Cím: kábelköteg Írta: Bertha85 - 2012.06.04 hétfő, 20:13:25 Sziasztok, MK2 be keresek első ajtóba el. ablak kábel köteget, bal és jobb oldalra, 4 elektromos ablakhoz, de olyat ami egy kör csatlakozós(amit a kaszniba kell csatlakoztatni)
köszi Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Viló - 2012.06.04 hétfő, 20:36:52 Sziasztok, MK2 be keresek első ajtóba el. ablak kábel köteget, bal és jobb oldalra, 4 elektromos ablakhoz, de olyat ami egy kör csatlakozós(amit a kaszniba kell csatlakoztatni) köszi A 4 elektromos ablakosak általában 2 átvezetősek. :wave: Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Bertha85 - 2012.06.05 kedd, 10:50:08 A 4 elektromos ablakosak általában 2 átvezetősek. :wave: Általában, vagy biztos hogy 2 csatlakozású, mert ha kettes, akkor megpróbálom visszabontani a műszerfal alatt, bár nem tudom mekkora szivás?! de ha nem állok neki úgysem fogom tudni. Ha meg létezik egyes akkor inkább várok :wave: Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Viló - 2012.06.05 kedd, 11:14:08 Általában, vagy biztos hogy 2 csatlakozású, mert ha kettes, akkor megpróbálom visszabontani a műszerfal alatt, bár nem tudom mekkora szivás?! de ha nem állok neki úgysem fogom tudni. Ha meg létezik egyes akkor inkább várok :wave: Akkor úgy írom, hogy én eddig csak kettessel találkoztam, de ez nem zárja ki az egyest sem. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: HegeGabi - 2012.06.05 kedd, 12:57:02 Általában, vagy biztos hogy 2 csatlakozású, mert ha kettes, akkor megpróbálom visszabontani a műszerfal alatt, bár nem tudom mekkora szivás?! de ha nem állok neki úgysem fogom tudni. Ha meg létezik egyes akkor inkább várok :wave: Biztos, hogy a 4 el.ablakos rendszer az első ajtóknál 2 csatlakozós - kapcsrajz alapján.És miért akarod bolygatni a műszerfal alatti köteget? A műszerfal alatt csak az A oszlopok tövében kell matatnod, ahol bejön a kocsiba az ajtóátvezető csatlakozókból a köteg a kábel, ami aztán lemegy a kocsi padlójára, ott van összekábelezve a 4 ablak. Esetleg annyi előfordulhat, hogy a delejt el kell juttatni a motorokhoz, ami pont a műszerfal alatti kötegben fut. Egy csatlakozós átvezetést meg tudsz hekkelős módszerrel csinálni, ha akarsz, és van kábeled és van kapcsrajzod és van hely abban az 1 átvezetőben, ami most a kocsidban van (én nem ajánlom). Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Viló - 2012.06.05 kedd, 13:36:04 Biztos, hogy a 4 el.ablakos rendszer az első ajtóknál 2 csatlakozós - kapcsrajz alapján. És miért akarod bolygatni a műszerfal alatti köteget? A műszerfal alatt csak az A oszlopok tövében kell matatnod, ahol bejön a kocsiba az ajtóátvezető csatlakozókból a köteg a kábel, ami aztán lemegy a kocsi padlójára, ott van összekábelezve a 4 ablak. Esetleg annyi előfordulhat, hogy a delejt el kell juttatni a motorokhoz, ami pont a műszerfal alatti kötegben fut. Egy csatlakozós átvezetést meg tudsz hekkelős módszerrel csinálni, ha akarsz, és van kábeled és van kapcsrajzod és van hely abban az 1 átvezetőben, ami most a kocsidban van (én nem ajánlom). Anno én is úgy oldottam meg, hogy kicseréltem a 4 ajtóköteget. Tök egyszerű volt bekötni. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Bertha85 - 2012.06.05 kedd, 23:31:50 Anno én is úgy oldottam meg, hogy kicseréltem a 4 ajtóköteget. Tök egyszerű volt bekötni. Igen, ma neki zuhantam és a padló kábelköteget egy az egybe kicseréltem, egyedüli aggodalmam, hogy a delejt ugyan ott kapja e meg. amúgy valóban egyszerű, nem tom mi a fasznak próbálkoztam átvezetékezni, különben meg arra is rájöttem, hogy még ha lenne is egycsatlakozós 4 elektromos ablakos akkor is rácseszek hiszen az ajtócsatlakozóba nyilván csak a megfelelő mennyiségű tüskét rakták be ;D Még egy kérdés, jól láttam hogy a padlókábell végén a bal oldali végződésbe a kesztyűtartó mögött van a riasztó egység? persze gyári. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Viló - 2012.06.06 szerda, 08:49:32 Igen, ma neki zuhantam és a padló kábelköteget egy az egybe kicseréltem, egyedüli aggodalmam, hogy a delejt ugyan ott kapja e meg. amúgy valóban egyszerű, nem tom mi a fasznak próbálkoztam átvezetékezni, különben meg arra is rájöttem, hogy még ha lenne is egycsatlakozós 4 elektromos ablakos akkor is rácseszek hiszen az ajtócsatlakozóba nyilván csak a megfelelő mennyiségű tüskét rakták be ;D Még egy kérdés, jól láttam hogy a padlókábell végén a bal oldali végződésbe a kesztyűtartó mögött van a riasztó egység? persze gyári. A riasztó vezérlő a kesztyűtartó mögött van, de a műszerfal köteg csatlakozik rá. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: fdgf1 - 2012.06.06 szerda, 09:58:49 Látom vanak még elszánt emberek sok sikert kivánok hozzá én egy hete fejeztem be clx-giha-t csinálni de nagy cumi volt rendesen meg cigiztetet a imo
Cím: Válasz: kábelköteg Írta: HegeGabi - 2012.06.06 szerda, 11:27:08 Még egy kérdés, jól láttam hogy a padlókábell végén a bal oldali végződésbe a kesztyűtartó mögött van a riasztó egység? persze gyári. Bal oldalon elöl 3 végződése van a padlókábelkötegnek. Ebből 2 átmegy az ajtóba, 1 pedig felmegy a tetőablak/napellenzővilágítás-hoz - tudtommal. Ott nincs semmiféle riasztós dolog.Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Viló - 2012.06.06 szerda, 13:25:46 Bal oldalon elöl 3 végződése van a padlókábelkötegnek. Ebből 2 átmegy az ajtóba, 1 pedig felmegy a tetőablak/napellenzővilágítás-hoz - tudtommal. Ott nincs semmiféle riasztós dolog. Én a jobb oldalról beszéltem. :wave: Cím: Válasz: kábelköteg Írta: HegeGabi - 2012.06.07 csütörtök, 13:46:56 Én a jobb oldalról beszéltem. :wave: Bertha85 viszont nem ;D.:wave: Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Bertha85 - 2012.06.09 szombat, 07:36:35 Látom vanak még elszánt emberek sok sikert kivánok hozzá én egy hete fejeztem be clx-giha-t csinálni de nagy cumi volt rendesen meg cigiztetet a imo Megszívtam. Az én donor autóm egy 2000 évjáratú Ghia, az én drága szivem pedig egy 97 es glx, a padlókábel jobb oldalára eső résznél ahol megkapja az amót maga a kábel ott nekem a 97 ben van, kis kék csatlakozó, kis sárga csatlakozó, kis szürke csatlakozó, kis zöld csatlakozó és nagy szürke, ellenben a 2000 gépben van nagy szürke, kis szürke, kis kék, nah most én megnéztem a kábeleket, tök más csatlakozókon belül és mivel nem vok villamos ember nem dugtam össze, neked milyenek voltak a csatlakozók? műszerfal kábelköteget is kurjam át, mert azt még nem bontottam ki, vagy inkább próbáljak meg olyan bontottat szerezni ami az én csatlakozóimhoz jó? neked hogyan volt? Cím: Válasz: kábelköteg Írta: HegeGabi - 2012.06.09 szombat, 22:15:53 Megszívtam. Az én donor autóm egy 2000 évjáratú Ghia, az én drága szivem pedig egy 97 es glx, ... :) A szokásos évjáratok közti kábelátrendezés ;D.Sajna be kell szerezned a te évjáratodhoz megfelelő köteget, vagy a donorból a komplett cuccost átpakolni a tiedbe. És ha igaz a sejtésem, nem lesz elég a műduerfal köteg, még kelleni fog a motortéri nagy is és a motor mögötti is, az utastérben a hátramenő is, és ha nincs szerencséd, az ajtókban levő is (ez utóbbi ált. kompatibilis szokott lenni). Hasonló problémával szív most Zotyesz84 is az Mk1 topikban. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: fdgf1 - 2012.06.10 vasárnap, 14:01:55 Megszívtam. Az én donor autóm egy 2000 évjáratú Ghia, az én drága szivem pedig egy 97 es glx, a padlókábel jobb oldalára eső résznél ahol megkapja az amót maga a kábel ott nekem a 97 ben van, kis kék csatlakozó, kis sárga csatlakozó, kis szürke csatlakozó, kis zöld csatlakozó és nagy szürke, ellenben a 2000 gépben van nagy szürke, kis szürke, kis kék, nah most én megnéztem a kábeleket, tök más csatlakozókon belül és mivel nem vok villamos ember nem dugtam össze, neked milyenek voltak a csatlakozók? műszerfal kábelköteget is kurjam át, mert azt még nem bontottam ki, vagy inkább próbáljak meg olyan bontottat szerezni ami az én csatlakozóimhoz jó? neked hogyan volt? Halli. Én komplet kábelezést csináltam a kocsin. Enyémis. 97 es 1.8 benya de 99es volt a donor 2ezres benyás. viszont ara figyelj a kesztyü tarto alat van két csati ( KÉK ). Ami teljesen egyforma amibe bele dugsz egy kék áthidalo csatit. Szineket nézd jol meg mert kisüti a kompjutered ès cserélhetc imot is. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: fdgf1 - 2012.06.10 vasárnap, 14:05:28 :) A szokásos évjáratok közti kábelátrendezés ;D. motoron lévöt nem kell cserélni Sajna be kell szerezned a te évjáratodhoz megfelelő köteget, vagy a donorból a komplett cuccost átpakolni a tiedbe. És ha igaz a sejtésem, nem lesz elég a műduerfal köteg, még kelleni fog a motortéri nagy is és a motor mögötti is, az utastérben a hátramenő is, és ha nincs szerencséd, az ajtókban levő is (ez utóbbi ált. kompatibilis szokott lenni). Hasonló problémával szív most Zotyesz84 is az Mk1 topikban. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: HegeGabi - 2012.06.11 hétfő, 19:32:21 motoron lévöt nem kell cserélni Elvileg. Biztosat nem akarok mondani az évjáratok közti különbség ismerete nélkül, de ebbe már nem akarok belemászni.Láttam én már karón varjút, sőt, erőteljesen benne is vagyok a dologban, mert azt hittem, hogy elég 1-2 dolog, aztán már komplett autót fog Zotyesz84 építeni, nem csak 2-3 kábelt behúzni. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: Zotyesz84 - 2012.06.12 kedd, 18:48:05 motoron lévöt nem kell cserélni Hát ezt sajna cáfolnom kell. Legalább is az én szemszögemből. Én egy kis módosítást szerettem volna az utastérben kicserélni (pár elektromos cucc) és már ott tartok hogy az egész motorkábelköteget cserélnem kell. De az se biztos hogy így is menni fog. Annyira alap CLX felszereltségű "volt" az én autóm hogy szinte alig volt benne vezetékelés (pont annyi hogy elinduljon a kocsi). Úgyhogy most a padlókábel Ghia, de a többi GLX kábel. Cím: Válasz: kábelköteg Írta: fdgf1 - 2012.06.12 kedd, 18:57:19 Hát ezt sajna cáfolnom kell. Legalább is az én szemszögemből. Én egy kis módosítást szerettem volna az utastérben kicserélni (pár elektromos cucc) és már ott tartok hogy az egész motorkábelköteget cserélnem kell. De az se biztos hogy így is menni fog. Annyira alap CLX felszereltségű "volt" az én autóm hogy szinte alig volt benne vezetékelés (pont annyi hogy elinduljon a kocsi). Úgyhogy most a padlókábel Ghia, de a többi GLX kábel. nekem mindegyik cserélve volt csak a motoron lèvö nem és minden müködik nálam Cím: Válasz: kábelköteg Írta: HegeGabi - 2012.06.12 kedd, 22:03:04 nekem mindegyik cserélve volt csak a motoron lèvö nem és minden müködik nálam A 'motoron levő köteg' alatt mit értesz? - ami a nagy kötegtől megy a kompóterig - vagy ami előbbiből ágazik le, és igazából ez van a motoron (injektor, vízhőfok, trafó, stb.)? Cím: Válasz: kábelköteg Írta: fdgf1 - 2012.06.13 szerda, 09:31:49 A 'motoron levő köteg' alatt mit értesz? - ami a nagy kötegtől megy a kompóterig - vagy ami előbbiből ágazik le, és igazából ez van a motoron (injektor, vízhőfok, trafó, stb.)? a utobi trafo injektor. De montamis ez kivétekével mindent ki cseréltem gihára
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |