Ford Mondeo Club Hungary

Szakmai fórum => Mondeóhoz keresek => A témát indította: Lacika71 - 2017.01.28 szombat, 17:41:07



Cím: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: Lacika71 - 2017.01.28 szombat, 17:41:07
Keresek SOS 2.0 TDCi-hez üzemanyag visszafolyó csövet. Azt, amelyik a magasnyomású szivattyútól megy vissza a tankba, és van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A "T" elágazás után a cső egyenes és nem a malacfarok formájú.


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: alf® - 2017.01.28 szombat, 22:31:03
Keresek SOS 2.0 TDCi-hez üzemanyag visszafolyó csövet. Azt, amelyik a magasnyomású szivattyútól megy vissza a tankba, és van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A "T" elágazás után a cső egyenes és nem a malacfarok formájú.
ki is lehet azt hagyni.a szűrőn ledugózod azt a csonkot, a csövet meg egyenesen továbbviszed a "T" nélkül. ::)


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: lali87 - 2017.01.28 szombat, 22:53:42
Keresek SOS 2.0 TDCi-hez üzemanyag visszafolyó csövet. Azt, amelyik a magasnyomású szivattyútól megy vissza a tankba, és van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A "T" elágazás után a cső egyenes és nem a malacfarok formájú.

Szia ha ez kellene akkor ilyenem van 5000ft

(http://www.kephost.com/images/2017/01/28/20160709174615.jpg)


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 09:50:25
ki is lehet azt hagyni.a szűrőn ledugózod azt a csonkot, a csövet meg egyenesen továbbviszed a "T" nélkül. ::)

Egyébként annak mi a célja, hogy visszavezetik a szűrőbe?


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 09:51:02
Szia ha ez kellene akkor ilyenem van 5000ft

[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images/2017/01/28/20160709174615.jpg

Köszi, de úgy néz ki lesz egy. Ha mégsem az van az illetőnek, akkor jelentkezek.


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: AndyA - 2017.01.29 vasárnap, 10:05:15
Egyébként annak mi a célja, hogy visszavezetik a szűrőbe?

Azért a szűrőbe megy vissza, hogy kevesebb meló legyen felszívni az üzemnyagot, ne a tankból kelljen mindig, ill. ez az üzemanyag felmelegszik a pumpálástól, így hideg időben segít a szűrőben esetleg lerakódott paraffint feloldani.

AndyA


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 10:08:50
Azért a szűrőbe megy vissza, hogy kevesebb meló legyen felszívni az üzemnyagot, ne a tankból kelljen mindig, ill. ez az üzemanyag felmelegszik a pumpálástól, így hideg időben segít a szűrőben esetleg lerakódott paraffint feloldani.

AndyA

Értem. Egy ismerős dízel szakija mondta, hogy pl azért is megy tönkre a magasnyomású, mert "forró" gázolajat szipákol, ami nem tesz jót az alkatrészeknek. Azon kívül, hogy a magyar gázolaj eléggé "száraz". Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: AndyA - 2017.01.29 vasárnap, 10:21:05
Értem. Egy ismerős dízel szakija mondta, hogy pl azért is megy tönkre a magasnyomású, mert "forró" gázolajat szipákol, ami nem tesz jót az alkatrészeknek. Azon kívül, hogy a magyar gázolaj eléggé "száraz". Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.

Ez igaz, hogy melegen rosszabb a kenőképessége.

Valaki mesélte, hogy a VW-ben van hűtőborda ezen az ágon vagy mi is volt?

AndyA


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 10:23:54
Ez igaz, hogy melegen rosszabb a kenőképessége.

Valaki mesélte, hogy a VW-ben van hűtőborda ezen az ágon vagy mi is volt?

AndyA

Azt nem tudom, de, hogy meleg, az biztos. Hideg motornál a tesztelés alatt le volt húzva a szűrőről a T elágazás és bele volt vezetve egy flakonba. Gőzölgött rendesen.


Cím: Válasz: Üzemanyag visszafolyó cső
Írta: alf® - 2017.01.29 vasárnap, 10:36:30
Egyébként annak mi a célja, hogy visszavezetik a szűrőbe?
fontos szerepe van.egy kis szelepecske a szűrőben arra hivatott,hogy amíg nincs 50 fokos a go,addig a visszatérő meleget bekeveri a szívotthoz.Amikor eléri a go a 50 fokot,akkor a hideget szippantja csak a tankból,a meleget meg visszaengedi a tankba.
Igazából "forró" anyag sosem jut a szivattyúhoz,ez urban legend.
Nyilván ha kevés anyag van a tankban,hamarabb felmelegszik a "hideghez" képest.
A szelep működése a gyári alkatrészben garantált.A meghibásodást ennek a szelepnek a helytelen működése okozza sok esetben.Ezért javasolt ilyen problémáknál az azonnali szűrőcsere,még ha új is a cucc.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.0