Ford Mondeo Club Hungary

Szakmai fórum => Mondeo III. => A témát indította: Scratch - 2009.08.31 hétfő, 22:39:59



Cím: ST TDCi
Írta: Scratch - 2009.08.31 hétfő, 22:39:59
ST TDCi


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 12:42:19
Scratch

NA erről beszéltem pl. Ez egy halott topic mert ST TDCi alig.  De a motor ugyanaz mint a "sima" 2.2 TDCi-knek amiből van egy pár db és egyre több lesz mert kezd kifutni használt kategóriába, így egyre több lesz.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: ST220 - 2010.01.18 hétfő, 20:55:25
Gyári video az ST TDCi-ről, kicsit az én autómra szabva...
Mikor elhúz a videon az ST TDCi egyeseknek ismerős lehet a kocsim kipufogó-hangja, meg a turbo lefújása...

http://www.youtube.com/watch?v=Qp4hSyMk2hs (http://www.youtube.com/watch?v=Qp4hSyMk2hs)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 14:14:22
lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 15:59:56
lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témát


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 16:38:58
mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témát
gyári szine oyster silver,de fényezni kell. az árát meg kisilabizálom/megkérdezem a bontót és elosztom 2-vel :)/


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 11:26:36
Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2010.04.26 hétfő, 19:26:43
Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó?
A 2,2-esnek más kialakítású, így strapabíróbb a porlasztócsúcsa mint a 2,0-é. Az EGR szelep viszont be állna 50-70ekm-ként ha ne dugozzák le. Az első csapágy 200ekm-et bír, Szíjfeszítő 140ekm-et, izzítógyertya 120ekm-et .


Cím: ST TDCi
Írta: macsek001 - 2010.08.11 szerda, 13:17:03
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).

Segítségeteket előre is köszönöm!

Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). ;) ;)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Relhist - 2010.08.11 szerda, 13:42:48
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).

Segítségeteket előre is köszönöm!

Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). ;) ;)
Érdemes lenne elolvasnod a tdci topic utolsó 1 évét + a vásárlási tanácsadót.
A 2,2 jobb mint a 2,0, de vannak közös hibák:
- generátor segédszíj rendszer
-turbócsövek
-turbó
-egr
-kuplung, lendkerék

Az st-ket jobban hajtják, mint a sima 2,2-t így az állapotuk ennek megfelelő lehet.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Relhist - 2010.08.11 szerda, 13:47:15
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).

Segítségeteket előre is köszönöm!

Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). ;) ;)
Ez asszem nem gyári ST, de legalább klubbos/klubb közeli (a képek a klubbos nagytalin készülhettek Kunmadarason)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_tdci-3006186 (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_tdci-3006186)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Csalinger - 2010.09.11 szombat, 11:55:00
Sziasztok szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen tapasztalata van a 2.2 st tdci combi mondeoval kapcsolatban , sajnos az előző mondeot sajnos gerincre vágtam s totálkár lett s mivel egy karcolás nélkül  szálltam ki a gépsárkányból így márka hű maradtam ,de mielőtt  meg venném szeretnék egy két véleményt olvasni a típusról előre is köszönöm mindenki segítségét s infóját.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2010.11.22 hétfő, 12:02:18
lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
Üdv.

Eladtad már az st lökőst?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 19:29:06
Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 19:45:13
Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor

Gratulálok az autóhoz!  :eljen:
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.   


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.04 kedd, 19:47:57
Gratulálok az autóhoz!  :eljen:
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.   
ezután chiptuning és vedd ki a katalizátort csináltass Ervinnel iktatót a helyére!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:00:14
Gratulálok az autóhoz!  :eljen:
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.   
Köszönöm!  :)
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:01:38
Köszönöm!  :)
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P


Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 20:02:30
Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Az. És nem, sőt, jót tesz neki. :eplus2:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.04 kedd, 20:17:02
Köszönöm!  :)
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P

ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni :) nagyon egyszerű!

Még leírás is van hozzá a Wiki-ben!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.04 kedd, 20:18:58
Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Nekem több mint 100eKm-el ezelőtt történt a csipszelés és még nincs baja  :vigyor3:

Pedig elhiheted én nem kímélem


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:19:35
ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni :) nagyon egyszerű!

Még leírás is van hozzá a Wiki-ben!
Igen, igen idő közben rátaláltam...folyt. köv. 7végén :)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 20:20:17
Köszönöm!  :)
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P


Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.  :vigyor3:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.05 szerda, 23:11:46
Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.  :vigyor3:

Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Zsolteey - 2014.03.05 szerda, 23:34:05
Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást.

Igen. Úgy kb 100ezerenként nem árt lecserélni. Ártani biztos nem ártasz vele.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.08 szombat, 20:17:47
Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.  :vigyor3:

EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam :). A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.  :vigyor3:

Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2014.03.08 szombat, 20:28:42
EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam :). A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.  :vigyor3:

Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?
nyugodtan moshatod.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Zoleex - 2014.03.08 szombat, 23:25:02
EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam :). A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.  :vigyor3:

Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?

