Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.14 szerda, 12:32:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 446874 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2018.08.31 péntek, 10:38:52 »

Semmilyen kocka nem fordult max a te fejedben, és senki nem alázott, azzal hogy reagáltam a hülyeségekre. Szóval szerinted a VW, aki dollár (10-100) milliárdokat költött a dízel fejlesztésére, épp hogy kezdték elfogadni Amerikában is hogy vegyék a dízelt, évekig csal, majd odamegy a hatóságokhoz felnyomni magát (csak azért mert szerinted volt pár fejlesztése elektromos autókhoz, mert nyilván te ebbe is belelátsz), ami szinte azonnal a vezérigazgató székébe kerül, illetve ellene és sok más felső vezető ellen azóta is eljárás folyik (illetve van aki börtönben ül, pl. Audi vezér), nem győzik hova pakolni a hegyekben álló visszavásárolt dízel autókat, és akkor már a sok tízmilliárdos büntetésről, meg a cég hírnevéről ne is beszéljünk. taps Igazi jó marketinges (is) vagy Cheesy Még ha egy Toyota csinálja ugyanezt, akinek befutott hibrid/hidrogéncellás koncepciója van, talán opció is lenne (de még ott is barmoság lenne a brand rombolása), de ennek annyi értelme mint a 8 litert fogyasztó rally ladádnak...

Bocsánat mindenkitől, nem gondoltam hogy így szét lesz trollkodva a téma a 2.0 Ecoboost nyugdíjazásáról, ha zavarja az adminokat, nyugodtan töröljétek a thread-et. Ígérem máskor inkább nem posztolok semmit, amivel megpiszkálom a dízelesek illetve egyes úriemberek egóját.
Hát igen. Igazi troll vagy,nem kellett volna belekezdeni sem. nyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:10:45 »

Hát igen. Igazi troll vagy,nem kellett volna belekezdeni sem. nyes

moderátroll  police
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:12:23 »

moderátroll  police
Cheesy
azért te sem tudod elengedni a témát, ergo te is betrollosodtál rendesen. nyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:16:21 »

Cheesy
azért te sem tudod elengedni a témát, ergo te is betrollosodtál rendesen. nyes

Ha észrevetted, nem szóltam bele a magasröptű vitába, pedig van véleményem róla.
Szerintem rajtad kívül mindenki értette, mit írtam az előbb... taps
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:46:04 »

Ha észrevetted, nem szóltam bele a magasröptű vitába, pedig van véleményem róla.
Szerintem rajtad kívül mindenki értette, mit írtam az előbb... taps
szerintem meg sokkal jobban jártál volna ha nem is írtál volna semmit,mert így csöppensz bele te is nyakig.
Szóval a bagyoly mondja verébnek esete áll fenn.Biztosan ez is érti mindenki.
A vélemény meg olyan mint a shegjuk.Mindenkinek van,és senki nem kiváncsi a másikéra.
Szóval beszólsz a másiknak, hogy troll,de megorrolsz ha te is ezzel kerülsz jellemzésre.
Nem kell megorrolni.Ha írsz egy témában,vállald a következményeit is. Wink wave
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4537


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2018.08.31 péntek, 18:52:27 »

Hallod, tényleg ferdítesz... vigyor3
Én mondeo-t írtam nem fordot.....mondeo automatában nincs kettőstömegű lendkerék.     wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
titta
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3377



« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2018.08.31 péntek, 20:28:21 »

szerintem meg sokkal jobban jártál volna ha nem is írtál volna semmit,mert így csöppensz bele te is nyakig.
Szóval a bagyoly mondja verébnek esete áll fenn.Biztosan ez is érti mindenki.
A vélemény meg olyan mint a shegjuk.Mindenkinek van,és senki nem kiváncsi a másikéra.
Szóval beszólsz a másiknak, hogy troll,de megorrolsz ha te is ezzel kerülsz jellemzésre.
Nem kell megorrolni.Ha írsz egy témában,vállald a következményeit is. Wink wave

Az a szerencsétek hogy az igazi Troll nyaral és nem ér rá jól megmondani a véleményét...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
englishman
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2018.08.31 péntek, 20:46:55 »

Az a szerencsétek hogy az igazi Troll nyaral és nem ér rá jól megmondani a véleményét...

Viszonylag jól ignorálom a trollokat, de amikor egy moderátor trollkodik aztán letrollozza a másikat, az már néha nekem is megér egy beszólást  vigyor3
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2018.08.31 péntek, 21:01:18 »

Viszonylag jól ignorálom a trollokat, de amikor egy moderátor trollkodik aztán letrollozza a másikat, az már néha nekem is megér egy beszólást  vigyor3
Itt a moderátor rendszerint  nem több mint szerkesztő.Ha valaki többnek képzeli vagy gondolja,az a saját hibája.
Pont ugyan olyan emberek ,mint bárki más.Jah, hogy a moderátornak kellene példát mutatni? Igen, kéne, ha valóban szükség lenne a Moderátor klasszikus értelmében használatos tevékenységre. Jelenleg nem így van, és szerintem jó is ez így.Mindenkinek egy karitatív tevékenység a fórum fenntartáshoz szükséges rengeted időráfordítással.

Szóval aki azt hiszi, hogy a moderátor nem teheti ugyan azt meg amit bárki,az nagyon téved.Max van olyan aki nem szól hozzá, és van aki igen.
Ez a szépsége az életnek, hogy nem vagyunk egyformák, és nem több vagy kevesebb azért senki mert a profiljában van egy szerkesztői jog.

Szóval a te szemléleted szerint egy moderátort ha letrolloznak, majd vicaverza megkapod tőle ugyan azt, az nem frankó!

Mondom: nagyon tévedsz! Nézz magadba, és gondold át mégegyszer, mielőtt leírnád. ezt sértés szándéka nélkül mondom. Wink
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2018.08.31 péntek, 21:21:41 »

Itt a moderátor rendszerint  nem több mint szerkesztő.Ha valaki többnek képzeli vagy gondolja,az a saját hibája.
Pont ugyan olyan emberek ,mint bárki más.Jah, hogy a moderátornak kellene példát mutatni? Igen, kéne, ha valóban szükség lenne a Moderátor klasszikus értelmében használatos tevékenységre. Jelenleg nem így van, és szerintem jó is ez így.Mindenkinek egy karitatív tevékenység a fórum fenntartáshoz szükséges rengeted időráfordítással.

Szóval aki azt hiszi, hogy a moderátor nem teheti ugyan azt meg amit bárki,az nagyon téved.Max van olyan aki nem szól hozzá, és van aki igen.
Ez a szépsége az életnek, hogy nem vagyunk egyformák, és nem több vagy kevesebb azért senki mert a profiljában van egy szerkesztői jog.

Szóval a te szemléleted szerint egy moderátort ha letrolloznak, majd vicaverza megkapod tőle ugyan azt, az nem frankó!

Mondom: nagyon tévedsz! Nézz magadba, és gondold át mégegyszer, mielőtt leírnád. ezt sértés szándéka nélkül mondom. Wink

 appl

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
deveZoller
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1570



« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2018.09.01 szombat, 01:08:00 »

Szóval szerinted a VW, aki dollár (10-100) milliárdokat költött a dízel fejlesztésére, épp hogy kezdték elfogadni Amerikában is hogy vegyék a dízelt, évekig csal, majd odamegy a hatóságokhoz felnyomni magát
Momentán az egyik egyetem nyomta fel a dolgot. Ott dolgozik az aki az amcsi tesztet megalkotta. Az egyetemen pedig valós élettel kezdték el összehasonlítani az eredményeket.
Elsőre nem is értették, hogy lehetnek 10-35x-ös értékek (nem +10%, hanem +1000-3500%). Saját mérési hibának gondolták, VW-vel is konzultáltak az ügyben.
Utána jöttek rá hogy csalt a hivatalos tesztre a VW.
Érdemes ezt elolvasni:
http://www.origo.hu/auto/20150928-megszolalt-a-vw-dizelbotrany-kirobbantoja.html


Bocsánat mindenkitől, nem gondoltam hogy így szét lesz trollkodva a téma a 2.0 Ecoboost nyugdíjazásáról, ha zavarja az adminokat, nyugodtan töröljétek a thread-et. Ígérem máskor inkább nem posztolok semmit, amivel megpiszkálom a dízelesek illetve egyes úriemberek egóját.
Én már az Ecöcöcöbús motorok bevezetésénél temettem a mondeót .... a 2.0 kivonása már csak a szakadék alja.
Rock bottom ahogy az amcsi mondja. Innen már csak a fel van, vagy sehova.
Talán a Toyotától vett hibrid technika húzhatná ki őket innen. Abban meg túl óvatosan kezdenek, és túl későn. Lassan 20 év a lemaradásuk.

Naplózva

ST24   MKII GHIA Executive 2.5 V6, 170 LE, 1999.11
Lexus RX400h 2009 hibrid SUV e4x4
- 211 LE 3.3 V6 benzin
- 167 LE első elektromotor
-  67 LE hátsó elektromotor
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 444


E-mail
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 08:33:41 »

Sziasztok,

kicseréltem az első tárcsát és betétet. De fékezésnél morgó hangot hallok. Pld 120 fölött. És egyébként is valamiféle fura "remegést" érzek a pedálon, ha nem fékezek, akkor is. Vlakinek esetleg van tippje mi lehet? Én a kerékagycsapágyra tippeltem elsőre, de más ötletem nincs.
Naplózva
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 08:46:36 »

Gumit megnézetted? Esetleg nem szálszakadásos valahol?

Sziasztok,

kicseréltem az első tárcsát és betétet. De fékezésnél morgó hangot hallok. Pld 120 fölött. És egyébként is valamiféle fura "remegést" érzek a pedálon, ha nem fékezek, akkor is. Vlakinek esetleg van tippje mi lehet? Én a kerékagycsapágyra tippeltem elsőre, de más ötletem nincs.
Naplózva

2016 Mondeo MKV Trend, 1.5 Ecoboost 150LE , Moondust Silver
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 444


E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 09:19:39 »

Gumit megnézetted? Esetleg nem szálszakadásos valahol?


Nem olyan jellegű a remegés, és a legdurvább hangja fékezésnél van
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 09:35:09 »

Nem olyan jellegű a remegés, és a legdurvább hangja fékezésnél van
lehet, hogy továbbra is a tárcsa miatt van a hiba,illetve az apró állandó remegést okozhatja a féltengely is.
A tárcsa egyenesfutása mérhető műszerrel,kérheted a szervízben,de a féltengely ellenőrzését is.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 444


E-mail
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 09:54:26 »

lehet, hogy továbbra is a tárcsa miatt van a hiba,illetve az apró állandó remegést okozhatja a féltengely is.
A tárcsa egyenesfutása mérhető műszerrel,kérheted a szervízben,de a féltengely ellenőrzését is.

Köszi, be van jelentve a jövő hétre. Csak hát kissé kezd elegem lenni az ilyen dolgokból. Nameg elkezdett kopni a kormányom 130 ezernél. Kész vicc. Az ülésről nem is beszélve (bőr)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:37:14 »

Köszi, be van jelentve a jövő hétre. Csak hát kissé kezd elegem lenni az ilyen dolgokból. Nameg elkezdett kopni a kormányom 130 ezernél. Kész vicc. Az ülésről nem is beszélve (bőr)
a tárcsa amúgy hiába új, ha nem megfelelően szerelik fel, ugyanúgy ütni fog.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 444


E-mail
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:45:07 »

a tárcsa amúgy hiába új, ha nem megfelelően szerelik fel, ugyanúgy ütni fog.

