tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 21:22:15 » |
|
halászlét már ettünk, meg mákos gubát is írtam még Szét offoljuk a topicot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 02:01:09 » |
|
Szét offoljuk a topicot Az nem csoda, hiszen nehéz úgy beszélni egy autóról, h még nem is láttuk, ill. próbáltuk!! De azért látom ti jól kiveséztétek ezt a mondeo népautós témát!! Megmondom őszintén, h olyan jól érveltetek, h nem tudnák pártoskodni senki mellett. Nekem nagyon tetszik az V-ös, akár csak a IV-es, és a III-val is meg voltam elégedve, de tény h minden generáció felett eljár az idő... nyár végén még alig volt itt Zegen IV-es mondi, meg is néztek vele... ma már itt is igen elterjedt sajnos... de nem bánom mert én nekem sem farok méregetésre kellett... hanem a megbízhatóság és kényelem miatt!!! A kényelem 5-ös, de a megbízhatóság már nem a régi!!!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:03:04 » |
|
Azt azért nem mondanám,hogy komolytalan autó
mitöl komoly egy autó?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 23:12:48 » |
|
mitöl komoly egy autó?
Megbízhatóság, minőség, dizájn, teljesítmény. Nekem ilyen sorrenden. Azt akartam még mondani (amellett, hogy kb mindenkivel egyetértek, kivéve azzal h csúnya az mk3-as kombi, mert nekem qvára tetszik;), hogy az mk1-mk2-es szériát is nagyon szerettem. Szép autók voltak. Ma is sziveesen lennék tulaja pölö egy MK2-es ST-nek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 15:52:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 15:54:54 » |
|
Maximum attól aki benn ül, mert egy autó nem több mint egy használati tárgy amiből van olcsóbb meg drágább.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 16:02:43 » |
|
Maximum attól aki benn ül, mert egy autó nem több mint egy használati tárgy amiből van olcsóbb meg drágább.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
kofy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 22:58:39 » |
|
Csere Csaba teszteli a Mondeo 5-öt https://www.youtube.com/watch?v=7SikJ3lC-lYROTFL: Nézzétek meg kb. 7.20-tól ahogy saját magát felhívja Syncen keresztül. ROTFL 2: A radardetektor se semmi egy tesztben...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2013.01.01 kedd, 10:28:30 » |
|
De mi abban az újdonság, hogy hangvezérléssel telefonál? Már 2006-ban hangvezérléssel rendeltem az MKIII-asom. Már akkor se volt nagy újdonság. (igazából semmi funkcióbeni fejlesztése nincs a mostani IV-esnél sem, de ahogy hallom a az V-ösnél sem.) igazából ami az europai verzió arról az ecoboostok kivételével semmit nem tudni. pedig itt europában jó ha 30% benzines kerülne eladásra belőlük.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2013.01.01 kedd, 11:02:00 » |
|
Csak azok a filléres megoldások ne lennének. A csomagtérajtó két olyan ronda ívvel csatlakozik a kasztnihoz, hogy én ki se merném nyitni a csomagtérajtót zsúfoltabb helyen, mert tök égő. A motorháztető alól meg kispórolták a gázrugót. Az én 11 éves Mondeomban is már gázrugós volt a motorháztető, az ötösben meg sima pálcás. Azért én többet várnék el egy ilyen autótól. Egyébként nagyon tetszik ez az autó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2013.01.01 kedd, 11:47:12 » |
|
Csak azok a filléres megoldások ne lennének. A csomagtérajtó két olyan ronda ívvel csatlakozik a kasztnihoz, hogy én ki se merném nyitni a csomagtérajtót zsúfoltabb helyen, mert tök égő. A motorháztető alól meg kispórolták a gázrugót. Az én 11 éves Mondeomban is már gázrugós volt a motorháztető, az ötösben meg sima pálcás. Azért én többet várnék el egy ilyen autótól. Egyébként nagyon tetszik ez az autó. A IV-esben is már csak pálcás, de ez nem számít. Úgy se a motorteret fogod nyitogatni. Minőségében jobb kellemesebb hatású anyagok vannak a IV-esben mint a III-asban. Az V-ösben meg minden bizonyára kellemesebb lesz mint a IV-esben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2013.01.01 kedd, 11:56:27 » |
|
A IV-esben is már csak pálcás, de ez nem számít. Úgy se a motorteret fogod nyitogatni. Minőségében jobb kellemesebb hatású anyagok vannak a IV-esben mint a III-asban. Az V-ösben meg minden bizonyára kellemesebb lesz mint a IV-esben.
Nekem nagyon tetszik az ötös, csak van egy két dolog aminél kicsit szívom a fogam. Én biztosan fogok venni ötös Mondeot, csak kb. 15 év múlva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:17:39 » |
|
Nekem nagyon tetszik az ötös, csak van egy két dolog aminél kicsit szívom a fogam. Én biztosan fogok venni ötös Mondeot, csak kb. 15 év múlva. Csak szokatlan mint a III-as utána IV-es. Én is biztos vagyok benne hogy venni fogok V-öst ha majd kijön de a faceliftesből abból is mint a III-asnál meg a IV-esnél is tettem (legfeljebb ha nem jön ki akkora amikorra a mostani helyett illene venni egy újat, akkor szükségmegoldásként simán csak 5-öst lesz de az akkor nem a fordéktól. Árban már úgyse lesz nagy eltérés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:20:31 » |
|
semmi új érzés nincs benne az utcán láva egy face lift 3 az mk4-böl
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
kofy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2013.01.01 kedd, 13:40:09 » |
|
De mi abban az újdonság, hogy hangvezérléssel telefonál? Már 2006-ban hangvezérléssel rendeltem az MKIII-asom. Már akkor se volt nagy újdonság. (igazából semmi funkcióbeni fejlesztése nincs a mostani IV-esnél sem, de ahogy hallom a az V-ösnél sem.) igazából ami az europai verzió arról az ecoboostok kivételével semmit nem tudni. pedig itt europában jó ha 30% benzines kerülne eladásra belőlük.
Csak a Sync "magyarságára" szerettem volna felhívni a figyelmet, ezek szerint nem ment át... Kszábá Kszéré, így tudta felhívni magát az ipse... Node mit várunk, ha magyar BC menüt se tudnak csinálni x éve...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2013.01.01 kedd, 13:46:30 » |
|
Csak a Sync "magyarságára" szerettem volna felhívni a figyelmet, ezek szerint nem ment át... Kszábá Kszéré, így tudta felhívni magát az ipse... Node mit várunk, ha magyar BC menüt se tudnak csinálni x éve...
Ezen nincs semmi meglepő. Hha tudnád, hogy a klímával, hogy tudja büntetni azt aki csak egy kicsi akcentussal is merészel kiadni egy parancsot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:00:02 » |
|
Csak szokatlan mint a III-as utána IV-es. Én is biztos vagyok benne hogy venni fogok V-öst ha majd kijön de a faceliftesből abból is mint a III-asnál meg a IV-esnél is tettem (legfeljebb ha nem jön ki akkora amikorra a mostani helyett illene venni egy újat, akkor szükségmegoldásként simán csak 5-öst lesz de az akkor nem a fordéktól. Árban már úgyse lesz nagy eltérés Neked III-as előtt mi volt ?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:47:22 » |
|
Neked III-as előtt mi volt ? Off tévelygések, sajátban Nissan (csak ők a renault házasság után már kiszálltak a középkategóriából) utána egy jó darabig cégeseket használtam főleg opeleket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2013.01.01 kedd, 17:33:00 » |
|
Off tévelygések, sajátban Nissan (csak ők a renault házasság után már kiszálltak a középkategóriából) utána egy jó darabig cégeseket használtam főleg opeleket.
Nyugta!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:54:35 » |
|
Amúgy az Európai gyártás azért késik mert gyárat zár be a Ford és nincs kapacitás per pillanat a gyártásra.Ez 1 évet jelent.Nekem tetszik különös képpen ,hogy megint a szögletes a divat belül/szellőzőrostélyok/.Az ovális kipufogó tetszik itt is nagyon.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
oritomi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 21:22:55 » |
|
Az a 4 ajtós nem kellene semmi pénzért.Abba rakodjál 1 nagy 7végi bevásárlás után.Csakis 5 ajtós vagy kombi kellene. A középkonzolon a nyomás érzékeny gombok is baklövés,de ezeket leszámítva kellene.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2013.01.19 szombat, 10:21:16 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2013.01.19 szombat, 12:50:07 » |
|
Rakj hozzá egy évet. Genkben azt gyárat ahol eddig készültek bezárja a Ford . Áttelepítik a gyártást a spanyolokhoz éppen. Csúszik minden.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2013.01.19 szombat, 17:43:51 » |
|
Rakj hozzá egy évet. Genkben azt gyárat ahol eddig készültek bezárja a Ford . Áttelepítik a gyártást a spanyolokhoz éppen. Csúszik minden.
