Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 15:55:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13381368 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.09.16 szerda, 12:40:52 »

milyen színű füst?

Fekete!!!
(5 e km van a csúcsokban)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.09.16 szerda, 12:47:25 »

Olajnyomot keres a turbocsövön ott lesz a kifujás, nyomkodni hiába nyomkodod, általában 0,5-0,6 tölt9nyomásnál nyilik meg a repedés a gumicsövön.
Nem nagyon látni rajta semmit.
Ami alul megy a turbótól a kúler felé azt nagyon macerás lebontani akna nélkül?
Azt a szakaszt nem igazán tudtam átnézni.

Viszont nekem az a fura, hogy pont alacsony fordulatnál (1000) pl 3.-ban elkezdek gyorsítani és már ott van torpanás és pöffenés (de nem mindíg).  A turbó meg ha jól tudom 1300 környékén kezd nyomni.

(A hétvégén EGR, szívósorpucolás bizos ami biztos.)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.09.16 szerda, 16:56:05 »

Nem nagyon látni rajta semmit.
Ami alul megy a turbótól a kúler felé azt nagyon macerás lebontani akna nélkül?
Azt a szakaszt nem igazán tudtam átnézni.

Viszont nekem az a fura, hogy pont alacsony fordulatnál (1000) pl 3.-ban elkezdek gyorsítani és már ott van torpanás és pöffenés (de nem mindíg).  A turbó meg ha jól tudom 1300 környékén kezd nyomni.

(A hétvégén EGR, szívósorpucolás bizos ami biztos.)
EGR! Dugót neki! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.09.16 szerda, 17:39:30 »

facelift 1-es

Tehát 2003. szept. 15. (?) utáni

03.06.15-től
 wave
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.09.16 szerda, 17:41:18 »

f 1 hütömaszkot,hátsó lámpát rá lehet tenni minden gond nélkül
F 1 elöttire??

Tudtommal hátsó lámpát igen, de a hűtőmaszkot a kulcslyuk miatt faragni kell, de sokan megcsinálták.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:25:16 »

Szevasztok. A múlt héten úgy jártam lámpánál állva járó motor és egyszer csak leáll izzitás jelző villog.Gyújtás le és vissza izzitás nem villog csak inditáskor mivel nem indult be.És tényleg nem indult be. Szerviz-be huzatás.Hibakódot nem írt.Próbálta inditáskor na akkor már irt is .És a Vezérműtengely helyzet jeladó (remélem jól írtam ) csere és be is indult. Másnap autópályás menet és menet közben villogni kezdett az izzitás jelző és aztán leállt a motor .kb 130 km/h-nál. Gond nem volt menetközben gyujtás le és vissza és beindult.Ezt kb 2x csinálta meg .Azóta máég nem nézettem hibakódot de most nem villog.Ja és még nem is mentem vele. Vajon mi lehet még esélyes?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:30:07 »

Szevasztok. A múlt héten úgy jártam lámpánál állva járó motor és egyszer csak leáll izzitás jelző villog.Gyújtás le és vissza izzitás nem villog csak inditáskor mivel nem indult be.És tényleg nem indult be. Szerviz-be huzatás.Hibakódot nem írt.Próbálta inditáskor na akkor már irt is .És a Vezérműtengely helyzet jeladó (remélem jól írtam ) csere és be is indult. Másnap autópályás menet és menet közben villogni kezdett az izzitás jelző és aztán leállt a motor .kb 130 km/h-nál. Gond nem volt menetközben gyujtás le és vissza és beindult.Ezt kb 2x csinálta meg .Azóta máég nem nézettem hibakódot de most nem villog.Ja és még nem is mentem vele. Vajon mi lehet még esélyes?
lehet a "kis ráadás" (ha ez tuningot jelent) nyírja a csúcsokat.
Mindenképp akkor kell hibakódot nézni, amikor villog a spirál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:37:36 »

EGR! Dugót neki! vigyor3
Tehát szerinted lehet EGR?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:40:13 »

lehet a "kis ráadás" (ha ez tuningot jelent) nyírja a csúcsokat.
Mindenképp akkor kell hibakódot nézni, amikor villog a spirál.
Azért a turbónak is biztos jó lehet, ha autópályán 130-nál egyszercsak megáll a motor szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:54:39 »

lehet a "kis ráadás" (ha ez tuningot jelent) nyírja a csúcsokat.
Mindenképp akkor kell hibakódot nézni, amikor villog a spirál.
Akkor ezt hogy oldjam meg? Csatlakozzak a szgéppel a computerre és úgy járjak?Csak akkor villogot .Aztán nem.A csúcs miatt meg kellene más jelenség is. Vagy nem ? Attol is leállhat? Sztem fogyi jó 6.1 L volt 130-160 km közt. De ált. 6.3 L. És azt se mondhatnám hogy füstől. Szóval a "ráadástól" eltekintve...estleg mi lehet?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:55:54 »

Azért a turbónak is biztos jó lehet, ha autópályán 130-nál egyszercsak megáll a motor szomoru1
Miért is?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:56:45 »

Miért is?
Magas fordulaton leáll a kenése. Kinyíródik így a csapágyazása.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:00:52 »

Magas fordulaton leáll a kenése. Kinyíródik így a csapágyazása.
Akkor ez azt jelenti hogy ilyen esetben ne lökjük ki üresbe a váltót? Csak kérdem.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:04:24 »

Akkor ez azt jelenti hogy ilyen esetben ne lökjük ki üresbe a váltót? Csak kérdem.
Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.

Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.  eljen
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:06:19 »

Szevasztok. A múlt héten úgy jártam lámpánál állva járó motor és egyszer csak leáll izzitás jelző villog.Gyújtás le és vissza izzitás nem villog csak inditáskor mivel nem indult be.És tényleg nem indult be. Szerviz-be huzatás.Hibakódot nem írt.Próbálta inditáskor na akkor már irt is .És a Vezérműtengely helyzet jeladó (remélem jól írtam ) csere és be is indult. Másnap autópályás menet és menet közben villogni kezdett az izzitás jelző és aztán leállt a motor .kb 130 km/h-nál. Gond nem volt menetközben gyujtás le és vissza és beindult.Ezt kb 2x csinálta meg .Azóta máég nem nézettem hibakódot de most nem villog.Ja és még nem is mentem vele. Vajon mi lehet még esélyes?
Nekem is volt ilyen mikor Németben valami falusi kúton rossz gázolajat tankoltam. Autópályán 160-nál vészüzemmód 2x. Miután kifogyasztottam, tettem bele kénmentes Shel-t, utána semmi gondom nem volt, pedig azóta Mol-nál tankolok. Érdekességként azzal a go-val ott simán jártak a paszulyok meg a kopelok.  conf
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:09:06 »

Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.

Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.  eljen
Az jó lenne Debrecenbe....Sajnos az 1 helyen kikerekedett szemmel néztek rám mikor kértem hogy kikellene cserélni mindkét termosztátot. Kérdésük: kettőt?....szóval ezek után...???Nehéz lelkiismeretes nem lehúzos és nem csak találgatóst találni....Ja meg ezt a vezérműtengely h. jeladó estleges hiba lehetőségét is én vetettem fel nekik mivel itt a fórumon olvastam régebben, hogy járt igy valaki és ami megragadt hogy ha fekete szinű akkor cserélni kell a szürkére . Ezt idézem az emlékeim alapján. Szóval a hibát is én tártam fel ők rá ellenőriztek kicserélték és örömmel átvették a pénzt.... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 21:14:07 írta sz.z.csicsi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:09:29 »

Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.

Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.  eljen
Azért nem biztos,hogy ez akkora probléma lehet.
Hiszen ha 6 sebességes,akkor 130nál kb 2000-t forog a mocija.Szóval a turbó még csak pár tizeddel tölt.Mondhatni alig forog....... Roll Eyes wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:11:17 »

Azért nem biztos,hogy ez akkora probléma lehet.
Hiszen ha 6 sebességes,akkor 130nál kb 2000-t forog a mocija.Szóval a turbó még csak pár tizeddel tölt.Mondhatni alig forog....... Roll Eyes wave
130nál a TD majd 3ezret forog, sajnos a beidegződések....
Egyébként 2ezernél azért forog az már, de persze nem halálos, ha ott leáll...  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:25:48 »

Tehát szerinted lehet EGR?
Neked vákumos.Még az esélyt se hagyd meg neki,hogy beugasson.Dugót neki! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:28:03 »

Akkor ezt hogy oldjam meg? Csatlakozzak a szgéppel a computerre és úgy járjak?Csak akkor villogot .Aztán nem.A csúcs miatt meg kellene más jelenség is. Vagy nem ? Attol is leállhat? Sztem fogyi jó 6.1 L volt 130-160 km közt. De ált. 6.3 L. És azt se mondhatnám hogy füstől. Szóval a "ráadástól" eltekintve...estleg mi lehet?
az is jó megoldás... de kicsit kényelmetlen. Viszont az is jó, ha csak akkor dugod rá, amikor villog. Ehhez persze az kell, hogy ne vedd le a gyújtást, ha leáll a gép. Én is így fogtam meg egy P0251-es DTC-t.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:29:56 »

Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.

Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.  eljen
Ha kilöki üresbe, biztos nem lesz kenése, viszont legalább fékje és szervója is csak izomból. sebességben legalább motorfék meg szervoszivattyú van. Nem utolsó szempont...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:32:09 »

Az jó lenne Debrecenbe....Sajnos az 1 helyen kikerekedett szemmel néztek rám mikor kértem hogy kikellene cserélni mindkét termosztátot. Kérdésük: kettőt?....szóval ezek után...???Nehéz lelkiismeretes nem lehúzos és nem csak találgatóst találni....Ja meg ezt a vezérműtengely h. jeladó estleges hiba lehetőségét is én vetettem fel nekik mivel itt a fórumon olvastam régebben, hogy járt igy valaki és ami megragadt hogy ha fekete szinű akkor cserélni kell a szürkére . Ezt idézem az emlékeim alapján. Szóval a hibát is én tártam fel ők rá ellenőriztek kicserélték és örömmel átvették a pénzt.... vigyor3
Jól értem, hogy a cmp csere nem hiabkód alapján történt? mert akkor még ckp hiba is lehet, ezeknek külön hibakódjuk van.
Megfelelő tipusismeret nélküli helyre meg ne vidd a gépet, mert érzékeny szerkezet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:35:22 »

Fekete!!!
(5 e km van a csúcsokban)
méress töltőnyomást, mert a fekete füst általában kevés levegőt jelent. (vagy alacsony kompressziót is akár....)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 07:49:35 »

méress töltőnyomást, mert a fekete füst általában kevés levegőt jelent. (vagy alacsony kompressziót is akár....)
A hétvégi EGR, szivósorpucolást megvárom, aztán majd meglátom mit mutat...
Ezt az alacsony kompressziót inkább meg se hallottam szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 07:50:47 »

Jól értem, hogy a cmp csere nem hiabkód alapján történt? mert akkor még ckp hiba is lehet, ezeknek külön hibakódjuk van.
Megfelelő tipusismeret nélküli helyre meg ne vidd a gépet, mert érzékeny szerkezet.
Pontosabban: Nem jegyzett hibakódot.mondtam hogy mit olvastam a forumon (persze itt mifelénk nem nagyon csipik az ilyesmi megjegyzéseket) és akkor rácsatlakozva inditootta na akkor irt hibát, ami alátámasztotta a sejtésemet.A hibakód számát nem tom ,de a csere után egyből beindúlt az autó.És hogy hova vigyem az autót?  Komoly felszerelésük van (mindkét helyen ) stb. amolyan kis "garázs műhelybe" nem vinném bár lehet néha pozitiv csalódást is okozhat 1 olyan.Az egyik helyről (az olajköri termó csere miatt)felhívtak 1 állitólag évek ota a Ford-nál dolgozó egyént hogy mit szól vagy halott már -e 2 termóról és azt mondta még soha nem kellett cserélni a szervizbe hordott autókba. szóval e hallattán a ford szervizünk is : Huh???
 Közben beszéltem a sráccal aki kiolvasta a hibát azt mondja 2 volt az egyik a vez.t.h. jelző(megoldva ) a másikra ismeretlen hiba és ha jól emlékszik P1000. ..ha ez mond valamit?.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.17 csütörtök, 08:10:26 írta sz.z.csicsi » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 09:25:34 »

Ezt az alacsony kompressziót inkább meg se hallottam szomoru1
én is csak halkan írtam Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 09:27:16 »

Pontosabban: Nem jegyzett hibakódot.mondtam hogy mit olvastam a forumon (persze itt mifelénk nem nagyon csipik az ilyesmi megjegyzéseket) és akkor rácsatlakozva inditootta na akkor irt hibát, ami alátámasztotta a sejtésemet.A hibakód számát nem tom ,de a csere után egyből beindúlt az autó.És hogy hova vigyem az autót?  Komoly felszerelésük van (mindkét helyen ) stb. amolyan kis "garázs műhelybe" nem vinném bár lehet néha pozitiv csalódást is okozhat 1 olyan.Az egyik helyről (az olajköri termó csere miatt)felhívtak 1 állitólag évek ota a Ford-nál dolgozó egyént hogy mit szól vagy halott már -e 2 termóról és azt mondta még soha nem kellett cserélni a szervizbe hordott autókba. szóval e hallattán a ford szervizünk is : Huh???
 Közben beszéltem a sráccal aki kiolvasta a hibát azt mondja 2 volt az egyik a vez.t.h. jelző(megoldva ) a másikra ismeretlen hiba és ha jól emlékszik P1000. ..ha ez mond valamit?.
P1000 azt jelenti, hogy a kalibrációs ciklust (OBD road trip) nem sikerült végrehajtani. Majd elmúlik, elvileg. Különböző vezetési módokban különböző tartományokban kellene menni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 18:30:36 »

...És hogy hova vigyem az autót?  Komoly felszerelésük van (mindkét helyen ) stb. amolyan kis "garázs műhelybe" nem vinném bár lehet néha pozitiv csalódást is okozhat 1 olyan.Az egyik helyről (az olajköri termó csere miatt)felhívtak 1 állitólag évek ota a Ford-nál dolgozó egyént hogy mit szól vagy halott már -e 2 termóról és azt mondta még soha nem kellett cserélni a szervizbe hordott autókba. szóval e hallattán a ford szervizünk is : Huh???
Csak kiváncsiságból, Józsán voltál már? /Nagy Pisti/?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 19:23:38 »

Csak kiváncsiságból, Józsán voltál már? /Nagy Pisti/?
Telefonon már beszéltem vele,de azt mondta 3 hét múlva érdeklődjek és akkor ad időpontot...Na meg említettem az üzemi hő problémámat ( nem éri el télen ) és ő erre a jó öreg hűtő letakarósdi ötletet javasolta , amit itt a fórumon nagyon sokan elleneznek ( én is )....szóval ezek után nem tom.
Naplózva
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:36:31 »

sziasztok szakik!

Zsapetihez hasonló hibát vettem észre, semmi nyomaték, hallani, ahogy kifúj valahol a levegő, és most már úgy füstöl, hogy visszaváltva 3-ba nem láttam magam mögött a kamiont falbav, nem is nagyon nyomom neki inkább...
Sajna annyit értek hozzá, hogy felnyitom a motorház tetőt, többet nem, keret rá talán két hét múlva, de addig kellene valaki, aki ránéz, hogy tényleg mi lehet a baj.
Nem tudtok valaki Szigetszentmiklós környékén aki hétvégén ránézne, hogy tudjam mi a gond és mindezt egy óriási köszönömért? Pár hét múlva már tudom javíttatni, de addig csak parázhatok, viszont elviszem valamilyen szervízbe franc se tudja mennyiért vizsgálják át.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:48:12 »

sziasztok szakik!

Zsapetihez hasonló hibát vettem észre, semmi nyomaték, hallani, ahogy kifúj valahol a levegő, és most már úgy füstöl, hogy visszaváltva 3-ba nem láttam magam mögött a kamiont falbav, nem is nagyon nyomom neki inkább...
Sajna annyit értek hozzá, hogy felnyitom a motorház tetőt, többet nem, keret rá talán két hét múlva, de addig kellene valaki, aki ránéz, hogy tényleg mi lehet a baj.
Nem tudtok valaki Szigetszentmiklós környékén aki hétvégén ránézne, hogy tudjam mi a gond és mindezt egy óriási köszönömért? Pár hét múlva már tudom javíttatni, de addig csak parázhatok, viszont elviszem valamilyen szervízbe franc se tudja mennyiért vizsgálják át.

Angel (is, meg még egy csomóan) ott lakik Szigetszentmikin, Ő biztos meglesi, de valszeg turbócsőrepedés leszen, csak kérdés hogy melyik.
Elvileg nem egy nagy mutatvány, valahol olyan 15-20ezer körül megáll a javítása szakitól függően. (na meg persze, hogy melyik cső)
Szaki tekintetében Vik-et ajánlom, keresd meg itt a fórumon, de privátot írj neki, mert keveset van itt. Ügyes, gyors és olcsó!
Egyébként Ő (Vik) az Auto Fort-nál dolgozik, ha kell műszerrel is be tudja mérni Neked!
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.18 péntek, 12:50:50 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:54:19 »

köszi, megpróbálom Angelt megtalálni és hátha rá tud nézni.
Vik-et meg két hét múlva megkeresem.
köszi
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:56:09 »

köszi, megpróbálom Angelt megtalálni és hátha rá tud nézni.
Vik-et meg két hét múlva megkeresem.
köszi

Írj Nekik pü-t!
Arra mindenki szokott válaszolni...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:21:53 »

köszi, megpróbálom Angelt megtalálni és hátha rá tud nézni.
Vik-et meg két hét múlva megkeresem.
köszi

akkor inkább Alf mestert keresd. (Bár kétségtelenül Angel is nagy (elméleti)szalókember  vigyor3)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:24:25 »

akkor inkább Alf mestert keresd. (Bár kétségtelenül Angel is nagy (elméleti)szalókember  vigyor3)

Akár!
Alf Mester is arrafelé lakozik?  Roll Eyes
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:25:41 »

Akár!
Alf Mester is arrafelé lakozik?  Roll Eyes

Nagyon közel.

És inkább inkább, mint akár.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:40:38 »

Nagyon közel.

És inkább inkább, mint akár.  eplus2

Értem!  taps taps vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.09.18 péntek, 14:47:37 »

Nagyon közel.

És inkább inkább, mint akár.  eplus2
nyes
Ment neki pü!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.09.18 péntek, 16:45:23 »

 worship worship worship mindenkinek hála!
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:54:06 »

Köszönöm worship :worship:megnézem a csatikat hátha...ha nem jön vissza a hiba kód akkor megusztam?Huh?Huh?Huh???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:55:27 »

azt érezém az autón ha nem menne a porlasztó az 1 es hengernél ugye??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:56:57 »

Vagyis ha kimarad a henger...
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.09.18 péntek, 23:01:16 »

sziasztok szakik!

Zsapetihez hasonló hibát vettem észre, semmi nyomaték, hallani, ahogy kifúj valahol a levegő, és most már úgy füstöl, hogy visszaváltva 3-ba nem láttam magam mögött a kamiont falbav, nem is nagyon nyomom neki inkább...

Te legalább hallod hogy kifúj valahol... Így már szinte tényleg csak a repedt csövet kell majd megtalálni (hacsak nem a cooler kapott kavicsot szomoru1)
Én meg bonthatom szét az egészet holnap falbav

Apropó, régebben elég komoly vita volt a EGR dugó tömítéséről.
Alf, Te írtad hogy valami piros kszilóval oldottad meg. Nekem valami Loctite-ot sikerült keríteni. 310°C-ig bírja tartósan. Az bőven elég ugye?
 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.09.19 szombat, 07:31:07 »

Vagyis ha kimarad a henger...
igen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.09.19 szombat, 07:43:00 »

motorikusan nincs vele gond minden ugy müxik,ahogy kell neki.Csak hát a füstölés ha lepadlozom......
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.09.19 szombat, 13:05:46 »

Helló,

Én gépem 5 és 6 liter között eszik. (2.0 TDCI, 115le 5seb. manual váltó, 2004-es Ghia kombi) 6 litert télen(-16°C-os hidegben, álló helyzetben melegíve - gyári kiegészító fűtéssel ami gázolajt éget el, illetve nyáron klímával 4 személlyel+ csomagokkal 140km tempóval autópályán eszi.) Álltalában erős vegyeshasználatban 5,3-5,5 között eszi 2 személlyel és max 110-es utazóval. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Hidegen nekem is traktoros- rángat, de ha bemegszik akkor jó.

Köszönöm a válaszokat.Hát ettől 5,3-5.5-től én még nagyon messze vagyok.Nem is nagyon értem:ekkora különbségek,hogy lehetnek (majdnem 2-liter).Pláne az enyém nem is kombi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.09.19 szombat, 18:01:37 »

Te legalább hallod hogy kifúj valahol... Így már szinte tényleg csak a repedt csövet kell majd megtalálni (hacsak nem a cooler kapott kavicsot szomoru1)
Én meg bonthatom szét az egészet holnap falbav

Apropó, régebben elég komoly vita volt a EGR dugó tömítéséről.
Alf, Te írtad hogy valami piros kszilóval oldottad meg. Nekem valami Loctite-ot sikerült keríteni. 310°C-ig bírja tartósan. Az bőven elég ugye?
 worship
Simán! eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.09.19 szombat, 18:02:54 »

Te legalább hallod hogy kifúj valahol... Így már szinte tényleg csak a repedt csövet kell majd megtalálni (hacsak nem a cooler kapott kavicsot szomoru1)
Én meg bonthatom szét az egészet holnap falbav

Apropó, régebben elég komoly vita volt a EGR dugó tömítéséről.
Alf, Te írtad hogy valami piros kszilóval oldottad meg. Nekem valami Loctite-ot sikerült keríteni. 310°C-ig bírja tartósan. Az bőven elég ugye?
 worship
Nem rég volt itt Ofi!
3 cm es repedés van a függőleges turbócsövén!5méterről ki lehetett szúrni.Mehet a csere! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.09.19 szombat, 19:30:18 »

törölték a hiba kódokat tegnap ma megnéztem az autót(napi számláló nyomva utána gyujtás és elöjönnek az adatok) és azt irja "none dtc"!!törlés ota megtett km 120.viszont füstöl még...
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.09.19 szombat, 21:14:26 »

Nem rég volt itt Ofi!
3 cm es repedés van a függőleges turbócsövén!5méterről ki lehetett szúrni.Mehet a csere! Wink wave
Örülök hogy rájöttetek a dologra és "csak" ennyi.

Én ma szétszedtem az EGR-t, leszedtem a szívósort. Az EGR jól láthatóan működőképes mert a dugattyú szára fémesen csillogott. Az persze kérdés, hogy fel tudja-e venni a teljesen nyitott és zárt állapotot. Mindegy, azért kaptak egy alapos puceválást és holnap reggel összerakom. De már egy lemezzel több lesz a beépített alkatrész hehe
A rossz hír viszont, hogy lekövettem a csöveket a turbótól a szívósorig, és csont száraznak tűnik minden nemtudom
Pedig reménykedtem benne, hogy megúszom egy csővel...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.