Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.16 péntek, 13:08:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 448064 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2018.10.20 szombat, 22:38:08 »

Pl azért, mert minél tobbet járatod, annál hamarabb adja meg magát a mechanika.
Nem szellőztetem, csak nincs okom becsukni, mert reggel indulás előt úgyis kinyitnám megint. Akkor meg minek koptassam?


Kicsit szomorú vagyok... azt már megtudtam, hogy milyen hülye vagyok, hogy nyitva hagyom éjszakára, de azt még nem, hogy másnál is így csinál-e.  Undecided
hát...más nem így csinálja. nyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149


E-mail
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2018.10.20 szombat, 23:31:18 »

Pl azért, mert minél tobbet járatod, annál hamarabb adja meg magát a mechanika.

Akkor, gondolom, az ajtókat se csukod be, mert úgy is ki kell nyitni reggel. Kevesebbet váltasz, minimálisat fékezel, óvatosan gyorsítasz, légkondit nem vagy alig használod, és a többi. Egyáltalán miért vettél motoros csomagtérajtóval ellátott autót? Ha nem lenne, nyitva hagyhatnád kedvedre egész éjjel...  falbav Bocs, kicsit elment az agyvizem.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 09:44:47 »


Ezt az mk4-em biztos nem tudta, mert 230e km után már volt ami elkopott... (pl. a csomagtér ajtó teleszkópja)
« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 15:27:25 írta Zsolteey » Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 11:07:07 »

Ezt az mk4-em biztos nem tudta, mert 230e km után már volt ami elkopott... (pl. a csomagtér ajtó teleszkópja)
végülis az elvárások ha magasak, akkor minden el fog romlani egy idő után.
A 230e km normál futásban kb 10évnek felel meg.Ha ennyi idő után egy teló elromlik az nem biztos, hogy szót érdemel...
Ennyire nem tenném magasra a lécet egy (alsó-közép)középkategóriás tömegcikk autónál.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 15:37:17 »

Negatív...
Ha kézzel lecsukom, akkor nyitni se hajlandó. Kell egy lecsukás utáni zárás/nyitás, higy magára találjon.

Igy van. Ha lecsukot es zärod/nyitod,onnan tudja meg az ajtod poziciojät mivel elektromos kütyü. Ez kicsit olyan mint az ipari robotok. Ha nem üzemszerüen nem alapälläsban äll meg,akkor nem tudja folytatni a programjät,vissza kell ällnia home pozicioba.
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.21 vasárnap, 15:39:41 írta lantika » Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 17:06:36 »



Kitudja... nem cseréltem, inkább eladtam az autót.


Valamit félreértettél (meg mások  is)...
Nem azért nem csukom, mert kímélem, hanem azért mert így kényelmes. (Ha otthon vagyok és ki akarok valamit venni, akkor  nem kell felnyitnom, főleg, hogy ahhoz talán kell a kulcs is egy emelettel feljebbről).

« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 15:15:27 írta Zsolteey » Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 17:10:51 »

Igy van. Ha lecsukot es zärod/nyitod,onnan tudja meg az ajtod poziciojät mivel elektromos kütyü. Ez kicsit olyan mint az ipari robotok. Ha nem üzemszerüen nem alapälläsban äll meg,akkor nem tudja folytatni a programjät,vissza kell ällnia home pozicioba.

Aha.... és akkor 5 óráig még üzemszerű a nyitvatartás, 10 óráig már nem? miaz (5 óra után még csukódik, 10 után már nem)
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3378



« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 17:46:06 »

végülis az elvárások ha magasak, akkor minden el fog romlani egy idő után.
A 230e km normál futásban kb 10évnek felel meg.Ha ennyi idő után egy teló elromlik az nem biztos, hogy szót érdemel...
Ennyire nem tenném magasra a lécet egy (alsó-közép)középkategóriás tömegcikk autónál.


MKIV kombi, 5 év és 118e km. Naponta többször is nyitom-csukom a csomagtartó ajtót, és most hogy már hűvösebb van, biza eléggé rá kell segíteni hogy kinyíljon. Igaz legalább még fent marad és nem kell seprűnyél.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 19:52:48 »

Akkor, gondolom, az ajtókat se csukod be, mert úgy is ki kell nyitni reggel.