OK, annyira azért nem rinyálok... Hacsak be nem jön a választások előtt egy jó kis autópályatender, mert akkor Atlassal járok ki majd az építkezésre
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 09:08:19 » |
|
Gyönyörűek!!! Sztem a kombit megint jobban eltalálták, addigra mire nekem ilyenem lesz lehet már én is családos leszek és akkor már semmi kifogásom ellene!!!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 12:31:23 » |
|
https://www.youtube.com/watch?v=bgWCcf2WlpsEzt ha megnézitek ebben van egy érdekes dolog.Úgy 9 és félperc körül a néger fickó az első ajtónál érintve a keret kódolja a kocsit.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
M.Márk
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 13:18:51 » |
|
Tiszta amerika Az amerikai verdákon látni ilyet ill. hasonlót
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hayhapapi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 11:03:27 » |
|
Az tény ,hogy népautó, de mondj egy autót ami már nem az. Mindegyikből van csillió az utakon. A 2 millástól a 30 millásig. Azt azért nem mondanám,hogy komolytalan autó, mivel van tapasztalatom a széria megjelnésétől a mondihoz,azt kell mondjam, hogy az mk4 a legkomolyabb az összes közül, a többi ehhez képest vicc kategória és tény,hogy népautók. Én ezen, hogy egy autó mennyire komoly mindig olyanoktól hallom vissza akik vagy busszal járnak vagy 1 literes 3 hengeres swiftben bosszankodnak az úton, ez van ,ez egy ilyen világ. Tény,hogy nem olyan komoly, mint egy 20 millás audi, de az az autó itt a fórumon a tagok 99%-nak csak álom kategória. Az is tény,hogy farokméregetésre nem való az autó. De egy jól kinéző, iszonyat tágas családi autó, és azért még most is sokan megfordulnak utána, vagy azért mert jól néz ki, vagy azért mert vágynak rá. Pl.: a 3s kombi után mindenki csak egyszer fordul meg, mert abból a látványból 1 is elég, bocsi Ahhoz képest a 4es kombija a design mekkája. Én személy szerint ezért vettem 4es kombit, mert nem tudtam volna kibékülni magammal,hogy kiadtam egy olyan kombira pénzt ami egyszerűen nem tetszik, belül szűk, raktere nagy az tény, (1etlen pozitívum), a hátulja nem szép, elkapkodott, lámpákat oldalra feldobálós, csináljunk belőle hamar sok pénzt biznisz volt. De erre hamar rájöttek hála istennek! És végszóként, amíg több Focus rohangál az úton, mint mondeo, addig az azt jelenti,hogy de sokan is szeretnének ilyen komolytalan autót a ***ük alá tenni, csak egy a bibi, nincs rá pénz mag! Na bumm Tudod, kicsit elfogult ez a hozzászólás szerintem. Sokan, sőt rengetegen a seggüket a földhöz vernék, hogy ha akár csak egy II-es vagy III-as Mondeo a kezük közé jutna.. Kicsit olyan a hozzászólásod, mintha te nem Magyarországon élnél.. Amúgy meg az én I-es Mondeo-m után, szoktak fordulni, dícsérték is meg már benzinkúton, itt ott, sőt, nagyon nagyon jó érzés amikor egy szembejövő I-es Mondeo-s villog és int neked.. Na, ez az összetartás nincs meg se az II-es, III-as, IV-es Mondeoknál még.. Majd 10 év múlva..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsoel
|
|
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:03:57 » |
|
Nekem kell ilyen..
|
|
|
Naplózva
|
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2013.02.12 kedd, 22:50:33 » |
|
Nekem kell ilyen.. Én azt nem értem a Ford mértnem gyárja Americában a mondeo-t???ha a BMW X5 csak ott készül és onnan szállítják minden hova és olyan kivitelben amelyik országba kell akkor ez mértnem megy a Ford-nak.???Amúgy ez a kódolás nekem is tetszik.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
kofy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 10:52:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 11:44:33 » |
|
Jaja, pont most néztem én is. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
mbdeb
|
|
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2013.04.03 szerda, 15:18:20 » |
|
Halott verzió! Addigra a design már elavult lesz senkinek nem kell majd, pláne, hogy a Fusion már egy éve szaladgál az utakon a nagyvizen túl. (eladják majd flottásnak - ócóér ) -> még jobban romlik a mondeo renoméja -> nő az összes többié
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsoel
|
|
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:58:20 » |
|
Halott verzió! Addigra a design már elavult lesz senkinek nem kell majd, pláne, hogy a Fusion már egy éve szaladgál az utakon a nagyvizen túl.
(eladják majd flottásnak - ócóér ) -> még jobban romlik a mondeo renoméja -> nő az összes többié
valóban elmaradt az új projekt!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
|
|
|
kofy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:51:34 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2013.04.10 szerda, 15:42:27 » |
|
Nekem kell ilyen.. Csekély 27e dolcsiért+regadó a tied lehet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 15:45:48 írta Lacika71 »
|
Naplózva
|
|
|
|
zsoel
|
|
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2013.04.16 kedd, 18:10:46 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 10:29:53 » |
|
Olyan az eleje mint egy aston martiné
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 20:24:19 » |
|
Olyan az eleje mint egy aston martiné Bizony ám! Még össze is hasonlították őket egy egymás melletti képen, nagyon hasonlóak....
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 22:11:10 » |
|
Ezt a választ kaptam Érdről a Ford-tól:
Köszönettel vettük megtisztelő érdeklődését az új Ford Mondeo iránt! Ezúton tájékoztatom, hogy az autó előre láthatóan 2013 vége előtt nem fog megérkezni, így árakat, felszereltségi szinteket sem tudunk még. Amennyiben bármilyen információt tudunk az autóról, azt fogjuk Önnek küldeni.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 10:10:29 » |
|
És még mindíg csúnya az a hűtőrács.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2013.05.04 szombat, 12:13:59 » |
|
És még mindíg csúnya az a hűtőrács.
Nem csúnya az......csak olyan Aston Martin-os.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2013.05.04 szombat, 12:32:05 » |
|
Nem csúnya az......csak olyan Aston Martin-os. Nézzétek meg az új Escortot is akkor már http://www.origo.hu/auto/20130422-visszatert-a-ford-escort.html
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.04 szombat, 12:34:08 írta kisgyerek83 »
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:39:48 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:56:51 » |
|
Valamikor 1950 körül Ferdinand Porsche fogott egy bogarat, kicsit lapította, húzta, tett még bele 2 hengert és nagyjából lett belőle 911. Nincs új a Nap alatt.
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 22:36:22 » |
|
Valamikor 1950 körül Ferdinand Porsche fogott egy bogarat, kicsit lapította, húzta, tett még bele 2 hengert és nagyjából lett belőle 911. Nincs új a Nap alatt.
Valamikor Barényi Béla kitalálta a bogárhátút. A porse meg jól ellopta. Nem talált az ki semmit. Baréti megnyerte a pert, most már az ő neve alatt fut a project.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.31 szerda, 10:38:17 írta Angel »
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2013.05.31 péntek, 09:23:27 » |
|
Valamikor Baréti Béla kitalálta a bogárhátút. A porse meg jól ellopta. Nem talált az ki semmit. Baréti megnyerte a pert, most már az ő neve alatt fut a project.
és ő ki?? mert a gugli nem ismeri
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2013.05.31 péntek, 09:53:18 » |
|
és ő ki?? mert a gugli nem ismeri Este az Offban majd írok erről, feltéve, ha nem lesz sok
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2013.06.11 kedd, 09:28:28 » |
|
Valamikor Baréti Béla kitalálta a bogárhátút. A porse meg jól ellopta. Nem talált az ki semmit. Baréti megnyerte a pert, most már az ő neve alatt fut a project.
Dehogynem. Pl. ezt : (az már más tészta, hogy egy rakás sz*r lett )
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
zsoel
|
|
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:23:16 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
|
|
|
|