Cím: V6-os fékek mk1-2-re Írta: GinJoy - 2012.09.15 szombat, 08:21:41 címben említett fékszett eladó, nem sokat használtam.
278-as tárcsák, az "általánosabb" nyergek betéttel, gumifékcsővel. a nyergek felújítva tavasszal. Azóta működik tök egyben a szett, de nagyon keveset mentem vele. A tárcsák textar, a betétek mintex márkájúak. 30,000 ft-ot szeretnék kérni érte, aki eljön, fel is teszem neki ebben az árban 1-2 óra alatt minimum 15-ös felni kell hozzá Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: Rico - 2014.02.12 szerda, 16:51:46 címben említett fékszett eladó, nem sokat használtam. ja most látom régi a hirdetés..278-as tárcsák, az "általánosabb" nyergek betéttel, gumifékcsővel. a nyergek felújítva tavasszal. Azóta működik tök egyben a szett, de nagyon keveset mentem vele. A tárcsák textar, a betétek mintex márkájúak. 30,000 ft-ot szeretnék kérni érte, aki eljön, fel is teszem neki ebben az árban 1-2 óra alatt minimum 15-ös felni kell hozzá Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: GinJoy - 2014.02.12 szerda, 17:17:41 ja most látom régi a hirdetés.. igen. nyergem azért van még egy garnitúraCím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: Rico - 2014.02.12 szerda, 17:26:13 igen. nyergem azért van még egy garnitúra nekem ugye mk1 benzines 2000 kcm es hatul atepitett tarcsara.de nekem hatul kb 253 as a mostani tarcsa.a nyergeim jok csak porvedo es rogzito rugok kellenenek,na meg egy tarcsaszett. Ja es a kezifek bowdeneim torottek,a haz torott.. Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: vzoli - 2014.02.12 szerda, 17:34:52 a dízel tárcsája az nem akkora mint a v6é?
Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: Rico - 2014.02.12 szerda, 17:41:22 a dízel tárcsája az nem akkora mint a v6é? sajnos nm vagom. Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: vzoli - 2014.02.12 szerda, 17:46:33 Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: GinJoy - 2014.02.12 szerda, 17:55:58 a dízel tárcsája az nem akkora mint a v6é? nem. minden tárcsa 260-as, a v6-é 278-as. volt 2 fajta nyereggel, az egyik nagyobb, ritkán szerezhető, ebben a betét kicsit rövidebb, de magasságban végigéri a tárcsát, a másikba ugyanaz a betét kell, mint a síma nyergekbe, de a kengyel messzebb tartja az agytól, és így ha kisebb felületen is, de nagyobb átmérőjű részen fogja a tárcsátCím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: vzoli - 2014.02.12 szerda, 18:01:07 nem. minden tárcsa 260-as, a v6-é 278-as. volt 2 fajta nyereggel, az egyik nagyobb, ritkán szerezhető, ebben a betét kicsit rövidebb, de magasságban végigéri a tárcsát, a másikba ugyanaz a betét kell, mint a síma nyergekbe, de a kengyel messzebb tartja az agytól, és így ha kisebb felületen is, de nagyobb átmérőjű részen fogja a tárcsát nekem a v6 ra egyszer olyan tárcsát raktak egy azóta már bezárt ford szervizben, amiről lelógott a betét. akkor mondták, hogy a dízel és a v6 nagyobb, a többi egyforma. Ugye mk3 nál meg már mindegyik egyforma.. Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: Gee - 2014.02.13 csütörtök, 08:44:08 nem. minden tárcsa 260-as, a v6-é 278-as. volt 2 fajta nyereggel, az egyik nagyobb, ritkán szerezhető, ebben a betét kicsit rövidebb, de magasságban végigéri a tárcsát, a másikba ugyanaz a betét kell, mint a síma nyergekbe, de a kengyel messzebb tartja az agytól, és így ha kisebb felületen is, de nagyobb átmérőjű részen fogja a tárcsát akkor elvileg nem kell cserélni a kerékcsapágyházat??? csak a nyerget meg a tárcsát ??? Cím: Válasz: V6-os fékek mk1-2-re Írta: GinJoy - 2014.02.13 csütörtök, 20:51:26 akkor elvileg nem kell cserélni a kerékcsapágyházat??? csak a nyerget meg a tárcsát ??? igen
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |