Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 03:09:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
 61 
 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:09:16 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta HZsolt92
Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...
szét lehet szedni 16x is, csak nem lesz gazdaságos vigyor3

 62 
 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:06:18 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta HZsolt92
És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.
a 801d az 115/130ló csúcs elvileg fl2 eu4, azzal menni kell simán az 504z helyett

125hp   Sep 03-   4S7Q-PK546-BD   EJDR00504Z   4
125hp   Feb 06-   6S7Q-9K546-BA           EJDR00801D   4

 63 
 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 21:21:51 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta visko1017
És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.

 64 
 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 14:01:00 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Toumen
Tiszteletem!

 Mondeo mk5-ös! Az lenne a kérdésem, hogy kuplungcsere után, ajtónyitáskor  üzenetet küld a kijelzőre, hogy "parkolófék nincs behúzva behúzza a kéziféket" de ezt akkor is, ha behúzom. Ezt milyen módon lehet kiiktatni, vagy mi a gond?  worship

Üdv.


 65 
 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 09:15:01 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Trekxc
Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...

 66 
 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 08:37:59 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Trekxc
Én is balkéznél az új, a régi ki, jobbal betoltam, ballal az újat be.
Köszönöm kész. Sokkal jobb lett.

Az biztos hogy az a csavar elég *** helyen van, majdnem ki se tudtam venni ... torx bit, kroki fogóval tudtam kiszedni.


Most lesz majd tetőkárpit csere DIY...



Az biztos hogy az a torx csavar elég *** helyen van  eplus2, a lényeg, hogy jobb lett a géped  worship

Sok sikert a tetőkárpithoz  eljen

 67 
 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 08:36:26 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Trekxc
Szerelő levette a burkolatot és sajna nem a tűzkarikánál fújt ki. Hibakód nincs minden rendben a diag szerint, de a motor csak kelepel.
Megkérdezte, hogy elkezdhetik-e szetszedni?! Sajna nincsennek jó kilátások Sad
Egyik hidrotőke adta meg magát ezért kelepelt a motor. 2,5 hónapig tartott ez a hibafeltárás  szomoru1

 68 
 Dátum: 2024.03.20 szerda, 14:36:04 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta HZsolt92
Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.

Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)

AndyA
csináltam, még írva se nagyon jön ki több mint a gyárival, jóval nagyobb turbó is kéne hozzá

 69 
 Dátum: 2024.03.20 szerda, 13:15:13 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta AndyA
Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?

Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.

Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)

AndyA

 70 
 Dátum: 2024.03.20 szerda, 10:55:38 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta visko1017
Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.