A generátor, légszűrőház, biztosítéktábla környékén ne nagyon locsold......a többi az bírja.  És hideg legyen a motor mikor mosod.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.09 vasárnap, 11:44:56
Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor


Szia Viktor!

Végre van 1 testvér autó a fórumon  :taps:
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon  :eplus2:
Gratula a vashoz


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 09:19:50

Szia Viktor!

Végre van 1 testvér autó a fórumon  :taps:
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon  :eplus2:
Gratula a vashoz
Megkérdezhetem, hogy a kipuff csövezést mi költségből sikerült létrehozni?  :vigyor3:

Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.03.10 hétfő, 12:13:27
Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor
Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik  anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.10 hétfő, 17:19:54
Megkérdezhetem, hogy a kipuff csövezést mi költségből sikerült létrehozni?  :vigyor3:

Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos?

A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről
és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer.
Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt  :taps:
Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj...
Két fordulatszámon van hangocskája  :nyes:  1500-as fordulaton van morgó hangja
2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc  :gun: 2200-nél meg is szünik.
Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál....
Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott
De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik ;) 
Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin
Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 18:18:47
A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről
és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer.
Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt  :taps:
Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj...
Két fordulatszámon van hangocskája  :nyes:  1500-as fordulaton van morgó hangja
2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc  :gun: 2200-nél meg is szünik.
Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál....
Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott
De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik ;) 
Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin
Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre!

Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok!
Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol!

Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet :D


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.10 hétfő, 18:46:03
Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok!
Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol!

Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet :D

Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod  :eplus2:
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 18:56:05
Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod  :eplus2:
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja
Oké:)

Egyszer egy ilyen minitalira elmegyek haittmaradok hétvégére!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.03.10 hétfő, 19:18:16
Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod  :eplus2:
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja

Nekem rendesen katalizátorral, dobbal van a rendszer, de 63 mm-es csövezés, rozsdamentes, egyedileg gyártott. Az sem egészen úgy szól, mint a gyári, de azért ez nagyon szolidan brummoggat csak egy kicsit. :)

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.10 hétfő, 20:35:48

Szia Viktor!

Végre van 1 testvér autó a fórumon  :taps:
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon  :eplus2:
Gratula a vashoz

Szia!

Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni :), esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre  ;)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.10 hétfő, 20:38:21
Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik  anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni.

A hétvégén nekiestem és ledugóztam, biztos ami biztos alapon...meg a szívósort is kipucoltam...plusz kapott egy alapos motormosást.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: boyszv - 2014.03.12 szerda, 18:25:53
nyugodtan moshatod.

Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Zsolteey - 2014.03.12 szerda, 19:12:44
Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.

Ki kell olvasni a hibakódot. Lehet EGR is, meg ezernyi más is.
BP 11. kerben esténként tudok segíteni.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.12 szerda, 19:36:50
Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.

Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna
dobni fogja  :szomoru1:
Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta...   :falbav: Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban  :taps:
Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni...


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.12 szerda, 19:43:45
Szia!

Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni :), esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre  ;)

OK nagyon szívesen...
Én leginkább dél Pest és kelet Pest környékén mozgok.
Minden nap járok az M0-on Gödöllőtől-Csepelig
Pü-ben megadom a tel számom úgy könnyebb a kapocs.... :wave:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 22:07:35
Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna
dobni fogja  :szomoru1:
Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta...   :falbav: Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban  :taps:
Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni...
Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta,  hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.03.12 szerda, 22:28:25
Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta,  hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag.

Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla.

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 22:33:48
Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla.

AndyA
Euro III-as  vagy IV-es?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.03.12 szerda, 23:21:02
Euro III-as  vagy IV-es?

Hármas.

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 23:42:48
Hármas.

AndyA
Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 08:28:04
Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.

Nem tudom, mit kísérletezgettek, de bedobja néha, hiába nem kellene neki. Ez van, nem nagy halál...

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.14 péntek, 21:44:18
Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.

Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.03.15 szombat, 08:14:12
Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát

Nem kell vele törődni. Néha ki kell olvasni, hátha más is van.

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: oritomi - 2014.03.17 hétfő, 22:57:23
Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától...


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 23:12:15
Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától...
ST TDCi csak néhány optikai elem meg egy piros szegélyes cérna az ülésen. Ha ezek nélkül le tudod éllni az életed akkor műszakilag,teljesítménybe és tudásban ugyanaz bármelyik 2.2 TDCi. Trendtől felfele belerakták (egyébként szerintem azt a zseniálisan jó fogyasztású 155 lovas motort) gyakolatilag az összes felszereltségi szintbe. 2.2-est most már találni bőven szinte minden sarkon.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.03.17 hétfő, 23:39:43
ST TDCi csak néhány optikai elem meg egy piros szegélyes cérna az ülésen. Ha ezek nélkül le tudod éllni az életed akkor műszakilag,teljesítménybe és tudásban ugyanaz bármelyik 2.2 TDCi. Trendtől felfele belerakták (egyébként szerintem azt a zseniálisan jó fogyasztású 155 lovas motort) gyakolatilag az összes felszereltségi szintbe. 2.2-est most már találni bőven szinte minden sarkon.

