Ford Mondeo Club Hungary

Szakmai fórum => Mondeóhoz keresek => A témát indította: Lennny - 2010.09.08 szerda, 10:30:31



Cím: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Lennny - 2010.09.08 szerda, 10:30:31
Sziasztok,

2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.

Köszi

Lennny


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: francoe - 2010.09.08 szerda, 11:22:32
Sziasztok,

2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.

Köszi

Lennny

Próbáld meg őket: http://www.mpdiesel.hu/


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Trekxc - 2010.09.08 szerda, 11:27:17
Sziasztok,

2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.

Köszi

Lennny
Mennyit bírt kilométerben a problémás csúcs?  :szomoru1:


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Lennny - 2010.09.09 csütörtök, 08:51:23
Mennyit bírt kilométerben a problémás csúcs?  :szomoru1:

146000km-nél tartok egyelőre még megy az autó, csak néha alacsony fordulatszámon-főként 15 fok alatt- hidegen ugrál az alapjárat, és egy kis idő után alacsony fordulatnál elkezd villogni az izzításjelző. utánaolvastam, szerintem porlasztócsúcs gond...


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Relhist - 2010.09.09 csütörtök, 11:06:06
146000km-nél tartok egyelőre még megy az autó, csak néha alacsony fordulatszámon-főként 15 fok alatt- hidegen ugrál az alapjárat, és egy kis idő után alacsony fordulatnál elkezd villogni az izzításjelző. utánaolvastam, szerintem porlasztócsúcs gond...
lehet. nézess előtte egr-t is, ha még nem tetted meg.


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Trekxc - 2010.09.09 csütörtök, 12:39:52
lehet. nézess előtte egr-t is, ha még nem tetted meg.
Szvsz többet el kell mennie annak a csúcsnak! Most az egyik cimbim 2,2-se is majdnem ennyi kilométernél adta meg magát egérszelepileg. Csúcsok eredetiek.  :eljen:


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Lennny - 2010.09.09 csütörtök, 18:06:21
Szvsz többet el kell mennie annak a csúcsnak! Most az egyik cimbim 2,2-se is majdnem ennyi kilométernél adta meg magát egérszelepileg. Csúcsok eredetiek.  :eljen:

Az EGR dugózva van...hibakódot is ír... az egr hibánál is villog az izzításjelző???


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: alf® - 2010.09.09 csütörtök, 18:34:33
Az EGR dugózva van...hibakódot is ír... az egr hibánál is villog az izzításjelző???
ha meghal teljesen akkor már igen.....


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Lennny - 2010.09.09 csütörtök, 18:55:38
ha meghal teljesen akkor már igen.....

ostoba kérdés...: akkor most vegyek egy új EGR-t??


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: alf® - 2010.09.09 csütörtök, 18:59:18
ostoba kérdés...: akkor most vegyek egy új EGR-t??
nem.Diagnosztizáltass!
Az egr-nek van saját hibakódja!Meg az üzarendszernek is.És a 2.2nél kiszokik pukkadni az egr......


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Lennny - 2010.09.10 péntek, 18:30:25
nem.Diagnosztizáltass!
Az egr-nek van saját hibakódja!Meg az üzarendszernek is.És a 2.2nél kiszokik pukkadni az egr......
kiolvastattam a hibakódot, csak EGR hibát írt, kitöröltük , de ahogy beindítottam az autót újra világíta  a csekkendzsín....

ilyenkor mi a teendő?

Köszi

L.


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: alf® - 2010.09.10 péntek, 19:08:27
kiolvastattam a hibakódot, csak EGR hibát írt, kitöröltük , de ahogy beindítottam az autót újra világíta  a csekkendzsín....

ilyenkor mi a teendő?

Köszi

L.
Gyári célműszerrel diagnosztizáltattad? mert a sárga izzítójellel biztosan tárolt el hibát.Ha üzemanyag rendszeri hiba miatt állt volna le az autó,akkor lett volna üza rendszeri hiba.
Ha csak egr hiba volt akkor viszont nincsenek csúcsgondjaid.Hangsúlyozom csak ha a diagnosztika megbízható!!!!


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Lennny - 2010.09.10 péntek, 19:16:15
Gyári célműszerrel diagnosztizáltattad? mert a sárga izzítójellel biztosan tárolt el hibát.Ha üzemanyag rendszeri hiba miatt állt volna le az autó,akkor lett volna üza rendszeri hiba.
Ha csak egr hiba volt akkor viszont nincsenek csúcsgondjaid.Hangsúlyozom csak ha a diagnosztika megbízható!!!!
gyári műszerrel, csak egr hiba... mit tudok így csinálni az egr-rel, hogy ne álljon vészüzemre az autó, amikor villog az izzításjelző????


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: alf® - 2010.09.10 péntek, 19:31:08
gyári műszerrel, csak egr hiba... mit tudok így csinálni az egr-rel, hogy ne álljon vészüzemre az autó, amikor villog az izzításjelző????
cserélni.....ez sajna a 2.2esek gyengéi.....


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: Lennny - 2010.09.10 péntek, 19:41:16
cserélni.....ez sajna a 2.2esek gyengéi.....

akkor jól értem, hogy a dugózás nem sok mindent ér....


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: alf® - 2010.09.10 péntek, 19:51:14
akkor jól értem, hogy a dugózás nem sok mindent ér....
de.a dugó megakadályozza a kupuffgáz bejutását a mociba a dugó miatt.Viszont a  mozgást ugyanúgy evégzi az egr szelep,mintha élesben mozogna.Ha behal az elektronikája,akkor előfordulhat az,ami most valszeg neked is van.....

Lehet,hogy megtudnád javíttatni az elektonikát...... ::)


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: tmiki3 - 2010.09.25 szombat, 23:39:07
de.a dugó megakadályozza a kupuffgáz bejutását a mociba a dugó miatt.Viszont a  mozgást ugyanúgy evégzi az egr szelep,mintha élesben mozogna.Ha behal az elektronikája,akkor előfordulhat az,ami most valszeg neked is van.....

Lehet,hogy megtudnád javíttatni az elektonikát...... ::)

Nem érdemes vele foglalkozni,mert nagyon kis százalékban javítható.A dugozás nem segít ha elektromos mert be fogja dobálnia  hibát.Sajna az cserés lesz.


Cím: Válasz: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek
Írta: alf® - 2010.09.26 vasárnap, 09:12:54
Nem érdemes vele foglalkozni,mert nagyon kis százalékban javítható.A dugozás nem segít ha elektromos mert be fogja dobálnia  hibát.Sajna az cserés lesz.
A turbó elektronikát is lehet javítani.Ez sem lehet nagyon más..... ::)
És 70 körül van 1 új,szóval én azért rákönyökölnék. :vigyor3: