közülünk, akik többet mennek.
Az ilyen vegyesre biztos, hogy nem igaz a 8,5 liter. Ezt ennyiből nem lehet kihozni. Ha a 10-et sokalljuk, legyen mondjuk 9,25, ez a 8,5 és a 10 között van félúton. Lehet újraszámolni.
A buzuki fogyi: ne azt nézd, hogy mész egy kicsit 150-nel, hanem 150 állandó. Ugye nekem van fogyimérőm, így visz. pontosan le tudom ellenőrizni. Ha 150-nel megyek, a pillanatnyi fogyi mondjuk 6,5, míg összességében mondjuk 5,5 jön ki. Ha 160-nal megyek, akkor mondjuk 7, és kijön 6-os átlag. Mindez egy kis benzinesnél úgy jönne ki, hogy mondjuk állandó 110-nél 5, 120-nál 8, 140-nél 12, és 150-nél 15. A haverom az 1,6-os merivával jár szegedre, és ő mondja, hogy a 150 és 130 között akár 2-3 liter is lehet (az 1,6-os, ami már nem olyan kicsi). És autópályán, 130-cal, együtt mentek egy mondeo 2.0i-vel, és a modneo fogyasztott kevesebbet. Azaz, ebben az esetben a meriva alulmotorizált. Ez igaz az 1,0-ás suzira is. A másik haverom most vett egyet, és állandó 130-nál már 9 litert fal, míg városban igencsak spórolós, a motor teljesen rendben van, volt mindenféle mérésen. Egész egyszerűen arról van szó, hogy azzal az autóval 110-nél nem kell gyorsabban menni. Mint ahogy az én TDCi-m sem alkalmas arra, hogy állandó 220-szal menjek, a kalapomat rá, hogy ott a v6 kevesebbet eszik.
A benzinesnél azt is fogyelembe vettem, hogy 200e km után igencsak jönnek a javítások, lásd pl Zacci. Mire az ő autója eléri a 200e-et, ő már legalább 1 milliót ráköltött. Most számolgassatok. De azért majd azt is beszéljükk meg, miért van az, hogy 10 klubos III-as mondiból kb 7 dízel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:06:00 »

9.538.000 egészen pontosan az új listaára, ebbôl Angel alkuszik 20%-ot, akkor 7.600.000 körül van Smiley) Thyuhééj
Már nem azért, de hogy lenne már a tiéd 9,5? Csak úgy érdekességképpen, az ST 10 kereken.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:07:00 »

9.538.000 egészen pontosan az új listaára, ebbôl Angel alkuszik 20%-ot, akkor 7.600.000 körül van Smiley) Thyuhééj
Mi van benne a sima v6-on kívül?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:07:00 »

Angel,
 
hmmm, eddig mintha azt mondtad ovlna, hogy a te fogyimerod pontos... Akkor hogy jon ki 7-bol 6 ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:08:00 »

Úgy általában: nem csak nyár van, hanem tél, téli gumi. Ilyenkor többet fogyaszt az autó. És nem országútra mondtam, hanem vegyesre, azaz 50% városon kívül (mondjuk ennek fele autópálya, fele oút), és 50% igazi város, amikor mondjuk 1 kilométert mész. Persze itt a példa nem teljesen OK, mert nem 2 év alatt jön össze a 200e km, de ez most mind1: legyen 3 év, az évi 66e nem kimagaslóan sok, szvsz többen vannak közülünk, akik többet mennek.
Az ilyen vegyesre biztos, hogy nem igaz a 8,5 liter. Ezt ennyiből nem lehet kihozni. Ha a 10-et sokalljuk, legyen mondjuk 9,25, ez a 8,5 és a 10 között van félúton. Lehet újraszámolni.
A buzuki fogyi: ne azt nézd, hogy mész egy kicsit 150-nel, hanem 150 állandó. Ugye nekem van fogyimérőm, így visz. pontosan le tudom ellenőrizni. Ha 150-nel megyek, a pillanatnyi fogyi mondjuk 6,5, míg összességében mondjuk 5,5 jön ki. Ha 160-nal megyek, akkor mondjuk 7, és kijön 6-os átlag. Mindez egy kis benzinesnél úgy jönne ki, hogy mondjuk állandó 110-nél 5, 120-nál 8, 140-nél 12, és 150-nél 15. A haverom az 1,6-os merivával jár szegedre, és ő mondja, hogy a 150 és 130 között akár 2-3 liter is lehet (az 1,6-os, ami már nem olyan kicsi). És autópályán, 130-cal, együtt mentek egy mondeo 2.0i-vel, és a modneo fogyasztott kevesebbet. Azaz, ebben az esetben a meriva alulmotorizált. Ez igaz az 1,0-ás suzira is. A másik haverom most vett egyet, és állandó 130-nál már 9 litert fal, míg városban igencsak spórolós, a motor teljesen rendben van, volt mindenféle mérésen. Egész egyszerűen arról van szó, hogy azzal az autóval 110-nél nem kell gyorsabban menni. Mint ahogy az én TDCi-m sem alkalmas arra, hogy állandó 220-szal menjek, a kalapomat rá, hogy ott a v6 kevesebbet eszik.
A benzinesnél azt is fogyelembe vettem, hogy 200e km után igencsak jönnek a javítások, lásd pl Zacci. Mire az ő autója eléri a 200e-et, ő már legalább 1 milliót ráköltött. Most számolgassatok. De azért majd azt is beszéljükk meg, miért van az, hogy 10 klubos III-as mondiból kb 7 dízel.
A kalapodat azért ne tedd rá... 200 felett simán megkajál a V6 annyit, mind városban. Sztem olyan 11 körül mozoghat , habár tartósan még nem mertem kipróbálni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:09:00 »

Angel,
 
hmmm, eddig mintha azt mondtad ovlna, hogy a te fogyimerod pontos... Akkor hogy jon ki 7-bol 6 ?
Úgy, hogy nem mész állandóan 150-nel, hanem sokszor lassítanod kell, és nem tudsz 150-nel menni. Eléggé hihetetlen, de így van. Ha folyamatosan tudod tartani az állandó 150-et, jóval többet fal. Tehát este, amikor nincs forgalom, ennyi a különbség. De hát gondolom, te is szoktál járni autópályán (most nem az M5 bevezető szakaszára gondolok), és neked is van fogyimérőd.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:10:00 »

En szinte csak varosban megyek. Neha reggelente 20km megtetele van hogy 1-1.5orat vesz igenybe. Nem mondanam, hogy ilyenkor lehetne szaguldozni...A verda kb. 9littoyt eszik. Msot pl. 9.2-on all, de ilyenkor telen reggelente jaratom par percet, ami lerontja az atlagom.Ha ennek az 50%-at otopalyan teszem meg, akkor nemhogy 9.25 de meg a 8.5littyo is sok lenne...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:11:00 »

Mi van benne a sima v6-on kívül?
Azt mondom mi nics benne, mert így egyszer?bb :
 
- ülésf?tés
- navi
- elektromosan behajtható tükrök
- gyári könny?fém
- tolatóradar
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:12:00 »

Angel,
 
"Mire az ő autója eléri a 200e-et, ő már legalább 1 milliót ráköltött. Most számolgassatok."
 
nah, ez meg hogy gyutt ki ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:16:00 »

Azt tudom, hogyha betartom a szabalyokat, marpedig betartom, akkor egy bp-ratka-bp szakasz nalam kb. 7.4-re jon ki. kb. 740km-nel taknyoltam kb. 54littyot. Es ebben volt egy jokora dugo, mig egyaltalan elertunk az M3-ig. Es ezt nem a fogyimero mondta...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:21:00 »

Látom Te is rájöttél, hogy nem volt igazad, és próbálod védeni magad. Azt még mindig nem veszed figyelembe, hogy amilyen 2,0-áról beszélsz olyan felszereltségű TDCi (most megyek a pontos árért) ide 6.915.000HUF. Ha ebből leveszed a 20%-ot, akkor még mindig 5,5milla felett vagy. De hol tudsz Te ennyit alkudni? Igazából a Te autódról van szó, és tudtommal nem 5milláért vetted...
Már bocsi, de egy trend m6 6,23 millió. Mostanában ki lehet alkudni a 20%-ot, speciel nekem 22-re van ajánlatom egy helyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:22:00 »

Angel,
 
"Mire az ő autója eléri a 200e-et, ő már legalább 1 milliót ráköltött. Most számolgassatok."
 
nah, ez meg hogy gyutt ki ?
Mondom, mire a te autód eléri a +200 ezret.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:26:00 »

Úgy általában: nem csak nyár van, hanem tél, téli gumi. Ilyenkor többet fogyaszt az autó. És nem országútra mondtam, hanem vegyesre, azaz 50% városon kívül (mondjuk ennek fele autópálya, fele oút), és 50% igazi város, amikor mondjuk 1 kilométert mész. Persze itt a példa nem teljesen OK, mert nem 2 év alatt jön össze a 200e km, de ez most mind1: legyen 3 év, az évi 66e nem kimagaslóan sok, szvsz többen vannak közülünk, akik többet mennek.
Az ilyen vegyesre biztos, hogy nem igaz a 8,5 liter. Ezt ennyiből nem lehet kihozni. Ha a 10-et sokalljuk, legyen mondjuk 9,25, ez a 8,5 és a 10 között van félúton. Lehet újraszámolni.
A buzuki fogyi: ne azt nézd, hogy mész egy kicsit 150-nel, hanem 150 állandó. Ugye nekem van fogyimérőm, így visz. pontosan le tudom ellenőrizni. Ha 150-nel megyek, a pillanatnyi fogyi mondjuk 6,5, míg összességében mondjuk 5,5 jön ki. Ha 160-nal megyek, akkor mondjuk 7, és kijön 6-os átlag. Mindez egy kis benzinesnél úgy jönne ki, hogy mondjuk állandó 110-nél 5, 120-nál 8, 140-nél 12, és 150-nél 15. A haverom az 1,6-os merivával jár szegedre, és ő mondja, hogy a 150 és 130 között akár 2-3 liter is lehet (az 1,6-os, ami már nem olyan kicsi). És autópályán, 130-cal, együtt mentek egy mondeo 2.0i-vel, és a modneo fogyasztott kevesebbet. Azaz, ebben az esetben a meriva alulmotorizált. Ez igaz az 1,0-ás suzira is. A másik haverom most vett egyet, és állandó 130-nál már 9 litert fal, míg városban igencsak spórolós, a motor teljesen rendben van, volt mindenféle mérésen. Egész egyszerűen arról van szó, hogy azzal az autóval 110-nél nem kell gyorsabban menni. Mint ahogy az én TDCi-m sem alkalmas arra, hogy állandó 220-szal menjek, a kalapomat rá, hogy ott a v6 kevesebbet eszik.
A benzinesnél azt is fogyelembe vettem, hogy 200e km után igencsak jönnek a javítások, lásd pl Zacci. Mire az ő autója eléri a 200e-et, ő már legalább 1 milliót ráköltött. Most számolgassatok. De azért majd azt is beszéljükk meg, miért van az, hogy 10 klubos III-as mondiból kb 7 dízel.
Egy autó nem fogyaszt többet hosszútávon, ha hideg van, vagyis ugyanannyit lehet kihozni vele télen, mint nyáron. Télen fűt, nyáron hűt. És a suzuki 150-es fogyijáról ne vitázzunk. Nem egy volt belőle. A sajátomba 65ekm-t tettem. Akkor még nem ismertem a finom gázadást. Esztergom Pápa közel 200km, és arra Bakonyszentlászló felé jártam, ismered az útviszonyokat: 1,5 óra. Nem sokat jött 120 alá az óra akkoriban, és a fogyim sosem ment 6l fölé. A Meriva pedig Opel. Sztem nem az Opel fogyasztásával kéne példálózni. Messze vannak még főleg a japán motoroktól...
 
Lehet szépítgetni a számításaidat, de az amit elösször írtál az tényleg vicc. Hogy miért sok a dízel? Mert sztem az a jobb, és nem a pénz miatt érdemes olyat venni.
És hidd el, hogy évi 65-70ekm-be sem fér bele sok város, azaz nem igen befolyásolja már negatívan a hosszú távon jó fogyasztást. Ez is tapasztalat!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:27:00 »

Úgy általában: nem csak nyár van, hanem tél, téli gumi. Ilyenkor többet fogyaszt az autó. És nem országútra mondtam, hanem vegyesre, azaz 50% városon kívül (mondjuk ennek fele autópálya, fele oút), és 50% igazi város, amikor mondjuk 1 kilométert mész. Persze itt a példa nem teljesen OK, mert nem 2 év alatt jön össze a 200e km, de ez most mind1: legyen 3 év, az évi 66e nem kimagaslóan sok, szvsz többen vannak közülünk, akik többet mennek.
Az ilyen vegyesre biztos, hogy nem igaz a 8,5 liter. Ezt ennyiből nem lehet kihozni. Ha a 10-et sokalljuk, legyen mondjuk 9,25, ez a 8,5 és a 10 között van félúton. Lehet újraszámolni.
A buzuki fogyi: ne azt nézd, hogy mész egy kicsit 150-nel, hanem 150 állandó. Ugye nekem van fogyimérőm, így visz. pontosan le tudom ellenőrizni. Ha 150-nel megyek, a pillanatnyi fogyi mondjuk 6,5, míg összességében mondjuk 5,5 jön ki. Ha 160-nal megyek, akkor mondjuk 7, és kijön 6-os átlag. Mindez egy kis benzinesnél úgy jönne ki, hogy mondjuk állandó 110-nél 5, 120-nál 8, 140-nél 12, és 150-nél 15. A haverom az 1,6-os merivával jár szegedre, és ő mondja, hogy a 150 és 130 között akár 2-3 liter is lehet (az 1,6-os, ami már nem olyan kicsi). És autópályán, 130-cal, együtt mentek egy mondeo 2.0i-vel, és a modneo fogyasztott kevesebbet. Azaz, ebben az esetben a meriva alulmotorizált. Ez igaz az 1,0-ás suzira is. A másik haverom most vett egyet, és állandó 130-nál már 9 litert fal, míg városban igencsak spórolós, a motor teljesen rendben van, volt mindenféle mérésen. Egész egyszerűen arról van szó, hogy azzal az autóval 110-nél nem kell gyorsabban menni. Mint ahogy az én TDCi-m sem alkalmas arra, hogy állandó 220-szal menjek, a kalapomat rá, hogy ott a v6 kevesebbet eszik.
A benzinesnél azt is fogyelembe vettem, hogy 200e km után igencsak jönnek a javítások, lásd pl Zacci. Mire az ő autója eléri a 200e-et, ő már legalább 1 milliót ráköltött. Most számolgassatok. De azért majd azt is beszéljükk meg, miért van az, hogy 10 klubos III-as mondiból kb 7 dízel.
Ja, és már korábban Te is írtad, hogy az igen sok próblémár, ami a 200ekm után jön, azt már a következő tulaj állja. Vagy ez csak a TDCi-re nézzük?:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:27:00 »

Azt mondom mi nics benne, mert így egyszer?bb :
 
- ülésf?tés
- navi
- elektromosan behajtható tükrök
- gyári könny?fém
- tolatóradar
Elektromosan behajtható tükör a tiédben sincs, a gyári könnyűfém meg része. A navit meg a DVD-s változatúval számoltad? A tiéd nem az. És mo-on gondolom, nem sokan vesznek navit, hiszen nincs térkép.
2.5V6 Ghia-x: villanyszék, bőr, klímás ülés, tempomat, xenon, menő lökös, 17-es kerék: 7,94M (listaár). Szerintem ebben van annyi extra, mint a tiédben. Na ezt megvehetnéd kb 6,4-ért.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:29:00 »