Azért nem. :)

spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben.

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.03.18 kedd, 07:31:17
Azért nem. :)

spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben.

AndyA
Az asszony amikor fel akarja cseszni az agyamat szombat reggelente amikor az övével megyünk a picivel uszni, akkor az átlagfogyasztásával idegesít. Ő szinte csak országuton használja meg vidéki város. Most, hogy nincsenek hidegek 4,9 az átlagfogyasztása.  :falbav: Nekem meg 7,8- 8 körül van, pedig többnyire csak egy egyes a különbség az Ő vagy az én sebességem között.  Objektív összhasonlításban ahogy én használtam az Övét akkor nekem átlag 6,8-6.9 volt Most meg ez egy literrel több. Kapja be az EuroV   :-\ Viszont jóval erősebb 160 felett. Ez jó, de azért eltudnám képzeléni a III-as fogyasztásával is.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: oritomi - 2014.03.18 kedd, 07:36:36
Azért nem. :)

spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben.

AndyA

Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: HZsolt92 - 2014.03.18 kedd, 08:01:32
Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel
hülyeség, st220 futóműve semmiben sem másabb, csak pont a lengéscsillapítóban és a rugóban, amit alá is lehet rakni a gyári kocsinak. fékis ugyan az van az ST-ken, mint az 1.8 benzin 110le-s modelleken.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.03.18 kedd, 08:03:50
Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel

Országúton 90-100 közötti tempóban, türelmesen, nem nagyon előzgetve könnyen 5 alá lehet menni vele.

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.18 kedd, 13:51:20
Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel
nekem is ST rugóim vannak,aztán semmi változás  :vigyor3:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: HZsolt92 - 2014.03.18 kedd, 17:35:35
nekem is ST rugóim vannak,aztán semmi változás  :vigyor3:
adok érte 4 gyári simát, ha ugyan az szerinted :vigyor3:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.18 kedd, 18:14:42
Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától...

Én Német o.-ból hoztam be a vasat. 4000 euro volt + a reg. adó és egyéb nyalángságok. 2 hónap alatt egymásra találtunk   :nyes:   Könnyen találsz mobile.de weboldalon
Szerintem ugyan ott állnál meg anyagilag mintha Angolországból hoznád be és alakítanád át


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.18 kedd, 18:17:39
hülyeség, st220 futóműve semmiben sem másabb, csak pont a lengéscsillapítóban és a rugóban, amit alá is lehet rakni a gyári kocsinak. fékis ugyan az van az ST-ken, mint az 1.8 benzin 110le-s modelleken.

Szerintem sem másabb az st futóműve csak a rugóban és a lengcsillapítóban. Simán alá lehet rakni


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.03.18 kedd, 18:29:57
Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel

Én alaposan körüljártam a felfüggesztés témát.  :email:
Én úgy tudom h, 3 féle futóművel készült a Mondi MK3
1. sima alap mondeo futómű (trend, ghia ...stb.)

2. St Tdci vagy ahogy igazából hívják titánium x kicsit feszesebb 1.5cm ültetés

3. St220 benzines futómű még keményebb és 3-4 cm ültetés


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.03.18 kedd, 21:24:48
adok érte 4 gyári simát, ha ugyan az szerinted :vigyor3:
Hát mikor a sima és az st rugót egymás mellé raktam akkor láttam hogy rövidebb az st, de én nem látok változást így hogy alatttavannak

Olyan az autó mint egy hajó! Ilyen skoda feeling  :vigyor3:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: HZsolt92 - 2014.03.18 kedd, 21:50:14
Hát mikor a sima és az st rugót egymás mellé raktam akkor láttam hogy rövidebb az st, de én nem látok változást így hogy alatttavannak

Olyan az autó mint egy hajó! Ilyen skoda feeling  :vigyor3:
na ugye, hogy nem ugyan olyan :vigyor3: csinálj róla egy képet most, és hasonlítsd hozzá ahoz, amit a cserekor, meg a csere előtt csináltál. tuti összeült már azóta ;)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.18 szerda, 23:14:07
Sziasztok! SOS!!!!

Soha nem volt még Fordom és soha nem volt még dízel autóm!  De ez most eléggé megtetszett:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_kituno_muszaki_allapot-8012353

215ezer km van benne ami elvileg valós...

Nem tudom, hogy bele merjek e vágni??
Nincs Ford-hoz értő ismerősöm illetve autószerelőm sem...
Tanácsokat,  véleményeket, tapasztalatokat ezzel a 2.2-es motorral illetve ezzel az autóval kapcsolatban ha bárkinek bármi van kérem SOS-ben ossza meg!!

Hallok mindenféle rémtörténetet  porlasztócsúcstól kezdve a kettős tömegűn át mindenről! Mi a valóság??? Merjek venni Mondeot vagy nem???
Természetesen nem új autót keresek de nem szeretném a fél vagyonomat sem szervizelésre költeni.....

Köszönöm a válaszokat előre is!! Azért SOS mert ezen a héten szeretném megvenni vagy nem megvenni!!!!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.06.18 szerda, 23:46:19
Sziasztok! SOS!!!!

Soha nem volt még Fordom és soha nem volt még dízel autóm!  De ez most eléggé megtetszett:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_kituno_muszaki_allapot-8012353

215ezer km van benne ami elvileg valós...

Nem tudom, hogy bele merjek e vágni??
Nincs Ford-hoz értő ismerősöm illetve autószerelőm sem...
Tanácsokat,  véleményeket, tapasztalatokat ezzel a 2.2-es motorral illetve ezzel az autóval kapcsolatban ha bárkinek bármi van kérem SOS-ben ossza meg!!

Hallok mindenféle rémtörténetet  porlasztócsúcstól kezdve a kettős tömegűn át mindenről! Mi a valóság??? Merjek venni Mondeot vagy nem???
Természetesen nem új autót keresek de nem szeretném a fél vagyonomat sem szervizelésre költeni.....

Köszönöm a válaszokat előre is!! Azért SOS mert ezen a héten szeretném megvenni vagy nem megvenni!!!!

Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e  :vigyor3:

Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp)  :)

Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 00:17:02
Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e  :vigyor3:

Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp)  :)

Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!

Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 05:19:37
Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e  :vigyor3:

Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp)  :)

Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!
az az 500e kijön 300-ból is , ha nem a lehúzásra mennek a szervízben. ez már csak megmaradt szép kerek számnak ;)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 08:01:50
Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?

Ez az X autó megbízhatatlan kb. azoknak való, akik szeretnek körbeülni, és kényeztetni egymást, hogy ők milyen jól választottak.

A kocsit meg nézd meg, ha tetszik, vidd el egy állapotfelmérésre egy márkaszervizbe. Külön kérd, hogy a nagy kiadásokra (turbó, DMF, ü.a.rendszer) koncentráljanak.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.06.19 csütörtök, 10:29:53
Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?
Ha soha nem volt még dizel autód és mondeod se akkor honna tudod hogy a mondeo is az? Egyébként amit meg kinéztel az egy II facelift előtti QJBA motorkodú még EUIII-as motor van. Az hoyg ST van nem ST az legkönnyebbne úgy döntheted el hogy az ST-nek piros cérnával van varva a bőr. De azt elárulom hogy egy ST TDCi és egy "sima" 2.2TDCi között  semmilyen difi nincsen. Nem erősebb a fék a felfüggesztés a motor,  csak van rajta egy két optikai xarság. Szerintem ezt megkapod olcsobban az is. Az meg, hogy 2xx vagy 4xx km van az autóban az kb eldönthetetlen. Ezek munakautók amikbe 3-4 év alatt beleszalad a 2-300ekm után eladják pl ide. Azonnal visszatekernek 200ekm-et mert 3-4 éves autó kivülről és tulajdonképpen még belülről is jól néz ki. (Talán  a kormány küllök kopásán látszik igazából a km , de azt egyszerű cserével el szokták tüntetni ha nagyon akarják. Utána a boldog új tulaj hörög, hogy miért romlik el 100 vagy 200ekm-nál a valójában már 4-500ekm-et futott autója.  :-\


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2014.06.19 csütörtök, 11:22:43
Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?
szerintem ne vegyél mondeót.ha előre megvan a véleményed látatlanba,akkor mi hiába mondanánk,hogy jobb mint a többi.el fog ez is romolni mint a többi,hiszen használt.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 12:06:53
Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2014.06.19 csütörtök, 13:08:31
Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....

ezek elfognak romlani,pont mint a BMW,a rönó,a citroen,az opel,és az összes japó.olaszok meg sem ütik a mércét.... :eplus2:
a megbízhatóság a karbantartáson,és a hozzáértésen múlik.a mai autók sokkal több figyelmet kívánnak a felhasználótól is.
megbízható forrásból,ismert előélettel,megfelelő karbantartásút kell választani.nem könnyű,sőt...de itt megkaphatod az útmutatást ha gondod akad.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Zsolteey - 2014.06.19 csütörtök, 13:25:02
Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....


A 2.2-es üzemanyag rendszere azért jobb, mint a 2.0-é. Viszont a technológia alapja ugyanaz, szóval egyszer az is beadja a kulcsot. De ez ugyanígy van a többi márkánál is.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 13:30:54
Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....


Nekünk most van 430ezer a dízelben. Gyári üzemanyag-rendszerrel, kettős tömegű egyszer volt cserélve. Ha nem széttaposott, lelakott, kannából tankolt, aztán 200ezret visszapörgetett órájú szutykot veszel, akkor nem kell rettegni. Ezért is írtam, hogy vizsgáltasd át rendesen.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 13:50:36
Nekünk most van 430ezer a dízelben. Gyári üzemanyag-rendszerrel, kettős tömegű egyszer volt cserélve. Ha nem széttaposott, lelakott, kannából tankolt, aztán 200ezret visszapörgetett órájú szutykot veszel, akkor nem kell rettegni. Ezért is írtam, hogy vizsgáltasd át rendesen.
aztán mi van ha kannás van benne? Az is ugyan onnan van. Az én kocsijaimban még sosem volt más és sosem volt bajom sem. Ez nem jelent semmit.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 14:00:24
Esetleg valaki akinek van egy kis szabad fél órája és az örs vezér terén jár nem tudna ránézni erre az autóra??? Sajna nincs olyan ismerősöm aki értene hozzá így nekem nagyon lutri a vásárlás....ha esetleg valaki arra jár és meglesné a kocsit majd megosztaná itt a véleményét azt megköszönném!!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Bunyek - 2014.06.19 csütörtök, 14:59:27
A 2.2-es üzemanyag rendszere azért jobb, mint a 2.0-é. Viszont a technológia alapja ugyanaz, szóval egyszer az is beadja a kulcsot. De ez ugyanígy van a többi márkánál is.

Mitől jobb a 2.2 rendszer? ugyanolyan sz@r azis... :eplus2:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 15:27:47
aztán mi van ha kannás van benne? Az is ugyan onnan van. Az én kocsijaimban még sosem volt más és sosem volt bajom sem. Ez nem jelent semmit.

Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak.

Esetleg valaki akinek van egy kis szabad fél órája és az örs vezér terén jár nem tudna ránézni erre az autóra??? Sajna nincs olyan ismerősöm aki értene hozzá így nekem nagyon lutri a vásárlás....ha esetleg valaki arra jár és meglesné a kocsit majd megosztaná itt a véleményét azt megköszönném!!

Másfél milliót készülsz elkölteni egy kocsira, ami hogyha ratyi, akkor az árának a felét azonnal rá lehet költeni, és sajnálod a pénzt egy rendes átvizsgálásra szervizben?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 15:41:23
Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak.

Másfél milliót készülsz elkölteni egy kocsira, ami hogyha ratyi, akkor az árának a felét azonnal rá lehet költeni, és sajnálod a pénzt egy rendes átvizsgálásra szervizben?

Nem, nem sajnálom SŐT örömmel vinném bárhova, de a kereskedő egyik "olcsó" autóját sem lehet elvinni szóval ezt sem...Most lehet azt mondani hogy akkor azonnal el kell felejteni a kocsit mert mi az, hogy nem lehet elvinni de a kereskedő indokait is el tudom fogadni, hogy nem áldoz arra 2-3órát arra hogy egy 10éves 1.5millás kocsit elvigyen valahova ahol majd ha van ha nincs akkor is sorolni fogják a hibáit...

A km valós leinformáltam azaz 215ezer van benne és külsőleg és belsőleg is nem látszik rajta a 10év.....csak jó lenne ha vezetné rajtam kívül is valaki hátha érezni vagy hallani valamit amit én nem veszek észre...


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 16:26:03
Nem, nem sajnálom SŐT örömmel vinném bárhova, de a kereskedő egyik "olcsó" autóját sem lehet elvinni szóval ezt sem...Most lehet azt mondani hogy akkor azonnal el kell felejteni a kocsit mert mi az, hogy nem lehet elvinni de a kereskedő indokait is el tudom fogadni, hogy nem áldoz arra 2-3órát arra hogy egy 10éves 1.5millás kocsit elvigyen valahova ahol majd ha van ha nincs akkor is sorolni fogják a hibáit...

A km valós leinformáltam azaz 215ezer van benne és külsőleg és belsőleg is nem látszik rajta a 10év.....csak jó lenne ha vezetné rajtam kívül is valaki hátha érezni vagy hallani valamit amit én nem veszek észre...

2-3 órát egy olyan kocsira nem áldoz, amin keres ~1-200ezret? Elég sokra tarthatja az idejét. Vajon azt megengedné, hogy a turbóról leszedd a csövet, és megnézd, hogy van-e játéka a tengelynek? Megengedné, hogy a gázolajszűrőjét felvágd, hogy van-e benne fémpor?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.06.19 csütörtök, 16:28:14
2-3 órát egy olyan kocsira nem áldoz, amin keres ~1-200ezret? Elég sokra tarthatja az idejét. Vajon azt megengedné, hogy a turbóról leszedd a csövet, és megnézd, hogy van-e játéka a tengelynek? Megengedné, hogy a gázolajszűrőjét felvágd, hogy van-e benne fémpor?

 :eljen:

Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején...


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 17:11:48
Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak.


lényeg a valakinek.  Konkrétan sosem tud senki semmit.  Hogy jut el a szivattyúba ?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 17:22:04
:eljen:

Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején...

Ezzel egyetértek...a kereskedésnek egyébként van saját aknája és emelője és abban benne vannak hogy ha oda megy egy szerelő akkor ott felemeljék illetve rádugjanak akármilyen számítógépet de elvinni nem engedik...


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 17:28:02
lényeg a valakinek.  Konkrétan sosem tud senki semmit.  Hogy jut el a szivattyúba ?

Itt volt a fórumon.

Ezzel egyetértek...a kereskedésnek egyébként van saját aknája és emelője és abban benne vannak hogy ha oda megy egy szerelő akkor ott felemeljék illetve rádugjanak akármilyen számítógépet de elvinni nem engedik...

Akkor zaklasd GSR nevű fórumtársunkat  :eplus2:

Vagy a Könyves Kálmán krt-i Fordban dolgozó Viket, aki sokaknak segített már mondeós problémákkal.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 17:33:30
:eljen:

Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején...
igy igaz.  En notebook-al mentem. Ami a telefonban azt mondta hogy  nem dughatom rá , oda el sem mentem. Így is láttam sok fhost.



Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 17:47:24
Itt volt a fórumon.

Akkor zaklasd GSR nevű fórumtársunkat  :eplus2:

Vagy a Könyves Kálmán krt-i Fordban dolgozó Viket, aki sokaknak segített már mondeós problémákkal.

Köszi! Nem szeretek idegeneket zaklatni még ha nem is ingyen kérném a dolgot de most lehet kivételt teszek....
De ha esetleg bárki önként jelentkezik hogy az örs vezér tere felé kanyarodik azt is megköszönöm :)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.06.19 csütörtök, 18:41:22


Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!

Tegyük rendbe ezt az ST TDCI mizériát. Olyan h, ST TDCI nem létezik. Ezt a nevet csak az angol mondeosok akasztották rá. Ez az autó és az én autóm is  :eplus2:  :eplus2:  a legelső titanium x fantázianevű mondeo amit a ford készített.
A felnije nem 18-as mert valószínű h, amikor valaki megrendelte a gyárból az autót 17-es felnivel kérte...

Egy kis irodalom hozzá http://totalcar.hu/tesztek/mondeotitanx/1/


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 21:33:16
Tegyük rendbe ezt az ST TDCI mizériát. Olyan h, ST TDCI nem létezik. Ezt a nevet csak az angol mondeosok akasztották rá. Ez az autó és az én autóm is  :eplus2:  :eplus2:  a legelső titanium x fantázianevű mondeo amit a ford készített.
A felnije nem 18-as mert valószínű h, amikor valaki megrendelte a gyárból az autót 17-es felnivel kérte...

Egy kis irodalom hozzá http://totalcar.hu/tesztek/mondeotitanx/1/
Tévedésben vagy. Ez a II. facelift előttig volt így. A II. faceliftől (2005 vége) már lehetett kifejezetten ST TDCi-t is kapni ugyanazzal az optikával kivéve a dupla kipufogó mint a 3.0 V6-os ST220 volt. Az optikán kívül viszont minden ugyanaz mint egy sima 2.2-es.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 21:36:51
Mitől jobb a 2.2 rendszer? ugyanolyan sz@r azis... :eplus2:
Lehet, hogy xar, de azért az meg már kifejezett fhos lett volna,  hogy ST TDDi vagy  ST TRANZIT  :nyes:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Kispusi - 2014.06.20 péntek, 21:48:04
Tévedésben vagy. Ez a II. facelift előttig volt így. A II. faceliftől (2005 vége) már lehetett kifejezetten ST TDCi-t is kapni ugyanazzal az optikával kivéve a dupla kipufogó mint a 3.0 V6-os ST220 volt. Az optikán kívül viszont minden ugyanaz mint egy sima 2.2-es.

Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel.
A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek...


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 22:04:14
Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel.
A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek...

Nem sokat adtak el belőle. Mint írtam műszakilag semmivel se másabb, nem más a fék, felfüggesztés, motor mint egy sima 2.2-esé. Külső Optikában és belső kinézetben igényesebbek. Mondeonál a csomag felszereltség csak azt jelenti hogy olcsóbb megvenni csomagban mintha te teljesen saját magadnak rendeled össze egy alacsonyabb felszereltségűből. Én 2006-ból tudok olyanról, hogy két 2.2-es mondeot egy időben rendeltek meg. Mind a kettő 5 ajtós kivitel mind a kettő metálfényezéssel. Csak az egyik Titanium X volt a másik pedig egy TREND. A kettő mondeo közül a TREND kb 300eFt-al volt drágább mint a Titanium X. Egyszerű volt az oka a TREND-be extraként többet rendeltek bele mint ami akkor egy Tit-X felszereltsége volt. ( Az egyiket az akkori egyik  kolléganőm a másikat én rendeltem) Akkor érdekelne ezek után hogy milyenek is a SIMA 2.2-esek?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Csabi77 - 2014.06.20 péntek, 22:18:16
Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel.
A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek...



