Ford Mondeo Club Hungary

Szakmai fórum => Mondeóhoz keresek => A témát indította: timarzsolt - 2016.01.15 péntek, 12:10:17



Cím: Turbóelektronika
Írta: timarzsolt - 2016.01.15 péntek, 12:10:17
Üdv 2005ös 2.0literes 130 Le ös facelift utána mondeohoz keresek turboelektronikát lehetöleg nem leharcolt müködöképest.Előre is köszönöm


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.15 péntek, 12:37:13
Üdv 2005ös 2.0literes 130 Le ös facelift utána mondeohoz keresek turboelektronikát lehetöleg nem leharcolt müködöképest.Előre is köszönöm

nem javítható?


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.15 péntek, 12:37:56
https://www.youtube.com/watch?v=uLEOytdfD40 (https://www.youtube.com/watch?v=uLEOytdfD40)


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: FrancoNero - 2016.01.15 péntek, 13:44:48
https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo

ezeket meg lehet kérdezni de amúgy aki foglalkozik mondeoval az is megjavítja 10ből 9et sikeresen!


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.15 péntek, 14:51:31
https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo

ezeket meg lehet kérdezni de amúgy aki foglalkozik mondeoval az is megjavítja 10ből 9et sikeresen!

igen, nekem kb 30 perc volt ki-beszereléssel együtt. nem nagy kaland, ahogy a videón is látszik. Kivéve, ha a megragadt geometria miatt ég le az elektronikában a motor.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: mondeogézu - 2016.01.16 szombat, 03:47:31
igen, nekem kb 30 perc volt ki-beszereléssel együtt. nem nagy kaland, ahogy a videón is látszik. Kivéve, ha a megragadt geometria miatt ég le az elektronikában a motor.
ha kellene nekem van 30/6835535


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: timarzsolt - 2016.01.18 hétfő, 08:57:08
Már volt javitva


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 18:57:54
Már volt javitva
Egy próbát megér...


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: alf® - 2016.01.18 hétfő, 19:44:14
Már volt javitva
a forrasztás,nem?!

Lehet,hogy megadta magát a motorja.Az is cserélhető,és nem kerül 40-50be.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 19:47:19
a forrasztás,nem?!

Lehet,hogy megadta magát a motorja.Az is cserélhető,és nem kerül 40-50be.
Ráadásul sima kefés motor van benne.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: alf® - 2016.01.18 hétfő, 19:48:56
Ráadásul sima kefés motor van benne.
akkor egy 700ft-os kefecsere is megoldhatja,ha az a problémája....


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 19:50:46
akkor egy 700ft-os kefecsere is megoldhatja,ha az a problémája....
A modellező úgy mondják 250es kefes motor. Nem néztem, hogy szétszedhető e, de biztos az.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: alf® - 2016.01.18 hétfő, 19:54:18
A modellező úgy mondják 250es kefes motor. Nem néztem, hogy szétszedhető e, de biztos az.
szedtem már szét,nem soxor lehet.Másodjára letörnek a tartó lemezfülei a hátsó műanyag pajzsnak.Aztán már kuka.De nem hinném,hogy olyan nagy összeg egy új moci.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.18 hétfő, 19:55:13
szedtem már szét,nem soxor lehet.Másodjára letörnek a tartó lemezfülei a hátsó műanyag pajzsnak.Aztán már kuka.De nem hinném,hogy olyan nagy összeg egy új moci.
Nem hát. Modellboltan 700-4000Ft körül.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: timarzsolt - 2016.01.19 kedd, 13:33:46
Megprobálom akkor a veszprémi kolegát hátha megoldja a gondot.Remélem igazatok van


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: Sakos - 2016.01.19 kedd, 13:59:52
akkor egy 700ft-os kefecsere is megoldhatja,ha az a problémája....
Nem a kefe fogy el, hanem a az elporladt anyaga ül be a kommutátorok közé és okoz zárlatot. Ezt kell csak kipucolni és újra jó a motor.
A gond csak az, hogy k.va nehéz kiszedni a motort. Egyrészt van egy rejtett csavar. Le kell fúrni a takarót, hogy ki lehessen csavarni. Másrészt egy hülye karmos rugó tartja a helyén, amit nehéz kiszedni. A motor bontása is nehéz, az apró és kemény fülek miatt.

Én több esetben pucoltam ilyen motort, de talán egy esetben volt egyértelmű javulás, tehát más hiba is lehet. (Egyébként a központi zár motornál ugyanez okoz hibát MK4-en. Ott viszont tutira bejön ez a módszer.) A videón jelzett szakadást soha nem láttam, habár csak szemrevételezéssel ellenőriztem.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: vzoli - 2016.01.19 kedd, 19:53:01
Nem a kefe fogy el, hanem a az elporladt anyaga ül be a kommutátorok közé és okoz zárlatot. Ezt kell csak kipucolni és újra jó a motor.
A gond csak az, hogy k.va nehéz kiszedni a motort. Egyrészt van egy rejtett csavar. Le kell fúrni a takarót, hogy ki lehessen csavarni. Másrészt egy hülye karmos rugó tartja a helyén, amit nehéz kiszedni. A motor bontása is nehéz, az apró és kemény fülek miatt.

Én több esetben pucoltam ilyen motort, de talán egy esetben volt egyértelmű javulás, tehát más hiba is lehet. (Egyébként a központi zár motornál ugyanez okoz hibát MK4-en. Ott viszont tutira bejön ez a módszer.) A videón jelzett szakadást soha nem láttam, habár csak szemrevételezéssel ellenőriztem.
Szemre az enyém is jó volt, de mérve már nem.


Cím: Válasz: Turbóelektronika
Írta: Banje - 2016.01.28 csütörtök, 13:05:22
Üdv 2005ös 2.0literes 130 Le ös facelift utána mondeohoz keresek turboelektronikát lehetöleg nem leharcolt müködöképest.Előre is köszönöm
Szia ha kell nekem van