Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 06:20:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 445731 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:57:00 »

BPéter01!
 
Riasztó nincs, rádió kódom van, óra + fél perc.
De ha így is lehet akkor ez talán egyszerűbb.
 
Misi:
Autópálya?? 140-150Km/h (3500/min)?? Úgy jó??
 
Üdv: Álmos
Fiúk !
Tudok bontásra egy 2.0-ás automata metálzöld kombit !
Csak el kell hozni egy ház elöl. Ami lényeg, hogy nincs benne riasztó !!!  
Cím: kdlksdjhh. smlsjh 12/ 56
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:11:00 »

Fiúk !
Tudok bontásra egy 2.0-ás automata metálzöld kombit !
Csak el kell hozni egy ház elöl. Ami lényeg, hogy nincs benne riasztó !!!  
Cím: kdlksdjhh. smlsjh 12/ 56
Zombi!!!!!!
 
De vannak figyelő szemek!
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:12:00 »

Rob: Hideg motornál szoktam, hogy tanulná meg a hidegindítást?
BPeter01: Biztos jó úgy is, de több vesződség mint 10-es kulcs, és saru le. Célszerű megtisztogatni, ha már kézbe van.
Álmos: Autópálya ok, de ne azonos sebességgel végig inkább lassítás, visszakapcsolás, gyorsítás, kihuzatod minden sebességbe, visszaveszed, lenduletes kör legyen.
Misi!
 
Ok értem.Smiley
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:25:00 »

Zombi!!!!!!
 
De vannak figyelő szemek!
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 20:27:00 »

Helló fiúk!
Azért ne temessétek annyira a gépet!Az óra 220-ig van kalibrálva, de a könyve szerint 190 a vége. Azért 175-re fel tudom tornázni, de ne feledjük: 10 éves volt decemberben és ez 1 kombi! A motor szépen megy, jól indul, egyedül csak a gyorsulással van bajom 150 felett. Meg jó lenne néha közelebb jutni ahhoz a 190-hez.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 20:40:00 »

Helló fiúk!
Azért ne temessétek annyira a gépet!Az óra 220-ig van kalibrálva, de a könyve szerint 190 a vége. Azért 175-re fel tudom tornázni, de ne feledjük: 10 éves volt decemberben és ez 1 kombi! A motor szépen megy, jól indul, egyedül csak a gyorsulással van bajom 150 felett. Meg jó lenne néha közelebb jutni ahhoz a 190-hez.
luli: megnyugtatlak, enyim se megy már 190 et, 93 as 1.8 as moci. 160-at szereti, gyorsulgat onnan, de vannak 12 éves gumialkatrészek meg egyebek a futóműben 268E km a kormányban - szerintem kockázatos többet nyomni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2005.06.03 péntek, 07:57:00 »

luli: megnyugtatlak, enyim se megy már 190 et, 93 as 1.8 as moci. 160-at szereti, gyorsulgat onnan, de vannak 12 éves gumialkatrészek meg egyebek a futóműben 268E km a kormányban - szerintem kockázatos többet nyomni.
Helló!
nekem '95.11. 2.0 Zetec kombi, 160 még jó, 180-nál már féltem, a kicsike még biztos bírta volna, de én inkább elhittem neki
üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2005.06.03 péntek, 09:57:00 »

luli: megnyugtatlak, enyim se megy már 190 et, 93 as 1.8 as moci. 160-at szereti, gyorsulgat onnan, de vannak 12 éves gumialkatrészek meg egyebek a futóműben 268E km a kormányban - szerintem kockázatos többet nyomni.
Ne viccelj. Az enyém 1,8-as volt, 5 ajtós, 95-ös és ghia. Elég ritka extrákkal: infrás kulcs, kilincsvilágítás, anyós széke alatt rekesz, stb. Na szóval: 180-ig sépen gyorsult. Ott egy kicsit megtorpant, de 190-ig még mindig tolta. Na onnan már tényleg lassan, de felvette a 200-at, persze óra szerint. Olyan 180-200k volt benne (visszatekerték az órát) és akkor 8 éves volt. Szóval az 1,8-nak tudnia kell óra szerint a 200-at.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2005.06.03 péntek, 10:11:00 »

Ne viccelj. Az enyém 1,8-as volt, 5 ajtós, 95-ös és ghia. Elég ritka extrákkal: infrás kulcs, kilincsvilágítás, anyós széke alatt rekesz, stb. Na szóval: 180-ig sépen gyorsult. Ott egy kicsit megtorpant, de 190-ig még mindig tolta. Na onnan már tényleg lassan, de felvette a 200-at, persze óra szerint. Olyan 180-200k volt benne (visszatekerték az órát) és akkor 8 éves volt. Szóval az 1,8-nak tudnia kell óra szerint a 200-at.
Lehet menne enyim is 200 -at, de nem vagyok Kamikáze, hogy kipróbáljam. 12 év nagy idő - nem mondom, hogy minden nap ajándék - inkább nem kockáztatok.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2005.06.03 péntek, 14:10:00 »

Ne viccelj. Az enyém 1,8-as volt, 5 ajtós, 95-ös és ghia. Elég ritka extrákkal: infrás kulcs, kilincsvilágítás, anyós széke alatt rekesz, stb. Na szóval: 180-ig sépen gyorsult. Ott egy kicsit megtorpant, de 190-ig még mindig tolta. Na onnan már tényleg lassan, de felvette a 200-at, persze óra szerint. Olyan 180-200k volt benne (visszatekerték az órát) és akkor 8 éves volt. Szóval az 1,8-nak tudnia kell óra szerint a 200-at.
Az anyós széke alatti rekesz nem ritkaság. Amibe nincs, abból kilopták. Nekem sem Ghia, és van...  
 
A többi OK!:-)))
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2005.06.03 péntek, 14:22:00 »

Szerintem nincs az az újraprogramozási művelet, amivel 160-ról felmegy a végsebesség 200-ra. Itt valami komolyabb baj lehet
 
bye
Az újraprogramozás azzal kezdődik, hogy a benne lévő hibakódokat törlöd ugye... Majd betanítás, ami azt jelenti, hogy a komputer egyes demo értékei helyett a szenzorok tényleges értékeit fogja továbbra is használni, persze csak akkor, ha a hiba megszünt, ezért kell a kiolvasás is az újratanítás után... Ezek alapján simán elképzelhető, és már volt tapasztalat is erre, hogy igenis blokkolhat ekkorát egy hibakód, bár nem biztos, hogy ez lesz a kollega autójának gyógyulásának útja.
A legutolsó hibám most volt két hete, amikoris a sebesség jeladóm ment nyaralni. A jelenség a kereszteződésekben való motor leállás volt. Mielőtt kiolvastam volna az újratanítással szórakoztam, és mindig jó volt az első 8km megtétele után, majd jött a hibakód, és már esett is le a fordulat a kuplung elvételekor. Sőt motorféknél olyan érzésem volt, mintha klímáznék, és ki be kapcsolna állandóan, és ezzel a motorfék is növekedne. Ez azért is volt, mert a komputer azt a jelet érzékelte, mivel rossz volt a jeladó, hogy áll az autó, ezért nem adott benzint.(ezt már csak tapasztalatként írtam ide, mert nekem tanulságos volt, mivel ez már a második jeladóm, amit megevett a verda:-((
 
Tisztelettel
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2005.06.03 péntek, 14:25:00 »

Én az akksisarut feleslegesen nem, piszkálnám.
Sokkal egyszerűbb kivenni a 4-es, és a 11-es biztit negyed órára.
Utána nem kell a rádióval, riasztóval, belső órával játszani.
Én még annál is egyszerűbbet mondok főleg neked: kiolvasás után elveszed a testet. Ilyenkor újra elindul az AC, és már törlődött is az összes hibakód!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2005.06.03 péntek, 14:28:00 »

Helló fiúk!
Azért ne temessétek annyira a gépet!Az óra 220-ig van kalibrálva, de a könyve szerint 190 a vége. Azért 175-re fel tudom tornázni, de ne feledjük: 10 éves volt decemberben és ez 1 kombi! A motor szépen megy, jól indul, egyedül csak a gyorsulással van bajom 150 felett. Meg jó lenne néha közelebb jutni ahhoz a 190-hez.
Nekem a 180-(kb)190 simán megy utazóba, és onnan kúszik lassan felfelé. Eddig 205 jött ki a domb előtt. A talira menet is kijött a 200 egy pillanat alatt, igaz Gödöllő utáni lejtőn.
 
