Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2022.09.27 kedd, 04:44:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1241197 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4866



E-mail
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2017.10.14 szombat, 21:23:06 »

Nem hagy nyugodni ez az autó.
Kéretik megköpködni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3326



« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2017.10.14 szombat, 21:26:11 »

Nem hagy nyugodni ez az autó.
Kéretik megköpködni.


A napfénytetőt több tesztben is lehúzták, hogy nyöszörög mint az állat.
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2017.10.14 szombat, 23:30:46 »

Nagyon durván jó összeállítás, még a színét illetően is.

De miért unja meg valaki 131e, 2 év (se) után?
Meg aztán akkor most szabad 2015-ös gyártást venni?


Nem hagy nyugodni ez az autó.
Kéretik megköpködni.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47971



« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 09:52:18 »

Nagyon durván jó összeállítás, még a színét illetően is.

De miért unja meg valaki 131e, 2 év (se) után?
Meg aztán akkor most szabad 2015-ös gyártást venni?


Flottás lehetett és a lízing lefutott km-re,vagy időre pl.
Azért pörköltek vele rendesen / év.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 13:17:48 »

Az lehet....mert az écs. az 5 év lenne...


Flottás lehetett és a lízing lefutott km-re,vagy időre pl.
Azért pörköltek vele rendesen / év.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bajkonur
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 20:01:56 »

Köszi BajkonÚr!

Hol volt ekkora nagy jégverés?






Bécs mellett, július elején. De annyira leterheltek voltak akik ezzel foglalkoznak, hogy most sikerült időpontot egyeztetni. Állítólag júniusban Kecskeméten is elég durva volt.
Naplózva

mk5 facelift 2019 1.5 ecoboost Titanium
ex:mk4 facelift 2012 1.6ecoBoost Titanium
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2017.10.28 szombat, 13:57:17 »

Flottás lehetett és a lízing lefutott km-re,vagy időre pl.
Azért pörköltek vele rendesen / év.

Én 2 év alatt 150.000 tettem bele az első MK5-be. Ha munkához használják simán bele megy annyi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2017.10.28 szombat, 16:19:37 »

Megtörtént a szoftveres EGR tisztítás, azóta belement 1000 km és hibátlanul megy. Bár ez a "kis" probléma nálam némi bizalom vesztést produkált.
A szervizben elmondták, hogy volt egy visszahívásom is valami rögzítő bilincs miatt, de erről semmilyen értesítést nem kaptam, így azt is leellenőrizték.
Ja egy fontos dolog !!! Ha szervizben vagytok, kérdezzetek rá, hogy az assistance szolgáltatást meghosszabbították-e, mert nem mindenhol teszik meg automatikusan és ha megáll az autó, akkor nem kaptok csak pénzért csereautót és segítséget. Mert az assistance call centerese kedves hangon közli, hogy a hosszabbítás hiányában nem vagy jogosult a szolgáltatásra. Én is így jártam, 2 napig nem volt autónk. Szerencsére a miskolci Fordban az ígért határidő előtt megjavították az autót, de ez csak a jóindulatukon múlt.
Miskolci Fordban eddig is (12 éve járok oda) automatikusan adtak assistance szolgáltatásra való jogosultságot, papíron is igazolva. Munkájukkal mindig meg voltam elégedve.

Most voltam náluk nem rég, a bejáratós olajcsererén.
Kicsit kapkodtam a levegőt a számlázásnál a 0w 30 as olaj 6,2L 46e+ olajszűrő + rezsidíj, zusammen 56e.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2017.10.28 szombat, 16:26:39 »

Sziasztok!

Egy kis segítség a Sync3-mal rendelkezőknek... A Waze már Android Auto képes lett... Úgyhogy ha letöltöd az Android Auto APK-t, feltelepíted a telefonodra, és összedugod USB kábellel a Mondeóval, akkor a Waze-t ki lehet rakni a teljes képernyőre... Öröm bódottá... Ja az ígért térképfrissítés még mindig nem érkezett meg, talán majd ősszel...  (mondták a Ford Magyarországnál...
+ készül Magyar nyelven is frissítés, amit mondtak előre h nem ingyé.

Erdélyben nagyot sikerült copni, melyben a régi Magyar település nevek hogy is vannak németül. Mert a Román megfelelője nem, a Magyar megint csak nem,(pl Torockó), így Roaming üzemmódban a telefon lett a nyerő.
Ez így sztem gáz. rinya i
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2017.10.28 szombat, 16:54:33 »

A napfénytetőt több tesztben is lehúzták, hogy nyöszörög mint az állat.
Enyém Faceliftes, azon (már) nem.
Nagyon vájt fülű vagyok, kikapcs a zene, parkoló garázsba ki /be, de semmi.
Régebbi gyártásra valóban sok panasz jött.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2017.10.28 szombat, 16:57:27 »

+ készül Magyar nyelven is frissítés, amit mondtak előre h nem ingyé.

Erdélyben nagyot sikerült copni, melyben a régi Magyar település nevek hogy is vannak németül. Mert a Román megfelelője nem, a Magyar megint csak nem,(pl Torockó), így Roaming üzemmódban a telefon lett a nyerő.
Ez így sztem gáz. rinya i

Az android auto valóban működik viszont sajnos az apple carplay valamilyen oknál fogva nem akar nálam működni! Angry
Kíváncsi leszek mennyit akarnak majd legombolni a magyar nyelvért! Wink
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 12:31:34 »

Nem hagy nyugodni ez az autó.
Kéretik megköpködni.


Engem ez: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_bi-turbo_vignale_powershift_ennyiert_nem_rossz-12011695
1 hete még 6.5 volt.  fejvakaras
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4866



E-mail
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 12:52:26 »

Szép autó, főleg ha neked bejön a 4 ajtós forma. Nálam az kizáró ok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 17:10:04 »

Az a motor + váltó = vaddisznó. Tapasztalat. Smiley
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23743


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 18:23:05 »

Az a motor + váltó = vaddisznó. Tapasztalat. Smiley
a 210le meg a 450nm? vigyor3 egyik se nagy szám nyes normál közlekedésnél éppen kicsivel többhöz elég
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 07:19:50 »

a 210le meg a 450nm? vigyor3 egyik se nagy szám nyes normál közlekedésnél éppen kicsivel többhöz elég
Khm.
18 éves VW Golf 4 1,9TD után két világnyi a különbség.
Előzés kérdésében az a dilemma, hogy akarok e?
Erdélyben a Király hágón odafelé 4 felnőtt + full csomagtartóval hegynek fel nagyon lemaradt mindenki utánam. Ilyen kocsim még nem volt, nincs turbólyuk és mindig tudja, hogy merre van előre.
Lehet vele gazdaságosan is haladni, de vaddisznó üzemmódban 7,2L/ 100 Km volt a csúcs étvágya.

Igazad van, az ódi6 eslájn (330 LE) amit kipróbáltam, az valóban tudott többet. Meg fájdalomdíjban is 3x. Minden tekintetben.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2017.11.04 szombat, 14:12:29 »

Khm.
18 éves VW Golf 4 1,9TD után két világnyi a különbség.
Előzés kérdésében az a dilemma, hogy akarok e?
Erdélyben a Király hágón odafelé 4 felnőtt + full csomagtartóval hegynek fel nagyon lemaradt mindenki utánam. Ilyen kocsim még nem volt, nincs turbólyuk és mindig tudja, hogy merre van előre.
Lehet vele gazdaságosan is haladni, de vaddisznó üzemmódban 7,2L/ 100 Km volt a csúcs étvágya.

Igazad van, az ódi6 eslájn (330 LE) amit kipróbáltam, az valóban tudott többet. Meg fájdalomdíjban is 3x. Minden tekintetben.

Vaddisznó üzemmódban 7,2?Huh? Akkor ez azt jelentheti nálad, hogy vaddisznó után gurulsz. Úgy OK.
(Ne menjünk már át büszke használt Passat-osba aki a benzikútra nem tankolni hanem leadni jár)
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.04 szombat, 14:35:35 írta HZsolt92 » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2017.11.07 kedd, 09:11:14 »

Vaddisznó üzemmódban 7,2?Huh? Akkor ez azt jelentheti nálad, hogy vaddisznó után gurulsz. Úgy OK.
(Ne menjünk már át büszke használt Passat-osba aki a benzikútra nem tankolni hanem leadni jár)
Jahhh. 7,2 átlag.
Nem light os gyorsulásban.
Egy teli tank (57L t tankolok, de már jelez a tank szint figyelmeztetés) nálam 900-950 km távra elég. 
De tegnap néztem, Miskolc - Győr táv (2h 40') óra szerint 145 km /h, tempomattal 6,9-9,8 pillanatnyi fogyasztás.

Normál használat mellett 6,2-6,4 re jön a 100 km átlaga.
Ekkora vastól sztem mindenképp jó.(nehezebb ugye mint az MKIV)
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6454


E-mail
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2017.11.07 kedd, 22:08:03 »

Jahhh. 7,2 átlag.
Nem light os gyorsulásban.
Egy teli tank (57L t tankolok, de már jelez a tank szint figyelmeztetés) nálam 900-950 km távra elég. 
De tegnap néztem, Miskolc - Győr táv (2h 40') óra szerint 145 km /h, tempomattal 6,9-9,8 pillanatnyi fogyasztás.

Normál használat mellett 6,2-6,4 re jön a 100 km átlaga.
Ekkora vastól sztem mindenképp jó.(nehezebb ugye mint az MKIV)
Ja, meg alapból sem 140 vagy 163 lovat etetsz, hanem 180/210-et...
Ez a 6,2...6,4es átlagot mutatja a computer nálam is.
DE: Bp-Mátészalka-Bp (600km), M3, 150 tempomat, 7,5 lityi. Mint Jani mondta annak idején a szürke 2,2-essel...

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2017.11.08 szerda, 13:15:44 »

Ja, meg alapból sem 140 vagy 163 lovat etetsz, hanem 180/210-et...
Ez a 6,2...6,4es átlagot mutatja a computer nálam is.
DE: Bp-Mátészalka-Bp (600km), M3, 150 tempomat, 7,5 lityi. Mint Jani mondta annak idején a szürke 2,2-essel...



A 180Le-s S-Max is 6,4-7l körül fogyaszt átlagban attól függ mennyi belőle a pálya!  nyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6454


E-mail
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2017.11.08 szerda, 15:13:47 »

A 180Le-s S-Max is 6,4-7l körül fogyaszt átlagban attól függ mennyi belőle a pálya!  nyes
Persze, mert használod középen a magassági kormányt.  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2017.11.17 péntek, 13:56:17 »

Sziasztok! Ma sikerült venni egy 2015-ös Mk5 2.0 Tdci Powershiftet! Mire érdemes figyelni, azon kívűl, hogy ne legyen rossz? Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2017.11.17 péntek, 15:00:44 »

Sziasztok! Ma sikerült venni egy 2015-ös Mk5 2.0 Tdci Powershiftet! Mire érdemes figyelni, azon kívűl, hogy ne legyen rossz? Cheesy Cheesy Cheesy

Arra figyelj, hogy mindig ku..ajó legyen...  eplus2
Gratulálok, sok balesetmentest!  taps taps eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2017.11.17 péntek, 15:16:12 »

Arra figyelj, hogy mindig ku..ajó legyen...  eplus2
Gratulálok, sok balesetmentest!  taps taps eljen
    Akkor semmi probléma! Köszi szépen wave integet2 eplus2
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2017.11.17 péntek, 15:19:49 »

    Akkor semmi probléma! Köszi szépen wave integet2 eplus2

Nem tudom mennyire ismered az előéletét, de egy váltóolajat nézetnék rajta. Nem olcsó a cseréje ezért el szokták linkelni. Viszont akkor hamar megkotlik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2017.11.17 péntek, 15:51:56 »

Nem tudom mennyire ismered az előéletét, de egy váltóolajat nézetnék rajta. Nem olcsó a cseréje ezért el szokták linkelni. Viszont akkor hamar megkotlik.
    Nem ismerem! Németből hozták......
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23743


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2017.11.17 péntek, 16:17:04 »

Sziasztok! Ma sikerült venni egy 2015-ös Mk5 2.0 Tdci Powershiftet! Mire érdemes figyelni, azon kívűl, hogy ne legyen rossz? Cheesy Cheesy Cheesy
hogy ne vedd meg eplus2 ja ezen már túl vagyunk...
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2017.11.17 péntek, 16:24:01 »

hogy ne vedd meg eplus2 ja ezen már túl vagyunk...
      túl bízza!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2017.11.17 péntek, 18:45:17 »

    Nem ismerem! Németből hozták......

Ha jól emlékszem 60ezer a csereperiodus. Erre nagyon figyelj.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131


« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2017.11.17 péntek, 20:26:27 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném abban, hogy az 5-ös mondeóban csökkent elöl a beltér magasság az mk4 facelifthez képest? 
Azért is kérdezem mert 199 cm magas vagyok és az mk4 faceliftemben tökéletesen elférek és a fejem fölött is csomó hely van még, viszont a héten próbáltam egy mk5-öt és minimumra volt állítva az ülés és alig fért el a fejem.
Lehet hogy még valahogy máshogy lehet állítani az üléseken?

Tényleg ennnyivel csökkenhetett a belmagasság?
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2017.11.17 péntek, 21:39:27 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném abban, hogy az 5-ös mondeóban csökkent elöl a beltér magasság az mk4 facelifthez képest? 
Azért is kérdezem mert 199 cm magas vagyok és az mk4 faceliftemben tökéletesen elférek és a fejem fölött is csomó hely van még, viszont a héten próbáltam egy mk5-öt és minimumra volt állítva az ülés és alig fért el a fejem.
Lehet hogy még valahogy máshogy lehet állítani az üléseken?

Tényleg ennnyivel csökkenhetett a belmagasság?


Nem volt benne esetleg tetoablak? Az csokkenteni szokta a belmagassagot.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131


« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2017.11.17 péntek, 21:46:45 »

Nem volt benne esetleg tetoablak? Az csokkenteni szokta a belmagassagot.

De igen volt benne, azt vittem tesztvezetésre, egy nagyobb bukkanónál tuti bevágtam volna a fejem. Aztán átültem egy olyanba, amibe nem volt tetőablak, amibe már kicsit jobb volt a helyzet, de ott sem éreztem annyira tágasnak a fejem fölötti teret mint az mk4 faceliftben.
Azért is kérdeztem az ülést, mert valami 8 irányba állítható volt,  de valahogy nem sikerült úgy beállítani, hogy kenyelmes legyen.
A szalon után meg élveztem, hogy visszaülhettem a hatalmas mk4-be
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
2019
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 18:23:36 »

 :taps Gratulálok , szép autó ! Sok kellemes , jókedvű km-t !!!!!
Naplózva

2010 Mondeo Mk4 1.8 TDCI , most Mondeo Mk5 2.0 TDCI
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 19:00:03 »

Sziasztok! Lehet nagy baromság, de olvastam erről a dpf-es kikapcsolásról! Vajon merjem-e vagy sem? Csinált már vki ilyent?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47971



« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 19:23:54 »

Sziasztok! Lehet nagy baromság, de olvastam erről a dpf-es kikapcsolásról! Vajon merjem-e vagy sem? Csinált már vki ilyent?
nincs kikapcsolás.Kiiktatás van.Biztos van az az állapot,de 500e km-t elfut egy gyári dpf.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 19:30:14 »

nincs kikapcsolás.Kiiktatás van.Biztos van az az állapot,de 500e km-t elfut egy gyári dpf.
    Majd kiderül! Olvastam pár helyen hogy sok embernek beszart már 150.000km nél is! Gondolom használat függő
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47971



« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 20:09:20 »

    Majd kiderül! Olvastam pár helyen hogy sok embernek beszart már 150.000km nél is! Gondolom használat függő
leginkább a tekerteknél fordul ez elő.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 20:32:21 »

leginkább a tekerteknél fordul ez elő.... nyes
     okok! Én csak a sok rövid távnál történő regenerálás miatt agyalok
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47971



« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 20:45:28 »

     okok! Én csak a sok rövid távnál történő regenerálás miatt agyalok
Mk5 nél még nem is hallottam a dpf miatti szívást.Kb 2-300e km-nél szerintem egyben sincs több.

Te mennyi km-nél jársz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23743


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 20:56:47 »

nincs kikapcsolás.Kiiktatás van.Biztos van az az állapot,de 500e km-t elfut egy gyári dpf.
elfuthat, de nem az a tapasztalat sajna, egyik típusnál sem szomoru1
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23743


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 20:57:43 »

Mk5 nél még nem is hallottam a dpf miatti szívást.Kb 2-300e km-nél szerintem egyben sincs több.

Te mennyi km-nél jársz?
egr-el valószívást én hallottam többet is. annak lehet hozadéka a dpf, ha nem veszik észre időben
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 20:58:47 »

Mk5 nél még nem is hallottam a dpf miatti szívást.Kb 2-300e km-nél szerintem egyben sincs több.

Te mennyi km-nél jársz?
   egy hete vettem a kocsit van benne 70.000km szóval passz
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23743


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 21:30:59 »

   egy hete vettem a kocsit van benne 70.000km szóval passz
ott még nem kéne érte aggódni
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 21:57:32 »

ott még nem kéne érte aggódni
   jobb félni......
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23743


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 22:05:06 »

   jobb félni......
tegyél félre km-enként 1 forintot, 100ekm múlva vagy később, amikor bajod lesz vele, legalább lesz miből kiiratni, kiszedetni belőle Wink félni kár tőle
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 22:12:05 »

tegyél félre km-enként 1 forintot, 100ekm múlva vagy később, amikor bajod lesz vele, legalább lesz miből kiiratni, kiszedetni belőle Wink félni kár tőle
    Jogos meglátás! Bár ha úgy van én megcsináltatnám már januárban, szoftveressen, de csak profi módon! A müszaki a kérdés, hogy átmenne e, meg hogy az egr-t ki lehet e kapcsolni rajta!??? 2.0 tdci
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47971



« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2017.11.21 kedd, 07:18:24 »

    Jogos meglátás! Bár ha úgy van én megcsináltatnám már januárban, szoftveressen, de csak profi módon! A müszaki a kérdés, hogy átmenne e, meg hogy az egr-t ki lehet e kapcsolni rajta!??? 2.0 tdci
ezeket nem lehet kikapcsolni!

Ezt csak illegálba lehet kiiktatni.Minden kockázat a tulajé.Műszakin simán átmegy,kivéve ha gyanút fognak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23743


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2017.11.21 kedd, 19:42:35 »

    Jogos meglátás! Bár ha úgy van én megcsináltatnám már januárban, szoftveressen, de csak profi módon! A müszaki a kérdés, hogy átmenne e, meg hogy az egr-t ki lehet e kapcsolni rajta!??? 2.0 tdci
hardware-esen is ki kell szedni, én nem úgy, hogy fúrnak rá 3 lyukat, mert az nem megoldás. ha kell van kontaktom, de amíg garis, vagy ids közelében jár és software-t frissítenek, addig felesleges, mert úgyis oda van róla frissítéssel
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2017.11.21 kedd, 23:40:22 »

hardware-esen is ki kell szedni, én nem úgy, hogy fúrnak rá 3 lyukat, mert az nem megoldás. ha kell van kontaktom, de amíg garis, vagy ids közelében jár és software-t frissítenek, addig felesleges, mert úgyis oda van róla frissítéssel
     Németből lett hozva, szerinted mennyi gari van rá?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6454


E-mail
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2017.11.22 szerda, 08:34:34 »

     Németből lett hozva, szerinted mennyi gari van rá?
Hát igen, alapesetbe 2 év km korlátozás nélkül. De vettünk itt többet 100eHUFért +3 év garit. Esetleg megkérdezhetnéd, hogy hátha erre a vasra is vett az első tulaj.
Viszont nem értem, miért kell belepiszkálni az egr/dpf szelepbe? Rossz? Nem müxik? Vagy csak azért, mert így szokás?
Szvsz: kérjél rá egy +30ló sw-t és ha szeretnél egy magyarul beszélő navit osztjónapot!
Amúgy meg ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!  integet2     
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.