Cím: Turbóelektronika Írta: timarzsolt - 2016.01.15 péntek, 12:10:17 Üdv 2005ös 2.0literes 130 Le ös facelift utána mondeohoz keresek turboelektronikát lehetöleg nem leharcolt müködöképest.Előre is köszönöm
Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.15 péntek, 12:37:13 Üdv 2005ös 2.0literes 130 Le ös facelift utána mondeohoz keresek turboelektronikát lehetöleg nem leharcolt müködöképest.Előre is köszönöm nem javítható? Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.15 péntek, 12:37:56 https://www.youtube.com/watch?v=uLEOytdfD40 (https://www.youtube.com/watch?v=uLEOytdfD40)
Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: FrancoNero - 2016.01.15 péntek, 13:44:48 https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo
ezeket meg lehet kérdezni de amúgy aki foglalkozik mondeoval az is megjavítja 10ből 9et sikeresen! Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.15 péntek, 14:51:31 https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo ezeket meg lehet kérdezni de amúgy aki foglalkozik mondeoval az is megjavítja 10ből 9et sikeresen! igen, nekem kb 30 perc volt ki-beszereléssel együtt. nem nagy kaland, ahogy a videón is látszik. Kivéve, ha a megragadt geometria miatt ég le az elektronikában a motor. Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: mondeogézu - 2016.01.16 szombat, 03:47:31 igen, nekem kb 30 perc volt ki-beszereléssel együtt. nem nagy kaland, ahogy a videón is látszik. Kivéve, ha a megragadt geometria miatt ég le az elektronikában a motor. ha kellene nekem van 30/6835535Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: timarzsolt - 2016.01.18 hétfő, 08:57:08 Már volt javitva
Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 18:57:54 Már volt javitva Egy próbát megér...Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: alf® - 2016.01.18 hétfő, 19:44:14 Már volt javitva a forrasztás,nem?!Lehet,hogy megadta magát a motorja.Az is cserélhető,és nem kerül 40-50be. Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 19:47:19 a forrasztás,nem?! Ráadásul sima kefés motor van benne.Lehet,hogy megadta magát a motorja.Az is cserélhető,és nem kerül 40-50be. Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: alf® - 2016.01.18 hétfő, 19:48:56 Ráadásul sima kefés motor van benne. akkor egy 700ft-os kefecsere is megoldhatja,ha az a problémája....Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 19:50:46 akkor egy 700ft-os kefecsere is megoldhatja,ha az a problémája.... A modellező úgy mondják 250es kefes motor. Nem néztem, hogy szétszedhető e, de biztos az.Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: alf® - 2016.01.18 hétfő, 19:54:18 A modellező úgy mondják 250es kefes motor. Nem néztem, hogy szétszedhető e, de biztos az. szedtem már szét,nem soxor lehet.Másodjára letörnek a tartó lemezfülei a hátsó műanyag pajzsnak.Aztán már kuka.De nem hinném,hogy olyan nagy összeg egy új moci.Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 19:55:13 szedtem már szét,nem soxor lehet.Másodjára letörnek a tartó lemezfülei a hátsó műanyag pajzsnak.Aztán már kuka.De nem hinném,hogy olyan nagy összeg egy új moci. Nem hát. Modellboltan 700-4000Ft körül.Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: timarzsolt - 2016.01.19 kedd, 13:33:46 Megprobálom akkor a veszprémi kolegát hátha megoldja a gondot.Remélem igazatok van
Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: Sakos - 2016.01.19 kedd, 13:59:52 akkor egy 700ft-os kefecsere is megoldhatja,ha az a problémája.... Nem a kefe fogy el, hanem a az elporladt anyaga ül be a kommutátorok közé és okoz zárlatot. Ezt kell csak kipucolni és újra jó a motor.A gond csak az, hogy k.va nehéz kiszedni a motort. Egyrészt van egy rejtett csavar. Le kell fúrni a takarót, hogy ki lehessen csavarni. Másrészt egy hülye karmos rugó tartja a helyén, amit nehéz kiszedni. A motor bontása is nehéz, az apró és kemény fülek miatt. Én több esetben pucoltam ilyen motort, de talán egy esetben volt egyértelmű javulás, tehát más hiba is lehet. (Egyébként a központi zár motornál ugyanez okoz hibát MK4-en. Ott viszont tutira bejön ez a módszer.) A videón jelzett szakadást soha nem láttam, habár csak szemrevételezéssel ellenőriztem. Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: vzoli - 2016.01.19 kedd, 19:53:01 Nem a kefe fogy el, hanem a az elporladt anyaga ül be a kommutátorok közé és okoz zárlatot. Ezt kell csak kipucolni és újra jó a motor. Szemre az enyém is jó volt, de mérve már nem.A gond csak az, hogy k.va nehéz kiszedni a motort. Egyrészt van egy rejtett csavar. Le kell fúrni a takarót, hogy ki lehessen csavarni. Másrészt egy hülye karmos rugó tartja a helyén, amit nehéz kiszedni. A motor bontása is nehéz, az apró és kemény fülek miatt. Én több esetben pucoltam ilyen motort, de talán egy esetben volt egyértelmű javulás, tehát más hiba is lehet. (Egyébként a központi zár motornál ugyanez okoz hibát MK4-en. Ott viszont tutira bejön ez a módszer.) A videón jelzett szakadást soha nem láttam, habár csak szemrevételezéssel ellenőriztem. Cím: Válasz: Turbóelektronika Írta: Banje - 2016.01.28 csütörtök, 13:05:22 Üdv 2005ös 2.0literes 130 Le ös facelift utána mondeohoz keresek turboelektronikát lehetöleg nem leharcolt müködöképest.Előre is köszönöm Szia ha kell nekem van
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |