2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje? Mekkora valószínűséggel szakad be? Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.
Köszi!
50-50%.... Ha nem próbálod ki,sosem tudod meg.Fel kell készülni lelkiekben.Nomeg szakmailag...
2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje? Mekkora valószínűséggel szakad be? Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.
Egyik hátsó izzó kicserélésre került, és azóta gyorsan villog az index, illetve gyorsan kattog is.. elől hátul működik az izzó, mi lehet a hiba? Köszönöm.
A GEM villogtatja az indexet, nincs relé vagy ilyesmi. Nézi, hogy milyen áramot vesznek fel az izzók, és ha szerinte keveset, azt úgy értékeli, hogy kiégett valamelyik, azért villogtat gyorsabban. (Próbáld ki, a vészvillogó jó ütemben fog működni, mert ott mind a négy /6/ izzót figyeli egyszerre, és elég lesz a terhelés.)
Ha LED-es cuccot tettél be, akkor kell műterhelés neki (ha érdekes, utánanézek, hogy pontosan mennyi, milyen, már nem nyomom fejből, tizenéve volt). Ha sima izzót, akkor alighanem határértéken van az izzó áramfelvétele. Próbálj másik izzót bele.
Ha jól emlékszem, a vastagabb az automata váltós autókhoz való, ott más a féltengely vastagsága.
Amúgy meg kitekered a kormányt, leállítod az autót, fogsz egy sublert, és... :-D
AndyA
Ma sikerült megmérni.28 mm,de mintha a kisebb felétől kicsit szűkülne..Pénteken lesz cserélve.Én is vettem és a szerelő is rendelt.Kiváncsi vagyok melyik lesz jó.Köszi a választ AndyA
Egyik hátsó izzó kicserélésre került, és azóta gyorsan villog az index, illetve gyorsan kattog is.. elől hátul működik az izzó, mi lehet a hiba? Köszönöm.
Egyik hátsó izzó kicserélésre került, és azóta gyorsan villog az index, illetve gyorsan kattog is.. elől hátul működik az izzó, mi lehet a hiba? Köszönöm.
ezeknél már nem kell tekerni,csak befelé nyomni a munkahengert.Nyilván előtte bekellett volna kapcsolni a szervíz módot,mert akkor nyitja a motort teljesen nyitott állapotba -hátul.Nem vagyok benne biztos, hogy nem tetted tönkre a motor hajtását,hogy így toltad hátra erővel. Lehet ezért dobta a szervíz szükséges üzenetet. Elég komoly áttétel van benne,ha kárt okoztál,az visszafordíthatatlan-valami törött.Én azért csak megnézném.A motorja lecsavarozható.
Szia Ertem , hat sajnos visszacsinalni nem lehet, ez van ha uj tehnologiat tanul az ember. Egyenlore nem ad olyan surun hibat (kb. 2 hetente egyszer), fogni is befog, kienged, majd meg nezem. Ha surubben elkezd hibat adni akor leveszem. Koszi
Sziasztok Hatso fekbetetet csereltem, es sajnos csak utolag olvastam utana hogy az elektromos kezifeket szerviz modba kel tenni (persze ki volt engedve). Csodalkoztam is rajta hogy a dugattyu visszanyomasakor eleg nehezen ment a helyere (ugye tekerni es nyomni is kel egyszerre, van is ilyen szerkezetem amivel parszor elvegeztem mar ezt a muveletet , de meg nem volt ilyen elektromos kezifekes autom). Szoval, szerintetek lett valami baja ettol? Mukodik, behuz-kienged, de azota (par 100 km) parszor kiirta hogy a kezifek "Service required". Utana eltunt az uzenet es latszolag minden rendben (hibakod sincsen, csak valami U.... komunikacios hiba az ABS-nel, mar pontosan nem tudom), de mivel uj nalam az auto nem tudom hogy azelott is csinalt e mar ilyet, vagy nekem sikerult jol elk..nom.
ezeknél már nem kell tekerni,csak befelé nyomni a munkahengert.Nyilván előtte bekellett volna kapcsolni a szervíz módot,mert akkor nyitja a motort teljesen nyitott állapotba -hátul.Nem vagyok benne biztos, hogy nem tetted tönkre a motor hajtását,hogy így toltad hátra erővel. Lehet ezért dobta a szervíz szükséges üzenetet. Elég komoly áttétel van benne,ha kárt okoztál,az visszafordíthatatlan-valami törött.Én azért csak megnézném.A motorja lecsavarozható.
Szia, nem szorul , mukodnek a motorok. Azota mar csinaltam egy szervizmod ki/be kapcsolast is (lenyegeben rogton a csere utan, 1-2 nap, miutan meglattam valahol hogy ezt kellet volna elotte). Megcsinalta , nem adott semmi hibat, azota is mukodnek a motorok, fog a fek...csak 1-2x beadta ezt a "Service now" hibat a kezifekre. Ez is csak pillanatokig tart, majd nyomkodom a gombot, esetleg kontakt le/fel es mukodik (ameddig irja persze nem reagal a gombra). Hogy lehet ezeket kiengedni ha egyszer ugy dontene hogy megadja magat?
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