Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 06:06:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 112   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1580805 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 20:43:21 »

Nem, Audi.  eplus2

Igen

Sokkal okosabb lettem, köszi Cheesy
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 20:48:37 »

Sokkal okosabb lettem, köszi Cheesy

a hagyományos 6 sebességes, nyomatékváltós automatát jelenti.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 21:03:25 »

a hagyományos 6 sebességes, nyomatékváltós automatát jelenti.

Köszönöm, értettem előbb is. Csak még nem hallottam, hogy ilyen váltóval is gyártják.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 21:05:59 »

Köszönöm, értettem előbb is. Csak még nem hallottam, hogy ilyen váltóval is gyártják.

Én igazából örülök neki. Főleg városba is ez a tuti.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 21:13:38 »

Én igazából örülök neki. Főleg városba is ez a tuti.


Miért jobb mint a powersift?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 21:41:07 »

Miért jobb mint a powersift?

A powershift nem a csúsztatásra van kitalálva. Nem is csúsztat ügyesen. A hagyományosnak meg semmi baja nincs, ha ilyen szituációban kell dolgozni: pont erre van kitalálva. S azért nem szhar mégis, mert amikor meg nem kell a csúsztatás (kúszás), akkor szépen kapcsolja az overdrive-ot, s akkor semmi csúszás(slip) nincs.
Összességében abban jobb, hogy az erőátvitel kapcsolását nem egy egytárcsás/dupla kuplungtárcsa végzi. Hanem a nyomatékváltó, ami ha jó, mindent kibír és nagyon finommá teszi az autó működését. Fokozatkapcsoló kuplungok vannak, de azok eleve többtárcsásak. Akkor tudod igazán, hogy miben jobb egy hagyományos automata, ha ismered a működését. Wink
Nekem mondjuk most az off váltójából ki lett irtva a finomság. Minden a finomságot biztosító belső alkatrészt kihajítottunk, s meg lett emelve a váltónyomásom is 50%-kal. Gyakorlatilag beb****a a fokozatokat.  eplus2 De így még emelkedőnek felfelé is kúszik alapjáraton.  nyes Meg elég nehéz kinyírni (számszerűleg a kb 1550Nm környékét tudja).  Wink
Az automata topikban írtam egyszer a váltótípusok összehasonlításáról bővebben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 21:48:57 »

A powershift nem a csúsztatásra van kitalálva. Nem is csúsztat ügyesen.

Hát nekem még ezidáig nem volt problémám a csúsztatással. Araszolásnál nagyon kényelmes, emelkedőn, lejtőn, akárhol pontosan és gyorsan teszi a dolgát. A manuális részét nem is nagyon használom, csak ha már rohadtul unom magam.

De az is igaz, hogy a váltók működését csak nagy vonalakban ismerem Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 21:51:02 »

Hát nekem még ezidáig nem volt problémám a csúsztatással. Araszolásnál nagyon kényelmes, emelkedőn, lejtőn, akárhol pontosan és gyorsan teszi a dolgát. A manuális részét nem is nagyon használom, csak ha már rohadtul unom magam.

De az is igaz, hogy a váltók működését csak nagy vonalakban ismerem Smiley

Kéziváltó után nagyon jó a PowerShift. Hagyományos automatával pariban van. Nagyon jó hagyományos automatához képest, háááááát...  smile
Ha vezettél jó hagyományos automatát/kat, akkor tudod hasonlítani jól.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 21:56:16 »

Kéziváltó után nagyon jó a PowerShift. Hagyományos automatával pariban van. Nagyon jó hagyományos automatához képest, háááááát...  smile
Ha vezettél jó hagyományos automatát/kat, akkor tudod hasonlítani jól.  Wink
Igazából egy Fókusz automatát vezettem egy hónapig, nekem nem tetszett. Itthon pedig van a mondeo, és egy másik autó, de az 8 sebességes. Az azért jobb egy fokkal, de a mondival (legalábbis a váltójával) maximálisan meg vagyok elégedve. Egyelőre Smiley
Naplózva
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2016.11.05 szombat, 10:42:01 »

Igazából egy Fókusz automatát vezettem egy hónapig, nekem nem tetszett. Itthon pedig van a mondeo, és egy másik autó, de az 8 sebességes. Az azért jobb egy fokkal, de a mondival (legalábbis a váltójával) maximálisan meg vagyok elégedve. Egyelőre Smiley

Az MK4-ben A6-os váltóm ("hagyományos" automata 6 sebességes) volt. Most az MK5-ben van a Powershift. Mindekettő TDCi mögött volt, a régi 140LE/320Nm (ha jól emlékszem), az új 180LE/400Nm (AWD).

Mivel én a szakmai részéhez nem konyítok:
- A Powershift kevesebbet fogyaszt városban, még erősebb motor mellett is. Én sokat használom városban, ott kb. 1,5-2 l/100 km-rel kevesebbet. Észrevehetetlen működés, egyből lódul, stb. Egyetlen negatívum: a visszagurulása nem 0, hanem 10-25 cm (úgy érzésre).
- Az A6-os visszagurulása abszolút 0 volt. Ugyancsak észrevehetetlen működés, egyből lódul... A gyorsulása gyengébb volt, de ez vsz. a másik nyomatéktöbbletére és az AWD-ra vezethető vissza.
- Pályán az új 0,1-0,3 l/100km-re többet fogyaszt - 143-as tempomattal. (~7,3 vs. ~7,1).

Szóval nekem a Powershift nem jelent drámai előrelépést (mint vártam), kivéve a városi fogyasztást. Tartósságról nincs véleményem. A régi újonnan kaptam, 7 év után 100e Km-rel adtam le. 0 hibával, ahogy elvárható. Az újban még nincs 10e Km...
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2016.11.05 szombat, 10:45:17 »

Magamra is vonatkozik:

Ezzel az automata váltó beszélgetéssel át kellene menni az illetékes topikba... integet2
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2016.11.05 szombat, 12:14:23 »

Magamra is vonatkozik:

Ezzel az automata váltó beszélgetéssel át kellene menni az illetékes topikba... integet2

Ámen: http://mondeo.hu/index.php?topic=11288.0
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 21:39:47 »

Tisztelt MK 5 tulajdonosok!

Az a kerdesem, hogy ha ujra MK5 ost vennetek mi az, amit nem rendelnetek meg?

Illetve mi az, amit feltetlenul megrendelnetek?

Termeszetesen azert kerdezem, hogy mas hibaibol tanuljak! eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 21:59:02 »

Tisztelt MK 5 tulajdonosok!

Az a kerdesem, hogy ha ujra MK5 ost vennetek mi az, amit nem rendelnetek meg?

Illetve mi az, amit feltetlenul megrendelnetek?

Termeszetesen azert kerdezem, hogy mas hibaibol tanuljak! eplus2


(még nem vagyunk MK5 tulajok, de azért írok párat)

ACC: adaptív tempomat,
TPMS: sajna már kötelező,
BT-VC: jár már kb mindenhez.
"sima" bőr ülés: inkább sport szövet, vagy alcantara
Gyári riasztó: semmit sem ér.
IVDC: állítható futómű
Szintszabályzós futómű: kombinál.
Parkolóautomatika: úgy is fogod kapni.
Táblafelismerő: ...
Activecitystop: ...
Panorámatető: nyiszog.
Kerékőr: csak a szívás van vele.
Gyári sötét üveg b oszloptól: utólagos olcsóbb.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2016.11.08 kedd, 00:35:15 »

Tisztelt MK 5 tulajdonosok!

Az a kerdesem, hogy ha ujra MK5 ost vennetek mi az, amit nem rendelnetek meg?

Illetve mi az, amit feltetlenul megrendelnetek?

Termeszetesen azert kerdezem, hogy mas hibaibol tanuljak! eplus2

Nehéz ügy...  vigyor3
Igaz nem nekem, de családban van, meg 4 hónaposan lett véve(így a felszereltség se volt választható), de kb már a titanium se vonzana annyira ezek után, csak nem nagyon éri meg nem ezt venni. Ez a sávtartó rendszer, automata fényszóróvezérlés(refi is), táblafelismerő stb... kb amit lehet mindig kikapcsolom, csak idegesítenek. Sajnos a start stop, tpms az alap, meg az elektromos rögzítőfék is.  Undecided

Amit nem hagynék ki:
- sport ülés (trendnél és businessnél ülés csomag 3, titaniumnál alap, ez már egész jól tart)
- ülésfűtés, szélvédőfűtés (alapnak kéne lenni)
- első hátsó parkolóradar (ekkora autónál már azért kell)
- metál fényezés
 - személy szerint a 17es felnit is igényli
 - esetleg vmi képernyős hifi, utólag a navi meg tolatókamera(+ kamera kell hozzá) is aktiválható (letisztultabb, nincs annyi gomb a középkonzolon)

Trendnél:
  85.000Ft - Ülés csomag 3
Sport szövet kárpit "Prada-Omni" (3DKZH)
- Manuálisan 4 irányban állítható (előre-hátra, fel-le) első ülések
115.000Ft -  Téli csomag 1
- Fűthető első ülések
- Fűtött szélvédő és ablakmosó fúvókák
- Fűthető kormánykerék
158.000Ft - Trend Stílus csomag
- Krómkeretes ködlámpa
- Színrefújt lökhárítók elöl-hátul
- Krómozott alsó szegély
- Króm oldalsó ablakkeret
- Elektromosan behajtható, fűthető külső visszapillantó tükrök
- 6.5x16"-os 10 küllős könnyűfém felni 215/60 R16-os gumikkal
(tehát kívülről Titanium, csak 16os felnivel)
- vmi metál fényezés
Így 8.9 alatt megáll listaáron az 5 ajtós 2.0 TDCI 150 lovas manuál( alap Titanium metál fénnyel 9.4, de ugye sokkal több minden van benne)
Ha meg kellene a titanium féle km óra, az + 110.000Ft.

de itt nincs tapis hifi, vagyis elég drágán, meg üti egymást a Trend stílus csomag a Trend Business csomaggal*(435.000ft)


*
- ICE csomag 72
        - AM/FM rádió, CD/MP3 lejátszás
!       - 8"-os színes érintőképernyős kijelző
!       - Navigációs rendszer Nyugat-Európa térképpel
        - 8 hangszóró
!       - 2 USB kimenet, 12V-os aljzat (1 USB helyett)
!       - SYNC 3 Bluetooth kihangosító rendszer, vészhelyzeti asszisztenssel
- Első/hátsó parkolóradar
- Fűthető szélvédő, fűthető ablakmosó fúvókákkal
- 6.5x16"-os 10 küllős könnyűfém felni 215/60 R16-os gumikkal


Business annyira nem éri meg, nincsenek csomagok nála.


Persze a kulcs nélküli ajtónyitó és indítórendszer kényelmes(igaz érintésérzékelős a kilincsen, és ha nyitva van az autó, és nyitod az ajtót, ugyanúgy kattan a zár, mintha zárva lett volna), az automata csomagtérajtó is(kulccsal nyithatod zárhatod, koszos autónál nem kened össze magad, de még nem lábkalimpálós), parkoló automatikát még 1szer sem használtam, tolatókamera sem nagyon érdekel(bár ha 1szer látok benne vmi tárgyat, amit nem láttam alapban, már megérte), fűthető kormány kb 2 perc után már a bőrödet pirítja, navi nem valami gyors és nem tud magyarul(bár most már sync3 van, állítólag jobban hekkelhető), led fényszóró(világításban) szerintem nem különb az mk4 xenonjánál, de ennél pl nincs lámpamosó, meg a kanyarkövetője az egész jó.
Ezek meg szinte csak Titaniumban vannak, tehát... olyat kell venni, amilyenek az igények.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2016.11.08 kedd, 08:19:33 »

Nehéz ügy...  vigyor3
Igaz nem nekem, de családban van, meg 4 hónaposan lett véve(így a felszereltség se volt választható), de kb már a titanium se vonzana annyira ezek után, csak nem nagyon éri meg nem ezt venni. Ez a sávtartó rendszer, automata fényszóróvezérlés(refi is), táblafelismerő stb... kb amit lehet mindig kikapcsolom, csak idegesítenek. Sajnos a start stop, tpms az alap, meg az elektromos rögzítőfék is.  Undecided

Szia, érdekelne, mi a bajod ezekkel, mert nem igazán értem: sávtartó rendszer, automata fényszóróvezérlés(refi is), táblafelismerő
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2016.11.08 kedd, 08:58:38 »

LED fényszórók?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2016.11.08 kedd, 10:30:02 »

LED fényszórók?

Vagy halogén, vagy led.

A halogén nem egy nagy szám, így marad a led...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2016.11.08 kedd, 12:57:40 »

Én a panoráma tető hagynám ki, mert nyikorog új korában. A szellőztetett ülés masszázzsal nekem jól jönne. Minden más szerintem rendben van a Titaniumnál.

Illetve elektromosan nyíló csomagtérajtó (5 ajtósnál) mert bazi nehéz.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2016.11.08 kedd, 13:31:33 »

Én a panoráma tető hagynám ki, mert nyikorog új korában. A szellőztetett ülés masszázzsal nekem jól jönne. Minden más szerintem rendben van a Titaniumnál.

Illetve elektromosan nyíló csomagtérajtó (5 ajtósnál) mert bazi nehéz.

GildaMax  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2016.11.08 kedd, 13:33:56 »

Szia, érdekelne, mi a bajod ezekkel, mert nem igazán értem: sávtartó rendszer, automata fényszóróvezérlés(refi is), táblafelismerő

Szerintem tök fölösek. Távolsági fényszórót szeretem én kapcsolgatni, sávtartó ha már picit is az út szélére megyek vissza akar terelni, ez főleg kanyarban zavar, mintha nyomvályúban mennék(ha meg többször, akkor meg elküld kávézni, mikor nem is szeretem...  Cheesy), ezért inkább ki is kapcsolom, táblafelismerő meg városban is simán mutatott 90et nem 1 alkalommal, szép és jó, de annyira nem izgat. Ahol én is bizonytalan vagyok, ott amúgy se hiszek a rendszernek sem.

De mint írtam, elenyésző különbség van a felszereltségek között, ha már extrákat is kér az ember, hogy ne a Titaniumot válassza. Csak ott meg sok az extra, könnyen el lehet szállni Smiley Véleményt kért, én a sajátom elmondtam.

Amúgy lassan tényleg igényeljük a Tesla féle autókat, hogy ne kelljen figyelni a vezetésre sem. Személy szerint én még szeretek vezetni, magam irányítani.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2016.11.08 kedd, 15:29:43 »

Szerintem tök fölösek. Távolsági fényszórót szeretem én kapcsolgatni, sávtartó ha már picit is az út szélére megyek vissza akar terelni, ez főleg kanyarban zavar, mintha nyomvályúban mennék(ha meg többször, akkor meg elküld kávézni, mikor nem is szeretem...  Cheesy),

Azt tudod kapcsolni, hogy csak jelezzen, vagy vissza is irányítson...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2016.11.08 kedd, 16:07:40 »

Szerintem tök fölösek. Távolsági fényszórót szeretem én kapcsolgatni, sávtartó ha már picit is az út szélére megyek vissza akar terelni, ez főleg kanyarban zavar, mintha nyomvályúban mennék(ha meg többször, akkor meg elküld kávézni, mikor nem is szeretem...  Cheesy), ezért inkább ki is kapcsolom, táblafelismerő meg városban is simán mutatott 90et nem 1 alkalommal, szép és jó, de annyira nem izgat. Ahol én is bizonytalan vagyok, ott amúgy se hiszek a rendszernek sem.

De mint írtam, elenyésző különbség van a felszereltségek között, ha már extrákat is kér az ember, hogy ne a Titaniumot válassza. Csak ott meg sok az extra, könnyen el lehet szállni Smiley Véleményt kért, én a sajátom elmondtam.

Amúgy lassan tényleg igényeljük a Tesla féle autókat, hogy ne kelljen figyelni a vezetésre sem. Személy szerint én még szeretek vezetni, magam irányítani.

A távolságit tudod kapcsolgatni, ebben nem akadályoz. A sávtartó pedig hosszú, unalmas egyenes utakra lett kitalálva. Mert ez még nem az, ami pl a teslában van. (sajnos) A táblafelismerő nekem sem létszükség, de ha már benne van, nem zavar.

Engem is csak azért érdekelt, hogy miért írtad, mert kíváncsi vagyok más véleményére, tapasztalatára...
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2016.11.08 kedd, 17:01:02 »

A távolságit tudod kapcsolgatni, ebben nem akadályoz. A sávtartó pedig hosszú, unalmas egyenes utakra lett kitalálva. Mert ez még nem az, ami pl a teslában van. (sajnos) A táblafelismerő nekem sem létszükség, de ha már benne van, nem zavar.

Engem is csak azért érdekelt, hogy miért írtad, mert kíváncsi vagyok más véleményére, tapasztalatára...
Igen, ezért is írtam első hozzászólásomban, hogy amint lehet, kikapcsolom ezeket a funkciókat, totál meglennél nélkülük, persze majd egyszer eladhatóbb lesz a sok kütyüvel. Már ha működni fognak  zavart1
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2016.11.08 kedd, 19:59:36 »

Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásokat!
 worship
egy hét múlva összefoglaljuk, és konfigurálunk!
 taps
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2016.11.08 kedd, 20:31:48 »

Nehéz ügy...  vigyor3
Igaz nem nekem, de családban van, meg 4 hónaposan lett véve(így a felszereltség se volt választható), de kb már a titanium se vonzana annyira ezek után, csak nem nagyon éri meg nem ezt venni. Ez a sávtartó rendszer, automata fényszóróvezérlés(refi is), táblafelismerő stb... kb amit lehet mindig kikapcsolom, csak idegesítenek. Sajnos a start stop, tpms az alap, meg az elektromos rögzítőfék is.  Undecided

Amit nem hagynék ki:
- sport ülés (trendnél és businessnél ülés csomag 3, titaniumnál alap, ez már egész jól tart)
- ülésfűtés, szélvédőfűtés (alapnak kéne lenni)
- első hátsó parkolóradar (ekkora autónál már azért kell)
- metál fényezés
 - személy szerint a 17es felnit is igényli
 - esetleg vmi képernyős hifi, utólag a navi meg tolatókamera(+ kamera kell hozzá) is aktiválható (letisztultabb, nincs annyi gomb a középkonzolon)

Trendnél:
 85.000Ft - Ülés csomag 3
Sport szövet kárpit "Prada-Omni" (3DKZH)
- Manuálisan 4 irányban állítható (előre-hátra, fel-le) első ülések
115.000Ft -  Téli csomag 1
- Fűthető első ülések
- Fűtött szélvédő és ablakmosó fúvókák
- Fűthető kormánykerék
158.000Ft - Trend Stílus csomag
- Krómkeretes ködlámpa
- Színrefújt lökhárítók elöl-hátul
- Krómozott alsó szegély
- Króm oldalsó ablakkeret
- Elektromosan behajtható, fűthető külső visszapillantó tükrök
- 6.5x16"-os 10 küllős könnyűfém felni 215/60 R16-os gumikkal
(tehát kívülről Titanium, csak 16os felnivel)
- vmi metál fényezés
Így 8.9 alatt megáll listaáron az 5 ajtós 2.0 TDCI 150 lovas manuál( alap Titanium metál fénnyel 9.4, de ugye sokkal több minden van benne)
Ha meg kellene a titanium féle km óra, az + 110.000Ft.

de itt nincs tapis hifi, vagyis elég drágán, meg üti egymást a Trend stílus csomag a Trend Business csomaggal*(435.000ft)


*
- ICE csomag 72
        - AM/FM rádió, CD/MP3 lejátszás
!       - 8"-os színes érintőképernyős kijelző
!       - Navigációs rendszer Nyugat-Európa térképpel
        - 8 hangszóró
!       - 2 USB kimenet, 12V-os aljzat (1 USB helyett)
!       - SYNC 3 Bluetooth kihangosító rendszer, vészhelyzeti asszisztenssel
- Első/hátsó parkolóradar
- Fűthető szélvédő, fűthető ablakmosó fúvókákkal
- 6.5x16"-os 10 küllős könnyűfém felni 215/60 R16-os gumikkal


Business annyira nem éri meg, nincsenek csomagok nála.


Persze a kulcs nélküli ajtónyitó és indítórendszer kényelmes(igaz érintésérzékelős a kilincsen, és ha nyitva van az autó, és nyitod az ajtót, ugyanúgy kattan a zár, mintha zárva lett volna), az automata csomagtérajtó is(kulccsal nyithatod zárhatod, koszos autónál nem kened össze magad, de még nem lábkalimpálós), parkoló automatikát még 1szer sem használtam, tolatókamera sem nagyon érdekel(bár ha 1szer látok benne vmi tárgyat, amit nem láttam alapban, már megérte), fűthető kormány kb 2 perc után már a bőrödet pirítja, navi nem valami gyors és nem tud magyarul(bár most már sync3 van, állítólag jobban hekkelhető), led fényszóró(világításban) szerintem nem különb az mk4 xenonjánál, de ennél pl nincs lámpamosó, meg a kanyarkövetője az egész jó.
Ezek meg szinte csak Titaniumban vannak, tehát... olyat kell venni, amilyenek az igények.

Tehát szerény véleményem szerint a következőket tartanám fontosnak, persze nem kell rám hallgatni:
- LED-es kanyarkövető lámpa, nekem halogénes kapcsolgatós rendszer van, szerintem halovány, ha tehetném LED-est vennék tényleges kanyarkövetéssel, egyébként ezek a lámpafejek már a LED technológiához készülnek, több teszt szerint is. !!! (bár én már öreg vagyok azért nem látok)
- a vezetéstámogató rendszereket jónak tartom. Itt megint az igényektől függ. Aki sokat vezet éjszaka, annak jó az automatikus fényszóró kapcsolgatás, a sávtartó és az éberség figyelő. Szubjektív, én használom, a feleségem a sávtartót ki szokta kapcsolni.
-a táblafigyelő jó és praktikus, de anélkül is lehet élni. Én személy szerint használom.
-az ülésfűtés, szélvédőfűtés szerintem nagyon jó, igaz nekem nem áll garázsban, tehát szerintem ez is mérlegelendő.
-a tapizós nagynavis kérdésről a következő a véleményem. Ha nem tapizós akkor a gombokkal való használat külön tanulást kíván, viszont ha megtanultad és memorizáltad a gombokat, akkor hibátlan. A nagynavit nem ismerem, de tudomásom szerint a frissítése évente 60eft, amiért legalább két jó minőségű navit lehet venni évente a legfrissebb és legjobb szoftverekkel, a telefonos magyarul tudó, ingyenes  navikról nem is beszélve. Részemről kidobott pénznek tartom, inkább csak státusz szimbólum, amit nem használsz, már a nyelvtudás miatt sem.
- Tolatóradar és parkolássegítő, már a második autómban van és imádom, ekkora vasban kell !
-Tolatókamerám nincs, nem tudok mit mondani róla, de szerintem túl sokszor nem pillantasz rá a tolatás megkezdésekor, kivéve az első időszakot
- Az üléskárpitoknak csak esztétikai jelentősége van, az ülésállításról annyit, hogy az előzőben elektromos volt a magasságállítás, de szinte sohasem használtuk, szerintem a mechanikus egyszerűbb és praktikusabb.
- Sync rendszerről annyit, hogy nekünk Sync 1.1 van, Bluetooth-on telefont  csatlakoztatok, telefonkönyvet használok, zenét hallgatok és van még egy USB csatlakozóm és egy AUX csatlakozóm, amiket csak ünnepnapokon, vagy telefon töltésre használok. A hangszórók száma elhanyagolható, mert ez nem stúdió, hanem autó, bár én nem vagyok abszolút hallással szerelve.
- Nekem kulcs nélküli ajtónyitás nincs, nem véleményezném.
- Kulcs nélküli indításom és START-STOP rendszerem van, amit szeretek és jónak tartok. Kikapcsolható, de sohasem kapcsolom ki.
-17"-os alu felnim van, de a téli gumijaimat 16"-os lemezfelnire fogom tenni, szerintem ez is csak státusz szimbólum, mindegy, hogy 16" vagy 17", ha rossz a környékeden az utak minősége akkor 16", de neked kell mérlegelni, hogy szép vagy hasznos.
-Az elektromosan behajló tükör, jól mutat (nekem is van) de szerintem egészen jól meglehet nélküle élni, Szerintem a fűthetőség és a belülről elektromosan állíthatóság fontosabb.
- Fűthető kormány ? Nem tudom ha lenne lehet, hogy szeretném, de megvagyok nélküle.
- Gyári sötét üveg b oszloptól: utólagos olcsóbb. Nekem az előzőn volt, ezen nincs, de hiányzik. Egy női táska vagy bármi a hátsóülésen hagyható, anélkül, hogy feltűnő lenne.

Ez szubjektív vélemény, nem kell mérvadónak tekinteni én csak az eddigi tapasztalataimat írtam le MK-5 használóként !!!
 Ha valamire nem adtam választ kérdezz és megpróbálok segíteni !!!
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.08 kedd, 20:41:47 írta gezaguszti » Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2016.11.08 kedd, 22:10:34 »

Köszönöm szépen!
 worship
Majd összesítünk!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2016.11.08 kedd, 22:25:14 »

Jó kis leírás, élvezet volt elolvasni. Nekem lenne pár saját tapasztalat kiegészítésem ha lehet.

- LED-es kanyarkövető lámpa, még mindig rezeg rossz úton, de ha minden igaz 2 héten belül megcsinálják. (mindegyik mondeóé rezeg)
-az ülésfűtés, szélvédőfűtés szuper
-A nagynavit frissíteni töredéke áron is lehet. Vagy egyénileg vagy akár itt az oldalon
-Tolatókamera, nagyon hasznos, én napi szinten használom
- Az üléskárpitnál a bőr nagyon szép, és kényelmes, főleg ha szellőztetett. Az enyém sajna nem az.
- Kulcs nélküli ajtónyitás rendkívül kényelmes és praktikus.
- START-STOP észre sem venni hogy működik, illetve egyáltalán nem zavaró
-Az elektromosan behajló tükör, jó az, ha nem törik le.
- Fűthető kormány ? Butaságnak, rongyrázásnak tartottam. Pedig kimondottan kellemes.

Hát ennyivel tudtam kiegészíteni.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2016.11.09 szerda, 06:55:33 »

Köszönöm szépen!
 worship
Majd összesítünk!
 wave

Írsz a Jézuskának, mint szeretnél jövő karácsonyra?  hehe


Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2016.11.09 szerda, 19:53:48 »

Írsz a Jézuskának, mint szeretnél jövő karácsonyra?  hehe




Igen
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2016.11.09 szerda, 19:58:09 »

Jó kis leírás, élvezet volt elolvasni. Nekem lenne pár saját tapasztalat kiegészítésem ha lehet.

 worship
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2016.11.11 péntek, 01:16:26 »

Bár már minden elhangzott, de mivel nekem gyakorlatilag minden extra benne van, kivéve a csili-vili dolgokat és a napfénytetőt, elmondom a véleményemet:

Kell:
- LED fényszóró - visszahívás után szuper. Az automata kapcsolás kiválóan működik és kényelmes.
- A tolatókamera nagyon hasznos tud lenni. Pl. a radar fűre ugyanúgy csipog, mint kőre. Ugye nem kell tovább magyarázni. No, meg a radar már ~30 cm-nél folyamatosan szól, a kamerával 1 cm-re ráállok, akár betonfalra is, anélkül, hogy sérülne a fényezés.
- Behajtható tükör: nagyvárosban (különösen Budapesten), kis garázsban, parkolóházban a hasznos és elengedhetetlen jelzők között lehet választani.
- Fűthető szélvédő: nem kell jeget, ill. lefagyott havat kaparni.
- Ülésfűtés, főleg bőrkárpitnál. (hátra is illik, ha van család  Wink)
- Automata váltó: lásd az illetékes topikban. Olyanról még nem halottam, akinek van és visszasírja a manuálist.
- START-STOP: nem hogy nem zavaró, de kimondottan jó. És spórolsz vele, meg kevesebbet füstölsz.
- Sávtartó: városban, szerpentinen kikapcsolni. Viszont autópályán, elpilledés, elbambulás ellen életmentő lehet.
- Adaptív tempomat: ugyancsak élet (vagy legalább karosszéria) mentő lehet. Pályán 90%-ban, különösen sűrű forgalomban állandóan be van kapcsolva.
- Active Citystop: eddig 2 koccanástól óvott meg.

Hasznos, de lehet nélküle élni:
- AWD: kb. 700 e Ft plusz. Ha belefér, nagyon hasznos - nem csak annak, aki földutakra megy.
- TPMS: nem csak kötelező, de hasznos is. Gumit lehet vele megmenteni (a lassú defektet nem akkor fedezed fel, amikor már laposra futottad a gumit és tönkrement az oldalfala)
- Holttér figyelő: kevesebbet kell a nyakadat tekergetni...
- Memóriás ülés (kormányoszlop memóriával vagy anélkül is): ha többen vezetik a kocsit, igen kényelmes, hogy nem kell percekig állítgatni mindent.
- Bőrnél ülésszellőztetés
- Hosszú utaknál: komfort (magyarul masszírozós) ülés(ek)
- Kulcs nélküli ajtónyitás rendkívül kényelmes és praktikus
- Elektromos hátsó ajtó kombinál
- 220 V-os aljzat. Mondjuk, notebookot tölteni...
- Nem volt szó róla, de kombiba a csomagrögzítő rendszer szuper.
- Fűthető kormány - ha utcán parkolsz
- Sync2 (navi nélkül) elég jó (bár sokan nem értenek velem egyet). Csak kell hozzá rendelni egy (nem akármilyen) fóliát, és akkor nincs ujjlenyomat meg fényvisszaverődés...
- Sync3 - sokkal jobb, sajnos nekem még a 2-ed van Sad

Nem kell:
- Navit rendelni felesleges (lásd korábban), de még az "olcsó" megoldással sem éri meg szerintem. Maradok a Waze-nél, aktív tartóval, rendesen bekábelezve.
- Parkolássegítő: aki tud vezetni (egy ekkora autót), annak nem kell.
- Táblafelismerő (bár ez majdnem minden felszereltségben benne van) nem megbízható, csak jó minőségű utakon, autópályán lehet bízni benne. Ugyanis a mellékutakat gyakran nem veszi észre, és még akkor is 30-at mutat, amikor már régen 90-nel lehet menni.
- Riasztó: inkább utólagos megoldások
- Panoráma tető: amellett, hogy nyikorog, a fejtérből is elvesz (a tesztautóban volt, nem is rendeltem meg  beka3)

Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2016.11.11 péntek, 06:21:56 »

Bár már minden elhangzott, de mivel nekem gyakorlatilag minden extra benne van, kivéve a csili-vili dolgokat és a napfénytetőt, elmondom a véleményemet:

Kell:
...


Ezekkel az extrakkal amilyen aron lenne mar tuti mustangot vennek helyette vigyor3

Vagy edge... de talan a mondeo vignale is gazdasagosabbra jon ki, bar ezek arat nem nagyon nezegettem.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.11 péntek, 06:23:37 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2016.11.11 péntek, 11:14:52 »


- LED fényszóró - visszahívás után szuper. Az automata kapcsolás kiválóan működik és kényelmes.
- Panoráma tető: amellett, hogy nyikorog, a fejtérből is elvesz (a tesztautóban volt, nem is rendeltem meg  beka3)


Ez a két dolog ütötte meg a fülemet, szememet Smiley

Milyen probléma volt a led fényszóróval visszahívás előtt?

A panoráma tető már nem nyikorog szerencsére, (szerintem elkoszolódott a gumi része). De hogy a fejtérből elvesz, ezt most hallom először.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2016.11.11 péntek, 11:55:18 »

Bár már minden elhangzott, de mivel nekem gyakorlatilag minden extra benne van, kivéve a csili-vili dolgokat és a napfénytetőt, elmondom a véleményemet:



Köszönöm szépen neked is a hozzászólást!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2016.11.11 péntek, 13:20:41 »

Ezekkel az extrakkal amilyen aron lenne mar tuti mustangot vennek helyette vigyor3

Vagy edge... de talan a mondeo vignale is gazdasagosabbra jon ki, bar ezek arat nem nagyon nezegettem.


A vignale a szép ülésen, meg a külső króm kacatokon kívül egy fapad... Bőven kell még hozzá rendelni, hogy mai kornak megfelelő legyen, és még úgy sem mondanám túlextrázottnak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2016.11.11 péntek, 14:47:27 »

Ezekkel az extrakkal amilyen aron lenne mar tuti mustangot vennek helyette vigyor3

Vagy edge... de talan a mondeo vignale is gazdasagosabbra jon ki, bar ezek arat nem nagyon nezegettem.

Mustang v. Edge: ilyen alapon miért nem Passat vagy akármi. beka3 A kérdés a Mondeo egyes extráira vonatkozott.

Meg nem is az volt a kérdés, hogy mindezen extrákat megvegye-e egyben vagy nem, hanem az, hogy egyenként melyiknek van vagy nincs értelme a használója szerint.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.11 péntek, 14:51:53 írta TamTam » Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2016.11.11 péntek, 14:49:20 »

A vignale a szép ülésen, meg a külső króm kacatokon kívül egy fapad... Bőven kell még hozzá rendelni, hogy mai kornak megfelelő legyen, és még úgy sem mondanám túlextrázottnak...

Egyetértek. Inkább Mondeo Titanium alap, hozzá csak a szükséges extrák (csomagyban, úgy olcsóbb). Ráadásul amikor én rendeltem, a Vignale meg cask jövő idő volt.  wave
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2016.11.11 péntek, 14:56:33 »

Ez a két dolog ütötte meg a fülemet, szememet Smiley

Milyen probléma volt a led fényszóróval visszahívás előtt?

A panoráma tető már nem nyikorog szerencsére, (szerintem elkoszolódott a gumi része). De hogy a fejtérből elvesz, ezt most hallom először.

LED fényszóró: nem volt kontrasztos "éle" a megvilágított területnek, ha érthető, mire gondolok, hanem egy kicsit kékes átmenet volt. És kicsit (nekem nem zavaróan) remegett.

"fejtérből elvesz": saját tapasztalat (186 cm magas vagyok) és már a korai tesztekben is volt róla szó. Még a Fordos értékesítő is elismerte...
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2016.11.11 péntek, 16:27:36 »

A vignale a szép ülésen, meg a külső króm kacatokon kívül egy fapad... Bőven kell még hozzá rendelni, hogy mai kornak megfelelő legyen, és még úgy sem mondanám túlextrázottnak...
Én még le vagyok ragadva azon az áron, amin beharangozták, azóta nagyon nem is nézegettem. Lehet nettó árad adtak meg, most nézem még meg se közelíti azt.  nemtudom

Pl itt egy cikk:
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/mar_itthon_is_rendelheto_a_ford_vignale_szeriaja-14660
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2016.11.11 péntek, 16:29:21 »

LED fényszóró: nem volt kontrasztos "éle" a megvilágított területnek, ha érthető, mire gondolok, hanem egy kicsit kékes átmenet volt. És kicsit (nekem nem zavaróan) remegett.

"fejtérből elvesz": saját tapasztalat (186 cm magas vagyok) és már a korai tesztekben is volt róla szó. Még a Fordos értékesítő is elismerte...

A mienk is visszahívásos, de nem voltunk még szervizben, tehát a színe is meg fog változni? Ez picit inkább lilás, remegés is benne van.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2016.11.11 péntek, 21:27:32 »

A led fényszóró remegéséről: Ford Ivanics szerint mindegyik ilyen, nem lehet vele mit csinálni.

Elvittem a Ford Szalaihoz az M3-ba, ahol érdekes módon tudják, mit kell csinálni. Sajnos gumi ágyban van, és nincs jól rögzítve. Le kell venni a lököst és úgy lehet megcsinálni. A jövő héten viszem. A lámpafrissítést nekem elvileg megcsinálták, de különbséget nem vettem észre.
Naplózva
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2016.11.12 szombat, 11:14:45 »

A mienk is visszahívásos, de nem voltunk még szervizben, tehát a színe is meg fog változni? Ez picit inkább lilás, remegés is benne van.

igen, pont ezt írtam.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2016.11.19 szombat, 22:11:07 »

Ha van az MK5-ben aktív ki-be parkolást segítő automatika, akkor az azt jelenti, hogy van sima első-hátsó tolatóradar funkció is, ugye?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2016.11.19 szombat, 22:45:43 »

Ha van az MK5-ben aktív ki-be parkolást segítő automatika, akkor az azt jelenti, hogy van sima első-hátsó tolatóradar funkció is, ugye?

Igen
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2016.11.19 szombat, 22:53:51 »

Igen

köszi
JPE módszerrel is igennek tűnt, de az árlistában nem egyértelmű, ezért is kérdeztem.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2016.11.19 szombat, 23:00:16 »

Köszönöm szépen!
 worship
Majd összesítünk!
 wave


Én aktualizáltam most a mi ajánlatkérésünket.
Nekünk ez a praktikus konfig:

Légzsákkal ellátott hátsó - szélső biztonsági övek

Fényszórómosó fúvókák

Napfény- és hővisszaverő szélvédő
   - Infravörös védelem

Első és hátsó szőnyegek - prémium - 20oz

Manuális napfényrolók a hátsó ajtókon

Sportos alumíniumpedálok

Ülés csomag 4
   - Sport szövet kárpit ""Prada-Omni"" (3DKZH)
   - Elektromosan 10 irányban álítható memóriás vezetőülés
   - Manuálisan 4 irányban állítható (előre-hátra, fel-le) utasülés
   - Memóriás külső tükrök
   - Fűthető első ülések

Prémium Metálfényezés
Ruby Red, White Platinum

Téli csomag 2 (MFP 1)
   - Fűthető első és hátsó ülések
   - Fűtött szélvédő és ablakmosó fúvókák
   - Fűthető kormánykerék
   - 220V-os csatlakozó a középkonzolon

Audio Business csomag 1 (MFP 106)
   - ICE csomag 82
   - Aktív, ki/be- parkolást segítő automatika
   - Tolatókamera

Titanium X csomag 1 (MFP 69)
   - Adaptív LED fényszórók, LED automatikus menetfénycsíkok
   - Elektromos, távirányítóról is nyitható csomagtérajtó
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2016.11.19 szombat, 23:23:47 »

Na, most megy a fejtörés, mert listaáron azért érdekes számok jönnek ki. Valamint látjuk a konkurencia belsejét, s ennél azért láttam/láttunk már prémiumabb belteret.

3er például jóbelű, de ugye prémium, s jóval drágább. A4, C: ezekben a középső kilógó kijelző dönti a projektet.  vigyor3

Ami maradt pakliban a "rubired" MK5 mellett:
Superb, (kívánatos, nagy, jól extrázható, de hát az a skoda logó, s MK5 árban!? (olajos DSG-hez legalább 220lovas TSI kell)... mindegy, Ágnesasszony dönt, "sajna" a kérhető hátsó ablaktörlő pl nagyon tetszik neki)
S60, (szép-szép, de 380 literes a csomagtér!?, meg nem tudom, hogy volvoéknál mit lehet alkudni, listaáron felextrázott MK5-re jön ki (2.0T-A8))
Octavia (más kategória, s kisebb is)
Ateca (más kategória, de listaáron alig lehet 9 felé menni, igaz 1.4TSI-ről beszélgetünk, ellenben van minden: keyless, mirrorlink, topviewcam, stb.; onnan tudom, hogy óvatosan ezzel, hogy négykilenctől kapható...)

Kíváncsi leszek a végkimenetelre.  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 13:30:53 »

Na, most megy a fejtörés, mert listaáron azért érdekes számok jönnek ki. Valamint látjuk a konkurencia belsejét, s ennél azért láttam/láttunk már prémiumabb belteret.

3er például jóbelű, de ugye prémium, s jóval drágább. A4, C: ezekben a középső kilógó kijelző dönti a projektet.  vigyor3

Ami maradt pakliban a "rubired" MK5 mellett:
Superb, (kívánatos, nagy, jól extrázható, de hát az a skoda logó, s MK5 árban!? (olajos DSG-hez legalább 220lovas TSI kell)... mindegy, Ágnesasszony dönt, "sajna" a kérhető hátsó ablaktörlő pl nagyon tetszik neki)
S60, (szép-szép, de 380 literes a csomagtér!?, meg nem tudom, hogy volvoéknál mit lehet alkudni, listaáron felextrázott MK5-re jön ki (2.0T-A8))
Octavia (más kategória, s kisebb is)
Ateca (más kategória, de listaáron alig lehet 9 felé menni, igaz 1.4TSI-ről beszélgetünk, ellenben van minden: keyless, mirrorlink, topviewcam, stb.; onnan tudom, hogy óvatosan ezzel, hogy négykilenctől kapható...)

Kíváncsi leszek a végkimenetelre.  nyes

Ha Ágnesasszony dönt, akkor rubyred mondeo lesz. Nálunk is az asszonynak volt a dilije ez a szín, bár be kell vallanom én is szerelmes lettem bele.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 13:33:16 »

Ha Ágnesasszony dönt, akkor rubyred mondeo lesz. Nálunk is az asszonynak volt a dilije ez a szín, bár be kell vallanom én is szerelmes lettem bele.

Ja, szép szín nagyon, s tetszik neki is. Mondjuk a Titanium-os króm dolgokat kéri ez a szín.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 112   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.