Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:10:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1810615 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2016.12.14 szerda, 08:35:23 »

Tegnap éjszaka (ma hajnalban) egy 210 lovas dízli, automata kombi vignale-val hoztak haza.

Az eleve szubjektív benyomásaimat ronthatná, hogy már hétfőn este/éjszaka alkoholizáltam erősen egy karácsonyi vacsorán, amin csak az segített, hogy a tegnap esti vacsorán ráittam...  vigyor3

Szóval qva szép, belül is, a műszerfal valahogy nem annyira tűnik ki, hogy mennyire egysíkú...

Néha megnyomta neki, szépen lépett, de amire figyeltem az a póversnitt volt. Szóval ebben egész gyors volt (persze bebaxva minden gyorsnak tűnik hehe), nagyon bejött...

A tulaj egy hónapja lett felkérve big bossnak, gyorsan kellett valami autó, ezt tudták leakasztani. Alapvetően Volvo fun, azelőtt sosem volt Fordja, de nagyon tetszik neki.

Most ez a búcsus vignale, meg a póversnitt szerzett nálam plusz fél-fél, összesen egy pontot...

Igazából az a kérdés, hogy ez lehet hogy sima automata váltó és nem duplakuplungos? Tehát nem is powershift??
Ha ennyire be voltál baxva, még az is lehet, hogy manuális volt  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2016.12.14 szerda, 09:55:46 »

Ha ennyire be voltál baxva, még az is lehet, hogy manuális volt  nyes

Lehet nem is Ford volt?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2016.12.14 szerda, 15:25:41 »

Lehet nem is Ford volt?  hehe
Lehet nem is volt bebaxva?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2016.12.14 szerda, 18:02:39 »

Lehet nem is volt bebaxva?  Cheesy
vagy nem be,hanem meg. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 15:52:19 »

vagy nem be,hanem meg. eplus2

Te is ott voltál?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 18:58:31 »

Te is ott voltál?  eplus2
úgy érezted? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2016.12.16 péntek, 11:16:37 »

Sziasztok,

Bár régi Fórum tag volnék(akiknek MOND vmit, MondESU a miskolci szekcióból), most új nick névvel vagyok itt.

Korábban MKIII f2 esem volt, 2.0i. Azt a fiamnak ajándékoztam,  most pedig egy MKV után nézelődök.
Van e esetleg vkinek a 2.0 bi-turbós 210 LE M6 tapasztalata, információja, ez érdekelne.
Addig is olvasgatok vissza, szép napot nektek! Smiley

Előre is köszönöm! Wink
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:34:39 »

Sziasztok,

Bár régi Fórum tag volnék(akiknek MOND vmit, MondESU a miskolci szekcióból), most új nick névvel vagyok itt.

Korábban MKIII f2 esem volt, 2.0i. Azt a fiamnak ajándékoztam,  most pedig egy MKV után nézelődök.
Van e esetleg vkinek a 2.0 bi-turbós 210 LE M6 tapasztalata, információja, ez érdekelne.
Addig is olvasgatok vissza, szép napot nektek! Smiley

Előre is köszönöm! Wink
szia. wave
emléxem rád.vonatvezetőként dolgoztál.a miskolciban sokan vettek tőled ablakmosót.üdv újra itt.

Nem nagyon van sok mk5ös még,de ami késik nem múlik.
de nem a 2.0 ecobost-ra gondolsz?mert az 240le.de szerintem az nem bi-turbós. SzJaninak ilyen volt a közelmúltban-bár neki automata volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:35:50 »

szia. wave
emléxem rád.vonatvezetőként dolgoztál.a miskolciban sokan vettek tőled ablakmosót.üdv újra itt.

Nem nagyon van sok mk5ös még,de ami késik nem múlik.
de nem a 2.0 ecobost-ra gondolsz?mert az 240le.de szerintem az nem bi-turbós. SzJaninak ilyen volt a közelmúltban-bár neki automata volt.

MKV-nél a kétturbós dizli 210 LE
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.16 péntek, 14:39:20 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:37:18 »

MKV-nél a kéttúrbós dizli 210 LE
értem.akkor az ecobost 240-est nem vitték tovább az 5ösbe. worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:40:53 »

értem.akkor az ecobost 240-est nem vitték tovább az 5ösbe. worship

Szerintem van az is, csak a "nagy" dizli nem 2,2 és 200 ló, hanem 2.0 + két turbó és 210 ló.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:42:32 »

Szerintem van az is, csak a "nagy" dizli nem 2,2 és 200 ló, hanem 2.0 + két turbó és 210 ló.
szóval a 2.2 tdci volt túl nagy ezek szerint.... nyes pedig szerintem sikeres változat volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:45:46 »

szóval a 2.2 tdci volt túl nagy ezek szerint.... nyes pedig szerintem sikeres változat volt.

Pedig egy biturbó 2.2 TDCI milyen jó lett volna ~250-300 lóval és összkerékkel  finom Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 20:03:01 »

Ma 8 óra állás után, mikor elindultam, ezt a hibát írta ki pár másodpercre: Transmission overheating Stop safely. Vagy valami hasonlót. A váltó kb -2 fokos lehetett. Az eszem megáll komolyan mondom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 20:04:19 »

Ma 8 óra állás után, mikor elindultam, ezt a hibát írta ki pár másodpercre: Transmission overheating Stop safely. Vagy valami hasonlót. A váltó kb -2 fokos lehetett. Az eszem megáll komolyan mondom.

(írtam Neked mailt, de nem válaszoltál, privit küldjek, ha kontaktálódni szeretnék?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 20:32:22 »

(írtam Neked mailt, de nem válaszoltál, privit küldjek, ha kontaktálódni szeretnék?)


Nem kaptam emailt
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2016.12.21 szerda, 09:24:36 »

Sziasztok,

Bár régi Fórum tag volnék(akiknek MOND vmit, MondESU a miskolci szekcióból), most új nick névvel vagyok itt.

Korábban MKIII f2 esem volt, 2.0i. Azt a fiamnak ajándékoztam,  most pedig egy MKV után nézelődök.
Van e esetleg vkinek a 2.0 bi-turbós 210 LE M6 tapasztalata, információja, ez érdekelne.
Addig is olvasgatok vissza, szép napot nektek! Smiley

Előre is köszönöm! Wink

Üdv újra itt! wave
A régi nick-edet nem tudod felkelteni?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 10:42:02 »

Sziasztok,

Először is boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

Másodszor csak egy jó tanács. A Ford Ivanicshoz be ne tegyétek a lábatokat. A kókler munkájukról már többször írtam. De hiába váltottam szervízt, utolért a bosszújuk megint. Nemrég voltam a 60 ezres szervízen, de tegnap egyszerűen kifigyott belőle a motorolaj. 7000 km-t mentem olajcsere óta. Kedden megyek, és rájuk borítom azt a szaros kócerájt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 12:08:56 »

Sziasztok,

Először is boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

Másodszor csak egy jó tanács. A Ford Ivanicshoz be ne tegyétek a lábatokat. A kókler munkájukról már többször írtam. De hiába váltottam szervízt, utolért a bosszújuk megint. Nemrég voltam a 60 ezres szervízen, de tegnap egyszerűen kifigyott belőle a motorolaj. 7000 km-t mentem olajcsere óta. Kedden megyek, és rájuk borítom azt a szaros kócerájt.

Kifogyott az olaj? Az hogy?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 16:33:40 »

Kifogyott az olaj? Az hogy?
Hát gondolom úgy, hogy az a kókler fasz aki csavarhúzóval feszegette ki a pollenszűrőt, az kevesebbet töltött bele.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 21:16:09 »

Hát gondolom úgy, hogy az a kókler *** aki csavarhúzóval feszegette ki a pollenszűrőt, az kevesebbet töltött bele.
öööö, tudom hogy ez nem fog tetszeni, meg nem védeni akarom őket, de azért nyitható a motorháztető otthoni körülmények között is, illetve azért van a nívó pálca is, hogy azért néha a tulaj is rá tudjon nézni, hogy hol tart az olajszint
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 21:41:29 »

Sziasztok,

Először is boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

Másodszor csak egy jó tanács. A Ford Ivanicshoz be ne tegyétek a lábatokat. A kókler munkájukról már többször írtam. De hiába váltottam szervízt, utolért a bosszújuk megint. Nemrég voltam a 60 ezres szervízen, de tegnap egyszerűen kifigyott belőle a motorolaj. 7000 km-t mentem olajcsere óta. Kedden megyek, és rájuk borítom azt a szaros kócerájt.

Mármint úgy fogyott ki, hogy semmi nem maradt benne vagy "csak" lement minimum alá?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 08:38:06 »

öööö, tudom hogy ez nem fog tetszeni, meg nem védeni akarom őket, de azért nyitható a motorháztető otthoni körülmények között is, illetve azért van a nívó pálca is, hogy azért néha a tulaj is rá tudjon nézni, hogy hol tart az olajszint

Lehet. De kb 7000 km után eszem ágában sem volt nívópálcát nézegetni, hiszen az előző periódus alatt 15000 km-nél semennyi nem fogyott. Arról nem beszélve, hogy volt átvizsgáláson is a kocsi olajcsere után, de persze basztak megnézni
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 08:38:36 »

Mármint úgy fogyott ki, hogy semmi nem maradt benne vagy "csak" lement minimum alá?

Lement a minimum alá, és kiírta, hogy kevés benne az olaj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 09:35:19 »

öööö, tudom hogy ez nem fog tetszeni, meg nem védeni akarom őket, de azért nyitható a motorháztető otthoni körülmények között is, illetve azért van a nívó pálca is, hogy azért néha a tulaj is rá tudjon nézni, hogy hol tart az olajszint
de valakinek fizetett azért, hogy megnézze, megcsinálja!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 09:47:07 »

Igen. Ugyanis a 60 ezres szervíz 145 000 ft volt. Enniyért meg jusson már bele olaj is. Szerintem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 10:01:13 »

Igen. Ugyanis a 60 ezres szervíz 145 000 ft volt. Enniyért meg jusson már bele olaj is. Szerintem.

Tök igazad van... már eleve a váltóolajjal is valamit elcsesztek, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 10:53:32 »

Tök igazad van... már eleve a váltóolajjal is valamit elcsesztek, nem?
Azt még nem tudom, de holnap lesz velük egy hosszabb beszédem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 11:31:02 »

de valakinek fizetett azért, hogy megnézze, megcsinálja!!!
ha azt akarod, hogy valami rendesen meg legyen csinálva, akkor csináld magadnak vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 11:33:17 »

Lehet. De kb 7000 km után eszem ágában sem volt nívópálcát nézegetni, hiszen az előző periódus alatt 15000 km-nél semennyi nem fogyott. Arról nem beszélve, hogy volt átvizsgáláson is a kocsi olajcsere után, de persze basztak megnézni
akkor most miért fogyott?? pont ezért van a nívó, hogy ne általánosítson az ember, hanem nézze meg

nem tudom mk5 könyvébe mi van beírva, de sok autónál az 1l/1000km is normális. 7ekm alatt az 7l. gondolom 5-6l-nél mk5ben sincs több....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 11:34:44 »

Lement a minimum alá, és kiírta, hogy kevés benne az olaj.
ja, hogy ennyi az egész, akkor minek a hiszti? Roll Eyes attól hogy bement minimum alá még semmi baja. örülj, hogy van benne szenzor és szólt. ha rajtad múlt volna észre se veszed, mert nem kell megnézni a nívóval
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:00:27 »

ha azt akarod, hogy valami rendesen meg legyen csinálva, akkor csináld magadnak vigyor3 nyes
nem vagyunk egyformák.egyszer nekem is jólesne másra rábízni-fizetni érte.csak nem lesz olyan,akiben megbízok.....
maximálisan megértem,hogy miért háborodott fel haniboy,még akkor is ha megnézhette volna ő is.
Ismerek embert,aki ki sem tudja nyitni a motorteret.És nem is kíváncsi rá.Ha rábízta magát a szervízre és fizetett érte,akkor éppen azzal ne kelljen már foglalkoznia,hogy megcsinálták-e rendesen.
Amúgy ellenőrizhetné bárki egy nyomaték kulccsal a kerékcsavarok szorítását is,hogy vajon rendesen megcsinálták e a szervízben.Érted?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:03:23 »

ja, hogy ennyi az egész, akkor minek a hiszti? Roll Eyes attól hogy bement minimum alá még semmi baja. örülj, hogy van benne szenzor és szólt. ha rajtad múlt volna észre se veszed, mert nem kell megnézni a nívóval
ha ennyire felelősen végzik a munkájukat a szervízben,akkor az sem rajtuk múlt,hogy nem fogyott el kritikus mennyiség.
illetve,ha fizettél a munkájért egyszer,akkor ne kelljen ilyen miatt egy plusz utat tenni,és plusz napot rászánni a szervíz faxsága miatt.ezt a költséget senki nem fizeti vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:05:43 »

ja, hogy ennyi az egész, akkor minek a hiszti? Roll Eyes attól hogy bement minimum alá még semmi baja. örülj, hogy van benne szenzor és szólt. ha rajtad múlt volna észre se veszed, mert nem kell megnézni a nívóval
Minek a hiszti? Nem nevezném hisztinek, de leírom mi a bajom. 60 ezres szervíz.

- jeleztem, hogy mozog a baloldali tükörlap. (a jobboldalit kifizettem) közölték, hogy látszik, hogy a mosóban túlerőltették. (megjegyzem, a büdös életben nem jártam mosóban)
- kértem, nézzék meg a lámpát. Azt mondták megnézték, de mivel van benne nyomkövető, kiderült, hogy belehazudtak a képembe
- a motortérben az egyik kábelt úgy tépték ki a helyéről, hogy még a patent is beleszakadt
- a pollenszűrőt úgy cserélték ki, hogy a műszerfalba belevágtak egy csavarhúzót, és azzal feszegették ki
- végül az ünnepek alatt nem tudtam menni sehová, mert még egy olajcserét is képtelenek voltak normálisan megcsinálni

És teszerinted ez teljesen rendben van, igaz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:11:23 »

ha ennyire felelősen végzik a munkájukat a szervízben,akkor az sem rajtuk múlt,hogy nem fogyott el kritikus mennyiség.
illetve,ha fizettél a munkájért egyszer,akkor ne kelljen ilyen miatt egy plusz utat tenni,és plusz napot rászánni a szervíz faxsága miatt.ezt a költséget senki nem fizeti vissza.
ha alapból nem jól tötlötték volna fel, akkor szólt volna rögtön a kocsi, hogy alacsony a szint. de itt valamilyen állásról lemászott a nívó min alá. senki sem tudja, hogy min fölött volt éppen, középen vagy maxon. de lehet hibáztatni a márkaszervízt, hogy elbaszták. amikor ők átnézték, akkor még nem volt min alatt(különben már akkor is szúlt volna a kocsi). azt honnan kéne tudniuk, hogy meddig volt feltöltve? azért mert beviszed átnézetni még nem maxra felönteni alapértelmezésként. de végülis mindenki más hibás, csak az nem aki 1xsem nézte meg 7ekm alatt.

értem, ma is tanultam valamit vigyor3
a, mindig a márkaszervíz a hülye
b, márkaszervízben történt olajcserénél garancia van rá, hogy végig maxon legyen a szint


és nem védeni akarom, csak rávilágítani, hogy mielőtt asztaltborogatunk, meg mindenki más hibás, azelőtt végig kéne gondolni az egészet. nem véletlen van a nívópálca a motortérben. ha nem lenne rá szükség, akkor már rég elhagyták volna, azzal is spórólva autónként 5eurot...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:17:17 »

Minek a hiszti? Nem nevezném hisztinek, de leírom mi a bajom. 60 ezres szervíz.

- végül az ünnepek alatt nem tudtam menni sehová, mert még egy olajcserét is képtelenek voltak normálisan megcsinálni

És teszerinted ez teljesen rendben van, igaz?

nem tudtál elmenekülni a család elől vagy mi a baj? vigyor3 ha megnézted volna a szintet, akkor láttad volna, hogy fogy és tudtál volna utána tölteni. akkor lett volna mivel menekülni nyes

az hogy ilyen problémák után te még mindig oda hordod az autód, az a te bajod vigyor3


márkaszervízből még nem láttam normálisat (nem csak ford), évente 2-3 autót megcsinálok, amivel valamilyen márkaszervíz elvérzik.
családban van fiesta, 3+2-es garis, gari miatt márkaszervízbe ment olajcserére. ott szóltak, hogy van rá visszahívás, amire az előző tulaj még nem vitte el. olajcserekor megcsinálták azt is.
futóműben kopogott valami, mondtuk, hogy ha úgyis csáposon van nézzék már meg. tök jó benne minden, semmi baja.

itthon felemeltem, 2x első stabpálca kuka, stabrúd 5cm-t kotyog oda-vissza a szilentjeiben. szerinted? megrendeltem az alkatrészt és megcsináltam. nem visszamentünk asztalt borogatni.

pecsét miatt olajcserére még oda megy egy darabig, amúgy nem.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:17:30 »

nem véletlen van a nívópálca a motortérben. ha nem lenne rá szükség, akkor már rég elhagyták volna, azzal is spórólva autónként 5eurot...

Értem én, hogy még én vagyok a fasz. De azt azért elmagyarázhatnád nekem szerencsétlen flótásnak, hogy mi a tökömért kellene egy új autónál, 30 ezres periódusnál, 7 ezrenként olajszintet ellenőrizni.

De ha nem voltam elég érthető. Én ahhoz a ritka állatfajhoz tartozom, aki elvárja azt az egyszerű dolgot, hogy a pénzéért ne elbasszák, hanem megcsinálják az autót. Tudod, ezért van a szervíz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:21:58 »

ha alapból nem jól tötlötték volna fel, akkor szólt volna rögtön a kocsi, hogy alacsony a szint. de itt valamilyen állásról lemászott a nívó min alá. senki sem tudja, hogy min fölött volt éppen, középen vagy maxon. de lehet hibáztatni a márkaszervízt, hogy elbaszták. amikor ők átnézték, akkor még nem volt min alatt(különben már akkor is szúlt volna a kocsi). azt honnan kéne tudniuk, hogy meddig volt feltöltve? azért mert beviszed átnézetni még nem maxra felönteni alapértelmezésként. de végülis mindenki más hibás, csak az nem aki 1xsem nézte meg 7ekm alatt.

értem, ma is tanultam valamit vigyor3
a, mindig a márkaszervíz a hülye
b, márkaszervízben történt olajcserénél garancia van rá, hogy végig maxon legyen a szint


és nem védeni akarom, csak rávilágítani, hogy mielőtt asztaltborogatunk, meg mindenki más hibás, azelőtt végig kéne gondolni az egészet. nem véletlen van a nívópálca a motortérben. ha nem lenne rá szükség, akkor már rég elhagyták volna, azzal is spórólva autónként 5eurot...
nemnem.
Ebben az elgondolásban a nívópálca csak a felelősség elmaszatolására van.
Az autó ha megette az olajat 7e km alatt,akkor garanciális hibája van.
Ha rendesen feltöltötték,akkor nem kell kinyitni a motorteret 5e kmenként ellenőrizni az olajszintet(ez akár nincs egy havi futásteljesítmény se).Beszélünk egy 1év körüli autóról.És nincs is leírva sehol.
Marad az,hogy nem töltöttek bele annyit,hogy a természetes fogyás ne okozott volna problémát 7e km-alatt.Lehet,hogy pont 1 liter gyári olajat megspórolt a szaki magának.....vagy melléöntötte a nyílásnak.... vigyor3

Nem tudni mi történt,de én sem magamat hibáztatnám ebben az esetben.Eléggé rombolja ez a sztori a márka image-t is......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:22:48 »

nem tudtál elmenekülni a család elől vagy mi a baj? vigyor3 ha megnézted volna a szintet, akkor láttad volna, hogy fogy és tudtál volna utána tölteni. akkor lett volna mivel menekülni nyes

az hogy ilyen problémák után te még mindig oda hordod az autód, az a te bajod vigyor3

Látom, a poénkodás megy már, de a szövegértéssel (vagy az olvasással még akadnak gondok)

Mint már írtam, nem hordom oda az utolsó csavarhúzós affér óta. És képzeld, annyi gógyi még szorult a csöppnyi agyamba, hogy vegyek olajat, de bármilyen hihetetlen, az autósboltok meg szervízek be vannak zárva karácsonykor, a kutakon meg nincs sem WSS-M2C950, sem pedig 0W-30 as olaj.

És történetesen én meg szoktam látogatni a rokonaimat. Tudom, ezért is én vagyok a fasz Cheesy
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:24:20 »

Nem tudni mi történt,de én sem magamat hibáztatnám ebben az esetben.Eléggé rombolja ez a sztori a márka image-t is......

Pontosan így gondolom én is. Csak az a baj, hogy már azt sem hiszem el, hogy a váltóolajat rendesen kicserélték.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:24:34 »

Értem én, hogy még én vagyok a ***. De azt azért elmagyarázhatnád nekem szerencsétlen flótásnak, hogy mi a tökömért kellene egy új autónál, 30 ezres periódusnál, 7 ezrenként olajszintet ellenőrizni.

De ha nem voltam elég érthető. Én ahhoz a ritka állatfajhoz tartozom, aki elvárja azt az egyszerű dolgot, hogy a pénzéért ne elbasszák, hanem megcsinálják az autót. Tudod, ezért van a szervíz!
kócvágenék szép kis tépőzáras tasiban adtak egy időben minden új autóhoz egy flakkon olajat hogy az első szervizig egyáltalán bejusson az autó.  vigyor3 mindegyik autónál van egy normális olajfogyasztás, ha előveszed a kézikönyvet  (tudom férfi ember jobb kézzel bal váll fölött a lehető legmesszebbre dobja, de remélem még megvan), abban le lesz írva, hogy mennyi a normális.

a nívó min-max általában 1l-t jelent.
1000km-enként ha csak 0,5dl-t eszik akkor is 1l 20ekm-en
és van olyan kocsi ahol 1l/1000km is még normális. nem kell hozzá nagy számítás, hogy rájöjj, hogy úgy 5-6ekmre elég az olaj benne vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:25:05 »

nemnem.
Ebben az elgondolásban a nívópálca csak a felelősség elmaszatolására van.
Az autó ha megette az olajat 7e km alatt,akkor garanciális hibája van.
Ha rendesen feltöltötték,akkor nem kell kinyitni a motorteret 5e kmenként ellenőrizni az olajszintet(ez akár nincs egy havi futásteljesítmény se).Beszélünk egy 1év körüli autóról.És nincs is leírva sehol.
Marad az,hogy nem töltöttek bele annyit,hogy a természetes fogyás ne okozott volna problémát 7e km-alatt.Lehet,hogy pont 1 liter gyári olajat megspórolt a szaki magának.....vagy melléöntötte a nyílásnak.... vigyor3

Nem tudni mi történt,de én sem magamat hibáztatnám ebben az esetben.Eléggé rombolja ez a sztori a márka image-t is......
nem feltétlen, de ahhoz tudni kéne mi a kézikönyvében leírt normális olajfogyasztás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:26:46 »

Látom, a poénkodás megy már, de a szövegértéssel (vagy az olvasással még akadnak gondok)

Mint már írtam, nem hordom oda az utolsó csavarhúzós affér óta. És képzeld, annyi gógyi még szorult a csöppnyi agyamba, hogy vegyek olajat, de bármilyen hihetetlen, az autósboltok meg szervízek be vannak zárva karácsonykor, a kutakon meg nincs sem WSS-M2C950, sem pedig 0W-30 as olaj.

És történetesen én meg szoktam látogatni a rokonaimat. Tudom, ezért is én vagyok a *** Cheesy
nem te, a márkaszervíz. nem figyelsz? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:26:53 »

nem feltétlen, de ahhoz tudni kéne mi a kézikönyvében leírt normális olajfogyasztás

Bocsi, de láttál már Ford kézikönyvet? Mert erről q..vára nincs benne szó. De idáig a 15 ezres periódusokban egyszer sem volt gond. Az Ivanicsnál viszont a csavarhúzós esetnél közölték, hogy sajna ez az új szerelő még nem látott ilyen autót. Erre nem tudok mit mondani...
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:28:22 »

nem kell hozzá nagy számítás, hogy rájöjj, hogy úgy 5-6ekmre elég az olaj benne vigyor3
Akkor idáig maga volt a csoda, hogy 15 ezret elment ugye? Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:31:02 »

nem feltétlen, de ahhoz tudni kéne mi a kézikönyvében leírt normális olajfogyasztás
feltételezzük,hogy tudja,hogy mi van leírva a kézikönyvben.
Min változtat ez a tény jelen esetben?

Gyanítom semmit.

Te megnézted vona csípőből a nívószintet,és megoldottad volna.Ő nem,és beírja ide a sztoryt.A véleményeket megossza,de azon semmi sem változtat,hogy a szagszervíz nem végzi el a dolgát,amit cserébe vastagon kiszámláz.A felháborodása továbbra is teljesen jogos!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:32:18 »

Akkor idáig maga volt a csoda, hogy 15 ezret elment ugye? Wink
látom még mindig nem érted vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:32:42 »

Bocsi, de láttál már Ford kézikönyvet? Mert erről q..vára nincs benne szó. De idáig a 15 ezres periódusokban egyszer sem volt gond. Az Ivanicsnál viszont a csavarhúzós esetnél közölték, hogy sajna ez az új szerelő még nem látott ilyen autót. Erre nem tudok mit mondani...
a csavarhúzóval szétcseszett elemet nem akarták kicserélni önköltségre?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:33:22 »

feltételezzük,hogy tudja,hogy mi van leírva a kézikönyvben.
Min változtat ez a tény jelen esetben?

Gyanítom semmit.

Te megnézted vona csípőből a nívószintet,és megoldottad volna.Ő nem,és beírja ide a sztoryt.A véleményeket megossza,de azon semmi sem változtat,hogy a szagszervíz nem végzi el a dolgát,amit cserébe vastagon kiszámláz.A felháborodása továbbra is teljesen jogos!
nekem8, engem nem felháborít, hanem jót röhögök rajta vigyor3

de továbbra is kéne az az adat, abból kiderülne, hogy normális-e, hogy beessen a szint
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 12:33:43 »

a csavarhúzóval szétcseszett elemet nem akarták kicserélni önköltségre?

De kicserélték.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.