Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.10.22 hétfő, 22:56:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 67   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 436547 alkalommal)
Trobi70 és 1 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1976



E-mail
« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2018.05.04 péntek, 15:58:58 »

Alles klar!  worship

Ugyanakkor a mai napig nincs a márkakereskedöknél info, ahogy fogalmaznak,“ töletek mint tulajoktol hallunk ezt azt“


Bullshit!  vigyor3 Szerintem nem beszélhetnek róla, kötik őket a szerződéseikben foglalt kötelezettségek...
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2018.05.04 péntek, 18:56:33 »

Segítek, mert okos vagyok.

NINCS még facelift a eu-ban. Cirka Októberre várható... A csomagokat színeket cserélgethetik egy - egy ciklus alatt, de ezt nem nevezik fészliftnek...

Fészlifttel majd érkezik új lőkös + lámpák és eltűnik a váltókar. Minőségi javulásra nincs gari, továbbra is made in szpéjn... a Ford kaksizik a mondeó/fúzió usa selling point keresgélésre, az eladások elenyesző százalékát teszik ki. Éppen nem ráfizetés a gyártása és pont, de senki nem fog a pelusba pipilni, ha éppen fikházza vagy ajnározza a piac. (Nagyságrendileg minden 2. nisszán páspáj/tojoda ravnégy vásárlónak kellene mondi/fjúzsn - ba ülnie, hogy jöjjenek a számok. Reális?)

A kertibudik (kugli, eddzs) & kis/kompakt (fieszka & fóka) kategória hasít, oda mennek fejlesztések, a középkategória meg pihen. Ha lesz rá igény, marad, ha nem vesztek (na nem pont Ti, hanem é.amerika + kína) eleget, akkor alszik.

Forrás: Ford Hungária egyik okos embere

 wave wave

No és az 1.5ecoboostrol vmi? Most 165LE-nek írják. Remélem nem 3 hengeres lesz... Smiley
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2018.05.04 péntek, 19:08:39 »

No és az 1.5ecoboostrol vmi? Most 165LE-nek írják. Remélem nem 3 hengeres lesz... Smiley
Szeretnéd mi! De hát nem értem, mi a bajod a kéthengerrel? Trabiból is kb. 3M darabot gyártottak ennyi hengerrel és mégis mennyire szeretik az emberek. Ezért hát Te se legyél telhetetlen! (a kispolskiról nem is beszéljek)  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 265


E-mail
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2018.05.04 péntek, 19:10:46 »

  Biztos nem vennék ilyen 3hengeres vmit! 150-200ezer km-nél meg széthullik? Kivan úgy hegyezve mint a dög!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2018.05.04 péntek, 20:43:31 »

Szeretnéd mi! De hát nem értem, mi a bajod a kéthengerrel? Trabiból is kb. 3M darabot gyártottak ennyi hengerrel és mégis mennyire szeretik az emberek. Ezért hát Te se legyél telhetetlen! (a kispolskiról nem is beszéljek)  Cheesy
Nem hiszem, hogy szerették. Max a fanatikusok Smiley
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1976



E-mail
« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 11:24:52 »

No és az 1.5ecoboostrol vmi? Most 165LE-nek írják. Remélem nem 3 hengeres lesz... Smiley

Az értekezés a mondeo/fusion-ről, -mint modellek- szólt, motorokat nem boncolgatott. 1,5ekobúúszt passz. Szerintem 80-100.000 - et gond nélkül elmegy...  wave wave De kicsinek gondolom egy ~1700kg-os bódéhoz...
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 12:43:30 »

Az értekezés a mondeo/fusion-ről, -mint modellek- szólt, motorokat nem boncolgatott. 1,5ekobúúszt passz. Szerintem 80-100.000 - et gond nélkül elmegy...  wave wave De kicsinek gondolom egy ~1700kg-os bódéhoz...

Nem megy pedig rosszul. A kérdés csak az volt,hogy minden más az euro 6.2-es ahhoz képest, amit kipróbáltam és rendeltem...
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3372



« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 13:06:04 »

Nem megy pedig rosszul. A kérdés csak az volt,hogy minden más az euro 6.2-es ahhoz képest, amit kipróbáltam és rendeltem...

Hát nemtom, de a fókánál már csak 3 hengeres benzines motorok lesznek, 1.0 és 1.5 literesek. Meglehet a mondeonál is csökkenni fog a hengerszám....
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 13:08:00 »

Hát nemtom, de a fókánál már csak 3 hengeres benzines motorok lesznek, 1.0 és 1.5 literesek. Meglehet a mondeonál is csökkenni fog a hengerszám....
Akkorn ez már elég ok lehet,hogy elálljak a szerződéstől...
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
englishman
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 490



« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 15:26:50 »

Az értekezés a mondeo/fusion-ről, -mint modellek- szólt, motorokat nem boncolgatott. 1,5ekobúúszt passz. Szerintem 80-100.000 - et gond nélkül elmegy...  wave wave De kicsinek gondolom egy ~1700kg-os bódéhoz...

Kevés 165ló a bódéhoz??
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, ex: mk3 2.0 tdci ghia 2002
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 15:58:35 »

Kevés 165ló a bódéhoz??
Nem a ló,a hengerek száma! Smiley
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1976



E-mail
« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 16:09:26 »

Nem megy pedig rosszul. A kérdés csak az volt,hogy minden más az euro 6.2-es ahhoz képest, amit kipróbáltam és rendeltem...

Bizonyos, hogy tudnának egy 1 literes motort is beépíteni a mondeo-ba, amivel jól menne. Az alapkérdés a megbízhatóság és tartósság inkább. Szerintem...  Wink

(Nem vagyok downsizing hívő, sőt...)
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 16:37:30 »

Kevés 165ló a bódéhoz??
ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...  Cheesy Cheesy
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 24869


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 16:39:27 »

ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...  Cheesy Cheesy
 

Ha a 40-et viszi, akkor mehet...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 16:46:45 »

Ha a 40-et viszi, akkor mehet...  eplus2
WD40-et?  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 19:25:37 »

Bizonyos, hogy tudnának egy 1 literes motort is beépíteni a mondeo-ba, amivel jól menne. Az alapkérdés a megbízhatóság és tartósság inkább. Szerintem...  Wink

(Nem vagyok downsizing hívő, sőt...)

Én sem,de az 1.5-öt határesetként még elfogadtam 4 hengerrel, turbóval. Erre el akarnak venni 1 hengert... Nem tudom fejlődött-e annyit a technika, hogy ne legyen érezhető hangban/remegésben. Nehogymár a motoromban több henger legyen!  falbav
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
englishman
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 490



« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:16:45 »

ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...  Cheesy Cheesy
 

Gondolod, hogy ez a 165 ló gyengébb mint a tdci ménesbe terelt 150?
Vagy az is használhatatlanul kevés?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, ex: mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 490



« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:26:37 »

Én sem,de az 1.5-öt határesetként még elfogadtam 4 hengerrel, turbóval. Erre el akarnak venni 1 hengert... Nem tudom fejlődött-e annyit a technika, hogy ne legyen érezhető hangban/remegésben. Nehogymár a motoromban több henger legyen!  falbav

Most az a tény fáj, hogy 3 henger?  Roll Eyes

Magam részéről, ha nem gyengébb, nem kellemetlenebb, nem iszik érdemben többet és nem macerásabb a fenntartása mint a megszokott traktor, én vállalnám. Nem lesz kisebb a farkam ha kevesebb elöl a henger...

Elég sokat jártam bérautóval az elmúlt években Az általam eddig próbált kisturbók (vw/skoda, ford focus, pug) az első kettő feltételt teljesítették, de a harmadikat nagyon nem (az negyedikről csak a sajtóból van infom, az se pozitív).
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, ex: mk3 2.0 tdci ghia 2002
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:30:40 »

Gondolod, hogy ez a 165 ló gyengébb mint a tdci ménesbe terelt 150?
Vagy az is használhatatlanul kevés?
Elvagyok én bőven a 150 ( Cheesy) lovammal. Útóljára 2009 körül volt benzines autóm (1.6i fóka), de az vagy evett vagy nem ment...
Továbbra sem szeretem a downsize-t! Nekem azt tanították az iskolában, hogy ami arányos, az jó (és emellett persze kerek és szimmetrikus  Cheesy Cheesy ) Az összes többi, a Duna másik partjára járt iskolába...
És igen, azt gondolom, hogy 1,5/1,6i+1-2turbó 150-170 benzines ló sokmindenre jó, de olyan mint a villanyautó:
lehet, hogy 200 méteren megelőz a lámpánál, de holnapután estére sem ér Kronplatz-ra síelni...  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:37:16 »

Most az a tény fáj, hogy 3 henger?  Roll Eyes

Magam részéről, ha nem gyengébb, nem kellemetlenebb, nem iszik érdemben többet és nem macerásabb a fenntartása mint a megszokott traktor, én vállalnám. Nem lesz kisebb a farkam ha kevesebb elöl a henger...

Elég sokat jártam bérautóval az elmúlt években Az általam eddig próbált kisturbók (vw/skoda, ford focus, pug) az első kettő feltételt teljesítették, de a harmadikat nagyon nem (az negyedikről csak a sajtóból van infom, az se pozitív).
Hidd el, én örülnék a legjobban, hogyha az éves kb. 45ekm futásteljesítményhez ár/érték arányban jobb autót találnék, mert akkor azonnal váltanék.
Mondjuk kisturbós bérautót próbáltál rendes kasznival megpakolva? Mondjuk fóka kombi?
Élmény?   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:41:13 »

Most az a tény fáj, hogy 3 henger?  Roll Eyes

Magam részéről, ha nem gyengébb, nem kellemetlenebb, nem iszik érdemben többet és nem macerásabb a fenntartása mint a megszokott traktor, én vállalnám. Nem lesz kisebb a farkam ha kevesebb elöl a henger...

Elég sokat jártam bérautóval az elmúlt években Az általam eddig próbált kisturbók (vw/skoda, ford focus, pug) az első kettő feltételt teljesítették, de a harmadikat nagyon nem (az negyedikről csak a sajtóból van infom, az se pozitív).

Az. Egyetértek nagyjából azokkal amiket írtál, csak erről nem tudunk semmit, mert új motor. A 4 hengeres évek óta megvan, gyerekbetegségei (ha voltak) már javítva vannak. Ez meg tök új...

Viszont van remény  Wink
https://www.whatcar.com/ford/mondeo/hatchback/1-5-ecoboost-165-titanium-edition-5dr/84025/
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
englishman
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 490



« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:54:28 »

Hidd el, én örülnék a legjobban, hogyha az éves kb. 45ekm futásteljesítményhez ár/érték arányban jobb autót találnék, mert akkor azonnal váltanék.
Mondjuk kisturbós bérautót próbáltál rendes kasznival megpakolva? Mondjuk fóka kombi?
Élmény?   

Megpakolva nem próbáltam. De nagyon meglepő volt pl. az 1.0 focus. Pont úgy viselkedett mint az 1.6 (benzin) ugyanúgy ment és kb. ugyanannyit ivott. Csak utólag észleltem a papírról, hogy ez csak 3 henger volt. Aztán legközelebb figyeltem, de akkor is csak a papírról tudtam hogy wartburg klón.

Személy szerint a dízel karakterét jobban szeretem (vagy csak jobban megszoktam az elmúlt bő félmillió kilométeren), de nem fájna váltani, ha a kisturbók hoznák azt a fogyasztási és üzembentartási költség szintet.
Van összehasonlítási alapom tdci mondeo (mk3 és mk4 250+250e km) meg benzines focus (1.8 mk1 és 1.6 mk2, 80+100e) és az egy km-re eső fenntartási költség (szervíz, stb., üzemanyagot nem is számolva) is alacsonyabbra jött ki a traktorokkal mint a kisebb benzinfalókkal.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, ex: mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 490



« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:04:59 »

Az. Egyetértek nagyjából azokkal amiket írtál, csak erről nem tudunk semmit, mert új motor. A 4 hengeres évek óta megvan, gyerekbetegségei (ha voltak) már javítva vannak. Ez meg tök új...
Ebben lehet igazad (bár szerintem ez a pár év még mindig messze van pl. 2.0 tdci 15+ év múltjától), de nem emiatt károgtál, hanem hogy kevesebb a henger mint a kétkerekűdben...


...aztán kiderül, hogy de nem is  hehe.
Mondjuk az az 5.2l fogyasztás amit írnak elhihetetlenül alacsony, még nagypapa üzemben is.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, ex: mk3 2.0 tdci ghia 2002
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:09:56 »

Elvagyok én bőven a 150 ( Cheesy) lovammal. Útóljára 2009 körül volt benzines autóm (1.6i fóka), de az vagy evett vagy nem ment...
Továbbra sem szeretem a downsize-t! Nekem azt tanították az iskolában, hogy ami arányos, az jó (és emellett persze kerek és szimmetrikus  Cheesy Cheesy ) Az összes többi, a Duna másik partjára járt iskolába...
És igen, azt gondolom, hogy 1,5/1,6i+1-2turbó 150-170 benzines ló sokmindenre jó, de olyan mint a villanyautó:
lehet, hogy 200 méteren megelőz a lámpánál, de holnapután estére sem ér Kronplatz-ra síelni...  


Miért?
Ja, mert már délutánra ott van.  hehe
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 265


E-mail
« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:18:18 »

Gondolod, hogy ez a 165 ló gyengébb mint a tdci ménesbe terelt 150?
Vagy az is használhatatlanul kevés?
   szerintem igen! nincs baj a 150le-el, amúgy is a nyomaték öl  nyes
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:34:36 »

Miért?
Ja, mert már délutánra ott van.  hehe
És síelni szoktál járni?  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2018.05.08 kedd, 08:01:24 »

Ebben lehet igazad (bár szerintem ez a pár év még mindig messze van pl. 2.0 tdci 15+ év múltjától), de nem emiatt károgtál, hanem hogy kevesebb a henger mint a kétkerekűdben...

...aztán kiderül, hogy de nem is  hehe.
Mondjuk az az 5.2l fogyasztás amit írnak elhihetetlenül alacsony, még nagypapa üzemben is.

Károgtam? A varjú károg. Tongue Leírtam már korábban mitől tartok, minek ismételjem újra. A fő baj, hogy a kereskedő sem tud érdemi választ adni a kérdéseimre. Pedig elég fontos, hogy milyen motor lesz a kocsiban. Szerintem...
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24532


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2018.05.08 kedd, 09:01:25 »

ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...  Cheesy Cheesy
 
Ha van síbox, meg 4 léc, akkor nem kell klíma az érdi emelkedőn  nyes
Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 24869


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2018.05.08 kedd, 09:56:23 »

És síelni szoktál járni?  Cheesy Cheesy

A téli sportok közül csak a hokizást űzi, de azt nagyon.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 223



E-mail
« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2018.05.08 kedd, 10:53:31 »

Károgtam? A varjú károg. Tongue Leírtam már korábban mitől tartok, minek ismételjem újra. A fő baj, hogy a kereskedő sem tud érdemi választ adni a kérdéseimre. Pedig elég fontos, hogy milyen motor lesz a kocsiban. Szerintem...
Korábban erre utaltam, hogy itt a változás a küszöbön, azt a tulajdonos tud új dolgokat mondani a kereskedönek.
Szvsz ez igy nincs jol.

De sztem az 1,5 ös motorokban marad a 4 henger.
Van a Mondeoban 1,0 Ecoboost 3 hengerrel, németeknél láttam plakáton hirdetve. Nálunk(még, vagy szerencsére) nincs, nem rendelhetö.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24532


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:44:34 »

Blau árulja a sámpájn-t?  vigyor3

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1_6_tdci_econetic_titanium_euro6-12810552

Amúgy ez a legolcsóbb MK5 most a hahu-n. Nemrég Scratch írta, hogy beestek 4M alá. Most már mindjárt a 3,5M-nál tartunk. Mondjuk kapott havi átlag 5.700 km-t  Shocked Az azért nem kevés.
Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42960



« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:45:16 »

Blau árulja a sámpájn-t?  vigyor3

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1_6_tdci_econetic_titanium_euro6-12810552

Amúgy ez a legolcsóbb MK5 most a hahu-n. Nemrég Scratch írta, hogy beestek 4M alá. Most már mindjárt a 3,5M-nál tartunk. Mondjuk kapott havi átlag 5.700 km-t  Shocked Az azért nem kevés.
ja,csak előbb mocit cserélt benne.  eplus2
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3372



« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:49:21 »

Korábban erre utaltam, hogy itt a változás a küszöbön, azt a tulajdonos tud új dolgokat mondani a kereskedönek.
Szvsz ez igy nincs jol.

De sztem az 1,5 ös motorokban marad a 4 henger.
Van a Mondeoban 1,0 Ecoboost 3 hengerrel, németeknél láttam plakáton hirdetve. Nálunk(még, vagy szerencsére) nincs, nem rendelhetö.

Hát nemtom, mi cimbimnek néztünk fókát, és mondták ha 1.5 benzinát akar, akkor a mostani készletből tud válogatni, utána már csak a három hengeres 1.
5 lesz. És nem gondolom hogy párhuzamosan gyártanának egymás mellett két ugyanolyan teljesítményű és űrtartalmú motort, nem gazdaságos...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:21:54 »

Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger. 
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3372



« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:26:51 »

Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger. 


Megyek lottózni...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24532


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:32:07 »

Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger. 

És ilyet rendeltél?
Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 24869


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:33:16 »

Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger. 


Ne keseredj el, ha bexarik, egy dugattyúval kevesebbet kell cserélni.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:49:45 »

És ilyet rendeltél?
4 hengerest rendeltem...
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:50:19 »

Ne keseredj el, ha bexarik, egy dugattyúval kevesebbet kell cserélni.  hehe
Tudom,meg gyertya sem kell bele annyi  Grin
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:06:38 »

Tudom,meg gyertya sem kell bele annyi  Grin
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5982


E-mail
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:19:08 »

Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger. 

Biztosan nagyon szégyellhetik magukat emiatt, mert sehol sem szerepel, hogy az 1.5l ecoboost (160LE) DE CSAK 3 henger...
Az 1.5 tdci (120) az úgye már nem két henger?
Ezen a 3 hengeres mondeon fog röhögni az autóstársadalom. Gyorsan megnéztem: Vignale-t ugyan nem, de st-line lehet rendelni 3 hengerrel! El tudom képzelni, mikor az érdi emelkedőn az st-ilne visszavált 4-ig, hogy megelőzzön egy 20 éves suzukit...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 24869


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:27:27 »

El tudom képzelni, mikor az érdi emelkedőn az st-ilne visszavált 4-ig, hogy megelőzzön egy 20 éves suzukit...  hehe

És a végén még nem is sikerül neki...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2018.05.08 kedd, 17:12:20 »

Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.  


Sziasztok! 3 hete lettem tulaja egy 2014-es Fusion-nek, 2.0 Ecoboost automata, eddig nagyon tetszik, és még a fogyasztás sem olyan elviselhetetlen Smiley Szerintem is tök gáz ez a motor zsugorítás, én már az 1.5-től is tartottam kicsit, bár nem is volt egy sem eladó mire eladtam a régi verdát (pont előttem vittek el egyet), szóval ez az 1 volt eladó benyás automata... de nem bántam meg, jól megy legalább Wink

https://photos.app.goo.gl/Ze3cetmmtyXWCr9d6
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE
englishman
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 490



« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2018.05.08 kedd, 17:18:05 »

Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger. 


Akkor az angolok írtak marhaságot, vagy ugyanolyan teljesítménnyel van 3 és 4 henger is?
(Egyébként a katalógusban nincs is benne, hogy melyik motor hány hengeres...  nezze)

Ha megkaptad, menjünk egy tesztkört megpakolva az Érdi emelkedőn hogy viszonyul 165 benzinló a 150 dízelhez  dumcsi.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, ex: mk3 2.0 tdci ghia 2002
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2018.05.08 kedd, 17:31:23 »

Akkor az angolok írtak marhaságot, vagy ugyanolyan teljesítménnyel van 3 és 4 henger is?
(Egyébként a katalógusban nincs is benne, hogy melyik motor hány hengeres...  nezze)

Ha megkaptad, menjünk egy tesztkört megpakolva az Érdi emelkedőn hogy viszonyul 165 benzinló a 150 dízelhez  dumcsi.

Állítólag nincs opció, ez a motor van már csak. Nem tudom honnan vették az angolok. Az árlistájában tényleg nincs semmi adat, az a katalógusban van. Illetve lenne,de ott még a régi motor van.

Nem megyünk,mert ezzel a motorral nem valószínű,hogy megveszem.

Másik kérdés: anno azért (sem) akartam dieselt,mert viszonylag rövid távokon lenne használva (10-15km munkába járás). Okoz ez gondot a dieselnel,vagy nem?
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3372



« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2018.05.08 kedd, 17:34:18 »

Állítólag nincs opció, ez a motor van már csak. Nem tudom honnan vették az angolok. Az árlistájában tényleg nincs semmi adat, az a katalógusban van. Illetve lenne,de ott még a régi motor van.

Nem megyünk,mert ezzel a motorral nem valószínű,hogy megveszem.

Másik kérdés: anno azért (sem) akartam dieselt,mert viszonylag rövid távokon lenne használva (10-15km munkába járás). Okoz ez gondot a dieselnel,vagy nem?

Télen igazán be se melegszik...  szomoru1
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2018.05.08 kedd, 19:25:21 »

Sziasztok! 3 hete lettem tulaja egy 2014-es Fusion-nek, 2.0 Ecoboost automata, eddig nagyon tetszik, és még a fogyasztás sem olyan elviselhetetlen Smiley Szerintem is tök gáz ez a motor zsugorítás, én már az 1.5-től is tartottam kicsit, bár nem is volt egy sem eladó mire eladtam a régi verdát (pont előttem vittek el egyet), szóval ez az 1 volt eladó benyás automata... de nem bántam meg, jól megy legalább Wink

https://photos.app.goo.gl/Ze3cetmmtyXWCr9d6

Ha jól emléxem,  2.0 benya+turbó maradt. (Lagesz volt ha a nick nem  csal)
Balesetmentes kilométereket az új paripához.
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
englishman
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 490



« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2018.05.08 kedd, 21:08:43 »

Állítólag nincs opció, ez a motor van már csak. Nem tudom honnan vették az angolok. Az árlistájában tényleg nincs semmi adat, az a katalógusban van. Illetve lenne,de ott még a régi motor van.

Nem megyünk,mert ezzel a motorral nem valószínű,hogy megveszem.

Másik kérdés: anno azért (sem) akartam dieselt,mert viszonylag rövid távokon lenne használva (10-15km munkába járás). Okoz ez gondot a dieselnel,vagy nem?

Hááát, én nem találtam a katalógusban a hengerszámot, lehet, hogy a tdci is csak 3 henger?

Szoktak aggódni az alacsony napi futás miatt, de tapasztalatom szerint a 10+km már jó, de azért érdemes hetente legalább 1x hosszabb távon is megjáratni, hogy a DPF is kipucolódjon.
Nekem a mostani használatban csak napi ~10 km van + alkalmanként hosszabb utak, és rendesen tisztul, nem eszi és hígítja az olajat, nem kormos a szívócső, fogyasztás is rendben.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, ex: mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6216

offok


« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2018.05.09 szerda, 01:00:16 »

Ezzel a 3 hengerrel 3 baj van:
- állítólag több járáskiegyenlítő alkatrész kell bele (további meghibásodási faktor)
- nagyon gyenge a motorfék benne (a 3 henger miatt)
- "presztízs" romboló (használtan az eladhatósága még kérdéses és főleg a még kérdéses megbízhatósága miatt is)
Amúgy megy ez.
Én 2.0 benzinnel venném. Mert az 1.5 is megeszik annyit mint a 2.0, már ha szeret az ember haladni.  Wink
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Titanium-X(S) 5a. 2.2 TDCi (full)
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: Ampera-preloaded, '02 Ford Expedition 5.4 V8 EddieBauer
exoff: '12 CTS-V
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2018.05.09 szerda, 06:31:17 »

Ha jól emléxem,  2.0 benya+turbó maradt. (Lagesz volt ha a nick nem  csal)
Balesetmentes kilométereket az új paripához.

Igen, honnan ismersz/ismerlek? Smiley
Köszi szépen!
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 67   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.