Ford Mondeo Club Hungary

Szakmai fórum => Eladó autók => A témát indította: HZsolt92 - 2017.07.31 hétfő, 15:27:56



Cím: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.07.31 hétfő, 15:27:56
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/330/bmw_330d-11813466


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Scratch - 2017.07.31 hétfő, 16:16:26
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/330/bmw_330d-11813466

Na akkor kezdjük! Drága!  :eplus2: :eplus2: :eplus2:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Zsolteey - 2017.07.31 hétfő, 19:37:55
Na akkor kezdjük! Drága!  :eplus2: :eplus2: :eplus2:

Jah, meg bontószökevény, ipari hulladék, úgyismindjártszétesik, jóautótúgyseadnak el, stb. És ezt úgy, hogy a hirdetést még meg se nyitottam  :nyes: :nyes: :eplus2: :eplus2:
Troll off :D


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Meg Győző - 2017.07.31 hétfő, 19:48:04
Drága bizony! 2006-os....  Ehh

M paket és még két hátsó ajtó is van hozzá!  :vigyor3:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246799001&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&action=topOfPage&top=3%20:%203


Nagy átlagban majdnem 10e € olcsóbban vannak ebből az évjáratból.  :fejvakaras:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.07.31 hétfő, 21:27:04
Drága bizony! 2006-os....  Ehh

M paket és még két hátsó ajtó is van hozzá!  :vigyor3:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246799001&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&action=topOfPage&top=3%20:%203


Nagy átlagban majdnem 10e € olcsóbban vannak ebből az évjáratból.  :fejvakaras:
ügyes, vagy belőled azért nem néztem ki, hogy sikerül egy automata sedant és kéziváltós coupeval összehasonlítani...

majd akkor szólj, ha sikerült bekonfigurálni mit kell keresni. segítek

coupe
30d 6gang kéziválltó
napfénytető
memóriás sport bőr

lesz vagy 2-3 találat

14-15000től indulnak azok is kint, még nincsenek itthon és nincs kicserélve benne ami elkopott benne kint...


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Meg Győző - 2017.07.31 hétfő, 21:30:42
ügyes, vagy belőled azért nem néztem ki, hogy sikerül egy automata sedant és kéziváltós coupeval összehasonlítani...

majd akkor szólj, ha sikerült bekonfigurálni mit kell keresni. segítek

coupe
30d 6gang kéziválltó
napfénytető
memóriás sport bőr

lesz vagy 2-3 találat

14-15000től indulnak azok is kint, még nincsenek itthon és nincs kicserélve benne ami elkopott benne kint...

BMW BMW....  :eplus2:

Én nem azokat hasonlítottam, amiket írsz.
Én csak az árakat hasonlítottam.  8)


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.07.31 hétfő, 21:32:46
BMW BMW....  :eplus2:

Én nem azokat hasonlítottam, amiket írsz.
Én csak az árakat hasonlítottam.  8)
ja értem :falbav:, egy 116ivel hasonlítsd még össze, meg egy 760ivel, hogy teljesn legyen a képed a piacról :hehe:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.07.31 hétfő, 21:35:07
Jah, meg bontószökevény, ipari hulladék, úgyismindjártszétesik, jóautótúgyseadnak el, stb. És ezt úgy, hogy a hirdetést még meg se nyitottam  :nyes: :nyes: :eplus2: :eplus2:
Troll off :D
Na akkor kezdjük! Drága!  :eplus2: :eplus2: :eplus2:

jóvanjóvan, nektek mikor is lesz eladó a 3as kombi? :vigyor3: készüljetek, mert hahun 2-400között is vannak :eplus2: :eplus2: :eplus2:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Meg Győző - 2017.07.31 hétfő, 21:38:02
ja értem :falbav:, egy 116ivel hasonlítsd még össze, meg egy 760ivel, hogy teljesn legyen a képed a piacról :hehe:

Manapság úgyis leveszik a számokat a csomagtartóról, akkor meg nem mindegy milyen motor van benne? Úgysem tudja senki....  :eplus2:







Jajj mááár.... nem vágtad még le, hogy hergellek?


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.07.31 hétfő, 21:41:43
Manapság úgyis leveszik a számokat a csomagtartóról, akkor meg nem mindegy milyen motor van benne? Úgysem tudja senki....  :eplus2:







Jajj mááár.... nem vágtad még le, hogy hergellek?
erről is hiányzik. igaz, itt látszik az alvázszámból, hogy direkt úgy kérték, hogy ne legyen rajta. jön is mindenki próbálkozni :hehe:


sejtettem, próbálkozni lehet, ha előtte élőben nem sikerült valakinek, akkor nehéz lesz


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Zsolteey - 2017.08.01 kedd, 10:30:35
jóvanjóvan, nektek mikor is lesz eladó a 3as kombi? :vigyor3: készüljetek, mert hahun 2-400között is vannak :eplus2: :eplus2: :eplus2:

 :taps: :taps: :taps:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.01 kedd, 10:50:45
"Közel 1 millió forint értékben lett szervizre költve"

És ténylegesen? Ez akkor eszmei érték? Megvetted az unixban az alkatrészeket 50-60% kedvezménnyel, de az értéke a mücheni bmw szakszervíz áraival ennyi lenne? 

Ennyire sokat kell rá költeni? Ennyire göthös?


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.08.01 kedd, 11:48:56
"Közel 1 millió forint értékben lett szervizre költve"

És ténylegesen? Ez akkor eszmei érték? Megvetted az unixban az alkatrészeket 50-60% kedvezménnyel, de az értéke a mücheni bmw szakszervíz áraival ennyi lenne? 

Ennyire sokat kell rá költeni? Ennyire göthös?
persze, plusz megszoroztam a jegybenki alapkamattal, meg egy kis inflációt is beleszámoltam :eplus2: ha bmw szervíz lenne, akkor 2,5 fölött lenne. ténylegest nem számoltam össze, olyan 1cm vastagságú számlaköteg van hozzá, ha lesz valamikor egy fölös órám, akkor összeadogatom (lengéscsillapítók, porvédők 150-200 között voltak, a 6 új lengőkar 200 fölött, izzítók vezérlőval 100 körül, és akkor még jópár dolog pl hátsó bölcső 50-ért, mert már előttem valaki próbálkozott lengőkarcserével és nagyon "ugyes" volt

ez abszolút nem volt göthös, csak ami elkopott benne azok lettek kicserélve, hogy újra 100%os legyen és ekkora erővel ne akarjon leesni az útról
belül pl minden része kopásmentes, stop gomb sincs megkopva, pedig az mindegyikben fehérre szokott kopni


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: g6b0r - 2017.08.09 szerda, 08:54:31
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/330/bmw_330d-11813466
csak, hogy ma is tanuljak valamit: miert konfigural valaki vonohorgot egy ilyen autora? de komolyam nem ertem, ha vontatni akar barmit is akkor nem igaz nem fer el a garazsban/nem futja egy ilyen mellett valami mas jarmu amit tenyleg vontatasra terveztek... egy atlag szemelyautonak soha nem tesz jot a vontatas, mert nem arra terveztek elso korben (hajtaslanc, futomu).
(ez nem az eladonak szol, csak ugy altalaban erdekel)


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: AndyA - 2017.08.09 szerda, 08:59:36
csak, hogy ma is tanuljak valamit: miert konfigural valaki vonohorgot egy ilyen autora? de komolyam nem ertem, ha vontatni akar barmit is akkor nem igaz nem fer el a garazsban/nem futja egy ilyen mellett valami mas jarmu amit tenyleg vontatasra terveztek... egy atlag szemelyautonak soha nem tesz jot a vontatas, mert nem arra terveztek elso korben (hajtaslanc, futomu).
(ez nem az eladonak szol, csak ugy altalaban erdekel)

Szerintem pont az az autó alkalmas valamennyire vontatásra, aminek jóval erősebb a hajtáslánca az átlagnál, mert eleve nagy teljesítményre, magasabb terhelésre tervezték. Amikor 90-100-zal kocogsz a lakókocsival, nem hiszem, hogy komolyabbat kapna, mint amikor 2 kiló fölött dongetsz vele a német pályán. Ahol meg a végsebesség 140, ott a 90-es tempó lakókocsistul már bőven lehet sok az autónak.

AndyA


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: G_B - 2017.08.09 szerda, 09:12:54
csak, hogy ma is tanuljak valamit: miert konfigural valaki vonohorgot egy ilyen autora? de komolyam nem ertem, ha vontatni akar barmit is akkor nem igaz nem fer el a garazsban/nem futja egy ilyen mellett valami mas jarmu amit tenyleg vontatasra terveztek... egy atlag szemelyautonak soha nem tesz jot a vontatas, mert nem arra terveztek elso korben (hajtaslanc, futomu).
(ez nem az eladonak szol, csak ugy altalaban erdekel)
én például kerékpártartót vinnék rajta  ;)


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Scratch - 2017.08.09 szerda, 09:20:57
csak, hogy ma is tanuljak valamit: miert konfigural valaki vonohorgot egy ilyen autora? de komolyam nem ertem, ha vontatni akar barmit is akkor nem igaz nem fer el a garazsban/nem futja egy ilyen mellett valami mas jarmu amit tenyleg vontatasra terveztek... egy atlag szemelyautonak soha nem tesz jot a vontatas, mert nem arra terveztek elso korben (hajtaslanc, futomu).
(ez nem az eladonak szol, csak ugy altalaban erdekel)

Tudod, a lomizás.  :eplus2: :eplus2: :eplus2:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: Zsolteey - 2017.08.09 szerda, 10:09:13
csak, hogy ma is tanuljak valamit: miert konfigural valaki vonohorgot egy ilyen autora? de komolyam nem ertem, ha vontatni akar barmit is akkor nem igaz nem fer el a garazsban/nem futja egy ilyen mellett valami mas jarmu amit tenyleg vontatasra terveztek... egy atlag szemelyautonak soha nem tesz jot a vontatas, mert nem arra terveztek elso korben (hajtaslanc, futomu).
(ez nem az eladonak szol, csak ugy altalaban erdekel)

Városiasabb autónál pl jó lehet a vonóhorog a "még egy kicsit, még egy kicsit, koppant, most a jó" típusú emberek ellen (ne a hátsó lökhárítódat csesszék össze).
Vagy pl bicikli tartó.
Meg attól, hogy valaki vesz egy 330 Bimmert, még nem sza.rja a pénzt. Lehet, hogy évente egyszer-kétszer kell csak a vonóhorog, amiatt felesleges még egy autót beállítani a garázsba (meg annak az autónak se tesz jót a folyamatos állás).

A kis Renault 5-ösünket se vontatásra tervezték, mégis elég sok köbméter fát kihoztunk vele az erdőből annó (nem loptuk, saját volt :D). Ha nem egy Airbus-t kötsz az autó mögé, akkor nem lesz annak semmi baja.


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.08.09 szerda, 11:42:43
csak, hogy ma is tanuljak valamit: miert konfigural valaki vonohorgot egy ilyen autora? de komolyam nem ertem, ha vontatni akar barmit is akkor nem igaz nem fer el a garazsban/nem futja egy ilyen mellett valami mas jarmu amit tenyleg vontatasra terveztek... egy atlag szemelyautonak soha nem tesz jot a vontatas, mert nem arra terveztek elso korben (hajtaslanc, futomu).
(ez nem az eladonak szol, csak ugy altalaban erdekel)
nincs agyonhasználva a fej, sőt semmi használat nyoma nem látszik rajta.

jetski/motor utánfutón, kerékpárszállítás, stb. nem feltétlen kell vele nagyot húzni :vigyor3:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: kokaikoko - 2017.08.09 szerda, 12:06:45
Szép autó, de hát öreg dízel, sok km-rel  ;)  (Ezt nem én szoktam írni az eladó TDCi-khez)


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.08.09 szerda, 12:10:38
Szép autó, de hát öreg dízel, sok km-rel  ;)  (Ezt nem én szoktam írni az eladó TDCi-khez)
hát relatív a sok km, ebben ennyi van, kinti papírjai is ezt támasztják alá.

volt ettől sokkal többet futott mk3 tdci-m, meg jelenleg is van 406ekm-es off itthon napi használósként problémamentesen :vigyor3:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: kokaikoko - 2017.08.09 szerda, 12:18:38
hát relatív a sok km, ebben ennyi van, kinti papírjai is ezt támasztják alá.

volt ettől sokkal többet futott mk3 tdci-m, meg jelenleg is van 406ekm-es off itthon napi használósként problémamentesen :vigyor3:
Gondolom megy, mint állat.   :wow1: A kis kaszni, nagy motor jó párosítás  :taps:


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2017.08.09 szerda, 12:24:05
Gondolom megy, mint állat.   :wow1: A kis kaszni, nagy motor jó párosítás  :taps:
megy, van rajta egy szolíd chip, 231ló/510nm helyett valahol 280/600körül van :vigyor3: egy komolyabb chippel 300 vagy fölötte is kijön belőle széria konfiggal


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: BDWTeam - 2017.08.09 szerda, 13:23:21
A kis Renault 5-ösünket se vontatásra tervezték, mégis elég sok köbméter fát kihoztunk vele az erdőből annó (nem loptuk, saját volt :D). Ha nem egy Airbus-t kötsz az autó mögé, akkor nem lesz annak semmi baja.


Nagyobb súllyal sem lesz baja, csak ésszel kell húzni. :) Mostani Mondimmal és az előző Passatommal is 1,5 tonnás láctalpas minikotrót húztam-húzok rendszeresen. Rövid távokon, viszont rosszabb utakon. :D


Cím: Válasz: BMW 330D E92
Írta: HZsolt92 - 2018.04.13 péntek, 21:18:57
ez is elkelt