És valóban, a bal hátsó ajtó gyakorta szintén nyitva marad éjszakára, mert akkor a lányom nem rángatja reggel óvodába induláskor, hanem csak bemászik.
Egyébként meg: http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.msg1153160#msg1153160

Egyáltalán miért vettél motoros csomagtérajtóval ellátott autót?

Mert így adta ki valami extra csomag... annyira nem voltam rápörögve.

falbav Bocs, kicsit elment az agyvizem.

Szakember látott már? Mert ha attól elmegy az agyvized hogy más esetleg másképp csinál dolgokat, mint Te, akkor lehet, hogy érdemes lenne...  nyes
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 19:54:08 »

MKIV kombi, 5 év és 118e km. Naponta többször is nyitom-csukom a csomagtartó ajtót, és most hogy már hűvösebb van, biza eléggé rá kell segíteni hogy kinyíljon. Igaz legalább még fent marad és nem kell seprűnyél.  smile

Akkor én még szerencsés voltam... nekem 8év+ és 200e+ után kezdett fáradni.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149


E-mail
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2018.10.21 vasárnap, 23:34:44 »

Szakember látott már? Mert ha attól elmegy az agyvized hogy más esetleg másképp csinál dolgokat, mint Te, akkor lehet, hogy érdemes lenne...  nyes

Természetesen elfogadom, ha valaki valamit másképp csinál. De a te eseted kb. 1:999 vagy még kevesebb. És elég sokat problémázol azon, hogy a Ford is úgy gondolta, mint a 999.
Én már voltam szakembernél. Nem talált ilyen téren hibát. De ha már személyeskedünk: úgy látom, neked is kellene menned...  nyes
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 12:00:42 »

Természetesen elfogadom, ha valaki valamit másképp csinál. De a te eseted kb. 1:999 vagy még kevesebb. És elég sokat problémázol azon, hogy a Ford is úgy gondolta, mint a 999.

Én nem problémáztam, csak megállapítottam, hogy nem úgy működik, ahogy én elvártam (azon meg lehet vitatkozni, hogy 999 úgy gondolja, hogy adott idő után már ne csukódjon motorral a csomagtérajtó, 1 meg azt hogy még másnap is becsukódhat).
Aztán megkérdeztem, hogy más autóján is így működik-e? (Értsd: ez direkt ilyen, vagy az enyém hibás?)
Namost, ez az amire nem kaptam választ, ellenben ekézést hogy miért hagyom nyitva, azt annál inkább.
Az ekézést elég jól bírom, de az elszomorított, hogy fel se merült senkiben, hogy kipróbálja és elmondja az eredményt Sad. Hiába, változnak az idők... ez a közösség amikor létrejött (2002), akkor nem pont ilyen volt a hozzáállás...

Én már voltam szakembernél. Nem talált ilyen téren hibát. De ha már személyeskedünk: úgy látom, neked is kellene menned...  nyes

Miért is? Nekem nem ment el az agyvizem attól, hogy Te másképp csinálsz/gondolsz dolgokat mint én (pl. kényszeresen azonnal bezárod a csomagtartót, otthon a zárt garázsban is).
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24595


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 13:16:59 »

MKIV kombi, 5 év és 118e km. Naponta többször is nyitom-csukom a csomagtartó ajtót, és most hogy már hűvösebb van, biza eléggé rá kell segíteni hogy kinyíljon. Igaz legalább még fent marad és nem kell seprűnyél.  smile
MKIII kombi, most 15 éves, 257e km, és télen-nyáron is simán nyílik a csomagtárajtó, és fent is marad. És én se kímélem.
Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027


E-mail
« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 16:31:25 »

MKIII kombi, most 15 éves, 257e km, és télen-nyáron is simán nyílik a csomagtárajtó, és fent is marad. És én se kímélem.
Persze, mert tudja, hogy nincs több dobása... Utána bontó...  Cheesy Cheesy   integet2 integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11187



E-mail
« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 18:13:56 »

Persze, mert tudja, hogy nincs több dobása... Utána bontó...  Cheesy Cheesy   integet2 integet2
fú de kemény vagy Silver5kombi  eplus2
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027


E-mail
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 22:35:38 »

fú de kemény vagy Silver5kombi  eplus2
Félreértetted! Ott volt utána az emo!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2018.10.27 szombat, 16:00:03 »

Én nem problémáztam, csak megállapítottam, hogy nem úgy működik, ahogy én elvártam (azon meg lehet vitatkozni, hogy 999 úgy gondolja, hogy adott idő után már ne csukódjon motorral a csomagtérajtó, 1 meg azt hogy még másnap is becsukódhat).
Aztán megkérdeztem, hogy más autóján is így működik-e? (Értsd: ez direkt ilyen, vagy az enyém hibás?)
Namost, ez az amire nem kaptam választ, ellenben ekézést hogy miért hagyom nyitva, azt annál inkább.
Az ekézést elég jól bírom, de az elszomorított, hogy fel se merült senkiben, hogy kipróbálja és elmondja az eredményt Sad. Hiába, változnak az idők... ez a közösség amikor létrejött (2002), akkor nem pont ilyen volt a hozzáállás...

Miért is? Nekem nem ment el az agyvizem attól, hogy Te másképp csinálsz/gondolsz dolgokat mint én (pl. kényszeresen azonnal bezárod a csomagtartót, otthon a zárt garázsban is).
ha minden kötél szakadna...  vigyor3

https://www.aliexpress.com/item/Better-Smart-Auto-Electric-Tail-Gate-Lift-for-Ford-Focus-2014-model-very-good-quality-free/32795464698.html?spm=2114.11010108.06001.248.3ad9649b49XWS1&gps-id=pcJustForYou&scm=1007.13562.109986.0&scm_id=1007.13562.109986.0&scm-url=1007.13562.109986.0&pvid=f1fa5df3-f0cb-4979-9041-48761ff84462
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1997



E-mail
« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2018.10.30 kedd, 09:04:39 »

https://www.autonavigator.hu/cikkek/tudod-mi-valtozott-iden-a-ford-mondeon-elaruljuk/

Odatették magukat úgy igazán. Bár nálam +1 pont, amiért beszántották a cukorkalámpát!  eljen
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6775



E-mail
« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2018.10.30 kedd, 09:37:42 »

https://www.autonavigator.hu/cikkek/tudod-mi-valtozott-iden-a-ford-mondeon-elaruljuk/

Odatették magukat úgy igazán. Bár nálam +1 pont, amiért beszántották a cukorkalámpát!  eljen

210 pacis motort is kukázták? Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3336


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2018.10.30 kedd, 09:52:41 »

MKIII kombi, most 15 éves, 257e km, és télen-nyáron is simán nyílik a csomagtárajtó, és fent is marad. És én se kímélem.

Amilyen keveset használod.. lehet a rozsda már nem engedi lecsapódni a teleszkópot  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3 2002  2.0TDCI 130LE GHIA 5speed 5tür.....csak a Ford,sorrendben : 3 Capri III ,3Mk3 Mondeo
audioshop.hu    DD Audio Best Of Subwoofer,  szinte minden ami autóhifi!
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1997



E-mail
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2018.10.30 kedd, 12:47:01 »

210 pacis motort is kukázták? Sad

Jaja, 2 okból is.

- Nem EU6d kompatibilis még
- nincs is rá igény, momentán a pezsónál is 180ps a plafon

Elvitte a kiscica a "jó" mocikat. Bár pont a franc tudja, mit mutatnak ezek a motorok (2.0bitdci) 2-3 év múlva gari időn túl.

Szorgalmaznám a kötelező garanciális hattérrel garantált kilómetér futások közzétételét. Ha előre megmondanák őszintén, hogy mit mernek vállalni, akkor a júzer dönthetne mien fosht vagy ígéretest vesz a nyakába.

Pl: béenvé 20d = guaranteed burn in 150k km / € 70.000,-
folcvágen pakszát = no worries up to 50k km, over Huh? / € 50.000,-
ferd mendeler = change your steering wheel by 40k km / € 30.000,- 
szeát fieszta 1.0tfsi = waste in 100k km / 8.000,-
Óódi A7 3.0TFSI = no any beam feature available in the first 1000km  nyes nyes / € 104.000,- (most vette át egy cég itt az udvarban, és konkrétan baxik világítani a hipermátrixled. Allítólag modulcsere lesz és minden kúúl. Kis pénz, kis foci...  Cheesy Cheesy Cheesy)

És így lehetne válogatni a kocsik között. Ez lenne a menő!  vigyor3 vigyor3 És akkor nem lenne leküzdhetetlen dilemma a 220 ezret futott, gyári kormányos, még nem kiégett, egyben lévő mondeóm helyett valamit választani.
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6775



E-mail
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2018.10.30 kedd, 13:15:05 »

Jaja, 2 okból is.

- Nem EU6d kompatibilis még
- nincs is rá igény, momentán a pezsónál is 180ps a plafon

Elvitte a kiscica a "jó" mocikat. Bár pont a franc tudja, mit mutatnak ezek a motorok (2.0bitdci) 2-3 év múlva gari időn túl.

Szorgalmaznám a kötelező garanciális hattérrel garantált kilómetér futások közzétételét. Ha előre megmondanák őszintén, hogy mit mernek vállalni, akkor a júzer dönthetne mien fosht vagy ígéretest vesz a nyakába.

Pl: béenvé 20d = guaranteed burn in 150k km / € 70.000,-
folcvágen pakszát = no worries up to 50k km, over Huh? / € 50.000,-
ferd mendeler = change your steering wheel by 40k km / € 30.000,- 
szeát fieszta 1.0tfsi = waste in 100k km / 8.000,-
Óódi A7 3.0TFSI = no any beam feature available in the first 1000km  nyes nyes / € 104.000,- (most vette át egy cég itt az udvarban, és konkrétan baxik világítani a hipermátrixled. Allítólag modulcsere lesz és minden kúúl. Kis pénz, kis foci...  Cheesy Cheesy Cheesy)

És így lehetne válogatni a kocsik között. Ez lenne a menő!  vigyor3 vigyor3 És akkor nem lenne leküzdhetetlen dilemma a 220 ezret futott, gyári kormányos, még nem kiégett, egyben lévő mondeóm helyett valamit választani.

Egyre inkább azt érzem, hogy nem Ford lesz a következő autóm Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11187



E-mail
« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2018.10.30 kedd, 20:30:17 »

Egyre inkább azt érzem, hogy nem Ford lesz a következő autóm Sad

Hanem mi? Én is ezen gondolkozom évek óta, szívem bömbi/merga irányba vinne, de azok ha meg is veszi az ember, akkor a szervizelésnél belerokkan.
A ford kiesik, legalábbis ha a focus minőségi "változását" nézem. Vw/audi/skoda hááááát, nekem nem jön be (ok, a gyerekemnek seatot vettem, az mondjuk tetszik, de a faék egyszerűségével vetekszik a gép).
Kb akkor a német vonal le is ment a klotyóba.
Mondeo méret kell, Toyota camry, avensis, corolla; Honda accord; Kia Optima; Hyundai i40; Citroen c5; Peugeot  506
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23554


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2018.10.30 kedd, 20:56:52 »

Hanem mi? Én is ezen gondolkozom évek óta, szívem bömbi/merga irányba vinne, de azok ha meg is veszi az ember, akkor a szervizelésnél belerokkan.
A ford kiesik, legalábbis ha a focus minőségi "változását" nézem. Vw/audi/skoda hááááát, nekem nem jön be (ok, a gyerekemnek seatot vettem, az mondjuk tetszik, de a faék egyszerűségével vetekszik a gép).
Kb akkor a német vonal le is ment a klotyóba.
Mondeo méret kell, Toyota camry, avensis, corolla; Honda accord; Kia Optima; Hyundai i40; Citroen c5; Peugeot  506
nem véletlen nem mk4fl vagy mk5 lett nálunk sem az mk4 utód vigyor3
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6775



E-mail
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2018.10.30 kedd, 22:04:38 »

Hanem mi? Én is ezen gondolkozom évek óta, szívem bömbi/merga irányba vinne, de azok ha meg is veszi az ember, akkor a szervizelésnél belerokkan.
A ford kiesik, legalábbis ha a focus minőségi "változását" nézem. Vw/audi/skoda hááááát, nekem nem jön be (ok, a gyerekemnek seatot vettem, az mondjuk tetszik, de a faék egyszerűségével vetekszik a gép).
Kb akkor a német vonal le is ment a klotyóba.
Mondeo méret kell, Toyota camry, avensis, corolla; Honda accord; Kia Optima; Hyundai i40; Citroen c5; Peugeot  506

Nem tudom... Persze az MK4 még sokáig meglesz a terveim szerint, de tényleg nem tudom, hogy mi lehet majd az utódja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935



E-mail
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2018.10.31 szerda, 10:32:24 »

nem véletlen nem mk4fl vagy mk5 lett nálunk sem az mk4 utód vigyor3
És mi lett?  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2018.10.31 szerda, 11:09:39 »

És mi lett?  vigyor3
nem bömi? Roll Eyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23554


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2018.10.31 szerda, 11:46:09 »

És mi lett?  vigyor3
508, ezen a 163lóhoz értelmes váltó van, nem duplakuplung

nem bömi? Roll Eyes
nincs sajna fiatal bmw-ből olyan, amit saját felhasználásra megvennék szomoru1
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2018.10.31 szerda, 12:09:50 »

508, ezen a 163lóhoz értelmes váltó van, nem duplakuplung
nincs sajna fiatal bmw-ből olyan, amit saját felhasználásra megvennék szomoru1
és milyen mocival?
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6775



E-mail
« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2018.10.31 szerda, 12:47:12 »

és milyen mocival?

508-hoz 163Le-vel 2.0HDi-t dob a gugli.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2018.10.31 szerda, 13:36:06 »

508-hoz 163Le-vel 2.0HDi-t dob a gugli.
ekkora fáradságot nem öltem bele... vigyor3 mégiscsak pözsó...
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6775



E-mail
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2018.10.31 szerda, 14:21:48 »

ekkora fáradságot nem öltem bele... vigyor3 mégiscsak pözsó...

Egy ideig nálam is talonban volt az előző generációs 508. Abba is berakták a 2.2-es 200 pacis motort. De aztán az MK4-nek összességében jobban megfogott a külső-belső formavilága.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23554


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2018.10.31 szerda, 16:23:09 »

és milyen mocival?
ugyan az mint mk4fl, 163le eur5. ja meg a dpf se ilyen idióta megoldás, meg nem is fapos nyes
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23554


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2018.10.31 szerda, 16:24:22 »

Egy ideig nálam is talonban volt az előző generációs 508. Abba is berakták a 2.2-es 200 pacis motort. De aztán az MK4-nek összességében jobban megfogott a külső-belső formavilága.
pedig kényelemre, komfortra agyonveri az mk4et vigyor3 főleg a panoráma üvegtetővel, van a kormányon váltófül, bármikor bele tudsz nyúlni, stb vigyor3
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2018.10.31 szerda, 17:30:50 »

ugyan az mint mk4fl, 163le eur5. ja meg a dpf se ilyen idióta megoldás, meg nem is fapos nyes
mesélj erről a dpf-ről.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6775



E-mail
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2018.10.31 szerda, 18:19:06 »

pedig kényelemre, komfortra agyonveri az mk4et vigyor3 főleg a panoráma üvegtetővel, van a kormányon váltófül, bármikor bele tudsz nyúlni, stb vigyor3

Én az automatát behúzom D-be, aztán csináljon, amit akar Cheesy Nem akarok én beleszólni a dolgába.
Elsődlegesen a formája, ami nem fogott annyira meg. Nem csúnya autó, ha ideadnának egyet, nem mondaék nemet. De egy Tit-S Mondeo mellett elbújhat. Belsejénél meg a középkonzol, ami nem szimpi. Erre se mondom, hogy csúnya, de az én szememben nagyon messze van a széptől.

Most, hogy jól széfoffoltuk az MK5 topicot, mennyünk át a megfelelőbe Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1997



E-mail
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2018.10.31 szerda, 20:38:18 »

Egyre inkább azt érzem, hogy nem Ford lesz a következő autóm Sad

Tessék itt egy oi tit-s  Wink Wink:



Én simán vállalnám, külalakra biztosan. 480nm, garit adnak rá...
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2018.10.31 szerda, 22:17:33 »

Tessék itt egy oi tit-s  Wink Wink:



Én simán vállalnám, külalakra biztosan. 480nm, garit adnak rá...
inkább egy pofásabbat,kb egy árban vannak.

Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027


E-mail
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2018.11.01 csütörtök, 06:51:29 »

Én az automatát behúzom D-be, aztán csináljon, amit akar Cheesy Nem akarok én beleszólni a dolgába.
Elsődlegesen a formája, ami nem fogott annyira meg. Nem csúnya autó, ha ideadnának egyet, nem mondaék nemet. De egy Tit-S Mondeo mellett elbújhat. Belsejénél meg a középkonzol, ami nem szimpi. Erre se mondom, hogy csúnya, de az én szememben nagyon messze van a széptől.

Most, hogy jól széfoffoltuk az MK5 topicot, mennyünk át a megfelelőbe Cheesy
Szép, szép az önkritika!  worship De az előzményt is kigyomlálhatnák a  police-ök a pics@ba az offtopikba!
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 09:16:39 »

Heyho!

Láma kérdés valószínűleg, de ti hogy oldjátok meg, hogy autómosóban ne nyisson-zárjon folyamatosan a kocsi?  Huh? Roll Eyes vigyor3

(B tervem van, de gondolom létezik egyszerűbb megoldás is)
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
kocogohordar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:18:41 »

Sziasztok, beruháztam egy 3 éves Mondeoba. Szerettem volna az ETIS-ben utána nézni a pontos felszereltségnek, de nem megy. Két éve még egy másik autóval sikerült. Most csak balfax vagyok, vagy változott valami azóta?
 
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24943


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:21:38 »

Sziasztok, beruháztam egy 3 éves Mondeoba. Szerettem volna az ETIS-ben utána nézni a pontos felszereltségnek, de nem megy. Két éve még egy másik autóval sikerült. Most csak balfax vagyok, vagy változott valami azóta?
 

Nem ismerlek, így nem tudom eldönteni, hogy miben változtál azóta...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1997



E-mail
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:23:39 »

Sziasztok, beruháztam egy 3 éves Mondeoba. Szerettem volna az ETIS-ben utána nézni a pontos felszereltségnek, de nem megy. Két éve még egy másik autóval sikerült. Most csak balfax vagyok, vagy változott valami azóta?
 

Add a ruhás kocsid VINjét és elküldöm neked a felszereltséget, ha már szabad szemmel nem látható!  Wink Wink

Regisztráció szükséges az ETIS - hez már.
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
kocogohordar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2018.11.06 kedd, 13:57:40 »

Nem ismerlek, így nem tudom eldönteni, hogy miben változtál azóta...  hehe
Jaja, tényleg nem... Wink
Naplózva
kocogohordar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2018.11.06 kedd, 14:00:22 »

Add a ruhás kocsid VINjét és elküldöm neked a felszereltséget, ha már szabad szemmel nem látható!  Wink Wink

Regisztráció szükséges az ETIS - hez már.
Köszönöm, elküldtem
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1997



E-mail
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2018.11.06 kedd, 14:22:50 »

Köszönöm, elküldtem

Ment...  wave
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
kocogohordar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2018.11.06 kedd, 16:33:22 »

Ment...  wave
Köszönöm Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24943


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2018.11.07 szerda, 10:53:22 »

Ha a téli szetthez veszek tpms szenzorokat, akkor azt újra kell tanítani. Vagy simán beszerel, felszerel és összetanul magától?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43128



« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2018.11.07 szerda, 11:29:06 »

Ha a téli szetthez veszek tpms szenzorokat, akkor azt újra kell tanítani. Vagy simán beszerel, felszerel és összetanul magától?
hallottm már olyat, hogy pár km után már fogta a jelet, de olyat is, hogy diaggal kellett párosítani.
de mi a veszteni valód? eplus2
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2018.11.07 szerda, 12:10:54 »



Na ez azért nagyon erős túlzás, majd duplaannyiért van most is a legolcsóbb mint ahogy én a Mondeot vettem. Ha ez igaz lenne én is Lexus-t vettem volna Cheesy
« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 14:52:54 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.