Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:18:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tempomat alkatrészek közös beszerzése  (Megtekintve 73326 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 22:03:22 »


Nem kell a C36 csatlakozón keresztül.....rögtön mehetnek a helyükre.  Wink
 A leírásban van egy kapcsolási rajz...ott láthatod, hogy csak keresztül megy (gyárilag) a C36 csatlakozón a két kábel...viszont utólag egyszerűbb azt kihagyni és rögtön a helyükre tenni őket.

Szuper.  finom
Köszi szépen, és jelentkezem, ha robbant ha nem  eplus2
Kellemes szép estét nektek.  integet2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 22:05:31 »

Szuper.  finom
Köszi szépen, és jelentkezem, ha robbant ha nem  eplus2
Kellemes szép estét nektek.  integet2

Neked is!
Jó szerelgetést!  integet2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:32:11 »

Neked is!
Jó szerelgetést!  integet2

Üdv.
Kiderült, hogy a C32 es csatlakozóból hiánypznak azok a kábelek amik mennek a kormányspirál fele.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A kormányspirál szatlakozóból is hiányzok az 5,6,7 es kábel.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Segítséget kérnék tőletek, hogy ha pótolom az 5,6,7 es kábeleket, azok hová kapcsolódnak? Gondolom a C32 es csatlakozóba, melyik hová?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.18 kedd, 11:46:27 írta szbela » Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:45:46 »

Üdv.
Kiderült, hogy a C36 ps csatlakozóból hiánypznak azok a kábelek amik mennek a kormányspirál fele.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A kormányspirál szatlakozóból is hiányzok az 5,6,7 es kábel.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Segítséget kérnék tőletek, hogy ha pótolom az 5,6,7 es kábeleket, azok hová kapcsolódnak? Gondolom a C36-os csatlakozóba, melyik hová?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

 integet2

A C36 csatlakozónak köze sincs a kormányspirálhoz.  Wink

A C32 csatlakozónak már inkább....
így néz ki a dolog:
kormányspirál 5 láb --> C32 7 lábra --> C100 30 lábra
kormányspirál 6 láb --> C32 13 lábra --> C100 26 lábra
kormányspirál 7 láb --> C502 8 lábra

Értelemszerűen a C32 csatin nem kell keresztül vinni a kábeleket az ECU-tól rögtön viheted a kormányspirálhoz. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:47:46 »

A C36 csatlakozónak köze sincs a kormányspirálhoz.  Wink

A C32 csatlakozónak már inkább....
így néz ki a dolog:
kormányspirál 5 láb --> C32 7 lábra --> C100 30 lábra
kormányspirál 6 láb --> C32 13 lábra --> C100 26 lábra
kormányspirál 7 láb --> C502 8 lábra


Rájöttem, hogy roszzul írtam és közben javítottam is. Köszönöm, egy isten vagy  worship
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:50:02 »

A C36 csatlakozónak köze sincs a kormányspirálhoz.  Wink

A C32 csatlakozónak már inkább....
így néz ki a dolog:
kormányspirál 5 láb --> C32 7 lábra --> C100 30 lábra
kormányspirál 6 láb --> C32 13 lábra --> C100 26 lábra
kormányspirál 7 láb --> C502 8 lábra

Értelemszerűen a C32 csatin nem kell keresztül vinni a kábeleket az ECU-tól rögtön viheted a kormányspirálhoz. 


A C502 es az emylik is?   Huh?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:58:14 »

A C502 es az emylik is?   Huh?

A bizt. tábla elején van.....
Itt egy kép: http://www.fordwiki.co.uk/images/8/89/Glovebox_relays.jpg
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:25:05 »

A bizt. tábla elején van.....
Itt egy kép: http://www.fordwiki.co.uk/images/8/89/Glovebox_relays.jpg

Megvan, már forrasztom is, viszont az a kérdés merűlt fel bennem, hogy a c502 es 8-as láb ajzata tovább van e kábelezve, vagy azt is tovább kell kábelezzem?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:31:05 »

Megvan, már forrasztom is, viszont az a kérdés merűlt fel bennem, hogy a c502 es 8-as láb ajzata tovább van e kábelezve, vagy azt is tovább kell kábelezzem?

Nem kell tovább kábelezni....nem is tudnád, mert a másik fele az a biztosítékhoz megy F82 7,5A....nézd meg van -e benne biztosíték.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2014.02.18 kedd, 16:17:30 »

Nos, nagyjából meg is van, viszont az ecu 79-es kábelét nem tudom hová forasszam, mivel a c32-es csatlakozóból hiányzik az 1 es kábel is, az ami a fedcomposokhoz kell. azzal mi legyen?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2014.02.18 kedd, 16:40:45 »

Nos, nagyjából meg is van, viszont az ecu 79-es kábelét nem tudom hová forasszam, mivel a c32-es csatlakozóból hiányzik az 1 es kábel is, az ami a fedcomposokhoz kell. azzal mi legyen?

A csatlakozó másik felén sincs meg? 
Ha nincs akkor a C449 13 lábára kell kötni. A C449 csatlakozó a műszeregység (km óra...) hátulján van
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 11:56:24 »

Sziasztok.
A tegnap összeraktam a gépet, egy generáláson esett át. Viszont, a gép betiltott, nem gyorsul, 2000 fordulta felett nagyon cserregős hangja van, tehát betiltott. A turbót nem kapcsolja be, illetve ellett vákúm a turbó vákúmcsövéből. megnéztem a vákúm elosztót, a csöveket, ott nem találtam rendellenességet.
Ez miatt gyanítom, hogy az ECU betiltott. Ma 15 órára kell vinnem a gépet, teszteltetni, illetve megpróbálják aktiválni a tempómat. Azért írom, hogy megpróbályák, mivel 80 km re van a legközelebbi ford szerviz, ezért nem tudni, hogy mennyire tudnak belemászni.
Viszont az én nagy sejtésem az, hogy valamit nem jól kötöttem a tempómat beszerelésnél és ezért tiltott le az ECU.
Gondolom szerintetek is megtörténhet.

!!! Viszont amit fontos megemlítenem. Az autót 2007 ben vettem. Amióta nálam van azóta hideg indításnál pár másodpercig fűstől és ingadozik az alapjárat, majd helyreáll.
Most viszont ebben az állapotában, olyan szépen indul és annyira stabil az alapjárat, meg annyira egyenletesen reagál a gázadásra, mintha nem is az az autó volna. Eddig az adagolóra gyanakodtunk, most viszont nem is tudom, hogy az adagoló okozza e a hideg indításnál a füstöt meg az alapjárati ingadozást.
Nézzétek el nekem olykor az értetlenségeimet, de itt nincs egy jó szerelő sem, mindenki át akar esni a melón, s begyűjteni a pénzt. Ezért vagyok, illetve próbálok doktora lenni a saját gépemnek.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 12:20:18 »

Sziasztok.
A tegnap összeraktam a gépet, egy generáláson esett át. Viszont, a gép betiltott, nem gyorsul, 2000 fordulta felett nagyon cserregős hangja van, tehát betiltott. A turbót nem kapcsolja be, illetve ellett vákúm a turbó vákúmcsövéből. megnéztem a vákúm elosztót, a csöveket, ott nem találtam rendellenességet.
Ez miatt gyanítom, hogy az ECU betiltott. Ma 15 órára kell vinnem a gépet, teszteltetni, illetve megpróbálják aktiválni a tempómat. Azért írom, hogy megpróbályák, mivel 80 km re van a legközelebbi ford szerviz, ezért nem tudni, hogy mennyire tudnak belemászni.
Viszont az én nagy sejtésem az, hogy valamit nem jól kötöttem a tempómat beszerelésnél és ezért tiltott le az ECU.
Gondolom szerintetek is megtörténhet.

!!! Viszont amit fontos megemlítenem. Az autót 2007 ben vettem. Amióta nálam van azóta hideg indításnál pár másodpercig fűstől és ingadozik az alapjárat, majd helyreáll.
Most viszont ebben az állapotában, olyan szépen indul és annyira stabil az alapjárat, meg annyira egyenletesen reagál a gázadásra, mintha nem is az az autó volna. Eddig az adagolóra gyanakodtunk, most viszont nem is tudom, hogy az adagoló okozza e a hideg indításnál a füstöt meg az alapjárati ingadozást.
Nézzétek el nekem olykor az értetlenségeimet, de itt nincs egy jó szerelő sem, mindenki át akar esni a melón, s begyűjteni a pénzt. Ezért vagyok, illetve próbálok doktora lenni a saját gépemnek.

A tempomattal, ha úgy kötötted ahogy írtam akkor nem lesz gond.  Wink 
Izzító gyertyáid működnek? Az okozhat hidegen egyenetlen alapjáratot.....
A turbócsöveid rendben vannak? Nem fúj ki valahol?
Másold át a TDDi topicba is a kérdéseket ott többen látják, hátha más is mond rá valamit.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 17:30:36 »

Szia.
Nos megjöttek az eredmények. A tempomatot nem tudták aktiválni, mert gyenge volt a felszerelés hozzá Smiley. Megtaláltuk a gyenge motor hibáját. Az van, hogy a vákum elosztó gumi .... ami az S tömlő alatt van, eléggé megérett egy cserére, Mivel nem zárt rendesen így nem tudta felépíteni rendesen a vákum szívást, igy nem irányította a turbót sem. Smiley. Beszéltem a szerelővel, s úgy maradtunk, hogy azt is át alakítjuk. A tempomatnál meg be kell mennem egy Ford szervízbe, hogy tudják aktiválni.  wave
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:16:37 »

Engem érdekelne , sima 2003-as mondeom van. Semmi előkészítéssel , hogy nézne ki a dolog? Egy kar ? Vagy esetleg , hogyan? A kormán azért drága lenne..
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2014.03.01 szombat, 19:42:18 »

Engem érdekelne , sima 2003-as mondeom van. Semmi előkészítéssel , hogy nézne ki a dolog? Egy kar ? Vagy esetleg , hogyan? A kormán azért drága lenne..

Ezt nem értem...  Roll Eyes
Milyen kar?
 Kormányt nem kell cserélni....veszel hozzá gombsort és ki lehet vágni a helyét a mostani légzsákból.  Olvasd el az oldalon a tempomatos irományt....ha valami kérdésed lenne utána, akkor segítek amiben tudok.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.01 szombat, 19:43:52 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 20:00:15 »

Minden kérdésemre kaptam választ , köszönöm. Csak arra nem ki csinálja ezt meg nekem szakszerűen és mennyiért?! Smiley
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 23:20:22 »

Minden kérdésemre kaptam választ , köszönöm. Csak arra nem ki csinálja ezt meg nekem szakszerűen és mennyiért?! Smiley

Pesten Vik vagy én is tudok benne segíteni.....hozzád közelebb nem tudok senkit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #168 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 23:23:42 »

Pesten Vik vagy én is tudok benne segíteni.....hozzád közelebb nem tudok senkit.
Te fel is tudod programozni a gépet hozzá? Vagy azt nemkell csak a fedkomp-nál?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 23:26:40 »

Te fel is tudod programozni a gépet hozzá? Vagy azt nemkell csak a fedkomp-nál?

Programozni nem tudom....azt Vik vagy Ford szerviz.
A programozás 2 részből áll....be kell kapcsolni a tempomatot és a visszajelzést a műszeregységben.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #170 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 23:27:37 »

Programozni nem tudom....azt Vik vagy Ford szerviz.
A programozás 2 részből áll....be kell kapcsolni a tempomatot és a visszajelzést a műszeregységben.

Okes! Koszi
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:42:04 »

Programozni nem tudom....azt Vik vagy Ford szerviz.
A programozás 2 részből áll....be kell kapcsolni a tempomatot és a visszajelzést a műszeregységben.


Sziasztok.
Sziasztok.
Ma voltam fordnál tempómatot programozni. Az ember azt mondta, hogy nem tudja aktiválni, csak akkor ha újra szoftolya a gépet. Tehát újra telepítette az ecut. Ott apcióként rátelepítette a "crous controlt" is. Mikor le ellenőrizte dobott egy hibakódot, ahol azt írta ki, hogy fékpedál kapcsolóm probléma, vagy kábelezés probléma, de mindenképp a fékpedál kapcsoló körül van a gond.
Azt átnézem a hétvégén, hogy mindent jól kötöttem e be.
Ugyan akkor most olvasom, hogy a visszajelzést is be kell kapcsolni. Na most, mivel azt látom, hogy a szerelő nem igazán vágja ezt a műveletet, így muszáj lesz neki én megmagyarázzam, csak tudjam, hogy mit kell mondanom.
Tehát, a tempómat funkció (elméletileg) aktív. Mit kell tenni a visszajelzés bekapcsolásához?
Nekem jelen pillanatban bármelyik kapcsolót nyomhatom, mert nem jelenik meg semmi a tempómatos jelzés a műszerfalon. Ezért nem is reagál semmire.
Esetleg ha egy kicsit bővebben elmagyaráznátok a procedúrát,  akkor lefordítanám ere a balkáni nyelvre, s elmagyaráznám neki.
Vagy egyéb hasznos tipp?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:49:00 »

Sziasztok.
Sziasztok.
Ma voltam fordnál tempómatot programozni. Az ember azt mondta, hogy nem tudja aktiválni, csak akkor ha újra szoftolya a gépet. Tehát újra telepítette az ecut. Ott apcióként rátelepítette a "crous controlt" is. Mikor le ellenőrizte dobott egy hibakódot, ahol azt írta ki, hogy fékpedál kapcsolóm probléma, vagy kábelezés probléma, de mindenképp a fékpedál kapcsoló körül van a gond.
Azt átnézem a hétvégén, hogy mindent jól kötöttem e be.
Ugyan akkor most olvasom, hogy a visszajelzést is be kell kapcsolni. Na most, mivel azt látom, hogy a szerelő nem igazán vágja ezt a műveletet, így muszáj lesz neki én megmagyarázzam, csak tudjam, hogy mit kell mondanom.
Tehát, a tempómat funkció (elméletileg) aktív. Mit kell tenni a visszajelzés bekapcsolásához?
Nekem jelen pillanatban bármelyik kapcsolót nyomhatom, mert nem jelenik meg semmi a tempómatos jelzés a műszerfalon. Ezért nem is reagál semmire.
Esetleg ha egy kicsit bővebben elmagyaráznátok a procedúrát,  akkor lefordítanám ere a balkáni nyelvre, s elmagyaráznám neki.
Vagy egyéb hasznos tipp?


A műszeregységben (HEC modul) kell bekapcsolni a visszajelzést.  A tempomatnak anélkül is kell működnie (csak nem lesz visszajelzés).  A fékpedálkapcsolónál keresd meg a hibát és utána működni fog....csak 40 km/h felett lehet bekapcsolni....ON gombbal bekapcsolod uána SET + / - gombokkal rögzíted a sebességet....egy esetleges fékezés után pedig a RES gombot megnyomva visszaáll az előzőleg rögzített sebességre. 
A fékpedálkapcsolóknál mit hová kötöttél?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2014.03.22 szombat, 16:11:56 »

akinek kell, nekem van egy tempomat pedálkapcsolókra egy kábelköteg a 3db csatival
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
judit85
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:56:11 »

akinek kell, nekem van egy tempomat pedálkapcsolókra egy kábelköteg a 3db csatival

Szia!

Mi az ára?
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2014.09.12 péntek, 17:16:13 »

Üdv Mesterek!

Mivel mindenki nyaralni volt, tempomatommal a csomagtartóban szaladtam egy kört Európában, de most hogy visszatértetek beszerelhetné nekem is végre valaki. Az a gond, hogy semmilyen előkészítés sincs a ghia-ban.  integet2
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
gabrielf
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 13:31:20 »

Sziasztok,

Szeretnék egy 2002-es Mondeo 2.0 benzines Ghia-t tempomatosítani. Előkészítés megtalálható benne, szóval ami ezen felül kell (pedálkapcsoló, motor, kormánykapcsolók, és nem-tudom-még-mi Smiley ).
Kivel tudok értekezni ez ügyben? Kinek van eladó? stb-stb

Több helyen láttam hivatkozást a "Zacci féle leírás"-ra, de én csak a diesel-hez szólót találtam meg. Esetleg valaki megosztaná velem ezt a verziót?

Előre is köszi mindenért.

Üdv,
Ecet
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 13:36:53 »

Sziasztok,

Szeretnék egy 2002-es Mondeo 2.0 benzines Ghia-t tempomatosítani. Előkészítés megtalálható benne, szóval ami ezen felül kell (pedálkapcsoló, motor, kormánykapcsolók, és nem-tudom-még-mi Smiley ).
Kivel tudok értekezni ez ügyben? Kinek van eladó? stb-stb

Több helyen láttam hivatkozást a "Zacci féle leírás"-ra, de én csak a diesel-hez szólót találtam meg. Esetleg valaki megosztaná velem ezt a verziót?

Előre is köszi mindenért.

Üdv,
Ecet


Ott van pedig egy helyen, csak görgetni kell egy kicsit lefelé: http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
Bontósoknál érdeklődj.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gabrielf
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2014.10.07 kedd, 09:26:16 »



Ott van pedig egy helyen, csak görgetni kell egy kicsit lefelé: http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
Bontósoknál érdeklődj.

Szia,

Köszi a linket!
Bontókban kutakodom, de még nem találtam.
Esetleg ha valakinek beesne egy ilyen, pingeljen meg!

Üdv,
Ecet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #179 Dátum: 2014.10.07 kedd, 10:15:36 »

Szia,

Köszi a linket!
Bontókban kutakodom, de még nem találtam.
Esetleg ha valakinek beesne egy ilyen, pingeljen meg!

Üdv,
Ecet
..hogy mit szeretnél? Pengessen meg a Balogh? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabrielf
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 19:40:33 »

..hogy mit szeretnél? Pengessen meg a Balogh? vigyor3
vigyor3  vigyor3
Naplózva
starwarsfan
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2015.01.09 péntek, 17:16:46 »

Sziasztok!

Olvastam a kezdőoldalon az árakat.Igaz nekem még csak a tempomatos kormánylégzsákom van meg,de azt sokkalottam kissé.Én itt vettem Banje kollégától 10 000ft-ért.
Naplózva
gabrielf
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2015.01.16 péntek, 16:02:09 »

Sziasztok,

MK3 tempomat kormánykapcsoló érdekelne!
Szeged környékiek előnyben! Smiley

Üdv,
Ecet
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 10:54:16 »

Találtam a pincében egy benzines tempomat motor csatlakozót és pedálkapcsoló csatlakozókat (fék és kuplung pedál kapcsolókhoz).
Találtam továbbá egy faceliftes tempomatos légzsákot, gombok nélkül.

5000Ftért az egész vihető, a csatlakozók 1000Ft (a három együtt)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2015.02.07 szombat, 13:40:48 »

Sziasztok,

keresek tempomatosításhoz 2.2 TDCI-be féklámpakapcsolót. A leírás szerint a finiskódja: 7029406. Ez alapján keresve Cromaxban találtam bontottat 300Ft-ért, de ezt Focushoz írja.

https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=141967&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---

Ugyanaz mint a Mondeoé, jó bele ez is?

De ha valakinek van esetleg Mondeoból megmaradt ilyen alkatrésze, az írjon egy privátot. Már csak ez hiányzik a programozás előtt  worship
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #185 Dátum: 2015.02.07 szombat, 13:43:10 »

Sziasztok,

keresek tempomatosításhoz 2.2 TDCI-be féklámpakapcsolót. A leírás szerint a finiskódja: 7029406. Ez alapján keresve Cromaxban találtam bontottat 300Ft-ért, de ezt Focushoz írja.

https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=141967&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---

Ugyanaz mint a Mondeoé, jó bele ez is?

De ha valakinek van esetleg Mondeoból megmaradt ilyen alkatrésze, az írjon egy privátot. Már csak ez hiányzik a programozás előtt  worship


ha finiskód alapján jó, akkor jónak kell lennie hozzá, hiába hozza focushoz. 300ft-ot meg akkor is megér. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2015.02.07 szombat, 13:50:25 »

ha finiskód alapján jó, akkor jónak kell lennie hozzá, hiába hozza focushoz. 300ft-ot meg akkor is megér. vigyor3

igaz, nem egy nagy összeg.....
ha nincs senkinek felesleges, akkor ha legközelebb Cromax felé járok megveszem ott.
 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2015.02.07 szombat, 14:00:32 »

igaz, nem egy nagy összeg.....
ha nincs senkinek felesleges, akkor ha legközelebb Cromax felé járok megveszem ott.
 eljen
kép alapján olyan mint a mondeo-e. azért a 300ft-ét szerintem megéri. mondjuk tuti nem abban a cromaxban lesz, hanem le kell rendelni. szóval előtte hívd fel őket wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #188 Dátum: 2015.02.07 szombat, 14:53:18 »

kép alapján olyan mint a mondeo-e. azért a 300ft-ét szerintem megéri. mondjuk tuti nem abban a cromaxban lesz, hanem le kell rendelni. szóval előtte hívd fel őket wave

igen, nálam is így volt. 1 nap alatt lehozzák.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2015.02.07 szombat, 15:27:46 »

igen, nálam is így volt. 1 nap alatt lehozzák.
onnan vagyok ilyen okos Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #190 Dátum: 2015.02.07 szombat, 15:39:06 »

onnan vagyok ilyen okos Grin

 hehe eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 12:28:24 »

kép alapján olyan mint a mondeo-e. azért a 300ft-ét szerintem megéri. mondjuk tuti nem abban a cromaxban lesz, hanem le kell rendelni. szóval előtte hívd fel őket wave

szerintem ez lesz, köszönöm
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2015.02.18 szerda, 08:55:57 »

kép alapján olyan mint a mondeo-e. azért a 300ft-ét szerintem megéri. mondjuk tuti nem abban a cromaxban lesz, hanem le kell rendelni. szóval előtte hívd fel őket wave

310 Ft-ot megért, már otthon van. Alig várom hogy belepróbáljam, remélem jó is lesz hozzá. Csak erre húsvétig várni kell..... Köszönöm a segítségeteket.

üdv.: Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
genid
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2015.05.23 szombat, 16:39:00 »

Sziasztok! Tempomatot keresek 2006-os TDCI-be. Tudna valaki segíteni?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2015.05.23 szombat, 16:54:27 »

Sziasztok! Tempomatot keresek 2006-os TDCI-be. Tudna valaki segíteni?
Szia.
Mivel diziled és ghiás a felszerelésed van,kormánykapcsoló,pedálkapcsolók vezetékkel,ecu csatlakozó+kábelek,és programozás.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
Keres-kínál topikban,a bontósoknak írj,vagy telefonálj(ha van szám)de csak a jövő hét keddtől. eplus2
http://mondeo.hu/index.php?topic=20952.msg996802#msg996802
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.23 szombat, 19:22:01 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
nagynandor88
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 13:35:58 »

Sziasztok!

2007-es Ford Mondeo MK4-be szeretném beleszereltetni a tempomatot. Vettem tempomatos kormányt, átraktuk a kapcsolókat és fel is lett programozva, viszont a donor kormány 2011-es volt, aminek a bal oldali kapcsoló gombjai nem egyeznek meg a 2007-el. Emiatt nem lehet bekapcsolni a tempomatot... Gyanítom hogy valami kábelezési vagy ellenállási probléma van a háttérben...
Tudnátok segíteni, esetleg tudotok ajánlani olyan személyt, aki foglalkozik ilyen problémával? (Privátba várom a tefonszámot)

Előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 15:35:46 »

Sziasztok!

2007-es Ford Mondeo MK4-be szeretném beleszereltetni a tempomatot. Vettem tempomatos kormányt, átraktuk a kapcsolókat és fel is lett programozva, viszont a donor kormány 2011-es volt, aminek a bal oldali kapcsoló gombjai nem egyeznek meg a 2007-el. Emiatt nem lehet bekapcsolni a tempomatot... Gyanítom hogy valami kábelezési vagy ellenállási probléma van a háttérben...
Tudnátok segíteni, esetleg tudotok ajánlani olyan személyt, aki foglalkozik ilyen problémával? (Privátba várom a tefonszámot)

Előre is köszönöm!
Sakos pl
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 2 3 [4]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.