Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 15:59:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 676318 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:24:22 »

Mindent tudok! eplus2

Nekem is peremvédős Conti van elöl-hátul, na azokat eddig csak egyszer sikerült megríkatnom, de akkor már az asszony is sziszegett és markolászott minden kiálló tárgyat..... hehe


NEm kell valakinek egy Continental 205/55 r15-ös gumi?Ezt kaptam az autóval együtt,de nekem az összes 195/60-as,nem is akarok másmilyet.Teljesen új,sosem volt használva még képem is van róla.
Naplózva
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2011.07.02 szombat, 09:09:15 »

Ahoj!

Futóműkérdésem lenne. Eléggé elkotap, úgy hajókázok egy-egy úthiba után, hogy néha tengeribetegek lesznek az utasok, arról nem is beszélve, hogy néha olyat nyikkan 3-4 főnél, mint egy jól megtermett juhászkutya...
Mi a javaslat, vegyek valami utángyártott lengéscsillapítót, vagy újíttassam fel a gyárit?
Valamint a kormányművel sincs minden rendben, állóhelyzetből indulásnál KATTAN valami egy hatalmasat a jobb első kerék környékén, 80-100 km/h-nál a holtjátékban vibrál a kormány.
De alapban is elég vacak  a holtjáték. Így látatlanban mi lehet a gixer? És mennyibe kerülhet...?

Előre is köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.02 szombat, 09:25:03 írta PeterHz » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #402 Dátum: 2011.07.02 szombat, 12:47:21 »

Ahoj!

Futóműkérdésem lenne. Eléggé elkotap, úgy hajókázok egy-egy úthiba után, hogy néha tengeribetegek lesznek az utasok, arról nem is beszélve, hogy néha olyat nyikkan 3-4 főnél, mint egy jól megtermett juhászkutya...
Mi a javaslat, vegyek valami utángyártott lengéscsillapítót, vagy újíttassam fel a gyárit?
Valamint a kormányművel sincs minden rendben, állóhelyzetből indulásnál KATTAN valami egy hatalmasat a jobb első kerék környékén, 80-100 km/h-nál a holtjátékban vibrál a kormány.
De alapban is elég vacak  a holtjáték. Így látatlanban mi lehet a gixer? És mennyibe kerülhet...?

Előre is köszi.
a billegésért a lengéscsillapító a bűnös, most volt gyári akciósan a cromaxban, azt hiszem 15/st.
a beremegés, és a holtjáték, akár lehet kormánymű is, de az ritkaság, hogy elromlik. inkább valami gömbfej lóg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2011.07.02 szombat, 13:11:41 »

Ahoj!

Futóműkérdésem lenne. Eléggé elkotap, úgy hajókázok egy-egy úthiba után, hogy néha tengeribetegek lesznek az utasok, arról nem is beszélve, hogy néha olyat nyikkan 3-4 főnél, mint egy jól megtermett juhászkutya...
Mi a javaslat, vegyek valami utángyártott lengéscsillapítót, vagy újíttassam fel a gyárit?
Valamint a kormányművel sincs minden rendben, állóhelyzetből indulásnál KATTAN valami egy hatalmasat a jobb első kerék környékén, 80-100 km/h-nál a holtjátékban vibrál a kormány.
De alapban is elég vacak  a holtjáték. Így látatlanban mi lehet a gixer? És mennyibe kerülhet...?

Előre is köszi.
Hát,nem akarlak elkeseríteni de a legegyszerűbb megoldás a komplett futóműcsere.A kattanás valószínűleg féltengely csukló,abból a bontott is jó,mk2-nél elég olcsó (8e/oldal) NEkem most a komplett futómű cucc 30e volt+jön majd még hozzá két toronyszilent és komplett féltengely gumiharang készlet kormánymű  gumikkal együtt.Így kb. 50e lesz+munkadíj.Viszont egy jódarabig nem kell vele vacakolni.Talán a lengéscsillapítókba is beruházok és akkor tényleg teljes lesz az első futómű.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2011.07.02 szombat, 14:30:55 »

az indulásnál csattanás és a szitálás szerintem inkább trapéz szilentre utal. de persze lehet talpas gömbfej, vagy a kormánymű szilentje is.
a biztos az, ha megrángatja egy hozzáértő.
ezek a vackok egyébként nem drágák.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:03:22 »

Ahoj!

Futóműkérdésem lenne. Eléggé elkotap, úgy hajókázok egy-egy úthiba után, hogy néha tengeribetegek lesznek az utasok, arról nem is beszélve, hogy néha olyat nyikkan 3-4 főnél, mint egy jól megtermett juhászkutya...
Mi a javaslat, vegyek valami utángyártott lengéscsillapítót, vagy újíttassam fel a gyárit?
Valamint a kormányművel sincs minden rendben, állóhelyzetből indulásnál KATTAN valami egy hatalmasat a jobb első kerék környékén, 80-100 km/h-nál a holtjátékban vibrál a kormány.
De alapban is elég vacak  a holtjáték. Így látatlanban mi lehet a gixer? És mennyibe kerülhet...?

Előre is köszi.

Látom V6 automatád van, ahhoz van nekem bontott féltengely csuklóval, ha az is hibás nálad, megegyezünk egy megfelelő árban. Garit is vállalok rá.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:08:28 »

Köszönöm a tippeket...akkor indítok egy diagnosztikával. Smiley Aztán meglássuk.

A lengéscsillapító biztos xar. Azt nem éri meg felújítatni? és mi az a 15/st?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:13:31 »

Köszönöm a tippeket...akkor indítok egy diagnosztikával. Smiley Aztán meglássuk.

A lengéscsillapító biztos xar. Azt nem éri meg felújítatni? és mi az a 15/st?

A felújítás is járható út, teljesen jó megoldás. És 40.000 szereléssel a 4db. Őt tudom ajánlani: http://www.telostudor.hu/ A többi futómű problémádat is kitalálja és orvosolja szerintem.
(a 15/st az 15.000/stück=darab)
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.02 szombat, 16:17:37 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:24:50 »

Köszönöm a tippeket...akkor indítok egy diagnosztikával. Smiley Aztán meglássuk.

A lengéscsillapító biztos xar. Azt nem éri meg felújítatni? és mi az a 15/st?
ha tudod nélkülözni a kocsit, akkor megéri felújítani
Naplózva
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2011.07.02 szombat, 17:40:19 »

Idézetet írta: Rocco
A felújítás is járható út, teljesen jó megoldás. És 40.000 szereléssel a 4db. Őt tudom ajánlani: http://www.telostudor.hu/ A többi futómű problémádat is kitalálja és orvosolja szerintem.
(a 15/st az 15.000/stück=darab)

Cheesy Köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2011.07.02 szombat, 18:18:34 »

ha tudod nélkülözni a kocsit, akkor megéri felújítani
Hát nem tudom.Akciósan itt-ott keresgélve akár új teleszkópokat is lehet venni.Ott van a vaterán alkatracer,most is árul új telókat 20e ft/pár áron.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2011.07.02 szombat, 20:06:42 »

Hát nem tudom.Akciósan itt-ott keresgélve akár új teleszkópokat is lehet venni.Ott van a vaterán alkatracer,most is árul új telókat 20e ft/pár áron.

Najah, min. 60-80.000 Ft szerelési díj nélkül. Az szerelővel cseréltetve 100.000fölé is rúghat. Ehhez képest a mindennel együtt 40.000Ft eléggé megéri a felújításért, pláne, hogy kb gyári szintre lesz hozva. Smiley Vagy tetszés szerint keményítve ennél a csávesznál felár nélkül.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2011.07.02 szombat, 20:33:11 »

Najah, min. 60-80.000 Ft szerelési díj nélkül. Az szerelővel cseréltetve 100.000fölé is rúghat. Ehhez képest a mindennel együtt 40.000Ft eléggé megéri a felújításért, pláne, hogy kb gyári szintre lesz hozva. Smiley Vagy tetszés szerint keményítve ennél a csávesznál felár nélkül.
Kösz,nekem az olaj nélküli olajost marhára ne újítsák fel...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:11:36 »

Najah, min. 60-80.000 Ft szerelési díj nélkül. Az szerelővel cseréltetve 100.000fölé is rúghat. Ehhez képest a mindennel együtt 40.000Ft eléggé megéri a felújításért, pláne, hogy kb gyári szintre lesz hozva. Smiley Vagy tetszés szerint keményítve ennél a csávesznál felár nélkül.

1. Ebay.

2. Nem mindenki megy szerelőhöz lengéscsillapító cserére, magának is csinálhatja, ha akarja és tudja. Úgy 60e a Monroe szett, ami új.

3. Azt a csillapítót, ami már elengedte az olajat/gázt és úgy működött nekem se újítsa fel senki, főleg ne pénzért. Kb. egy kategória az újrafutózott gumival.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:13:44 »

3. Azt a csillapítót, ami már elengedte az olajat/gázt és úgy működött nekem se újítsa fel senki, főleg ne pénzért. Kb. egy kategória az újrafutózott gumival.
nem mindenki jár egy évig olajfolyásos telóval  hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:15:22 »

1. Ebay.

2. Nem mindenki megy szerelőhöz lengéscsillapító cserére, magának is csinálhatja, ha akarja és tudja. Úgy 60e a Monroe szett, ami új.

3. Azt a csillapítót, ami már elengedte az olajat/gázt és úgy működött nekem se újítsa fel senki, főleg ne pénzért. Kb. egy kategória az újrafutózott gumival.

1.  eljen

2. A többség elmegy szerelőhöz, mert nincs alkalmas hely, szerszám, és eltörni való ujjak, kéz, fej, és utólagos szétesés stb  hehe

3. Hát azt nyilván nem Tongue Bár, ha csak a szár sérült, akkor az is cserélhető.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:17:21 »

nem mindenki jár egy évig olajfolyásos telóval  hehe

Mer' mindenki észreveszi egyből, hogy folyik (mert mindenki olyan hülye, mint mi és hetente ellenőrzést tart a verdán...) és rögtön szalad is a szervízbe cseréltetni, ugye?  hehe

Én legalább az első naptól tudtam hogy folyik és újra cseréltettem valami kontárral. eplus2

ps.: A Rocco meg pont az az ember, aki ne járna eresztős gátlóval...... laugh
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:27:40 »

legalább az első naptól tudtam hogy folyik és újra cseréltettem valami kontárral. eplus2

ps.: A Rocco meg pont az az ember, aki ne járna eresztős gátlóval...... laugh

Nem eresztett nekem soha.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:49:35 »

Nem eresztett nekem soha.
írtam,a kékben gyakorlatilag semmi olaj nem volt.Ez a zöld még elmegy de...inkább valami új gázos helyette.Lip-et hajtok,sajnos nem tudtam visszavásárolni azokat,amiket eladtam.Rob-bal próbálok megegyezni,de holnap úgyis hívom.A keményített meg egyéb sport telókról inkább ne mondj semmit,majd akkor,ha a gyerek kétszer a nyakadba hányt.Egyenes úton a pattogástól...Mindjárt nem akarsz annyira...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:51:28 »

A keményített meg egyéb sport telókról inkább ne mondj semmit,majd akkor,ha a gyerek kétszer a nyakadba hányt.Egyenes úton a pattogástól...Mindjárt nem akarsz annyira...

 hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:56:59 »

A keményített meg egyéb sport telókról inkább ne mondj semmit,majd akkor,ha a gyerek kétszer a nyakadba hányt.Egyenes úton a pattogástól...Mindjárt nem akarsz annyira...

Hát ez a veszély engem nem fenyeget hehe
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:00:58 »

Hát ez a veszély engem nem fenyeget hehe
Erről beszélek...vazze,azóta is hallgatom...ennél az autónál is..."apa,ugye a kereket hátul nem cseréled le olyanra mint a pirosban volt?ami miatt rosszul voltam?..." (enyhén szólva...)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:04:33 »

Erről beszélek...vazze,azóta is hallgatom...ennél az autónál is..."apa,ugye a kereket hátul nem cseréled le olyanra mint a pirosban volt?ami miatt rosszul voltam?..." (enyhén szólva...)


 laugh
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:49:02 »

Srácok, a következő paraméterű felni jó a kocsimhoz?
7X15 COLL 4x108 ET35

195/60/R15-ös gumival szeretném használni.

http://gumi.autoalkatresz.hu/galeria/48575-321474-15-1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:50:14 »

Srácok, a következő paraméterű felni jó a kocsimhoz?
7X15 COLL 4x108 ET35

195/60/R15-ös gumival szeretném használni.

http://gumi.autoalkatresz.hu/galeria/48575-321474-15-1
valaki ezt vagy hasonlót hirdetett itt is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 22:24:32 »

valaki ezt vagy hasonlót hirdetett itt is nyes

Nem erre gondolsz?
http://gumi.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni/nokian_i3_nyari_195_65r15_91_t_tl_2008_egyeb_alufelni_15x7_5_ford_mondeo_i_ii_puma_scorpio_fusion-320551
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 22:24:58 »

valaki ezt vagy hasonlót hirdetett itt is nyes

kérdés, hogy paramétereiben hasonlót vagy mintázatra hasonlót?

paraméterre hasonlóm van, de már csak a 4 felni, gumik nélkül.

viszont 15-ért elviheted a 4 felnit...

http://mondeo.hu/index.php?topic=5933.0
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 22:25:19 »

de Smiley
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2011.07.20 szerda, 08:33:31 »

195/60/R15 vagy 195/65/R15 ?

A /65 magasabb, többet mutat a sebességmérő, van még valami "hátránya"?
Ez még szépen belefér?
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2011.07.20 szerda, 08:41:51 »

kérdés, hogy paramétereiben hasonlót vagy mintázatra hasonlót?

paraméterre hasonlóm van, de már csak a 4 felni, gumik nélkül.

viszont 15-ért elviheted a 4 felnit...

http://mondeo.hu/index.php?topic=5933.0

Ezt is észben tartom, de még nem aktuális, csak nézelődöm, érdeklődöm.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2011.07.20 szerda, 08:46:01 »

195/60/R15 vagy 195/65/R15 ?

A /65 magasabb, többet mutat a sebességmérő, van még valami "hátránya"?
Ez még szépen belefér?

Nekem 195/60/R15 van fent fent, szerintem 98% h beférne a 65ös is, bár nekem nem gyári felnijeim vannak, ezeken más az ET szám.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2011.07.20 szerda, 08:51:33 »

nekem /65 volt ben, a 15"-ös wolfrace-eken, ma majd megnézem mi van most a gyári felniken.... de szerintem az is /65...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2011.07.20 szerda, 14:00:07 »

És mi a helyzet az ET számmal? Találtam egy nagyon szép felnit, de az ET35. Úgy emlékszem Fordnál 41 (?)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2011.07.20 szerda, 14:58:06 »

És mi a helyzet az ET számmal? Találtam egy nagyon szép felnit, de az ET35. Úgy emlékszem Fordnál 41 (?)

Kérdezd astor72-őt. Neki hasonló Pug felni van fent, nem őszinte a mosolya. hehe
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2011.07.20 szerda, 15:09:29 »

Kérdezd astor72-őt. Neki hasonló Pug felni van fent, nem őszinte a mosolya. hehe

Mért nem? vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2011.07.20 szerda, 15:41:13 »

/ 65-ös gumim van nekem is. nincs vele gond, ha nagyobb et-jű pacskeren van, de a 35 az annyira lóg ki, hogy huppanóknál a hátsó kerékjárati ív beleér a gumiba, pedig légrugós a kocsi.
ezért most hátul nagyobb et-jű felnik vannak szintén /65-ös gumikkal. egyébként azért vannak 65-ös gumiaim, mert a különbség nem indokolja az olcsóbbságát....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:07:38 »

nekem /65 volt ben, a 15"-ös wolfrace-eken, ma majd megnézem mi van most a gyári felniken.... de szerintem az is /65...

Megnézted?  Cheesy
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:52:01 »

Megnézted?  Cheesy


195/65 R15 gyári felnin

nekem nincs vele bajom, ezeket használtan vettem Krissztől, felnivel, de a wolfrace-en a télik is /65-ösek voltak. nem éreztem, hogy bármi baja lenne...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2011.07.20 szerda, 21:34:42 »

Leszedtem az alvázkeretről a két első lengőkart.Sajnos a bontás-szállítás alatt a gömbfejek tönkrementek,azokat lecsavarozom róla,de a szilentek gyakorlatilag sértetlenek.A lengőkarokat így 6e/pár áron eladók mk1-mk2-be.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2011.07.20 szerda, 21:41:53 »

És mi a helyzet az ET számmal? Találtam egy nagyon szép felnit, de az ET35. Úgy emlékszem Fordnál 41 (?)

Előkerestem archívumból a felnijeim ET-jét:

7J x 15H2 és asszem ET 37es vagy 38as.. Így kintebb lóg mint a gyári felni.
Eredetileg Audi 80asra passzolnak, ezért a csavarokkal volt egy kis gondom (audi 14eset használ, a ford meg 16osat, így a ford csavart nem lehetett meghúzni, mert nem fért oda a kulcs, mert ugye a 14esnek kevesebb hely is elég, most speckó csavarok vannak fent).
Tehermentesítő gyűrűkre még figyelj vásárláskor.

üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2011.07.20 szerda, 21:49:20 »

Előkerestem archívumból a felnijeim ET-jét:

7J x 15H2 és asszem ET 37es vagy 38as.. Így kintebb lóg mint a gyári felni.
Eredetileg Audi 80asra passzolnak, ezért a csavarokkal volt egy kis gondom (audi 14eset használ, a ford meg 16osat, így a ford csavart nem lehetett meghúzni, mert nem fért oda a kulcs, mert ugye a 14esnek kevesebb hely is elég, most speckó csavarok vannak fent).
Tehermentesítő gyűrűkre még figyelj vásárláskor.

üdv integet2

Köszi !  worship
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2011.07.20 szerda, 21:51:01 »

195/65 R15 gyári felnin

nekem nincs vele bajom, ezeket használtan vettem Krissztől, felnivel, de a wolfrace-en a télik is /65-ösek voltak. nem éreztem, hogy bármi baja lenne...

Akkor elvileg ezzel semmi gond, király  eljen
Köszönöm a segítséged!
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2011.07.20 szerda, 21:52:54 »

Akkor elvileg ezzel semmi gond, király  eljen
Köszönöm a segítséged!

én nem tapasztaltam semmit...

nincs mit...

ha esetleg érdekel a felni szólj!
Naplózva
antpeter
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 19:15:47 »

Sziasztok!
15-ös Mondeo lemezfelnit keresek,egyben 4 darabot.A legjobb lenne téligumival szerelve kompletten.
antpeter@freemail.hu emailcímre írj,ha van.Köszi
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 14:30:04 »

Sziasztok!
15-ös Mondeo lemezfelnit keresek,egyben 4 darabot.A legjobb lenne téligumival szerelve kompletten.
antpeter@freemail.hu emailcímre írj,ha van.Köszi

14-est tudok adni téli gumival olcsóba.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
avibus
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 07:29:12 »

Üdvözletem!

Kormánymű felújításban tudna-e valaki segíteni? A hidraulika olaj ömlik, csövek rendben, valszeg a szimering elszállt. MK2 1998 td kombi. Bp. északi részén. Valamint abban kérnék segítséget, hogy hogyan lehet kiszerelni.

Köszönettel.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:25:13 »

Üdvözletem!

Kormánymű felújításban tudna-e valaki segíteni? A hidraulika olaj ömlik, csövek rendben, valszeg a szimering elszállt. MK2 1998 td kombi. Bp. északi részén. Valamint abban kérnék segítséget, hogy hogyan lehet kiszerelni.

Köszönettel.

jó,hogy ömlik.De honnan?Szivattyú,tartály,kormánymű bekötés,csőrepedés...ennél kicsit pontosabban.
Naplózva
avibus
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:47:00 »

jó,hogy ömlik.De honnan?Szivattyú,tartály,kormánymű bekötés,csőrepedés...ennél kicsit pontosabban.

Szia! A csövek jók! Kormánykerék oldalon, de sajnos nem látszik a bölcső miatt, hiába tükröztük. Azért feltételezem, hogy a szimering a bibi. Hogyan lehet kiszedni az egész rendszert?
Üdv!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 18:27:59 »

Szia! A csövek jók! Kormánykerék oldalon, de sajnos nem látszik a bölcső miatt, hiába tükröztük. Azért feltételezem, hogy a szimering a bibi. Hogyan lehet kiszedni az egész rendszert?
Üdv!
szeva!
a történet nem egyszerű, de megoldható.
kocsi megemel, kormányoszlop leköt (persze mindez elött akksi leköt)
ha a bölcső hátsó 2 csavarját lelazítod, jobban hozzáférsz a kormányműhöz, viszont a motort alá kell bakolni. ebben az esetben a hátsó váltóbakot is le tudod szedni.
körmány gömbfejeket lekötöd, hidreolika csöveket lekötöd, a maradék olajat felfogod. 6 db csavar fogja a kormányművet a bölcsőhöz felülről.
nagyjából ennyi.
kis rutinnal, egy óra alatt kint van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
avibus
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:42:23 »

szeva!
a történet nem egyszerű, de megoldható.
kocsi megemel, kormányoszlop leköt (persze mindez elött akksi leköt)
ha a bölcső hátsó 2 csavarját lelazítod, jobban hozzáférsz a kormányműhöz, viszont a motort alá kell bakolni. ebben az esetben a hátsó váltóbakot is le tudod szedni.
körmány gömbfejeket lekötöd, hidreolika csöveket lekötöd, a maradék olajat felfogod. 6 db csavar fogja a kormányművet a bölcsőhöz felülről.
nagyjából ennyi.
kis rutinnal, egy óra alatt kint van.

Köszi szépen!  worship
Valóban nem egyszerű mivel kissé zsúfoltra sikeredett a motortér és a tudásom sem erre szakosodott, de nekiugrasztom a haveromat ő legalább szerelő vagy mifene csak ilyet még nem csinált (mondejó).  integet2 Bontott kaszniból nekem 2 órámba telt mire kiműtöttem, és a motor sem volt már benne. falbav
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.