Cím: MK3 / Turbócsőrepedés Írta: HZsolt92 - 2011.01.22 szombat, 17:17:41 Főbb ismertető jelei:
- nincs erő az autóban - kormol - esetleg sziszegő hangot is hallhatsz - többet eszik a szokásosnál - nem ír hibakódot, nem fog villogni az izzításjelző, nem fog világítani a motor controll lámpa Ha te is ilyet tapasztalsz, akkor érdemes átnézni a turbó és a szívósor közötti csöveket. A hasadás általában hosszanti irányban keletkezik, ott ahol kifúj van némi olaj is a körülötte levő alkatrészeken. Érdemes alapos munkát végezni, mert ha így használod az autót, akkor túl fog tölteni a turbód, és egy idő után ilyen használat mellett tönkre fog menni. Ilyesmit kell keresned: (http://www5.picturepush.com/photo/a/5037508/1024/turbocsohasadas/1.jpg) a képen jól látszik, hogy hol van kihasadva a cső, és hogy milyen a bizonyos olaj kifújás a 2002/5 után gyártottak leggyengébb pontja az egr szelep alatt található cső. (http://www2.picturepush.com/photo/a/5037510/1024/turbocsohasadas/2.jpg) ezen is jól látható a hasadás Hogy miért is hasad ki?? A válasz egyszerű, a gyári gagyi anyagól van, csak 2 réteg szövet van benne és olajra lágyuló anyagból készült Pár kép, hogy néz ki a rendszer.
Cooler: (http://www4.picturepush.com/photo/a/5156957/1024/Mondeo/00091980.jpeg) Cím: Válasz: MK3 / Turbócsőrepedés Írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:42:46 Másik lehetőség, ha nincs meg a teljes turbonyomás és erőtlen az autó, hogy a bilincseknél fúj ki. Érdemes az összeset minőségiekre cserélni, itt egy kép, ahol látszanak a méretek:
(http://www2.picturepush.com/photo/a/6533015/1024/turbocsohasadas/forge.jpg)
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |