Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 18:40:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 676405 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 13:25:51 »

eljen
Ha csinálod, fényképezni is fogsz tudni? Lécciléccilécci...
MINDENKÉPPEN CSINÁLOK FOTÓKAT CSAK AZT NEM TUDOM HOGY MIKOR FOGOK HOZZÁ AZ EGÉSZNEK
Naplózva
vasparipa
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.12.30 szerda, 20:48:51 »

Ha lóra is tudott gátlókat csinálni, akkor meg pláne tudhat valamit a manus.    smile
Hát azért az a neve, hogy gátLÓ eplus2 eplus2
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:35:09 »

Valószínűleg most egy negyed órája jött el az ideje annak, hogy rugót kelljen cserélnem. Elindultam a biliárdterembe, hogy ne gondoljak semmi rosszra, erre 1 kilóméter után fékezéskor erős koppanás előlről. Olyat szólt, hogy majd a bokám fostam le. Rugó megadta magát, de úgy, hogy még a kerékre is ráfexik. Szerencse, hogy előre néz a rugó, így kb öttel haza tudtam bandukolni.  gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun

Remélem a sok lencse meghozza hatását, mert nem óccsó.  szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:41:47 »

Valószínűleg most egy negyed órája jött el az ideje annak, hogy rugót kelljen cserélnem. Elindultam a biliárdterembe, hogy ne gondoljak semmi rosszra, erre 1 kilóméter után fékezéskor erős koppanás előlről. Olyat szólt, hogy majd a bokám ***tam le. Rugó megadta magát, de úgy, hogy még a kerékre is ráfexik. Szerencse, hogy előre néz a rugó, így kb öttel haza tudtam bandukolni.  gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun

Remélem a sok lencse meghozza hatását, mert nem óccsó.  szomoru1 szomoru1 szomoru1
erre valók a klubtársak!
ha kell rugó, szóljál! mee van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2010.01.05 kedd, 21:42:13 »

Valószínűleg most egy negyed órája jött el az ideje annak, hogy rugót kelljen cserélnem. Elindultam a biliárdterembe, hogy ne gondoljak semmi rosszra, erre 1 kilóméter után fékezéskor erős koppanás előlről. Olyat szólt, hogy majd a bokám ***tam le. Rugó megadta magát, de úgy, hogy még a kerékre is ráfexik. Szerencse, hogy előre néz a rugó, így kb öttel haza tudtam bandukolni.  gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun gun

Remélem a sok lencse meghozza hatását, mert nem óccsó.  szomoru1 szomoru1 szomoru1
szerintem szerezz Szunditól egy jó állapotút, legalább addig, amíg nem jön össze lé másikra
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2010.01.06 szerda, 08:14:06 »

szerintem szerezz Szunditól egy jó állapotút, legalább addig, amíg nem jön össze lé másikra

Jó reggelt!!!!

Köszönöm szépen a válaszokat, segítséget. Tegnap este annyira oldottuk meg faterral, hogy a perselyből kilógó és a gumira ráfekvő részt levágtuk. Így kiküszöböltük a gumi darálást. Kipróbáltam, most áll mint Katiban a gyerek. Ideiglenesen a szervízig használható így. Van nekem 1 db első és 2 hátsó rugóm 1.8 TD-ből. Gondolkodtam azon is, hogy erősebb  ( merevebb ) rugót beletenni ültetés nélkül, hogy ne legyen sétahajós érzésem.
Még1x köszönöm szépen  worship worship worship worship
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2010.01.06 szerda, 11:21:46 »

Jó reggelt!!!!

Köszönöm szépen a válaszokat, segítséget. Tegnap este annyira oldottuk meg faterral, hogy a perselyből kilógó és a gumira ráfekvő részt levágtuk. Így kiküszöböltük a gumi darálást. Kipróbáltam, most áll mint Katiban a gyerek. Ideiglenesen a szervízig használható így. Van nekem 1 db első és 2 hátsó rugóm 1.8 TD-ből. Gondolkodtam azon is, hogy erősebb  ( merevebb ) rugót beletenni ültetés nélkül, hogy ne legyen sétahajós érzésem.
Még1x köszönöm szépen  worship worship worship worship
Lengéscsillapítók rendben? Tavaly nekem is eltört, a csillapító volt már totál sz@r...csere volt 2 rugó, 2 csillapító, kutyacsontok, szilentek. De azóta egész máshogy megy a gép!  eljen
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2010.01.06 szerda, 11:33:17 »

Jó reggelt!!!!

Köszönöm szépen a válaszokat, segítséget. Tegnap este annyira oldottuk meg faterral, hogy a perselyből kilógó és a gumira ráfekvő részt levágtuk. Így kiküszöböltük a gumi darálást. Kipróbáltam, most áll mint Katiban a gyerek. Ideiglenesen a szervízig használható így. Van nekem 1 db első és 2 hátsó rugóm 1.8 TD-ből. Gondolkodtam azon is, hogy erősebb  ( merevebb ) rugót beletenni ültetés nélkül, hogy ne legyen sétahajós érzésem.
Még1x köszönöm szépen  worship worship worship worship
ha nem akarsz érte sok pénzt kidobni, segíthetek a cserében, ha van garázsod, amiben elférünk  eljen
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 22:42:57 »

ha nem akarsz érte sok pénzt kidobni, segíthetek a cserében, ha van garázsod, amiben elférünk  eljen

Szia!!!

Köszönöm szépen!!! Tegnap vettem mk2-től monroe lengéscsillapítókat rugóval, amit tegnap itthon belebarkácsoltam. A műtét sikerült. Ki szerettem volna a hátsót is, de a kocsiban, amiből vettem a monroe-t, csak az első volt az, a hátsó gyári. Így meg akkor nem kÖll. Viszont minimálisan, de jó lenne erősíteni a hátulját, mert szerintem elég sétahajós.
Yooccoo, még1x nagyon köszönöm.  worship worship worship worship worship
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 23:27:06 »

Szia!!!

Köszönöm szépen!!! Tegnap vettem mk2-től monroe lengéscsillapítókat rugóval, amit tegnap itthon belebarkácsoltam. A műtét sikerült. Ki szerettem volna a hátsót is, de a kocsiban, amiből vettem a monroe-t, csak az első volt az, a hátsó gyári. Így meg akkor nem kÖll. Viszont minimálisan, de jó lenne erősíteni a hátulját, mert szerintem elég sétahajós.
Yooccoo, még1x nagyon köszönöm.  worship worship worship worship worship
nincs mit, nem tart sokból, ha éppen ráérek  wave
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2010.01.22 péntek, 12:23:12 »

Sziasztok!

Még mindig nem tettem le arról, hogy ültessem az autót, DE! Hol a tökben találhatok olyan ültetőszettet (rugók+lengéscsillapítók), ami nem 200e-be kerül? Most kértem egy ajánlatot egy honlapon, ahol hírdették a fix futóműveket 40-50e-ért. Érdeklődtem meailben, erre írja a srác, hogy: " Mondeohoz csak és kizárólag Koni futóművet vagyok hajlandó hozni. Az FK soha nem passzol a TA pedig soha nem érkezik meg...;-)))Koni állítható keménységű komplett sport futómű 35/35mm vagy 50/40mm ültetéssel 190.000.- ft. "
 wow1  What the f..k?!  Nem tud valaki valamilyen megoldást reális áron? Nem szeretnék mókányolni-kókányolni, tehát semmi darabold fel a rugókat meg ilyesmi  vigyor3
 
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2010.01.22 péntek, 19:02:01 »

Sziasztok!

Még mindig nem tettem le arról, hogy ültessem az autót, DE! Hol a tökben találhatok olyan ültetőszettet (rugók+lengéscsillapítók), ami nem 200e-be kerül? Most kértem egy ajánlatot egy honlapon, ahol hírdették a fix futóműveket 40-50e-ért. Érdeklődtem meailben, erre írja a srác, hogy: " Mondeohoz csak és kizárólag Koni futóművet vagyok hajlandó hozni. Az FK soha nem passzol a TA pedig soha nem érkezik meg...;-)))Koni állítható keménységű komplett sport futómű 35/35mm vagy 50/40mm ültetéssel 190.000.- ft. "
 wow1  What the f..k?!  Nem tud valaki valamilyen megoldást reális áron? Nem szeretnék mókányolni-kókányolni, tehát semmi darabold fel a rugókat meg ilyesmi  vigyor3
 
Vegyél ültető rugót, és a gyári telóval rakd össze, 38 000Ft volt nekem a 40/40-es, és ami a lényeg az autónak marat a komfortja,  de sokkal jobb az uttartása!
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.22 péntek, 19:07:54 írta yooccoo » Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2010.01.23 szombat, 18:59:25 »

Vegyél ültető rugót, és a gyári telóval rakd össze, 38 000Ft volt nekem a 40/40-es, és ami a lényeg az autónak marat a komfortja,  de sokkal jobb az uttartása!
Eddig nekem mindenki azt mondta, hogy azért nem jó így, merthogy "pattogni" fog az autó.  szomoru1 Neked erről mi a tapasztalatod?
Naplózva
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:05:16 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem , a problémám a következő elindulok a kocsival 20nál már búgó hang bal kanyar hangos izomból jobb kanyar hallgat ,gondolom csapágy ,ha fékezek berázza a kormányt és az egész kocsit ez lehet a csapágytól ?A másik dolog havas úton elindulok kitörésgátló dolgozik villog a lámpa és kerregő hangot ad de jó hangosat és mintha rázná a kormányt is ,valakinek valami ötlete lenne ? Meg az alapjáratom közbe fent marad 1500on ha megmozdítom a kormányt akkor visszaáll normálisra de valamikor 6-700ra is leesik , ja meg elindulásnál ad valami kerregő hangot de kb 20nál és csak egyszer mintha valami retesz vagy valami elekromágnas behúzna a váltónál.
Csak ennyi  falbav .
Remélem tudtok segíteni.
Köszönöm
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:31:53 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem , a problémám a következő elindulok a kocsival 20nál már búgó hang bal kanyar hangos izomból jobb kanyar hallgat ,gondolom csapágy ,ha fékezek berázza a kormányt és az egész kocsit ez lehet a csapágytól ?

Igen, nagy a valószínűsége, hogy a csapágy megadta magát. Sad
Naplózva
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:42:14 »

Igen, nagy a valószínűsége, hogy a csapágy megadta magát. Sad

Köszi.
Csapágyat rendelem , a többi hibával ,problémával nem találkoztál a kocsidnál nem csinál ilyet a tied feltéve ha van bent abs és kipörgésgátló?
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:44:27 »

Köszi.
Csapágyat rendelem , a többi hibával ,problémával nem találkoztál a kocsidnál nem csinál ilyet a tied feltéve ha van bent abs és kipörgésgátló?

A másik dologra nem tudok mondani semmit, de a csapágyrendeléssel várj addig míg valaki személyesen nem tud ránézni, kipróbálni, mert ezek a távgyógyítások be is jöhetnek de nem garanciák semmire... wave
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:54:55 »

Sziasztok!

Még mindig nem tettem le arról, hogy ültessem az autót, DE! Hol a tökben találhatok olyan ültetőszettet (rugók+lengéscsillapítók), ami nem 200e-be kerül? Most kértem egy ajánlatot egy honlapon, ahol hírdették a fix futóműveket 40-50e-ért. Érdeklődtem meailben, erre írja a srác, hogy: " Mondeohoz csak és kizárólag Koni futóművet vagyok hajlandó hozni. Az FK soha nem passzol a TA pedig soha nem érkezik meg...;-)))Koni állítható keménységű komplett sport futómű 35/35mm vagy 50/40mm ültetéssel 190.000.- ft. "
 wow1  What the f..k?!  Nem tud valaki valamilyen megoldást reális áron? Nem szeretnék mókányolni-kókányolni, tehát semmi darabold fel a rugókat meg ilyesmi  vigyor3
Igen, én ugyanebben a cipőben járok.
FK felejtős, TA-t rendeltem 50/40-be 130-ba állt volna meg ez volt 3 hónapja, nem érkezett meg, így maradtam annál, hogy vettem Merwede rugókat 50/40-t 40-ér, arra mondta a srác, hogy 2 hét mire megjön, percre pontosan 2 hét múlva itt volt, a gátló meg még alakulóban, Boge Turbo-t néztem, Racing-Bazar-on van korrekt áron, de hátsót sehol nem találtam hozzá.

u.i: Amikor anno néztem Weitec 60/40 -s szettet az volt 170.
Naplózva
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:58:48 »

A másik dologra nem tudok mondani semmit, de a csapágyrendeléssel várj addig míg valaki személyesen nem tud ránézni, kipróbálni, mert ezek a távgyógyítások be is jöhetnek de nem garanciák semmire... wave

Holnap megnézetem de remélem csapágy lesz mert az még nem olyan vészes Smiley , de ez a kipörgésgátlós dolog jobban zavar remélem tud valaki segíteni .
Köszi
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:55:04 »

Holnap megnézetem de remélem csapágy lesz mert az még nem olyan vészes Smiley , de ez a kipörgésgátlós dolog jobban zavar remélem tud valaki segíteni .
Köszi
Szia!
 Az "elindulásnál kerregő hang" nekem is van, csak egyszer, egy rövid, mint nálad. A többi jelenséggel még nem találkoztam.
Én sem tudom mitől van ez, előkerült már ez korábban is itt a fórumon, egyelőre senki nem tudott rá "megoldást".
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:59:25 »

Eddig nekem mindenki azt mondta, hogy azért nem jó így, merthogy "pattogni" fog az autó.  szomoru1 Neked erről mi a tapasztalatod?
Nekem 1éve van  az autóba és az  hogy pattog az  nem igaz, a vw  nembe először volt állítható futómű 150 000Ft az pattogott akár hova állítottam, kiszed elad, utána FK fix 40 /40  az valamivel már komfortosabb, de szerintem , sima ültető rugóval, gyári telóval a legjobb ,
De ez felfogás kérdése, én azt szeretem ha az autó vezetés közben nem olyan mint a lovas kocsi,  gatyára ültetett autó számomra is jól néz ki, de még olyanba nem ültem amelyikkel
szívesen mentem volna nyaralni a családdal,
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:07:39 »

Igen, én ugyanebben a cipőben járok.
FK felejtős, TA-t rendeltem 50/40-be 130-ba állt volna meg ez volt 3 hónapja, nem érkezett meg, így maradtam annál, hogy vettem Merwede rugókat 50/40-t 40-ér, arra mondta a srác, hogy 2 hét mire megjön, percre pontosan 2 hét múlva itt volt, a gátló meg még alakulóban, Boge Turbo-t néztem, Racing-Bazar-on van korrekt áron, de hátsót sehol nem találtam hozzá.

u.i: Amikor anno néztem Weitec 60/40 -s szettet az volt 170.
nekem is kombim van, és itt a hátsó rugó külön van a telótól, szerintem előbb próbáld ki  az eredetivel, és utána is ráérsz telót venni, elöl én is cseréltem Monroe, de hátul maradt a régi.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:33:21 »

Szia!
 Az "elindulásnál kerregő hang" nekem is van, csak egyszer, egy rövid, mint nálad. A többi jelenséggel még nem találkoztam.
Én sem tudom mitől van ez, előkerült már ez korábban is itt a fórumon, egyelőre senki nem tudott rá "megoldást".
Remélem tudtam segíteni.
Üdv

Ha csak ráadod a gyújtást van mellé még 3 kattogás is?
Lehet hülyeség, de lehet, hogy valahol nem zárt a kör?
Nekem olyan volt, hogy anno szerelgettem a közép konzolt, és amikor kivettem a magnót vhova beakadt egy kábel és ki is téptem a csatiból, és pár napig magnó nélkül jártam. Na akkor csinált ilyet nekem, minden indítás előtt, hogy gyújtás ráad, 3 katt, elindít, pár méter menés után ez a pillanatnyi kerregő hang és utána minden ok.
Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor visszarakom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 00:57:05 »

Nekem 1éve van  az autóba és az  hogy pattog az  nem igaz, a vw  nembe először volt állítható futómű 150 000Ft az pattogott akár hova állítottam, kiszed elad, utána FK fix 40 /40  az valamivel már komfortosabb, de szerintem , sima ültető rugóval, gyári telóval a legjobb ,
De ez felfogás kérdése, én azt szeretem ha az autó vezetés közben nem olyan mint a lovas kocsi,  gatyára ültetett autó számomra is jól néz ki, de még olyanba nem ültem amelyikkel
szívesen mentem volna nyaralni a családdal,

Értem. Köszönöm, így azért már valamelyest tisztábban látom a dolgokat... worship Ültetőrugóból milyet érdemes venni? FK-t találtam most 35/40mm-est 32 pénzért..
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 08:10:35 »

Ha csak ráadod a gyújtást van mellé még 3 kattogás is?
Lehet hülyeség, de lehet, hogy valahol nem zárt a kör?
Nekem olyan volt, hogy anno szerelgettem a közép konzolt, és amikor kivettem a magnót vhova beakadt egy kábel és ki is téptem a csatiból, és pár napig magnó nélkül jártam. Na akkor csinált ilyet nekem, minden indítás előtt, hogy gyújtás ráad, 3 katt, elindít, pár méter menés után ez a pillanatnyi kerregő hang és utána minden ok.
Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor vis***akom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.
Van 3 kattanás, de hogy pontosan mikor?,  az biztos, hogy az ABS ellenőrzéskor kattan vmi 3x,  a visszajelző lámpa fénye is megrebben picit 3x, de utána mén minden rendesen. AZ akku visszatételkor is kattan vmi, talán 3x, nem figyeltem meg, hálistennek nem kell gyakran kiszedegetni, de ha jól gondolom az a kattanás talán a központizárral van összefüggésben, de tényleg nem emlékszem.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 09:43:48 »

Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor vis***akom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.

Csak gyújtáskor kattog, vagy indítózáskor is?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:16:14 »

Ha csak ráadod a gyújtást van mellé még 3 kattogás is?
Lehet hülyeség, de lehet, hogy valahol nem zárt a kör?
Nekem olyan volt, hogy anno szerelgettem a közép konzolt, és amikor kivettem a magnót vhova beakadt egy kábel és ki is téptem a csatiból, és pár napig magnó nélkül jártam. Na akkor csinált ilyet nekem, minden indítás előtt, hogy gyújtás ráad, 3 katt, elindít, pár méter menés után ez a pillanatnyi kerregő hang és utána minden ok.
Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor vis***akom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.

A 3 kattanás az az abs ellenőrzője , a berregés a levegőszabályzó rendszer vákum motorja ha kikapcsolod teljesen a levegő keringetést akkor megszűnik a berregés , nálam elindulásnál van a hang(amikor már gurul az autó és megfigyeltem ha 10el megyek 1kmt akkor semmi amint elérem a 20km/h akkor jön a kerrenés olyan mintha 2 fogaskerék vagy valami retesz beugrana valahova de az is lehet ,hogy a kipörgésgátlónak valami retesze a váltóban) de akkor normális mert már többen írták ha jól értelmezem .
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:26:07 »

A 3 kattanás az az abs ellenőrzője , a berregés a levegőszabályzó rendszer vákum motorja ha kikapcsolod teljesen a levegő keringetést akkor megszűnik a berregés , nálam elindulásnál van a hang(amikor már gurul az autó és megfigyeltem ha 10el megyek 1kmt akkor semmi amint elérem a 20km/h akkor jön a kerrenés olyan mintha 2 fogaskerék vagy valami retesz beugrana valahova de az is lehet ,hogy a kipörgésgátlónak valami retesze a váltóban) de akkor normális mert már többen írták ha jól értelmezem .

Valószínűleg kipörgés gátló, mivel nekem beszhart, és kihúztam a felső csatiját. Azóta csend van. Előtte nekem is kerregtette
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:07:26 »

Valószínűleg kipörgés gátló, mivel nekem beszhart, és kihúztam a felső csatiját. Azóta csend van. Előtte nekem is kerregtette

Az jó akkor én is számolhatok vele ,hogy megadja magát ,ennek örülök, köszi az infót  worship
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:15:21 »

Az jó akkor én is számolhatok vele ,hogy megadja magát ,ennek örülök, köszi az infót  worship

Ja, szerintem nem azért kerreghetett, mert rossz volt. Sikerült fekvőrendőrön átrepülni, és az adhatott az érzésnek, gondolom
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2010.01.29 péntek, 20:14:17 »

bal elsö kerékcsapágyra tudnátok árat mondani?hogy legyen mihez viszonyitani
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #131 Dátum: 2010.01.29 péntek, 20:20:41 »

bal elsö kerékcsapágyra tudnátok árat mondani?hogy legyen mihez viszonyitani
10-eskörül

Tesómék vették ennyyiért skf készlet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 15:30:25 »

HELLO MINDENKI LENNE NEKEM EGY MK I 95 ÉVJ. 4X4 MONDIM 2.0 16V BENZIN ÉS SZERETNÉM ÁTTENI A FUTÓMŰVEKET EGY MK II  97 ÉVJ. 1.8 16V MONDIBA SZERINTETEK LEHETSÉGES EZ? PERSZE MOTORCSERÉVEL,ELSŐ HÁTSÓ FUTÓMŰ,MOTORVEZÉRLŐ COMPUTERREL,GYÚJTÁSKAPCSOLÓVAL+IND.GÁTLÓVAL ÉS A KÁBELEKKEL? JA ÉS MÉG ANNYI HOGY A 2.0 16V MOCI HENGERFEJE EGYEZIK E  AZ 1.8 16V HENGERFEJJEL? KÉREM AKI TUD SEGÍTENI EBBEN SEGÍTSEN ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT ÉS ESETLEG AKI  VÁLLALNÁ ENNEK AZ EGÉSZNEK A SZERELÉSÉT  HA MEGVALÓSÍTHATÓ! worship



                                                                                                       TISZTELETTEL:LAJOS worship
Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
sanyi22
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 16:56:32 »

sziasztok.nem tudna valaki segíteni hogy tudnám kicserélni az első rugókat?nekem is eltört a bal.jó lenne ha valki tudna képet küldeni hogy hol és mejik csavart kell levenni hogy rendesen le tudjam engedni a futómüvet.mert most nem tudtam leengedni annyira hogy kibiletsem a gólyalábat.de nem találtam meg az okát hogy miért nem engedte tovább.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:41:34 »

sziasztok.nem tudna valaki segíteni hogy tudnám kicserélni az első rugókat?nekem is eltört a bal.jó lenne ha valki tudna képet küldeni hogy hol és mejik csavart kell levenni hogy rendesen le tudjam engedni a futómüvet.mert most nem tudtam leengedni annyira hogy kibiletsem a gólyalábat.de nem találtam meg az okát hogy miért nem engedte tovább.
a féltengelyt is ki kell szedni (32-es, amíg a saját lábán áll a kocsi, addig lazítsd meg), alul a lengőkarszilentből, oldalt stabpálca és a kormányösszekötő
a motortérben addig ne csavard ki, amíg ezeket nem kötötted le, mert akkor még a saját súlyát is meg kell tartanod
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:07:03 »

a féltengelyt is ki kell szedni (32-es, amíg a saját lábán áll a kocsi, addig lazítsd meg), alul a lengőkarszilentből, oldalt stabpálca és a kormányösszekötő
a motortérben addig ne csavard ki, amíg ezeket nem kötötted le, mert akkor még a saját súlyát is meg kell tartanod

én cseréltem ültető rugókat de a féltengelyt nem kell kiszedni!
az szerintem hibás döntés, rugó összehúzatóval húzd össze előre a rugót és utána a helyén összenyomod a telót,  ezután ki tudod venni, legalábbis én így csináltam, kb 2,5 óra alatt meg volt a 4 rugó cseréje, két embernek!   
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:25:24 »

HELLO MINDENKI LENNE NEKEM EGY MK I 95 ÉVJ. 4X4 MONDIM 2.0 16V BENZIN ÉS SZERETNÉM ÁTTENI A FUTÓMŰVEKET EGY MK II  97 ÉVJ. 1.8 16V MONDIBA SZERINTETEK LEHETSÉGES EZ? PERSZE MOTORCSERÉVEL,ELSŐ HÁTSÓ FUTÓMŰ,MOTORVEZÉRLŐ COMPUTERREL,GYÚJTÁSKAPCSOLÓVAL+IND.GÁTLÓVAL ÉS A KÁBELEKKEL? JA ÉS MÉG ANNYI HOGY A 2.0 16V MOCI HENGERFEJE EGYEZIK E  AZ 1.8 16V HENGERFEJJEL? KÉREM AKI TUD SEGÍTENI EBBEN SEGÍTSEN ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT ÉS ESETLEG AKI  VÁLLALNÁ ENNEK AZ EGÉSZNEK A SZERELÉSÉT  HA MEGVALÓSÍTHATÓ! worship



                                                                                                       TISZTELETTEL:LAJOS worship

Kedves Lajos. Pénzzel és jó szakemberrel minden megoldható. DE MI A FAXÉRT KIABÁLSZ? KAPCSOLD MÁR KI A CAPSLOCK-OT VAZZE!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:26:46 »

én cseréltem ültető rugókat de a féltengelyt nem kell kiszedni!
az szerintem hibás döntés, rugó összehúzatóval húzd össze előre a rugót és utána a helyén összenyomod a telót,  ezután ki tudod venni, legalábbis én így csináltam, kb 2,5 óra alatt meg volt a 4 rugó cseréje, két embernek!   


Ez a helyes válasz. integet2
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2010.02.03 szerda, 11:15:27 »

Sziasztok!
MK2 gombcsukló mennyibe kerülhet mostanság?
Válaszokat köszöntem... worship
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2010.02.03 szerda, 13:35:43 »

Sziasztok!
MK2 gombcsukló mennyibe kerülhet mostanság?
Válaszokat köszöntem... worship

Gombcsukló? Szerintem azt gombokért adják. hehe
Go to www.cromax.hu , ott van gömbcsukló is. integet2
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #140 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 11:18:41 »

Sziasztok!

Első kerékcsapágy?! A kérdés az lenne hogy melyik csapágyat vegyem. A cromaxnál van 5700-ért ABS nélkülihez és ABS-eshez 15000-ért. Az enyém ABS-es, de a cromaxnál a srác azt mondta, hogy jó bele a "sima" is.
Valóban így van vagy mindenképpen az ABS-eshez valót vegyem , mert csak akkor fog működni az ABS?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 14:06:42 »

Sziasztok!

Első kerékcsapágy?! A kérdés az lenne hogy melyik csapágyat vegyem. A cromaxnál van 5700-ért ABS nélkülihez és ABS-eshez 15000-ért. Az enyém ABS-es, de a cromaxnál a srác azt mondta, hogy jó bele a "sima" is.
Valóban így van vagy mindenképpen az ABS-eshez valót vegyem , mert csak akkor fog működni az ABS?

köszi
Isu
most beszéltem egy szerelövel és azt mondta számit
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #142 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 16:16:57 »

most beszéltem egy szerelövel és azt mondta számit

Szia! köszi!

A cromaxnál(helsinki út) azt mondta a srác, h mindegy nyugodtan megvehetem a 5000ft-ost mert nem a csapágyban van a jeladó. Megvettem a Lőrinci autósboltban 11800-ért az ABS-eshez valót (igaz a beígért motocraft helyett SKF-et kaptam) és ezt a papírt találtam benne:
Warning!
The bearing is equipped with a magnetic impulse wheel. When fitting the bearing, the impulse wheel side must face the ABS impulse sensor.

És valóban a csapágy egyik oldalán egy mágneses gyűrű van. Még jó , h nem bíztam a cromaxos srácban.

köszi
Üdv.
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 16:46:37 »


Szia! köszi!

A cromaxnál(helsinki út) azt mondta a srác, h mindegy nyugodtan megvehetem a 5000ft-ost mert nem a csapágyban van a jeladó. Megvettem a Lőrinci autósboltban 11800-ért az ABS-eshez valót (igaz a beígért motocraft helyett SKF-et kaptam) és ezt a papírt találtam benne:
Warning!
The bearing is equipped with a magnetic impulse wheel. When fitting the bearing, the impulse wheel side must face the ABS impulse sensor.

És valóban a csapágy egyik oldalán egy mágneses gyűrű van. Még jó , h nem bíztam a cromaxos srácban.

köszi
Üdv.
Isu
ezeknek mindegy csak lóvé legyen a kasszában,hogy a fönök megdörzsölje a fejüket  mf3  idiota
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #144 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 16:59:03 »

ezeknek mindegy csak lóvé legyen a kasszában,hogy a fönök megdörzsölje a fejüket  mf3  idiota

Javítom magam. Valszeg az SKF  BAH 0068D(ezt kaptam) ez gyári, mert a cromax oldalán is ezt látom. Gondolom ők gyártanak a fordnak(is), hiába vártam nagy motorcraftos feliratokat. Smiley
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2010.02.17 szerda, 13:27:00 »

Üdv!

Ez igen érdekes, mert ezt találtam, ahogy tudtam is a dolgok mikéntjét. Az ABS jeladó nem a csapágyon van, hanem a féltengelycsuklón, ahogy a linkelt kép is mutatja. Szerintem.
Szóval nem tudom, hogy te milyen csapágyat vettél, illetve milyet akartak eladni neked.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2010.02.17 szerda, 16:50:04 »

Üdv!

Ez igen érdekes, mert ezt találtam, ahogy tudtam is a dolgok mikéntjét. Az ABS jeladó nem a csapágyon van, hanem a féltengelycsuklón, ahogy a linkelt kép is mutatja. Szerintem.
Szóval nem tudom, hogy te milyen csapágyat vettél, illetve milyet akartak eladni neked.

Üdv, HegeGabi.
ha már ott nézkélődsz
http://www.cromax.hu/?katid=36324291&termek_al_id=13894&katnev=Blokkol%E1sg%E1tl%F3val%20szerelt%20modellekhez
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2010.02.17 szerda, 16:56:16 »

Üdv!

Ez igen érdekes, mert ezt találtam, ahogy tudtam is a dolgok mikéntjét. Az ABS jeladó nem a csapágyon van, hanem a féltengelycsuklón, ahogy a linkelt kép is mutatja. Szerintem.
Szóval nem tudom, hogy te milyen csapágyat vettél, illetve milyet akartak eladni neked.

Üdv, HegeGabi.
ez mindig is ott volt és ott is lessz.itt valoszinü a csapágy terhelhetösége a különbség.a sima nem bir annyi szabályozást nagy fékezéseknél,és a szakaszos gángásoknál összetörhet az egész
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2010.02.17 szerda, 16:58:58 »

holnap cseréltetem a bal elsöt
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 09:29:56 »

Jó, rendben. De viszont. Ha bemegyek autóalkatrészboltba (Unixot néztem neten), és ott nézek csapágyat, nem láttam sehol feltüntetve, hogy ABS-es avagy az nélküli csapágyat adnának. Ilyenkor mi a lehetőség?  Undecided
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.