Cím: Segítségkérés Írta: Fordos Gábor - 2012.07.09 hétfő, 22:19:46 Üdv Mindenkinek: Valaki meg tudja mondani, hogy az MKI-ben lévő DOCH motor alkatrészei megegyeznek, az ugyanolyan, csak Zetek motor alkatrészeivel? Ránézésre egyforma, de valóban az? Köszönöm előre is a segítséget.
Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: netcore - 2012.07.10 kedd, 09:42:52 az összes zetec doch nincs külön ilyen vagy olyan
Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: [ Error ] - 2012.07.10 kedd, 14:48:17 Üdv Mindenkinek: Valaki meg tudja mondani, hogy az MKI-ben lévő DOHC motor alkatrészei megegyeznek, az ugyanolyan, csak Zetek motor alkatrészeivel? Ránézésre egyforma, de valóban az? Köszönöm előre is a segítséget. A DOHC a Double OverHead Camshaft rövidítése (azaz dupla felül fekvő vezérműtengely), mindkettő az, benzines esetén. Jah igen és Zetec mindkettő. Sajnos, hogy különbség van-e köztük azt nem tudom, dízelnél van. (Endura-D) Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: GinJoy - 2012.07.10 kedd, 16:55:02 A DOCH a Double Overhead Camshaft rövidítése (azaz dupla felül fekvő vezérműtengely), mindkettő az, benzines esetén. dízelnél mi? a szelepfedélJah igen és Zetec mindkettő. Sajnos, hogy különbség van-e köztük azt nem tudom, dízelnél van. (Endura-D) Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: [ Error ] - 2012.07.10 kedd, 20:26:17 dízelnél mi? a szelepfedél ...meg a turbó, meg a 3. porlasztó elektronikázva, meg alapjáratot szabályzó cuccos, az EGR helye, stb... (azért akad, Te magad is mondtál párat)Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: Fordos Gábor - 2012.07.10 kedd, 22:39:55 Köszönöm, az eddigi hozzászólásokat, és persze még várom a többit. Idő közben annyit már tapasztaltam,hogy az 1.8 16V-s DOCH motor fogaskoszorúját nem lehet az 1.8-as Zetec motorba szerelni, méretben passzol, csak a luktávolság nem ugyanaz, ebből gondolom hogy a két motor között sok eltérés lehet.
Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: [ Error ] - 2012.07.15 vasárnap, 02:15:12 A Te autód tolórudas vagy bowdenes válóval szerelt?
Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: GinJoy - 2012.07.15 vasárnap, 08:07:43 ...meg a turbó, meg a 3. porlasztó elektronikázva, meg alapjáratot szabályzó cuccos, az EGR helye, stb... (azért akad, Te magad is mondtál párat) ja, persze, de én csak a motorblokkra gondoltam. a többi csereberélhető oda visszaCím: Válasz: Segítségkérés Írta: Fordos Gábor - 2012.07.15 vasárnap, 21:10:06 A Te autód tolórudas vagy bowdenes válóval szerelt? Ha jól tudom tolórudas.Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: szuperhangya - 2012.07.15 vasárnap, 21:53:16 Ha jól tudom tolórudas. Az igazából nem számít.Az mk2-nél vannak ilyen-olyan különbségek,az mk1-ben nincs.Ami különbség van,az inkább a vákumrendszer (95-től (de lehet 94-től) tuti nincs impulzus szűrő,a tűzfalon emiatt csak 2 mágneskapcsoló van kb. ennyi.Nekem lett a 93-as autómba 95.12 havi motor berakva,ezen kívül máson nem kellett variálni)Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: [ Error ] - 2012.07.17 kedd, 20:07:11 Az igazából nem számít.Az mk2-nél vannak ilyen-olyan különbségek,az mk1-ben nincs.Ami különbség van,az inkább a vákumrendszer (95-től (de lehet 94-től) tuti nincs impulzus szűrő,a tűzfalon emiatt csak 2 mágneskapcsoló van kb. ennyi.Nekem lett a 93-as autómba 95.12 havi motor berakva,ezen kívül máson nem kellett variálni) Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre... :) (legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik :) ) A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. :idiota: Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: Fordos Gábor - 2012.07.17 kedd, 22:08:08 Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre... :) (legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik :) ) Üdv: Na ezért szeretek én Club-tag lenni, itt annyi infót szerez az ember. KÖSZ!A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. :idiota: Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: HegeGabi - 2012.07.17 kedd, 22:23:33 ... He-he! Akkor kérdezd mk2-t, mert ő tudja :). Én is gondolkodtam ilyen cserén, de a kései Mk2-ben már a fekete szelepfedeles motor van, ami sokban különbözik az Mk1-es motorjától.A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. :idiota: De ha csak a váltó csere a téma, az más tészta. Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: [ Error ] - 2012.07.18 szerda, 06:03:35 He-he! Akkor kérdezd mk2-t, mert ő tudja :). Én is gondolkodtam ilyen cserén, de a kései Mk2-ben már a fekete szelepfedeles motor van, ami sokban különbözik az Mk1-es motorjától. De ha csak a váltó csere a téma, az más tészta. Nem érint a benyás téma, de persze érdekel. Azt tudom, hogy 99-00-es MK2-eskbe fekete szelepfedeles Zetec van, de a különbségekhez nem értek, vagyis lévén, hogy TD-m van nem igazán járok/jártam utána. ;) Egyébként persze, biztos van különbség, a Ford mérnökei folyamatosan újítanak, én konkrétan az "egy az egyben" teljes motorcserére értettem a fentieket. :) Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: yooccoo - 2012.07.18 szerda, 08:07:39 Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre... :) (legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik :) ) ecu, kábelköteg mindenképpen ....A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. :idiota: Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: szuperhangya - 2012.07.18 szerda, 09:02:10 Nem érint a benyás téma, de persze érdekel. Azt tudom, hogy 99-00-es MK2-eskbe fekete szelepfedeles Zetec van, de a különbségekhez nem értek, vagyis lévén, hogy TD-m van nem igazán járok/jártam utána. ;) az mk2-nek eleve más a kipufogórendszere...a vezérlésből is 2-3 fajta van.A tolórudas váltót nagyon sokszor visszasírom...bár gyanítom,a bowdenes könnyebb,egyszerűbb gyártani de.... :szomoru1:Egyébként persze, biztos van különbség, a Ford mérnökei folyamatosan újítanak, én konkrétan az "egy az egyben" teljes motorcserére értettem a fentieket. :) Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: [ Error ] - 2012.07.20 péntek, 23:20:52 az mk2-nek eleve más a kipufogórendszere...a vezérlésből is 2-3 fajta van.A tolórudas váltót nagyon sokszor visszasírom...bár gyanítom,a bowdenes könnyebb,egyszerűbb gyártani de.... :szomoru1: A TD-knél is más leömlő sajnos... Hát a váltóval, helyesebben a rudazattal egyetértek. :( Szerintem nem is feltétlen a gyártás, hanem a "könnyebb" tönkremenetel volt a cél. Ami sikerült, lévén, hogy a rudazatok nem igen akartak megpusztulni, max kopni kicsit... :szomoru1: Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: Dávid - 2012.07.20 péntek, 23:44:49 (nem DOCH hanem DOHC) Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: drof - 2012.07.21 szombat, 00:44:07 (nem DOCH hanem DOHC) De még mennyire, indeed. :eljen: Akkor nem csak nekem böki a szemem. http://en.wikipedia.org/wiki/Overhead_camshaft Cím: Válasz: Segítségkérés Írta: [ Error ] - 2012.07.21 szombat, 12:52:03 Yepp, én magam is beleestem a hibába, de javítottam, pedig nézegettem többször is, hogy valami nem frankó... :-X
(ugyebár Double OverHead Camshaft -> D O H C :))
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |