Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2021.01.19 kedd, 03:43:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 868802 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2020.11.02 hétfő, 21:36:41 »

Azannyaszemit!!! Egész formás. Ez a hűtőrács volt rajta?

Üdv:
D.

Igen, Titanium autót individual csomaggal rendelte az elöző hölgy tulaj. Az elemeket utólag is meg lehet venni a Fordnál horror áron.
Naplózva

Feleségem: Mondeo MK5 Titanium AWD 2016 2.0TDCi Individual, 5 ajtós, Ruby Red, fix panorámatető, Dynamic LED
Én: Mondeo MK4 FL 2011 2.0TDCi 140>163LE 6 sebesség, 5 ajtós Titanium+Xenon+keyless, Lunar Sky, 5,8l/100km,gyári helyre kínai 8 szenz parkradar,Android4.4.4 HU+Tolatóka
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2020.11.05 csütörtök, 12:42:33 »

Igen, Titanium autót individual csomaggal rendelte az elöző hölgy tulaj. Az elemeket utólag is meg lehet venni a Fordnál horror áron.

Ez nálunk az ST-line. (legalábbis kívülről)  Wink
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
varcsa77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



E-mail
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2020.11.06 péntek, 09:15:56 »

Azannyaszemit!!! Egész formás. Ez a hűtőrács volt rajta?

Üdv:
D.

Izlések és pofonok, de nekem a gyári jobban tetszik Smiley
Naplózva

2011. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Blue Panther  - 140 ► 163 HP by EssMotor
2016. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Magnetic Yellow - 150 ►180 HP by Predi
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2020.11.06 péntek, 09:34:41 »

Izlések és pofonok, de nekem a gyári jobban tetszik Smiley
Ez is gyári.
Naplózva
varcsa77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



E-mail
« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2020.11.06 péntek, 21:04:40 »

Ez is gyári.

Akkor másik gyári! Amúgy nem tudtam.
Naplózva

2011. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Blue Panther  - 140 ► 163 HP by EssMotor
2016. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Magnetic Yellow - 150 ►180 HP by Predi
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2020.11.15 vasárnap, 17:03:12 »

Sziasztok! Úgy tűnik, hogy az MK4.5 kombi után a következő Ford egy MKV hybrid kombi lesz. Egyelőre a katalógusokat nézegetem, és nem egyértelmű. A Titanium Hybrid felszereltségnek része a motoros ülés vagy sem? Akinek van, esetleg fel tudna homályosítani? Köszi!
M
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184



« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2020.11.15 vasárnap, 19:35:14 »

Sziasztok! Úgy tűnik, hogy az MK4.5 kombi után a következő Ford egy MKV hybrid kombi lesz. Egyelőre a katalógusokat nézegetem, és nem egyértelmű. A Titanium Hybrid felszereltségnek része a motoros ülés vagy sem? Akinek van, esetleg fel tudna homályosítani? Köszi!
M
Üdv!

Nálunk a cégnél titánium volt,abban benne volt a motoros ülés alapból.De ha veszel egy vignale kombit (7mill. már kapsz) abban biztos benne van, plusz klímás meg masszírozós az ülés.
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero

Most:Tesla model 3 long range
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2605



« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2020.11.15 vasárnap, 21:10:30 »

Üdv!

Nálunk a cégnél titánium volt,abban benne volt a motoros ülés alapból.De ha veszel egy vignale kombit (7mill. már kapsz) abban biztos benne van, plusz klímás meg masszírozós az ülés.
hol kapsz 7M ért Viganle kombit? Krisztiánnál tök egyedi eset volt, és jött a kereskedő és pikk pakk elvitte, majd fent lesz a hahun 8-9ért, vagy már fent is volt
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184



« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2020.11.15 vasárnap, 21:17:50 »

hol kapsz 7M ért Viganle kombit? Krisztiánnál tök egyedi eset volt, és jött a kereskedő és pikk pakk elvitte, majd fent lesz a hahun 8-9ért, vagy már fent is volt
Nem volt egyedi eset,pénteken érkezett meg a kollégám kocsija.Fehér vignale kombi 7.3mill volt az ára +forg.
Mostanában elég sok fiatal hybrid kocsit hoz.Az autószállítón volt egy corolla,meg egy chr mindkettő 1 éves volt.
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.15 vasárnap, 21:20:39 írta ywerd » Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero

Most:Tesla model 3 long range
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2605



« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2020.11.15 vasárnap, 21:25:11 »

Nem volt egyedi eset,pénteken érkezett meg a kollégám kocsija.Fehér vignale kombi 7.3mill volt az ára +forg.
Mostanában elég sok fiatal hybrid kocsit hoz.Az autószállítón volt egy corolla,meg egy chr mindkettő 1 éves volt.
értem, mindazonáltal a klasszikus használtautó portálokon nincs ennyiért ilyen autó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184



« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2020.11.15 vasárnap, 21:34:50 »

értem, mindazonáltal a klasszikus használtautó portálokon nincs ennyiért ilyen autó
Ki az aki ott vesz autót?Ez a klub is azért van,hogy egymást segítsük,hogy megosszuk a megbízható szerelők,asztalosok,kereskedők...stb. elérhetőségeiket.
Én is így vettem tőle alkatrészt meg autót.
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero

Most:Tesla model 3 long range
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2020.11.20 péntek, 10:46:00 »

Az MK5-nél az ablaktörlő lapát gumáját ki lehet cserélni, úgy mint az MK4-nél lehet, vagy kompletten lehet már csak cserélni?
Milyen ablaktörlőt érdemes venni? Milyen vált be nálatok?


 
Naplózva

Feleségem: Mondeo MK5 Titanium AWD 2016 2.0TDCi Individual, 5 ajtós, Ruby Red, fix panorámatető, Dynamic LED
Én: Mondeo MK4 FL 2011 2.0TDCi 140>163LE 6 sebesség, 5 ajtós Titanium+Xenon+keyless, Lunar Sky, 5,8l/100km,gyári helyre kínai 8 szenz parkradar,Android4.4.4 HU+Tolatóka
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2020.11.23 hétfő, 07:52:37 »

Az MK5-nél az ablaktörlő lapát gumáját ki lehet cserélni, úgy mint az MK4-nél lehet, vagy kompletten lehet már csak cserélni?
Milyen ablaktörlőt érdemes venni? Milyen vált be nálatok?


 

Gyári motorcraft...petrányi webshopba érdemes venni, szállítással is olcsóbb mint bemenni bármelyik Fordba.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8363


E-mail
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 14:01:41 »

A TPMS szenzor automatikus betanulásáról csak annyit, hogy marhaság. Vettem egy szett téli kereket (felni+gumi+tpms szenzor). Felraktam az autóra. Reseteltem a műszerfalon a leírás szerint (kézikönyv). Mit ad isten, kb 5 perc múlva jön az üzenet: "tire pressure ... malfunction" Tehát nem tanulja meg.
Naplózva

Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE Ambiente
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi Trend
Ex3:2016 Opel Astra J 1.6 Enjoy sedan
2016 MKV 2.0 TDCi 150 LE Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46734



« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 14:44:53 »

A TPMS szenzor automatikus betanulásáról csak annyit, hogy marhaság. Vettem egy szett téli kereket (felni+gumi+tpms szenzor). Felraktam az autóra. Reseteltem a műszerfalon a leírás szerint (kézikönyv). Mit ad isten, kb 5 perc múlva jön az üzenet: "tire pressure ... malfunction" Tehát nem tanulja meg.
új tpms szenzorhoz mindig kell a műszer,ami "berúgja a bringát".  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26256


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 19:41:24 »

A TPMS szenzor automatikus betanulásáról csak annyit, hogy marhaság. Vettem egy szett téli kereket (felni+gumi+tpms szenzor). Felraktam az autóra. Reseteltem a műszerfalon a leírás szerint (kézikönyv). Mit ad isten, kb 5 perc múlva jön az üzenet: "tire pressure ... malfunction" Tehát nem tanulja meg.

Biztos az autódhoz való a szenzor? A2017 utáni szenzort nem kell tanítani. 24 kerék tapasztalatából mondom ezt
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4795



E-mail
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 21:50:13 »

Biztos az autódhoz való a szenzor? A2017 utáni szenzort nem kell tanítani. 24 kerék tapasztalatából mondom ezt
De az övé az aláírás alapján 2016-os.
Alffal pedig egyezzetek meg, hogy végül is mindig kell vagy soha.

Ha útba esik, a XXII. kerületben megcsinálom a betanítást.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8363


E-mail
« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 22:44:44 »

De az övé az aláírás alapján 2016-os.
Alffal pedig egyezzetek meg, hogy végül is mindig kell vagy soha.

Ha útba esik, a XXII. kerületben megcsinálom a betanítást.

Ha akarom útba esik (Vecsésen melózok, Békáson lakom) de általában későn végzek.  Úgyis kell vinnem szervizbe, mert az első szélvédő jobb oldalán nem fűt kb 30-40 cm szélességben. Hátha gariba megcsinálják. Ha nem, úgy marad. Akkor majd lehet, hogy megkereslek. Köszi.
Naplózva

Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE Ambiente
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi Trend
Ex3:2016 Opel Astra J 1.6 Enjoy sedan
2016 MKV 2.0 TDCi 150 LE Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46734



« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2020.11.27 péntek, 08:44:57 »

De az övé az aláírás alapján 2016-os.
Alffal pedig egyezzetek meg, hogy végül is mindig kell vagy soha.