A tárcsát én raktam fel, de azt nem tudom, hogyan lehet rosszul feltenni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:51:09 »

A tárcsát én raktam fel, de azt nem tudom, hogyan lehet rosszul feltenni.
Pl:
Ha nem tiszta a felület,amire felteszed.
Illetve a tácsa belső felülete is tiszta ugye.
Ha nem jó a kerékcsapágyad.
Ha nem nyomatékra, és nem egyformára húzod le a kerékcsavarokat.
Felrakáskor célszerszámokkal kell mérni a tárcsa egyenesfutását.
És a betéteknél berakásánál a nyereg úszacsapok zsirzása, helyes működésüknek az ellenörzése.
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.06 csütörtök, 11:52:48 írta alf® » Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 369

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2018.09.07 péntek, 14:29:02 »

Sziasztok

lehet, hogy nem jó helyen kérdezem:
1 éves szervíz következik, ez mit takar?
mik a kötelező részei?

válaszokat előre is köszönöm,

REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2018.09.07 péntek, 15:50:42 »

Sziasztok

lehet, hogy nem jó helyen kérdezem:
1 éves szervíz következik, ez mit takar?
mik a kötelező részei?

válaszokat előre is köszönöm,

REF100
ugyan az mint a soronkövetkező 20e km -es szervíz.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6012


E-mail
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2018.09.07 péntek, 16:27:05 »

REF-nek
MK5nél 30ekm vagy 1év a szervizintervallum. Ugyanazt cserélik, mint mk4nél. Olaj+olajszűrő+levegőszűrő+pollenszűrő. Ellenőrzik a féket és remélhetőleg átnézik a futóművet. Kérhető klimapucc (szerintem csak egy fertőtlenítő spray befújás). Ez most kb. fordéknál 70-80ehuf.
De írd meg, mi most a helyzet, mert én a hónap végén megyek 60ekm-re.  
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.07 péntek, 16:29:10 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224



« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2018.09.07 péntek, 17:40:53 »

REF-nek
MK5nél 30ekm vagy 1év a szervizintervallum. Ugyanazt cserélik, mint mk4nél. Olaj+olajszűrő+levegőszűrő+pollenszűrő. Ellenőrzik a féket és remélhetőleg átnézik a futóművet. Kérhető klimapucc (szerintem csak egy fertőtlenítő spray befújás). Ez most kb. fordéknál 70-80ehuf.
De írd meg, mi most a helyzet, mert én a hónap végén megyek 60ekm-re.  

Ilyen messze Én repülővel mennék. A mostani helyzet mennyiben befolyásolja a nagy utazást?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.07 péntek, 18:50:02 írta steve78 » Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224



« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2018.09.07 péntek, 18:52:46 »

Tisztelt Márkatársak!
Lehetséges az, hogy MK5 Mondeo Titanium felszereltséggel DRL nélkül került értékesítésre?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
titta
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3377



« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2018.09.07 péntek, 20:01:29 »

Tisztelt Márkatársak!
Lehetséges az, hogy MK5 Mondeo Titanium felszereltséggel DRL nélkül került értékesítésre?

Szerintem nem. Csak két féle van, a lámpába épített vagy ST line esetén a ködlámpánál van.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2018.09.07 péntek, 20:33:45 »

Ilyen messze Én repülővel mennék. A mostani helyzet mennyiben befolyásolja a nagy utazást?  vigyor3
eplus2 eljen taps
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2018.09.07 péntek, 20:36:05 »

Tisztelt Márkatársak!
Lehetséges az, hogy MK5 Mondeo Titanium felszereltséggel DRL nélkül került értékesítésre?

DRL kotelezo mar az uj autokon. Sztem '15ben is az volt mar, de lehet rosszul emlekszem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224



« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2018.09.07 péntek, 21:28:15 »

Szerintem nem. Csak két féle van, a lámpába épített vagy ST line esetén a ködlámpánál van.
A fényszóró alján végigfut egy LED csík, ami a helyzetjelző és az index is egyben. A drl-t nem lehet a menüből kapcsolni, ez biztos.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 369

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 07:41:31 »

Köszönöm a válaszokat.
ha megjöttem a szervízből, szólok, hogy mi volt/mennyiért.

Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
leri16
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2018.09.15 szombat, 20:22:28 »

Sziasztok!2hónapja tulajdonosa lettem egy 2.0tdci automat váltós mondeonak 52ezer km van benne,tudtommal 60ezernél szervíz jön.2 kérdésem lenne ezzel kapcsolatba.Az első, pontosan miket cserélnek 60ezernél?A 2. Váltó olajat cseréljek vagy ne?válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo mk5 tdci 180ps(pferdestärke)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2018.09.15 szombat, 20:40:35 »

Sziasztok!2hónapja tulajdonosa lettem egy 2.0tdci automat váltós mondeonak 52ezer km van benne,tudtommal 60ezernél szervíz jön.2 kérdésem lenne ezzel kapcsolatba.Az első, pontosan miket cserélnek 60ezernél?A 2. Váltó olajat cseréljek vagy ne?válaszokat előre is köszönöm.

Ha PS, akkor csereld az olajat. Ha manualis, akkor raersz meg vele.
Szerviztervet tudsz generalni Etisen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2018.09.15 szombat, 21:58:05 »

Ha PS, akkor csereld az olajat. Ha manualis, akkor raersz meg vele.
Szerviztervet tudsz generalni Etisen.
mi manuális.ottómata ... nezze zavart2
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2018.09.15 szombat, 22:27:40 »

mi manuális.ottómata ... nezze zavart2

 falbav falbav
Így jár aki telefonról felületesen olvas Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
leri16
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 07:34:32 »

Ha PS, akkor csereld az olajat. Ha manualis, akkor raersz meg vele.
Szerviztervet tudsz generalni Etisen.
Sok mindenkit kérdeztem már a váltó olaj felől,megoszlanak a vélemények valaki aut mondja cseréltessek valaki azt ,hogy meg ne próbáljak.mert ojan olajat már nem tudnak belerakni mint a gyárba. Autómataválróval szerelt az autó.
Naplózva

Ford Mondeo mk5 tdci 180ps(pferdestärke)
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 11:22:58 »

Sok mindenkit kérdeztem már a váltó olaj felől,megoszlanak a vélemények valaki aut mondja cseréltessek valaki azt ,hogy meg ne próbáljak.mert ojan olajat már nem tudnak belerakni mint a gyárba. Autómataválróval szerelt az autó.
Hidd el, itt volt a válasz.
Tehát ha Powershift-es, akkor cserélős max 60.000 km-enként. Ha hagyományos, akkor vidd be márkaszervízbe, és ott konzultálj velük.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 13:55:12 »

Sok mindenkit kérdeztem már a váltó olaj felől,megoszlanak a vélemények valaki aut mondja cseréltessek valaki azt ,hogy meg ne próbáljak.mert ojan olajat már nem tudnak belerakni mint a gyárba. Autómataválróval szerelt az autó.

Ha PS, akkor kötelező a 60e kmenkénti csere, különbön megölöd a váltót.
Hagyományos automatánál (nem tudom tettek-e ilyet MK5-be) megoszlanak a vélemények. Hivatalosan élettartam olaj van bennük, amit nem kell cserélni. Na de mit ért a gyár vajon élettartam alatt?! Saját vélemény, a fizikát nem lehet megbacni, az olaj kapja a terhelést, nyírodik, elhasználódik, idővel cserélni kell. Én 100e kmt szoktam mondani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 16:13:50 »

Ha PS, akkor kötelező a 60e kmenkénti csere, különbön megölöd a váltót.
Hagyományos automatánál (nem tudom tettek-e ilyet MK5-be) megoszlanak a vélemények. Hivatalosan élettartam olaj van bennük, amit nem kell cserélni. Na de mit ért a gyár vajon élettartam alatt?! Saját vélemény, a fizikát nem lehet megbacni, az olaj kapja a terhelést, nyírodik, elhasználódik, idővel cserélni kell. Én 100e kmt szoktam mondani.