Ahhoz, hogy evi 66e km-t guruljon az ember, 1 even at folyamatosan a het 5 napjan napi 275km-t kellene gurulni. En ezt nem neveznem atlagosnak.
Az hogy van, aki ennyit, vagy meg tobbet gurul, azt nem neveznem atlagos futasteljesitmenynek.
Persze eddig is a vegletekrol beszeltel, mikoris egy 1.0-as buzuki 15litert ugyan ott egy tdci 6litert evett...es evi 66e km-t gurultunk. A benyas verdara milliokat koltottunk, a dilire meg jo ha csak a csucsokat csereltuk.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:30:00 »

Már bocsi, de egy trend m6 6,23 millió. Mostanában ki lehet alkudni a 20%-ot, speciel nekem 22-re van ajánlatom egy helyen.
Mi az amit nem értesz?
Olyan felszereltségűt vegyünk, amit egy 1 millás 2,0 tud. Ez már majdnem full!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:31:00 »

Elektromosan behajtható tükör a tiédben sincs, a gyári könnyűfém meg része. A navit meg a DVD-s változatúval számoltad? A tiéd nem az. És mo-on gondolom, nem sokan vesznek navit, hiszen nincs térkép.
2.5V6 Ghia-x: villanyszék, bőr, klímás ülés, tempomat, xenon, menő lökös, 17-es kerék: 7,94M (listaár). Szerintem ebben van annyi extra, mint a tiédben. Na ezt megvehetnéd kb 6,4-ért.
Lépj be egy kalkulátorba, és oda írd be, hogy mit akarsz. Ebben már az opcionális tételek is benne lesznek, amit Te a listaárban még nem találsz...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2007.01.16 kedd, 11:32:00 »

Egy autó nem fogyaszt többet hosszútávon, ha hideg van, vagyis ugyanannyit lehet kihozni vele télen, mint nyáron. Télen fűt, nyáron hűt. És a suzuki 150-es fogyijáról ne vitázzunk. Nem egy volt belőle. A sajátomba 65ekm-t tettem. Akkor még nem ismertem a finom gázadást. Esztergom Pápa közel 200km, és arra Bakonyszentlászló felé jártam, ismered az útviszonyokat: 1,5 óra. Nem sokat jött 120 alá az óra akkoriban, és a fogyim sosem ment 6l fölé. A Meriva pedig Opel. Sztem nem az Opel fogyasztásával kéne példálózni. Messze vannak még főleg a japán motoroktól...
 
Lehet szépítgetni a számításaidat, de az amit elösször írtál az tényleg vicc. Hogy miért sok a dízel? Mert sztem az a jobb, és nem a pénz miatt érdemes olyat venni.
És hidd el, hogy évi 65-70ekm-be sem fér bele sok város, azaz nem igen befolyásolja már negatívan a hosszú távon jó fogyasztást. Ez is tapasztalat!
De egy átlagos autónál ez az 50% reális. Most hogy 2, 3 vagy akárhány év alatt megy bele: mind1. A hideg nem az országútnál számít, hanem a városnál.
Az állandó (tempomatos) 150-ről meg annyit, ne az elméletet nézzük, hanem a gyakorlatot. Nagyon nem mindegy, hogy többnyire 150-nel megyek, vagy állandóan, azaz meg kell nézni az átlagsebességet: az állandó 150-nél 150, a majdnem mindig 150 meg jó esetben 110-120.
A fogyi egyébként minden autónál függ meredeken a sebességtől. Mondjuk 120-nál a 2,0i fog kevesebbet fogyasztani, 200-nél meg a v6. Aki nem hiszi, járjon utána. De azt is kipróbálhatjuk, hogy mit fal az 1.0 suzi 150-nél... neki ez már a végsebessség közelében van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.