MűszertesztA 3. generációs mondeók kiváltsága, hogy a műszerfalon keresztül egy kis trükkel megtudhatunk néhány plusz információt a számítógéptől. Tesztelheted az akkut, izzókat, müszereket stb... Némelyik értéknél nincs magyarázat, jelentésüket egyenlőre homály fedi.
A műszerteszt aktiválása:- Kulcs be, de nem fordítjuk el.
- Napi kilométer nullázó gombját nyomjuk be, és tartsuk így.
- Gyújtás ráadása, de még mindig 10 másodpercig tartsuk nyomva a gombot.
- Ha megjelent a gage, akár be is indíthatjuk a motort.
- A tesztüzemmódok között a nullázó gombbal lehet lépkedni.
- Kilépés: Gyújtás levétele/Motor leállítása.
A műszerteszt eredményeinek jelentése:gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (izzók tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM). Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM). Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint. Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 (vagy S60016)ta0894 motor fordutszám
?600b2od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64086c vízhőfok
0160c6bat144 töltö feszültség (14,4V) járómotornál, gyújtásnál az akksi feszültség
>>Letöltés<<