Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.06.25 kedd, 00:26:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 540010 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2019.04.24 szerda, 12:20:40 »

Módosítottam: Frozen White helyett Ruby Red lesz. Kértem bele: Business csomag 5,
Komfort csomag 3 és Technológia csomag 2, valamint sötétített üvegeket és mini
pótkereket. Ja, és ütközésmegelőző rendszert. Már alig várom, hogy meglegyen,
bár azt mondták hogy kb. 3-4 hónap. gun

Köszönöm mindenkinek a segítséget  worship

Grat! worship
Módositani addig tudsz, ameddig gyártásba nem kerül.
Én március elején rendeltem, julius utolso napjaiban  megjött.

Az átadást sztem soha nem fogom elfelejteni! A györi önkormányzatbol lenyúlták a rendszámom amire a biztositást+forgalomba helyezési procedurát elökészitették.
Ott álltunk a szalonban, pénteken 13h kor, azt rendszám sehol. (Egy zalaegerszegi nepper lenyulta)
Végül is kihoztam a kocsit, de az okirathamisitás tényállást kimeritettük volna...3 napig egy másik rendszámmal jártam, mint amire a papirok szóltak.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3512



« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2019.04.24 szerda, 12:22:22 »

Most egy ST s foliát terveztetek rá, ami harmonizál a fekete-piros beltérrel, meg lenne egy ST felirat középen.
Azt mondja a dekoratör ismerös, h a szép munkáért a középkonzolt ki kell szerelni, a domboru élek miatt h tartos maradjon az évek során.

Jaja, a szétbontás mindenképp ajánlott. Majd ha kész, dobj róla képet. Én félnék egyedit felrakatni, talán a "gyári" fóliák jobban bírják mint a nyomtatott.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2019.04.24 szerda, 12:31:03 »

Jaja, a szétbontás mindenképp ajánlott. Majd ha kész, dobj róla képet. Én félnék egyedit felrakatni, talán a "gyári" fóliák jobban bírják mint a nyomtatott.
Györi dekoros ismerösnek komoly referenciái vannak, auto foliázás, reklám, stb.
Ajánlott anyagot is, magam részéröl nem ragaszkodom a fényes felülethez.

Oksa, ha kész tolok fotot.
Egyelöre megnézzük hogy lehet a középkonzolt kiemelni.
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.24 szerda, 12:37:29 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
KJozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87



E-mail
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2019.04.24 szerda, 15:27:23 »

Módosítottam: Frozen White helyett Ruby Red lesz. Kértem bele: Business csomag 5,
Komfort csomag 3 és Technológia csomag 2, valamint sötétített üvegeket és mini
pótkereket. Ja, és ütközésmegelőző rendszert. Már alig várom, hogy meglegyen,
bár azt mondták hogy kb. 3-4 hónap. gun

Köszönöm mindenkinek a segítséget  worship


Gratula  eljen
Az enyém kb. ugyanez de van még:
Riasztóberendezés belsőtér-érzékelőkkel
külön akkumulátorral, emelésérzékelőkkel (Thatcham 1), távirányítós kettős központi zárral
és
Holttér figyelő rendszer (BLIS) ami utólag programozással már tudja a keresztforgalom figyelést is.
Hasznos ha parkolásból tolatsz ki.
Képeket majd összeszedek és küldök privátban wave

Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3123



« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2019.04.24 szerda, 17:16:33 »

Lehet, hogy PowerFord féle 180 paci.

Egyébként erről van szó: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium_led_fenyszoro_navi_ulesfutes-14257622


Rendszám alapján annyit megtudtam, hogy bidcar.eu-s licites autó lehetett. Az ottani képek alapján is szép állapotban, és kilométer is stimmel.

Ami kicsit "aggasztó", hogy a dokumentumok szerint 30ezer km-enként volt szervizelve.

Esetleg vélemény, észrevétel?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44418



« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2019.04.24 szerda, 17:38:18 »

Egyébként erről van szó: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium_led_fenyszoro_navi_ulesfutes-14257622


Rendszám alapján annyit megtudtam, hogy bidcar.eu-s licites autó lehetett. Az ottani képek alapján is szép állapotban, és kilométer is stimmel.

Ami kicsit "aggasztó", hogy a dokumentumok szerint 30ezer km-enként volt szervizelve.

Esetleg vélemény, észrevétel?

merthogy annyi a szervízciklusa előírás szerint vagy évente.
Én mit szóljak a 2év vagy 30e km-hez? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3123



« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2019.04.24 szerda, 17:39:31 »

merthogy annyi a szervízciklusa előírás szerint vagy évente.
Én mit szóljak a 2év vagy 30e km-hez? Roll Eyes

Tudom hogy annyi, de nem biztos hogy olyan jó ha betartják. vigyor3  Vagy nem kell emiatt aggódni?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44418



« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2019.04.24 szerda, 17:41:50 »

Tudom hogy annyi, de nem biztos hogy olyan jó ha betartják. vigyor3  Vagy nem kell emiatt aggódni?
Az előírás ennyi.Más, ha majd te besűríted önhatalmúlag.Ez nem jelent semmit,csak akkor erről legyen valami előéleti történet is.
Amúgy meg a 0w30-as olajak már ezt az emelt ciklust is kibírják magasan.A szennyeződés miatt a szűrő ami furcsa, hogy cseppet sem nőtt meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2019.04.24 szerda, 18:36:22 »

Az előírás ennyi.Más, ha majd te besűríted önhatalmúlag.Ez nem jelent semmit,csak akkor erről legyen valami előéleti történet is.
Amúgy meg a 0w30-as olajak már ezt az emelt ciklust is kibírják magasan.A szennyeződés miatt a szűrő ami furcsa, hogy cseppet sem nőtt meg.
Nem az olaj a gyenge pont(ezek már simán kibirnak 100e km üzemet) hanem az olajszürö.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2019.04.24 szerda, 19:01:26 »

Nem az olaj a gyenge pont(ezek már simán kibirnak 100e km üzemet) hanem az olajszürö.

100e kilométert az olaj?

kb. 30 ezret bír ki (aztán kéri a cserét) úgy, hogy szinte folyamatosan pályán használják csak.

Dízel motor, hígul, szennyeződik..... sokkal jobban, mint pl. a benzines. Csodák nincsenek!
A 0W meg nem a "tartósságot" jelöli. Az első sorban a start-stop miatt szükséges.
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.24 szerda, 19:03:10 írta Meg Győző » Naplózva
YaZoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2019.04.24 szerda, 19:22:34 »

A BLIS rendszerhez milyen programozás kell, hogy tudja a keresztforgalom figyelést?
Ilyenkor hogyan működik? A tükörben jelzi a forgalmat?
Köszi.

Gratula  eljen
Az enyém kb. ugyanez de van még:
Riasztóberendezés belsőtér-érzékelőkkel
külön akkumulátorral, emelésérzékelőkkel (Thatcham 1), távirányítós kettős központi zárral
és
Holttér figyelő rendszer (BLIS) ami utólag programozással már tudja a keresztforgalom figyelést is.
Hasznos ha parkolásból tolatsz ki.
Képeket majd összeszedek és küldök privátban wave


Naplózva
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2019.04.24 szerda, 19:38:59 »

100e kilométert az olaj?

kb. 30 ezret bír ki (aztán kéri a cserét) úgy, hogy szinte folyamatosan pályán használják csak.

Dízel motor, hígul, szennyeződik..... sokkal jobban, mint pl. a benzines. Csodák nincsenek!
A 0W meg nem a "tartósságot" jelöli. Az első sorban a start-stop miatt szükséges.
Majd Stealt-et kérdezd meg, öt elismerem e téma szakértöjének!  worship
Voltam bent nála Battán az üzemben, ott is szoba került h mi birja tovább.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2019.04.24 szerda, 19:51:37 »

Majd Stealt-et kérdezd meg, öt elismerem e téma szakértöjének!  worship
Voltam bent nála Battán az üzemben, ott is szoba került h mi birja tovább.

Az olaj lehet, hogy új korában egyforma és léteznek teszteljárások. Ezeknek nyilván van valamilyen eredménye is.
Na de kérem!
Egy kint az utcán, mindenféle körülményekben üzemelő motor egészen más!
Azokra a felhasználási körülményekre aligha lehet érdemben tesztelni a négy fal között.
Rengeteg körülmény belejátszik. Sok rövid út, sok indítási/felmelegedési szakasz... megszakított regenek...stb....stb. Dízel motorban szennyeződik a legjobban az olaj.
Transit-oknál (talán van 60e-s ciklus is) valamikor 6-7e km-nél olajcserét kér. A felhasználási körülmények.
Inkább úgy lehet fogalmazni, hogy akár 60e .... de ehhez már elméleti ideális, talán egyhuzamban folyamatos meleg motorral levezetett 60e km kell.
Egy átlag ember nem így használja az autót.


Csodák nincsenek!  wave


Persze mindenki tegyen úgy, ahogy szerinte jó.  Cool


« Utoljára szerkesztve: 2019.04.24 szerda, 19:55:18 írta Meg Győző » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25371


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2019.04.24 szerda, 20:35:36 »

Az olaj lehet, hogy új korában egyforma és léteznek teszteljárások. Ezeknek nyilván van valamilyen eredménye is.
Na de kérem!
Egy kint az utcán, mindenféle körülményekben üzemelő motor egészen más!
Azokra a felhasználási körülményekre aligha lehet érdemben tesztelni a négy fal között.
Rengeteg körülmény belejátszik. Sok rövid út, sok indítási/felmelegedési szakasz... megszakított regenek...stb....stb. Dízel motorban szennyeződik a legjobban az olaj.
Transit-oknál (talán van 60e-s ciklus is) valamikor 6-7e km-nél olajcserét kér. A felhasználási körülmények.
Inkább úgy lehet fogalmazni, hogy akár 60e .... de ehhez már elméleti ideális, talán egyhuzamban folyamatos meleg motorral levezetett 60e km kell.
Egy átlag ember nem így használja az autót.


Csodák nincsenek!  wave


Persze mindenki tegyen úgy, ahogy szerinte jó.  Cool




Transitokat szerelsz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KJozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87



E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2019.04.24 szerda, 20:58:00 »

A BLIS rendszerhez milyen programozás kell, hogy tudja a keresztforgalom figyelést?
Ilyenkor hogyan működik? A tükörben jelzi a forgalmat?
Köszi.

Előre haladáskor a holttér figyelő sárga LED-el jelez a tükörben. Ha tolatsz és kereszt forgalmat érzékelnek a hátsó érzékelők,
akkor azon az oldalon jelez a sárga LED és csipog.
Nekem a szervizben állították be utólag a BLIS mellé, de lehet hogy ma már alapból így van a programozás.
Powerford is ajánlja az opciók közt.
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23755


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:15:37 »

100e kilométert az olaj?

kb. 30 ezret bír ki (aztán kéri a cserét) úgy, hogy szinte folyamatosan pályán használják csak.

Dízel motor, hígul, szennyeződik..... sokkal jobban, mint pl. a benzines. Csodák nincsenek!
A 0W meg nem a "tartósságot" jelöli. Az első sorban a start-stop miatt szükséges.
nem, hogy nyitott lennél a világra, elmegy az annyit, utána csak motort kell cserélni, nem olajat+szűrőket. a raklapos komplett motoron úgyis ott az új szűrő nyes
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:15:53 »

Transitokat szerelsz?

Diagnosztika, vizsgálat kell.
Idő előtti olajcsere kérelem.....

Más típusoknál is korábban jelez.
Eddig talán egy MKV Mondeo 2.0 TDCI volt, ami 29e körül jött. De szinte pálya csak Mo-No-Mo.
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.24 szerda, 21:18:32 írta Meg Győző » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23755


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:16:06 »

Majd Stealt-et kérdezd meg, öt elismerem e téma szakértöjének!  worship
Voltam bent nála Battán az üzemben, ott is szoba került h mi birja tovább.
az elmélet és a gyakorlat ritkán találkozik a valóságban
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23755


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:20:06 »

Transit-oknál (talán van 60e-s ciklus is) valamikor 6-7e km-nél olajcserét kér. A felhasználási körülmények.




van, nem is jött be, a kezdetiek ráadásul nem is figyelnek semmit, csak számolnak km-ről visszafele. marketing ügyileg jól hangzik flotta rendeléskor,hogy ebben a 160ekm alatt csak 2x kell szervízbe menni, olajcserére költeni, még a konkurenciával ez idő alatt mondjuk 3x. 10 autónál az már 30 olajcsere...

meg is lehet nézni milyen fasza lett a transit/jumper/boxer a ford féle 2.2tdci-vel. jumperba valamiért nem is vállalták be a 2.3-as helyett...
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23755


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:21:42 »

Nem az olaj a gyenge pont(ezek már simán kibirnak 100e km üzemet) hanem az olajszürö.
egyszerű lenne akkor a képlet, 3x akkora szűrő kellen mint most, 4-500al drágább lenne az autó és nagybetűkkel oda lehetne írni, hogy az első 100km gondozásmentes. remek reklámfogás lenne és mégsincs ilyen...
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23755


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:23:28 »

Diagnosztika, vizsgálat kell.
Idő előtti olajcsere kérelem.....

Más típusoknál is korábban jelez.
Eddig talán egy MKV Mondeo 2.0 TDCI volt, ami 29e körül jött. De szinte pálya csak Mo-No-Mo.
mk4-nek sem kell sok, 3-4 le nem futott regen és már kéri is az olajcserét, mindegy, hogy 1000km-rel ezelőtt volt.
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:25:43 »

mk4-nek sem kell sok, 3-4 le nem futott regen és már kéri is az olajcserét, mindegy, hogy 1000km-rel ezelőtt volt.

Ennyi  eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23755


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:32:44 »

Ennyi  eljen
német mk4 fl, kint márkaszervízben indulás előtt megcsinálták a részecskeszűrő tisztítást+olajcserét, vaporizert hagyták békén. mirehazajött az autó kérte megint az olajcserét. elsőgyanú, hogy biztos elfelejtették kint nullázni. gép rádug, kiolvas, jé vaporizer hiba lesz... és ezért elkértek kint 2100eurót
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:56:51 »

német mk4 fl, kint márkaszervízben indulás előtt megcsinálták a részecskeszűrő tisztítást+olajcserét, vaporizert hagyták békén. mirehazajött az autó kérte megint az olajcserét. elsőgyanú, hogy biztos elfelejtették kint nullázni. gép rádug, kiolvas, jé vaporizer hiba lesz... és ezért elkértek kint 2100eurót


Én gép nélkül, autó felemel, gumicső...... egyből csekkolom a vaporizert.  A műszer meg csak igazolja.  Cool
Naplózva
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 06:01:07 »

egyszerű lenne akkor a képlet, 3x akkora szűrő kellen mint most, 4-500al drágább lenne az autó és nagybetűkkel oda lehetne írni, hogy az első 100km gondozásmentes. remek reklámfogás lenne és mégsincs ilyen...
Irtam pedig.
Olajszürö a leggyengébb láncszem.

Mesélj, a 2,5T vel mik voltak a tapasztalatok?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 12:34:49 »

Sziasztok!

Más is kapott visszahívást tengelykapcsoló-csúszás érzékelő szoftverre? Nekem most szóltak hogy majd vinnem kell a gépsárkányt...
Naplózva

2016 Mondeo MKV Trend, 1.5 Ecoboost 150LE , Moondust Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 13:13:04 »

Sziasztok!

Más is kapott visszahívást tengelykapcsoló-csúszás érzékelő szoftverre? Nekem most szóltak hogy majd vinnem kell a gépsárkányt...

Az kapott, akinek az alvázszáma alapján beleesik az autója a kampányba.
Honnan kaptad, hova hiszed?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25430


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 13:27:11 »

Az kapott, akinek az alvázszáma alapján beleesik az autója a kampányba.
Honnan kaptad, hova hiszed?
Félig off a téma, de:
Ezek a visszahívások hogy működnek? Nyilván a kereskedés az első tulaj elérhetőségét tudja, utána egy eladásnál már bukik a dolog. Akkor értesítik az első tulajt, ő meg jófejségi alapon vagy továbbadja az infót, vagy nem? Alvázszám alapján nem nagyon megtalálható az aktuális tulaj. Vagy pl. egy régebbi autó (mondjuk az enyém), ha lenne visszahívás, engem tuti soha nem érnek utol. Akkor akkor lenne cserélve a visszahívott alkatrész, ha épp márkaszervizbe viszem, és ott kidobja, hogy beleesek egy visszahívásba? Ha nem megyek márkaszervizbe, és mondjuk valami fontos (pl. légzsákvezérlő) visszahívás van, akkor így soha nem értesülnék róla?
Naplózva

MKIV, 2012.03. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 866



« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 13:44:46 »

Sziasztok!

Más is kapott visszahívást tengelykapcsoló-csúszás érzékelő szoftverre? Nekem most szóltak hogy majd vinnem kell a gépsárkányt...
focus fórumon is megjelent: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=490719#490719
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:02:02 »

Sziasztok!

Más is kapott visszahívást tengelykapcsoló-csúszás érzékelő szoftverre? Nekem most szóltak hogy majd vinnem kell a gépsárkányt...

Üdv! Engem (autót) érintette a visszahívás, de én mentem be a helyi szervízbe miatta. (Ecoboost motorok visszahívására vonatkozó cikk után ellenőriztem van-e visszahívás a kocsira.) Egyeztettünk időpontot, bevittem, pár óra múlva mehettem érte. Annyit mondtak az átvételkor, hogy ellenőrizték a kuplungtárcsát is, nem kell cserélni.
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:04:40 »

Félig off a téma, de:
Ezek a visszahívások hogy működnek? Nyilván a kereskedés az első tulaj elérhetőségét tudja, utána egy eladásnál már bukik a dolog. Akkor értesítik az első tulajt, ő meg jófejségi alapon vagy továbbadja az infót, vagy nem? Alvázszám alapján nem nagyon megtalálható az aktuális tulaj. Vagy pl. egy régebbi autó (mondjuk az enyém), ha lenne visszahívás, engem tuti soha nem érnek utol. Akkor akkor lenne cserélve a visszahívott alkatrész, ha épp márkaszervizbe viszem, és ott kidobja, hogy beleesek egy visszahívásba? Ha nem megyek márkaszervizbe, és mondjuk valami fontos (pl. légzsákvezérlő) visszahívás van, akkor így soha nem értesülnék róla?

Visszahívás ellenőrzés ITT: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25430


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:08:49 »

Visszahívás ellenőrzés ITT: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
eljen worship
Naplózva

MKIV, 2012.03. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:12:48 »

Félig off a téma, de:
Ezek a visszahívások hogy működnek? Nyilván a kereskedés az első tulaj elérhetőségét tudja, utána egy eladásnál már bukik a dolog. Akkor értesítik az első tulajt, ő meg jófejségi alapon vagy továbbadja az infót, vagy nem? Alvázszám alapján nem nagyon megtalálható az aktuális tulaj. Vagy pl. egy régebbi autó (mondjuk az enyém), ha lenne visszahívás, engem tuti soha nem érnek utol. Akkor akkor lenne cserélve a visszahívott alkatrész, ha épp márkaszervizbe viszem, és ott kidobja, hogy beleesek egy visszahívásba? Ha nem megyek márkaszervizbe, és mondjuk valami fontos (pl. légzsákvezérlő) visszahívás van, akkor így soha nem értesülnék róla?

Ha nem sikerül a kiértesítés, akkor (márka)szervizlátogatás alkalmával kidobja a rendszer, hogy van-e valami az autóra érvényes -nem elvégzett- visszahívási szervizakció.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44418



« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:15:03 »

Félig off a téma, de:
Ezek a visszahívások hogy működnek? Nyilván a kereskedés az első tulaj elérhetőségét tudja, utána egy eladásnál már bukik a dolog. Akkor értesítik az első tulajt, ő meg jófejségi alapon vagy továbbadja az infót, vagy nem? Alvázszám alapján nem nagyon megtalálható az aktuális tulaj. Vagy pl. egy régebbi autó (mondjuk az enyém), ha lenne visszahívás, engem tuti soha nem érnek utol. Akkor akkor lenne cserélve a visszahívott alkatrész, ha épp márkaszervizbe viszem, és ott kidobja, hogy beleesek egy visszahívásba? Ha nem megyek márkaszervizbe, és mondjuk valami fontos (pl. légzsákvezérlő) visszahívás van, akkor így soha nem értesülnék róla?
szegény Domi.Olyan elveszett lettél hirtelen... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7437



E-mail
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:21:09 »

Félig off a téma, de:
Ezek a visszahívások hogy működnek? Nyilván a kereskedés az első tulaj elérhetőségét tudja, utána egy eladásnál már bukik a dolog. Akkor értesítik az első tulajt, ő meg jófejségi alapon vagy továbbadja az infót, vagy nem? Alvázszám alapján nem nagyon megtalálható az aktuális tulaj. Vagy pl. egy régebbi autó (mondjuk az enyém), ha lenne visszahívás, engem tuti soha nem érnek utol. Akkor akkor lenne cserélve a visszahívott alkatrész, ha épp márkaszervizbe viszem, és ott kidobja, hogy beleesek egy visszahívásba? Ha nem megyek márkaszervizbe, és mondjuk valami fontos (pl. légzsákvezérlő) visszahívás van, akkor így soha nem értesülnék róla?

Totalcaron volt valamelyik lángoló BMW-s cikkben, hogy jó esetben megpróbálják értesíteni az első tulajt, aztán annyi. Nem is tudnak mást tenni, az állami rendszerből nem kérdezhetik le, hogy kinek a nevén van ekkor és ekkor gyártott ilyen és ilyen típusú motorral szerelt, xy alvázszámú autó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25430


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:28:59 »

Ha nem sikerül a kiértesítés, akkor (márka)szervizlátogatás alkalmával kidobja a rendszer, hogy van-e valami az autóra érvényes -nem elvégzett- visszahívási szervizakció.
Tudtam én, csak nem sejtettem Smiley
Naplózva

MKIV, 2012.03. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21740


« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:46:12 »

Félig off a téma, de:
Ezek a visszahívások hogy működnek? Nyilván a kereskedés az első tulaj elérhetőségét tudja, utána egy eladásnál már bukik a dolog. Akkor értesítik az első tulajt, ő meg jófejségi alapon vagy továbbadja az infót, vagy nem? Alvázszám alapján nem nagyon megtalálható az aktuális tulaj. Vagy pl. egy régebbi autó (mondjuk az enyém), ha lenne visszahívás, engem tuti soha nem érnek utol. Akkor akkor lenne cserélve a visszahívott alkatrész, ha épp márkaszervizbe viszem, és ott kidobja, hogy beleesek egy visszahívásba? Ha nem megyek márkaszervizbe, és mondjuk valami fontos (pl. légzsákvezérlő) visszahívás van, akkor így soha nem értesülnék róla?

A te autódra (és már úgy általában az mk4-ekre ) nincs/nem igazán van értesítés. Aludj nyugodtan....
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25430


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:49:35 »

A te autódra (és már úgy általában az mk4-ekre ) nincs/nem igazán van értesítés. Aludj nyugodtan....
Most (kivételesen Smiley ) nem én voltam a lényeg. Hanem tényleg a visszahívás menetére voltam kíváncsi. Írhattam volna egy egy éves, eladott, esetleg külföldről behozott MK5-öt is. Lényeg, hogy már nem az első tulajnál van.
Naplózva

MKIV, 2012.03. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 15:34:06 »

Most (kivételesen Smiley ) nem én voltam a lényeg. Hanem tényleg a visszahívás menetére voltam kíváncsi. Írhattam volna egy egy éves, eladott, esetleg külföldről behozott MK5-öt is. Lényeg, hogy már nem az első tulajnál van.
Ezért(is) érdemes tartani, h évente 1x érdemes felkeresni a márkaszervizt, tulajok számátol függetlenül.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23755


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 23:15:41 »

Irtam pedig.
Olajszürö a leggyengébb láncszem.

Mesélj, a 2,5T vel mik voltak a tapasztalatok?

a felhasználás/felhasználó mindig a leggyengébb láncszem. ha minimális rizikóval meg lehetne ilyet csinálni, hogy a gariidőt kibírja a 95-98%a akkor már lenne ilyen

mire vagy kiváncsi. ha taposod eszik, nem keveset, viszont megy is. tuning potenciál van benne rendesen. a dízeles alacsony fordulaton való használatot kell elkerülni, úgy szeretnek csapágyasodni. érzésre nem erőlködik onnan sem a nyomaták miatt. 12-14l/100km ha nem gond akkor nem egy rossz választás
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2019.04.26 péntek, 05:42:54 »


mire vagy kiváncsi. ha taposod eszik, nem keveset, viszont megy is. tuning potenciál van benne rendesen. a dízeles alacsony fordulaton való használatot kell elkerülni, úgy szeretnek csapágyasodni. érzésre nem erőlködik onnan sem a nyomaták miatt. 12-14l/100km ha nem gond akkor nem egy rossz választás
Köszi.
Igazábol azert érdekelt, mert egyszer szerettem volna kiprobálni a Mondeo nagytalin amikor megjelent, de mire sorra kerültem volna addigra beállt a kuplung, tréler vitte el.
Nekem benne volt a pakliban az STCi(240 paci)az MKV-böl, de ott is hasonlo fogyasztasi adatokrol olvasni itt ott, akkor meg inkább a Mustang Smiley
Ha már gyakran kell felkeresni az üzemanyag töltö állomást.

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44418



« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2019.04.26 péntek, 07:11:29 »

Köszi.
Igazábol azert érdekelt, mert egyszer szerettem volna kiprobálni a Mondeo nagytalin amikor megjelent, de mire sorra kerültem volna addigra beállt a kuplung, tréler vitte el.
Nekem benne volt a pakliban az STCi(240 paci)az MKV-böl, de ott is hasonlo fogyasztasi adatokrol olvasni itt ott, akkor meg inkább a Mustang Smiley
Ha már gyakran kell felkeresni az üzemanyag töltö állomást.


volt korábban másik nicked?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25430


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2019.04.26 péntek, 08:08:38 »

volt korábban másik nicked?
MondESU, ha jól emlékszem.
Naplózva

MKIV, 2012.03. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2019.04.26 péntek, 09:10:11 »

MondESU, ha jól emlékszem.
Igen, stimmt.  eljen Miskolci szekcio, MacsMan&tsai!

Aztán nem voltam aktiv tag, a régi nicket nem tudtam feltámasztani, igy lett a mostani! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.26 péntek, 09:15:15 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44418



« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2019.04.26 péntek, 09:47:36 »

Igen, stimmt.  eljen Miskolci szekcio, MacsMan&tsai!

Aztán nem voltam aktiv tag, a régi nicket nem tudtam feltámasztani, igy lett a mostani! Wink
eljen integet2
A régi regek, amik nem voltak aktívak a GDPR indulása előtti 1évben, törölve lettek.Ezért mehetett el a tiéd is a süllyesztőbe...

És még mindig a vonatot vezeted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2019.04.26 péntek, 10:28:05 »

eljen integet2
A régi regek, amik nem voltak aktívak a GDPR indulása előtti 1évben, törölve lettek.Ezért mehetett el a tiéd is a süllyesztőbe...

És még mindig a vonatot vezeted?
Igen, vonatozgatok.
De már a Lajtán túl!
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44418



« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2019.04.26 péntek, 10:31:37 »

Igen, vonatozgatok.
De már a Lajtán túl!
mikolctól igen messze esik...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



E-mail
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2019.04.26 péntek, 10:42:48 »

mikolctól igen messze esik...
De Györtöl már nem!  beka3
4 éve odaköltöztem.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2019.04.26 péntek, 12:01:33 »

Az kapott, akinek az alvázszáma alapján beleesik az autója a kampányba.
Honnan kaptad, hova hiszed?

Ford KKE-től Szentendréről jött a levél, Debrecenbe viszem a Vagéphez Május 8-án.
Naplózva

2016 Mondeo MKV Trend, 1.5 Ecoboost 150LE , Moondust Silver
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2019.04.26 péntek, 12:03:55 »

Visszahívás ellenőrzés ITT: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Ez nem igazán működik jól, mert az én autómra azt írta ki hogy "No Campain message(s) found"...
Naplózva

2016 Mondeo MKV Trend, 1.5 Ecoboost 150LE , Moondust Silver
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.