Egy kis változás p1132 ami maradt ,lamda cserélve nincs változás,maf szenzor cserélve nincs változás,falsot nem hiszem, hogy szívna teljesen új tömítésekkel lett visszarakva a szívósor +elfújkáltam egy flakon féktisztítót semmi felpörgés vagy fulladás, csak a liftezés ,ha bemelegedett bár nem tudom herélésnél ,csak a tengelyt meg a lapátokat vettem ki nem dugóztam semmit ez okozhatja e, a másik szívósor is így volt ,csak a tömítésekre, még pluszba pasztát kent a szerelő nem volt kedvem pasztát vakargatni ,ezért zárnám ki a szivárgó vákuumot ,maradt a befecskendezők mi történhetett 4 hét alatt míg állt az autó ,jó kiszedés elég necces volt, mert nem akartak kijönni, hogy tudom őket tesztelni, ha még is sérültek volna.Valakinek ötlete esetleg ,még ,amit megnézhetnék?
Erre senkinek nincs ötlete, bárhol bármit olvasok a p1132 a lamda szondával kapcsolatos okozhatja egyáltalán az alapjárat liftezést ,de csak néha csinálja. Meg miért nem gyújt check lámpát, ha járó motorral végzett teszt során ezt találja .
Elöl biztosan több kell, mert ott a motor. Arra 2,3-at találtam.
Ha pedig nagy a terhelés, sok cucc és utas, akkor a hátsót az alap 2,1 helyett akár 2,6-2,8-ra is fel kellhet fújni, miközben kap 2 tizedet az első kerék is.
Nincs már meg a matrica a tanksapka belső oldalán?
AndyA
de megvan, ott azt írja, hogy 1-3 személyig elöl 2.2 hátulra meg 2.1, de nekem picit kevésnek tűnik így ránézésre (lehet a lemezfelni zavar be)
a szívósort alapjáraton kell tesztelni.Ha lehúzod a vákumcsövet róla, és megváltozik a hangja(feltételezzük,hogy van hangja),akkor az xar.Ha nincs változás, az rendben van. De csöröghet a lánc is.Mennyi km van benne?
Jaj, ne már! Beszippantja valamelyik lapátot? Egyszer már cserélve volt, igaz, jó állapotú használtra. Alapjáraton nem hallható és csak terhelés alatt, vagyis menet közben van ez a jelenség. Hogyan lehetne tetten érni a hibát?
a szívósort alapjáraton kell tesztelni.Ha lehúzod a vákumcsövet róla, és megváltozik a hangja(feltételezzük,hogy van hangja),akkor az xar.Ha nincs változás, az rendben van. De csöröghet a lánc is.Mennyi km van benne?
Jaj, ne már! Beszippantja valamelyik lapátot? Egyszer már cserélve volt, igaz, jó állapotú használtra. Alapjáraton nem hallható és csak terhelés alatt, vagyis menet közben van ez a jelenség. Hogyan lehetne tetten érni a hibát?
Üdv mindenkinek! Az 1.8-as motorom csörög. 2000 és 2500 között, ha lassan gyorsítok, rendesen dízelesen csörgő hangot ad ki magából. Mi lehet az oka. Egyébként szépen húz, 8 alatt a fogyasztás, olajat eszi (főleg, hogy valamelyik szimeringem ereszt), szóval teljesítmény probléma nincs. Motorkódom: CHBB Köszi.
Üdv mindenkinek! Az 1.8-as motorom csörög. 2000 és 2500 között, ha lassan gyorsítok, rendesen dízelesen csörgő hangot ad ki magából. Mi lehet az oka. Egyébként szépen húz, 8 alatt a fogyasztás, olajat eszi (főleg, hogy valamelyik szimeringem ereszt), szóval teljesítmény probléma nincs. Motorkódom: CHBB Köszi.
Helyileg Solymáron van a műhely. A módszert és az árat még nem beszéltük meg, mert egyrészt nem csak rozsdakezelés lesz, hanem küszöb horpadás javítás, bal elsó ajtó aljának a javítása, stb. másrészt az egyik szerelőt 35 éve ismerem és nekem "baráti áron" csinálták. Ha tényleg érdekel, privátban megadom a telefonszámát és kérdezhetsz bármit. (szinte midig tele vannak ügyféllel, így ki kell várni, amikor be tudnak táblázni )
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