Cím: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: gabe - 2011.03.16 szerda, 22:13:46 Kedves Fórumtársak!
Eladósorba került az MMT6-os váltóm. Eddig 255e km-t futott, tökéletesen működik. A futásteljesítmény valós, rejtett hibája nincs. 65e Ft-ért megválok tőle. Nem nyújtom tovább, ha valamit tudni szeretnétek, úgyis írtok... :eplus2: Üdv: Gabe Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 12:22:49 Kedves Fórumtársak! mi lesz helyette?Eladósorba került az MMT6-os váltóm. Eddig 255e km-t futott, tökéletesen működik. A futásteljesítmény valós, rejtett hibája nincs. 65e Ft-ért megválok tőle. Nem nyújtom tovább, ha valamit tudni szeretnétek, úgyis írtok... :eplus2: Üdv: Gabe Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: gabe - 2011.03.17 csütörtök, 14:15:27 mi lesz helyette? Egy másik MMT6-os váltóra van kilátásom, igaz, az valamivel drágább, mert keveset futott. Gondoltam, ha 10-15e Ft-ot még bele kell feccölnöm, akkor nekem megéri. Először ide akartam feltenni, mielőtt valahol máshol meghirdetem. Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 14:38:14 Egy másik MMT6-os váltóra van kilátásom, igaz, az valamivel drágább, mert keveset futott. Gondoltam, ha 10-15e Ft-ot még bele kell feccölnöm, akkor nekem megéri. Először ide akartam feltenni, mielőtt valahol máshol meghirdetem. Neked nincs 1-2-ben nehéz kapcsolási érzet hidegben? az enyémen van ilyen, de amíg nem tudom eldönteni, hogy szinkron vagy rudazat, vagy bak, nem foglalkozom vele. Viszont egy MMT6-ot jó lenne szétszedni, belenézni.Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: gabe - 2011.03.17 csütörtök, 17:10:46 Neked nincs 1-2-ben nehéz kapcsolási érzet hidegben? az enyémen van ilyen, de amíg nem tudom eldönteni, hogy szinkron vagy rudazat, vagy bak, nem foglalkozom vele. Viszont egy MMT6-ot jó lenne szétszedni, belenézni. Nálam csak a 2-est veszi nehezebben hidegen, de rájöttem, hogy mindíg túlhúzom a váltógombot balra. Ha odafigyelek, és nem ütközésig húzom, akkor érdekes módon nem akad, szóval rudazat lesz. Ha szinkron lenne, akkor akadna az 1-es is... Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 17:30:30 Nálam csak a 2-est veszi nehezebben hidegen, de rájöttem, hogy mindíg túlhúzom a váltógombot balra. Ha odafigyelek, és nem ütközésig húzom, akkor érdekes módon nem akad, szóval rudazat lesz. Ha szinkron lenne, akkor akadna az 1-es is... na ja, de nekem akad az 1-es is. :(Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: Motorcraft - 2011.03.18 péntek, 08:55:59 na ja, de nekem akad az 1-es is. :( Nekem már az első télen csinálta ezt, amikor még csak kb 2- 3000 km volt az autóban, szóval szerintem nincs ezzel semmi gond , ez gyárilag ilyen. Emlékezzetek csak vissza , amikor a világháborúban a németek Oroszországba nyomultak a precíz német fegyverek is csődötmondtak a nagy hidegben , most pedig a történelem ismétli önmagát . Jelenesetben a 6 sebességes váltó kapcsán. Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: gabe - 2011.03.18 péntek, 09:15:34 Nekem már az első télen csinálta ezt, amikor még csak kb 2- 3000 km volt az autóban, szóval szerintem nincs ezzel semmi gond , ez gyárilag ilyen. Emlékezzetek csak vissza , amikor a világháborúban a németek Oroszországba nyomultak a precíz német fegyverek is csődötmondtak a nagy hidegben , most pedig a történelem ismétli önmagát . Jelenesetben a 6 sebességes váltó kapcsán. Ez díjnyertes poszt!!!! :worship: :vigyor3: :vigyor3: :vigyor3: Cím: Válasz: MK3 2.0 TDCi MMT6-os váltó eladó Írta: GiN - 2011.03.18 péntek, 09:19:11 Nekem már az első télen csinálta ezt, amikor még csak kb 2- 3000 km volt az autóban, szóval szerintem nincs ezzel semmi gond , ez gyárilag ilyen. Emlékezzetek csak vissza , amikor a világháborúban a németek Oroszországba nyomultak a precíz német fegyverek is csődötmondtak a nagy hidegben , most pedig a történelem ismétli önmagát . Ezért jó a kalasnyikov! :pias:Jelenesetben a 6 sebességes váltó kapcsán.
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |