Tudják már ezek az évjáratok a bekanyarodási segédfény funkciót? Ha igen mihez van társítva ? Nem nagyon láttam még leírásban a használtautón szembe jövő példányokban. Sajna ahogy látom jellemzően az 1.6 motorral szerelt példányok gyengébben felszereltek pedig az szerintem egy világbajnok motor és a defa is jobb szetter kínál hozzá mint a 2.0 tdci-hez
2006-os tudja. Egyébként ennek van legalább értelme, nem úgy, mint mk2-ben, ahol a ködlámpa kapcsolgat
A magas futásteljesítmény kapcsán teljesen reális a hozzáállásod, sajnos a 2010–2014 közötti dízelek esetében ritka a valós 199 ezer km, de ott valahogy megáll az élet
Tudják már ezek az évjáratok a bekanyarodási segédfény funkciót? Ha igen mihez van társítva ? Nem nagyon láttam még leírásban a használtautón szembe jövő példányokban. Sajna ahogy látom jellemzően az 1.6 motorral szerelt példányok gyengébben felszereltek pedig az szerintem egy világbajnok motor és a defa is jobb szetter kínál hozzá mint a 2.0 tdci-hez
A gyári sony fejegység egy fhos. Miért ragaszkodsz a sonyhoz? Kenwood-ot nézd meg, de ha ennyit költenék rá, tuti pioneer-t néznék. De ebben a kategóriában pont az aliexpress a max, ami való szerintem.
nézegettem ezeket az androidos cuccokat... Hát 50-100ért pont azt tudják, amit ennyiért tudni kell. Aztán néztem prémiumot is, JBL, Kenwood, stb. Ott azért vannak megbízható, stabil fejegységek. De mivel Sony gyárilag a fejegységem, így azok között mazsolázgattam inkább. Ráadásul ezeknek vannak fizikai gombjaik is, még ha nem is tekerősek, de legalább nyomogatósak.
9" itt már picit trükközni kellene, mert ez műszerfalból kilógós változat, de kb pont a gyári sony legszélesebb pontjain mért méretnek felel meg, az 1 DIN-es redukciós kerettel sztem nem lenne jó, mivel felülre esik a műszerfalba menő 1 DINes rész, így túl magasan lenne, beletakarna a vészvillogó gombok sorába, így 2DIN-es segédkeretnek lenne el az alsó részén, de felső 1DIN-be pedig vakablak menne (emi nem látszik, hiszen a kijelző eltakarja csak vezetékesen tudja az androidauto-t 230E https://www.sony.hu/electronics/autos-vevok-lejatszok/xav-ax8150
A gyári sony fejegység egy fhos. Miért ragaszkodsz a sonyhoz? Kenwood-ot nézd meg, de ha ennyit költenék rá, tuti pioneer-t néznék. De ebben a kategóriában pont az aliexpress a max, ami való szerintem.
egyelőre az antennán matekolok, hogy mi menjen bele. Legszívesebben bezárnám ott a lyukat (hegesztés, fényezés) s vhogy az MK4.5 antennáját mókolnám bele (abban hogy van?), vagy vmi egyszerűbb megoldást. Lehetőleg rövidebb antennával, ha lehet. De le van fóliázva a kocsi teteje, s ez miatt nem kapnám le onnan a fóliát.
megnéztem ezeket. Egyelőre a kézi tekerőgombos hangerőszabályozást nem adnám semmiért sem ebben az autóban. :-) A Sony helyére valókon meg 4.4 meg hasonló ájszkrímszendvics androidos cuccok létezTek csak anno. Tudom, hogy mehet a kormányról a hangerő, de nem szeretem az ottani nyomogatást.
nézegettem ezeket az androidos cuccokat... Hát 50-100ért pont azt tudják, amit ennyiért tudni kell. Aztán néztem prémiumot is, JBL, Kenwood, stb. Ott azért vannak megbízható, stabil fejegységek. De mivel Sony gyárilag a fejegységem, így azok között mazsolázgattam inkább. Ráadásul ezeknek vannak fizikai gombjaik is, még ha nem is tekerősek, de legalább nyomogatósak.
9" itt már picit trükközni kellene, mert ez műszerfalból kilógós változat, de kb pont a gyári sony legszélesebb pontjain mért méretnek felel meg, az 1 DIN-es redukciós kerettel sztem nem lenne jó, mivel felülre esik a műszerfalba menő 1 DINes rész, így túl magasan lenne, beletakarna a vészvillogó gombok sorába, így 2DIN-es segédkeretnek lenne el az alsó részén, de felső 1DIN-be pedig vakablak menne (emi nem látszik, hiszen a kijelző eltakarja csak vezetékesen tudja az androidauto-t 230E https://www.sony.hu/electronics/autos-vevok-lejatszok/xav-ax8150
Igen tudom hogy a párásodást megakadályozza ezért is ragaszkodom hozzá. Ha vásárláskor nem működik akkor levonódik az árból ha meg utána akkor hozzáadódik a költségekhez. Ez sajna ilyen müfaj. Aligha fogok a felső polcról válogatni az autók között így tökéletes autóra nem sok esélyem van. A kizáró okok a rozsda, fekete vagy nagyon sötét szín illetve sajnos az automata váltó. Annyira keveset megyünk az autóval hogy ezt a rizikó faktort már nem akarom bevállalni. 4 jármüvúnk van jelenleg astra h / panda 2/ motor / robogó és 2 év alatt a 4 járműbe összesen nem került bele 20 ezer km. A magas futás teljesítményt nem tartom problémának nem ringatom magam abba a hitbe hogy a kinézett 2010-14 közötti dieselek 199k -t futottak. Sőt ami ilyet látok már élből fennartásokkal kezelem. Köszönhetően a sok óratekergetőnek
A magas futásteljesítmény kapcsán teljesen reális a hozzáállásod, sajnos a 2010–2014 közötti dízelek esetében ritka a valós 199 ezer km, de ott valahogy megáll az élet
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