Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.11.30 hétfő, 11:28:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 101   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 832253 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #300 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:25:13 »

Janinak tudtommal még a régi 2.2-ese van, "csak" 175 LE-vel. Persze attól még marhajól megy  nyes
A simlis-sámlis a zűrhajójában meg szerintem már ő sem tudja hány lovat tart zárva. eplus2
egyet sem.minden reggel szétkergetem őket a 6-oson..... eplus2 eplus2 eplus2
18perc h.telek-bojtár u.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #301 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:34:25 »

egyet sem.minden reggel szétkergetem őket a 6-oson..... eplus2 eplus2 eplus2
18perc h.telek-bojtár u.

De most komolyan, mindenféle kié a nagyobb/több/hosszabb méregetés nélkül, kb mennyi? Csak érdekelne hogy arányaiban mit lehet kihozni belőle napi használatra alkalmasan. Most tervezem a power_ford féle okosítást, igaz az csak a gyári lehetőségeket használja ki, de szerintem igencsak észrevehető lesz a változás. Leginkább a nyomatékgörbe miatt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25786


E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:39:18 »

De most komolyan, mindenféle kié a nagyobb/több/hosszabb méregetés nélkül, kb mennyi? Csak érdekelne hogy arányaiban mit lehet kihozni belőle napi használatra alkalmasan. Most tervezem a power_ford féle okosítást, igaz az csak a gyári lehetőségeket használja ki, de szerintem igencsak észrevehető lesz a változás. Leginkább a nyomatékgörbe miatt.

Azmiaz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #303 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:41:54 »

Azmiaz?

AndyA

Elméletileg a gyári szoftver cseréjével 140-ből 163 lovassá válik. Merthogy megtalálható mindhárom teljesítmény beállítás és minden izéje a szoftverben és "csak" a megfelelő adattábla kérdése hogy mit tud a motor. Legalábbis ilyesmit mondtak. Merthogy a turbó meg egyebek azonosak.

Konkrétan ezt tervezem elkövetni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:58:32 »

Elméletileg a gyári szoftver cseréjével 140-ből 163 lovassá válik. Merthogy megtalálható mindhárom teljesítmény beállítás és minden izéje a szoftverben és "csak" a megfelelő adattábla kérdése hogy mit tud a motor. Legalábbis ilyesmit mondtak. Merthogy a turbó meg egyebek azonosak.

Konkrétan ezt tervezem elkövetni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Hát az egy így működne, a kutya nem venne 160 lovasat...
Reptessünk át mk4 tdci-be és ott folytassuk...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #305 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:51:40 »

De most komolyan, mindenféle kié a nagyobb/több/hosszabb méregetés nélkül, kb mennyi? Csak érdekelne hogy arányaiban mit lehet kihozni belőle napi használatra alkalmasan. Most tervezem a power_ford féle okosítást, igaz az csak a gyári lehetőségeket használja ki, de szerintem igencsak észrevehető lesz a változás. Leginkább a nyomatékgörbe miatt.
210le és alúról súrolja az 500Nm-t.

de ez csiptuning a 175-re,nem ilyen hókuszpókusz.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #306 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:57:08 »

210le és alúról súrolja az 500Nm-t.

de ez csiptuning a 175-re,nem ilyen hókuszpókusz.... eplus2

Az a nyomaték durva lehet. Régóta használod így? Nem tépi szét a futóművet, váltót, egyebeket?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #307 Dátum: 2014.09.24 szerda, 15:59:28 »

Az a nyomaték durva lehet. Régóta használod így? Nem tépi szét a futóművet, váltót, egyebeket?
lassan 2ik éve.Tit-S kérem szépen.erre teremtetett.gyári ültetés,18",spoyler,stb..... vigyor3
és 180e km van  most benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #308 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:01:06 »

lassan 2ik éve.Tit-S kérem szépen.erre teremtetett.gyári ültetés,18",spoyler,stb..... vigyor3
és 180e km van  most benne.

Láttam ár minitalin, mondjuk nem közelről. Szép a gépsárkány.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26219


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #309 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:01:52 »

egyet sem.minden reggel szétkergetem őket a 6-oson..... eplus2 eplus2 eplus2
18perc h.telek-bojtár u.

Azért ment szét kajabá a másik autóban?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26219


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #310 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:02:41 »

Láttam ár minitalin, mondjuk nem közelről. Szép a gépsárkány.

Szerintem az enyémmel kevered...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #311 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:02:54 »

Azért ment szét kajabá a másik autóban?  laugh
azzal ugyan ez az út 22perc..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #312 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:03:53 »

Szerintem az enyémmel kevered...  hehe
csak szeretnéd.míg te csak kicicomázod,mint egy hímringyót,addig én haladok vele,mert gyorsan szalad az idő.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26219


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #313 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:04:47 »

csak szeretnéd.míg te csak kicicomázod,mint egy hímringyót,addig én haladok vele,mert gyorsan szalad az idő.... eplus2

Nyilván azért mentél vele 2 év alatt annyit se, mint én egy év alatt...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #314 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:11:38 »

Nyilván azért mentél vele 2 év alatt annyit se, mint én egy év alatt...  laugh
najó,de neked mind1 mennyit mész.majd kunyizol fatertól egy másik autót,ha sok km lesz benne.... nyes joe-nak úgy is ez a vesszőparipája... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:23:02 »

Lassan olyanok lesztek(vagytok), mint két öregasszony...
PS: smaxiból nincs st kivitel?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26219


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #316 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:24:26 »

najó,de neked mind1 mennyit mész.majd kunyizol fatertól egy másik autót,ha sok km lesz benne.... nyes joe-nak úgy is ez a vesszőparipája... eplus2

Ha elérem a 150e km-ert vissza is veszem fatertól az mk4-et   laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26219


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #317 Dátum: 2014.09.24 szerda, 16:26:27 »

Lassan olyanok lesztek(vagytok), mint két öregasszony...
PS: smaxiból nincs st kivitel?  Cheesy

Nincs, mk4-ből sem volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2014.09.24 szerda, 17:53:46 »

Nincs, mk4-ből sem volt...
És a talin az az 5 hengeres benzines?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26219


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #319 Dátum: 2014.09.24 szerda, 18:05:15 »

És a talin az az 5 hengeres benzines?

Tit-sx4 laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2014.09.24 szerda, 18:10:23 »

najó,de neked mind1 mennyit mész.majd kunyizol fatertól egy másik autót,ha sok km lesz benne.... nyes joe-nak úgy is ez a vesszőparipája... eplus2
A Joe vessszőőőn paripál  wow1 eplus2 ( 13 címen esténként)
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2014.09.24 szerda, 18:17:09 »

Tit-sx4 laugh
Csak az irígység szól belőled  eplus2 Amúgy egy 2.7 vagy 3.0 dizli tényleg nem lenne rossz, mint az a6-ban...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2014.09.24 szerda, 18:50:10 »

Csak az irígység szól belőled  eplus2 Amúgy egy 2.7 vagy 3.0 dizli tényleg nem lenne rossz, mint az a6-ban...


A transitokban és rangerekben van 3.2 (5hengeres) TDCi.....na az nem lenne rossz. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2014.09.24 szerda, 19:07:07 »



A transitokban és rangerekben van 3.2 (5hengeres) TDCi.....na az nem lenne rossz.  
De az is "csak" 200ló. Olyan van mondeoból is (igaz kombi nincs  szomoru1)
PS: mostmár a6 kombit sem lehet venni...
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.24 szerda, 19:10:14 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #324 Dátum: 2014.09.24 szerda, 19:13:27 »

A Joe vessszőőőn paripál  wow1 eplus2 ( 13 címen esténként)
vesszőn pipál.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #325 Dátum: 2014.09.24 szerda, 19:13:37 »

Tit-sx4 laugh
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #326 Dátum: 2014.09.24 szerda, 19:14:07 »

Lassan olyanok lesztek(vagytok), mint két öregasszony...
PS: smaxiból nincs st kivitel?  Cheesy
dehogynem.a zűrhajó! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2014.09.24 szerda, 19:54:50 »

dehogynem.a zűrhajó! eplus2
De az nem gyári, barkács kivitel  eplus2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46503



« Új hozzászólás #328 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:47:07 »

De az nem gyári, barkács kivitel  eplus2
térdelnél te azért a barkácsért.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37351



WWW E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2014.09.24 szerda, 21:40:47 »

Ha már nem lesz 2,2-es, akkor jön a biturbó 2.0.

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/09/24/szuper-dizelt_kinal_az_uj_ford_mondeo/
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6301

offok


« Új hozzászólás #330 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 23:46:14 »

Hát ez elég  Cheesy, alfnak most több van a foximaxiban, Janinak a kisvasban....

Nekem gyári a Mondi, meg az is marad: 175/400(ob:420)
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Titanium-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: '12 Ampera, '10 Escalade, '10 ECabrio
exoff: '12 CTS-V, '98 TransAm WS6,  '02 Ford Expedition 5.4 V8 EB, '07 RX400h
others: '05 Fusion
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6301

offok


« Új hozzászólás #331 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 23:50:41 »



A transitokban és rangerekben van 3.2 (5hengeres) TDCi.....na az nem lenne rossz. 

Olyan alulkormányzott lenne a motor súlya miatt, hogy úgy menne kanyarban a kocsi, mint az mtz-nk bekapcsolt diffizárral... (amit átalakítottunk: nem a 0,8baros szervonyomas működtette, hanem a 8 baros légfék rendszer nyomása Wink bekapcsolt állapotban csak egyenesen ment... Cheesy )
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Titanium-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: '12 Ampera, '10 Escalade, '10 ECabrio
exoff: '12 CTS-V, '98 TransAm WS6,  '02 Ford Expedition 5.4 V8 EB, '07 RX400h
others: '05 Fusion
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #332 Dátum: 2014.09.26 péntek, 10:37:44 »

Olyan alulkormányzott lenne a motor súlya miatt, hogy úgy menne kanyarban a kocsi, mint az mtz-nk bekapcsolt diffizárral... (amit átalakítottunk: nem a 0,8baros szervonyomas működtette, hanem a 8 baros légfék rendszer nyomása Wink bekapcsolt állapotban csak egyenesen ment... Cheesy )

Azért elég sok gyártó meg tudja oldani hogy nagy és nehéz motor van a kocsi orrában, és nem alulkormányzott annyira...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6301

offok


« Új hozzászólás #333 Dátum: 2014.09.26 péntek, 10:40:42 »

Azért elég sok gyártó meg tudja oldani hogy nagy és nehéz motor van a kocsi orrában, és nem alulkormányzott annyira...

Az 1910es évektől ha nézem, akkor mindenképpen.
Mondj egy példát.
(tudom gondolhatsz a bmw-kre az 50-50súlyarányukkal, de ott az egész autó nehéz...)
A Mondeo ilyen szempontból nem egy 50-50es kocsi, hanem egy pickup.
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Titanium-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: '12 Ampera, '10 Escalade, '10 ECabrio
exoff: '12 CTS-V, '98 TransAm WS6,  '02 Ford Expedition 5.4 V8 EB, '07 RX400h
others: '05 Fusion
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2014.09.26 péntek, 13:29:08 »

Az 1910es évektől ha nézem, akkor mindenképpen.
Mondj egy példát.
(tudom gondolhatsz a bmw-kre az 50-50súlyarányukkal, de ott az egész autó nehéz...)
A Mondeo ilyen szempontból nem egy 50-50es kocsi, hanem egy pickup.



Pár zsák cement hátra és meg van oldva.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
djay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 16:26:14 »

Csak, hogy a témához kapcsolód hozzászólás is legyen, már MO-on is van náhány példány az új mondeo-ból.
Személy szerint 2-ről tudok biztosan. Egy ezüst kombi és egy bordó 5 ajtós vagy lépcsőshátú (nem néztem meg annyira h melyik is pontosan). Képet is tudnék mellékelni az ezüstről, de nem szeretném egyelőre a teljes nyilvánosság elé tárni, ergo képfeltöltő oldalakra nem fogom felrakni. Kár hogy ide nem lehet közvetlenül feltölteni...
Naplózva

2004 TDCI Ghia Executive 130LE  
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14764


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 18:04:54 »

Csak, hogy a témához kapcsolód hozzászólás is legyen, már MO-on is van náhány példány az új mondeo-ból.
Személy szerint 2-ről tudok biztosan. Egy ezüst kombi és egy bordó 5 ajtós vagy lépcsőshátú (nem néztem meg annyira h melyik is pontosan). Képet is tudnék mellékelni az ezüstről, de nem szeretném egyelőre a teljes nyilvánosság elé tárni, ergo képfeltöltő oldalakra nem fogom felrakni. Kár hogy ide nem lehet közvetlenül feltölteni...
Akkor most ez a bejegyzés mi célt szolgál?  Undecided
Olyan mintha nem is írtál volna semmit.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
djay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 18:37:10 »

Akkor most ez a bejegyzés mi célt szolgál?  Undecided
Olyan mintha nem is írtál volna semmit.

Gondoltam közlök egy kis infót, hogy szépen lassan csak lesz valami az új mondeo megjelenéséből. Illetve ha valaki tud vmi opciót arra hogyan lehetne úgy képet ide közölni, hogy az ne legyen mondjuk egy képfeltöltő oldalon akkor a képet is szívesen megosztom a klubbal.
Naplózva

2004 TDCI Ghia Executive 130LE  
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 19:21:28 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/10/02/annyira_vilagauto_hogy_nem_is_a_mienk/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 19:58:06 »


Jé, az új smaxiból hiányzik a magassági kormánykar.....  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6340


E-mail
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 20:03:33 »

Az edge a  kuga vagy csak Radics Béla után szabadon....?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 20:32:02 »

Az edge a  kuga vagy csak Radics Béla után szabadon....?


Nem. 
Az ámerikkába van/volt....nincs európai megfelelője. 
Érdekes, hogy ezekben már 2011 óta van olyan középkonzol, mint az mk5-ben (mekkora újdonság hehe).
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/SPAW6AGH72ZQ3ADH7AULCMDAUR788Z3HO09POLTHUR7Q0FUMD77URQJARWEEET4OLLUJIEWJQETEQ0FLLTLO7TRG77YKAOFCRATDCEJ5RPE8MP7SUFQPQPLGJRJACOGWTDKRTTL7D07T8OJFE2CQDDFF/page1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14764


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 20:32:53 »

Gondoltam közlök egy kis infót, hogy szépen lassan csak lesz valami az új mondeo megjelenéséből. Illetve ha valaki tud vmi opciót arra hogyan lehetne úgy képet ide közölni, hogy az ne legyen mondjuk egy képfeltöltő oldalon akkor a képet is szívesen megosztom a klubbal.
Flickr és onnan megosztod.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bobo2008
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 02:27:22 »

Sziasztok nem tudna nekem valaki segíteni van nekem egy olyan problémám hogy a vízhófok vizajelzöm állandóan ingadozik le fel járkál nem áll be a normál üzemi hőmérsékletre cseréltem termosztátot vízhófok gombát is és semmi a probléma fen áll.Én már csak magára az órára gondolok hogy az lehet hibás.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25786


E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 07:39:05 »

Sziasztok nem tudna nekem valaki segíteni van nekem egy olyan problémám hogy a vízhófok vizajelzöm állandóan ingadozik le fel járkál nem áll be a normál üzemi hőmérsékletre cseréltem termosztátot vízhófok gombát is és semmi a probléma fen áll.Én már csak magára az órára gondolok hogy az lehet hibás.

MK5-ösöd van? Azzal még nincs sok szerviztapasztalat...

Írd be az aláírásodba az autód lényegesebb adatait, mint a többségnél látod, meg a profilodban állítsd be, hogy hol laksz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:40:27 »

Kár érte hogy már csak 2.0 biturbo lesz. Bár 210 dizel lóerővel már azzal is el lehet közlekedni. Igazából a mostani MKIV 2.2-essel csak az a bajom, hogy a erő már kb. elég a mindennapi használatra. Ha a fogyasztáson tudnának reszelni 1 litert mondjuk lefele (és nem papíron) hanem a valóságban is egyen kevesebbet, akkor tényleg nem lenne érdemes váltani. Egyelőre 50% az esélye, hogy két év múlva a következő  autó V-ös lesz. Öregszem, évente olyan 5 lóerővel romlanak a reflexeim, ha ez így megy tovább akkor lassan egy sorhatos kell majd, hogy szinten tartsam magam.  szomoru1
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6301

offok


« Új hozzászólás #346 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:51:05 »

Kár érte hogy már csak 2.0 biturbo lesz. Bár 210 dizel lóerővel már azzal is el lehet közlekedni. Igazából a mostani MKIV 2.2-essel csak az a bajom, hogy a erő már kb. elég a mindennapi használatra. Ha a fogyasztáson tudnának reszelni 1 litert mondjuk lefele (és nem papíron) hanem a valóságban is egyen kevesebbet, akkor tényleg nem lenne érdemes váltani. Egyelőre 50% az esélye, hogy két év múlva a következő  autó V-ös lesz. Öregszem, évente olyan 5 lóerővel romlanak a reflexeim, ha ez így megy tovább akkor lassan egy sorhatos kell majd, hogy szinten tartsam magam.  szomoru1

Stealt:
A Te esetedben a megtett km-ek hány százalékában mész egyedül egy laptoptáskával?
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Titanium-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: '12 Ampera, '10 Escalade, '10 ECabrio
exoff: '12 CTS-V, '98 TransAm WS6,  '02 Ford Expedition 5.4 V8 EB, '07 RX400h
others: '05 Fusion
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2014.10.07 kedd, 22:58:45 »

Stealt:
A Te esetedben a megtett km-ek hány százalékában mész egyedül egy laptoptáskával?
95-98%
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6301

offok


« Új hozzászólás #348 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:01:32 »

95-98%

Én is innen indultam ki.
második, s egyben utolsó dolog:
tudod mennyi most a havi üa ktsg-ed. Ez egy adott havi km-hez kapcsolódik. Számold ki hány százalékkal lenne több a ktsg-ed, ha egy olyan LPG-s kocsival járnál, ami 15öt eszik LPG-ből (LPG:240-260Ft). Mennyi jön így ki pluszban százalékosan?
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Titanium-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: '12 Ampera, '10 Escalade, '10 ECabrio
exoff: '12 CTS-V, '98 TransAm WS6,  '02 Ford Expedition 5.4 V8 EB, '07 RX400h
others: '05 Fusion
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:09:26 »

Én is innen indultam ki.
második, s egyben utolsó dolog:
tudod mennyi most a havi üa ktsg-ed. Ez egy adott havi km-hez kapcsolódik. Számold ki hány százalékkal lenne több a ktsg-ed, ha egy olyan LPG-s kocsival járnál, ami 15öt eszik LPG-ből (LPG:240-260Ft). Mennyi jön így ki pluszban százalékosan?

A központi irodánk belső ipari területen van. LPG-s kocsira nem kapnám meg a behajtási engedélyt. Sétáljak én egy külső parkolóból? Amikor a világ egyik legszomorúbb dolga a gyalogos autós....
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 101   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.