MK5 TDCi-ben duplakupplungos automata välto van. Ford elöiräs:60000 km utän csere.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 17:24:06 »

MK5 TDCi-ben duplakupplungos automata välto van. Ford elöiräs:60000 km utän csere.

 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 265


E-mail
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2018.09.17 hétfő, 22:04:42 »

Komolyan mondom........... 3 éves autóba kopik a " bőr" ülés és ilesztesnel már megy is szét! Erre mi lehet a megoldás mert ez így szégyen! Casco, szerviz vagy full önköltségi??? Jah franciabol hoztam a kocsit
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6012


E-mail
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2018.09.18 kedd, 07:10:20 »

Komolyan mondom........... 3 éves autóba kopik a " bőr" ülés és ilesztesnel már megy is szét! Erre mi lehet a megoldás mert ez így szégyen! Casco, szerviz vagy full önköltségi??? Jah franciabol hoztam a kocsit
Nekem másfél év sincs és kilukadt a vezetőoldali szőnyeg. Egy 200-es nagyságú a luk, ahol a cipő sarkát letámasztom...
Amúgy a 2016 június előtti  (az enyém szerencsére júliusi) autókkal igen sok ilyen gond van. Nemrég egyik srác komplett kormánycseréről írt a bőrözés miatt. Nekem szerencsére, csak a "11 órai" varrás széle kezdett kopni, de majd rákérdezek, hogy ez most miért van...
Amúgy más baja nincs. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2018.09.18 kedd, 07:15:06 »

Nekem másfél év sincs és kilukadt a vezetőoldali szőnyeg. Egy 200-es nagyságú a luk, ahol a cipő sarkát letámasztom...
Amúgy a 2016 június előtti  (az enyém szerencsére júliusi) autókkal igen sok ilyen gond van. Nemrég egyik srác komplett kormánycseréről írt a bőrözés miatt. Nekem szerencsére, csak a "11 órai" varrás széle kezdett kopni, de majd rákérdezek, hogy ez most miért van...
Amúgy más baja nincs. 
mert repedt a sarkad... nyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2018.09.18 kedd, 10:17:25 »

Komolyan mondom........... 3 éves autóba kopik a " bőr" ülés és ilesztesnel már megy is szét! Erre mi lehet a megoldás mert ez így szégyen! Casco, szerviz vagy full önköltségi??? Jah franciabol hoztam a kocsit

Az ilyen jellegü elhasznälodäst nem az auto kora hatärozza meg,hanem a hasznälat. Ha a tulajdonos vigyäz rä akkor toväbb tart. Kerdes az is,hogy mennyi volt az auto valos futästeljesitmenye mielött megvetted,mert ugye itt nyugat-europäban nem ritka ha 2 evesen 150000-200000 km van benne. Lelkes arab kereskedö hamar meg is felezi ezt (jo esetben csak felezi)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
leri16
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2018.09.18 kedd, 11:27:18 »

A 60ezres szervíznek mennyi a költsége?Mert nekem pécs fordnál,úgy hogy én viszem az olajat 140ezer forintot mondtak.egy kicsit sokallom.
Naplózva

Ford Mondeo mk5 tdci 180ps(pferdestärke)
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2018.09.18 kedd, 12:09:18 »

A 60ezres szervíznek mennyi a költsége?Mert nekem pécs fordnál,úgy hogy én viszem az olajat 140ezer forintot mondtak.egy kicsit sokallom.