Ha útba esik, a XXII. kerületben megcsinálom a betanítást.
taps nem egyezség kérdése.
Ha soha: így soha nem fog működni,írta.
Ha mindig: némileg több az esély, ha hozzá való,akkor tuti.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2020.11.27 péntek, 10:13:34 »

Akinek van kormányfűtése és használja, tapasztalta-e már, hogy nagyon forró a kormány?
Az asszony panaszkodik, hogy égeti a kezét.

Az interneten azt találtam, hogy állítható a hőmérséklet ForScannel. Mondeonál gyárilag 29 C fokra van állítva.
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.27 péntek, 10:35:18 írta Tibor69 » Naplózva

Feleségem: Mondeo MK5 Titanium AWD 2016 2.0TDCi Individual, 5 ajtós, Ruby Red, fix panorámatető, Dynamic LED
Én: Mondeo MK4 FL 2011 2.0TDCi 140>163LE 6 sebesség, 5 ajtós Titanium+Xenon+keyless, Lunar Sky, 5,8l/100km,gyári helyre kínai 8 szenz parkradar,Android4.4.4 HU+Tolatóka
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37027


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2020.11.27 péntek, 12:18:26 »

Akinek van kormányfűtése és használja, tapasztalta-e már, hogy nagyon forró a kormány?
Az asszony panaszkodik, hogy égeti a kezét.

Az interneten azt találtam, hogy állítható a hőmérséklet ForScannel. Mondeonál gyárilag 29 C fokra van állítva.

Nekem hidegben kellemes kézmeleg, de kb. fél óra után ki szoktam kapcsolni, akkor kellemetlen, de nem forró akkor sem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2020.11.27 péntek, 13:38:48 »

Akinek van kormányfűtése és használja, tapasztalta-e már, hogy nagyon forró a kormány?
Az asszony panaszkodik, hogy égeti a kezét.

Az interneten azt találtam, hogy állítható a hőmérséklet ForScannel. Mondeonál gyárilag 29 C fokra van állítva.

Heated Steering Wheel Temp:         
714-02-01 (2013+ MY)   xxXX XXXX xx      
(HSWM)   44 4444 (68º - 2013/2014/2015 Fusion/MKZ Default)      
4C 4C4C (76ºF)      
54 5454 (84ºF - 2015 Mondeo Default)      
58 5858 (88ºF)      
5A 5A5A (90ºF)      
5C 5C5C (92ºF - 2016/2017 Fusion Default)      
5E 5A5E (94ºF)      
64 6464 (100ºF - 2016/2017 MKZ Default)

Ezt találtam, meg kell nézni a gyárihoz képest mi van beállítva, aztán van 2 alacsonyabb hőmérséklet ha gyárit érzi melegnek.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46734



« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2020.11.27 péntek, 14:05:43 »

Nekem hidegben kellemes kézmeleg, de kb. fél óra után ki szoktam kapcsolni, akkor kellemetlen, de nem forró akkor sem.
de még nem is volt hideg. eddig ez a 0fok semmi.Akkor lesz mérvadó,amikor -15fokba fogod a langyi kormányt,az a tuti. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2020.12.10 csütörtök, 08:42:16 »

Nem Magyar, hanem Terület: (+)"B" Talán Belgium-ban újonnan üzembe helyezett Mondeo Ford szerviz előéletét (Garancia időszak, szervíz akciók) valahogy meg lehet tudni?
Az ilyen "külföldi" autók garanciája érvényes Magyarországon is?
PC-n a Ford.hu-n az alvázszám alapján "GARANCIA: Jelenleg nem elérhető. Ideiglenes szerverhiba lépett fel" szöveg van.
A saját magyarországi Mondeónknál kiirja a garanciát, hogy alap vagy kiterjesztett és a lejárat dátumát. Sőt a Fordpass appban még a szervizelőzményekben Ford szervizben elvégzett szervizakciókat dátum, km megadása mellett kilistázza:
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.10 csütörtök, 08:46:00 írta Tibor69 » Naplózva

Feleségem: Mondeo MK5 Titanium AWD 2016 2.0TDCi Individual, 5 ajtós, Ruby Red, fix panorámatető, Dynamic LED
Én: Mondeo MK4 FL 2011 2.0TDCi 140>163LE 6 sebesség, 5 ajtós Titanium+Xenon+keyless, Lunar Sky, 5,8l/100km,gyári helyre kínai 8 szenz parkradar,Android4.4.4 HU+Tolatóka
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2020.12.10 csütörtök, 09:16:14 »

Nem Magyar, hanem Terület: (+)"B" Talán Belgium-ban újonnan üzembe helyezett Mondeo Ford szerviz előéletét (Garancia időszak, szervíz akciók) valahogy meg lehet tudni?
Az ilyen "külföldi" autók garanciája érvényes Magyarországon is?
PC-n a Ford.hu-n az alvázszám alapján "GARANCIA: Jelenleg nem elérhető. Ideiglenes szerverhiba lépett fel" szöveg van.
A saját magyarországi Mondeónknál kiirja a garanciát, hogy alap vagy kiterjesztett és a lejárat dátumát. Sőt a Fordpass appban még a szervizelőzményekben Ford szervizben elvégzett szervizakciókat dátum, km megadása mellett kilistázza:
[img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20201210v01u9w30.

Szia. Az enyém Belgából van. 2+3 év vagy 100ezer km volt rá is igen megkaptam rá. Nekem írja Fordpassba, de lehet azért mert vittem már magyarba szervízbe.
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.10 csütörtök, 10:09:47 írta alf® » Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2020.12.10 csütörtök, 10:32:53 »

Szia. Az enyém Belgából van. 2+3 év vagy 100ezer km volt rá is igen megkaptam rá. Nekem írja Fordpassba, de lehet azért mert vittem már magyarba szervízbe.

A Fordpass az autódra mutatja a szervizelőzményeket is részletesen?

Nálam így néz ki:
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.10 csütörtök, 10:55:49 írta Tibor69 » Naplózva

Feleségem: Mondeo MK5 Titanium AWD 2016 2.0TDCi Individual, 5 ajtós, Ruby Red, fix panorámatető, Dynamic LED
Én: Mondeo MK4 FL 2011 2.0TDCi 140>163LE 6 sebesség, 5 ajtós Titanium+Xenon+keyless, Lunar Sky, 5,8l/100km,gyári helyre kínai 8 szenz parkradar,Android4.4.4 HU+Tolatóka
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2020.12.10 csütörtök, 13:47:08 »

A Fordpass az autódra mutatja a szervizelőzményeket is részletesen?

Nálam így néz ki:


Ha rámegyek a jármű adataira, közvetlen a kocsi alatt irja hogy meghosszabított garancia, egy pajzs alaku ikonba meg van egy 5 -ös, ha belemegyek dátumra írja meddig, illetve a km-tert is.
Igen hogy szervíz előzményeket is, km-ek stimmelnek, van mikor baromságokat ír, hogy milyen szerviz volt, van mikor meg normálisan, hogy olaj és szűrők cseréje stb...de hozott már nekem olyant is hogy vezérlés csere  nyes pedig csak 50k van a kocsiban.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2020.12.10 csütörtök, 14:20:17 »

Ha rámegyek a jármű adataira, közvetlen a kocsi alatt irja hogy meghosszabított garancia, egy pajzs alaku ikonba meg van egy 5 -ös, ha belemegyek dátumra írja meddig, illetve a km-tert is.
Igen hogy szervíz előzményeket is, km-ek stimmelnek, van mikor baromságokat ír, hogy milyen szerviz volt, van mikor meg normálisan, hogy olaj és szűrők cseréje stb...de hozott már nekem olyant is hogy vezérlés csere  nyes pedig csak 50k van a kocsiban.

Nálam is volt mikor gyújtógyertya cserét írtak 30ekm-nél a dízel autóhoz. Most meglepő módon jól hozza a szervizakciókat.
A tatabányai Ford szervizben megkérdeztem a kiszemelt autó előéletét, készséggel segített a kolléga. Az autó megvan alvázszám alapján, Belgiumban hozták forgalomba, de semmi egyéb szervizinfó nem volt, még az átadás előtti átvizsgálás sincs bejegyezve. Úgyhogy felejtős az autó.
Naplózva

Feleségem: Mondeo MK5 Titanium AWD 2016 2.0TDCi Individual, 5 ajtós, Ruby Red, fix panorámatető, Dynamic LED
Én: Mondeo MK4 FL 2011 2.0TDCi 140>163LE 6 sebesség, 5 ajtós Titanium+Xenon+keyless, Lunar Sky, 5,8l/100km,gyári helyre kínai 8 szenz parkradar,Android4.4.4 HU+Tolatóka
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2020.12.10 csütörtök, 14:52:33 »

Nálam is volt mikor gyújtógyertya cserét írtak 30ekm-nél a dízel autóhoz. Most meglepő módon jól hozza a szervizakciókat.
A tatabányai Ford szervizben megkérdeztem a kiszemelt autó előéletét, készséggel segített a kolléga. Az autó megvan alvázszám alapján, Belgiumban hozták forgalomba, de semmi egyéb szervizinfó nem volt, még az átadás előtti átvizsgálás sincs bejegyezve. Úgyhogy felejtős az autó.

Akkor azt Fordba nem szervízelték egyértelműen...akkor gari sem lesz rá Wink
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
sadam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2020.12.11 péntek, 15:01:13 »

Sziasztok!

Egy Fiesta (MK6), egy Focus (MK3) után megérkeztem egy 2015.10-ik havi Mondeohoz.
Vásárlás óta 4 hónap telt el, pandémia miatt visszafogott (7eKM) használat mellett úgy érzem nem sikerült mellényúlni. 150eKM-ről indulok, 1.5 TDCI (120LE), M6-os váltó, első Mo-i forgalomba helyezés, szervizkönyv szerint 30eKM-ént szervizelték (+ megvolt az opcionális első olajcsere is az elején). Céges autó révén szerencsére használták rendesen, 7-10 havonta volt olajcserén, az én szememnek picit furcsa ez a 30eKM-enkénti szerviz, de nem vagyok hozzáértő. Smiley Vásárlás célfüggvénye nálam a következő volt: 99%-ban autópálya használat, 130-as GPS szerinti tempomatos tempó.

Végigolvastam a teljes topikot, maradt bennem 2 kérdés, ezzel kapcsolatban szeretném a véleményeteket kérni:

1. Ha minden igaz az 1.5TDCI-nek 240eKM/10év a vezérléscsere intervalluma. Mennyire életbiztosítás ezt megvárni? Szívem szerint már vinném a közeljövőben, abból kiindulva, hogy volt 1-2 eset itt a fórumon, hogy széthullott 180-200eKM körül.

2. A digitális+analóg szervizkönyv ellenére Ford Etis szerint 2 visszahívás nem lett megcsinálva az autón:
17E09 - 1.5L ÉS 2.0L DURATORQ KÉNTELENÍTÉS
18P11 - MONDEO, GALAXY / S-MAX – AKKUMULÁTOR-ELLENŐRZÉS ÉRZÉKELŐ
Mennyire ajánlatos ezekkel foglalkozni? Garanciaidőn túl vagyok, esetleg ESS megtudja csinálni vagy csak márkaszerviz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46734



« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2020.12.11 péntek, 15:07:04 »

Sziasztok!

Egy Fiesta (MK6), egy Focus (MK3) után megérkeztem egy 2015.10-ik havi Mondeohoz.
Vásárlás óta 4 hónap telt el, pandémia miatt visszafogott (7eKM) használat mellett úgy érzem nem sikerült mellényúlni. 150eKM-ről indulok, 1.5 TDCI (120LE), M6-os váltó, első Mo-i forgalomba helyezés, szervizkönyv szerint 30eKM-ént szervizelték (+ megvolt az opcionális első olajcsere is az elején). Céges autó révén szerencsére használták rendesen, 7-10 havonta volt olajcserén, az én szememnek picit furcsa ez a 30eKM-enkénti szerviz, de nem vagyok hozzáértő. Smiley Vásárlás célfüggvénye nálam a következő volt: 99%-ban autópálya használat, 130-as GPS szerinti tempomatos tempó.

Végigolvastam a teljes topikot, maradt bennem 2 kérdés, ezzel kapcsolatban szeretném a véleményeteket kérni:

1. Ha minden igaz az 1.5TDCI-nek 240eKM/10év a vezérléscsere intervalluma. Mennyire életbiztosítás ezt megvárni? Szívem szerint már vinném a közeljövőben, abból kiindulva, hogy volt 1-2 eset itt a fórumon, hogy széthullott 180-200eKM körül.

2. A digitális+analóg szervizkönyv ellenére Ford Etis szerint 2 visszahívás nem lett megcsinálva az autón:
17E09 - 1.5L ÉS 2.0L DURATORQ KÉNTELENÍTÉS
18P11 - MONDEO, GALAXY / S-MAX – AKKUMULÁTOR-ELLENŐRZÉS ÉRZÉKELŐ
Mennyire ajánlatos ezekkel foglalkozni? Garanciaidőn túl vagyok, esetleg ESS megtudja csinálni vagy csak márkaszerviz?
Szia.

1.Ezért van megadva pontosan, hogy mikor kell vinni vezérlés cserére,nem kell találgatni.Biztos vagy az előéletben,akkor ez fix.Ha mégis előbb vinnéd,azt neked kell eldöntened.
2.A visszahívás nem garanciafüggő.Ingyenes,te is elviheted bármikor.Ajánlott.Csak szervíz,mert ő tudja a rendszerbe felvinni, igazolni.
Én is hétfőn megyek a kéntelenítő sw-t frissíttetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6362


E-mail
« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2020.12.12 szombat, 18:12:59 »

Sziasztok!...
 150eKM-ről indulok, 1.5 TDCI (120LE), ...ranciaidőn túl vagyok, esetleg ESS megtudja csinálni vagy csak márkaszerviz?
Csak 1 hülye q: ez az 1.5 tdci a maga 120 pacijával hogy megy?
Próbáltad már 4 személy+csomagtartó tele (de csak a rolóig, nem a plafonig)? Tényleg kiváncsi lennék a véleményedre, nem piszkából kérdezem...  eplus2 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26256


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2020.12.12 szombat, 19:51:00 »

Sziasztok!

Egy Fiesta (MK6), egy Focus (MK3) után megérkeztem egy 2015.10-ik havi Mondeohoz.
Vásárlás óta 4 hónap telt el, pandémia miatt visszafogott (7eKM) használat mellett úgy érzem nem sikerült mellényúlni. 150eKM-ről indulok, 1.5 TDCI (120LE), M6-os váltó, első Mo-i forgalomba helyezés, szervizkönyv szerint 30eKM-ént szervizelték (+ megvolt az opcionális első olajcsere is az elején). Céges autó révén szerencsére használták rendesen, 7-10 havonta volt olajcserén, az én szememnek picit furcsa ez a 30eKM-enkénti szerviz, de nem vagyok hozzáértő. Smiley Vásárlás célfüggvénye nálam a következő volt: 99%-ban autópálya használat, 130-as GPS szerinti tempomatos tempó.

Végigolvastam a teljes topikot, maradt bennem 2 kérdés, ezzel kapcsolatban szeretném a véleményeteket kérni:

1. Ha minden igaz az 1.5TDCI-nek 240eKM/10év a vezérléscsere intervalluma. Mennyire életbiztosítás ezt megvárni? Szívem szerint már vinném a közeljövőben, abból kiindulva, hogy volt 1-2 eset itt a fórumon, hogy széthullott 180-200eKM körül.

2. A digitális+analóg szervizkönyv ellenére Ford Etis szerint 2 visszahívás nem lett megcsinálva az autón:
17E09 - 1.5L ÉS 2.0L DURATORQ KÉNTELENÍTÉS
18P11 - MONDEO, GALAXY / S-MAX – AKKUMULÁTOR-ELLENŐRZÉS ÉRZÉKELŐ
Mennyire ajánlatos ezekkel foglalkozni? Garanciaidőn túl vagyok, esetleg ESS megtudja csinálni vagy csak márkaszerviz?
1. Cseréld előbb
2. Szakszervízbe vidd el, de mindkettő egy parasztvakítás
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sadam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2020.12.12 szombat, 21:47:55 »

Csak 1 hülye q: ez az 1.5 tdci a maga 120 pacijával hogy megy?
Próbáltad már 4 személy+csomagtartó tele (de csak a rolóig, nem a plafonig)? Tényleg kiváncsi lennék a véleményedre, nem piszkából kérdezem...  eplus2  

Abszolút jogos kérdés, féltem tőle én is. Smiley
Focus 1.6 TDCI (116 LE)-ből ültem át ebbe, az ha jól sejtem kb. -200kg volt.
Mondeoval volt élményem 5 ember + fullra pakolt csomagtartóval, tűrhető volt így is, nem éreztem kellemetlenül sz@rnak. Nyilván ez viszonyítás kérdése, ki mihez van szokva.
Ahol elvérzik az egyértelműen az emelkedők, illetve befordulás kisebb utcákba, sokszor inkább 1-est pakolok, amikor ez egyáltalán nem lenne indokolt.
Súlyra 1,5 emberrel használva én szívesen ülök bele. Smiley
Amit mindenképpen el akartam kerülni az a Powershift (amikor vettem pont ilyen 2.0TDCI-kbe futottam bele), ház vásárlás/családalapítás kapujában nem tudnám röhögve venni az 1 millás javítási számlát, ha esetleg elromlik.
+1 pont volt nekem az 1.5 TDCI mellett, hogy ha minden igaz ez Bosch, megbízhatóbbnak mondják.
Mondjuk vitathatatlan, hogy kell azért minimum a 2.0TDCI - 150 LE egy ilyen tömegű kasztnihoz.

« Utoljára szerkesztve: 2020.12.12 szombat, 22:18:30 írta sadam » Naplózva
alpy79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2020.12.12 szombat, 22:05:50 »

Sziasztok! Szeretnék érdeklődni, hogy a Sync3 fejegység magyarosítható-e? Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva

2018/11 2.0 TDCi Turnier ECO Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46734



« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2020.12.12 szombat, 22:20:24 »

Sziasztok! Szeretnék érdeklődni, hogy a Sync3 fejegység magyarosítható-e? Segítségeteket előre is köszönöm!
igen.Keresd PowerFord-ot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alpy79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2020.12.14 hétfő, 07:23:21 »



Köszönöm!
Naplózva

2018/11 2.0 TDCi Turnier ECO Trend
sadam89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2020.12.17 csütörtök, 18:59:37 »

Szia.

1.Ezért van megadva pontosan, hogy mikor kell vinni vezérlés cserére,nem kell találgatni.Biztos vagy az előéletben,akkor ez fix.Ha mégis előbb vinnéd,azt neked kell eldöntened.
2.A visszahívás nem garanciafüggő.Ingyenes,te is elviheted bármikor.Ajánlott.Csak szervíz,mert ő tudja a rendszerbe felvinni, igazolni.
Én is hétfőn megyek a kéntelenítő sw-t frissíttetni.

2. Minden rendben működik a frissítés után? Nem nagyon szeretek hozzányúlni ahhoz, ami működik (a kötelezőkön kívül persze).
Meg nem mindenkinek sikerült jól a 17E09-es visszahívás:
- https://forum.rac.co.uk/threads/18529-17E09-Duratorq-De-Sulphurisation-Fuel-Pump-Continuously-Running
- https://www.fordownersclub.com/forums/topic/100635-17e09-15l-and-20l-duratorq-de-sulphurisation/
, ezért tartok tőle. Szóval erre még alszom egyet.

1. 165eKM-nél elviszem inkább cserére, biztos ami tuti. Általában 300eKM-ig szoktam megtartani az aktuális autót, ígyis-úgyis cserélnem kell, a következő buli meg már nem az én gondom. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.17 csütörtök, 19:08:05 írta sadam89 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46734



« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2020.12.17 csütörtök, 19:11:41 »

2. Minden rendben működik a frissítés után? Nem nagyon szeretek hozzányúlni ahhoz, ami működik (a kötelezőkön kívül persze).
Meg nem mindenkinek sikerült jól a 17E09-es visszahívás:
- https://forum.rac.co.uk/threads/18529-17E09-Duratorq-De-Sulphurisation-Fuel-Pump-Continuously-Running
- https://www.fordownersclub.com/forums/topic/100635-17e09-15l-and-20l-duratorq-de-sulphurisation/
, ezért tartok tőle. Szóval erre még alszom egyet.

1. 165eKM-nél elviszem inkább cserére, biztos ami tuti. Általában 300eKM-ig szoktam megtartani az aktuális autót, ígyis-úgyis cserélnem kell, a következő buli meg már nem az én gondom. Smiley
1.szabadon választott.
2.Semmit sem venni észre.Ugyan úgy jó az autó,mint előtte.Sőt azóta néztem a regenek közt futott km 590km lett.Korábban 400-450km volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2020.12.17 csütörtök, 19:14:59 »

2. Minden rendben működik a frissítés után? Nem nagyon szeretek hozzányúlni ahhoz, ami működik (a kötelezőkön kívül persze).
Meg nem mindenkinek sikerült jól a 17E09-es visszahívás:
- https://forum.rac.co.uk/threads/18529-17E09-Duratorq-De-Sulphurisation-Fuel-Pump-Continuously-Running
- https://www.fordownersclub.com/forums/topic/100635-17e09-15l-and-20l-duratorq-de-sulphurisation/
, ezért tartok tőle. Szóval erre még alszom egyet.

1. 165eKM-nél elviszem inkább cserére, biztos ami tuti. Általában 300eKM-ig szoktam megtartani az aktuális autót, ígyis-úgyis cserélnem kell, a következő buli meg már nem az én gondom. Smiley
Ez a kettő szerintem ugyanaz. Nekem nem derült ki, hogy mi a baja az autónak, azon kívül, hogy gyújtáson megy az üzemanyagpumpa. Ez milyen bajt okoz?
Naplózva
sadam89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2020.12.17 csütörtök, 19:18:08 »

Ez a kettő szerintem ugyanaz. Nekem nem derült ki, hogy mi a baja az autónak, azon kívül, hogy gyújtáson megy az üzemanyagpumpa. Ez milyen bajt okoz?
Tényleg ugyanaz Smiley, csak a dátumot néztem, hogy az eltér 3 hónappal, de ugyanaz a username. Ezek szerint nem sikerült gyorsan orvosolni a dolgot.  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26256


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2020.12.18 péntek, 13:10:41 »

Ez a kettő szerintem ugyanaz. Nekem nem derült ki, hogy mi a baja az autónak, azon kívül, hogy gyújtáson megy az üzemanyagpumpa. Ez milyen bajt okoz?

gyújtáson eddig is ment az üzemanyagpumpa. Szerencsére. Ennek köszönhető, hogy GOszűrő csere után nem kell balafaxkodni a légtelenítéssel, illetve addig be sem indul, amíg levegős.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2021.01.01 péntek, 14:54:43 »

Sziasztok!

Érdeklődők hogy Mondeo Mk5nél mikor célszerű vezérlést cserélni?

Az autó 2.0 dizel és 150 LE . Novemberben volt 5 éves és 82 ezer km van benne.

Tudom Km-re nem sok.De a szíj nem tud elöregedni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46734



« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2021.01.01 péntek, 16:11:42 »

Sziasztok!

Érdeklődők hogy Mondeo Mk5nél mikor célszerű vezérlést cserélni?

Az autó 2.0 dizel és 150 LE . Novemberben volt 5 éves és 82 ezer km van benne.

Tudom Km-re nem sok.De a szíj nem tud elöregedni?
10év vagy 200e km,de motortípus függő ism.Eza 200 vagy 10év általánosan igaz a fordokra
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2021.01.01 péntek, 16:54:30 »

Köszi a választ worship

Akkor kb. most vagyok félidőben.
Naplózva
varcsa77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



E-mail
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2021.01.05 kedd, 16:20:33 »

Ma az okos kutas megnézte nekem a fagyállót és nem csavarta vissza a kupakot. kb 40km-t mentem el így vele, két részletben. Azt vettem észre, hogy nincs fűtés. Mivel ez csepelen történt a volt Csepel Művek területén, ezért ott kerestem a megoldást, ami az lett, hogy egy Range Rover szervizből kértem fagyállót. Nem igazán láttam mit kevert nekem össze, és öntött bele, de kb 3 liter ment bele. Most elméletileg minden oké. Még 13e km van a kövi szervizig. Cseréltessem le az egészet, vagy jól van az úgy? Foglalkozzak vele még valamit? A szerencse, hogy a kupak nem veszett el, ott figyelt rám a motortérben félrecsúszva.
Naplózva

2011. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Blue Panther  - 140 ► 163 HP by EssMotor
2016. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Magnetic Yellow - 150 ►180 HP by Predi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26256


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2021.01.05 kedd, 16:51:14 »

Ma az okos kutas megnézte nekem a fagyállót és nem csavarta vissza a kupakot. kb 40km-t mentem el így vele, két részletben. Azt vettem észre, hogy nincs fűtés. Mivel ez csepelen történt a volt Csepel Művek területén, ezért ott kerestem a megoldást, ami az lett, hogy egy Range Rover szervizből kértem fagyállót. Nem igazán láttam mit kevert nekem össze, és öntött bele, de kb 3 liter ment bele. Most elméletileg minden oké. Még 13e km van a kövi szervizig. Cseréltessem le az egészet, vagy jól van az úgy? Foglalkozzak vele még valamit? A szerencse, hogy a kupak nem veszett el, ott figyelt rám a motortérben félrecsúszva.

Jövanazúgy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
varcsa77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



E-mail
« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2021.01.06 szerda, 21:24:50 »

Jövanazúgy

Köszi, ebben bíztam én is.  worship
Naplózva

2011. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Blue Panther  - 140 ► 163 HP by EssMotor
2016. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Magnetic Yellow - 150 ►180 HP by Predi
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2021.01.08 péntek, 11:45:42 »

Köszi, ebben bíztam én is.  worship
Azért nem lenne rossz tudni, milyen folyadék került bele. Ha nem alu hűtőhöz valót (bár ennek kicsi az esélye), abból lehet gond.
Naplózva
varcsa77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



E-mail
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2021.01.08 péntek, 15:50:52 »

Azért nem lenne rossz tudni, milyen folyadék került bele. Ha nem alu hűtőhöz valót (bár ennek kicsi az esélye), abból lehet gond.

Oszt ezt hogyan derítem ki? Egy egész korrekt kis autószervíz volt, bízom benne, hogy tudták mit tesznek bele.
Naplózva

2011. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Blue Panther  - 140 ► 163 HP by EssMotor
2016. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium / Magnetic Yellow - 150 ►180 HP by Predi
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.