Lennny
Vendég
|
|
« Dátum: 2010.09.08 szerda, 10:30:31 » |
|
Sziasztok,
2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.
Köszi
Lennny
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2010.09.08 szerda, 11:22:32 » |
|
Sziasztok,
2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.
Köszi
Lennny
Próbáld meg őket: http://www.mpdiesel.hu/
|
|
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2010.09.08 szerda, 11:27:17 » |
|
Sziasztok,
2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.
Köszi
Lennny
Mennyit bírt kilométerben a problémás csúcs?
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Lennny
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 08:51:23 » |
|
Mennyit bírt kilométerben a problémás csúcs? 146000km-nél tartok egyelőre még megy az autó, csak néha alacsony fordulatszámon-főként 15 fok alatt- hidegen ugrál az alapjárat, és egy kis idő után alacsony fordulatnál elkezd villogni az izzításjelző. utánaolvastam, szerintem porlasztócsúcs gond...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 11:06:06 » |
|
146000km-nél tartok egyelőre még megy az autó, csak néha alacsony fordulatszámon-főként 15 fok alatt- hidegen ugrál az alapjárat, és egy kis idő után alacsony fordulatnál elkezd villogni az izzításjelző. utánaolvastam, szerintem porlasztócsúcs gond...
lehet. nézess előtte egr-t is, ha még nem tetted meg.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 12:39:52 » |
|
lehet. nézess előtte egr-t is, ha még nem tetted meg.
Szvsz többet el kell mennie annak a csúcsnak! Most az egyik cimbim 2,2-se is majdnem ennyi kilométernél adta meg magát egérszelepileg. Csúcsok eredetiek.
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Lennny
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:06:21 » |
|
Szvsz többet el kell mennie annak a csúcsnak! Most az egyik cimbim 2,2-se is majdnem ennyi kilométernél adta meg magát egérszelepileg. Csúcsok eredetiek. Az EGR dugózva van...hibakódot is ír... az egr hibánál is villog az izzításjelző???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:34:33 » |
|
Az EGR dugózva van...hibakódot is ír... az egr hibánál is villog az izzításjelző???
ha meghal teljesen akkor már igen.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lennny
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:55:38 » |
|
ha meghal teljesen akkor már igen.....
ostoba kérdés...: akkor most vegyek egy új EGR-t??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:59:18 » |
|
ostoba kérdés...: akkor most vegyek egy új EGR-t??
nem.Diagnosztizáltass! Az egr-nek van saját hibakódja!Meg az üzarendszernek is.És a 2.2nél kiszokik pukkadni az egr......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lennny
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2010.09.10 péntek, 18:30:25 » |
|
nem.Diagnosztizáltass! Az egr-nek van saját hibakódja!Meg az üzarendszernek is.És a 2.2nél kiszokik pukkadni az egr......
kiolvastattam a hibakódot, csak EGR hibát írt, kitöröltük , de ahogy beindítottam az autót újra világíta a csekkendzsín.... ilyenkor mi a teendő? Köszi L.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:08:27 » |
|
kiolvastattam a hibakódot, csak EGR hibát írt, kitöröltük , de ahogy beindítottam az autót újra világíta a csekkendzsín....
ilyenkor mi a teendő?
Köszi
L.
Gyári célműszerrel diagnosztizáltattad? mert a sárga izzítójellel biztosan tárolt el hibát.Ha üzemanyag rendszeri hiba miatt állt volna le az autó,akkor lett volna üza rendszeri hiba. Ha csak egr hiba volt akkor viszont nincsenek csúcsgondjaid.Hangsúlyozom csak ha a diagnosztika megbízható!!!!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lennny
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:16:15 » |
|
Gyári célműszerrel diagnosztizáltattad? mert a sárga izzítójellel biztosan tárolt el hibát.Ha üzemanyag rendszeri hiba miatt állt volna le az autó,akkor lett volna üza rendszeri hiba. Ha csak egr hiba volt akkor viszont nincsenek csúcsgondjaid.Hangsúlyozom csak ha a diagnosztika megbízható!!!!
gyári műszerrel, csak egr hiba... mit tudok így csinálni az egr-rel, hogy ne álljon vészüzemre az autó, amikor villog az izzításjelző?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:31:08 » |
|
gyári műszerrel, csak egr hiba... mit tudok így csinálni az egr-rel, hogy ne álljon vészüzemre az autó, amikor villog az izzításjelző? cserélni.....ez sajna a 2.2esek gyengéi.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lennny
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:41:16 » |
|
cserélni.....ez sajna a 2.2esek gyengéi.....
akkor jól értem, hogy a dugózás nem sok mindent ér....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:51:14 » |
|
akkor jól értem, hogy a dugózás nem sok mindent ér....
de.a dugó megakadályozza a kupuffgáz bejutását a mociba a dugó miatt.Viszont a mozgást ugyanúgy evégzi az egr szelep,mintha élesben mozogna.Ha behal az elektronikája,akkor előfordulhat az,ami most valszeg neked is van..... Lehet,hogy megtudnád javíttatni az elektonikát......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tmiki3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2010.09.25 szombat, 23:39:07 » |
|
de.a dugó megakadályozza a kupuffgáz bejutását a mociba a dugó miatt.Viszont a mozgást ugyanúgy evégzi az egr szelep,mintha élesben mozogna.Ha behal az elektronikája,akkor előfordulhat az,ami most valszeg neked is van..... Lehet,hogy megtudnád javíttatni az elektonikát...... Nem érdemes vele foglalkozni,mert nagyon kis százalékban javítható.A dugozás nem segít ha elektromos mert be fogja dobálnia hibát.Sajna az cserés lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 09:12:54 » |
|
Nem érdemes vele foglalkozni,mert nagyon kis százalékban javítható.A dugozás nem segít ha elektromos mert be fogja dobálnia hibát.Sajna az cserés lesz.
A turbó elektronikát is lehet javítani.Ez sem lehet nagyon más..... És 70 körül van 1 új,szóval én azért rákönyökölnék.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|