Fixáras ajánlat alapján  107.900 HUF.
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/szerviz-es-karbantartas/fix-ar/mondeo
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 265


E-mail
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2018.09.19 szerda, 02:45:55 »

Az ilyen jellegü elhasznälodäst nem az auto kora hatärozza meg,hanem a hasznälat. Ha a tulajdonos vigyäz rä akkor toväbb tart. Kerdes az is,hogy mennyi volt az auto valos futästeljesitmenye mielött megvetted,mert ugye itt nyugat-europäban nem ritka ha 2 evesen 150000-200000 km van benne. Lelkes arab kereskedö hamar meg is felezi ezt (jo esetben csak felezi)
aki ismer tudja vigyázok rá, mert semmit nem sporolok rajta, de volt itt pár ember akinek pl a kormány repedt, bomlott szét! Inkább rossz anyag használatra vélem! Bőrös ülés és ahol az anyag osszevan várva még vmi henger alakúra van varrva szinte mind elkopott zoldesre! Úgy üljek benne hogy ne mozogjak, akaratlanul mozog az ember... Mindegy akkor tavasszal kap vmi borozest
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



E-mail
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2018.09.19 szerda, 06:50:50 »

aki ismer tudja vigyázok rá, mert semmit nem sporolok rajta, de volt itt pár ember akinek pl a kormány repedt, bomlott szét! Inkább rossz anyag használatra vélem! Bőrös ülés és ahol az anyag osszevan várva még vmi henger alakúra van varrva szinte mind elkopott zoldesre! Úgy üljek benne hogy ne mozogjak, akaratlanul mozog az ember... Mindegy akkor tavasszal kap vmi borozest
En havonta 1x nem sajnálom rá az idöt, börápolós cuccot adok neki. Majd lássuk mire elég v sem.
Anno Zsoel topiktárstól lestem el a trükköt. Eddig hibátlan.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
englishman
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 509



« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2018.09.19 szerda, 07:53:31 »

En havonta 1x nem sajnálom rá az idöt, börápolós cuccot adok neki. Majd lássuk mire elég v sem.

Mivel kened?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



E-mail
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2018.09.19 szerda, 08:03:53 »

Mivel kened?
Autos boltban kaphato bör ápolo folyadék, asszem Brillant. Kb  mint süritett tej állaga van.
Van többféle. Vannak akik a teknösbeka cuccaira esküsznek.
Szvsz ez is inkább a sürü rendszerességen van a hangsuly.

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2018.09.19 szerda, 08:34:21 »

aki ismer tudja vigyázok rá, mert semmit nem sporolok rajta, de volt itt pár ember akinek pl a kormány repedt, bomlott szét! Inkább rossz anyag használatra vélem! Bőrös ülés és ahol az anyag osszevan várva még vmi henger alakúra van varrva szinte mind elkopott zoldesre! Úgy üljek benne hogy ne mozogjak, akaratlanul mozog az ember... Mindegy akkor tavasszal kap vmi borozest

ugy lätom,nem teljesen ertetted amit irtam. Franciäktol hoztad,tehät hasznält. Ott hogyan hasznältäk?? Illetve mennyit..
Ha a valos KM-re kiväncsi vagy akkor ki kell olvasni/olvastatni PCM-böl,hogy a reszecske szüröt mennyi KM-nel regenerälta utoljära. Ezt ältaläban elfelejtik,vagy nem is lehet manipulälni. Felteve,ha dizeled van.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2018.09.19 szerda, 09:44:37 »

Mivel kened?

Még régebben Domi ajánlott egy bőrápoló, tisztító lötyit, amire ő esküszik és régóta használja. Ez volt asszem: https://www.ebay.com/itm/GLIPTONE-LEATHER-CLEANER-AND-CONDITIONER-SAAB-APPROVED/311630667188?epid=23006147796&hash=item488ea29db4:g:p7YAAOSwcBhWatGn
Ha elfogy a mostani Motipom (autóvételkor gyors csak vettem egy flakon bőrápolót), akkor én ezt fogom kipróbálni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.