Cím: MK3 / GEM teszt Írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 20:18:47 Működés ismertetése
A központi elektronikus vezérlőegység (GEM) a WDS-sel diagnosztizálható. Továbbá egy integrált szerviz-üzemmóddal lehetőség nyílik a be- és kimeneti jelek ellenőrzésére további szerszámok igénybevétele nélkül. A szerviz-üzemmód aktiválásához a gyújtásnak és az összes további elektromos fogyasztónak kikapcsolva kell lennie, a kéziféknek behúzva kell lennie, a sebességváltó karnak üresjáratban ill. automata sebességváltónál az előválasztó karnak a "P" helyzetben kell lennie, a vezetőoldali biztonsági övnek az övzárba becsatolva kell lennie (csak Japán), és az ajtóknak zárva kell lenniük . A szerviz-üzemmód aktiválása A szerviz-üzemmód aktiválása a következő lépésekkel történik: MEGJEGYZÉS: ha riasztóberendezéses gépkocsiknál a riasztás kioldott, akkor a szerviz-üzemmód nem aktiválható. A gyújtást BEKAPCSOLNI. A gyújtásT KIKAPCSOLNI. A hátsóablakfűtés-kapcsolót MŰKÖDTETNI és TARTANI A gyújtást BEKAPCSOLNI. A hátsóablakfűtés-kapcsolót ELENGEDNI A sikeres aktiválást egy akusztikus jel és az irányjelző lámpák kigyulladása jelzi. Bemenőjelek A bemenőjelek ellenőrzésére az ablakmosó-kapcsolót a "Ki"-helyzetbe kell KAPCSOLNI. A következő lista felvilágosítást ad az ellenőrizendő jelek szabadon választott sorrendjéről: Villogóberendezés (jobb oldali, bal oldali, vészvillogó) Helyzetjelző Első szakaszos törlés Első törlő-/mosóberendezés Hátsó ablaktörlő Hátsó törlő-/mosóberendezés Ajtók nyitása/zárása Csomagtérfedél/ötödikajtó távnyitó kapcsoló a középkonzolban Csomagtérfedél/ötödikajtó-nyitógomb a csomagtérfedélben ill. ötödikajtóban Csomagtérfedél/ötödikajtót nyitás kulccsal Távirányítás zárógombja (a gyújtáskulcsnak az ellenőrzéshez kihúzva kell lennie) Távirányítás nyitógombja (a gyújtáskulcsnak az ellenőrzéshez kihúzva kell lennie) Csomagtérfedél/ötödikajtó távirányítás nyitógombja (a gyújtáskulcsnak az ellenőrzéshez kihúzva kell lennie) Motorháztető nyitás/zárás (riasztóberendezéses gépkocsiknál) Hátsóablak-fűtés Fűthető szélvédő (ha van) Gyújtás bekapcsolva Automata sebességváltó "P" előválasztókar-állásban Vezetőoldali biztonságöv-zár (csak Japán) Hátrameneti sebességfokozat (csak Japán) A mindenkori jel bemenetét a központi elektronikus vezérlőegységbe (GEM) egy akusztikus jel és az irányjelző lámpák kigyulladása jelzi. Kimeneti jelek A kimeneti jelek ellenőrzésére az ablakmosó-kapcsolót a "Szakaszos"-helyzetbe kell KAPCSOLNI. A hátsóablakfűtés-kapcsoló MŰKÖDTETÉSE aktiválja ill. deaktiválja a kimeneti jeleket a következő sorrendben: Első ablaktörlő (az alaphelyzet elérését egy akusztikus jel és az irányjelző lámpák felgyulladása jelzi) Hátsóablak-fűtés Belső világítás(ok) (a belső világítás kapcsolónak az "ajtónyitás"-helyzetben kell lennie) "Ajtó nyitva" figyelmeztető lámpa a kombinált műszerben Hátsó ablaktörlő Szélvédőfűtés (csak járó motornál kapcsol be) "Biztonsági öv" figyelmeztető lámpa a kombinált műszerben (csak Japán) Első ablaktörlő stb. A szerviz-üzemmód befejezése Az utolsó bevitelt ill. az elindulást követő 20 másodperc elteltével a GEM automatikus befejezi a szerviz-üzemmódot. Ezt 3 akusztikus jelek és az irányjelző lámpák kigyulladása jelzi.
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |