Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2025.09.15 hétfő, 09:59:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
 11 
 Dátum: 2025.08.30 szombat, 08:09:14 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Makita
Megoldottam.

 12 
 Dátum: 2025.08.29 péntek, 08:24:17 
Indította - Utolsó üzenet: írta AndyA
Üdv, közben meg lett a hiba forrása, a szelepfedél tömités megadta magát.......

Ilyen idős autóknál már előfordul. :-)

AndyA

 13 
 Dátum: 2025.08.29 péntek, 08:09:20 
Indította - Utolsó üzenet: írta brughom
Egy kép esetleg? Lehet, tudna valamit segíteni.

AndyA
Üdv, közben meg lett a hiba forrása, a szelepfedél tömités megadta magát.......

 14 
 Dátum: 2025.08.29 péntek, 08:02:39 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Makita
Helló. Találkozott már valaki ezzel a hibával,és a megoldásával? B1129:13-8A.Függönylégzsák. Nem látok szakadást sehol. Köszönöm

 15 
 Dátum: 2025.08.28 csütörtök, 08:43:03 
Indította - Utolsó üzenet: írta AndyA
Büszkén mondhatom, hogy a pontosan 20 éves MK3 csont nélkül vette az akadályt, ismét simán átment a műszaki vizsgán.

A vizsgabiztos azt a kommentet fűzte hozzá, hogy "ezzel az autóval foglalkoztak". :-D

Igen, szoktam. Jelenleg a műszerfalon kell kicserélni két T5-öst, de azt még várom az Aliról. Amúgy nem nagyon van semmi komolyabb nyűgje, bár az elmúlt hónapokban azért szórakoztatott.

Tavaly nyáron egy ártatlan féltengely gumiharang csere kapcsán sikerült szétesnie a bal féltengely csuklójának.

Azután két hónapja Németországban (!!!), szerencsére 10 m-re a barátom házától, ahogy elindultam onnan tovább, szétesett a jobb oldali csukló is. Odáig egy hang nélkül elvitt, az utca végén a koppra balra kitekert kormánnyal vett forduló tett be neki. De ennél jobb helyen nem is tehette volna, ha már muszáj volt szétesnie... Élt 622 ezer km-t, nyugodjék békében.

Nemsokára jönnek a hátsó kerékagyak, már 130 ezer km körül járnak, és a hátsó futómű felső, kifliforma lengőkarjában is lassan elhalnak a szilentek, az is cserés lesz. De azokat majd egyszerre.

AndyA

 16 
 Dátum: 2025.08.28 csütörtök, 08:34:51 
Indította - Utolsó üzenet: írta AndyA
Üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a szervószivattyú mögött hol szivároghat a motorolaj? Azért leirom, hogy a szervóolaj nem fogy. Az autó st220.


Egy kép esetleg? Lehet, tudna valamit segíteni.

AndyA

 17 
 Dátum: 2025.08.27 szerda, 17:07:49 
Indította - Utolsó üzenet: írta brughom
Üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a szervószivattyú mögött hol szivároghat a motorolaj? Azért leirom, hogy a szervóolaj nem fogy. Az autó st220.

 18 
 Dátum: 2025.08.27 szerda, 16:16:13 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta alf®
Megpróbálom Sakos kollégával, mert elég közel vagyunk egymáshoz napközben. Ha nem jön össze, szeretnélek megkeresni. Előre is köszönöm.

üdv, Bonca
eljen

 19 
 Dátum: 2025.08.27 szerda, 10:18:51 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Bonca
valamelyik nap 6 után? csüt nem jó,és a 7vége sem.

Megpróbálom Sakos kollégával, mert elég közel vagyunk egymáshoz napközben. Ha nem jön össze, szeretnélek megkeresni. Előre is köszönöm.

üdv, Bonca

 20 
 Dátum: 2025.08.26 kedd, 15:18:42 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Radvany_18
Kedves Fórumtársak!

Eljött az idő, hogy köszönetet mondjak nektek, ugyanis összesen 4 FORD MONDEO után (2xMk4, 2xMk5) a cserét követően a választás már nem erre a típusra esett.

2012-től MONDEO használó voltam - igaz még vagyok is, mert a 2018-as ST-Line még vár a következő gazdára, de már pihenget.

A kocsik nekem minden esetben "szükséges munkaeszközök" voltak és az olyan jellegű használatra, ahogy én használtam tökéletesek voltak. Persze minden esetben megkapták tőlem a szükséges - sőt a szükségesen túli - törődést!!! (ki az a fanatikus, vagy őrült(?) aki gyakorlatilag egyetlen típusú üzemanyagkút prémium üzemanyagát tankolja a kocsiba - hát ÉN!). A következő használattal: többnyire hosszútávok sok-sok autópályával és éves 40-50.000 km futásteljesítménnyel mindegyik járgányom szinte tökéletesen teljesített.

Egyetlen esetben sem fordult elő, hogy olyan jellegű probléma lépett volna fel, ami miatt leállni kényszerültem volna. A jelenleg még meglévő 2018-as ST-Line kombi 222.222 km körül van és egyetlen esetben - a közelmúltban - volt egy meghibásodott COX szenzorom, ami a menettulajdonságokat nem befolyásolta csak zavart a kis narancs motorkijelzés a műszerfalon és a problémát a kipufogóban lévő szenzor cseréjével néhány napon belül orvosoltattam (szép kis összegeket kérnek már az ilyen kis kütyükért is, no de miért nem kérnek manapság.....).

Mindegyik járgány nagyon "jól zenélt", teljesen elégedett voltam/vagyok velük. Ahogy az autóipar vergődését látom (több autóipari beszállítónál is auditálok) majdnem azt kell hogy mondjam: jobb járgányok (legalábbis a közeljövőben) nem lesznek. Igaz a mostaniakat már lassan csukott szemmel is tudod vezetni és mindenhol csili-vili mobiltelefonról is vezérelhető elektronika irányíthatja, de a műszaki oldalon és az összeszerelés, anyaghasználat, stb. oldalon nagyon hígul minden.

Az is nagyon meglepő, hogy a (valamikor) "kíváló" dízeleket gyártó VW-nél nincs a személykocsi kínálatban dízel járgány..... csak bámulok. Ezzel elárultam, hogy a típusváltást egy kétéves VW ARTEON SHOOTING BRAKE nyerte az alap 110kW dízellel.

Köszönet itt mindenkinek, akinek hasznos tanácsai, hozzászólásai sokat adtak nekem. Igaz, sokat nem írogattam, de viszont annál többet olvastam.

Még egyszer köszönet és mindenkinek sok-sok balesetmentes kilométert kívánok!!!!

Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
Az oldal 0.381 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.