Ma sikerült megnéznem forumtárs kombi ST optikás 2.2tdci Titanium-X autóját.Nagyon szép.Pont beszélgettünk az ST változatokról pár szót.A piros varrásos ülések/váltógomb és kormány az nem az ST tdci-ben volt 2005-től?Na olyan tényleg kevés lehet.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 22:24:13

Ma sikerült megnéznem forumtárs kombi ST optikás 2.2tdci Titanium-X autóját.Nagyon szép.Pont beszélgettünk az ST változatokról pár szót.A piros varrásos ülések/váltógomb és kormány az nem az ST tdci-ben volt 2005-től?Na olyan tényleg kevés lehet.
Pl. REF100  -nak van kifejezetten ST TDCi-je. Az tényleg nagyon szép kívül belül. Szép piroscérnás varrás stb mint a rendes ST-nél kivéve a dupla kipuff.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Bunyek - 2014.06.20 péntek, 22:45:20
Lehet, hogy xar, de azért az meg már kifejezett fhos lett volna,  hogy ST TDDi vagy  ST TRANZIT  :nyes:

Jaj...érzékeny potot értem úgylátom... :eplus2:  Fáj az igazság...hehe.
Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó, az annyit is ért az autókhoz... :eplus2: 
Amugy volt kb 150Le Wolf TDDI...az maga a csoda. :eplus2:



Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.06.25 szerda, 10:38:56
Jaj...érzékeny potot értem úgylátom... :eplus2:  Fáj az igazság...hehe.
Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó, az annyit is ért az autókhoz... :eplus2: 
Amugy volt kb 150Le Wolf TDDI...az maga a csoda. :eplus2:


Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó

Pont ugyanolyan s.zar mint a di, de úgyis tudod  :vigyor3:

Lassan egyébként rekordokat döntök vele...


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Nika91127 - 2014.06.25 szerda, 11:18:42
Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó

Pont ugyanolyan s.zar mint a di, de úgyis tudod  :vigyor3:

Lassan egyébként rekordokat döntök vele...

Milyen rekordot döntögetsz? :D :D


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2014.06.25 szerda, 13:55:19
Milyen rekordot döntögetsz? :D :D
km.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: L_a_c_k_ó - 2014.07.02 szerda, 01:19:13
lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.

Hol? Mi? Mennyiért?


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Nika91127 - 2014.07.02 szerda, 06:14:58
Hol? Mi? Mennyiért?


Sikerült egy több,mint 4 éves hsz-re reagálnod  :worship:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Meg Győző - 2014.07.02 szerda, 07:43:05


Sikerült egy több,mint 4 éves hsz-re reagálnod  :worship:

Hát neki most kell, na.....  :eplus2:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: thopet - 2014.08.02 szombat, 17:10:56
ST TDCI 6.-ban klímával 2500-as fordulatnál, egyszer csak megindul a vízhőfok mérő vissza veszem a gázt vissza áll a helyére. Csak 6.-ban csinálja, ki vannak már tisztítva a hűtők, mind a két termosztát. Nincs valakinek tippje?
Köszi Péter


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: tpmportal - 2014.08.02 szombat, 17:24:14
ST TDCI 6.-ban klímával 2500-as fordulatnál, egyszer csak megindul a vízhőfok mérő vissza veszem a gázt vissza áll a helyére. Csak 6.-ban csinálja, ki vannak már tisztítva a hűtők, mind a két termosztát. Nincs valakinek tippje?
Köszi Péter

Lehet, hogy a vízpumpa tengelye el tud forogni.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2014.08.03 vasárnap, 16:38:13
ST TDCI 6.-ban klímával 2500-as fordulatnál, egyszer csak megindul a vízhőfok mérő vissza veszem a gázt vissza áll a helyére. Csak 6.-ban csinálja, ki vannak már tisztítva a hűtők, mind a két termosztát. Nincs valakinek tippje?
Köszi Péter
főköri termó nem nyit.
a hűtő elvan koszolódva kívülről.
vízpumpa nem szállít eleget(lapát ledarálva,vagy elforog.)
érdemes átnézni ezeket.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: oritomi - 2014.09.04 csütörtök, 19:00:58
Azért ez elég betyár :)
(http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: FrancoNero - 2014.09.04 csütörtök, 20:40:22
Azért ez elég betyár :)
[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
jó nagy felnije van, azon kívül csak ez ST, nem?  :vigyor3:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Zsolteey - 2014.09.04 csütörtök, 23:00:52
Azért ez elég betyár :)
[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Szegény Mondeo-t így elcsúfítani azokkal a felnikkel :(


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2014.09.05 péntek, 08:37:18
Azért ez elég betyár :)
[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Frissen gőzölték a gumikat a felnire? :)

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: oritomi - 2014.09.05 péntek, 09:00:34
Frissen gőzölték a gumikat a felnire? :)

AndyA

Lehetséges :D
Olyan gangsztás ez a felni.Odaát jó utak vannak nem úgy mint kelet európában (Hungary  :eplus2:)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: autokiller - 2014.09.05 péntek, 10:04:24
Üdv!

Még friss a vas és nem tudom mire számítsak. Megmondaná valaki, hogy a 2,2 TDCi mennyit fogyaszt városban, normál használat mellett? Nem akarok irreális elvárásokat támasztani a gép elé. Az átlagfogyasztás mérőnek mennyire lehet hinni?
Egyébként tegnap megitattam OMV Maxxmotionnel, szóval előbb utóbb lesz nekem is mért értékem.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2014.09.05 péntek, 11:49:43
Üdv!

Még friss a vas és nem tudom mire számítsak. Megmondaná valaki, hogy a 2,2 TDCi mennyit fogyaszt városban, normál használat mellett? Nem akarok irreális elvárásokat támasztani a gép elé. Az átlagfogyasztás mérőnek mennyire lehet hinni?
Egyébként tegnap megitattam OMV Maxxmotionnel, szóval előbb utóbb lesz nekem is mért értékem.
7,5-8 körül-alatt.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: roji2.2tdci - 2015.06.04 csütörtök, 10:28:27
Sziasztok!

Olyan gondom akadt, hogy autópályán klímával melegedett a vizem.Kikapcsolt klímával úgy vettem észre hogy nem.Főútvonalon szépen középen áll nem ingadozik.Alapjáraton kisebb fordulaton ki be kapcsolgat a klíma nem hűt, befolyásol valamit esetleg? Mi lehet a probléma forrása? Előre is köszönöm a válaszokat ( 2.2 tdci)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: AndyA - 2015.06.07 vasárnap, 10:01:14
Üdv!

Még friss a vas és nem tudom mire számítsak. Megmondaná valaki, hogy a 2,2 TDCi mennyit fogyaszt városban, normál használat mellett? Nem akarok irreális elvárásokat támasztani a gép elé. Az átlagfogyasztás mérőnek mennyire lehet hinni?
Egyébként tegnap megitattam OMV Maxxmotionnel, szóval előbb utóbb lesz nekem is mért értékem.

Városi tilitoliban 7,5, klímával akár 8 is. Ha kicsit tudsz kényelmesen gurulni, lemegy 7 körülre.

Országút egyenletes 90-100-nál alig 4 fölött, autópálya tartós 130 6,5, esetleg picivel alatta, 6,26-3 körül.

Ja, és az enyém kombi, ha a tiéd 4-5 ajtós, az jelenthet kevesebbet kicsivel.

AndyA


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Dentcraft - 2015.06.07 vasárnap, 10:07:40
Városi tilitoliban 7,5, klímával akár 8 is. Ha kicsit tudsz kényelmesen gurulni, lemegy 7 körülre.

Országút egyenletes 90-100-nál alig 4 fölött, autópálya tartós 130 6,5, esetleg picivel alatta, 6,26-3 körül.

Ja, és az enyém kombi, ha a tiéd 4-5 ajtós, az jelenthet kevesebbet kicsivel.

AndyA
Nézted a hsz dátumát?  :wave:   De nekem jól jött pont ezt kérdeztem  máshol


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2015.06.07 vasárnap, 10:10:50
Nézted a hsz dátumát?  :wave:   De nekem jól jött pont ezt kérdeztem  máshol
em.nem nézte. :eplus2:


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: RLEAVE - 2016.01.08 péntek, 09:25:47
Sziasztok!

Kérdésem lenne. Mik a vélemények a TOTAL 5w30 olajról? ST 2.2TDCi szereti? Eddig, az előző tulaj castrol edge-et használt. Továbbá egy ebben a motorban jártas szaki hajlandó lenne egy állapotfelmérést csinálni? Pesti vagyok, időm "van", bárhova elmegyek egy hozzáértőért:).

Előre is köszi

RLEAVE


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: alf® - 2016.01.08 péntek, 09:37:48
Sziasztok!

Kérdésem lenne. Mik a vélemények a TOTAL 5w30 olajról? ST 2.2TDCi szereti? Eddig, az előző tulaj castrol edge-et használt. Továbbá egy ebben a motorban jártas szaki hajlandó lenne egy állapotfelmérést csinálni? Pesti vagyok, időm "van", bárhova elmegyek egy hozzáértőért:).

Előre is köszi

RLEAVE
5w30 kell bele.bőven elég a Ford olaj.ettől ha jobb vagy jobb márkát akarsz,az nem gond.


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: V.Tamás - 2016.01.08 péntek, 15:26:52
Sziasztok!

Kérdésem lenne. Mik a vélemények a TOTAL 5w30 olajról? ST 2.2TDCi szereti? Eddig, az előző tulaj castrol edge-et használt. Továbbá egy ebben a motorban jártas szaki hajlandó lenne egy állapotfelmérést csinálni? Pesti vagyok, időm "van", bárhova elmegyek egy hozzáértőért:).

Előre is köszi

RLEAVE

Ez egy Ford olaj specifikációs táblázat részlete. Szerintem a megadott specifikációt keresd a kiválasztott olaj dobozán, ha azt megtalálod, akkor biztosan megfelelőt választasz.
(http://kepfeltoltes.hu/thumb/160108/FORD_specifik_ci_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/160108/FORD_specifik_ci_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: RLEAVE - 2016.01.23 szombat, 12:54:36
Köszi a válaszokat!

Szép napot!


Cím: Válasz: ST TDCi
Írta: Balázsi Péter - 2021.07.20 kedd, 21:41:14
Sziasztok!
Van itt valaki igazán erős 2.2tdci - vel?
210Le a cél
Ehhez keresek mindenféle szükséfes alkatrészt és információt, persze ha kell nem ingyen
Egy-két alap dolgot már összegyújtöttem, megcsináltam
Egyik nagy terv a hibrid turbó építtetése és beépíttetése