Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 05:42:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10251043 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2012.12.25 kedd, 20:50:40 »

Lehet nevetni......  Semmiképp nem szeretnék ezen vitatkozni.  Cool
Szerinted ha 5 fokozatban állítható a fűtés, akkor az mivel másképp valósítják meg? Biztos nem bimetállal és hőérzékelőkkel eplus2

Ez a hagyományos (kép), de ezek csak ki és bekapcsoló van.
Az enyém nem ilyen, van modul az ülés alatt.




A bimetál a sima ki-be cuccnál van....
biztos van valami kis doboz akkor, passz...és az szabályozza a ventilátor sebességét is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:00:05 »

A bimetál a sima ki-be cuccnál van....
biztos van valami kis doboz akkor, passz...és az szabályozza a ventilátor sebességét is?

Írtam korábbi hsz-ben és az elsőben még képet is csatoltam, hogy nem sima ki-be kapcsolós és van egy modul az ülés alatt. Valamint azt is írtam, hogy nincs hűtés (ventilátorok az ülésben)
Szerintem kettőnk közül nem én iszok!  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2012.12.26 szerda, 08:46:23 »

Írtam korábbi hsz-ben és az elsőben még képet is csatoltam, hogy nem sima ki-be kapcsolós és van egy modul az ülés alatt. Valamint azt is írtam, hogy nincs hűtés (ventilátorok az ülésben)
Szerintem kettőnk közül nem én iszok!  Grin

És én mikor tagadtam le hogy iszok?
Ma is fogok elmondom... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2012.12.26 szerda, 11:09:16 »

Nos, van egy kis fejtörőm.  Smiley

Igazából kettő.

Elsőként adott a lent említett autó, amiből diaggal kiolvasva az látható, hogy a jobb első övcsat bekapcsolva és az ülésfoglaltság jelző inaktív.
A fizikai valóság az, hogy sem övcsat kapcsoló nincs az ülésben és foglaltságjelző sincs. Ezek szerint az utasoldali légzsák nem inaktiválható.....  Sad

Ehhez köthető is lehetne, bár szerintem nincs köze hozzá, hogy sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni.
Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel.
Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem.  Sad

A kocsiban lévő ülésfűtés nem működik. (a télre való tekintettel még nem néztem végig a szokásos hibalehetőségeket) Viszont sehol nem találok olyan elektromos kapcsolási rajzot, ahol az a fajta ülésfűtés lenne ábrázolva, mint az autóban van.
Csak a ki-be kapcsolós rajzot találtam hozzá, ebben pedig fokozatkapcsolós van. Vezérlő modul van az ülés alatt értelemszerűen.
Nekem ilyen ülésfűtésem van. (lásd kép)






Az övfigyelmeztető nemprogramozhatóságát fejtsük még ha tudjuk.... Smiley

Sőt a két baloldali ablaknál nem engedi resetelni a becsípődésgátlót. Visszanyit ha automatán felhúzom........lehet nem úszom meg az ajtók szétszedését és a modulok áramtalanítását. Ez sok esetben segít.....
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 11:16:47 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:12:06 »

A bimetál a sima ki-be cuccnál van....
biztos van valami kis doboz akkor, passz...és az szabályozza a ventilátor sebességét is?
bizony.az a neve hogy Climate controlled seat module!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:13:48 »

Lehet nevetni......  Semmiképp nem szeretnék ezen vitatkozni.  Cool
Szerinted ha 5 fokozatban állítható a fűtés, akkor az mivel másképp valósítják meg? Biztos nem bimetállal és hőérzékelőkkel eplus2

Ez a hagyományos (kép), de ezek csak ki és bekapcsoló van.
Az enyém nem ilyen, van modul az ülés alatt.






neked meg mindjárt lövök egy képet a Heated seat module-ről! Wink



http://invitelweb.hu/tamas.simon/ulesfutes.png

nem látszik túl jól mert teljes mérteben nem tudok printszkrínt csinálni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 13:19:44 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:15:23 »

neked meg mindjárt lövök egy képet a Heated seat module-ről! Wink

OK..... de nekem nincs ventilátor az ülésben.  vigyor3

Övfigyelmeztetőre van ölteted?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:20:48 »

OK..... de nekem nincs ventilátor az ülésben.  vigyor3

Övfigyelmeztetőre van ölteted?  fejvakaras
szerintem nem az eredeti ülésed van benn,és nincs a megfelelő helyen a vezetéke a csatiban mint Dentcraft nak!Kérdezd csak meg őt! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:21:59 »

OK..... de nekem nincs ventilátor az ülésben.  vigyor3


nincs jelentősége,neked belinkeltem a fűtésnek azt a fajtáját,ami szabályzós,és a modul végzi a szabályzást,a kapcsolóval csak inpulzust adsz a modulnak!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:26:28 »

szerintem nem az eredeti ülésed van benn,és nincs a megfelelő helyen a vezetéke a csatiban mint Dentcraft nak!Kérdezd csak meg őt! Wink
De azt mondja nem villog a szélzsák lámpa, elalszik rendesen. Nekem villogott és úgy nem volt övfigyelmeztető lámpa+hang
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:26:53 »

szerintem nem az eredeti ülésed van benn,és nincs a megfelelő helyen a vezetéke a csatiban mint Dentcraft nak!Kérdezd csak meg őt! Wink

Az autó biztosan állíthatom, hogy olyan ahogyan legyártották.
Első tulajtól vettem Ausztriában, nyugdíjas, sérülésmentes, végig Ford szervizben szervizelt.......
Nekem is furcsa a kivitel, mert 2004/3. havi és vannak benne olyanok, amiket furcsának tartok.
Ghia
Az említett ülésfűtés, de nem hűthető.
ESP
Esőszenzor
Nem rácsos első vészhárító, de van fényszórómosóm.
Automata világítás

Viszont nincs övcsat kapcsoló a jobb elsőnél és nincs az ülésben foglaltságjelző.

Most kezdem feltérképezni a kocsit, még rendszám sincs rajta.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:27:40 »

nincs jelentősége,neked belinkeltem a fűtésnek azt a fajtáját,ami szabályzós,és a modul végzi a szabályzást,a kapcsolóval csak inpulzust adsz a modulnak!

tudom....
Ezt magyaráztam én is Bunyeknak  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:29:37 »

neked meg mindjárt lövök egy képet a Heated seat module-ről! Wink



http://invitelweb.hu/tamas.simon/ulesfutes.png

nem látszik túl jól mert teljes mérteben nem tudok printszkrínt csinálni.

Nem annyira olvasható.....
A TIS-ből nincs lehetőség csak képet kimenteni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:30:09 »

Az autó biztosan állíthatom, hogy olyan ahogyan legyártották.
Első tulajtól vettem Ausztriában, nyugdíjas, sérülésmentes, végig Ford szervizben szervizelt.......
Nekem is furcsa a kivitel, mert 2004/3. havi és vannak benne olyanok, amiket furcsának tartok.
Ghia
Az említett ülésfűtés, de nem hűthető.
ESP
Esőszenzor
Nem rácsos első vészhárító, de van fényszórómosóm.
Automata világítás

Viszont nincs övcsat kapcsoló a jobb elsőnél és nincs az ülésben foglaltságjelző.

Most kezdem feltérképezni a kocsit, még rendszám sincs rajta.  vigyor3
a fingáskeringetés nem jár együtt a ülésfűtéssel  Wink    f1-es azért nem rácsos a lökös. az f2-től rácsos.  többi jó szerintem

ha a légzsák jó akkor minek foglalkozol vele?  Roll Eyes    fűtés 1-se jó, vagy csak az egyik?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 13:31:48 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:31:15 »

a fingáskeringetés nem jár együtt a ülésfűtéssel  Wink    f1-es azért nem rácsos a lökös. az f2-től rácsos.  többi jó szerintem

Tudom, de az f1 nem szokott fényszórómosós lenni....vagy?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:33:00 »

Tudom, de az f1 nem szokott fényszórómosós lenni....vagy?
abban is van xenon+mosó, többünknek ilyen.  ritkán csak mosó+sima lámpa.  
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:34:39 »

abban is van xenon+mosó.  ritkán csak mosó+sima lámpa. 

Ezért mondom, hogy ez igen ritka felszereltség...... sima lámpa + mosó.
Esőszenzorra sem számítottam, mégis van benne....ESP-t is akkor láttam meg mikor már kint voltam érte.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:35:42 »

Az övfigyelmeztetőre ötletek?  help
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:38:25 »

Az övfigyelmeztetőre ötletek?  help
azzal mi is a baj?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:41:51 »

azzal mi is a baj?

"Sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni.
Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel.
Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem.  Sad "
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:47:04 »

De azt mondja nem villog a szélzsák lámpa, elalszik rendesen. Nekem villogott és úgy nem volt övfigyelmeztető lámpa+hang
értem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:47:54 »

"Sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni.
Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel.
Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem.  Sad "
hát erre nemtudok mit mondani, majd alf.  nemlehet, h rossz a mikro kapcsoló a csatban?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:50:30 »

hát erre nemtudok mit mondani, majd alf.  nemlehet, h rossz a mikro kapcsoló a csatban?

Nem lehet.
1. akkor nem érzékelné a programozási kísérletet
2. világítana a légzsák lámpa
3. diaggal is nézve ki-be kapcsol az állapota az öv ki és becsatolásakor

Nekem az a fő furcsaság, hogy eleve nem világít a műszercsoportban.  Lehet, hogy idegesítette a nyugdíjas bácsikát és kikapcsoltatta......de lehetséges lenne, hogy csak wds-el kapcsolható vissza? Elméletileg nem.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:51:02 »

"Sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni.
Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel.
Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem.  Sad "
Az évjárat szerint tudnia kéne az autódnak,de próbáls így:  



Biztonságiöv figyelmeztető hang kikapcsolása E-TIS alapján


- A rögzítőféket behúzni.
- A fokozatkapcsolót automata sebességváltós gépkocsiknál P (Parkolás) állásba, kézi sebességváltós gépkocsiknál pedig üres-állásba tenni.
- A gyújtáskapcsolót a 0 helyzetbe fordítani.
- A gépkocsi összes ajtaját becsukni.
- A vezetőoldali biztonsági övet kicsatolni.
- A parkolófény/fényszóró kapcsolót az OFF (KI) állásba kapcsolni (Ha a gépkocsit automata világításbekapcsolással szerelték fel , ez nem érinti az eljárást).

- 2002/03-ig gyártott gépkocsik:
    - A F84 biztosítékot (20A) a központi biztosítéktáblában (CJB) kiszerelni.

- A gyújtáskapcsolót II helyzetbe forgatni. (Ne indítsa be a motort).
   MEGJEGYZÉS: A légzsák-figyelmeztető lámpa 5 másodperc elteltével kialszik.
    Várni, amíg a biztonsági öv figyelmeztető lámpa és a légzsák-figyelmeztető lámpa kialszik. (ez maximum 2 percig tarthat).

    MEGJEGYZÉS: A 10 - 12 lépéseket 60 másodpercen belül be kell fejezni, különben az eljárást meg kell ismételni.
    Az összes műveletet kb. 1 másodperc időközönként kell elvégezni.
    

- A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni.
- A fényszórókat BE- majd KIKAPCSOLNI.
- A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni. Ezután a lépés után a biztonsági öv figyelmeztető lámpa három másodpercig villog. Ez aktiválja a biztonsági öv figyelmeztetőt, ha deaktiválva volt, illetve deaktiválja az biztonsági öv figyelmeztetőt, ha aktiválva volt.
- A visszajelzés után a deaktiválási/aktiválási eljárás lezajlott.

- 2002/03-ig gyártott gépkocsik:
    - Az F84 biztosítékot (20A) a CJB-be beszerelni.

Működési elv

A biztonságiöv-figyelmeztető funkció egy kiegészítő figyelmeztetés, ami hozzáadódik a jelenlegi biztonságiöv-figyelmeztető funkcióhoz. Ez egy szakaszos hangjelzéssel és a kombinált műszerben elhelyezett figyelmeztető lámpa felgyulladásával folyamatosan figyelmezteti a vezetőt, amint a gépkocsi sebessége átlépi az 5 mph (7 km/h) sebességet, hogy a biztonsági övét nem csatolta.

Amint a gyújtáskapcsolót a II helyzetbe fordítják a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválódik. A biztonságiöv-figyelmeztető deaktiválásáig hat másodperc bekapcsolás és 30 másodperc kikapcsolás között váltakozva működik.

A biztonságiöv-figyelmeztető a következő feltételek esetén deaktiválódik:

    a gyújtáskapcsolót 0 helyzetbe fordították.
    a gyújtáskapcsolót I helyzetbe fordították.
    5 perc eltelt a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválás óta.

Ha az ügyfél a biztonsági övet az emlékeztető aktívvá válása előtt becsatolja, akkor a biztonságiöv-figyelmeztető inaktív marad, vagyis nem ad figyelmeztető jelet addig, amíg a gyújtást a KÖVETKEZŐ alkalommal OFF vagy I állásból a II állásba kapcsolva teljesülnek a fent leírt megfelelő feltételek.

   
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:52:43 »

Nem lehet.
1. akkor nem érzékelné a programozási kísérletet
2. világítana a légzsák lámpa
3. diaggal is nézve ki-be kapcsol az állapota az öv ki és becsatolásakor

Nekem az a fő furcsaság, hogy eleve nem világít a műszercsoportban.  Lehet, hogy idegesítette a nyugdíjas bácsikát és kikapcsoltatta......de lehetséges lenne, hogy csak wds-el kapcsolható vissza? Elméletileg nem.....
nem világítana a légzsák lámpa!ha nincs bekapcsolva az öved,attól még nem világít a légzsák lámpa,csak nem fog eldurranni ütközéskor!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:53:17 »

Az évjárat szerint tudnia kéne az autódnak,de próbáls így:  



Biztonságiöv figyelmeztető hang kikapcsolása E-TIS alapján


- A rögzítőféket behúzni.
- A fokozatkapcsolót automata sebességváltós gépkocsiknál P (Parkolás) állásba, kézi sebességváltós gépkocsiknál pedig üres-állásba tenni.
- A gyújtáskapcsolót a 0 helyzetbe fordítani.
- A gépkocsi összes ajtaját becsukni.
- A vezetőoldali biztonsági övet kicsatolni.
- A parkolófény/fényszóró kapcsolót az OFF (KI) állásba kapcsolni (Ha a gépkocsit automata világításbekapcsolással szerelték fel , ez nem érinti az eljárást).

- 2002/03-ig gyártott gépkocsik:
    - A F84 biztosítékot (20A) a központi biztosítéktáblában (CJB) kiszerelni.

- A gyújtáskapcsolót II helyzetbe forgatni. (Ne indítsa be a motort).
   MEGJEGYZÉS: A légzsák-figyelmeztető lámpa 5 másodperc elteltével kialszik.
    Várni, amíg a biztonsági öv figyelmeztető lámpa és a légzsák-figyelmeztető lámpa kialszik. (ez maximum 2 percig tarthat).

    MEGJEGYZÉS: A 10 - 12 lépéseket 60 másodpercen belül be kell fejezni, különben az eljárást meg kell ismételni.
    Az összes műveletet kb. 1 másodperc időközönként kell elvégezni.
    

- A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni.
- A fényszórókat BE- majd KIKAPCSOLNI.
- A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni. Ezután a lépés után a biztonsági öv figyelmeztető lámpa három másodpercig villog. Ez aktiválja a biztonsági öv figyelmeztetőt, ha deaktiválva volt, illetve deaktiválja az biztonsági öv figyelmeztetőt, ha aktiválva volt.
- A visszajelzés után a deaktiválási/aktiválási eljárás lezajlott.

- 2002/03-ig gyártott gépkocsik:
    - Az F84 biztosítékot (20A) a CJB-be beszerelni.

Működési elv

A biztonságiöv-figyelmeztető funkció egy kiegészítő figyelmeztetés, ami hozzáadódik a jelenlegi biztonságiöv-figyelmeztető funkcióhoz. Ez egy szakaszos hangjelzéssel és a kombinált műszerben elhelyezett figyelmeztető lámpa felgyulladásával folyamatosan figyelmezteti a vezetőt, amint a gépkocsi sebessége átlépi az 5 mph (7 km/h) sebességet, hogy a biztonsági övét nem csatolta.

Amint a gyújtáskapcsolót a II helyzetbe fordítják a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválódik. A biztonságiöv-figyelmeztető deaktiválásáig hat másodperc bekapcsolás és 30 másodperc kikapcsolás között váltakozva működik.

A biztonságiöv-figyelmeztető a következő feltételek esetén deaktiválódik:

    a gyújtáskapcsolót 0 helyzetbe fordították.
    a gyújtáskapcsolót I helyzetbe fordították.
    5 perc eltelt a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválás óta.

Ha az ügyfél a biztonsági övet az emlékeztető aktívvá válása előtt becsatolja, akkor a biztonságiöv-figyelmeztető inaktív marad, vagyis nem ad figyelmeztető jelet addig, amíg a gyújtást a KÖVETKEZŐ alkalommal OFF vagy I állásból a II állásba kapcsolva teljesülnek a fent leírt megfelelő feltételek.

   

Már minden interneten fellelhető módot kipróbáltam és a kezelési könyvében lévőt is.
Semmi eredmény.

Egyedül arra reagál 3 villogással a végé, amit írtam.
 Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:54:47 »

Már minden interneten fellelhető módot kipróbáltam és a kezelési könyvében lévőt is.
Semmi eredmény.

Egyedül arra reagál 3 villogással a végé, amit írtam.
 Sad
akkor viszont nem tudod elkerülni a wds-t!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:55:16 »

nem világítana a légzsák lámpa!ha nincs bekapcsolva az öved,attól még nem világít a légzsák lámpa,csak nem fog eldurranni ütközéskor!

Nem rég javítottunk egy ilyet..... kapott egy (bontott) légzsák szettet és abban hibás volt a vezető övcsat kapcsolója. Írta is hibának, világított a lufilámpa.
Cseréltük egy újra és OK lett minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:56:09 »

akkor viszont nem tudod elkerülni a wds-t!

Ezt a lehetőséget nem akartam olvasni sosem....  Cry
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:57:01 »

akkor viszont nem tudod elkerülni a wds-t!

Olyan lehet, hogy "úgy kikapcsolták wds-el", hogy anélkül ne lehessen visszakapcsolni, programozni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:59:48 »

Nem rég javítottunk egy ilyet..... kapott egy (bontott) légzsák szettet és abban hibás volt a vezető övcsat kapcsolója. Írta is hibának, világított a lufilámpa.
Cseréltük egy újra és OK lett minden.
az egy sima nyitó záró érintkező.nincs ami tönkremenjen benne,maximum,ha zárlatba meg valami mással.amúgy meg testet kapcsol az RCM-nek! vagy nem jó helyre volt kötve mint Dentcraftnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:00:42 »

Olyan lehet, hogy "úgy kikapcsolták wds-el", hogy anélkül ne lehessen visszakapcsolni, programozni?
vannak dolgok amikre csak a gyári célműszer ad választ............
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:03:49 »

az egy sima nyitó záró érintkező.nincs ami tönkremenjen benne,maximum,ha zárlatba meg valami mással.amúgy meg testet kapcsol az RCM-nek! vagy nem jó helyre volt kötve mint Dentcraftnak.

Tudom milyen a kapcsoló, láttam már darabokban is  vigyor3 (mellesleg furcsa is, hogy az autoliv ilyen egyszerűen oldja meg....a bosch vezérlők tudnak vezetékszakadást is felügyelni, mivel ott van egy nyitott ellenállás és egy zárt ellenállás érték)
Sosem volt szétszedve ezen a kocsin semmi.
De mint mondottam volt a vezető oldali övcsat kapcsoló hibátlanul működik.  Smiley
A Furcsa az, hogy a jobb elsőt látja becsatoltnak a diag, pedig nincs is az övcsatnál kapcsoló.  fejvakaras

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:03:59 »

Tudom, de az f1 nem szokott fényszórómosós lenni....vagy?
A fényszoró mosó még volt a nem xenonos kivitelben is
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:05:34 »

A fényszoró mosó még volt a nem xenonos kivitelben is

volt? Van is  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:06:07 »

Tudom milyen a kapcsoló, láttam már darabokban is  vigyor3 (mellesleg furcsa is, hogy az autoliv ilyen egyszerűen oldja meg....a bosch vezérlők tudnak vezetékszakadást is felügyelni, mivel ott van egy nyitott ellenállás és egy zárt ellenállás érték)
Sosem volt szétszedve ezen a kocsin semmi.
De mint mondottam volt a vezető oldali övcsat kapcsoló hibátlanul működik.  Smiley
A Furcsa az, hogy a jobb elsőt látja becsatoltnak a diag, pedig nincs is az övcsatnál kapcsoló.  fejvakaras


akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:07:08 »

Tudom milyen a kapcsoló, láttam már darabokban is  vigyor3 (mellesleg furcsa is, hogy az autoliv ilyen egyszerűen oldja meg....a bosch vezérlők tudnak vezetékszakadást is felügyelni, mivel ott van egy nyitott ellenállás és egy zárt ellenállás érték)
Sosem volt szétszedve ezen a kocsin semmi.
De mint mondottam volt a vezető oldali övcsat kapcsoló hibátlanul működik.  Smiley
A Furcsa az, hogy a jobb elsőt látja becsatoltnak a diag, pedig nincs is az övcsatnál kapcsoló.  fejvakaras


akkor lehet hogy a kapcsoló vezetékelése egy áthidalással rövidre van zárva a csatlakozóban az ülés alatt.lehet ezért is nemtudod ki-be kapcsolni a bimmbammot....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:08:04 »

A fényszoró mosó még volt a nem xenonos kivitelben is
ugy van.rendelhető volt a sima fényszórohoz is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:08:58 »

akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?
eredetileg az öv és a súlyérzékelő eggyüttes bekapcsolt állapota a feltétele a lufi nyílásának.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:10:40 »

akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?

Ilyen kérdések merülnek fel bennem is.
De megnéztem az ülés alatti csatlakozót és ahol a foglaltságjelző lenne, ott üres. A többi meg mind helyes....  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:12:29 »

Olyan lehet, hogy "úgy kikapcsolták wds-el", hogy anélkül ne lehessen visszakapcsolni, programozni?
Igen mert nekem is csak azzal lehetne aktíválni mert első szériás és az adott dátumban bent van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:14:32 »

akkor lehet hogy a kapcsoló vezetékelése egy áthidalással rövidre van zárva a csatlakozóban az ülés alatt.lehet ezért is nemtudod ki-be kapcsolni a bimmbammot....... Roll Eyes

Gondoltam én is erre, hogy a jobb első csatkapcsoló állapota befolyásolja a programozást. Viszont mindenhol csak a vezető öv állapota feltétel a programozáshoz.
Nincs áthidalva a jobb első övcsat kapcsoló. Nincs az övcsatban vezeték és az ülés alatti csatlakozónál sincs az övcsatkapcsolóhoz vezeték.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:15:07 »

eredetileg az öv és a súlyérzékelő eggyüttes bekapcsolt állapota a feltétele a lufi nyílásának.

Így van
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:15:13 »

akkor honnan tuggya ülnek e a jobb 1-ben? vagy ha ülnek ha nem nyílik a lufi ott is? vagy csak súlyérzékelő van a ülésben?
Nekem van a jobb első ülésben súly érzékelő és ha bekapcsolod az első övet akkor kijelez a középkonzolon és inaktív a jobb oldala a légzsáknak.A gyerek ült rajta és jelzett is már,mert nem volt megfelelő súly a müködéshez.Azthiszem 20 kg a határ.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:17:42 »

Nekem van a jobb első ülésben súly érzékelő és ha bekapcsolod az első övet akkor kijelez a középkonzolon és inaktív a jobb oldala a légzsáknak.A gyerek ült rajta és jelzett is már,mert nem volt megfelelő súly a müködéshez.Azthiszem 20 kg a határ.

Közép konzolon?
Na utasoldali légzsák inaktív lámpát sem látok a kocsiban sehol.....pedig azt is ellenőriznie kellene....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:19:10 »

Ilyen kérdések merülnek fel bennem is.
De megnéztem az ülés alatti csatlakozót és ahol a foglaltságjelző lenne, ott üres. A többi meg mind helyes....  fejvakaras
és miért nincs benne foglaltságjelző?
Biztos eredeti az állapot? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:38:07 »

és miért nincs benne foglaltságjelző?
Biztos eredeti az állapot? eplus2

Az ülés alatti csatlakozóban az ülés felőli bekötéseknél nincs kábel. Most átjöttem másik gépre.... de az előző gépen van fényképem az ülés alatti csatlakozóról.
Ha szakadt lenne valahol az ülésfoglaltság jelző áramköre, csatlakozása.....akkor abból hibakód keletkezne.
De én csak annyit látok állapotban, hogy inaktív.

Nem hinném, hogy nem lenne igaz amit az eladó mondott. Ausztria és az az ember nem a hazugságra ad okot. Valamint minden egyéb valósan tükrözi az állapotot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:39:25 »

Nekem van a jobb első ülésben súly érzékelő és ha bekapcsolod az első övet akkor kijelez a középkonzolon és inaktív a jobb oldala a légzsáknak.A gyerek ült rajta és jelzett is már,mert nem volt megfelelő súly a müködéshez.Azthiszem 20 kg a határ.

Általában 40 kg a foglaltságjelző alsó súlyhatára.
Az f1-nél utasoldali légzsák inaktív lámpának hol kellene lenni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2012.12.26 szerda, 16:28:23 »

Sziasztok!
Sikeresen úgy jártam hajnal 5 kor barátnőmnél. hogy bei indítottam a kocsit, hogy melegedjen.
Mondom beszaladok még a táskámért várok egy 2-3 percet és indulás.

Meglepetésemre a központi zár önálló életre kelt, és sikeresen bezárta magát, én meg ott állok, az autó melegszik és meg foghatom a fa***.   falbav falbav falbav

Szóval : Mitől lehet ez a jelenség?
azóta már többször csinálta , hogy benne ülök és bezárt, vagy csak nyitva van, és mintha megint kinyitnám a kulccsal.
           Mi lehet a megoldás?

köszönöm előre is válaszokat, a még mindig amatőr:    SKY   
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2012.12.26 szerda, 16:35:41 »

Sziasztok!
Sikeresen úgy jártam hajnal 5 kor barátnőmnél. hogy bei indítottam a kocsit, hogy melegedjen.
Mondom beszaladok még a táskámért várok egy 2-3 percet és indulás.

Meglepetésemre a központi zár önálló életre kelt, és sikeresen bezárta magát, én meg ott állok, az autó melegszik és meg foghatom a fa***.   falbav falbav falbav

Szóval : Mitől lehet ez a jelenség?
azóta már többször csinálta , hogy benne ülök és bezárt, vagy csak nyitva van, és mintha megint kinyitnám a kulccsal.
           Mi lehet a megoldás?

köszönöm előre is válaszokat, a még mindig amatőr:    SKY   

Gyári centrálról beszélünk vagy akár utólagosan is vezérelt riasztóról?
Ha be van programozva az automatikus ajtózárás (sebesség vagy idő), akkor bezárhat amiatt is.
Elméletileg ha a kulcs a gyújtáskapcsolóban van nem szabadna bezárnia a centrálnak.
Ha a kapcsoló jó az ajtóban és a gyújtáskulcsban, akkor ennek nem szabad előfordulnia.

Ezek általános dolgok.
A típusra jellemző gyakorlati dolgokat majd írják a többiek..... akik már tapasztaltak ilyeneket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.