Tisztelettel!
'94 1,8 16V 5a.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2005.06.03 péntek, 15:11:00 »

Nekem a mostani II mondeo előtt egy 93-as 1,6-os volt!
A pályán azzal 195-öt mentem. 5 ajtós volt 'laposon'.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2005.06.03 péntek, 15:12:00 »

Mármint laposon mentem annyit!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2005.06.03 péntek, 15:57:00 »

Nekem a 180-(kb)190 simán megy utazóba, és onnan kúszik lassan felfelé. Eddig 205 jött ki a domb előtt. A talira menet is kijött a 200 egy pillanat alatt, igaz Gödöllő utáni lejtőn.
 
Tisztelettel!
'94 1,8 16V 5a.
A németeknél az 1,8-al mentem 212-őt, igaz, enyhe lejtőn.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2005.06.03 péntek, 16:04:00 »

én lejtőn hazafele kunmadarasról mévben 220-225el mentem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2005.06.03 péntek, 16:05:00 »

én lejtőn hazafele kunmadarasról mévben 220-225el mentem...
bár ezzel offoljuk  a topikot!
végsebesség fórum kéne.-))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2005.06.03 péntek, 16:08:00 »

A németeknél az 1,8-al mentem 212-őt, igaz, enyhe lejtőn.
Malmoztál eleget mire oda elért mi?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2005.06.03 péntek, 16:47:00 »

Én még annál is egyszerűbbet mondok főleg neked: kiolvasás után elveszed a testet. Ilyenkor újra elindul az AC, és már törlődött is az összes hibakód!
Azzal csak hibakód törlődik, motor adatok maradnak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2005.06.03 péntek, 18:52:00 »

Hali!
 
MKIII 1.8 mentünk óra szerinti 220-at...
A mienkel 2.0automata 200-at (óra szerint)
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2005.06.03 péntek, 20:49:00 »

én lejtőn hazafele kunmadarasról mévben 220-225el mentem...
faro!
 
A mutatós óra,a digitális óra, vagy GPS szerint mented ezt a tempót?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2005.06.03 péntek, 22:28:00 »

én lejtőn hazafele kunmadarasról mévben 220-225el mentem...
A TDCi-vel, sima, nem lejtős pályán: 232.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2005.06.03 péntek, 22:29:00 »

Malmoztál eleget mire oda elért mi?
Nem mondanám. Lehet, hogy ment volna többet is, csak nem mertem, mert volt forgalom. Az egy olyan lejtő, hogy 10-20 kilométeren keresztül tart. Visszafelé ugyanott csak 170-nel tudtam menni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2005.06.04 szombat, 06:50:00 »

Úgy látom, megoszlanak a vélemények! Azért valljuk be, hogy ezek már nem fiatel gépek. Nem állítom, hogy mindíg 200-al járnék, de néha megpróbálja az ember...
Szóval megpróbálom majd azt az újratanítást, de mi az a hibakód törlés? Azt hogy kell? És mi az a kiolvasás?
Joe, le tudnák írni kicsit részletesebben, hogy mi a teendő elejétől a végéig?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2005.06.04 szombat, 09:10:00 »

Az újraprogramozás azzal kezdődik, hogy a benne lévő hibakódokat törlöd ugye... Majd betanítás, ami azt jelenti, hogy a komputer egyes demo értékei helyett a szenzorok tényleges értékeit fogja továbbra is használni, persze csak akkor, ha a hiba megszünt, ezért kell a kiolvasás is az újratanítás után... Ezek alapján simán elképzelhető, és már volt tapasztalat is erre, hogy igenis blokkolhat ekkorát egy hibakód, bár nem biztos, hogy ez lesz a kollega autójának gyógyulásának útja.
A legutolsó hibám most volt két hete, amikoris a sebesség jeladóm ment nyaralni. A jelenség a kereszteződésekben való motor leállás volt. Mielőtt kiolvastam volna az újratanítással szórakoztam, és mindig jó volt az első 8km megtétele után, majd jött a hibakód, és már esett is le a fordulat a kuplung elvételekor. Sőt motorféknél olyan érzésem volt, mintha klímáznék, és ki be kapcsolna állandóan, és ezzel a motorfék is növekedne. Ez azért is volt, mert a komputer azt a jelet érzékelte, mivel rossz volt a jeladó, hogy áll az autó, ezért nem adott benzint.(ezt már csak tapasztalatként írtam ide, mert nekem tanulságos volt, mivel ez már a második jeladóm, amit megevett a verda:-((
 
Tisztelettel
Hol van ez a sebesség jeladó? meg, hogy néz ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 01:18:00 »

A TDCi-vel, sima, nem lejtős pályán: 232.
az jó!
nekem nem engedi még 5000fölé pörögni:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 01:18:00 »

faro!
 
A mutatós óra,a digitális óra, vagy GPS szerint mented ezt a tempót?
mutatós óra,de ha adsz gps cuccos akkor lecsekkolhatjuk...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 13:28:00 »

az jó!
nekem nem engedi még 5000fölé pörögni:(
mirő beszész már megint???
 
kevés a power maximum ennyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 13:28:00 »

A TDCi-vel, sima, nem lejtős pályán: 232.
nagy számok ezek:)))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 15:50:00 »

nagy számok ezek:)))
Hát, a 220 (ez is óra szerint) le van kényképezve, az oldalamon  AngelTDCi látható. Természetesen itt már csal az óra rendesen. Az Englishmané is ment 232-őt, ő azt mondja, megmérte GPS-sel, és az 213-at mutatott (a gyári 208).
 
Túl messziremenő következtetéseket ne vonjunk le, mert nincs nagy jelentősége, 200 fölé nem szoktam menni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 18:01:00 »

Hát, a 220 (ez is óra szerint) le van kényképezve, az oldalamon  AngelTDCi látható. Természetesen itt már csal az óra rendesen. Az Englishmané is ment 232-őt, ő azt mondja, megmérte GPS-sel, és az 213-at mutatott (a gyári 208).
 
Túl messziremenő következtetéseket ne vonjunk le, mert nincs nagy jelentősége, 200 fölé nem szoktam menni.
na a 213 már jobban hangzik:)
 
az óra 200 felett már jelentősen csal(én is menek óra szerint 240-et)
de persze ez jelentősen kevesebb.......
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 09:20:00 »

Hol van ez a sebesség jeladó? meg, hogy néz ki.
Ez a váltó(tetején), és a spirál közötti összekötő darab. Három vezeték jön ki belőle, ezek adják a jelet(pl: az AVC-nek is). Egy fekete henger, ami inkább hasáb?(mértan...) Az elektromos óránál(vagymilyen...) is ugyan ott van, de már más formájú, ha jól tudom. Szundi mostani bontás alatt lévő autóján, már ez utóbbit láttam...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 10:43:00 »

na a 213 már jobban hangzik:)
 
az óra 200 felett már jelentősen csal(én is menek óra szerint 240-et)
de persze ez jelentősen kevesebb.......
Biztos, hogy így van. Sőt, szerintem nem is egyformán csal, azaz az enyémnél valszeg többet, a v6-nál meg esetleg kevesebbet, mert annak 225 a vége, az óra meg csak 240-ig van, míg ugyanilyen csalás mellett 250-es kellene mutatni. Meg gondolom a 2.2-esnél is másként csal. Megnéztük a zombiéval. 120-ig szinte ugyanaz. 130-nál 5-tel, 140-nél már 10-el mutat többet. Most nézem, hogy a 6 gangos 2.5-ös végsebessége ugyanúgy 225, mint az 5 sebességesé? Elírhatták. A 2.2 tdci-é meg 223. Nem semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:27:00 »

Hello mindenki!
 
Valaki mért már MKII automata V6 (ötajtós) 0-100 gyorsulást? Ha van erről adat, légyszi írjátok le!  
Majd lemérem én is, de jó lenne egy össehasonlítási alap.
 
(Ha valaki végsebességet is próbált már MKII V6-tal, az is jól jönne.)
 
Köszi szépen!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 19:00:00 »

Senki nem tud segíteni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 20:27:00 »

Senki nem tud segíteni?
trombonist,
 
a gyári adatok a rulz oldalon fent vannak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 20:31:00 »

Hello mindenki!
 
Valaki mért már MKII automata V6 (ötajtós) 0-100 gyorsulást? Ha van erről adat, légyszi írjátok le!  
Majd lemérem én is, de jó lenne egy össehasonlítási alap.
 
(Ha valaki végsebességet is próbált már MKII V6-tal, az is jól jönne.)
 
Köszi szépen!
Üdv!
Az enyém kézi váltós és kombi :-)
9-10mp körüli gyorsulást (bekepcsolt kipörgésgátlóval) és 215 végsebességet mértem (enyhe emelkedőn).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 20:51:00 »

trombonist,
 
a gyári adatok a rulz oldalon fent vannak.
Scratch,  
 
Igen, de az automata váltós MKII V6-ról ott sincsenek adatok. Érdekel, hogy az automata mennyivel lassabb a kézi váltóshoz képest.  
 
De főleg azért érdekel, mert mostanában mintha 4-5-6000-es fordulatszámnál (és afelett) elfogyna egy kicsit a szusz. Alapjárat OK, alulról húz, mint a bivaly, sehol semmi torpanás, de mintha magas fordulaton kínlódna. Persze, lehet, hogy én vagyok a hülye, ezért lenne jó egy összehasonlítási alap.
 
Tehát az automata V6 gyorsulása kéne nekem. Alkalomadtán lemérem a magamét is, azt majd megírom.
 
Előre is kösz a segítséget!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 20:53:00 »

Az enyém kézi váltós és kombi :-)
9-10mp körüli gyorsulást (bekepcsolt kipörgésgátlóval) és 215 végsebességet mértem (enyhe emelkedőn).
V_Zoli!
 
Talán a "kombiság" nem ront a menetteljesítményeken annyit, mint az "automata váltósság", de majd meglátjuk!
 
Azért kösz!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 16:04:00 »

luli: megnyugtatlak, enyim se megy már 190 et, 93 as 1.8 as moci. 160-at szereti, gyorsulgat onnan, de vannak 12 éves gumialkatrészek meg egyebek a futóműben 268E km a kormányban - szerintem kockázatos többet nyomni.
Nekem se nagyon akarja a 190-et elérni (síkon), 180 felett vmivel elfogy az erő... Viszont egyébként úgy érzem, hogy nagyon jól gyorsul, legalábbis az általam eddig vezetett autókhoz képest, de csak egy darabig.
 
Namost nekem (meg még néhány kollégának) más váltó jutott, mint ami az 1.8-as benzineshez általában jár, jóval rövidebbek a fokozatok, ötödikben 100-nál pörög majdnem 3000-et, 170-nél 5000-et, 190-nél 5545 lenne (a Lacibá féle mondeoRPM-speed.xls szerint). Elképzelhető, hogy a lekonyuló nyomatékgörbe miatt nem tud gyorsabban menni? Nem mintha szeretnék így száguldozni, csak érdekel.
 
Szeretnék látni egy nyomatékgörbét, hogy lássam, hogy egyáltalán hol konyul le. Letölthető valahonnan, vagy tudna nekem vki küldeni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2005.07.12 kedd, 08:55:00 »

Nekem se nagyon akarja a 190-et elérni (síkon), 180 felett vmivel elfogy az erő... Viszont egyébként úgy érzem, hogy nagyon jól gyorsul, legalábbis az általam eddig vezetett autókhoz képest, de csak egy darabig.
 
Namost nekem (meg még néhány kollégának) más váltó jutott, mint ami az 1.8-as benzineshez általában jár, jóval rövidebbek a fokozatok, ötödikben 100-nál pörög majdnem 3000-et, 170-nél 5000-et, 190-nél 5545 lenne (a Lacibá féle mondeoRPM-speed.xls szerint). Elképzelhető, hogy a lekonyuló nyomatékgörbe miatt nem tud gyorsabban menni? Nem mintha szeretnék így száguldozni, csak érdekel.
 
Szeretnék látni egy nyomatékgörbét, hogy lássam, hogy egyáltalán hol konyul le. Letölthető valahonnan, vagy tudna nekem vki küldeni?
Nem a rövidebb, hanem a hosszabb jutott neked. Nekem minden egy 1000-sel lejjebb van. 2000-3000, és a 195 a 4500! A hosszabb váltójú autókhoz képest nekem 160 fölött is marad az erő, és simán megy 200-ig megfelelő útszakaszon persze...
Ennek köszönhetően a talin gyorsulásnál Levis az első pár méteren kiugrott, de aztán már nem tudott elmenni, és 160-nál szinte állva maradt.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2005.07.12 kedd, 09:21:00 »

Nem a rövidebb, hanem a hosszabb jutott neked. Nekem minden egy 1000-sel lejjebb van. 2000-3000, és a 195 a 4500! A hosszabb váltójú autókhoz képest nekem 160 fölött is marad az erő, és simán megy 200-ig megfelelő útszakaszon persze...
Ennek köszönhetően a talin gyorsulásnál Levis az első pár méteren kiugrott, de aztán már nem tudott elmenni, és 160-nál szinte állva maradt.
 
Tisztelettel!
Akkor hosszabb, na... nekem rövidebbnek tűnt Smiley
Ezek szerint a motor vszínűleg rendben van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2005.07.12 kedd, 10:26:00 »

Nekem se nagyon akarja a 190-et elérni (síkon), 180 felett vmivel elfogy az erő... Viszont egyébként úgy érzem, hogy nagyon jól gyorsul, legalábbis az általam eddig vezetett autókhoz képest, de csak egy darabig.
 
Namost nekem (meg még néhány kollégának) más váltó jutott, mint ami az 1.8-as benzineshez általában jár, jóval rövidebbek a fokozatok, ötödikben 100-nál pörög majdnem 3000-et, 170-nél 5000-et, 190-nél 5545 lenne (a Lacibá féle mondeoRPM-speed.xls szerint). Elképzelhető, hogy a lekonyuló nyomatékgörbe miatt nem tud gyorsabban menni? Nem mintha szeretnék így száguldozni, csak érdekel.
 
Szeretnék látni egy nyomatékgörbét, hogy lássam, hogy egyáltalán hol konyul le. Letölthető valahonnan, vagy tudna nekem vki küldeni?
Ez mitől függ, hogy kinek milyen a váltóáttétele? A 2.0-ásoknál is van ilyen?  
Nekem jópár 1.8-as mondeoval volt dolgom és amikor a "szakértőnek" mondtam, hogy ez kevésbé gyorsul, mert más lehet benne az áttétel, nem nagyon hitte el...
 
Az, hogy a 2.0-ás 200 fölé csak nagynehezen megy, lehet pl. a koszos pillangószelep/szívósor miatt?
 
bye
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2005.07.12 kedd, 10:51:00 »

Nekem se nagyon akarja a 190-et elérni (síkon), 180 felett vmivel elfogy az erő... Viszont egyébként úgy érzem, hogy nagyon jól gyorsul, legalábbis az általam eddig vezetett autókhoz képest, de csak egy darabig.
 
Namost nekem (meg még néhány kollégának) más váltó jutott, mint ami az 1.8-as benzineshez általában jár, jóval rövidebbek a fokozatok, ötödikben 100-nál pörög majdnem 3000-et, 170-nél 5000-et, 190-nél 5545 lenne (a Lacibá féle mondeoRPM-speed.xls szerint). Elképzelhető, hogy a lekonyuló nyomatékgörbe miatt nem tud gyorsabban menni? Nem mintha szeretnék így száguldozni, csak érdekel.
 
Szeretnék látni egy nyomatékgörbét, hogy lássam, hogy egyáltalán hol konyul le. Letölthető valahonnan, vagy tudna nekem vki küldeni?
Üdv! A tieéd milyen évjáratú?
Az enyém MKII, 1.8 benyás. 160-nál 4000-t pörök kb. 5-ben. Láttam már rövidebb áttételezésű mondit is, ugyan ezzel a motorral, ami 4000-nél épphogy 140-el ment, viszont jobban gyorsult. Bár most már az enyém is rendben van egy kis szívóoldali tunninggal, meg egy fasza sportdobbal. Sokat dobott.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2005.07.12 kedd, 11:22:00 »

Akkor hosszabb, na... nekem rövidebbnek tűnt Smiley
Ezek szerint a motor vszínűleg rendben van.
Hopp!
 
Most bizonytalanítottál el...
 
:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2005.07.12 kedd, 11:47:00 »

Üdv! A tieéd milyen évjáratú?
Az enyém MKII, 1.8 benyás. 160-nál 4000-t pörök kb. 5-ben. Láttam már rövidebb áttételezésű mondit is, ugyan ezzel a motorral, ami 4000-nél épphogy 140-el ment, viszont jobban gyorsult. Bár most már az enyém is rendben van egy kis szívóoldali tunninggal, meg egy fasza sportdobbal. Sokat dobott.
Az enyém is az a rövidebb fajta (vagy hosszabb, Joe Smiley), 94-es, de nem évjárattól függ.
 
Nézd meg ezt (Lacibá-féle grafikonok):
http://www.2l.hu/szabi/mondeoRPM-speed.xls
 
Eszerint a tiéd kapta az "2.0 16V" váltóját, az enyém pedig a "2.0 16V France, Italy and UK sport"-ét, ez a legrövidebb (vagy hosszabb).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2005.07.12 kedd, 11:49:00 »

Ez mitől függ, hogy kinek milyen a váltóáttétele? A 2.0-ásoknál is van ilyen?  
Nekem jópár 1.8-as mondeoval volt dolgom és amikor a "szakértőnek" mondtam, hogy ez kevésbé gyorsul, mert más lehet benne az áttétel, nem nagyon hitte el...
 
Az, hogy a 2.0-ás 200 fölé csak nagynehezen megy, lehet pl. a koszos pillangószelep/szívósor miatt?
 
bye
A grafikonból láthatod, hogy a 2.0-nál is vannak különféle variációk, sőt, az én 1.8-am 2.0-féle váltóval fut.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2005.07.12 kedd, 23:01:00 »

Urak!
 
Az, hogy kinek mennyi a sebesség, az a VÉGÁTTÉTELTŐL függ, amit a kocsi adattáblájának a bal oldali oszlop 4. sora jelez:
 
Mk1:
 
7 - 3,41
6 - 3,80
4 - 3,82
E - 3,92
B - 4,06
K - 3,77
F - 3,84
 
MK2:
 
u.a. mint az MK1, kiegészítve a következőkkel:
S - 4,23
8 - 3,56
 
MK3:
 
4,7,8: u.a. mint az MK1, MK2, kiegészítve:
3 - 4,06
5 - 4,23
9 - 3,92
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2005.07.12 kedd, 23:02:00 »

Urak!
 
Az, hogy kinek mennyi a sebesség, az a VÉGÁTTÉTELTŐL függ, amit a kocsi adattáblájának a bal oldali oszlop 4. sora jelez:
 
Mk1:
 
7 - 3,41
6 - 3,80
4 - 3,82
E - 3,92
B - 4,06
K - 3,77
F - 3,84
 
MK2:
 
u.a. mint az MK1, kiegészítve a következőkkel:
S - 4,23
8 - 3,56
 
MK3:
 
4,7,8: u.a. mint az MK1, MK2, kiegészítve:
3 - 4,06
5 - 4,23
9 - 3,92
Mármint "a sebesség az ADOTT FORDULATSZÁMNÁL" ...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.