Cím: MK3 / TDDI porlasztók körüli gumitömités cseréje Írta: HZsolt92 - 2011.06.30 csütörtök, 13:00:18 TDDI porlasztók körüli gumitömités cseréje írta: Feco66 Esetemben egy 2001–es TDDI motoros autórol van szó. Abban cseréltem ki a az porlasztók körüli gumitömitést. Mivel az az idők folyamán nagyon elhasználódott. Nem mellesleg telekoszolta a szelepfedél tetejét. (http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_TDDI_porlasztok_koruli_gumitomites_csereje/porlasztogumitomites1.jpg) Elöljáróban el kell mondanom, hogy nehezebbnek tűnik mint amilyen maga a munka. Első körben be kell szerezni a tömitéseket. Esetemben a Nagyautótol sikerült beszerezni a cseredarabokat 2000 HUF/darab –os áron. Ezen felül szükség lesz még egy lapos csavarhúzóra. Valamint egy 10–es és egy 12–es kulcsra. Nem árt hogyha van némi oldószer amivel az év során lerakódott olajsarat feltudjuk lazitani. Illetve egy jóadag rongy. (http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_TDDI_porlasztok_koruli_gumitomites_csereje/porlasztogumitomites3.jpg) (http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_TDDI_porlasztok_koruli_gumitomites_csereje/porlasztogumitomites2.jpg) Ha megvannak a szükséges szerszámok és alkatrészek. Nekiláthatunk a cserének. Első körben takaritsuk le a szennyeszett felületett. Ha ez megvan az adagolóba bemenő csöveket oldjuk a két kulccsal. Majd a lapos csavarhúzóval benyúlunk a bennlévő tömités pereme alá és kiemeljük a régi tömitést. Ezek után óvatosan lehúzzuk azt a porlasztórol. Illetve betesszük az újat a régi helyére. Majd forditott sorrendben visszaszerelünk mindent a helyére. A legvégén bizonyosudjunk meg róla, hogy a tömitést jól helyetünk be. Jó szerelést mindenkinek.
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |