Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 20:34:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13382199 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2009.09.19 szombat, 22:10:27 »

törölték a hiba kódokat tegnap ma megnéztem az autót(napi számláló nyomva utána gyujtás és elöjönnek az adatok) és azt irja "none dtc"!!törlés ota megtett km 120.viszont füstöl még...
a műszerteszt nem mutatja az üa. renszeri kódokat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 09:46:41 »

pedig azt mutatta dtc 0262!!törölték a géppel és most azt mutatja:dtc none....itt olvastam,hogy mutatja wow1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #202 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 15:32:39 »

Örülök hogy rájöttetek a dologra és "csak" ennyi.

Én ma szétszedtem az EGR-t, leszedtem a szívósort. Az EGR jól láthatóan működőképes mert a dugattyú szára fémesen csillogott. Az persze kérdés, hogy fel tudja-e venni a teljesen nyitott és zárt állapotot. Mindegy, azért kaptak egy alapos puceválást és holnap reggel összerakom. De már egy lemezzel több lesz a beépített alkatrész hehe
A rossz hír viszont, hogy lekövettem a csöveket a turbótól a szívósorig, és csont száraznak tűnik minden nemtudom
Pedig reménykedtem benne, hogy megúszom egy csővel...
[/u]
Pedig keresd jobban,meglesz az a luk!6db gumi cső van.Van bőven lehetőség.
Én majdnem leszedegettem őket 1enként mikor megtaláltam a lukast.A cooler utáni volt a ludas. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 16:38:09 »

pedig azt mutatta dtc 0262!!törölték a géppel és most azt mutatja:dtc none....itt olvastam,hogy mutatja wow1
A műszerteszt a napi számláló helyén mutatta hogy dtc 0262? mivel törölték?
A műszerteszt első sorban a gem/műszeregység hibakódjait mutatja.
Nálam pl. állandóan van p1000 a dugózott EGR miatt, a műszerteszten mégsem látszik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 16:55:16 »

Ne érts félre de csak azt irom amit láttam!!Rádugták az autóra a gépet amikor a vizpumpát,termosztátot  cserézték mert ott nézték a viz höfokot,hengerfej höfokot!(csere után melegitéskor)Az pontosabban muttata a viz fokot mint a napi számlálónál!!végig lett pörgetve a számláló és ekkor irta az a bizonyos hibakódot.Törlés a gépen és azóta dtc none utána nincs hibakód Huh? Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 16:56:58 »

Jövö héten lemegyek es megkérdezem a gép pontos paramétereit és irom az infót!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 21:01:36 »

Ne érts félre de csak azt irom amit láttam!!Rádugták az autóra a gépet amikor a vizpumpát,termosztátot  cserézték mert ott nézték a viz höfokot,hengerfej höfokot!(csere után melegitéskor)Az pontosabban muttata a viz fokot mint a napi számlálónál!!végig lett pörgetve a számláló és ekkor irta az a bizonyos hibakódot.Törlés a gépen és azóta dtc none utána nincs hibakód Huh? Huh?
A műszertesztes kódok lehetnek félrevezetők is, mert kissé más a formátum, ezért firtatom ennyire. A rádugott kütyün olvasható OBD-s vagy ford specifikus hibakódok kellenek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 21:29:18 »

Pedig keresd jobban,meglesz az a luk!6db gumi cső van.Van bőven lehetőség.
Én majdnem leszedegettem őket 1enként mikor megtaláltam a lukast.A cooler utáni volt a ludas. Wink wave
Nos, úgy néz ki kb 10km-es próbaút után, hogy az EGR környékén lehetett a bibi.
Kapott dugót szép rézszínű tömítőpasztával, és két pöffeneten kívül nem láttam füstöt ,pedig olyat kapott amit már régen nem vigyor3
Holnap megyek a szokásos útvonalon, majd meglátom.
Ja és mintha megkerült volna egy jó pár lovacska is beka3
(Én arra gondolok, hogy esetleg az EGR nem tudott rendesen zárni, és ott ment el a nyomás, ha egyáltalán lehet ilyen)
Viszont ami továbbra is fennáll, hogy mintha késne a turbó. Olyan 2000-és 2200 körül van az a feeling hogy szinte "csavarja" el a kormányt
De jó lenne egy turbónyomásmérés Roll Eyes
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 07:22:07 »

Vettem vettem... A héten ellenörzöm újra a kódokat és megirom amit láttam..
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #209 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 09:46:44 »

Telefonon már beszéltem vele,de azt mondta 3 hét múlva érdeklődjek és akkor ad időpontot...Na meg említettem az üzemi hő problémámat ( nem éri el télen ) és ő erre a jó öreg hűtő letakarósdi ötletet javasolta , amit itt a fórumon nagyon sokan elleneznek ( én is )....szóval ezek után nem tom.
Akkor marad Vik, Budapesten, Auto-Fort, Könyves Kálmán körút.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:53:57 »

ja-ja, elentem Alf-hoz, még fel sem nyitottam, már rámutatott, hogy ott van a repedés. worship
hál istennek tényleg jól látható helyen volt.
Szerda reggel Cromax, 15 000 a cső és 3 500 a munkadíj.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #211 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:55:30 »

ja-ja, elentem Alf-hoz, még fel sem nyitottam, már rámutatott, hogy ott van a repedés. worship
hál istennek tényleg jól látható helyen volt.
Szerda reggel Cromax, 15 000 a cső és 3 500 a munkadíj.


eljen integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:52:18 »

ja-ja, elentem Alf-hoz, még fel sem nyitottam, már rámutatott, hogy ott van a repedés. worship
hál istennek tényleg jól látható helyen volt.
Szerda reggel Cromax, 15 000 a cső és 3 500 a munkadíj.


Én úgytom hogy a Nagyótónál 10ezerpárszáz ez a cső, és 1 db hosszú szárú 7-es T kulccsal könnyedén 10 perc alatt kicserélhető, mindenféle szagértelem nélkül is. Nemárt még hozzá 2 db 50-65-ös csőbilincs a szélesebb változatból. Ez nem 10, hanem 13 vagy több mm széles, és kevésbé vág bele a gumicsőbe.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #213 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 13:12:43 »

Én úgytom hogy a Nagyótónál 10ezerpárszáz ez a cső, és 1 db hosszú szárú 7-es T kulccsal könnyedén 10 perc alatt kicserélhető, mindenféle szagértelem nélkül is. Nemárt még hozzá 2 db 50-65-ös csőbilincs a szélesebb változatból. Ez nem 10, hanem 13 vagy több mm széles, és kevésbé vág bele a gumicsőbe.
Ofi nem szerelgetős ember,de a problémát megoldja biztos,most hogy tudja mit kell megcsináltasson. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 13:43:18 »

sajna szerdán már meg kell, hogy legyen csináltatva a gép.
A Nagyautóhoz nem tudok elmenni munkából kifolyólag, bár 5000 Ft az 5000 Ft, de most ez tűnt a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldásnak.
Egyébként, ja nem vagyok az a szerelgetős típus, bár láttam már csavarhúzót, sőt használtam is, de kocsi témában nem merek belenyúlni addig, amíg 3 500 Ftért kicserélik.
Úgyhogy most lehet, hogy bukok 5000-t, de elég sürgős a dolog.
azért köszi
Naplózva
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 13:56:56 »

megkérdeztem 13ezerpárzáz a nagynál és csütörtökre jönne meg. marad a cromax szerda cserével együtt.
utána mehet bele az injektor tisztító adalék (Alf módszere alapján) és a pályán megpörgetem.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 17:05:01 »

Az "Alf modszere" mit takar,megkérdezhetem??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 17:25:37 »

Ő még egy szakitól kapta a tanácsot:
egy flakesz adalék mehet a gépbe, mikor már csak kb. 1/4 liter tanknyi naftád van, így nagyobb koncentrátumban kerül be a rendszerbe.
Ezután ki a pályára és ha nem is meghajtani, de folyamatosan nagy fordulaton átjáratni az adalékot a rendszerben. Ettől elvileg nagyobb hatékonysággal dolgozik a cucc.
Nekem sajna van egy csúnya hideg rángatásom, ami tényleg csak akkor múlik, ha bemelegedett a motor és nagyon senki sem tudott rá mondani semmit. Még jön az EGR dugózás is aztán már nem tudom mi lehet, mert a porlasztócsúcsok elvileg normál értékeket mutatnak.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 17:46:17 »

Milyen adalékot fogsz bele tenni?Értem ezalatt:Neve?ára?honnan veszed? integet2 vigyor3
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 18:15:22 »

ma fogok körbenézni pár helyen, többek között az ósanban is, nyugotd szívvel vehetsz ilyen helyen is. holnap megírom mit láttam.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 18:47:43 »

protec !!!!azt mondják az a jo a tdci hez 3300 forint cromaxba is van
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #221 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 20:09:28 »

A Protecet nem tudtam megvenni, nem találtam belőle Egerben sehol - de kaptam egy csomag (2 db) STP Diesel injektor tisztítót, amit tele tankba kell önteni. Egyet kellett fizetni (1.290 Ft) és kettőt adtak.
Ez volt júniusban, azóta megint hajtottam 7 ezer kilométert.
Szeretném beleönteni a másik dobozzal is most.
Ismeri valaki az STP terméket?

Nem reklámot akarok csinálni, de ebből tudok szerezni még sokat, elég olcsón.
Az van ráírva, hogy a teljes üzemanyagrendszert tisztítja.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 23:09:53 »

A Protecet nem tudtam megvenni, nem találtam belőle Egerben sehol - de kaptam egy csomag (2 db) STP Diesel injektor tisztítót, amit tele tankba kell önteni. Egyet kellett fizetni (1.290 Ft) és kettőt adtak.
Ez volt júniusban, azóta megint hajtottam 7 ezer kilométert.
Szeretném beleönteni a másik dobozzal is most.
Ismeri valaki az STP terméket?

Nem reklámot akarok csinálni, de ebből tudok szerezni még sokat, elég olcsón.
Az van ráírva, hogy a teljes üzemanyagrendszert tisztítja.
Én tettem az enyémbe, semmi változás. Olyat vegyél, ami CR-rendszerhez is jó.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.22 kedd, 10:55:00 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #223 Dátum: 2009.09.22 kedd, 08:06:38 »

A Protecet nem tudtam megvenni, nem találtam belőle Egerben sehol - de kaptam egy csomag (2 db) STP Diesel injektor tisztítót, amit tele tankba kell önteni. Egyet kellett fizetni (1.290 Ft) és kettőt adtak.
Ez volt júniusban, azóta megint hajtottam 7 ezer kilométert.
Szeretném beleönteni a másik dobozzal is most.
Ismeri valaki az STP terméket?
[img]http://www.f1plus.extra.hu/stp diesel.jpg
Nem reklámot akarok csinálni, de ebből tudok szerezni még sokat, elég olcsón.
Az van ráírva, hogy a teljes üzemanyagrendszert tisztítja.
Vá-vá-várj! vigyor3
Ez üzemanyagrendszer tisztító!
Amiről szó van az Diesel Injector Cleaner ! A kettő közel sem ugyan az!
Egyébként  az stp ben tudsz szerezni ilyen árban injektor tisztítót is,akkor az lehet,hogy érdekelne! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2009.09.22 kedd, 08:25:56 »

szevasztok. Minap úgy jártam hogy menet közben most nem leállt a motor izzitó világítása közben hanem csak villogott.Elvittem szervízbe  ( na most rajtakapom mi lehet) nem állítottam le hadd villogjon. Szóval 2 helyen is voltam és nem találtak hibakódot. Nézték Würth és Bosch géppel is.Azt mondja hogy nincs hiba. Mi lehet? Ilyet mondott a szerelő :Lehet olyan helyen tárolta a gép amit a Ford-nál tudnának kiolvasni.Na de most nem villog az iz jelző.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #225 Dátum: 2009.09.22 kedd, 08:34:03 »

szevasztok. Minap úgy jártam hogy menet közben most nem leállt a motor izzitó világítása közben hanem csak villogott.Elvittem szervízbe  ( na most rajtakapom mi lehet) nem állítottam le hadd villogjon. Szóval 2 helyen is voltam és nem találtak hibakódot. Nézték Würth és Bosch géppel is.Azt mondja hogy nincs hiba. Mi lehet? Ilyet mondott a szerelő :Lehet olyan helyen tárolta a gép amit a Ford-nál tudnának kiolvasni.Na de most nem villog az iz jelző.
Igen,a fordos kiírja az eltárolt összes hibát!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2009.09.22 kedd, 09:00:59 »

Vá-vá-várj! vigyor3
Ez üzemanyagrendszer tisztító!
Amiről szó van az Diesel Injector Cleaner ! A kettő közel sem ugyan az!
Egyébként  az stp ben tudsz szerezni ilyen árban injektor tisztítót is,akkor az lehet,hogy érdekelne! Wink wave
Olyan is van. Fekete és diesel injector cleaner feliratú. Én azt toltam Smiley
ITT van a link, oldal közepe, STP Diesel Injector Cleaner fedőnéven fekete flakon.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.22 kedd, 10:59:31 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2009.09.22 kedd, 11:03:38 »

szevasztok. Minap úgy jártam hogy menet közben most nem leállt a motor izzitó világítása közben hanem csak villogott.Elvittem szervízbe  ( na most rajtakapom mi lehet) nem állítottam le hadd villogjon. Szóval 2 helyen is voltam és nem találtak hibakódot. Nézték Würth és Bosch géppel is.Azt mondja hogy nincs hiba. Mi lehet? Ilyet mondott a szerelő :Lehet olyan helyen tárolta a gép amit a Ford-nál tudnának kiolvasni.Na de most nem villog az iz jelző.
Vazze... Ha villog az izzításjelző, akkor van hibakód.  Azért nem találtak, mert nem jó helyen nézték. Ha villog-újraindítod-nem villog, akkor nem a tárolt kódok között kell nézni nem fordos diag cuccal, hanem az ún. pending/intermittent DTC-k között. Ott lesz, 1 sör, hogy p0251 lesz. Az ilyen elmúlós fajta.

Villog még? Probáld elérni stealt-ot, hátha össze tudtok futni. Mondanám, hogy keress meg, de debrecenből kicsit nehéz pestre jönni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2009.09.22 kedd, 11:11:18 »

Két hét múlva lesz Stealt elment repülövel
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2009.09.22 kedd, 11:12:16 »

Relhist mi a neve a p0251 nek???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2009.09.22 kedd, 13:35:12 »

amit Én néztem tegnap az wynn's injektor tisztító 900 ft körül mozgott. Nem hinném, hogy sok különbség lenne közte, de aki nem ajánlja az szóljon Wink
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:33:09 »

Vazze... Ha villog az izzításjelző, akkor van hibakód.  Azért nem találtak, mert nem jó helyen nézték. Ha villog-újraindítod-nem villog, akkor nem a tárolt kódok között kell nézni nem fordos diag cuccal, hanem az ún. pending/intermittent DTC-k között. Ott lesz, 1 sör, hogy p0251 lesz. Az ilyen elmúlós fajta.

Villog még? Probáld elérni stealt-ot, hátha össze tudtok futni. Mondanám, hogy keress meg, de debrecenből kicsit nehéz pestre jönni.
Hát ez az hogy gyujtást leveszem és vissza akkor már nem villog.És 2x volt hogy villogás pillanatában le is állt a motor. Nem tom mihez kötni...mármint hogy kigyorsuláskor mert próbáltam max gyorsítást-semmi...az egyik esetben csak simán 5. fokozatban előztem és kész le is tiltotta a motort tehát leállt. De volt hogy csak villogott.
P2051? az általános üzemanyag rendszer hiba lenne? És pontosabban mi aza  pending/intermittent DTC-k??
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #232 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:48:28 »

Hát ez az hogy gyujtást leveszem és vissza akkor már nem villog.És 2x volt hogy villogás pillanatában le is állt a motor. Nem tom mihez kötni...mármint hogy kigyorsuláskor mert próbáltam max gyorsítást-semmi...az egyik esetben csak simán 5. fokozatban előztem és kész le is tiltotta a motort tehát leállt. De volt hogy csak villogott.
P2051? az általános üzemanyag rendszer hiba lenne? És pontosabban mi aza  pending/intermittent DTC-k??

ez nem az a cmp jeladó lesz?

Legalábbis az produkál ilyet...

(mellesleg Nekem mikor a turbóm elszállt, egy darab hibakódom nem volt)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:50:31 »

ez nem az a cmp jeladó lesz?

Legalábbis az produkál ilyet...

(mellesleg Nekem mikor a turbóm elszállt, egy darab hibakódom nem volt)
Azt kb. 1 hete cseréltem mivel be sem indult az autó.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:53:04 »

Szia,Mit takar a + 1 kis ráadás?Huh???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:57:09 »

Szia,Mit takar a + 1 kis ráadás?Huh???
Ha mondhatom így: 1 egyszerű tuning box.Az olcsobb és gyengébb kategóriás
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2009.09.22 kedd, 16:00:09 »

Relhist mi a neve a p0251 nek???
hibakód, azaz DTC.
amúgy: "Injection pump fuel metering control A" a jelentése, ami olyankor kerül elő, ha nincs meg a mennyiség, azaz folyik valahol.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2009.09.22 kedd, 16:06:43 »

Hát ez az hogy gyujtást leveszem és vissza akkor már nem villog.És 2x volt hogy villogás pillanatában le is állt a motor. Nem tom mihez kötni...mármint hogy kigyorsuláskor mert próbáltam max gyorsítást-semmi...az egyik esetben csak simán 5. fokozatban előztem és kész le is tiltotta a motort tehát leállt. De volt hogy csak villogott.
P2051? az általános üzemanyag rendszer hiba lenne? És pontosabban mi aza  pending/intermittent DTC-k??
P0251. A TIS szerint hibák egy részét csak akkor tárolja el a fedcomp, ha ismételt indításnál fennállnak. Azaz mész a géppel, a fedcomp érzékeli, hogy nincs minden rendben az üa. rendszerrel, vészüzembe vált és hibakódot generál. Ekkor az user leállítja az autót és megpróbálja ismét elindítani. Ha ilyenkor a fedcomp nem érzékeli a hibát, törli az átmeneti hibakódot a tárolóból. Ha érzékeli, meghagyja. Ettől kezdve már ott lesz.
Azért mondom a P0251-es hibát, mert a legtöbb üa. rendszeri hiba előidézi a nem megfelelő nyomás (és mennyiség) jelenségét. Ettől még bármi lehet. Egyszer posztoltam egy ford üa. rendszeri hiba leírást a tdci-topicba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2009.09.22 kedd, 16:08:07 »

Ha mondhatom így: 1 egyszerű tuning box.Az olcsobb és gyengébb kategóriás
Azért ez más megvilágításba helyezi a villogást. Ki kellene venni, úgy nézni. Azok az üa. nyomást emelik, így simán okozhat tiltást is, ha rosszul van beállítva.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2009.09.22 kedd, 17:25:30 »

Azért ez más megvilágításba helyezi a villogást. Ki kellene venni, úgy nézni. Azok az üa. nyomást emelik, így simán okozhat tiltást is, ha rosszul van beállítva.
2 éve van benne...(persze el romolhat ) és semmi baja. Mikor berakták és teszteltük volt hogy letiltott,de az kemény gázadáskor csak...és akkor állított rajta .Azóta OK.....mostanáig..,de 1 próbát megér.A gázolal szűrőnél nem látok semmi féle folyást,szivárgást stb.Nem rég lett cserélve.
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2009.09.22 kedd, 17:52:54 »

Sziasztok!
Intercooler-t hogyan lehet kiszedni?
Előre is köszi.
Sesem
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2009.09.22 kedd, 20:29:59 »

Szerinted jot tesz neki az a kis ráadás Relhist?Huh?Huh??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2009.09.22 kedd, 20:52:02 »

Szerinted jot tesz neki az a kis ráadás Relhist?Huh?Huh??
Ez vitatható téma....Van itt olyan akinek nem csak" kis ráadás" van az autóban.És eddig nem panaszkodott.Sztem folyamatos hajtás és észnélküli padlózással is lehet ártani az autónak a kis ráadás nélkül is.Normál vezetés mellett (azt mondják) még kedvezőbb fogyasztás stb...mondom azt mondják :wave:szóval biztos vannak ellene.De amúgy gondolkozom 1 komolyabban..de ez már ténleg más téma. Grin
A lényeg a problémám megoldása ..az a kis buta lámpa ..ma pld nem rosszalkodott. worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.22 kedd, 20:54:35 írta sz.z.csicsi » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2009.09.22 kedd, 22:32:04 »

Ez vitatható téma....Van itt olyan akinek nem csak" kis ráadás" van az autóban.És eddig nem panaszkodott.Sztem folyamatos hajtás és észnélküli padlózással is lehet ártani az autónak a kis ráadás nélkül is.Normál vezetés mellett (azt mondják) még kedvezőbb fogyasztás stb...mondom azt mondják :wave:szóval biztos vannak ellene.De amúgy gondolkozom 1 komolyabban..de ez már ténleg más téma. Grin
A lényeg a problémám megoldása ..az a kis buta lámpa ..ma pld nem rosszalkodott. worship
A boxot azért érdemes kivenni, mert egyértelművé teszi a hibakeresést, kizársz egy hibaforrást.
Mivel a boxok az üa. nyomást változtatják, a porlasztók meg kopnak, így összejöhet, hogy letilt az ecu.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #244 Dátum: 2009.09.22 kedd, 23:08:26 »

Olyan is van. Fekete és diesel injector cleaner feliratú. Én azt toltam Smiley
ITT van a link, oldal közepe, STP Diesel Injector Cleaner fedőnéven fekete flakon.

A kék dobozosra is fel van írva, hogy tisztítja az injektort, jobb hidegindítást eredményez, és átpucolja a rendszert.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2009.09.23 szerda, 10:17:40 »

én vettem egy winn's adalékot betőtöm és maglátjuk.
a turbócső csere megvolt, vérgre újra megy a gép.
viszont közeledik a 120e szervíz, érdemes a cromaxban csináltatni cakk&pakk? ott kb 40-42 ezret mondtak rá.
ja kérdeztem a kedvezményt ők még nem tudnak róla, csak a focus klub kap asszem 5%-ot. Apropó, hogyan juthatok hozzá ilyen kártáyhoz, illetve lehetek e klubtag? Bevesztek? worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #246 Dátum: 2009.09.23 szerda, 10:24:15 »

én vettem egy winn's adalékot betőtöm és maglátjuk.
a turbócső csere megvolt, vérgre újra megy a gép.
viszont közeledik a 120e szervíz, érdemes a cromaxban csináltatni cakk&pakk? ott kb 40-42 ezret mondtak rá.
ja kérdeztem a kedvezményt ők még nem tudnak róla, csak a focus klub kap asszem 5%-ot. Apropó, hogyan juthatok hozzá ilyen kártáyhoz, illetve lehetek e klubtag? Bevesztek? worship
eljen
A klubos kedvezményt nagytalin való részvétellel kapod.
De bemész a cromaxba,és adnak ők is cromaxos kártyát 8%os kedvezménnyel.
De a cromax szervízének nincs túl jó híre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2009.09.23 szerda, 10:40:26 »

egyébként is el akartam menni egy nagytalira...
akkor megkérdezem a miklósi ford szervízt mennyiért vállalják a szervízt.
köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2009.09.23 szerda, 10:57:55 »

egyébként is el akartam menni egy nagytalira...
akkor megkérdezem a miklósi ford szervízt mennyiért vállalják a szervizt.
köszi
szerintem vedd meg wyctortól az alkatrészeket, vidd oda a szerviznek, hogy ezt tessék beépíteni. 120enél féktárcsa, betét, fékolaj csere várható, ha még nem volt. A fékre oda kell figyelni, mert előszeretettel csinálják meg gyorsan, nem kellően letisztítva az agyakat, így meg rázni fog egy idő után.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2009.09.23 szerda, 11:00:38 »

okés, köszi
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.